ruls
Reimerswaqi
Administratief
medewerker
ING Ui) BANK
beleidsmedewerkfstler
welzijn
f\yUA
ook vo<yv
Directeur
A A i
Eco-Point International
Commerciële talenten m/v
Eco-Point International BV
34
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
ZATERDAG 4 FEBRUARI 1
Accountmanager
particuliere relat
i e s die
bancair
aatwerk levert
De ING Bank beslaat uit diverse banken en ondernemingen die een volledig pakket
financiële produkten en diensten bieden voor zowel particuliere relaties als bedrijven. Zij is actief
in verschillende marktsegmenten, nationaal en internationaal. De ING Bank hecht
veel waarde aan ondernemerschap, professionaliteit en een open en eerlijke opstelling. Zij vormt
een krachtige onderneming waarin ruimte is voor zelfstandigheid en initiatief
De ING Bank maakt deel uit van de Internationale Nederlanden Groep NV.
Een groep waarin bank- en verzekeringsbedrijven samen werken aan de verdere ontwikkeling
van geïntegreerde financiële dienstverlening.
EEN AANTAL VAN ONZE
PARTICULIERE RELATIES
heeft specifieke wensen en mogelijkheden
en verwacht een daarbij aan
sluitend dienstenpakket- Voor ons kantoor
in Oostburg zoeken wij een ervaren
medewerk(st)er die als accountmanager
particuliere relaties in staat is dit maat
werk te leveren.
IN DEZE ZELFSTANDIGE FUNCTIE
adviseert u relaties over onze standaard-
produkten en andere bancaire diensten,
zoals beleggingen, hypotheken, kredieten
of verzekeringen, inclusief de juridische en
fiscale aspecten. Uw relaties
verwachten maatwerk van u; daarom
ontwikkelt u zonodig varianten op ons
bestaande pakket die toegesneden zijn
op de specifieke wensen van de cliënt.
U onderhoudt niet alleen de contacten
met bestaande relaties, maar bent ook
alert op mogelijkheden in de markt en
actief in de acquisitie. Bij uw werk
zaamheden kunt u gebruik maken van
technisch geavanceerde apparatuur en
wordt u ondersteund door specialisten van
het hoofdkantoor.
U BENT EEN MAN OF VROUW
met een opleiding op HBO-niveau en u
hebt door opleidingen en ervaring een
gedegen kennis van particuliere
bankprodukten. U bent goed thuis in de
fiscale en juridische aspecten van krediet-
verlenen. beleggen en sparen en
vertrouwd met het werken met PC's. Uw
sociale vaardigheden zijn uitstekend en u
bent initiatiefrijk, creatief en flexibel.
WIJ BIEDEN U
een contactrijke functie binnen een kantoor
met een goede werksfeer en korte com
municatielijnen. Voorts een goed salaris,
premievrij pensioen, een winstdeling,
13e maand en gunstige regelingen voor
diverse bankdiensten. De bank onder
steunt actief haar emancipatiebeleid door
het verlenen van studie- en verlof
faciliteiten en waar mogelijk door het ter
Beschikking stellen van kinderopvang.
VOOR MEER INFORMATIE
kunt u contact opnemen met de heer
G.J.M. Ultee, kanloordirecteur,
telefoon (01170) 5 60 00. Uw schriftelijke
sollicitatie met curriculum vitae kunt u
sturen naar ING Bank, t.a.v.
de heer R. Hendriks, Personeelsadviseur,
Postbus 12. 4530 AA Terneuzen.
Een psychologisch onderzoek kan deel
uitmaken van de selectieprocedure.
REGIONALE
WONINGBOUWVERENIGING
SAMENWERKING
Wie en wat is de RWS?
De Regionale Woningbouwvereniging Samenwerking (RWS) is een zogenaamde toegelaten instelling op het terrein van
de volkshuisvesting en is werkzaam in de gemeenten Goes, Kapelle en Noord-Beveland. Zij heeft ruim 6100 woningen
voor de verhuur in eigendom.
Haar professionele werkorganisatie bestaat uit circa 55 medewerk(st)ers.
De sturing van de werkorganisatie is in handen van de directeur en het managementteam (beleidsvoorbereiding en uit
voering van technische, financiële en verhuuractiviteiten).
Wat zoekt de RWS?
Als gevolg van rijksoverheidsbelëid moet de RWS zelfstandiger (en dus ook meer risicodragend) gaan functioneren.
Dit, binnen een woningmarkt die zich is gaan veranderen van een aanbod- naar een vraagmarkt. Dit vereist o.a. sterke
re accenten op slagvaardig en bedrijfsmatig werken.
Voor het Bestuur is dit tevens aanleiding geweest zich te bezinnen op de bestuurlijke structuur binnen de uitgangspun
ten van de rijksregelgeving, te weten het Besluit Beheer Sociale Huursector (BBSH).
Naast een kleiner en compact Bestuur zal een Raad van Commissarissen deel gaan uitmaken van de nieuwe bestuur
lijke organisatie.
Vanuit het huidige Bestuur hebben een aantal leden besloten om af te treden. De overige bestuursleden hebben in
onderlinge samenspraak zitting genomen in het nieuwe Bestuur (5 tot 7 zetels) en in de Raad van Commissarissen
(3 tot 5 zetels).
Ten gevolge van het bovenstaande bestaat er in het Bestuur nog een vacante zetel.
Daarom wordt contact gezocht met een in de volkshuisvesting geïnteresseerd
BESTUURSLID (M/V)
Wie zoekt de RWS?
Iemand die op bestuurlijk nivo mee wil werken aan de realisatie van de belangrijkste RWS-doelstelling, te weten: het
zonder winstoogmerk voorzien in de huisvesting van diegenen die dat op eigen kracht niet kunnen of willen.
Daarbij gaat in algemene zin de voorkeur uit naar iemand die:
op basis van een visie op en betrokkenheid bij maatschappelijke en volkshuisvestelijke aspecten mee moet durven
en kunnen vooruitzien;
strategisch en beleidsmatig kan denken en handelen;
een bijdrage kan leveren bij de formulering van beleidsstandpunten;
een aandeel kan leveren in het op afstand (be)sturen van de RWS-organisatie;
sociaal bewogen is in relatie tot de primaire doelgroep voor sociale huurwoningen en een beeld heeft wat er onder
deze leeft;
beschikt over goede contactuele eigenschappen en over de benodigde vaardigheden om coöperatief en met team
geest te kunnen werken;
bij voorkeur in het werkgebied van de RWS woonachtig is;
gelegenheid heeft om aan tenminste 11 avondvergaderingen per jaar deel te nemen en zich daarvoor tijdig te pre
pareren (totaal tijdbeslag circa 50 uur).
Incidentele deelname aan thema-bijeenkomsten, cursussen e.d. kan belangrijk zijn.
Gezien de huidige samenstelling van het Bestuur wordt in het bijzonder iemand gezocht:
met belangstelling voor en deskundigheid op met name het juridische vlak;
terwijl bij gelijke geschiktheid de voorkeur wordt gegeven aan een vrouw.
Wat heeft de RWS te bieden?
Een enthousiaste en (financieel) gezonde organisatie.
De mogelijkheid om een bijdrage te leveren aan het leefbaar houden van de lokale gemeenschappen.
Een vergoeding voor de bestuursactiviteiten die is afgestemd op het gemiddelde tijdsbeslag en op het ideële karak
ter van de RWS.
Procedure?
De selectie van kandidaten is opgedragen aan een interne selectiecomissie.
Deze stelt na gesprekken met de kandidaten een voordracht op aan het Bestuur die vervolgens een bindende voor
dracht voorlegt aan de Algemene(Leden)Vergadering.
Belangstellenden nodigen wij uit om vóór 17 februari 1995 hun kandidatuur, onder bijsluiting van een curriculum vitae
schriftelijk kenbaar te willen maken aan de voorzitter van de RWS, p/a Regionale Woningbouwvereniging Samenwer
king, Postbus 158, 4460 AD GOES, onder vermelding van "vertrouwelijk" op de envelop.
Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de directeur de heer J.F.J. Franken, telefonisch bereikbaar onder 01100-
31674 en buiten kantoortijden bij deze 01100-11238 of bij bestuursvoorzitter, de heer J. de Pooter, onder 01102-42005.
Reimerswaal bestaat uit zes kernen en
ligt in het oostelijk deel van midden-zeeland.
De gemeente telt ruim 20.000 inwoners.
De organisatie heeft recentelijk veel aandacht
besteed aan de vernieuwing van de structuur
van het ambtelijk apparaat.
De organisatie omvat vier sectoren, t.w.
Wonen en Milieu, Middelen, Welzijn en
Gemeentewerken.
Bij dc afdeling onderwijs en welzijn ontstaat er een vacature (functienummer 3.I.5.) voor een
voor 38 uur per week
Functie-inhoud:
Het voorbereiden en het uitvoeren van beleidsadviezen betreffende actuele beleidstaken op welzijnsterrein waarbij op dit moment met namr
wordt gedacht aan dorpshuizen, sport algemeen en de coördinatie van subsidieaanvragen.
Functie-eisen:
- middelbare beroepsopleiding aangevuld met een vakspecialistische opleiding op welzijnsgebied;
- ruime ervaring op genoemd werkterrein;
- kennis van geautomatiseerde systemen;
- zelfstandig kunnen werken;
- vermogen vraagstukken en informatie te analyseren en te systematiseren;'
- een goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheid;
- het functioneren in teamverband.
Salaris:
De functierang is schaal 8. Salaris van f 3.591,- tot maximaal f 4.822,-- bruto per maand.
Overige informatie:
Informatie over de functie wordt graag verstrekt door het hoofd van de afdeling onderwijs en welzijn, de heer R. Boone, telefoon 0II30-9529I.
Sollicitaties:
Een sollicitatieformulier kan tussen 09.00 en 12.00 uur telefonisch worden aangevraagd bij mevrouw M.S. Kloosterman-Hertgers, secretaresse
sector Welzijn, telefoonnummer 0II30-95288. Het ingevulde formulier dient vóór 17 februari I995 te worden ingezonden aan het College v
burgemeester en wethouders van de gemeente Reimerswaal, Postbus 70, 4416 ZH Kruiningen.
Zeeland
Het Emancipatiebureau
Zeeland draagt bij aan
structurele veranderin
gen ter verbetering van
de positie van vrouwen
in Zeeland.
Het beleid van het
Emancipatiebureau is
gericht op:
- versterking van maat
schappelijke participatie
van vrouwen
- herverdeling van betaal
de en onbetaalde arbeid
- verhoging van deelname
van vrouwen aan de
arbeidsmarkt
- doorbreking van beeld
vorming in termen van
mannelijkheid en vrou
welijkheid
Het Emancipatiebureau
initieert en coördineert
ontwikkelingen en advi
seert en informeert over
heden, organisaties en
vrouwenbeweging.
Het Emancipatiebureau
werkt aan meerjarige
projecten en aan kort
durende activiteiten.
Het team bestaat uit een
directeur, vijf beleidsme
dewerksters en drie secre
tariaatsmedewerksters.
De Provincie Zeeland
subsidieert het
Emancipatiebureau
Zeeland.
Emancipatiebureau
Zeeland
Nieuwstraat 47,
Postbus 427,
4330 AK Middelburg.
Telefoon: 01180-33814.
Fax:01180-24040
Het Emancipatiebureau Zeeland heeft per 1 juni 1995 een vacature
en roept sollicitanten op voor de functie van
voor 24 uur per week
Gezien de aard van de functie gaat de voorkeur uit naar een vrouw.
Functie inhoud
- algehele en integrale leiding van het Emancipatiebureau Zeeland;
- intern en extern vertegenwoordigen van het Emancipatiebureau Zeeland;
- advisering aan het bestuur van het Emancipatiebureau Zeeland.
Functie eisen
- academisch niveau, blijkende uit opleiding en ruime ervaring;
- op de doelstellingen van het Emancipatiebureau Zeeland gerichte visie, duidelijke
visie op taken en functies van het Emancipatiebureau;
- ervaring op managementgebied;
- inzicht in bestuurlijke verhoudingen en (overheids)organisaties;
- profielschets: - in staat zijn tot inspirerend en uitdagend leidinggeven;
- zelfstandig kunnen werken;
- goede communicatieve vaardigheden.
Salaris en arbeidsvoorwaarden
Het salaris is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring. Bij een 24-urige
werkweek bedraagt het minimumsalaris 3.059,39 (schaal 36) bruto per maand en
het maximumsalaris 3.841,63 (schaal 49) bruto per maand.
De CAO Welzijn en de salarisregeling emancipatorisch vrouwenwerk zijn van
toepassing.
Sollicitatieprocedure
De sollicitatiecommissie wordt gevormd door de voorzitter en een lid van het
bestuur, de huidige directeur en een vertegenwoordiging van het personeel.
De eerste, oriënterende gesprekken zullen plaatsvinden in de periode 6-10 maart
1995. Van de kandidaten wordt verwacht dat zij reeds in Zeeland wonen of bereid
zijn naar de provincie Zeeland te verhuizen.
Aan kandidaten kan worden verzocht deel te nemen aan een assessment program
ma.
Verdere informatie wordt verstrekt door de huidge directeurmevrouw ir.
C.E.E. Cankrien, telefoon 01180-33814. Een informatiepakket over het
Emancipatiebureau Zeeland en over de functie is eveneens bij haar op te vragen.
Sollicitaties dienen vóór 18 februari in het bezit te zijn van het Emancipatie-
bureau Zeeland en kunnen worden gericht aan de sollicitatiecommissie.
De slicluing HVOV beheert drie zorgcentra op algemene grondslag:
Ter Reede en Scheldehof in Vlissingen en De Zoute Viever in Oost-Souburg.
De stichting HVOV streeft ernaar het zelfstandig functioneren van de bewoners
zoveel mogelijk te bevorderen door zorg op maat te verlenen,
Het scheppen van een prettig woonklimaat, afgestemd op de wensen van
de oudere mens, krijgt alle aandacht. In de drie zorgcentra wonen circa 416
ouderen (Ter Reede heeft 265 verzorgingsplaatsen, De Zoute Viever 79 en
Scheldehof 72). Tevens grenzen aan Ter Reede twee complexen met in totaal
244 aanleunwoningen. Activiteiten die voor de zelfstandig wonende ouderen
uitgevoerd worden, zijn: tijdelijke opnames, dagverzorging, maaltijdvoorziening
en Telehulp. Bij de stichting HVOV werken ongeveer 265 personen.
In de sector Financieel-Economische Zaken is per 1 maart 1995 de volgende
functie vacant:
nv
voor 24 uur per week.
DE FUNCTIE: U voert zelfstandig, correcL en doelmatig allerlei administra
tieve werkzaamheden uit. Tevens verricht u adminislratief-ondersteunende werk
zaamheden voor de Manager Financieel Economische Zaken Daarnaast vervult u
receptie-werkzaamheden U onderhoudt contacten met bewoners en huurders m
verband met te verrichten kashandelingen.
ONZE NIEUWE COLLEGA:
is in het bezit van het diploma MEAO, richting BE,
bezit een grote dosis flexibiliteit,
kan zowel in teamverband als zelfstandig werken,
is klantvriendelijk.
WIJ BIEDEN: een uitdagende functie met veel afwisseling, een prettige
werksfeer en arbeidsvoorwaarden conform de CAO voor bejaardentehuizen.
UW SOLLICITATIE: U kunt uw schriftelijke sollicitatie binnen acht dagen rich
ten aan: Stichting HVOV, t.a.v. de heer B.J. van Belzen, personeelsconsulent. Postbus
360, 4380 AJ Vlissingen. Voor nadere inlichtingen betreffende de functie-inhoud en de
procedure kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de Manager Financieel
Economische Zaken, de heer E. den Boer, telefoon 01184 - 17820.
1TING HUISVESTING EN VERZORGING
VOOR OUDEREN VLISSINGEN/ HVOV
voor de groene puntjes op de -i-
Eco-Point International B.V. is een jonge sterk groeiende internationale or
ganisatie met als werkterrein de bedrijfsinterne milieuzorg, toegespitst c
middelen voor onderhoud, reiniging, smering en conservering. Eco-Poini
past bij de produktontwikkeling spectaculaire nieuwe vindingen toe (zoals
het verwerken van een groot aantal plantenextracten) en heeft inmiddels een
kwalitatief indrukwekkend klantenbestand, dat er voor gekozen heeft om
met hoogwaardige en ecologisch verantwoorde produkten eindelijk de groe
ne puntjes op de -i- te gaan zetten.
krijgen de kans een carrière op te bouwen in de verkoop van de Eco-Poinl-
produktenlijn aan bedrijfsleven en overheid.
Tegenover:
aantoonbare verkoopervaring
uitstekende sociale vaardigheden
commercieel en technisch inzicht
middelbaar opleidingsnivo
leeftijd tot 45 jaar
bezit van eigen auto
stelt Eco-Point:
een hoog vast salaris commissie
een eigen, beschermd rayon
interne opleiding en training
excellente praktijk-ondersteuning
goede auto- en telefoonvergoeding.
Als uw interesse in een funktie met perspectief bij Eco-Point gewekt is,
kunt u uw schriftelijke sollicitatie met pasfoto sturen aan
voor de groene puntjes op de -i-
Postbus 50 4695 ZH St. Maartensdijk
Voor verdere inlichtingen: H. van Straaten, 01666-4399