ruls Reimerswaqi Administratief medewerker ING Ui) BANK beleidsmedewerkfstler welzijn f\yUA ook vo<yv Directeur A A i Eco-Point International Commerciële talenten m/v Eco-Point International BV 34 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 4 FEBRUARI 1 Accountmanager particuliere relat i e s die bancair aatwerk levert De ING Bank beslaat uit diverse banken en ondernemingen die een volledig pakket financiële produkten en diensten bieden voor zowel particuliere relaties als bedrijven. Zij is actief in verschillende marktsegmenten, nationaal en internationaal. De ING Bank hecht veel waarde aan ondernemerschap, professionaliteit en een open en eerlijke opstelling. Zij vormt een krachtige onderneming waarin ruimte is voor zelfstandigheid en initiatief De ING Bank maakt deel uit van de Internationale Nederlanden Groep NV. Een groep waarin bank- en verzekeringsbedrijven samen werken aan de verdere ontwikkeling van geïntegreerde financiële dienstverlening. EEN AANTAL VAN ONZE PARTICULIERE RELATIES heeft specifieke wensen en mogelijkheden en verwacht een daarbij aan sluitend dienstenpakket- Voor ons kantoor in Oostburg zoeken wij een ervaren medewerk(st)er die als accountmanager particuliere relaties in staat is dit maat werk te leveren. IN DEZE ZELFSTANDIGE FUNCTIE adviseert u relaties over onze standaard- produkten en andere bancaire diensten, zoals beleggingen, hypotheken, kredieten of verzekeringen, inclusief de juridische en fiscale aspecten. Uw relaties verwachten maatwerk van u; daarom ontwikkelt u zonodig varianten op ons bestaande pakket die toegesneden zijn op de specifieke wensen van de cliënt. U onderhoudt niet alleen de contacten met bestaande relaties, maar bent ook alert op mogelijkheden in de markt en actief in de acquisitie. Bij uw werk zaamheden kunt u gebruik maken van technisch geavanceerde apparatuur en wordt u ondersteund door specialisten van het hoofdkantoor. U BENT EEN MAN OF VROUW met een opleiding op HBO-niveau en u hebt door opleidingen en ervaring een gedegen kennis van particuliere bankprodukten. U bent goed thuis in de fiscale en juridische aspecten van krediet- verlenen. beleggen en sparen en vertrouwd met het werken met PC's. Uw sociale vaardigheden zijn uitstekend en u bent initiatiefrijk, creatief en flexibel. WIJ BIEDEN U een contactrijke functie binnen een kantoor met een goede werksfeer en korte com municatielijnen. Voorts een goed salaris, premievrij pensioen, een winstdeling, 13e maand en gunstige regelingen voor diverse bankdiensten. De bank onder steunt actief haar emancipatiebeleid door het verlenen van studie- en verlof faciliteiten en waar mogelijk door het ter Beschikking stellen van kinderopvang. VOOR MEER INFORMATIE kunt u contact opnemen met de heer G.J.M. Ultee, kanloordirecteur, telefoon (01170) 5 60 00. Uw schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae kunt u sturen naar ING Bank, t.a.v. de heer R. Hendriks, Personeelsadviseur, Postbus 12. 4530 AA Terneuzen. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. REGIONALE WONINGBOUWVERENIGING SAMENWERKING Wie en wat is de RWS? De Regionale Woningbouwvereniging Samenwerking (RWS) is een zogenaamde toegelaten instelling op het terrein van de volkshuisvesting en is werkzaam in de gemeenten Goes, Kapelle en Noord-Beveland. Zij heeft ruim 6100 woningen voor de verhuur in eigendom. Haar professionele werkorganisatie bestaat uit circa 55 medewerk(st)ers. De sturing van de werkorganisatie is in handen van de directeur en het managementteam (beleidsvoorbereiding en uit voering van technische, financiële en verhuuractiviteiten). Wat zoekt de RWS? Als gevolg van rijksoverheidsbelëid moet de RWS zelfstandiger (en dus ook meer risicodragend) gaan functioneren. Dit, binnen een woningmarkt die zich is gaan veranderen van een aanbod- naar een vraagmarkt. Dit vereist o.a. sterke re accenten op slagvaardig en bedrijfsmatig werken. Voor het Bestuur is dit tevens aanleiding geweest zich te bezinnen op de bestuurlijke structuur binnen de uitgangspun ten van de rijksregelgeving, te weten het Besluit Beheer Sociale Huursector (BBSH). Naast een kleiner en compact Bestuur zal een Raad van Commissarissen deel gaan uitmaken van de nieuwe bestuur lijke organisatie. Vanuit het huidige Bestuur hebben een aantal leden besloten om af te treden. De overige bestuursleden hebben in onderlinge samenspraak zitting genomen in het nieuwe Bestuur (5 tot 7 zetels) en in de Raad van Commissarissen (3 tot 5 zetels). Ten gevolge van het bovenstaande bestaat er in het Bestuur nog een vacante zetel. Daarom wordt contact gezocht met een in de volkshuisvesting geïnteresseerd BESTUURSLID (M/V) Wie zoekt de RWS? Iemand die op bestuurlijk nivo mee wil werken aan de realisatie van de belangrijkste RWS-doelstelling, te weten: het zonder winstoogmerk voorzien in de huisvesting van diegenen die dat op eigen kracht niet kunnen of willen. Daarbij gaat in algemene zin de voorkeur uit naar iemand die: op basis van een visie op en betrokkenheid bij maatschappelijke en volkshuisvestelijke aspecten mee moet durven en kunnen vooruitzien; strategisch en beleidsmatig kan denken en handelen; een bijdrage kan leveren bij de formulering van beleidsstandpunten; een aandeel kan leveren in het op afstand (be)sturen van de RWS-organisatie; sociaal bewogen is in relatie tot de primaire doelgroep voor sociale huurwoningen en een beeld heeft wat er onder deze leeft; beschikt over goede contactuele eigenschappen en over de benodigde vaardigheden om coöperatief en met team geest te kunnen werken; bij voorkeur in het werkgebied van de RWS woonachtig is; gelegenheid heeft om aan tenminste 11 avondvergaderingen per jaar deel te nemen en zich daarvoor tijdig te pre pareren (totaal tijdbeslag circa 50 uur). Incidentele deelname aan thema-bijeenkomsten, cursussen e.d. kan belangrijk zijn. Gezien de huidige samenstelling van het Bestuur wordt in het bijzonder iemand gezocht: met belangstelling voor en deskundigheid op met name het juridische vlak; terwijl bij gelijke geschiktheid de voorkeur wordt gegeven aan een vrouw. Wat heeft de RWS te bieden? Een enthousiaste en (financieel) gezonde organisatie. De mogelijkheid om een bijdrage te leveren aan het leefbaar houden van de lokale gemeenschappen. Een vergoeding voor de bestuursactiviteiten die is afgestemd op het gemiddelde tijdsbeslag en op het ideële karak ter van de RWS. Procedure? De selectie van kandidaten is opgedragen aan een interne selectiecomissie. Deze stelt na gesprekken met de kandidaten een voordracht op aan het Bestuur die vervolgens een bindende voor dracht voorlegt aan de Algemene(Leden)Vergadering. Belangstellenden nodigen wij uit om vóór 17 februari 1995 hun kandidatuur, onder bijsluiting van een curriculum vitae schriftelijk kenbaar te willen maken aan de voorzitter van de RWS, p/a Regionale Woningbouwvereniging Samenwer king, Postbus 158, 4460 AD GOES, onder vermelding van "vertrouwelijk" op de envelop. Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de directeur de heer J.F.J. Franken, telefonisch bereikbaar onder 01100- 31674 en buiten kantoortijden bij deze 01100-11238 of bij bestuursvoorzitter, de heer J. de Pooter, onder 01102-42005. Reimerswaal bestaat uit zes kernen en ligt in het oostelijk deel van midden-zeeland. De gemeente telt ruim 20.000 inwoners. De organisatie heeft recentelijk veel aandacht besteed aan de vernieuwing van de structuur van het ambtelijk apparaat. De organisatie omvat vier sectoren, t.w. Wonen en Milieu, Middelen, Welzijn en Gemeentewerken. Bij dc afdeling onderwijs en welzijn ontstaat er een vacature (functienummer 3.I.5.) voor een voor 38 uur per week Functie-inhoud: Het voorbereiden en het uitvoeren van beleidsadviezen betreffende actuele beleidstaken op welzijnsterrein waarbij op dit moment met namr wordt gedacht aan dorpshuizen, sport algemeen en de coördinatie van subsidieaanvragen. Functie-eisen: - middelbare beroepsopleiding aangevuld met een vakspecialistische opleiding op welzijnsgebied; - ruime ervaring op genoemd werkterrein; - kennis van geautomatiseerde systemen; - zelfstandig kunnen werken; - vermogen vraagstukken en informatie te analyseren en te systematiseren;' - een goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheid; - het functioneren in teamverband. Salaris: De functierang is schaal 8. Salaris van f 3.591,- tot maximaal f 4.822,-- bruto per maand. Overige informatie: Informatie over de functie wordt graag verstrekt door het hoofd van de afdeling onderwijs en welzijn, de heer R. Boone, telefoon 0II30-9529I. Sollicitaties: Een sollicitatieformulier kan tussen 09.00 en 12.00 uur telefonisch worden aangevraagd bij mevrouw M.S. Kloosterman-Hertgers, secretaresse sector Welzijn, telefoonnummer 0II30-95288. Het ingevulde formulier dient vóór 17 februari I995 te worden ingezonden aan het College v burgemeester en wethouders van de gemeente Reimerswaal, Postbus 70, 4416 ZH Kruiningen. Zeeland Het Emancipatiebureau Zeeland draagt bij aan structurele veranderin gen ter verbetering van de positie van vrouwen in Zeeland. Het beleid van het Emancipatiebureau is gericht op: - versterking van maat schappelijke participatie van vrouwen - herverdeling van betaal de en onbetaalde arbeid - verhoging van deelname van vrouwen aan de arbeidsmarkt - doorbreking van beeld vorming in termen van mannelijkheid en vrou welijkheid Het Emancipatiebureau initieert en coördineert ontwikkelingen en advi seert en informeert over heden, organisaties en vrouwenbeweging. Het Emancipatiebureau werkt aan meerjarige projecten en aan kort durende activiteiten. Het team bestaat uit een directeur, vijf beleidsme dewerksters en drie secre tariaatsmedewerksters. De Provincie Zeeland subsidieert het Emancipatiebureau Zeeland. Emancipatiebureau Zeeland Nieuwstraat 47, Postbus 427, 4330 AK Middelburg. Telefoon: 01180-33814. Fax:01180-24040 Het Emancipatiebureau Zeeland heeft per 1 juni 1995 een vacature en roept sollicitanten op voor de functie van voor 24 uur per week Gezien de aard van de functie gaat de voorkeur uit naar een vrouw. Functie inhoud - algehele en integrale leiding van het Emancipatiebureau Zeeland; - intern en extern vertegenwoordigen van het Emancipatiebureau Zeeland; - advisering aan het bestuur van het Emancipatiebureau Zeeland. Functie eisen - academisch niveau, blijkende uit opleiding en ruime ervaring; - op de doelstellingen van het Emancipatiebureau Zeeland gerichte visie, duidelijke visie op taken en functies van het Emancipatiebureau; - ervaring op managementgebied; - inzicht in bestuurlijke verhoudingen en (overheids)organisaties; - profielschets: - in staat zijn tot inspirerend en uitdagend leidinggeven; - zelfstandig kunnen werken; - goede communicatieve vaardigheden. Salaris en arbeidsvoorwaarden Het salaris is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring. Bij een 24-urige werkweek bedraagt het minimumsalaris 3.059,39 (schaal 36) bruto per maand en het maximumsalaris 3.841,63 (schaal 49) bruto per maand. De CAO Welzijn en de salarisregeling emancipatorisch vrouwenwerk zijn van toepassing. Sollicitatieprocedure De sollicitatiecommissie wordt gevormd door de voorzitter en een lid van het bestuur, de huidige directeur en een vertegenwoordiging van het personeel. De eerste, oriënterende gesprekken zullen plaatsvinden in de periode 6-10 maart 1995. Van de kandidaten wordt verwacht dat zij reeds in Zeeland wonen of bereid zijn naar de provincie Zeeland te verhuizen. Aan kandidaten kan worden verzocht deel te nemen aan een assessment program ma. Verdere informatie wordt verstrekt door de huidge directeurmevrouw ir. C.E.E. Cankrien, telefoon 01180-33814. Een informatiepakket over het Emancipatiebureau Zeeland en over de functie is eveneens bij haar op te vragen. Sollicitaties dienen vóór 18 februari in het bezit te zijn van het Emancipatie- bureau Zeeland en kunnen worden gericht aan de sollicitatiecommissie. De slicluing HVOV beheert drie zorgcentra op algemene grondslag: Ter Reede en Scheldehof in Vlissingen en De Zoute Viever in Oost-Souburg. De stichting HVOV streeft ernaar het zelfstandig functioneren van de bewoners zoveel mogelijk te bevorderen door zorg op maat te verlenen, Het scheppen van een prettig woonklimaat, afgestemd op de wensen van de oudere mens, krijgt alle aandacht. In de drie zorgcentra wonen circa 416 ouderen (Ter Reede heeft 265 verzorgingsplaatsen, De Zoute Viever 79 en Scheldehof 72). Tevens grenzen aan Ter Reede twee complexen met in totaal 244 aanleunwoningen. Activiteiten die voor de zelfstandig wonende ouderen uitgevoerd worden, zijn: tijdelijke opnames, dagverzorging, maaltijdvoorziening en Telehulp. Bij de stichting HVOV werken ongeveer 265 personen. In de sector Financieel-Economische Zaken is per 1 maart 1995 de volgende functie vacant: nv voor 24 uur per week. DE FUNCTIE: U voert zelfstandig, correcL en doelmatig allerlei administra tieve werkzaamheden uit. Tevens verricht u adminislratief-ondersteunende werk zaamheden voor de Manager Financieel Economische Zaken Daarnaast vervult u receptie-werkzaamheden U onderhoudt contacten met bewoners en huurders m verband met te verrichten kashandelingen. ONZE NIEUWE COLLEGA: is in het bezit van het diploma MEAO, richting BE, bezit een grote dosis flexibiliteit, kan zowel in teamverband als zelfstandig werken, is klantvriendelijk. WIJ BIEDEN: een uitdagende functie met veel afwisseling, een prettige werksfeer en arbeidsvoorwaarden conform de CAO voor bejaardentehuizen. UW SOLLICITATIE: U kunt uw schriftelijke sollicitatie binnen acht dagen rich ten aan: Stichting HVOV, t.a.v. de heer B.J. van Belzen, personeelsconsulent. Postbus 360, 4380 AJ Vlissingen. Voor nadere inlichtingen betreffende de functie-inhoud en de procedure kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de Manager Financieel Economische Zaken, de heer E. den Boer, telefoon 01184 - 17820. 1TING HUISVESTING EN VERZORGING VOOR OUDEREN VLISSINGEN/ HVOV voor de groene puntjes op de -i- Eco-Point International B.V. is een jonge sterk groeiende internationale or ganisatie met als werkterrein de bedrijfsinterne milieuzorg, toegespitst c middelen voor onderhoud, reiniging, smering en conservering. Eco-Poini past bij de produktontwikkeling spectaculaire nieuwe vindingen toe (zoals het verwerken van een groot aantal plantenextracten) en heeft inmiddels een kwalitatief indrukwekkend klantenbestand, dat er voor gekozen heeft om met hoogwaardige en ecologisch verantwoorde produkten eindelijk de groe ne puntjes op de -i- te gaan zetten. krijgen de kans een carrière op te bouwen in de verkoop van de Eco-Poinl- produktenlijn aan bedrijfsleven en overheid. Tegenover: aantoonbare verkoopervaring uitstekende sociale vaardigheden commercieel en technisch inzicht middelbaar opleidingsnivo leeftijd tot 45 jaar bezit van eigen auto stelt Eco-Point: een hoog vast salaris commissie een eigen, beschermd rayon interne opleiding en training excellente praktijk-ondersteuning goede auto- en telefoonvergoeding. Als uw interesse in een funktie met perspectief bij Eco-Point gewekt is, kunt u uw schriftelijke sollicitatie met pasfoto sturen aan voor de groene puntjes op de -i- Postbus 50 4695 ZH St. Maartensdijk Voor verdere inlichtingen: H. van Straaten, 01666-4399

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1995 | | pagina 34