R P STABAG PcP ASB VACATURES Kijkhuis-filiaalleider VLISSIÜGEII Teamleider Centrale Adm i n i s t r at i e m v Administratief Medewerker (m/v) PERSONEEL VERSTRAETEN VERBRUGGE Enthousiaste geestelijk verzorger m/v voor 8 uur per week MEDEWERKER SYSTEEMBEHEER (m/v) TECHNISCH COMMERCIEEL MEDEWERKER BUITENDIENST 40 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 17 DECEMBER 1« ASB Uitzendbureau heeft tal van leuke banen. Zo kunt u direct aan de slag in één van de volgende functies (M/V). Directie-secretaresse. Wij zijn met spoed op zoek naar een ervaren directie-secretaresse. Rui me ervaring met notuleren is een must en beheer sing van WordPerfect is een pre. Bent u op zoek naar een baan voor 40 uur per week voor een periode van enkele maanden, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Boekhouder. Voor een overheidsinstelling in de omgeving van Middelburg zijn wij op zoek naar een ervaren boekhouder met leidinggevende ca paciteiten. Heeft u een HBO-opleiding en bent u in het bezit van eigen vervoer, reageer dan snel. Deze baan is voor een langere tijd. Leeftijd 25-40 jaar. Administratief medewerker. Bent u in het be zit van een MBA-diploma en heeft u ervaring met computers? Vindt u het leuk om 20 uur per week op een financiële afdeling te werken en staat u nog niet bij ASB Uitzendbureau ingeschreven? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Deze baan is voor langere tijd. Oproep-telefoniste. Voor een dynamisch bedrijf in Middelburg zijn wij op zoek naar een telefo niste. Heelt u ervaring als telefoniste, spreekt u de talen Engels, Duits en Frans en bent u zeer flexi bel inzetbaar, reageer dan snel. Deze baan is voor langere tijd. Dit is slechts een greep uit ons aanbod. Voor soort gelijke en andere functies kunt u bij de onderstaan de vestiging terecht. ASB Uitzendbureau Lange Noordstraat 24, 4331 CD Middelburg. Tel: (01180) 23855. WERKT. Het RPCZ is een organisatie die zich ten doel stelt de kwaliteit van onderwijs en opleidingen te bevorderen. Zij doet dat intensief voor het basisonderwijs, speciaal onderwijs en voortgezet speciaal onder wijs in Zeeland. In de laatste jaren breidt het werk van het RPCZ zich uit naar andere werkterreinen: het voortgezet onderwijs in Zeeland, onderwijs buiten Zeeland en ondersteuning van non-profit organisaties. Het RPCZ heeft vestigingen in 's Gravenpolder, Middelburg en Terneuzen. Het hoofdkantoor staat in St. Laurens. Voor zo spoedig mogelijke indiensttreding zoeken wij een die zullen werken vanuit onze vestiging St. Laurens, in beide gevallen gaat het om een full-time baan. De Centrale Administratie De Centrale Administratie van het RPCZ, gevestigd in het hoofdkantoor, werkt voor het gehele RPCZ. Er worden taken verricht als: het secretariaat en de cursusadministratie van de nascholing, secretariaten van diverse projecten, secretariaat van de afdeling voortgezet onderwijs, productie van begeleidings materiaal, onderwijsleermateriaal en publicaties, receptie, verzorging van vergaderingen, enzovoort. Het team bestaat uit twee secretaresses, een administratief medewerker, twee repromedewerkers en een teamleider. Taken Teamleider Wij zoeken iemand die leiding gaat geven aan de mensen van de Centrale Administratie. Het gaat hier om een nieuwe funcrie die ingesteld is omdat de toename van het werk een nog meer planmatige en verder gestructureerde manier van werken en samenwerken nodig maakt. Dat zal gaan gebeuren volgens de principes van 'resultaatgericht management', wat wil zeggen dat er taakstellende werkafspraken gemaakt worden met een duidelijke eigen verantwoordelijkheid van iedere medewerker en een sturende en overzicht houdende eindverantwoordelijkheid van de teamleider. De teamleider neemt zelf ook een deel van het te vérrichcen werk voor zijn/haar rekening. Vereisten Wij zoeken iemand die direct inzetbaar is in dit werk. Een teamleider bij het RPCZ is iemand die ervan houdt om met' mensen om te gaan en die dat op een deskundige én persoonlijke manier doet. Ervaring met en grondige kennis van de taken die verricht moeten worden zijn daarbij onmisbaar. Vaardigheid in tekstverwerking is noodzakelijk. Een verdergaand inzicht in het gebruik van computers zal een sterke aanbeveling zijn. Uiteraard rekenen we op een voor dit werk relevante opleiding. Taken Administratief Medewerker Deze medewerker houdt zich bezig met receptie, waarbij de nadruk ligt op telefonische receptie. Daarnaast verricht zij/hij andere werkzaamheden voor de Cencrale Administratie, waarbij tekstver werking een belangrijke rol speelt. Vereisten Ook voor deze baan zoeken we een enthousiast iemand die direct inzetbaar is. Aantoonbare geschikt heid voor telefonische receptie (voor iemand die belt is hij/zij het eerste contact met het RPCZ) én vaardigheid in het werken met tekstverwerkende apparatuur zijn zonder meer noodzakelijk. Wij bieden... Wij bieden een collegiale werksfeer, hard werken, interne professionalisering, een organisatie die volop in beweging is. En verder: een rechtspositie volgens het RPBO, aansluiting bij het ABP. Benoeming gebeurt in eerste instantie voor een jaar. Salarisniveau Teamleider Centrale Administratie: schaal BBRA (max. 3727 per maand). Salarisniveau Administratief Medewerker: schaal 3 BBRA (max. 3195 per maand). Snel reageren Sollicitaties dienen uiterlijk woensdag aanstaande, 21 december, binnen te zijn bij Directie RPCZ, Noordweg 495, KE Middelburg. Sollicitatiegesprekken vinden plaats vrijdagochtend 23 december. Inlichtingen kunnen ingewonnen worden bij het directieteam van het RPCZ of bij de directiesecretaresse, Annemarie de Quarrel, telefoon 01180-28851. Regionaal Pedagogisch Centrum Zeeland Industriële dienstverlening Verstraeten Verbrugge heeft al meer dan 20 jaar een goede, betrouwbare naam in de industriële dienst verlening. Voor onze lokatiesln Terneuzen en West-Brabant/Sloegebied vragen wij OPERATORS EN REIN1GINGSSPECIALISTEN Voor het bedienen van en werken met hogedrukwagens, vacuumwagens en andere reinigingsvoertui gen. Taakomschrijving In ons werkgebied voor bestaande klanten diverse industriële werkzaamheden uit voeren waarbij kwaliteit, dienstverlening, veiligheid en efficiëntie sleutelwoorden zijn. Vereisten Grote mate van service bereidheid. - Flexibiliteit, inzet en zelfstandigheid. - Goede contactuele eigenschappen. - Technische achtergrond (LBO/MBO). - Affiniteit met veiligheid, gezondheid en milieu. - Bereidheid tot het volgen van opleidingen. Wij bieden - Salaris conform onze CAO. - Afwisselend werk en zelfstandigheid. - Goede werksfeer - In- en externe opleidingen. Kandidaten met CCV-B en/of ADR-certificaat genieten de voorkeur. U kunt uitsluitend schriftelijk solliciteren en deze sollicitatie richten aan: Bedrijfsleiding Verstraeten Verbrugge bv Stationsweg 37 4538 AB TERNEUZEN. De Cluster Verstandelijk Gehandicaptenzorg Walcheren verbindt het orthopedagogisch kinderdagverblijf Akka, het dagcentrum voor ouderen de Windroos, de woon/dagbestedingsvoorziening Vijvervreugd en het Arbeidsproject Vlissingen met elkaar. Uw taken Binnen de cluster participeert u in en stimuleert u de geestelijke verzorging en begeleiding van de bevvohers/dcelnemers. U biedt ondersteuning bij de geestelijke vorming en verzorgt zondagse vieringen in het kader van de dagbesteding. Daarnaast onderhoudt u contacten met externe kerkelijke en/of levensbeschouwelijke groeperingen waaraan de bewoners/deelnemers van de cluster van huis uit verbonden zijn. Tenslotte verricht u de administratieve werkzaamheden die met uw beroepsuitoefening samengaan. Uw profiel U-hebt een kerkelijke opleiding en beschikt over kennis op universitair niveau. Het spreekt vanzelf dat u goede contactuele eigenschappen bezit en dat u zorgvuldigheid betracht in de omgang met de bewoners/deelnemers. Verder staat u open voor alle geestelijke en levensbeschouwelijke richtingen die binnen de cluster voorkomen. Belangstelling? Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de lieer E.L. van Leeuwen, coördinator zorg- stal telefoon 01180-73700. Uw schriftelijke sollicitatie kunt li binnen 10 dagen rich- ten aan de afdeling P0&0 van de Cluster Verstandelijk Gehandicaptenzorg Walcheren, I Koudekerkseweg 145, 4335 SM Middelburg. Cluster Verstandelijk Gehandicaptenzorg-Walcheren De Stichting Voor Regionale Zorgverlening beheert in de provincie Zeeland twaalf instellingen in diverse sectoren van de gezondheidszorg. Teamwerk, functiegericht handelen en zorg-op-maat zijn kern begrippen in de zorg voor de ongeveer 1 450 bewoners/patiënten. In totaal werken er 2500 mensen. WATERSCHAP HET VRIJE VAN SLUIS Postbus 28 4500 AA Oostburg Bezoekadres: Brouwerijstraat 18 Oostburg Telefoon (01170)52251 Telefax (01170)54844 Het waterschap Het Vrije van Sluis is een zgn. all-in waterschap en omvat een beheers gebied van ruim 30.000 ha gelegen in West-Zeeuwsch-Vlaanderen. Het kantoor is gevestigd te Oostburg. De kerntaken hebben betrekking op het beheer van 33 km zee wering, het waterbeheer, inclusief de zuivering van afvalwater en het beheer over het lokale wegennet van ruim 600 km. Bij het bureau automatisering, ressorterende onder de afdeling algemene, juridische en interne zaken is een vacature van Functie-informatie: De te benoemen functionaris is samen met het bureauhoofd belast met: - het systeembeheer (AS/400) en het netwerkbeheer (Novell); - het bedienen en het operationeel houden van de apparatuur; - het beveiligen van het systeem; - het verlenen van ondersteuning aan applicatiebeheerders en gebruikers; - het voorraadbeheer van supplies en eventueel vervangingsapparatuur; - intern en extern óverleg; - het zonodig verrichten van op andere cp de afdeling voorkomende werkzaamheden; Functie-eisen: - een relevante opleiding op MBO-niveau, waaronder begrepen MTS Weg- en Waterbouw, aangevuld met enige automatiseringscursussen (bijvoorbeeld Autocad, AMBI-modules); - goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid; - ervaring met systeembeheer op minicomputers, bij voorkeur op IBM AS/400 en Novel netwerk; - bereidheid tot het bijhouden van vakkennis. Salaris: Afhankelijk van opleiding en ervaring min. 2.664,- en max. 4.124,- bruto per maand bij een 38-urige werkweek. De bij de sector waterschappen gebruikelijke rechtspositieregelingen zijn van toepas sing. Het waterschap is aangesloten bij de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR). Inlichtingen: Voor nadere inlichtingen over deze functie kunt u contact opnemen met de heer A. H. van Gils van het bureau automatisering of de secretaris drs. A. J. Mouton (tel. 01170- 52251). Sollicitatie: Uw schriftelijke sollicitatie dient u voor 5 januari 1995 te richten aan het Dagelijks Bestuur van het waterschap Het Vrije van Sluis, Postbus 28, 4500 AA Oostburg, onder vermelding van 'vacature bureau automatisering' op de enveloppe. Leverancier van stalen antislip traptreden en veiligheidsroosters type O. Een toonaangevend bedrijf in de metaalbranche met 25 medewerkers zoekt voor de afdeling Verkoop buitendienst op korte termijn een Voor de provincies Zeeland, Noord-Brabant en Limburg. Voor deze functie denken wij aan kandidaten die minimaal aan de volgende criteria vol doen: - Opleiding minimaal op middelbaar niveau (in de metaal) - Werkervaring in de metaalsector (staalconstructie) - Ervaring in een adviserende functie - Kennis van de Engelse taal - Goede contactuele eigenschappen - Zelfstandig kunnen werken - Leeftijd tot 35 jaar - Rijbewijs BE Een medisch aanstellingsonderzoek maakt onderdeel uit van de selectie-procedure. Kandidaten dienen bereid te zijn een psychologisch onderzoek te ondergaan. Schriftelijke sollicitaties richten aan: b.v. Stabag PcP Postbus 83 4730 AB OUDENBOSCH T.a.v. de heer E. Mulder, tel. 01652 - 15300 Het Kijkhuis is een L&P-concept binnen de internationale raab karcher-organisatie. Met het Kijkhuis presenteert L&P zich vooral op de particuliere markt met de betere keukens, badkamers, sanitair, natuurstenen en keramische vloeren, tegels. Daarnaast is de bouwwereld een belangrijke klant van L&P De formule van hoge kwaliteit, gedegen vakmanschap en concurrerend vermogen is de sterke basis voor de verkoop van het toonaangevende assortiment. voor de vestiging Terneuzen. De gegadigde moet een manager zijn met creatieve, commerciële en technische kwaliteiten. Dat uit zich in een combinatie van zelfstandigheid, leidinggevende capaciteiten, goede contactuele en communicatieve eigenschappen, technisch inzicht en tekenvaardigheid, een klantgerichtte attitude, gevoel voor vormgeving en interieur, Vooropleiding op middelbaar niveau, ervaring bij voorkeur in een vergelijkbare functie in interieurbouw of woninginrichting. Geboden wordt een baan met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoorde lijkheid, gesteund vanuit het moederbedrijf te Middelburg, met een Zeeuwse traditie van betrouwbaarheid en degelijkheid gebaseerd op 60 jaar ervaring. Het salaris en de overige arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de zwaarte van de functie. Sollicitaties voorzien van CV en pasfoto binnen 10 dagen naar: Louwerse en de priester, t.a.v. dhr. J. Herrebout, postbus 80114330 EA Middelburg. Wilt u eerst nadere informatie, dan kunt u hem telefonisch bereiken onder nummer 01180-25055. Qx louwerse de priester 'ZyX raab karcher bouwstoffen Bij de sectie sociale zaken bestaan, in totaal voor 72 uur, de vacatures van ERVAREN BIJSTANDSMAATSCHAPPELIJK WERKER V/M De functies zijn in deeltijd in te vullen. WERKZAAMHEDEN: De werkzaamheden omvatten: - het behandelen van aanvragen/perio- dieke hercontroles en bestandsbeheer ABW, RWW en IOAW en taken die sa menhangen met het gemeentelijk werk gelegenheidsbeleid; - het bieden van psycho-sociale hulp; - vervullen van de sociaal-raadsman func tie; - uitvoeren bureau-dienst en doorverwij zen van cliënten; - diverse werkzaamheden, passend bin nen de doelstellingen van de sectie, FUNCTIE-EISEN: - afgeronde opleiding op HBO-niveau, bijv. HBO-SJD. - Gedegen kennis van ABW, RWW en de IOAW alsmede van de voorliggende voorzieningen. Kennis van de sociale kaart. - Grote mate van stress-bestendigheid en zelfstandigheid. - Goede sociale vaardigheden en een cliëntvriendelijke instelling. - Enige jaren ervaring is noodzakelijk.^» SALARIS: Het salaris bedraagt bij een 40-urige werkweek 31 39,- en maximaal 4.822,- bruto per maand (functierang gemeenteambtenaar VIII). FUNCi IE-INFORMATIE: Nadere informatie wordt desgewenst ver strekt door mevrouw L. Streekstra-Oebe- les, teamchef, 01 184-87519. Om het aantal vrouwen en de vertegen woordigers van etnische minderheden binnen ons personeelsbestand te verho gen hanteert de gemeente een voorkeurs beleid. Vrouwen en zij die tot een etnische min derheid behoren, die denken aan de functie-eisen te voldoen, worden dan ook nadrukkelijk uitgenodigd om te sollicite ren. Bij gebleken geschiktheid wordt aan hen de voorkeur gegeven. Er bestaat een beperkte mogelijkheid tol kinderopvang SOLLICITATIES: Aan belangstellenden wordt verzocht hun schriftelijke sollicitatie, binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie te richten aan burgemeester en wethou ders van Vlissingen, per adres Stadhuis plein 2, 4382 LG Vlissingen

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1994 | | pagina 40