R P
STABAG PcP
ASB VACATURES
Kijkhuis-filiaalleider
VLISSIÜGEII
Teamleider Centrale Adm i n i s t r at i e m v
Administratief Medewerker (m/v)
PERSONEEL
VERSTRAETEN VERBRUGGE
Enthousiaste geestelijk
verzorger m/v
voor 8 uur per week
MEDEWERKER SYSTEEMBEHEER (m/v)
TECHNISCH COMMERCIEEL
MEDEWERKER BUITENDIENST
40
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
ZATERDAG 17 DECEMBER 1«
ASB Uitzendbureau heeft tal van leuke banen. Zo
kunt u direct aan de slag in één van de volgende
functies (M/V).
Directie-secretaresse. Wij zijn met spoed op
zoek naar een ervaren directie-secretaresse. Rui
me ervaring met notuleren is een must en beheer
sing van WordPerfect is een pre. Bent u op zoek
naar een baan voor 40 uur per week voor een
periode van enkele maanden, neem dan zo snel
mogelijk contact met ons op.
Boekhouder. Voor een overheidsinstelling in de
omgeving van Middelburg zijn wij op zoek naar
een ervaren boekhouder met leidinggevende ca
paciteiten. Heeft u een HBO-opleiding en bent u
in het bezit van eigen vervoer, reageer dan snel.
Deze baan is voor een langere tijd. Leeftijd 25-40
jaar.
Administratief medewerker. Bent u in het be
zit van een MBA-diploma en heeft u ervaring met
computers? Vindt u het leuk om 20 uur per week
op een financiële afdeling te werken en staat u nog
niet bij ASB Uitzendbureau ingeschreven? Neem
dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Deze
baan is voor langere tijd.
Oproep-telefoniste. Voor een dynamisch bedrijf
in Middelburg zijn wij op zoek naar een telefo
niste. Heelt u ervaring als telefoniste, spreekt u de
talen Engels, Duits en Frans en bent u zeer flexi
bel inzetbaar, reageer dan snel. Deze baan is voor
langere tijd.
Dit is slechts een greep uit ons aanbod. Voor soort
gelijke en andere functies kunt u bij de onderstaan
de vestiging terecht. ASB Uitzendbureau Lange
Noordstraat 24, 4331 CD Middelburg. Tel: (01180)
23855.
WERKT.
Het RPCZ is een organisatie die zich ten doel stelt de kwaliteit van
onderwijs en opleidingen te bevorderen. Zij doet dat intensief voor
het basisonderwijs, speciaal onderwijs en voortgezet speciaal onder
wijs in Zeeland. In de laatste jaren breidt het werk van het
RPCZ zich uit naar andere werkterreinen: het voortgezet onderwijs in
Zeeland, onderwijs buiten Zeeland en ondersteuning van non-profit
organisaties. Het RPCZ heeft vestigingen in 's Gravenpolder,
Middelburg en Terneuzen. Het hoofdkantoor staat in St. Laurens.
Voor zo spoedig mogelijke indiensttreding zoeken wij een
die zullen werken vanuit onze vestiging St. Laurens, in beide gevallen gaat het om een full-time baan.
De Centrale Administratie
De Centrale Administratie van het RPCZ, gevestigd in het hoofdkantoor, werkt voor het gehele RPCZ.
Er worden taken verricht als: het secretariaat en de cursusadministratie van de nascholing, secretariaten
van diverse projecten, secretariaat van de afdeling voortgezet onderwijs, productie van begeleidings
materiaal, onderwijsleermateriaal en publicaties, receptie, verzorging van vergaderingen, enzovoort.
Het team bestaat uit twee secretaresses, een administratief medewerker, twee repromedewerkers en een
teamleider.
Taken Teamleider
Wij zoeken iemand die leiding gaat geven aan de mensen van de Centrale Administratie.
Het gaat hier om een nieuwe funcrie die ingesteld is omdat de toename van het werk een nog meer
planmatige en verder gestructureerde manier van werken en samenwerken nodig maakt. Dat zal gaan
gebeuren volgens de principes van 'resultaatgericht management', wat wil zeggen dat er taakstellende
werkafspraken gemaakt worden met een duidelijke eigen verantwoordelijkheid van iedere medewerker en
een sturende en overzicht houdende eindverantwoordelijkheid van de teamleider.
De teamleider neemt zelf ook een deel van het te vérrichcen werk voor zijn/haar rekening.
Vereisten
Wij zoeken iemand die direct inzetbaar is in dit werk.
Een teamleider bij het RPCZ is iemand die ervan houdt om met' mensen om te gaan en die dat op een
deskundige én persoonlijke manier doet. Ervaring met en grondige kennis van de taken die verricht
moeten worden zijn daarbij onmisbaar. Vaardigheid in tekstverwerking is noodzakelijk. Een verdergaand
inzicht in het gebruik van computers zal een sterke aanbeveling zijn.
Uiteraard rekenen we op een voor dit werk relevante opleiding.
Taken Administratief Medewerker
Deze medewerker houdt zich bezig met receptie, waarbij de nadruk ligt op telefonische receptie.
Daarnaast verricht zij/hij andere werkzaamheden voor de Cencrale Administratie, waarbij tekstver
werking een belangrijke rol speelt.
Vereisten
Ook voor deze baan zoeken we een enthousiast iemand die direct inzetbaar is. Aantoonbare geschikt
heid voor telefonische receptie (voor iemand die belt is hij/zij het eerste contact met het RPCZ)
én vaardigheid in het werken met tekstverwerkende apparatuur zijn zonder meer noodzakelijk.
Wij bieden...
Wij bieden een collegiale werksfeer, hard werken, interne professionalisering, een organisatie die volop
in beweging is. En verder: een rechtspositie volgens het RPBO, aansluiting bij het ABP. Benoeming
gebeurt in eerste instantie voor een jaar.
Salarisniveau Teamleider Centrale Administratie: schaal BBRA (max. 3727 per maand).
Salarisniveau Administratief Medewerker: schaal 3 BBRA (max. 3195 per maand).
Snel reageren
Sollicitaties dienen uiterlijk woensdag aanstaande, 21 december,
binnen te zijn bij Directie RPCZ, Noordweg 495, KE Middelburg.
Sollicitatiegesprekken vinden plaats vrijdagochtend 23 december.
Inlichtingen kunnen ingewonnen worden bij het directieteam
van het RPCZ of bij de directiesecretaresse,
Annemarie de Quarrel, telefoon 01180-28851.
Regionaal Pedagogisch Centrum Zeeland
Industriële dienstverlening
Verstraeten Verbrugge heeft al meer dan 20 jaar een goede, betrouwbare naam in de industriële dienst
verlening. Voor onze lokatiesln Terneuzen en West-Brabant/Sloegebied vragen wij
OPERATORS EN REIN1GINGSSPECIALISTEN
Voor het bedienen van en werken met hogedrukwagens, vacuumwagens en andere reinigingsvoertui
gen.
Taakomschrijving In ons werkgebied voor bestaande klanten diverse industriële werkzaamheden uit
voeren waarbij kwaliteit, dienstverlening, veiligheid en efficiëntie sleutelwoorden
zijn.
Vereisten Grote mate van service bereidheid.
- Flexibiliteit, inzet en zelfstandigheid.
- Goede contactuele eigenschappen.
- Technische achtergrond (LBO/MBO).
- Affiniteit met veiligheid, gezondheid en milieu.
- Bereidheid tot het volgen van opleidingen.
Wij bieden - Salaris conform onze CAO.
- Afwisselend werk en zelfstandigheid.
- Goede werksfeer
- In- en externe opleidingen.
Kandidaten met CCV-B en/of ADR-certificaat genieten de voorkeur.
U kunt uitsluitend schriftelijk solliciteren en deze sollicitatie richten aan:
Bedrijfsleiding Verstraeten Verbrugge bv
Stationsweg 37
4538 AB TERNEUZEN.
De Cluster Verstandelijk Gehandicaptenzorg Walcheren verbindt het orthopedagogisch kinderdagverblijf Akka,
het dagcentrum voor ouderen de Windroos, de woon/dagbestedingsvoorziening Vijvervreugd en het Arbeidsproject
Vlissingen met elkaar. Uw taken Binnen de cluster participeert u in en stimuleert u de geestelijke verzorging
en begeleiding van de bevvohers/dcelnemers. U biedt ondersteuning bij de geestelijke vorming en verzorgt zondagse
vieringen in het kader van de dagbesteding. Daarnaast onderhoudt u contacten met externe kerkelijke en/of
levensbeschouwelijke groeperingen waaraan de bewoners/deelnemers van de cluster van huis uit verbonden
zijn. Tenslotte verricht u de administratieve werkzaamheden die met uw beroepsuitoefening samengaan.
Uw profiel U-hebt een kerkelijke opleiding en beschikt over kennis op universitair niveau. Het spreekt
vanzelf dat u goede contactuele eigenschappen bezit en dat u zorgvuldigheid betracht in de omgang met
de bewoners/deelnemers. Verder staat u open voor alle geestelijke en levensbeschouwelijke richtingen die
binnen de cluster voorkomen. Belangstelling? Voor meer informatie kunt u contact opnemen met
de lieer E.L. van Leeuwen, coördinator zorg- stal telefoon 01180-73700. Uw schriftelijke
sollicitatie kunt li binnen 10 dagen rich- ten aan de afdeling P0&0 van de Cluster
Verstandelijk Gehandicaptenzorg Walcheren, I Koudekerkseweg 145, 4335 SM Middelburg.
Cluster Verstandelijk
Gehandicaptenzorg-Walcheren
De Stichting Voor Regionale Zorgverlening beheert in de provincie Zeeland twaalf instellingen in diverse
sectoren van de gezondheidszorg. Teamwerk, functiegericht handelen en zorg-op-maat zijn kern
begrippen in de zorg voor de ongeveer 1 450 bewoners/patiënten. In totaal werken er 2500 mensen.
WATERSCHAP HET VRIJE VAN SLUIS
Postbus 28
4500 AA Oostburg
Bezoekadres:
Brouwerijstraat 18
Oostburg
Telefoon (01170)52251
Telefax (01170)54844
Het waterschap Het Vrije van Sluis is een zgn. all-in waterschap en omvat een beheers
gebied van ruim 30.000 ha gelegen in West-Zeeuwsch-Vlaanderen. Het kantoor is
gevestigd te Oostburg. De kerntaken hebben betrekking op het beheer van 33 km zee
wering, het waterbeheer, inclusief de zuivering van afvalwater en het beheer over het
lokale wegennet van ruim 600 km.
Bij het bureau automatisering, ressorterende onder de afdeling algemene, juridische en
interne zaken is een vacature van
Functie-informatie:
De te benoemen functionaris is samen met het bureauhoofd belast met:
- het systeembeheer (AS/400) en het netwerkbeheer (Novell);
- het bedienen en het operationeel houden van de apparatuur;
- het beveiligen van het systeem;
- het verlenen van ondersteuning aan applicatiebeheerders en gebruikers;
- het voorraadbeheer van supplies en eventueel vervangingsapparatuur;
- intern en extern óverleg;
- het zonodig verrichten van op andere cp de afdeling voorkomende
werkzaamheden;
Functie-eisen:
- een relevante opleiding op MBO-niveau, waaronder begrepen MTS Weg- en
Waterbouw, aangevuld met enige automatiseringscursussen (bijvoorbeeld Autocad,
AMBI-modules);
- goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid;
- ervaring met systeembeheer op minicomputers, bij voorkeur op IBM AS/400 en
Novel netwerk;
- bereidheid tot het bijhouden van vakkennis.
Salaris:
Afhankelijk van opleiding en ervaring min. 2.664,- en max. 4.124,- bruto per maand
bij een 38-urige werkweek.
De bij de sector waterschappen gebruikelijke rechtspositieregelingen zijn van toepas
sing.
Het waterschap is aangesloten bij de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR).
Inlichtingen:
Voor nadere inlichtingen over deze functie kunt u contact opnemen met de heer A. H.
van Gils van het bureau automatisering of de secretaris drs. A. J. Mouton (tel. 01170-
52251).
Sollicitatie:
Uw schriftelijke sollicitatie dient u voor 5 januari 1995 te richten aan het Dagelijks
Bestuur van het waterschap Het Vrije van Sluis, Postbus 28, 4500 AA Oostburg, onder
vermelding van 'vacature bureau automatisering' op de enveloppe.
Leverancier van stalen
antislip traptreden en
veiligheidsroosters type O.
Een toonaangevend bedrijf in de metaalbranche met 25 medewerkers zoekt voor
de afdeling Verkoop buitendienst op korte termijn een
Voor de provincies Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Voor deze functie denken wij aan kandidaten die minimaal aan de volgende criteria vol
doen:
- Opleiding minimaal op middelbaar niveau (in de metaal)
- Werkervaring in de metaalsector (staalconstructie)
- Ervaring in een adviserende functie
- Kennis van de Engelse taal
- Goede contactuele eigenschappen
- Zelfstandig kunnen werken
- Leeftijd tot 35 jaar
- Rijbewijs BE
Een medisch aanstellingsonderzoek maakt onderdeel uit van de selectie-procedure.
Kandidaten dienen bereid te zijn een psychologisch onderzoek te ondergaan.
Schriftelijke sollicitaties richten aan:
b.v. Stabag PcP
Postbus 83
4730 AB OUDENBOSCH
T.a.v. de heer E. Mulder, tel. 01652 - 15300
Het Kijkhuis is een L&P-concept binnen de internationale raab karcher-organisatie.
Met het Kijkhuis presenteert L&P zich vooral op de particuliere markt met de betere
keukens, badkamers, sanitair, natuurstenen en keramische vloeren, tegels.
Daarnaast is de bouwwereld een belangrijke klant van L&P
De formule van hoge kwaliteit, gedegen vakmanschap en concurrerend vermogen
is de sterke basis voor de verkoop van het toonaangevende assortiment.
voor de vestiging Terneuzen.
De gegadigde moet een manager zijn met creatieve, commerciële en technische
kwaliteiten. Dat uit zich in een combinatie van zelfstandigheid, leidinggevende
capaciteiten, goede contactuele en communicatieve eigenschappen, technisch inzicht
en tekenvaardigheid, een klantgerichtte attitude, gevoel voor vormgeving en interieur,
Vooropleiding op middelbaar niveau, ervaring bij voorkeur in een vergelijkbare functie
in interieurbouw of woninginrichting.
Geboden wordt een baan met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoorde
lijkheid, gesteund vanuit het moederbedrijf te Middelburg, met een Zeeuwse traditie
van betrouwbaarheid en degelijkheid gebaseerd op 60 jaar ervaring.
Het salaris en de overige arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de zwaarte
van de functie.
Sollicitaties voorzien van CV en pasfoto binnen 10 dagen naar:
Louwerse en de priester, t.a.v. dhr. J. Herrebout, postbus 80114330 EA Middelburg.
Wilt u eerst nadere informatie, dan kunt u hem telefonisch bereiken onder nummer
01180-25055.
Qx louwerse de priester
'ZyX raab karcher bouwstoffen
Bij de sectie sociale zaken bestaan, in totaal voor 72 uur, de vacatures van
ERVAREN BIJSTANDSMAATSCHAPPELIJK
WERKER V/M
De functies zijn in deeltijd in te vullen.
WERKZAAMHEDEN:
De werkzaamheden omvatten:
- het behandelen van aanvragen/perio-
dieke hercontroles en bestandsbeheer
ABW, RWW en IOAW en taken die sa
menhangen met het gemeentelijk werk
gelegenheidsbeleid;
- het bieden van psycho-sociale hulp;
- vervullen van de sociaal-raadsman func
tie;
- uitvoeren bureau-dienst en doorverwij
zen van cliënten;
- diverse werkzaamheden, passend bin
nen de doelstellingen van de sectie,
FUNCTIE-EISEN:
- afgeronde opleiding op HBO-niveau,
bijv. HBO-SJD.
- Gedegen kennis van ABW, RWW en de
IOAW alsmede van de voorliggende
voorzieningen. Kennis van de sociale
kaart.
- Grote mate van stress-bestendigheid en
zelfstandigheid.
- Goede sociale vaardigheden en een
cliëntvriendelijke instelling.
- Enige jaren ervaring is noodzakelijk.^»
SALARIS:
Het salaris bedraagt bij een 40-urige
werkweek 31 39,- en maximaal
4.822,- bruto per maand (functierang
gemeenteambtenaar VIII).
FUNCi IE-INFORMATIE:
Nadere informatie wordt desgewenst ver
strekt door mevrouw L. Streekstra-Oebe-
les, teamchef, 01 184-87519.
Om het aantal vrouwen en de vertegen
woordigers van etnische minderheden
binnen ons personeelsbestand te verho
gen hanteert de gemeente een voorkeurs
beleid.
Vrouwen en zij die tot een etnische min
derheid behoren, die denken aan de
functie-eisen te voldoen, worden dan ook
nadrukkelijk uitgenodigd om te sollicite
ren.
Bij gebleken geschiktheid wordt aan hen
de voorkeur gegeven.
Er bestaat een beperkte mogelijkheid tol
kinderopvang
SOLLICITATIES:
Aan belangstellenden wordt verzocht hun
schriftelijke sollicitatie, binnen 14 dagen
na het verschijnen van deze advertentie
te richten aan burgemeester en wethou
ders van Vlissingen, per adres Stadhuis
plein 2, 4382 LG Vlissingen