PERSONEEL BüA Een intercedent m/v die bij Randstad een eigen klantenkring opbouwt ERVAREN PLAATWERKER 2 LEERLING OPERATIE ASSISTENTEN MA/ MEDEWERK(ST)ER SOCIALE ZAKEN SCHILDERS VERPLEEGHUIS CORNELIASTICHTINC Aadaster mm 36 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 4 JUNI 1 r MONUMENTENSTAD - PAREL AAN DE OOSTERSCHELDE De gemeente Zierikzee telt 75 formatieplaatsen. De organisatie bestaat uit 5 afdelingen, te weten: Interne - en Burgerzaken, Financiën c.a., Algemene Zaken, Welzijn c.a. en Gemeentewerken. Bij de afdeling financiën zijn naast financieel beheer en beleid alsmede belastingen ondergebracht Informatisering en Automatisering alsmede de Gemeentelijke Volkskredietbank. Bij de afdeling financiën bestaan mo menteel de volgende vacatures: FINANCIEEL BELEIDSMEDEWERKER M/V (FUNCTIE A) en MEDEWERKER BELASTINGEN M/V (FUNCTIE B) FUNCTIE A: Functie-inhoud: - financieel-budgettaire beoordeling van begrotingen en jaarstukken van gemeenschappelijke regelingen en gesubsidieerde instellingen; - financiële aangelegenheden met betrekking tot 'Stadsvernieuwing'; - advisering etc. over en uitvoering van financiële aangelegenheden inza ke restauratie-subsidies, bijdragen in verband met woningverbetering; - het verzorgen en verder ontwikkelen van de financiële verslaglegging etc. inzake de exploitatie van bestemmingsplannen; - financiële beleidsadvisering; - het leveren van een aandeel in het samenstellen van de begroting, de meerjarenraming alsmede de gemeenterekening; - het leveren van een aandeel in het verder ontwikkelen van een modern financieel beleids- en beheersinstrumentarium. Functie-eisen: - opleiding in financieel-economische richting op HBO-niveau of een ge lijkwaardige combinatie van opleiding en relevante werkervaring; - goede contactuele eigenschappen en redactionele vaardigheden; - kennis van automatisering (ervaring met WP 5.1 en Lotus 1.2.3.) strekt tot aanbeveling. Salaris en rechtspositie: Afhankelijk van opleiding en ervaring kan een salaris worden geboden van 3.458,- tot maximaal 5.366,- (functieschaal 8 of 9). De gebruikelijke rechtspositionele regelingen zijn van toepassing. FUNCTIE B: Functie-inhoud: - beleidsvoorbereiding met betrekking tot de heffing van gemeentelijke belastingen; - het redigeren en wijzigen van gemeentelijke belastingverordeningen; - aanslagregeling met behulp van geautomatiseerde bestanden; - het behandelen van bezwaar- en beroepschriften alsmede het opstellen van vertoogschriften inclusief het vertegenwoordigen van de gemeente ingeval van beroepsprocedures; - applicatiebeheer; - het deelnemen aan en onderhouden van interne en externe overlegsi tuaties/contacten. Functie-eisen: - relevante MBO-opleiding, aangevuld met opleiding Heffingsambtenaar Lagere Overheden (HALO) of een gelijkwaardige combinatie van oplei ding en relevante werkervaring; - goede contactuele eigenschappen en redactionele vaardigheden; - ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking (IBM AS400 en L+T software) alsmede kennis van WP 5.1 en Lotus 1.2.3. strekt tot aan beveling. Salaris en rechtspositie: Afhankelijk van opleiding en ervaring kan een salaris worden geboden van 3.008,- tot maximaal 4.671,- (functieschaal 7 of 8). De gebruikelijke rechtspositionele regelingen zijn van toepassing. .Overige informatie: Nadere informatie omtrent beide functies kan worden ingewonnen bij het hoofd van de afdeling financiën, de heer A. J. Geleijnse, tijdens kantoor uren telefonisch bereikbaar onder nummer 01110-13151, toestel 220. Het personeel van de afdeling zal bij de selectie worden betrokken. Sollicitaties binnen 10 dagen na het verschijnen van dit blad richten aan het college van burgemeester en wethouders van Zierikzee, Postbus 5003, 4300 KA Zierikzee, onder vermelding van vacaturenummer 94.1504 (func tie a.) c.q. vacaturenummer 94.1505 (functie b.) De gemeente Zierikzee wil actief uitvoering geven aan de Wet Arbeid Ge handicapte Werknemers. Personen met een handicap worden nadrukke- lijk uitgenodigd te solliciteren. De gemeente streeft naar gelijke kansen voor vrouwen en mannen. Aan gezien vrouwen in deze functies zijn ondervertegenwoordigd, worden ook zij nadrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. In de Oosterscheldeziekenhuizen met locaties in Goes en Zierikzee staat bij alles het welzijn van de patiënt centraal. Vrijwel alle medische specialismen zijn aanwezig in een kwalitatief hoogstaand ziekenhuis met ruim 400 bedden. Aan de patiënt-gerichte zorg en de klantvriendelijke benadering geven een 1000-tal personeelsleden gestalte. Het werving-& selectiebeleid van de S.O.Z. is gericht op: - vergroting van het aantal medewerkers uit etnische minderheden; - aanstellen van gehandicapten; - aanstellen van meer vrouwen in managementfuncties. Zij worden daarom nadrukkelijk verzocht te solliciteren. Bij de Stichting Oosterscheldeziekenhuizen kunnen per 29 augustus 1994 worden geplaatst: voor de richting chirurgie Functie-informatie Het theoretische gedeelte van de opleiding wordt verzorgd door het Zeeuws Instituut Zorgopleidingen. Het praktische gedeelte wordt verzorgd door de Operatie-afdeling van het Oosterscheldeziekenhuis. In totaal duurt de opleiding 3 jaar. Tijdens de introductie periode van 12 weken krijgt de leerling een leerovereen komst en een zakgeldvergoeding van 495,- bruto per maand. In deze periode zullen de lessen in Dordrecht plaatsvinden. Daarna krijgt men een leer/arbeidsovereenkomst en bedraagt het salaris het 1e leerjaar 1.583,-, het 2e leerjaar 1.860,-en het 3e leerjaar 2.407,- bruto per maand. Theorie en praktijk zullen elkaar afwisselen. Wanneer de opleiding met goed gevolg wordt afgesloten ontvangt men een arbeidsovereenkomst en wordt men volgens het salaris van gediplomeerd O.K. assistent betaald. Functie-eisen - bij voorkeur HAVO-opleiding met exacte vakken - een minimumleeftijd van 17 jaar bij aanvang van de opleiding - bereidheid om zowel op de locatie Goes als de locatie Zierikzee ingezet te worden - de bereidheid om bereikbaarheidsdiensten te draaien - de bereidheid om zich in de directe omgeving van het ziekenhuis te vestigen. Wij bieden: Salaris en arbeidsvoorwaarden conform de CAO voor het Ziekenhuiswezen. Inlichtingen over deze functie worden graag verstrekt door de heer A. Lossie, hoofd O.K. en/of de heer A. Wisse, coördinator praktijkbegeleiding, tel. 01100-34760. Sollicitaties schriftelijk binnen 14 dagen aan de dienst Personeel Organisatie, bestemming 94, Postbus 106, 4460 BB Goes. Gelieve op de brief en enveloppe te vermelden vac. nr. 185. OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZEN 's-Gravenpolderseweg 114, postbus 106, 4460 BB Goes Telefoon 01100-34000 Daar zijn we naar op zoek Een intercedent bij Randstad is veel meer dan de schakel tussen mensen en hun tijdelijke baan. Een intercedent is in feite iemand met een eigen uitzend bureau, die zelf een marktplan opstelt en zorgt dat het gerealiseerd wordt. Iemand dus die mensenkennis en innemendheid koppelt aan commercieel inzicht en initiatief. Met het oog op onze groei zoekt Randstad Uitzendbureau voor de vestiging Vlissingen intercedenten die deze zeldzame combinatie van eigenschappen als visitekaartje hebben. De uitdaging voor een Randstad intercedent Wie voor ogen heeft jaarlijks een flink percentage van onze 200.000 uitzendingen tot stand te brengen, moet op de eerste plaats goed thuis zijn op de lokale arbeidsmarkt, een actieve relatie hebben met de betrokken bedrijven en zeker niet schromen nieuwe klanten aan het bestaande pakket toe te voegen. Daarnaast is het van groot belang om cok de uitzend krachten door en door te leren kennen. Immers het vinden van de juiste combinatie tursen bedrijf en uitzendkracht is veel meer dan het afwegen van functie- eisen enerzijds en behaalde diploma's en werkervaring anderzijds. Het gaat er ook om of een uitzendkracht echt in een bedrijfscultuur past. nr randstad uitzendbureau Alleen als dit proces waar alles om draait, het eigenlijke uitzenden, in alle opzichten (dus ook administratief) per fect verloopt, zal een intercedent erin slagen de doelstel lingen van het marktplan te realiseren. Wie komen er in aanmerking voor deze veelzijdige functie? Durf, doortastendheid, commercieel inzicht en zelfstan digheid zijn voor de hand liggende functie-eisen. Maar wie vertrouwen bij zowel bedrijven als uitzendkrachten wil creëren, heeft nog meereigenschappen nodig. Zoals inlevingsvermogen, betrokkenheid en voorkomend heid. Een leeftijd van 24 tot 28 jaar is daarom ook een logische vereiste. Daarnaast zijn de juiste diploma's - VWO bij voorkeur aangevuld met een relevante HBO-opleiding, maar in ieder geval enkele jaren ervaring in de commerciële dienstverlening - noodzakelijk om dit werk goed te kunnen doen. Een loopbaan met perspectief Hoe belangrijk een goede intercedent voor ons is, blijkt niet alleen uit het salaris. Maar ook uit het feit dat elke intercedent begint met een intensief en regelmatig terug kerend opleidingsprogramma, en zo in de functie en met het bedrijf mee kan groeien. De sollicitatieprocedure Bent u geïnteresseerd in deze uitdagende functie, stuurt u dan een sollicitatiebrief met uw cv naar Randstad Uitzendbureau, t.a.v. de heer J.W.P. Westerveld, Piet Heinstraat 2b, 4461 GL Goes. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Brigit van Koppen, telefoon 01100 - 5 01 00. Een op de functie afgestemd psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Randstad Uitzendbureau is een onderdeel van Randstad Holding nv, een intemC'nnale groep van ondernemingen mei als gemeenschappelijke noemer de zakelijke dienstverlening. De Randstad Groep is actief in Nederland, België, Duitsland Frankrijk, Spanje, Engeland en de Verenigde Staten. De Randstad Groep bundelt specialismen als tijdelijk werk, schoonmaak, beveiliging en opleidingen. De Groep realiseerden 1993 een omzet van ruim 3 miljard en behoort daarmee tot de grootste dienstverleners van Europa. Randstad maakt 't mogelijk Heftruck-chauffeurs m/v voor diverse relaties en projecten. U hebt heftruck- ervaring bij voorkeur in een constructie- of transport bedrijf, of in de haven. Tevens hebt u feeling met rijden op een heftruck. Ook LTS'ers of MTS'ers met minimaal I jaar heftruck-ervaring zijn welkom. Bent u direct be schikbaar en is reizen naar Bergen op Zoom en omgeving geen probleem? Dan kunt u meestal full-time voor een aantal maanden aan de slag. Leeftijd: tot 35 jaar. Informatie: 01640 - 5 95 42, Danny van Venetiën Bergen op Zoom, Koevoetstraat 47 Schilders m/v voor het schuren en schilderen van een aantal silo's. U hebt relevante ervaring en geen last van hoogtevrees. Daarnaast bent u gemotiveerd en op korte termijn beschikbaar. Informatie: 01640 - 5 94 00, Yolanda Oorbals Bergen op Zoom, Koevoetstraat 47 tempo-team uitzendbureau GEMEENTE VEERE Ten behoeve van de gemeenten Veere, Mariekerke en Valkenisse kan in verband met toename van de werk zaamheden worden geplaatst een voor 38 uur per week. Aanstelling vindt plaats in dienst van de gemeente Veere. De werkzaamheden moeten volgens een na der overeen te komen schema bij de drie afzonderlijke gemeenten worden uitgevoerd (verdeelsleutel: 50% Veere, 30% Mariekerke en 20% Valkenisse). Functie-inhoud (hoofdtaken): verhaal en terugvordering; bijdragebesluit bewoners van bejaardenoorden; hercontroles; fraudepreventie en -bestrijding; juridische toetsing. Functie-eisen: minimaal een afgeronde juridisch-bestuurlijke MBO-opleiding b.v. (MEAO bestuurlijke richting, MBO-SD of gelijkwaardig niveau); ervaring met (een deel van) de werkzaamheden; goede contactuele eigenschappen; flexibele en slagvaardige instelling. Met behulp van functiewaardering moet het definitie ve niveau nog worden vastgesteld. Het voorlopige functieniveau is bepaald op VII. Het salaris bedraagt afhankelijk van opleiding en ervaring minimaal 2.648,- en maximaal 4.099,- bruto per maand. Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de chef afdeling sociale zaken, de heer A. C. Nieuwenhuize, telefoon 01181-1951, toestel 45. Sollicitaties kunnen worden gericht binnen 10 dagen na het verschijnen van dit blad aan burgemeester en wethouders van Veere, Postbus 5,4350 AA Veere, on der vermelding van SW-6 op de envelop. Olf sinds 1930 BOOT schilder- en afbouwwerken b.v. Voor diverse projecten in Zeeland en West-Brabant en in de omgeving van Rotterdam vragen wij: VAKBEKWAME kantooradres: Goes Roosendaal Verrijn Stuartweg 41 Boerkensleem 6 tel. 01100-3 01 45 tel. 01650-4 48 83 Na 17.00 uur onze hoofduitvoerder de heer J. v. d. Ketterij, tel. 01182-16 16 AUTOSCHADE DSA .s een snelgroeiend schadeherstelbe- drijf met inmiddels 15 enthousiaste medewerkers. Om ervoor te zorgen dat de sterke groei gepaard blijft gaan met de kwaliteit waarvoor wij borg staan, zoeken wij op zeer korte termijn een Een man of vrouw tussen de 25 en 30 jaar, die allereerst zelf standig kan werken en een ruime ervaring heeft met het werken aan alle merken auto's, zodat ons bedrijf mede door hun vak manschap garant kan staan voor de kwaliteit van het afgeleverde werk. Zo iemand gaat bij ons een zeer aantrekkelijke en goed gehonoreerde funktie-tegemoet. Reageer schriftelijk en zend uw brief aan Autoschade DSA bv t.a.v. G.P. den Engelsman Postbus 161 4460 AD GOES AUTOSCHADE DEALER SCHADE ASSOCIATIE VAN DOORNESTRAAT 11 GOES 01100-23549 ISO Kwalllells Certificaathouder De Corneliastichting is het verpleeghuis voor Schouwen-Duiveland. Van de 150 plaatsen zijn 60 plaatsen bestemd voor somatische patiënten en 90 voor psycho-geriatrische patiënten. Aan het verpleeghuis is een afdeling dagbehandeling verbonden met 8 plaatsen. In' werken er in de Corneliastichting ruim 270 medewerk(s! die direkt en indirekt bij de zorgverlening, betrokken zijn Corneliastichting kan voor haar personeelsleden bemidi bij kinderopvang via de Stichting Kinderopvang Schouwen-Duiveland. In de centrale keuken hebben wij per direkt plas voor een INSTELLINGSKOK m/v die bereid moet zijn om bij toerbeurt weekenddienst te verrichten. Het betreft een tijdelijke aanstelling tot 1 juni 1995. Tot de taken van deze funktie behoren: het zelfstandig bereiden van de maaltijden voor de bewoners van het verpleeghuis en Tafeltje-Dek-Je rekeningretrohoudend met diëten; het samenstellen van menu's; het begeleiden van de leerllng-kok(s); het deelnemen aan de voedingsbespreking. De funktie-eisen zijn: Diploma instellingskok; Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare funktie. De funktie is ingedeeld in funktiegroep 30 van de FW (min. 2.075,00 en max 3.480,- bruto full-time per maand, afhankelijk van leeftijd en ervaring). Overi arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO- Ziekenhuiswezen. Voor nadere informatie over deze funktie kunt u telefon kontakt opnemen met de heer P. Snel, hoofd keuke (bij voorkeur tussen 13.00 en 15.30 uur), telefoon: 01110-12651. Belangstellenden worden verzocht hun schriftelijke sollicitatie vóór 16 juni 1994 te richten aan de afdeling personeelszaken. EMIL SANDSTRÖMWEG 2, 4301 NW ZIERIKZEE, TEL. 01110- A Het Kadaster is sinds i mei 1994 een zelfstandige organisatie en heeft naast het concernkantoor in Apeldoorn 15 vestigingen in alle provincies met in totaal rond de 2.400 medewerkers. De omzet op jaarbasis bedraagt ongeveer f 400 miljoen. Het Kadaster Zeeland is gevestigd in Middelburg. Er werken circa 100 medewerkers. Financieel-Economische en Bedrijfskundige Zaken (FEBZ) is een onderdeel van het Stafbureau Intern Beheer (STIB), waaronder tevens ressorteren Personele- en Algemene Zaken en Automatisering. Op het bureau Financieel-Economische en Bedrijfskundige Zaken van hel Kadaster Zeeland is een vacature, voor de duur van twee jaar, voor een financieel medewerker (32 uur per week) Functie-in formatie - Verrichten van werkzaamheden op het gebied van financieel beheer; - informeren van management door middel van verzamelde gegevens op financieel-economisch en bedrijfskundig gebied; - ondersteunen bij ontwikkeling en onderzoek mei betrekking lot bedrijfskundige en financieel-economische systemen en vraagstukken; - beheren van de applicatie van hel bedrijfskundig informatiesysteem (BIS). Functie-eisen - Voltooide MBA-opleiding (Moderne Bedrijfsadministratie); - kennis van en vaardigheid met geautomatiseerde systemen; - goede communiclaieve en contactuele eigenschappen; - een initiatiefrijke, klantgerichte en kostenbewuste instelling; - een flexibele insLelling. Arbeidsvoorwaarden Afhankelijk van opleiding en ervaring vindt inschaling plaats in schaal 7 (Maximaal 5.272,- bruto per maand bij een 32-urige werkweek). Overige informatie Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de control: en tevens chef van het bureau Financieel-Economische en Bedrijfskundige Zaken, de heer E. Compeer, telefoon 01180 - 7011 Sollicitatie Deze kunnen binnen 10 dagen worden gericht aan het Kadaster Zeeland, t.a.v. het hoofd van het Stafbureau, de heer C.A. Moens, Postbus 8015,4530 EA Middelburg. Het personeelsbeleid is erop gericht meer vrouwen, leden van etnisd bevolkingsgroepen en gehandicapten in dienst te nemen. Zij worden daarom nadrukkelijk verzocht te solliciteren. Bij gelijke geschiktheid genieten zij de voorkeur. Het Radaster bevordert de rechtszekerheid bij het maatschappelijke verkeer in vastgoed.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1994 | | pagina 36