3 Uw (loop)baan begint r bij het arbeidsbureau! AMËIDmiBUREAU GEMEENTE HULST L Doens Vermue B.V. ADMINISTRATIEBEHEERDER/ AFWIKKELAAR CONTRACTEN (MA/) ZEEUWSCH-VLAANDEREN PERSONEEL MEDEWERKER IN ALGEMENE DIENST (m/v) ADMINISTRATIEF MEDEWERKER SOCIALE ZAKEN (m/v) MEDEWERKER Bas Mar de Jager B.V. f VERKOPER/CAISSIÈRE 38 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 5 MAART 1 d b o u p b o d u Wij zijn een (inter)nationale handels- en verwerkingsonderneming van granen, zaden en peulvruchten zowel conventioneel als biologisch. Ge vestigd te IJzendijke (Zeeuwsch-Vlaanderen). Ter ondersteuning van de directie zoeken wij een De werkzaamheden van deze gecombineerde functie bestaan uit: - leiding geven aan en toezicht houden op de administratie (goederen en salarisadministratie) - verzorgen van periodieke 'management' informatie - opstellen en bewaken van budgetten - samenstellen van de jaarrekening - administratieve afhandeling van in- en verkoopcontracten - bewaken contractenpositie en rapportering daaromtrent. Voor deze zelfstandige functie gaat onze voorkeur uit naar een kandi- da(a)t(e), die woont op redelijke afstand van IJzendijke en die voldoet aan de volgende functie-eisen: - afgeronde HEAO-BE-opleiding, vergevorderde SPD-studie of gelijk waardige opleiding - enige jaren relevante werkervaring op een administratie - goede kennis van de moderne talen zowel in woord als geschrift - uitstekende communicatieve vaardigheden - affiniteit met de automatisering - leeftijd tot 35 jaar. Indien u interesse heeft voor deze uitdagende functie kunt u uw sollici taties richten aan: DOENS VERMUE B.V., p/a Postbus 1100, 4530 GC Terneuzen, t.a.v. W.Doens. Mocht u nog aanvullende informatie willen hebben kunt u telefonisch contact opnemen met de heer W. Doens, tel.nr. 01176-2020. Bij de gemeente Hulst werken circa 150 medewerk(st)ers. De organisatie bestaat uit 4 afdelingen, te weten Financiën, Burgerzaken, Stads- en Dorpsontwikkeling en Be stuurlijke Ondersteuning. A. De afdeling Financiën bestaat uit drie bureaus: financieel beleid, comptabiliteit en belastingen. Bij het bureau financieel beleid is de functie vacant van: FINANCIEEL BELEIDSMEDEWERKER M/V (volledige weektaak) Functie-informatie: - aandeel in financiële/budgettaire beoordeling begrotingen en jaarstukken van ge meentelijke regelingen en instellingen met gemeentegarantie - aandeel in ontwikkelen subsidiebeleid (aanpassen verordeningen,'outputsubsidiëring e.d.) - aandeel in vervaardigen (meerjaren) begroting en gemeenterekening met bijlagen - aandeel in financiële/budgettaire beoordeling interne en externe rapporten met advi sering aan college B en W - aandeel in uitbouwen (meerjaren) begroting tot beleids- en beheersinstrument - aandeel in vergelijkende budgetanalyses (onderzoek, intern en extern overleg) - secretariaat commissie financiën en uitwerking hiervan. Functie-eisen: - opleiding in financieel/economische richting, bij voorkeur op HBO-mveau of gelijk waardige combinatie van opleiding en relevante werkervaring - goede contactuele eigenschappen en redactionele vaardigheden - kennis van en ervaring met automatisering, met name P.C.-toepassingen. Salaris: Afhankelijk van opleiding en ervaring geldt als voorlopige indicatie een maximaal sala ris van 4.671,- (salarisniveau 8). waarbij ingevolge de regeling bezoldigingsbeleid een doorstromingsmogelijkheid aanwezig is. Nadere informatie en sollicitaties: Informatie over deze functie kunt u verkrijgen bij mevrouw S.E.W. Wullaert, hoofd bu reau financieel beleid, tel. 01140-89190 en de heer W. Everaard, hoofd bureau perso neel en organisatie tel.01140-89185. B. De afdeling Stads- en Dorpsontwikkeling is onderverdeeld in een viertal bureaus: onderhoud en groen, bouwen en wonen, civiele techniek en milieu. Deze vier bureaus worden ondersteund door een secretariaat. Bij dit secretariaat is een parttime functie vacant: ADMINISTRATIEF MEDEWERKER M/V De hoofdtaken van het secretariaat bestaan uit algehele administratieve ondersteu ning. In deze parttime functie verzorgt u receptiewerkzaamheden zoals telefoonrepresenta- tie, ontvangen en doorverwijzen bezoekers. Tevens wordt de rekeningenadministratie gecoördineerd en de interne kredietbewaking verzorgd. De parttime functie omvat 20 uur. Deze uren moeten worden ingevuld in 2 volle werk dagen op maandag en woensdag en één halve werkdag op dinsdagmiddag. Functie-eisen: - Havo, MBO-opleiding strekt tot aanbeveling - goede contactuele eigenschappen - ervaring in administratieve automatisering - cliëntgerichte instelling. Salaris: Aanstelling zal plaatsvinden afhankelijk van opleiding en ervaring in schaal 4 (maxi maal 3101,- bruto per maand). De gebruikelijke rechtspositieregelingen bij de gemeentelijke overheid zijn van toepas sing. Inlichtingen: Nadere informatie kan worden ingewonnen bij het hoofd van de afdeling Stads- en Dorpsontwikkeling de heer G. Totté of bij het hoofd van het bureau Personeelszaken de heer W. Everaard (tel. 01140-89185). C. De afdeling Bestuurlijke Ondersteuning is onderverdeeld in de bureaus interne zaken, automatisering, personeel en organisatie, juridische zaken en kabinet. Het bureau automatisering wordt binnenkort uitgebreid met een: SYSTEEMBEHEERDER M/V (volledige weektaak) Tot de voornaamste taken behoren: PC beheer gebruikers ondersteunen (incl. helpdesk) vervangen van de netwerkbeheerder voor wat betreft het operationeel houden van het netwerk, beheer van de kwaliteit, bewaken van het gebruik netwerk, alsmede het zorgdragen voor de beveiliging vervangen P4000-systeembeheerder verrichten van operating werkzaamheden zoals: - veilig stellen van de bestanden - installatie- en wijzigwerkzaamheden - beheer central printer gegevensbeheer. Functie-eisen: een opleiding op MBO-mveau aangevuld met AMBI-modules ervaring met netwerken, PC's en beheer minicomputer (bij voorkeur Philips) strekt tot aanbeveling kunnen werken in teamverband bereid zijn flexibel te werken. Salaris: Afhankelijk van opleiding en ervaring. De functieschaal is voorlopig bepaald op sala risniveau 7 (minimaal 3008,- en maximaal 4099,- per maand). inlichtingen: Nadere inlichtingen over deze functie kunt u verkrijgen bij de heer R. Neefs, coördina tor informatievoorziening en automatisering, telefoon 01140-89121, en de-heer W. Everaard, hoofd personeelszaken, telefoon 89185. Sollicitaties: Belangstellenden worden verzocht hun sollicitatie binnen 10 dagen te richten aan Bur gemeester en Wethouders van Hulst. Postbus 49, 4560 AA Hulst. FESTIVAL VAN GEZOCHT: JONGE MUSICI MET AMBITIE Tijdens het Festival van Zeeuwsch-Vlaanderen 1994 staan de podia van het Festival twee maal ter beschikking van jonge musici. Op 11 septem ber om 15.00 uur in het Raadhuis van Sluis en op 18 september om 15.00 uur in de hal van het stadhuis van Hulst kan aanstormend talent van zich laten horen tijdens zogenaamde Fringe-concerten. Dit zijn gratis toe gankelijke concerten waarin jonge musici zich kunnen presenteren aan een groot publiek. De musici ontvangen voor hun optreden geen hono rarium. De concerten duren één uur. Geïnteresseerden kunnen zich tot 7 april opgeven, inclusief een pro- grammavoorstel en een democassette bij Festival van Zeeuwsch-Vlaan deren. p/a Zuidlandtheater, Zuidlandstraat 111. 4532 CK Terneuzen. Daar is ook nadere informatie verkrijgbaar, telefoon 01150-94900. De gemeente Domburg, bestaande uit de kernen Domburg en Oostkapelle, is gelegen op het natuurrijke noord-westelijke deel van Walcheren en heeft ongeveer 4000 inwoners. Domburg is een veelzijdige recreatiegemeente met meer dan 1,3 miljoen toeristi sche overnachtingen per jaar. Er zijn talrijke voorzieningen die zor gen voor een aangenaam woon- en werkklimaat. De gemeente is op korte afstand gelegen van stedelijke centra. Binnen de gemeentelijke organisatie zijn de volgende functies va cant: A. Bij de sector Openbare Werken is plaats voor een voor 32 uur per week B. Bij de sector Maatschappelijke Zaken is plaats voor een voor 20 uur per week Algemene informatie: De gemeentelijke organisatie bestaat uit vier sectoren, te weten: Middelen, Ontwikkeling, Maatschappelijke Zaken en Openbare Werken. Bij laatstgenoemde sector neemt het onderhoud en be heer van het groen met een totale oppervlakte van ruim 360.000 m2, een belangrijke plaats in. Gestreefd wordt naar een kwalitatief goed groenbestand waarbij voor een belangrijk deel de nadruk ligt op natuurlijk groenbeheer. Het bureau Sociale Zaken van de sector Maatschappelijke Zaken draagt zorg voor alle taken die betrekking hebben op het gebied van de sociale zekerheid. Het voeren van de administratie van uit keringen zoals Algemene Bijstandswet, Rijksgroepsregeling werk loze werknemers (RWW), Regeling Opvang Asielzoekers (ROA), de eigen bijdragen krachtens de Wet Bejaardenoorden (WBO) en an dere sociale wetten is veelomvattend. Het verlenen van uitkerin gen, het verzorgen van kwartaaldeclaraties, jaaropgaven, statistie ken etc. moet daarbij vlekkeloos verlopen. Functie-informatie functie A: De functie omvat in hoofdzaak het zowel individueel als in teamver band uitvoeren van straatreinigingswerk, onderhoud aan riolerin gen, urinoirs, straatmeubilair, verkeersborden, etc. en het assiste ren bij het delven en dichten van graven. Eventueel zal assistentie moeten worden verleend bij het groenonderhoud. Aanstelling zal plaatshebben in tijdelijke dienst voorlopig voor de duur van 1 jaar. Functie-informatie functie B: Primair draagt u zorg voor de administratieve verwerking van alle periodieke uitkeringen en de eigen bijdragen krachtens de WBO. Tevens wordt u ingeschakeld bij de opstelling van kwartaaldeclara ties en verwachten wij van u de bereidheid om bij andere admini stratieve werkzaamheden ingezet te kunnen worden. Voor wat be treft de automatisering van de taken zult u gebruik gaan maken van RAET-programmatuur. Aanstelling zal plaatshebben in tijdelijke dienst voorlopig voor de duur van 1 jaar. Functie-eisen functie A: Van de sollicitanten naar deze functie wordt verwacht dat zij mini maal een technische opleiding op LBO-niveau hebben genoten. Daarnaast strekt een aanvullende opleiding dan wel een meer dan normale interesse in het groenvoorzieningsonderhoud tot aanbe veling. Het bezit van rijbewijs BE is een vereiste. Functie-eisen functie B: U heeft een afgeronde MEAO-opleiding (financieel-administratie- ve richting) of vergelijkbare opleiding op MBO-niveau. Naast prak tische ervaring met de aangegeven werkzaamheden achten wij ac curatesse van groot belang. Ervaring op het gebied van de geauto matiseerde uitkeringsadministratie geldt als een pluspunt. Salaris: Het salaris zal zowel voor functie A als functie B worden vastge steld op basis van opleiding, leeftijd en ervaring. Overige informatie: - De bij de gemeentelijke overheid gebruikelijke rechtspositiere gelingen zijn van toepassing; - Nadere inlichtingen kunnen desgewenst worden ingewonnen voor functie A bij de heer A. Meeuwse, hoofd van de sector Openbare Werken, telefoon 01188-2710, tst. 41 en voor functie B bij het hoofd van de sector Maatschappelijke Zaken, de heer A. M. van der Heijde, telefoon 01188-2710, tst. 17; - Schriftelijke sollicitaties dienen binnen 10 dagen na verschijnen van dit blad gerichtte worden aan het college van Burgemeester en wethouders van Domburg, Postbus 10, 4357 ZG Domburg; - Gaarne linksboven op de envelop vermelden voor functie A 'soll/ow' en voor functie B 'soll/soza'; - Bij de selectieprocedure zal een delegatie van het personeel wor den betrokken. Bas Mar de Jager staat bekend als de specialist op het gebied va* moderne woon- en projektinrichting, bij wie kwaliteit een vanzelf sprekende zaak is. Het bedrijf geniet dan ook een grote naamsbekendheid. Door de sterke groei is er in ons bedrijf plaats voor een: t.b.v. administratie/magazijn U bent assistent van de administratie en planning, de functie omvat o.a.: - Het opbergen van administratieve gegevens - Het invoeren van orders via een geautomatiseerd systeem - Het verzendklaar maken van de mailing e.d. - Het bijhouden van gegevens van te ontvangen goederen - Het aannemen, controleren en verwerken van binnenkomende goederen Voor bovenstaande functie is ervaring in geautomatiseerde verwerking vereis?88 Leeftijd tot 24 jaar. f5' ee Als u accuraat bent, nauwgezet werkt en gemotiveerd voor deze functie, dan verzoeken wij uw sollicitatiebrief met uitvoerige gegevens te sturen naar: Postbus 19 4420 AA KAPELLE MEDEWERKER ECOLOGISCH GROENBEHEER "/v DE BAAN: - Ecologisch groenbeheer - Plannen stedelijk groen - Tekenwerk - Maken van beheersplannen - Wilde planten monitoren DE VEREISTEN: Bij voorkeur iemand met een afgeronde opleiding H.R.C.S. (Hoger bosbouw- en cultuurtcchni- scheschooLJ of 1.A H. 1 -Boskoop. Gelijkwaardige kandida ten met MBO-niveau kunnen ook reageren. DE WERKPLEK: Zierikzee VOOR INFORMATIE: Linda Christis, arbeidsbureau Zierikzec, 01110-12953. ZEILMAKER */v DE BAAN: Wij zijn op zoek naar een zelfstandig werkende zeilmaker. L' maakt zeilen, spravhoods, dekkleden, cabrio letkappen enz. Het is fulltime werk. Bij gebleken geschikt heid kan het een vaste betrekking worden. DE VEREISTEN: Minimaal 3 jaar werkervaring. DE WERKPLEK: Zierikzec. VOOR INFORMATIE: Joke Bijl, arbeidsbureau Zierikzec, 01110-12953. TUINONTWERPER »/y DE BAAN: T ekenen/ontwerpen van tuinen. Het betreft een parttime functie maar kan uitgebreid worden tot fulltime werk met de verzorging van de planten in het tuincentrum. DE VEREISTEN: Relevante vooropleiding (bijvoorbeeld Tuinbouwschool) en ervaring in tekenen gewenst. DE WERKPLEK: Renessc VOOR INFORMATIE: Linda Christis, arbeidsbureau Zierikzec, 01110-12953 HOOFD DISTRIBUTIECENTRUM »/y DE BAAN: U bent verantwoordelijk voor de dagelijkse lei ding van de werkzaamheden in het distributiecentrum. Daarnaast zijn de beheersing van de integrale goederen stroom en de logistieke kosten enkele van de belangrijkste aandachtsgebieden. DE VEREISTEN: Bedrijfskundige of logistieke opleiding op HBO-mveau. Goede kennis van geautomatiseerde maga- zijnsystcmcn. Ruime meerjarige ervaring in een vergelijkba re functie. Stressbestendig. DE WERKPLEK: Zierikzec. VOOR INFORMATIE: Linda Christis, arbeidsbureau Zierikzee, 01110-12953. O.K.-ASSISTENT DIFFERENTIATIE CHIRURGIE Vv DE BAAN: Het verrichten van w erk als operatie-assistent en als ambulancevcrplccgkundige in een parttime dienstver band (liefst 60 DE VEREISTEN: U dient in de directe omgeving van de werkplek te (gaan) wonen. Diploma opcratieassistcnt, diffe rentiatie chirurgie. Bereidheid tot het verrichten van bereik baarheidsdiensten. U bent in het bezit van het SOSA-di- ploma ambulanceverplecgkundige of bent bereid de oplei ding tc volgen. DE WERKPLEK: Zierikzee. VOOR INFORMATIE: Annemieke Adriaansens, arbeidsbureau Goes, 01100-40500. MACHINIST HYDRAULISCHE GRAAFMACHINE/RUPSKRAAN »/y DE BAAN: Werkzaamheden ten behoeve van grond- en we genbouw, waaronder egaliseren, graven van sleuven en an der voorkomend kraanwerk. DE VEREISTEN: Minimaal 4 jaar ervaring op een hydrauli sche graafmachine of rupskraan. In het bezit van groot rij bewijs. DE WERKPLEK: Zeeland en België. VOOR INFORMATIE: Manfred van de Kreckc, arbeidsbureau Goes, 01100-40500. VERKOPER «/v DE BAAN: L' verkoopt parfumerieën en drogisterijartikclcn. L* adviseert de klanten en assisteert bij andere voorkomende werkzaamheden. Het betreft hier een parttime functie. DE VEREISTEN: U heeft produktkennis en werkervaring in een drogisterij. U bent zeer flexibel in het aantal werkuren en -tijden (gemiddeld 10 a 15 uur per week). U bent woonachtig in Goes of zeer directe omgeving. Leeftijd tot 45 jaar. Rcprescntief. DE WERKPLEK: Goes. VOOR INFORMATIE: Xandra Blankers, arbeidsbureau Goes, 01100-40500. BENZINEPOMPBEDIENDE */y DE BAAN: Het werk bestaat uit afrekenen met behulp va een kassa en vakken bijvullen. Het is werk op oproept voor de zaterdag en zondag, tijdens ziekte en vakanties collega's. Het aantal uren varieert per week. Studenten* scholieren kunnen ook solliciteren. DE VEREISTEN: Hel bezit van eigen vervoer is noodzdj lijk in verband met de bereikbaarheid van her benzin» tion. Leeftijd tot 20 jaar. DE WERKPLEK: A 58. VOOR INFORMATIE: Xandra Blankers, arbeidsbureau Goes, 01100-40500. SCHOONMAKERS Vv DE BAAN: Op diverse plaatsen is er vraag naar gemotivtj de schoonmakers. Het betreft hier parttime werk. DE VEREISTEN: Een propere instelling. Eigen vi een pre. DE WERKPLEK: Walcheren. VOOR INFORMATIE Herbert Dcttingmcijcr, arbeidsbureau Middelburg, 01180-83557. HOVENIER DE BAAN: Adviseren, verzorgen en verkopen van tui ten en aanverwante artikelen.Het betreft hier een se baan van april tot september 1994. DE VEREISTEN: Goede (ttiin)plantenkennis. Oplciè Middelbare Tuinbouwschool DE WERKPLEK: Middelburg. VOOR INFORMATIE Corry Paree, arbeidsbureau Middelburg, 01180-83570. APPLICATIEPROGRAMMEUR "/y DE VEREISTEN: HBO-niveau technische informatica. Affiniteit met werktuigbouwGedegen kennis van cn er* ring met C/C++. Ervaring met Pascal, Clipper, DBase, xMS-Dos, CADt Windows. Minimaal 2 jaar ervaring met programmeren. DE WERKPLEK: Vüssingcn. VOOR INFORMATIE Ina van Hckke, arbeidsbureau Vlissingcn, 01184-12590 of Jaap Raats, arbeidsbureau Middelburg, 01180-83582 I JUNIOR SALES ENGINEER BUITENDIENST yv DE BAAN: Verkoop van onder andere eigen software zcJ engineerings- en CAD-applicaties. DE VEREISTEN: HTS-E of Werktuigbouwkunde. IntciJ in marktontwikkeling van hard- en software. Ervaring I commercieel gebied. Klantvriendelijk, service-gerichte t stelling cn representatief voorkomen. Leeftijd van ±30 jal DE WERKPLEK: Zeeland. VOOR INFORMATIE Ina van Hckke, arbeidsbureau Vlissingcn, 01184-12590 of Jaap Raats, arbeidsbureau Middelburg, 01180-83582. I DE BAAN: Voor een textielsupermarkt zijn wij op zoek rJ een verkoper/caissière die de volgende taken krijgt: - het correct tc woord staan van de klanten - kassa-afhandeling - de algehele verzorging van de winkel. DE VEREISTEN: Leeftijd 17-18 jaar Opleiding LBO-ra DE WERKPLEK: Hulst. VOOR INFORMATIE Maaike van Vclzcn, arbeidsbureau Hulst, 01140-15256 STRAATMAKER DE BAAN: Het uitvoeren van alle soorten bestratingI banden zetten. DE VEREISTEN: Geen opleidingseisen, wel ervaring. DE WERKPLEK: Oost Zeeuwsch-Vlaanderen. VOOR INFORMATIE Mike Camphuis, arbeidsbureau Hulst, 01140-15256. arbeidsbureau goes arbeidsbureau hulst arbeidsbureau st maartensdijk arbeidsbureau middelburg 01100-1 aow arbeidsbureau oostburg 011 ao-15256 arbeidsbureau terneuzen 01666- 4300 arbeidsbureau vussingen 01180-83400 arbeidsbureau zierikzee 0u50-w 0118*4

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1994 | | pagina 38