3
Uw (loop)baan begint r
bij het arbeidsbureau!
AMËIDmiBUREAU
GEMEENTE HULST
L
Doens Vermue B.V.
ADMINISTRATIEBEHEERDER/
AFWIKKELAAR CONTRACTEN
(MA/)
ZEEUWSCH-VLAANDEREN
PERSONEEL
MEDEWERKER IN
ALGEMENE DIENST (m/v)
ADMINISTRATIEF
MEDEWERKER
SOCIALE ZAKEN (m/v)
MEDEWERKER
Bas Mar de Jager B.V.
f VERKOPER/CAISSIÈRE
38
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
ZATERDAG 5 MAART 1
d b o u
p b o d u
Wij zijn een (inter)nationale handels- en verwerkingsonderneming van
granen, zaden en peulvruchten zowel conventioneel als biologisch. Ge
vestigd te IJzendijke (Zeeuwsch-Vlaanderen).
Ter ondersteuning van de directie zoeken wij een
De werkzaamheden van deze gecombineerde functie bestaan uit:
- leiding geven aan en toezicht houden op de administratie (goederen
en salarisadministratie)
- verzorgen van periodieke 'management' informatie
- opstellen en bewaken van budgetten
- samenstellen van de jaarrekening
- administratieve afhandeling van in- en verkoopcontracten
- bewaken contractenpositie en rapportering daaromtrent.
Voor deze zelfstandige functie gaat onze voorkeur uit naar een kandi-
da(a)t(e), die woont op redelijke afstand van IJzendijke en die voldoet
aan de volgende functie-eisen:
- afgeronde HEAO-BE-opleiding, vergevorderde SPD-studie of gelijk
waardige opleiding
- enige jaren relevante werkervaring op een administratie
- goede kennis van de moderne talen zowel in woord als geschrift
- uitstekende communicatieve vaardigheden
- affiniteit met de automatisering
- leeftijd tot 35 jaar.
Indien u interesse heeft voor deze uitdagende functie kunt u uw sollici
taties richten aan: DOENS VERMUE B.V., p/a Postbus 1100, 4530
GC Terneuzen, t.a.v. W.Doens.
Mocht u nog aanvullende informatie willen hebben kunt u telefonisch
contact opnemen met de heer W. Doens, tel.nr. 01176-2020.
Bij de gemeente Hulst werken circa 150 medewerk(st)ers. De organisatie bestaat uit 4
afdelingen, te weten Financiën, Burgerzaken, Stads- en Dorpsontwikkeling en Be
stuurlijke Ondersteuning.
A. De afdeling Financiën bestaat uit drie bureaus: financieel beleid, comptabiliteit en
belastingen. Bij het bureau financieel beleid is de functie vacant van:
FINANCIEEL BELEIDSMEDEWERKER M/V
(volledige weektaak)
Functie-informatie:
- aandeel in financiële/budgettaire beoordeling begrotingen en jaarstukken van ge
meentelijke regelingen en instellingen met gemeentegarantie
- aandeel in ontwikkelen subsidiebeleid (aanpassen verordeningen,'outputsubsidiëring
e.d.)
- aandeel in vervaardigen (meerjaren) begroting en gemeenterekening met bijlagen
- aandeel in financiële/budgettaire beoordeling interne en externe rapporten met advi
sering aan college B en W
- aandeel in uitbouwen (meerjaren) begroting tot beleids- en beheersinstrument
- aandeel in vergelijkende budgetanalyses (onderzoek, intern en extern overleg)
- secretariaat commissie financiën en uitwerking hiervan.
Functie-eisen:
- opleiding in financieel/economische richting, bij voorkeur op HBO-mveau of gelijk
waardige combinatie van opleiding en relevante werkervaring
- goede contactuele eigenschappen en redactionele vaardigheden
- kennis van en ervaring met automatisering, met name P.C.-toepassingen.
Salaris:
Afhankelijk van opleiding en ervaring geldt als voorlopige indicatie een maximaal sala
ris van 4.671,- (salarisniveau 8). waarbij ingevolge de regeling bezoldigingsbeleid
een doorstromingsmogelijkheid aanwezig is.
Nadere informatie en sollicitaties:
Informatie over deze functie kunt u verkrijgen bij mevrouw S.E.W. Wullaert, hoofd bu
reau financieel beleid, tel. 01140-89190 en de heer W. Everaard, hoofd bureau perso
neel en organisatie tel.01140-89185.
B. De afdeling Stads- en Dorpsontwikkeling is onderverdeeld in een viertal bureaus:
onderhoud en groen, bouwen en wonen, civiele techniek en milieu.
Deze vier bureaus worden ondersteund door een secretariaat.
Bij dit secretariaat is een parttime functie vacant:
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER M/V
De hoofdtaken van het secretariaat bestaan uit algehele administratieve ondersteu
ning.
In deze parttime functie verzorgt u receptiewerkzaamheden zoals telefoonrepresenta-
tie, ontvangen en doorverwijzen bezoekers. Tevens wordt de rekeningenadministratie
gecoördineerd en de interne kredietbewaking verzorgd.
De parttime functie omvat 20 uur. Deze uren moeten worden ingevuld in 2 volle werk
dagen op maandag en woensdag en één halve werkdag op dinsdagmiddag.
Functie-eisen:
- Havo, MBO-opleiding strekt tot aanbeveling
- goede contactuele eigenschappen
- ervaring in administratieve automatisering
- cliëntgerichte instelling.
Salaris:
Aanstelling zal plaatsvinden afhankelijk van opleiding en ervaring in schaal 4 (maxi
maal 3101,- bruto per maand).
De gebruikelijke rechtspositieregelingen bij de gemeentelijke overheid zijn van toepas
sing.
Inlichtingen:
Nadere informatie kan worden ingewonnen bij het hoofd van de afdeling Stads- en
Dorpsontwikkeling de heer G. Totté of bij het hoofd van het bureau Personeelszaken
de heer W. Everaard (tel. 01140-89185).
C. De afdeling Bestuurlijke Ondersteuning is onderverdeeld in de bureaus interne
zaken, automatisering, personeel en organisatie, juridische zaken en kabinet.
Het bureau automatisering wordt binnenkort uitgebreid met een:
SYSTEEMBEHEERDER M/V
(volledige weektaak)
Tot de voornaamste taken behoren:
PC beheer
gebruikers ondersteunen (incl. helpdesk)
vervangen van de netwerkbeheerder voor wat betreft het operationeel houden van
het netwerk, beheer van de kwaliteit, bewaken van het gebruik netwerk, alsmede het
zorgdragen voor de beveiliging
vervangen P4000-systeembeheerder
verrichten van operating werkzaamheden zoals:
- veilig stellen van de bestanden
- installatie- en wijzigwerkzaamheden
- beheer central printer
gegevensbeheer.
Functie-eisen:
een opleiding op MBO-mveau aangevuld met AMBI-modules
ervaring met netwerken, PC's en beheer minicomputer (bij voorkeur Philips) strekt
tot aanbeveling
kunnen werken in teamverband
bereid zijn flexibel te werken.
Salaris:
Afhankelijk van opleiding en ervaring. De functieschaal is voorlopig bepaald op sala
risniveau 7 (minimaal 3008,- en maximaal 4099,- per maand).
inlichtingen:
Nadere inlichtingen over deze functie kunt u verkrijgen bij de heer R. Neefs, coördina
tor informatievoorziening en automatisering, telefoon 01140-89121, en de-heer W.
Everaard, hoofd personeelszaken, telefoon 89185.
Sollicitaties:
Belangstellenden worden verzocht hun sollicitatie binnen 10 dagen te richten aan Bur
gemeester en Wethouders van Hulst. Postbus 49, 4560 AA Hulst.
FESTIVAL VAN
GEZOCHT: JONGE MUSICI MET AMBITIE
Tijdens het Festival van Zeeuwsch-Vlaanderen 1994 staan de podia van
het Festival twee maal ter beschikking van jonge musici. Op 11 septem
ber om 15.00 uur in het Raadhuis van Sluis en op 18 september om 15.00
uur in de hal van het stadhuis van Hulst kan aanstormend talent van zich
laten horen tijdens zogenaamde Fringe-concerten. Dit zijn gratis toe
gankelijke concerten waarin jonge musici zich kunnen presenteren aan
een groot publiek. De musici ontvangen voor hun optreden geen hono
rarium. De concerten duren één uur.
Geïnteresseerden kunnen zich tot 7 april opgeven, inclusief een pro-
grammavoorstel en een democassette bij Festival van Zeeuwsch-Vlaan
deren. p/a Zuidlandtheater, Zuidlandstraat 111. 4532 CK Terneuzen.
Daar is ook nadere informatie verkrijgbaar, telefoon 01150-94900.
De gemeente Domburg, bestaande uit de kernen Domburg en
Oostkapelle, is gelegen op het natuurrijke noord-westelijke deel
van Walcheren en heeft ongeveer 4000 inwoners. Domburg is een
veelzijdige recreatiegemeente met meer dan 1,3 miljoen toeristi
sche overnachtingen per jaar. Er zijn talrijke voorzieningen die zor
gen voor een aangenaam woon- en werkklimaat. De gemeente is
op korte afstand gelegen van stedelijke centra.
Binnen de gemeentelijke organisatie zijn de volgende functies va
cant:
A. Bij de sector Openbare Werken is plaats voor een
voor 32 uur per week
B. Bij de sector Maatschappelijke Zaken is plaats voor een
voor 20 uur per week
Algemene informatie:
De gemeentelijke organisatie bestaat uit vier sectoren, te weten:
Middelen, Ontwikkeling, Maatschappelijke Zaken en Openbare
Werken. Bij laatstgenoemde sector neemt het onderhoud en be
heer van het groen met een totale oppervlakte van ruim
360.000 m2, een belangrijke plaats in. Gestreefd wordt naar een
kwalitatief goed groenbestand waarbij voor een belangrijk deel de
nadruk ligt op natuurlijk groenbeheer.
Het bureau Sociale Zaken van de sector Maatschappelijke Zaken
draagt zorg voor alle taken die betrekking hebben op het gebied
van de sociale zekerheid. Het voeren van de administratie van uit
keringen zoals Algemene Bijstandswet, Rijksgroepsregeling werk
loze werknemers (RWW), Regeling Opvang Asielzoekers (ROA), de
eigen bijdragen krachtens de Wet Bejaardenoorden (WBO) en an
dere sociale wetten is veelomvattend. Het verlenen van uitkerin
gen, het verzorgen van kwartaaldeclaraties, jaaropgaven, statistie
ken etc. moet daarbij vlekkeloos verlopen.
Functie-informatie functie A:
De functie omvat in hoofdzaak het zowel individueel als in teamver
band uitvoeren van straatreinigingswerk, onderhoud aan riolerin
gen, urinoirs, straatmeubilair, verkeersborden, etc. en het assiste
ren bij het delven en dichten van graven. Eventueel zal assistentie
moeten worden verleend bij het groenonderhoud.
Aanstelling zal plaatshebben in tijdelijke dienst voorlopig voor de
duur van 1 jaar.
Functie-informatie functie B:
Primair draagt u zorg voor de administratieve verwerking van alle
periodieke uitkeringen en de eigen bijdragen krachtens de WBO.
Tevens wordt u ingeschakeld bij de opstelling van kwartaaldeclara
ties en verwachten wij van u de bereidheid om bij andere admini
stratieve werkzaamheden ingezet te kunnen worden. Voor wat be
treft de automatisering van de taken zult u gebruik gaan maken van
RAET-programmatuur.
Aanstelling zal plaatshebben in tijdelijke dienst voorlopig voor de
duur van 1 jaar.
Functie-eisen functie A:
Van de sollicitanten naar deze functie wordt verwacht dat zij mini
maal een technische opleiding op LBO-niveau hebben genoten.
Daarnaast strekt een aanvullende opleiding dan wel een meer dan
normale interesse in het groenvoorzieningsonderhoud tot aanbe
veling. Het bezit van rijbewijs BE is een vereiste.
Functie-eisen functie B:
U heeft een afgeronde MEAO-opleiding (financieel-administratie-
ve richting) of vergelijkbare opleiding op MBO-niveau. Naast prak
tische ervaring met de aangegeven werkzaamheden achten wij ac
curatesse van groot belang. Ervaring op het gebied van de geauto
matiseerde uitkeringsadministratie geldt als een pluspunt.
Salaris:
Het salaris zal zowel voor functie A als functie B worden vastge
steld op basis van opleiding, leeftijd en ervaring.
Overige informatie:
- De bij de gemeentelijke overheid gebruikelijke rechtspositiere
gelingen zijn van toepassing;
- Nadere inlichtingen kunnen desgewenst worden ingewonnen
voor functie A bij de heer A. Meeuwse, hoofd van de sector
Openbare Werken, telefoon 01188-2710, tst. 41 en voor functie B
bij het hoofd van de sector Maatschappelijke Zaken, de heer A.
M. van der Heijde, telefoon 01188-2710, tst. 17;
- Schriftelijke sollicitaties dienen binnen 10 dagen na verschijnen
van dit blad gerichtte worden aan het college van Burgemeester
en wethouders van Domburg, Postbus 10, 4357 ZG Domburg;
- Gaarne linksboven op de envelop vermelden voor functie A
'soll/ow' en voor functie B 'soll/soza';
- Bij de selectieprocedure zal een delegatie van het personeel wor
den betrokken.
Bas Mar de Jager staat bekend als de specialist op het gebied va*
moderne woon- en projektinrichting, bij wie kwaliteit een vanzelf
sprekende zaak is.
Het bedrijf geniet dan ook een grote naamsbekendheid.
Door de sterke groei is er in ons bedrijf plaats voor een:
t.b.v. administratie/magazijn
U bent assistent van de administratie en planning, de functie omvat o.a.:
- Het opbergen van administratieve gegevens
- Het invoeren van orders via een geautomatiseerd systeem
- Het verzendklaar maken van de mailing e.d.
- Het bijhouden van gegevens van te ontvangen goederen
- Het aannemen, controleren en verwerken van binnenkomende goederen
Voor bovenstaande functie is ervaring in geautomatiseerde verwerking vereis?88
Leeftijd tot 24 jaar. f5'
ee
Als u accuraat bent, nauwgezet werkt en gemotiveerd voor deze functie, dan
verzoeken wij uw sollicitatiebrief met uitvoerige gegevens te sturen naar:
Postbus 19
4420 AA KAPELLE
MEDEWERKER ECOLOGISCH
GROENBEHEER "/v
DE BAAN: - Ecologisch groenbeheer
- Plannen stedelijk groen
- Tekenwerk
- Maken van beheersplannen
- Wilde planten monitoren
DE VEREISTEN: Bij voorkeur iemand met een afgeronde
opleiding H.R.C.S. (Hoger bosbouw- en cultuurtcchni-
scheschooLJ of 1.A H. 1 -Boskoop. Gelijkwaardige kandida
ten met MBO-niveau kunnen ook reageren.
DE WERKPLEK: Zierikzee
VOOR INFORMATIE: Linda Christis,
arbeidsbureau Zierikzec, 01110-12953.
ZEILMAKER */v
DE BAAN: Wij zijn op zoek naar een zelfstandig werkende
zeilmaker. L' maakt zeilen, spravhoods, dekkleden, cabrio
letkappen enz. Het is fulltime werk. Bij gebleken geschikt
heid kan het een vaste betrekking worden.
DE VEREISTEN: Minimaal 3 jaar werkervaring.
DE WERKPLEK: Zierikzec.
VOOR INFORMATIE: Joke Bijl, arbeidsbureau Zierikzec,
01110-12953.
TUINONTWERPER »/y
DE BAAN: T ekenen/ontwerpen van tuinen. Het betreft een
parttime functie maar kan uitgebreid worden tot fulltime
werk met de verzorging van de planten in het tuincentrum.
DE VEREISTEN: Relevante vooropleiding (bijvoorbeeld
Tuinbouwschool) en ervaring in tekenen gewenst.
DE WERKPLEK: Renessc
VOOR INFORMATIE: Linda Christis,
arbeidsbureau Zierikzec, 01110-12953
HOOFD DISTRIBUTIECENTRUM »/y
DE BAAN: U bent verantwoordelijk voor de dagelijkse lei
ding van de werkzaamheden in het distributiecentrum.
Daarnaast zijn de beheersing van de integrale goederen
stroom en de logistieke kosten enkele van de belangrijkste
aandachtsgebieden.
DE VEREISTEN: Bedrijfskundige of logistieke opleiding op
HBO-mveau. Goede kennis van geautomatiseerde maga-
zijnsystcmcn. Ruime meerjarige ervaring in een vergelijkba
re functie. Stressbestendig.
DE WERKPLEK: Zierikzec.
VOOR INFORMATIE: Linda Christis,
arbeidsbureau Zierikzee, 01110-12953.
O.K.-ASSISTENT DIFFERENTIATIE
CHIRURGIE Vv
DE BAAN: Het verrichten van w erk als operatie-assistent en
als ambulancevcrplccgkundige in een parttime dienstver
band (liefst 60
DE VEREISTEN: U dient in de directe omgeving van de
werkplek te (gaan) wonen. Diploma opcratieassistcnt, diffe
rentiatie chirurgie. Bereidheid tot het verrichten van bereik
baarheidsdiensten. U bent in het bezit van het SOSA-di-
ploma ambulanceverplecgkundige of bent bereid de oplei
ding tc volgen.
DE WERKPLEK: Zierikzee.
VOOR INFORMATIE: Annemieke Adriaansens,
arbeidsbureau Goes, 01100-40500.
MACHINIST HYDRAULISCHE
GRAAFMACHINE/RUPSKRAAN »/y
DE BAAN: Werkzaamheden ten behoeve van grond- en we
genbouw, waaronder egaliseren, graven van sleuven en an
der voorkomend kraanwerk.
DE VEREISTEN: Minimaal 4 jaar ervaring op een hydrauli
sche graafmachine of rupskraan. In het bezit van groot rij
bewijs.
DE WERKPLEK: Zeeland en België.
VOOR INFORMATIE: Manfred van de Kreckc,
arbeidsbureau Goes, 01100-40500.
VERKOPER «/v
DE BAAN: L' verkoopt parfumerieën en drogisterijartikclcn.
L* adviseert de klanten en assisteert bij andere voorkomende
werkzaamheden. Het betreft hier een parttime functie.
DE VEREISTEN: U heeft produktkennis en werkervaring in
een drogisterij. U bent zeer flexibel in het aantal werkuren
en -tijden (gemiddeld 10 a 15 uur per week). U bent
woonachtig in Goes of zeer directe omgeving. Leeftijd tot
45 jaar. Rcprescntief.
DE WERKPLEK: Goes.
VOOR INFORMATIE: Xandra Blankers,
arbeidsbureau Goes, 01100-40500.
BENZINEPOMPBEDIENDE */y
DE BAAN: Het werk bestaat uit afrekenen met behulp va
een kassa en vakken bijvullen. Het is werk op oproept
voor de zaterdag en zondag, tijdens ziekte en vakanties
collega's. Het aantal uren varieert per week. Studenten*
scholieren kunnen ook solliciteren.
DE VEREISTEN: Hel bezit van eigen vervoer is noodzdj
lijk in verband met de bereikbaarheid van her benzin»
tion. Leeftijd tot 20 jaar.
DE WERKPLEK: A 58.
VOOR INFORMATIE: Xandra Blankers,
arbeidsbureau Goes, 01100-40500.
SCHOONMAKERS
Vv
DE BAAN: Op diverse plaatsen is er vraag naar gemotivtj
de schoonmakers. Het betreft hier parttime werk.
DE VEREISTEN: Een propere instelling. Eigen vi
een pre.
DE WERKPLEK: Walcheren.
VOOR INFORMATIE Herbert Dcttingmcijcr,
arbeidsbureau Middelburg, 01180-83557.
HOVENIER
DE BAAN: Adviseren, verzorgen en verkopen van tui
ten en aanverwante artikelen.Het betreft hier een se
baan van april tot september 1994.
DE VEREISTEN: Goede (ttiin)plantenkennis. Oplciè
Middelbare Tuinbouwschool
DE WERKPLEK: Middelburg.
VOOR INFORMATIE Corry Paree,
arbeidsbureau Middelburg, 01180-83570.
APPLICATIEPROGRAMMEUR "/y
DE VEREISTEN: HBO-niveau technische informatica.
Affiniteit met werktuigbouwGedegen kennis van cn er*
ring met C/C++.
Ervaring met Pascal, Clipper, DBase, xMS-Dos, CADt
Windows.
Minimaal 2 jaar ervaring met programmeren.
DE WERKPLEK: Vüssingcn.
VOOR INFORMATIE Ina van Hckke,
arbeidsbureau Vlissingcn, 01184-12590 of
Jaap Raats, arbeidsbureau Middelburg, 01180-83582 I
JUNIOR SALES ENGINEER
BUITENDIENST yv
DE BAAN: Verkoop van onder andere eigen software zcJ
engineerings- en CAD-applicaties.
DE VEREISTEN: HTS-E of Werktuigbouwkunde. IntciJ
in marktontwikkeling van hard- en software. Ervaring I
commercieel gebied. Klantvriendelijk, service-gerichte t
stelling cn representatief voorkomen. Leeftijd van ±30 jal
DE WERKPLEK: Zeeland.
VOOR INFORMATIE Ina van Hckke,
arbeidsbureau Vlissingcn, 01184-12590 of
Jaap Raats, arbeidsbureau Middelburg, 01180-83582. I
DE BAAN: Voor een textielsupermarkt zijn wij op zoek rJ
een verkoper/caissière die de volgende taken krijgt:
- het correct tc woord staan van de klanten
- kassa-afhandeling
- de algehele verzorging van de winkel.
DE VEREISTEN: Leeftijd 17-18 jaar Opleiding LBO-ra
DE WERKPLEK: Hulst.
VOOR INFORMATIE Maaike van Vclzcn,
arbeidsbureau Hulst, 01140-15256
STRAATMAKER
DE BAAN: Het uitvoeren van alle soorten bestratingI
banden zetten.
DE VEREISTEN: Geen opleidingseisen, wel ervaring.
DE WERKPLEK: Oost Zeeuwsch-Vlaanderen.
VOOR INFORMATIE Mike Camphuis,
arbeidsbureau Hulst, 01140-15256.
arbeidsbureau goes
arbeidsbureau hulst
arbeidsbureau st maartensdijk
arbeidsbureau middelburg
01100-1 aow arbeidsbureau oostburg
011 ao-15256 arbeidsbureau terneuzen
01666- 4300 arbeidsbureau vussingen
01180-83400 arbeidsbureau zierikzee
0u50-w
0118*4