Hij/zij zocht Ik vond PLANNER (mN) GEMEENTE MIDDELBURG liïi grafdelver/ovenist/ tuinman v/m pzc speciale produkten zeeland rekreatiekrant free-lance journalist m/v Provincie Zeeland Hoofd bureau registratuur en documentatie v/m ir randstad uitzendbureau DOCENTEN BOEKHOUDEN M/V Verpleegkundige voor de (tijdelijke) rol van afdelingshoofd 28 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 12 DECEMBER 19! M Boon B. V. is in de dienstensector aktief op het gebied van het MILIEU. Het dienstenpakket, toegespitst op zowel overheid als bedrijfsleven, omvat afval- transport in het algemeen, waaronder huisvuil- en container-diensten, afvoer van chemische afvalstoffen, remigingsaktiviteiten, waaronder veeg- en kolkenzuig- diensten, container- en rioolremiging. Boon B. V met vestigingen in Hilversum, Pijnacker en Middelburg, telt circa 100 medewerkers en heeft, mede dankzij de betrouwbare en akkurate dienstverle ning, een vooraanstaande positie op dit terrein verworven. Alom in de maatschappij en met name ook bij de overheid is er sprake van een toenemende zorg voor het milieu In brede kring is men van mening, dat het milieu met verder aangetast mag worden door de schadelijke gevolgen van onder ande re chemische afvalstoffen Door middel van voorschriften en wetgeving op het gebied chemisch afval wordt het milieu in bescherming genomen Dit gegeven, in combinatie met het uitgekiende dienstenpakket, maakt dat Boon in hoog tempo blijft groeien. Vandaar dat wij momenteel ten behoeve van onze vesti ging te MIDDELBURG kandidaten zoeken voor de funktie van Wat zijn de hoofdtaken? het maken, registreren en laten uitvoeren van de dag- en weekplanning van direkt personeel, de planning is het aanspreekpunt voor deze medewerkers, de benodigde informatie verzamelen t.b.v de administratie; kontrole van de urenregistratie. verwerking van routegegevens in de administratie; zorg dragen voor tijdig onderhoud van het wagenpark; het telefonisch te woord staan van klanten; Wat verwachten wij van de juiste kandidaat? een opleiding op MBO-mvo. richting logistiek; een ADR-certificaat; specialist vervoer gevaarlijke stoffen; leidinggevende kapaciteiten; enige ervaring als (transport)planner; kennis van en ervaring in geautomatiseerde gegevensverwerking; goede kommunikatieve vaardigheden; een innovatieve instelling; teamgeest; een behoorlijke mate van stressbestendigheid en verantwoordelijkheidsge voel. Wat hebben wij onze nieuwe kollega te bieden? een afwisselende en zelfstandige baan in een snelgroeiend bedrijf met ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid; een goed salaris en prima sekundaire arbeidsvoorwaarden; de mogelijkheid om kursussen te volgen in de lijn van de funktie. Bent u geïnteresseerd? Indien u over de funktie méér informatie wenst, kunt u telefonisch kontakt opne men met de heer P. Taal, tel. 01180-38040. Schriftelijke sollicitaties kunnen worden gericht aan BOON B.V., afd Personeelszaken, t.a.v. mevrouw T. van de Wouw, Postbus 1175, 4700 BD ROOSENDAAL. ADMINISTRATIE- EN BELASTINGADVIESBUREAU Veerseweg 5, pb. 369, 4330 AJ Middelburg. Administratie-en Belastingadviesbureau Wjj rQepen kandidaten op voor de functie van; TYPISTE/TELEFONISTE Tot de taken behoren o.a.: het uitwerken van jaarrekeningen en correspondentie op ons tekst- verwerkingssyteem Telefoon- en receptiewerk. Het verrichten van voorkomende kantoorwerkzaamheden. Wij denken aan iemand tot plm. 24 jaar met bijvoorbeeld een LEAO-oplei- ding en een typediploma. Ervaring met de tekstverwerking strekt tot de aan beveling. Het betreft in principe een dienstbe trekking voor circa 30 uur per week. Schriftelijke sollicitaties te richten aan: ADMINISTRATIE- EN BELASTINGADVIESBUREAU DEKKER B V. Postbus 369 4330 AJ MIDDELBURG Telefoon: 01180-16451, telefax: 01180-28822 HluiMfhtiiulinHnhK. i Middelburg, een stad vol allure en sfeer En met een zeer eigen karakter door de vele monumenten Dynamisch door de eeuwen heen Constant wer kend aan de toe komst, waarbij goede woon-, werk en recreatiegele- genheid voor de 40.000 inwoners centraal staat Elke dag opnieuw Bestuur en medewerkers werken daaraan Met z'n allen De gemeente streeft ernaar meer vrouwen, gehandicapten en personen uit etnische minderheden te benoemen Zij worden uitdrukkelijk verzocht te solliciteren De mogelijkheid voor kinderopvang is m principe aanwezig HERHAALDE OPROEP Bij de sectie Begraafplaatsen en Crematorium van de afdeling Groenbeheer van de dienst Stadsbeheer bestaat de vacature van voor 36 uur per weèk. Functie-inhoud: Onderhoud en beheer begraafplaats en grafstenen. Dagelijks onderhoud en beheer crematorium. Onderhoud groenvoorziening. Het verrichten van auladiensten en het begeleiden van begrafenissen. Functie-eisen: LBO-niveau, bijv. opleiding Groenverzorger/ aankomend hovenier Assortimentskennis. Kennis van bediening van diverse kleine machines. Kennis van onderhoud materieel. Salaris: Afhankelijk van opleiding en ervaring min. 2.021,40 en max. 2.709,- bruto per maand, met doorgroeimogelijkheden tot max. 3.099,60 bruto per maand, gebaseerd op een 36-urige werkweek (incl. ATV-dagen). Algemene informatie: Een vertegenwoordiging van het personeel is betrokken bij de selectieprocedure. Eventuele nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de beheerder Begraafplaatsen/ Crematorium, de heer J. A. Zegwaard, telefoon 01180- 75303. Sollicitaties binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie inzenden aan het college van burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. het hoofd van de afdeling Personeel, Organisatie en Informatie, Lange Noordstraat 1, 4331 CB Middelburg, o v v het vacaturenummer 92/40. de uitgeverij provinciale zeeuwse courant b.v. maakt deel uit van de pzc holding en is onder meer uitgeefster van het regionale dagblad pzc, een aantal huis-aan-huisbladen en speciale produkten waaronder de zeeland rekreatiekrant. onze redactie van de zeeland rekreatiekrant wil graag in contact komen met geïnteresseerden in de functie van (voor noord- en zuid-beveland) functie: in opdracht van de redactie maakt men nieuws- en achtergrondreportages voor genoemd blad, voornamelijk in de zomermaanden. functie-eisen: van de kandidaat wordt verwacht dat hij/zij enige affiniteit heeft met de journalistiek zoals deze in de rekreatiekrant wordt bedreven, een uitstekende beheersing van de nederlandse taal is daarbij onontbeerlijk, inzicht in het streekgebeuren en verhoudingen strekt tot aanbeveling. schriftelijke sollicitaties voor dinsdag 5 januari richten aan: uitgeverij provinciale zeeuwse courant b.v., postbus 18,4380 aa vlissingen t.a.v. mr. d. verboom, personeel en organisatie, onder vermelding van 'sollicitatie flj' in de linkerbovenhoek van de envelop. Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, ki lometers strand, woningkeuze in alle sec toren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daartoe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. De directie Milieu en Waterstaat zorgt voor de voorbereiding en de uitvoering van het beleid op het gebied van: milieu beheer; integraal waterbeheer; verkeer en vervoer; aanleg wegen en waterwe gen, alsmede beheer en exploitatie ervan. Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij het hoofd van de afdeling Staf en Ondersteuning, de heer C.J. van Gilst, te lefonisch bereikbaar via 01180-31170 Schriftelijke sollicitaties onder vermelding van het vacaturenummer 92-33 dienen voor 11 januari 1993 in het bezit te zijn van de Directie Milieu en Waterstaat, Bureau Personeelszaken, Postbus 165, 4330 AD Middelburg. De directie is onderverdeeld in de afdelingen Droge Infrastructuur, Milieubeheer, Natte Infrastructuur, Waterbeheer en Staf en Ondersteuning. Binnen de afdeling Staf en Ondersteuning is het Bureau Registratuur en docu mentatie belast met het beheer van het archief, de registratuur, de postverzen ding en het beheer van de bibliotheek. De formatie van het bureau bestaat uit 18 medewerk(st)ers. Doordat het huidige bureauhoofd gebruik maakt van de mogelijkheid tot ver vroegde uitdiensttredmg ontstaat de vakature voor: Taak: - Het leidinggeven aan het bureau, het coördineren en mede-uitvoeren van de aan het bureau opgedragen taken; - Het coördineren van werkzaamheden met betrekking tot registratuur, postver zending, documentatie en tekstverwerking; - verantwoordelijkheid dragen voor de opzet van het archief, alsmede het coördi neren van archiefwerkzaamheden; Funktie-eisen: - HBO werk- en denkniveau, blijkend uit het bezit van de diploma's SOD I en II, WA, Bestuursambtenaar, en ruime praktische ervaring op het vakgebied; danwel een gelijkwaardig nivo door een combinatie van opleiding en ervaring; - Leidinggevende en organisatorische capaciteiten; - Kennis van automatiseringshulpmiddelen op het vakgebied. Salaris: - Het toe te kennen salaris van deze voltijdsfunktie bedraagt minimaal 3739,- en maximaal 5854,- bruto per maand en is afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring. De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrou wen, alsmede indienstneming van gehandicapten en leden van etnische minder heden. Daarom worden leden uit deze prioriteitsgroepen met nadruk verzocht te solliciteren. Voor deze functie gaat de voorkeur uit naar de benoeming van een vrouw. Er is een mogelijkheid tot kinderopvang. Makelaar m/v Voor een bedrijf op Schouwen-Duiveland. U wordt verantwoordelijk voor een eigen marktgebied. Enige ervaring is daarom een vereiste. Informatie bij Karin de Rijke, tel. 01110-1 70 00, Zierikzee, Lange Nobelstraat 5. Schoonmaakpersoneel m/v Wij zoeken per direct kandidaten voor het onderhouden van verschillende schoolgebouwen in Renesse en Burgh-Haamstede. Wilt u dagelijks vanaf 15.00 uur werken, komt u dan bij ons langs. Informatie bij Karin de Rijke, tel. 01110-1 70 00, Zierikzee, Lange Nobelstraat 5. Bedrijfsarts m/v U heeft de basisopleiding arts, bij voorkeur gevolgd door specialisatie Registratie. Het betreft opdrachten voor lange tijd m Zeeland. Informatie bij Margot Geijs, tel. 01100-1 21 51, Goes, Piet Heinstraat 2b. Serveersters/kelners m/v De kerstdagen staan weer voor de deur. Dat betekent extra drukte in de horeca. Heb je ervaring en wil je 1 of beide kerstdagen werken? Kom je dan bij ons inschrijven. Informatie bij Rinke Steutel, tel. 01110-1 70 00, Zierikzee, Lange Nobelstraat 5. De uitzend-CAO In de CAO voor uitzendwerk zijn salaris, vakantie en sociale verzekeringen geregeld. jf' GEMEENTE "U® D D E L H A R N I S Middelharnis ligt in het centrum van Goeree-Overflakkee, telt bijna 16.000 inwoners en bestaat uit de kernen Middelharnis, Sommelsdijk, Nieuwe-Tonge en Stad aan 't Haringvliet De gemeente vervult een regionale functie en beschikt daardoor over uitstekende voorzieningen, zoals een uitgebreid winkelcentrum, scholen voor basisonder wijs èn voortgezet onderwijs en een multifunctioneel recreatiecentrum. Middelharnis is door de ligging aan het Haringvliet bovendien zeer in trek bij watersporters. Daarnaast geniet de gemeente bekendheid door haar beschermde dorpsgezicht In deze dynamische gemeente ontstaat op de afdeling Grondgebied op korte termijn de vacature van een CIVIELTECHNISCH MEDEWERKER IVI/V Organisatie De ambtelijke organisatie van degemeente Middelharnis bestaat uit vier afdelingen: Middelen, Samenleving, Grondgebied en een Stafafdeling. De afdeling Grondgebied is onderverdeeld in de werkvelden ruimtelijke ontwikkeling en openbare werken. De vacature ontstaat op het werkveld openbare werken. Openbare werken is verantwoordelijk voor de taken civieltechniek, bouwkunde, groenvoorzieningen, tractie en reiniging. Op de afdeling werken 44 medewerkers, van wie 29 in de buitendienst. Functie-informatie Openbare werken wordt geleid door de waarnemend chef van de afdeling, die echter te kennen heeft gegeven dat hij binnen afzienbare tijd wil terugtreden. Op dat moment, zo is de bedoeling, zal de nieuwe medewerker -uiteraard bij gebleken geschiktheid- tot waarnemend afdelingschef worden benoemd. Tot dat moment zal de nieuwe medewerker worden belast met: - het voorbereiden, begroten en aanbestedingsgereedmaken van civieltechnische onderhoudswerken - het coördineren en initiëren van werkzaamheden op dit terrein - het richting geven aan het (technisch) vastgoedbeheer - het opstellen en bewaken van de desbetreffende onderdelen van de begroting en het verzorgen van investeringsschema's op het vakgebied - het deelnemen aan overlegstructuren, zowel intern als extern - het verzorgen van correspondentie, het ontwerpen van beleidsnota's en het redigeren van voorstellen aan het college van burgemeester en wethouders en de gemeenteraad. Functie-eisen Wij verwachten van u: - een opleiding op HBO-niveau (HTS weg- en waterbouwkunde) i 'ime ervaring - kennis van en gevoel voor automatisering, bij voorkeur ook op het gebied van gemeentelijke vastgoedregistratie - affiniteit met groenbeheer - uitstekende redactionele en communicatieve vaardigheden - in verband met het geschetste toekomstperspectief: managementkwaliteiten. Salaris Voor deze functie is een salaris beschikbaar van maximaal f 5.261,- bruto per maand (norm I januari 1993, schaal 9). Het definitieve functieniveau zal later door functiewaardering worden vastgesteld. Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring. Bij benoeming tot waarnemend afdelingschef is een salaris bereikbaar tot het maximum van schaal 11 (f 6.858,- bruto per maand). Selectieprocedure, inlichtingen en sollicitaties Bij de selectieprocedure zullen medewerkers van de afdeling Grondgebied worden betrokken. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure. Nadere informatie over de functie kunt u krijgen bij de heer B.Joustra, waarnemend chef van de afdeling Grondgebied of bij het afdelingshoofd, de heer AP. Cornelissen. Heeft u belangstelling voor deze functie, dan ontvangen wij uw schrif telijke sollicitatie graag binnen een week na het verschijnen van dit blad. Uw brief graag adresseren aan het college van burgemeester en wethouders van Middelharnis, postbus 13240 AA Middelharnis onder vermelding van 'sollicitatie OWL sk Or H IpIC Het internationale Instituut Scheidegger organiseert in heel Nederland een groot aantal verschillende mondelinge cursussen. Voor deze cursussen bestaat een ruime belang stelling, zodat er op korte termijn plaatsingsmogelijkheden zijn in de provincie Zeeland voor die op part-time basis (2 a 3 avonden in de week) cursussen kunnen geven, Functie-eisen: - onderwijsbevoegdheid/-ervaring, - opleiding LO/MO of MBA/SPD niveau; - kennis van geautomatiseerde administratiesystemen; - eigen auto en telefoon Belangstelling? Stuur dan een sollicitatiebrief met recente pasfoto en vermelding van het functienummer PZC 12-01 naar INSTITUUT SCHEIDEGGER Kaldenkerkerweg 88 5915 AD VENLO 17 Instituut ScheSdsggEr^ COMPUTERCURSUSSEN - PROGRAMMEREN - TEKSTVERWERKING - CONVERSATIE MODERNE TALEN - KANTOOROPLEIDINGEN TER VALCKE GOES Het gecombineerde verpleeghuis Ter Valcke in Goes biedt plaats aan 215 somatische en psycho-geriatrische patiënten. Bovendien is er een afdeling dagbehandeling met 20 plaat sen. Op het terrein bevindt zich een ADL-huis, een speciale voorziening met 15 bewoners. In totaal werken er 350 mensen. A De Stichting Verpleeg- en Rusthuizen Zeeland (SVRZ) beheert in de provincie Zeeland twaalf instellingen in diverse sectoren van de gezondheidszorg. Teamwerk, functiegericht handelen en zorg-op-maat zijn kernbegrippen in de zorg voor de ongeveer 1450 bewo ners/patiënten. In totaal werken er ruim 2200 mensen. STICHTING VERPLEEG-EN RUSTHUIZEN ZEELAND Vanwege tijdelijke afwezigheid van twee afdelingshoofden Verplegingsdienst (als gevolg van ziekte en zwangerschapsverlof) zoeken wij op korte termijn een collega, voorlopig tot 1 september 1993, voor de functie afdelingshoofd. Een vaste aanstel ling voor onbepaalde tijd is na verloop van tijd niet uitgesloten. Uw stimulerende rol U bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op de afdeling. Woon klimaat en werksfeer hangen voor een groot deel af van uw inzet en enthou siasme. U neemt deel aan de beleidsvoor bereiding en bevordert de multidiscipli naire samenwerking. Dagelijks geeft u leiding aan de medewerkers, waaronder ook leerlingen, stagiaires en vrijwilligers. U bent aanspreekpunt voor patiënten en familie en u onderhoudt contacten met andere afdelingshoofden, behandelaars en externe instanties. U ressorteert onder het hoofd verplegingsdienst. Dit is uw achtergrond Wij zoeken een dynamische man of vrouw met het diploma A- en/of B-verpleegkun- dige of HBO-V. U neemt verder flink wat werkervaring mee en u beschikt over een afgeronde managementopleiding. Wij bieden u een prettige en collegiale werksfeer. Uw salaris is conform FWG 50 en bedraagt minimaal 2.932,- en maxi maal 4.491,- bruto per maand. Belangstelling? Voor meer informatie kunt u bellen met de heer P. Kruidenier, hoofd verplegings dienst, telefoon 01100-40000. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen zeven dagen richten aan de afdeling Personeelszaken van de Stichting Verpleeg- en Rusthuizen Zeeland, Postbus 100, 4330 AC Middelburg, onder vermelding van vacaturenummer TV07.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1992 | | pagina 28