PRODUCT-ENGINEER Rabobank Q MET FOTOSTUDIO MARK NEELEMANS NAAR GRIEKENLAND ADMINISTRATEUR (m/v) EERSTE MEDEWERKER FINANCIËLE ADMINISTRATIE (m/v) MEDEWERKER BEHEERSTECHNISCHE ZAKEN (m/v) Gevraagd: administratief medewerker (m/v) Welke HBO-er m/v start bij ons als coördinator huisadministratie? GEMEENTE HULST 111 H. ZWARTS GEMEENTE AXEL GALL GALL Gemeente Hontenisse ze„ JERDAG 4 APRIL 1992PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT31 tl Welk a.s. bruidspaar wil met fotograaf Mark Neelemans en 99 andere fotografen en hun bruidspaar naar Kreta??? Leg je huwelijk snel bij ons vast en ding mee voor een vierdaagse reis naar een zonovergoten Kreta voor een unieke extra bruidsreportage. fotostudio mark neelemans 4537 ab temeuzen postbus 1145 4530 gc temeuzen tel 01150 - 18184 jt JURRY-TERNEUZEN bv Mr. F. J. Haarmanweg 46 4538 AS Terneuzen - PROJEKT- en WONINGINRICHTING Postbus 130 4530 AC Terneuzen Binnen ons bedrijf komt op korte termijn beschikbaar de functie van: Tot de voornaamste werkzaamheden behoren: - het verzorgen van de volledige boekhouding en salarisadministratie: - het afhandelen van alle financiële en verder voorkomende administratieve werkzaamheden. Wij vragen van onze kandidaten dan ook: een opleiding, bij voorkeur op MBA-niveau of gelijkwaardige opleiding, eventueel met relevante werkervaring en bekendheid met werken op een pc.; bereidheid zich enthousiast te willen inzetten en zelfstandig verantwoording voor alle werkzaamheden te willen nemen; leeftijdsindicatie: tussen 25 en 30 jaar. Sluiten uw capaciteiten en wensen bij deze functie aan en wilt u werken in een dynamisch bedrijf, waarin een kleine 20 mensen werkzaam zijn, stuur dan uw sollicitatie, uitsluitend schriftelijk, binnen 14 dagen in aan de DIRECTIE van Jurry Terneuzen bv. GLASVEZEL VERSTERKTE KUNSTSTOF ROOSTERS EN KONSTRUCTIES Fibergrate is marktleider op het gebied van glasvezelversterkte poly- looproosters en konstructie-elementen. In samenwerking met ons zusterbedrijf Fibergrate Corp. in Dallas (US) is inmiddels de productie opgestart. Voor onze afdeling product- en project-engineering zoeken wij op zeer korte termijn kandidaten voor de functie van Deze zal na een inwerkperiode en training direct medeverantwoorde lijk zijn voor de product-engineering, productie, project-calculatie (CAD), en ondersteuning geven aan de afdeling Customer Service. Voor deze functie zoeken wij een alerte HTS-er Wtb, die accuraat kan werken; een flexibele instelling en teamgeest toont; goede contactuele (ook in het Engels en Duits) eigenschappen in brengt en leiding kan geven. Voor de juiste kandidaat is functionele doorgroei mogelijk. Gelieve een handgeschreven brief met C.V. te richten aan de direktie. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectie procedure. Fibergrate B.V., Postbus 5, 4530 AA Terneuzen C De Rabobank Hulst zoekt een Functie-omschrijving Tot de taken van de medewerker behoren onder meer. het verrichten van administratie ve werkzaamheden, zoals het bijhouden van tussenrekenin- gen: het verstrekken van periodieke informatie ten behoeve van het management en de commerciële afdelingen van de bank; het verrichten van controlewerk zaamheden binnen de afdeling; het leveren van een bijdrage aan het samenstellen van de jaar stukken; het in voorkomende gevallen ver vangen van het hoofd van de afdeling. Functie-eisen: Opleiding op HAVO MEAO- niveau (bednjfsadministratieve richting), aangevuld met vakge richte studies. Enige jaren ervaring strekt tot aanbeveling Bereidheid tot het volgen van verdere studie Een goed analytisch vermogen. Een flexibele en dienstverlenen de instelling. Goede communicatieve vaardig heden. Ervaring met geautomatiseerde systemen. Tevens zoekt de Rabobank Hulst een: Functie-omschrijving: Het verzorgen van mputwerk- zaamheden; het bijhouden van tussenrekenm- gen; overige op de afdeling voorko mende werkzaamheden. Functie-eisen: HAVO/MEAO-bedrijfsadmim- stratieve richting of gelijkwaar dig niveau. Bereidheid tot het volgen van verdere opleidingen. Flexibiliteit en service-gerichte in stelling. Affiniteit met automatisering, waaronder PC-gebruik. Leeftijd tot 30 jaar. De Rabobank biedt een goede honorering en uitstekende secundaire arbeids voorwaarden, waaronder een dertiende maand en een premievrije pensioenre geling. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de heer E. v. d. Veeken, Hoofd Beheerstechnische Zaken, telefoon 01140-14951. Uw schriftelijke sollicitatie wordt met belangstelling, binnen 14 dagen, verwacht door de directie van de bank, Postbus 52, 4560 AB Hulst. J Medewerk(st)er voor 4 maanden Leeftijd 17-18 jaar Inlichtingen: SMIT SPORTPRIJZEN Terneuzen telefoon 01150-97157 M. D. HAMELINK Administratie- en adviesburo Ons kantoor verricht diensten voor ondernemingen bin nen het midden- en kleinbedrijf. Tot onze werkzaamheden behoren: - administratieve werkzaamheden - adviezen op fiscaal en bedrijfseconomisch gebied - automatisenng (financieel) Om ons groeiend aantal relaties optimaal van dienst te kunnen zijn hebben wij thans plaats voor een Wij denken hierbij aan een kandidaat die in het bezit is van het diploma MEAO-administratief. Ook zij die in mei/juni 1992 examen doen kunnen op deze advertentie reflecteren. Het in bezit hebben van een certificaat of ervaring hebben met WordPerfect strekt tot aanbeveling. Schriftelijke sollicitaties binnen 14 dagen te richten aan: M. D. Hamelink Administratie- en adviesburo Beethovenhof 7 (appartementengebouw) Postbus 279 4530 AG Terneuzen Telefoon: 01150-18388/Fax. 01150-13593. Verpleeghuis TER SCHORRE in Terneuzen is een gecombineerd verpleeghuis voor 225 bewoners. Ter Schorre heeft twee somatische en zes psychogeriatrische afdelingen en een afdeling dagbehandeling. Met zo'n 340 medewerkers in zowel full-time als part-time functies richten we ons op de zorgbehoefte van de bewoner, waarin het welbevinden van de bewoner een centrale plaats inneemt. ii De Stichting Verpleeg- en Rusthuizen Zeeland (SVRZ) beheert in de provincie Zeeland twaalf instellingen in diverse sectoren van de gezondheidszorg. Teamwerk, functiegericht handelen en zorg-op-maat zijn kernbegrippen in de zorg voor de ongeveer 1450 bewo ners/patiënten. In totaal werken er ruim 2200 mensen. STICHTING VERPLEEG-EN RUSTHUIZEN ZEELAND U bent verantwoordelijk voor de organisa tie van onze huisadministratie, waaronder ook het secretariaat en de receptie vallen. Binnen de administratie werken 14 mede werkers. U bent nauw betrokken bij de ont wikkeling en opstelling van administratie ve processen en procedures. Ook bent u verantwoordelijk voor de centrale plan ning. U draagt zorg voor een optimale per soneelsplanning, waarondenhet dagelijks bijstellen van de personele bezetting van de verplegingsdienst. U bent rechtstreeks verantwoording verschuldigd aan de direc tie. Deze functie biedt voldoende ruimte voor verdere doorgroeimogelijkheden. HBO-niveau U heeft een HBO-opleiding en ervaring in een administratief coördinerende functie. Wij gaan ervan uit dat u bekend bent met automatisering. Het is van belang dat u inzicht heeft in planningstechnieken, gevoel voor syste matiek bezit en beschikt over goede sociale vaardigheden Belangstelling? Voor meer informatie kun{ u bellen met de heer R.C. van den Bosch, instellingsdirec teur, telefoon 01150-96351. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 7 dagen richten aan de afdeling Personeels zaken van de Stichting Verpleeg- en Rusthuizen Zeeland, Postbus 100, 4330 AC Middelburg, onder vermelding van vacaturenummer TS/008. De burgemeester van Hulst brengt ter voldoening aan het bepaalde tn artikel 19a van de Wet op de ruimtelijke ordening ter openbare kennis, dat burgemeester en wethouders voornemens zijn in gevolge artikel 19 van de Wet op de ruimtelijke ordneing vrijstelling te verlenen van het ter plaat se geldende bestemmingsplan ten behoeve van onderstaande plannen. - bouwen drie woningen op een perceel aan de Rossinistraat te Hulst en bouwen woning op een perceel aan de Brouwe rijstraat te St.-Jansteen. Met ingang van 6 april 1992 liggen de verzoeken om vrijstelling gedurende veertien dagen voor een ieder ter inzage op de afdeling algemene za ken van de gemeentesecretarie (Houtmarkt 6a). Een ieder die bezwaar heeft tegen het verlenen van vrijstelling voor een of meer van deze verzoe ken kan dit gedurende voornoemde termijn schriftelijkk indienen bij burgemeester en wet houders. Postbus 49. 4560 Aa Hulst. Hulst. 4 april 1992 De burgemeester van Hulst, mr. A. A. L. G. M. Kessen fff AANNEMERSBEDRIJF Postbus 193, 4500 AD Oostburg, tel. 01170-53594 Heeft u plannen voor nieuwbouw of renovatie Wij willen V graag adviseren! Vraag vrijblijvend inlichtingen NIEUWBOUW VERBOUW - ONDERHOUD - RENOVATIE Gemeente Sluis De voorzitters van de commissies volkshuisves ting. ruimtelijke ordening en milieubeheer en fi nanciën/bestuurlijke coördinatie van de gemeen te Sluis delen mede dat op dinsdag 7 april 1992 in de commissiekamer van het Stadskantoor Groo- te Markt 19 te Sluis een openbare vergadering zal worden gehouden. Aan de orde komende punten in de vergadering van de commissie VROM (aanvang 19.30 uur)- voorstel tot het aangaan van een ruiling met de Burgerlijke Godshuizen. voorstel tot vaststelling van het gemeentelijk regionaal milieuwerkplan. Aan de orde komende punten in de vergadering van de coipmissie F/BC (aanvang 21.00 uuri: voorstel tot het beschikbaar stellen van een krediet t.b.v. treffen van voorzieningen in de raadskelder en de raadszaal subsidieverzoek Medische Urgentie Groep-he- li 1992 voorstel tot vaststelling van de 4e begrotings wijziging 1992 Voor deze vergaderingen gelden dat deze in open baarheid zullen plaatsvinden. Het publiek heeft spreekrecht. De stukken liggen voor een ieder ter visie in de commissiekamer van het Stadskan toor, Groote Markt 19 te Sluis tijdens kantooru ren van 08.30 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 17.00 uur, alsmede de commissie, tijdens de avonduren. Sluis, 4 april 1992. J. J. du Fossé, voorzitter commissie VROM M. L. Everaers, voorzitter commissie F/BC GESCHEIDEN INZAMELING KLEIN-CHEMISCH AFVAL Burgemeester en wethouders van Axel maken bekend dat het klein- chemisch afval zal worden opgehaald in de week van 6 t/m 10 april a.s. Als gevolg van de uitbreiding van het aantal inzamelingsdagen heeft de route met ingang van februari j.l. enige wijzigingen ondergaan. Deze wijzigingen hebben met name betrekking op de inzameling van het klein-chemisch afval bij de bewoners van de Noordpolder, de Ou- deweg en de Nieuwendijk. De speciale milieu-wagen zamelt het klein-chemisch afval van parti culiere huishoudens nu in volgens de onderstaande route, die zoals gebruikelijk iedere 2 maanden terugkeert: ★Maandag 6 april a.s.: Kern Axel het gedeelte binnen de be bouwde kom, gelegen tussen de Oranje straat. de Kerkdreef, Stationsstraat, Singelweg, Westsingel en de Zuidsingel. ★Dinsdag 7 april a.s.: Kern Axel het gedeelte binnen de be bouwde kom, gelegen ten Oosten van de Stationsstraat, Kerkdreef, Oranje straat, alsmede de Kinderdijk en Drie- schouwen. ★Woensdag 8 april a.s.: Kern Zuiddorpe vanaf de bebouwde kom Hoofdweg Noord tot aan de Sterre. Kern Koewacht vanaf de Bonte Koe tot aan de gemeentegrens Heikant (ge meente Hulst), inclusief de bebouwde kom. Donderdag 9 april a.S.: Kern Overslag en de buurtschappen: gedeelte Axelse Sassing-Graaf Jansdijk - Schapenbout - gedeelte Spui en Ma- grette en gedeelte van de Steenovens en Kijkuit en de Axelsestraat enz. Verder het hele buitengebied voor zover niet genoemd onder de voorgaande rou tes. ★Vrijdag 10 april a.s.: Kern Axel: de gehele Noordpolder en de Oudeweg, de Nieuwendijk, de Vaart straat en de Noordpolderstraat. Wij verzoeken U het klein-chemisch afval persoonlijk af te geven in de daarvoor bestemde speciale milieubox. De Chemoear kunt u deze week tevens op de volgende vaste stand plaatsen èn tijdstippen aantreffen: kern Axel: dinsdag 7 april van 18.00-18.30 uur, vóór het stadhuis; kern Koewacht: woensdag 8 april van 18.00-18.30 uur, op het Kerkplein: kern Zuiddorpe: donderdag 9 april a.s. van 18.00-18.30 uur, op het Dorpsplein. Axel. 4 april 1992. Burgemeester en wethouders van Axel RECTIFICATIE zoekt voor het filiaal Alvarezlaan 7-» ie Temeuzen een actieve medewerker m/v ter assistentie in cle slijterij. Het Ix'trelT hier een part-time functie voor minimaal 2-1 uur per ier weken. Telefonische aanmeldingen bij cle filiaalma nager. cle lieer F. Rotjuas. lel 01150-13766. Bouwplan te Kloosterzande m.t.v. art. 19 WRO De burgemeester van Hontenisse maakt ingevol ge het bepaalde in artikel 19a, lid 4. van de Wet. op de ruimtelijke ordening bekend, dat van 6 tot 21 april 1992 voor een ieder op de afdeling algemene zaken ter gemeentesecretarie te Kloosterzande ter inzage ligt het plan van de heer E. T M. de Koek en mevr N I. A. Bracké tot het bouwen van een vrijstaande woning ten noorden van de Mar grietstraat te Kloosterzande. Dit bouwplan is in strijd met de voorschriften van het bestemmingsplan Kloosterzande. omdat op de geldende bestemming 'recreatie' dergelijke bouwactiviteiten niet zijn toegestaan Burgemeester en wethouders zijn echter voorne mens om in afwijking van het geldende bestem mingsplan, met toepassing van artikel 19 van de Wet op de ruimtelijke ordening en artikel 50 lid 8. van de woningwet, vergunning te verlenen voor het onderhavige bouwplan. Voordat op deze aanvraag een beslissing wordt genomen heeft een ieder die bezwaren heeft tegen dit plan de gelegenheid dit gedurende bovenge noemde termijn kenbaar te maken bij burge meester en wethouders. Kloosterzande, 4 april 1992. De burgemeester van Hontenisse Th. A. M. Steenkamp. gemeente OOSTBURG Bekendmakingen Burgemeester en wethouders van Oostburg maken be kend 1. Ophokken van duiven dat eigenaren, houders of verzorgers van duiven ver plicht zi|n zorg te dragen dat deze duiven met uitvliegen in het tijdvak van 6 april t/m 22 mei 1992. Het doen uitvliegen van duiven vóór 10.00 uur en na 17 00 uur is toegestaan. Het ophokgebod geldt niet op zondagen en, met het oog op wedstrijdvluchten, evenmin op de zaterdagen in de maand mei Het gebod geldt met voor jonge duiven. 2. Bestemmingsplan 'Rijksweg 58' Inspraakavond Dat op woensdag 22 april 1992 om 19.30 uur een in spraakavond gehouden zal worden met betrekking lol het ontwerp van het bestemmingsplan 'Rijksweg 58' Deze avond zal worden gehouden in de Burgerzaal van het gemeentehuis te Oostburg. In dit plan zullen worden opgenomen de gronden in en bij het tracé van de omleiding voor de kern Oostburg, zoals dat door de Minister van Verkeer en Waterstaat op 5 december 1991 is vastgesteld. Dit tracé staat bij dit bestemmingsplan dus niet meer ter discussie Door Rijkswaterstaat, Directie Zeeland, zal tegelijkertijd een toelichting gegeven worden over de wijze van aanleg enz van de rondweg. Een ieder kan zijn/haar mening betreffende het plan kenbaar maken. De stukken liggen met ingang van 6 april 1992 gedurende veertien dagen ter inzage ter ge meentesecretarie (afdeling VROM) te Oostburg 3. Vrijstellingen Dat zij van plan zijn vrijstelling te verlenen als bedoeld in artikel 18a van de Wet op de Ruimtelijke Ordening. Dit voor het: a geheel plaatsen van een serre (tumkas) op het per ceel plaatselijk bekend Lange Heerenstraat 81 te Schoondijke; b plaatsen van een tuinhuisje op het perceel plaatse lijk bekend Watervlietseweg 2 te IJzendijke. c. geheel vernieuwen van een tuinhuisje op het per ceel plaatselijk bekend De Vlier 6 te Nieuwvliet. d. plaatsen van een duivenhok op het perceel plaatse lijk bekend Westlangeweg 14 te Hoofdplaat De stukken die betrekking hebben op de bouwplannen en de te verlenen vrijstellingen liggen met ingang van maandag 6 april 1992 gedurende veertien dagen ter gemeentesecretarie, Afdeling VROM, Raadhuisplein 1 te Oostburg, voor een ieder ter inzage En ieder is bevoegd gedurende de termijn van tervisie- legging eventuele bezwaren tegen het verlenen van de vrijstellingen schriftelijk aan ons college kenbaar te ma ken 4. Uitzetten huisvuilcontainers In verband met het per 4 mei 1992 invoeren van een wijziging in het huisvuilinzamelsysteem is een aanvang gemaakt met het in de gemeente uitzetten van de daar voor beschikbaar gestelde huisvuilcontainers. Gebleken is dat er bij een groot aantal bewoners ondui delijkheid bestaat over het type huisvuilcontainer dat beschikbaar wordt gesteld De huisvuilcontainers die worden uitgezet hebben re gulier een inhoud van 240 liter Het type woning is be palend voor de inhoud van de te ontvangen huisvuil container De inhoud van de te ontvangen huisvuilcon tainer wordt dus niet bepaald door het aantal bewoners of de leeftijd van de bewoner(s) van een woning, maar door het type woning dat men bewoont Per eengezinswoning wordt een huisvuilcontainer met een inhoud van 240 I beschikbaar gesteld. Bewoners die om bijzondere redenen menen voor een kleinere huisvuilcontainer in aanmerking te komen, kunnen con tact opnemen met de huisvuilophaaldienst (tel. 01170- 52725) of de gemeente (tel. 01170-57271 of 57333). Per bovenwoning, bejaardenwoning en HAT-woning wordt een huisvuilcontainer met een inhoud van 140 I beschikbaar gesteld. Ten aanzien van bejaardenwonin gen wordt opgemerkt dat hier sprake moet zijn van een als bejaardenwoning geregistreerd staande woning, dus met de eengezinswoningen die bewoond worden door bejaarden Bewoners van bovenwoningen, bejaardenwoningen en HAT-woningen, die een huisvuilcontainer wensen met een inhoud van 240 I. kunnen eveneens contact opne men met een van de hierboven vermelde telefoonnum mers Oostburg, 4 april 1992. Burgemeester en wethouders van Oostburg, de burgemeester, J. Kruize, de secretaris, C. Geerse. RAADSVERGADERING De burgemeester van Oostburg maakt bekend, dat op donderdag 16 april 1992 om 19 30 uur een openbare vergadering van de raad dezer gemeente in het ge meentehuis zal worden gehouden. Oostburg, 2 april 1992 De burgemeester voornoemd, J. Kruize

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1992 | | pagina 55