V GEMEENTE HULST afdelingssecretaresse m/v Jonge enthousiaste opperman bij de straatmakers Cerestar Superintendent mechanical maintenance m/v timmerman/metselaars WATERSCHAP WALCHEREN 2eklaarmeesterm/v LEERLING KLINISCH NEUROFYSIOLOGISCf LABORANT v/M KANTOOR DIRECTEUR wv TERNEUZEN CREDIT LYONNAIS BANK NEDERLAND 44 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 22 FEBRUARI 199 De KONINKLIJKE VANDERHAVE GROEP is een internationaal georiënteerde en toonaangevende onderneming op het gebied van de veredeling, produktie, verwerking en verkoop van land- en tuin- bouwzaden en uitgangsmateriaal voor de sierteelt Het bedrijf, aktief sinds 1879, maakt deel uit van het agro-industrieel concern Suiker Unie en bezit meer dan 40 vestigingen in Europa, Noord- en Zuid- Amerika en Afrika. Het hoofdkantoor is gevestigd in Kapelle (Ned.). Met ruim 1.150 medewerkers en de beschikking over geavanceerde researchinrichtingen en faciliteiten voor de zaaizaadverwerking voorziet de groep in de ontwikkeling van nieuwe verbeterde rassen die tegemoet komen aan de snel veranderende eisen van de afnemers. VANDERHAVE SEEDS in Kapelle (Zeeland) maakt als modern produktie- en verwerkingsbedrijf van landbouwzaaizaden deel uit van de KONINKLIJKE VANDERHAVE GROEP en heeft ruim 180 medewerkers in dienst. Van hieruit worden tevens alle commerciële aktiviteiten gecoördineerd. De afdeling Binnenlandse Handel verzorgt de marketing en verkoop van het zaaizadenpakket in Nederland. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een Uw funktie Als afdelingssecretaresse voert u de correspondentie, houdt u de agenda's bij en bent u betrokken bij de voorbe reiding en notulering van vergaderin gen. Verder assisteert u collega secretaresses en de afdeling Reclame en PR, welke nauw met uw afdeling samenwerkt. Uw profiel Onze voorkeur gaat uit naar iemand met een MEAO-opleiding secretarieel/ commercieel. Gezien uw brede taakin houd moet u goed in teamverband kunnen werken, over de nodige accu ratesse beschikken en een flexibele werkinstelling hebben. Dat goede contactuele eigenschappen dan ook vereist zijn, mag duidelijk zijn. Uw reaktie Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen twee weken richten aan D.J. VAN DER HAVE B.V., afdeling Personeelszaken, postbus 1 4420 AA Kapelle, tel. 01102-47911 Informatie Nadere inlichtingen omtrent de funktie kunt u inwinnen bij mevrouw I. Priem, hoofd secretariaat, tel. 01102 - 47612. Bij de algemene dienst van bovengenoemde gemeente kan geplaatst worden een: Functie-informatie: Naast de werkzaamheden als opperman, zal de te benoemen medewerker alle voorkomende onderhoudswerkzaamheden moeten verrichten, zoals: - Het verrichten van onderhoudswerkzaamheden aan rioleringen, - Het assisteren bij de gladheidbestrijding, - Gemeentereinigingswerkzaamheden enz. Functie-eisen: Enige ervaring in onderhoudswerkzaamheden strekt tot de aan bevelingen. Salariëring: Aanstelling zal plaatsvinden in de aanloopschaal 3. Na gebleken geschiktheid zal aanstelling plaatsvinden in de functieschaal 4 (min. f. 2.180,- max. f. 2.923,- bruto per maand, diensttijd uitloop mogelijk tot f. 3.175,-). Overige informatie: Nadere inlichtingen over deze functie kan men verkrijgen bij dhr. A. der Weduwe, sectie onderhoud en beheer tel. 01140-89200. Op het gemeentesecretarie Bureau Personeelszaken dhr. W. Everaard tel. 01140-89000. Schriftelijke sollicitaties binnen 10 dagen na het verschijnen van dit blad te richten aan Burgemeester en Wethouders van Hulst, Grote Markt 214561 EA Hulst. Vereniging voor Protestants Christelijk Onderwijs Oost- en West-Souburg Onze vereniging voert het bestuur over een 4-tal ba sisscholen in Oost- en West-Souburg. Voor de administratieve ondersteuning voor de scholen en het bestuur zoeken wij op korte termijn een ADMINISTRATIEF MEDEWERKER M/V voor 15 uur per week Functie-eisen: - ervaring met administratief werk (incl. verslaglegging vergaderingen) - bekend met het werken op een PC (MS-Dos) - MAVO of gelijkwaardige opleiding - bereidheid om op verschillende locaties te werken - bereidheid om analoog aan de schooltijden te werken - bekendheid met en betrokkenheid'bij het Prot. Chr. basisonderwijs Geboden wordt: - tijdelijke aanstelling voor 1 jaar (proeftijd 2 mnd.) - mogelijkheid tot vaste aanstelling na 1 jaar - een salaris - afhankelijk van leeftijd en erva ring - van 2428,- tot 2747,- p. mnd. Informatie en sollicitatie: Sollicitatiebrieven binnen 10 dagen naar onze vereni ging, Postbus 1103,4388 ZJ Oost-Souburg (o.v.v. sol licitatie). Voor nadere informatie kunt u zich wenden tot de heer A. Meerman, tel. 01184-64849 (na 18.00 uur). Gruppo Ferruzzi Cerestar Benelux B.V. is een moderne industriële maïs- en tarweverwerkende onderneming. Met ongeveer 400 medewerkers en'geavanceerde produktieprocessen zijn wij onderdeel van Europa's grootste producent van hoogwaardig zetmeel en zetmeelderivaten, die de grondstof vormen voor voedingsmiddelen als zoetwaren, zuivelprodukten, frisdranken en bakkerijprodukten. Ook in non-food artikelen worden onze zetmeelprodukten verwerkt. Onze produktievestiging bevindt zich in Sas van Gent, de verkoop- en marketingactiviteiten worden vanuit ons kantoor in Breda gecoördineerd. Cerestar maakt deel uit van de Italiaanse multinational Ferruzzi, Europa's grootste agro-concern dat zich toelegt op de toepassing van moderne wetenschap en technologie in de produktie en verwerking van landbouwprodukten. Ferruzzi opereert daarnaast in Noord- en Zuid-Amerika. De Groep, met een omzet van circa 60 miljard gulden, omvat wereldwijd ruim 500 bedrijven en biedt werk aan circa 85.000 mensen. Binnen de afdeling Mechanical Maintenance is een vacature voor een superintendent. Als superintendent rapporteert u aan de mechanical maintenance manager en bent u verantwoordelijk voor de organisatie en coördinatie van alle mechanische onderhoudswerkzaamheden in de verschillende produktie-afdelingen. U geeft daarnaast leiding aan de supervisor mechanische werkplaats, de supervisor piping en de technicians. Verder bent u verantwoordelijk voor de organisatie van de mechanische consignatiedienst. Van de superintendent verwachten wij bovendien dat hij/zij een bijdrage levert aan de beheersing van het onderhoudsbudget en voorstellen doet ter reductie van de kosten. Voor deze verantwoordelijke, dynamische functie stellen wij de volgende functie-eisen: HTS Werktuigbouwkunde; meerdere jaren ervaring in een onderhoudsafdeling, bij voorkeur in de procesindustrie; ervaring in leidinggeven; in staat zijn om in teamverband te werken; in staat zijn om zelfstandig prioriteiten te stellen en beslissingen te nemen; goede schriftelijke en mondelinge beheersing van de Engelse taal; leeftijd vanaf 30 jaar. Cerestar Benelux B.V. schept, als onderdeel van het wijdvertakte en snelgroeiende Ferruzzi-concern, volop ruimte en groeikansen voor ambitieuze medewerkers. Natuurlijk bieden wij u ook een uitstekend pakket primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor meer informatie over deze functie kunt u telefonisch contact opnemen met de heer B. Kaiser, hoofd personeelszaken, telefoon 01158 - 9150. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan: Cerestar Benelux B.V. T.a.v. de afdeling personeelszaken Postbus 9 4550 AA Sas van Gent Gevraagd: Inl. Bouwbedrijf de Kraker Sas van Gent tel. 01158-1487 fax. 01158-2576 Het waterschap Walcheren heeft als taakgebieden de zorg voor waterkeringen (duinen en dijken), alsmede het integrale waterbeheer (zowel waterkwaliteit als waterkwantiteit) op Walcheren. Bij het waterschap zijn thans ongeveer 90 medewerk(st)ers werkzaam, verdeeld over een administratieve en technische dienst. Bij de technische dienst is bij de rioolzuiveringsin stallatie Walcheren te Ritthem de vacature ontstaan van: (full-time) Functie-inhoud: - het zorgdragen voor de biologische werking van de r.w.z.i.; - het nemen en uitwerken van procesmonsters; - het onderhouden van de meet- en regelapparatuur; - het bij toerbeurt verrichten van storingsdienst. Wat vragen wij: U bent voor ons een interessante gesprekspartner indien u beantwoordt aan de volgende functie-eisen: - M.T.S.-diploma werktuigbouwkunde/elektrotechniek scheepswerktuigkundige A; - bezit N.V.A.I-diploma strekt tot aanbeveling; - rijbewijs B; - ervaring in aangegeven functie; - een resultaatgerichte werkaanpak en een bedrijfsma tige houding; - in teamverband kunnen werken en een flexibele in stelling. Wat bieden wij: Salaris overeenkomstig functie-niveau 7 van de bezoldi gingsverordening waterschap Walcheren 1987. Voor de ze full-time functie bedraagt het minimum-salaris 2.835,- met een uitloopmogelijkheid tot 3.863,- bruto per maand, exclusief 8% vakantietoeslag. Nadere inlichtingen met betrekking tot de voornoemde vacature worden desgewenst telefonisch verstrekt tij dens kantooruren door: het bureauhoofd Zuiveringstech- msche en Werktuigkundige/Elektrotechnische Dienst, de heer J. Baart (tel.nr. 01184-71008) of het afdelingshoofd van de afdeling Waterbeheer, ing. M. Rijk (tel.nr. 01180- 15751). U kunt uw sollicitatie, voorzien van een curriculum vitae, binnen twee weken na het verschijnen van deze adver tentie richten aan het dagelijks bestuur van het water schap Walcheren, Groenmarkt 10, Postbus 179, 4330 AD Middelburg, onder vermelding van 2e Klaar- meester' linksboven op de envelop. In de Oosterscheldeziekenhuizen met lokaties in Goes en Zierikzee staat bij alles het welzijn van de patiënt centraal. Vrijwel alle medische specialismen zijn aanwezig in een kwalitatief goed ziekenhuis met ruim 400 bedden. Aan de patiënt gerichte zorg en de klantvriendelijke benadering geven een 1000-tal personeelsleden gestalte. Een opleiding, gelijk verdienen en aansluitend meteen uitzicht op een vaste baan?! Iets voor jo Bij de dienst Poliklinische Patiëntenzorg van het Oosterscheldeziekenhuis te Goes bestaat voor de afdeling Klinische Neurofysiologie de vacature voor in een full-time dienstverband. Functie-informatie: De aan te stellen medewerk(st)er zal in 3 jaar wordi opgeleid voor het diploma Laborant K.N.F. Het theoretische deel van deze opleiding wordt verzorgd door het LOI, het praktische gedeelte vind plaats op de afdeling. De werkzaamheden van een laborant K.N.F. besta; uit het verrichten van of assisteren bij de neurofysiologische onderzoeken, zoals: EEG, Evok Potentials, Doppler en 24-uurs cassette EEG, ENG, ERG, EMG en het administratief verwerken van de; onderzoeken. Wij verwachten dat de kandidaat: in het bezit is van minimaal een diploma HAVOol VWO met wis- en natuurkunde een patiëntvriendelijke instelling en goede contactuele vaardigheden heeft. Wij bieden: Aanstelling en arbeidsvoorwaarden conform de CA( voor het Ziekenhuiswezen. Het salaris voor een leerling KNF-laborant bedraagt het 1e jaar 1.456,- bruto, het 2e jaar ƒ1.712,- brul en het 3° jaar 2.215,- bruto" per maand (wanneerl minimumloon hoger ligt, is dit van toepassing). Een gediplomeerd KNF-laborant wordt ingedeeld in FWG 45 (min. 2.674,-, max. 4.091,- bruto per maand). De kosten van de opleiding zijn volledig voor rekenii van het ziekenhuis. Informatie wordt u graag verstrekt door mevrouw K. de Bruijckere-Marteijn, teamleidster neurofysiologie, tel. 01100-34462. Sollicitaties schriftelijk binnen 14 dagen aan de dien Personeel en Organisatie, bestemming 94, Postbus 106, 4460 BB Goes. Gelieve op de brief en enveloppe te vermelden vac. nr. 004. OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZE 's-Gravenpolderseweg 114, postbus 106, 4460 BB Ga Telefoon 01100 -34000 Credit Lyonnais Bank Neder land (CLBN) is één van de grotere banken in ons land, met 80 kantoren en ca. 3500 medewerkers. CLBN is onderdeel van de Crédit Lyonnais Groep met een groot kantorennet in Europa. Wereldwijd heeft de Crédit Lyonnais Groep 5000 vestigingen in 75 landen. Kantoor Terneuzen is binnen CLBN een zogenaamd bedrijven kan toor met middelgrote en grote bedrij- venrelaties. Echter ook particuliere rela ties vormen een belangrijk onderdeel van ons relatiebestand. Onze kantoor directeur leidt de commerciële activiteiten van zijn kan toor. Hierin heeft hij, binnen het beleid van CLBN, een aanzienlijke vrijheid. Daarnaast is hij eindverantwoordelijk voor de administratieve en operationele zaken. De activiteiten richten zich met name op de. zakelijke markt. Daarnaast vormt Retail Banking een niet onbe langrijk onderdeel van het diensten- Een dagelijkse uitdaging voor de kantoordirecteur is het vinden van indi viduele oplossingen voor de cliënten. Hij wordt hierin gesteund door interne specialisten en een klantgerichte organi satie. De kantoordirecteur rapporteert aan de regiodirecteur. De kandidaat zal aan de volgen de functie-eisen dienen te voldoen. Leeftijd 30 tot circa 40 jaar, met bewe zen leidinggevende kwaliteiten. Acade misch opleidingsniveau of vergelijkbaar. Relevante ervaring in het bankwezen is noodzakelijk. Indien u meent voor de hoven- genoemde functie in aanmerking te komen en u belangstelling daarvoor heeft, dan nodigen wij u graag uit om een schriftelijke sollicitatie, voorzien van C. V., te zenden aan Credit Lyonnais Bank Nederland N. V., Directoraat Personele Zaken, t.a.v. de heer A.B. Bordes, Postbus 1045, 3000 BA Rotterdam. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met de heer Drs G. Kuipers, regiodirecteur Zuid- West, telefoonnummer 076-222650 of de heer Bordes, telefoonnummer 010- 4694721.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1992 | | pagina 44