DS K)QQG> D LANDBOUWERS SERVICE ONE BUSINESS CATERING BV directie milieu en waterstaat a. inspecteur handhaving hbo (m/v) b. inspecteur handhaving mbo (m/v) meettechnicus luchtverontreiniging (m/v) medewerker atvalstoffen (m/v) medewerker vergunningen (m/v) medewerker geluid (m/v) medewerker financiën (m/v) medewerker informatievoorziening en automatisering (m/v) enthousiaste ondernemers BEMA INTERNATIONAAL DIREKTIE-ASSISTENT a ONDERWIJZER(ES) b VERVANGERS commerciële medewerker SLAGVAARDIGE CATERINGMANAGER M/V BERMUDA CONTAINER LINE LTD. STUURLIEDEN BERMUDA CONTAINER LINE NEDERLAND BV Randstad heeft volop werk ir randstad uitzendburea 32 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 29 JUNI 1 De directie Milieu en Waterstaat heeft een beleidsadviserende en -uitvoerende taak op ondermeer de gebieden verkeer en vervoer, kwantiteits- en kwaliteitsbeheer van water en milieubeheer. De directie bestaat uit de afdelin gen Milieubeheer, Waterbeheer, Droge infrastructuur en Staf ondersteuning. Het provinciaal beleid is erop ge richt het aantal vrouwelijke me dewerkers te vergroten, zodat vrouwen uitdrukkelijk worden verzocht om te solliciteren. Belangstellenden nodigen wij uit hun schriftelijke sollicitatie bin nen 14 dagen te zenden aan de directeur van de directie Milieu en waterstaat. Bij het bureau-Handhaving en metingen kunnen worden geplaatst: Beide medewerkers zullen worden belast met: - de controle op de naleving van de milieuwetten, veror deningen en vergunningen - de daaruit voorkomende werkzaamheden als integraal toezicht, opsporing van (vermoedelijk) strafbare feiten, calamiteitenonderzoek; - het mede voorbereiden en uitvoeren van bestuursrech telijke en strafrechtelijke maatregelen; en daarbij voor functie A: - het vanuit de praktijk mede ontwikkelen van een provin ciaal handhavingsbeleid. Wij vragen: voor functie A: - een HBO-opleiding in technische richting bijvoorbeeld procestechniek, fysische techniek, werktuigbouw of mi lieukunde; voor functie B: - een MBO-opleiding in technische richting bijvoorbeeld procestechniek, fysische techniek, werktuigbouw of mi lieukunde; voor beide functies: - kennis van het milieubeleidsterrein, met name op het gebied van handhaving en aanvullende ervaring; - goede contactuele vaardigheden; - goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardig heid; - zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken; - ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking. Salaris: Afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring wordt bij een volledige werkweek een bruto salaris geboden van bij functie A: maximaal 5627,- bij functie B: maximaal 4402,- Informatie: Nadere inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de heer mr. C. J. Meijler. Bij het bureau Handhaving en metingen kan worden ge plaatst een: De medewerker is belast met: - het voorbereiden en uitvoeren emissiemetingen lucht verontreiniging; - voorbereiden en uitvoeren immissiemetingen luchtver ontreiniging; - analyseren, beoordelen en rapporteren; - beheer apparatuur. Wij vragen: - een MBO-opleiding in chemisch-technische richting; - ervaring met en kennis van monstername- en analyse methoden; - zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken; - rijbewijs BCE; - ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking. Salaris: Afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring wordt bij een volledige werkweek een bruto salaris geboden van maxi maal 4402,-. Informatie: Nadere inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de ■heer mr. C. J. Meijler. Bij het bureau Bodem en afval kan worden geplaatst een: De medewerker is belast met: - beleidsontwikkeling op het gebied van de afvalverwij dering; - het inventariseren en analyseren van afvalstromen; - het doorlichten van (bedrijfs-)afvalstromen op de moge lijkheden van preventie en hergebruik; - voorbereiden en begeleiden of uitvoeren van onderzoek. Wij vragen: - een HBO-opleiding in een technische richting; - kennis van het milieubeleidsterrein met name op het ge bied van de afvalverwijdering; - goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardig heid; - zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken; - ervaring op het gebied van geautomatiseerde gegevens verwerking. Salaris: Afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring wordt bij een volledige werkweek een bruto salaris geboden van maxi maal 5627,-. Informatie: Nadere inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de heer ir. G. Adema. Bij het bureau Bodem en afval kan worden geplaatst een: Het betreft een tijdelijke functie tot 1 maart 1992. De medewerker is beiast met: - het behandelen van vergunningaanvragen in het ka der van de Afvalstoffenwet met name van bedrijven, wel ke autowrakken be- of verwerken; - het voeren van overleg daartoe en is met name verant woordelijk voor de technische aspecten; - het leveren van een bijdrage aan de opstelling en de uit voering van het jaarlijkse uitvoeringsprogramma, en de voortgangsrapportage terzake. Wij vragen: - een HBO-opleiding in een technische richting; - ervaring met verlening van milieuvergunningen; - kennis van het milieubeleidsterrein; - goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardig heid; - zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken; - ervaring op het gebied van geautomatiseerde gegevens verwerking. Salaris: Afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring wordt bij een volledige werkweek een bruto salaris geboden van maxi maal 5057,-. Informatie: Nadere inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de heer ir. G. Adema. Bij het bureau Lucht/geluid/veiligheid kan worden ge plaatst een: De medewerker is belast met: - de beleidsontwikkeling en uitvoering op het gebied van de geluidshinder; - het leveren van een bijdrage aan de ontwikkeling en uit voering van de beleidsmaatregelen op het gebied van industrielawaai; - de rapportering en advisering over vergunningverle ning, zoneringsonderzoek, zonebeheer, handhaving en sanering van industrieterreinen; - beleidsonderbouwend onderzoek; - het leiding geven aan projecten, gerelateerd aan het werkveld; - het voeren van intern en extern overleg. Wij vragen: - een HBO-opleiding in een technische richting bijvoor beeld werktuigbouw of fysische techniek; - aanvullende kennis van akoestiek; - kennis van het milieubeleidsterrein met name inzake ge luidshinder; - goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardig heid; - zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken; - ervaring op het gebied van geautomatiseerde gegevens verwerking. Salaris: Afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring wordt bij een volledige werkweek een bruto salaris geboden van maxi maal 5627,-. Informatie: Nadere inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de heer ir. H. H. Morelissen. Bij het bureau Financiën en bedrijfsvoering kan worden ge plaatst een: De medewerker is belast met: - begrotingsvoorbereiding; - begrotingsuitvoering en -bewaking; - financieel-economische analyse; - coördinatie inkoop/coördinatie onderhoud gebouw en huisvesting. Wij vragen: - een HBO-opleiding op financieel of bedrijfs-economisch gebied (bijvoorbeeld HEAO, HTS-bedrijfskunde of HFBA); - goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardig heid; - zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken; - bijvoorkeur ervaring op het vakgebied. Salaris: Afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring wordt bij een volledige werkweek een bruto salaris geboden van maxi maal 5627,-. Informatie: Nadere inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de heer T. B. van de Swaluw. Bij het bureau Informatievoorziening en automatisering kan worden geplaatst een: De medewerker is belast met: - informatie-analyse; - gegevensbankbeheer en applicatiebouw. Wij vragen: - een HBO-opleiding (bijvoorbeeld Informatica); - kennis en ervaring met informatie-analyse, toegepaste verzamelingenleer en Oracle; - goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardig heid; - zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken; - bij voorkeur ervaring op het vakgebied; - affiniteit met de beleidsvelden van de directie strekt tot aanbeveling. Salaris: Afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring wordt bij een volledige werkweek een bruto salaris geboden van maxi maal 5627,-. Informatie: Nadere inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de heer ing. A. Roelse. het groene woud 1, postbus 165, 4330 ad middelburg, tel. 01180-35920 Voor diverse horecabedrijven (café - cafetaria) zoeken wij die zich zelfstandig willen vestigen. Bent u in het bezit van de benodigde papieren en enige kontanten? Reageer dan! Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Reacties onder nr. 176 bur. PZC Middelburg. wilt u blijven boeren en eigen baas zijn? Wij hebben land in Polen. Tel. 01113-2428 N U N De Hoop B.V. is een vooraanstaand, nationaal en internationaal opererend bedrijf op het gebied van handel in, en produktie van bouwstoffen. Bouwstoffen die worden toegepast in de wegenbouw, de waterbouw en de woning- en utiliteits bouw. De organisatie, opererend vanuit Terneuzen, wordt gekenmerkt door een dynamische ondernemingskuituur. De expansie komt niet alleen tot uitdrukking in een aantal deelnemingen in den lande, maar ook in de ons omliggende landen, zoals België, Frankrijk en Engeland. Ter ondersteuning van de Raad van Bestuur en Direktie willen wij graag in kontakt komen met kandidaten voor de funktie van: Funktie-inhoud: - het uitvoeren van ekonomische onderzoeksopdrachten; - het onderhouden van kontakten met (buitenlandse) deelnemingen; - het verrichten van diverse sekretariaatswerkzaamheden, vooral op ekonomisch gebied; U rapporteert aan de Raad van Bestuur en Direktie. Funktie-eisen: - universitaire of hogere beroepsopleiding ekonomie of ekonomisch-linguïstisch; - kennis van moderne talen is gewenst; - enkele jaren ervaring geniet de voorkeur; - goed kunnen samenwerken in team-verband; Als u na het lezen van het bovenstaande geïnteresseerd bent in deze funktie, dan willen wij u uitnodigen om u uitgebreid aan ons voor te stellen. Wij zien uw schrifte lijke reaktie met veel belangstelling tegemoet. Voor nadere informatie kunt u kontakt opnemen met de heer P. van Langevelde, difekteur Algemene Zaken tel. (01150)-80296. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan onze afdeling Personeelszaken. De Hoop B.V., Duitslandweg 2 - 4538 BK Terneuzen Het bestuur van de stichting samenwerkings scholen voor kinderen met leer- en opvoedings moeilijkheden in de provincie Zeeland zoekt ten behoeve van de DRIESTROMENSCHOOL te Middelburg, special basisonderwijs aan kinderen met leerstoornissen voor 22 uur per week (maandag, dinsdag en woensdag). De leerkracht die wij zoeken gaat in duo-baan het onder wijs verzorgen aan een groep kinderen in de leeftijd van 8 a 9 jaar. De groep vraagt om een structuurverlenende aanpak. Het is een tijdelijke benoeming i.v.m. lang buitengewoon verlof van een van de leerkrachten. Tevens worden gevraagd: die worden opgeroepen bij afwezigheid van leer krachten. Voor a. en b. wordt gevraagd: een volledige bevoegdheid; een grote inzet, ook na de lesuren; doortastendheid. Voor verdere informatie over de inhoud van de baan on der a. kan contact gezocht worden met mevrouw M A Goedhart en de heer J. E L. de Deckere (leerkrachten onderbouw) na 15.15 uur op school. Algemene informatie wordt gegeven door de heer R. Jan- se, directeur, bereikbaar op werkdagen tssen 12.00 en 13.00 uur op school of privé tussen 19.30 en 20.30 uur. Tel. school 01180-27407, privé 01184-61147. Sollicitatiebrieven voor 6 juli richten aan het bestuur van de Driestromenschool, Postbus 510, 4330 AM Middel burg. B. V. Handelsmaatschap pij BLUE RIBBON te Oud-Beijerland, producent en importeur van exotische vissoor ten. schaal- en schelpdieren zoekt voor haar buitendienst een Gewenst: Minstens twee jaar ervaring in deze branche. Goede kennis van talen (minimaal Frans en Duits). Bij belangstelling contact opnemen met: Blue Ribbon B. V. Dhr. P. B. Bolt/ dhr. W. van der Veen. Tel.: 01860-20122. Wa Service One Business Catering BV, voorheen SOV Catering Services BV, ontvangt met 1400 medewerkers in zo'n 400 perso- neelsrestaurants bij bedrijven, overheid- en onderwijsinstel ling dagelijks ruim 150.000 gasten. De kwaliteitscate raar van Nederland besteedt bijzondere aandacht aan de opleiding, scholing, training en arbeids omstandigheden van haar mede werkers. Plezier in het werk staat voorop. Voor een belangrijk project in Vlissingen zoeken wij een (voor 40 uur per week) die de uitdaging aandurft. Als manager zult u mede richting gaan geven aan nieuwe ontwikkelingen. U bent dan ook staat uw team te motiveren en combineert organisatietalent met een doelgerichte werkwijz Uw dagelijkse werkzaamheden bestaan o.a. uit: - leidinggeven aan 6-10 cateringmede werkers - verzorgen van lunches, recepties en andere representatieve bijeenkomsten - contact onderhouden met de opdracht gever - beheren van de voorraden. Verder draagt de cateringmanager de verantwoordelijkheid voor de administratie en inkoop. Om deze werkzaamheden goed te kunt nen uitvoeren, stellen wij de volgend functie-eisen: - min. Middelbare Hotelschool - enige jaren ervaring in horeca/caterin branche - leeftijd vanaf ca. 30 jaar - goede sociale en communicatieve vaar digheden (zowel mondeling als schriftelijk) - financieel en administratief inzicht - analytisch denkvermogen - stressbestendig. In verband met uitbreidingen kan van u in de toekomst gevraagd worden onregelmatig) diensten te werken. Wij bieden naast een goede beloning volgens de CAO voor de Contract-Catering branche ee prima werksfeer en goede opieidings- en ontplooiingsmogelijkheden. Spreekt de functie u aan en voldoet u aan bovenstaande eisen, dan komen wij graag met in contact. Richt uw sollicitatiebrief aan: Service One Business Catering BV, t.a.v. afdelin Arbeidszaken, Postbus 19185, 3501 DD Utrecht. zoekt voor haar containerschepen In bezit van diploma S.2 of S.3 met vaartijd (of staatsdiploma zonder vaartijd) met RTA. Uitzendtermijn: 4 maanden. Arbeidsvoorwaarden gelijkwaardig aan Nederlandse condities. Sollicitaties richten aan: P.O. Box 1723 1000 BS Amsterdam 020-6267353 Constructiebankwerker m/v Voor een bedrijf in Goes. U heeft een LTS Metaal-opleiding en/of ervaring in deze richting. Er zijn mogelijkheden voor zowel lange als korte perioden. Informatie bij Margot Geijs of Christine Kole, tel. 01100-31 600. Arts m/v Voor een instantie in de gezondheidszorg zoeken wij zo spoedig mogelijk een arts die zowel medische als psychosociale problemen kan oplossen. Informatie bij Ans Hermans, tel. 01100-12 151. Goes, Piet Heinstraat 2b.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1991 | | pagina 32