t m a n PERSONEEL Administratief Medewerker Professionals die meer armslag willen krijgen bij ons de ruimte. dervdulloert ADMINISTRATEUR <m/V> Medewerker balie Micro/Macro Vlakdrukmonteur (m/v) ffi pitman bv opleiding tot ziekenverzorgende Verkoper (m/v) ADMINISTRATIEF MEDEWERKSTER APOTHEKERSASSISTENT(E) 26 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 5 JANUARI 1991 Bravenboer Schëers. Een groeiende organisatie op het gebied van enginee ring, informatica, geodesie en project management. In 1964 opgericht en inmiddels uitgegroeid tot een dynamisch bedrijf met ca. 500 medewerk(st)ers in Almere, Middelburg, Roosendaal, Spijkenisse, Terneuzen en Zelzate (België). De ontwikkeling voltrekt zich in een hoog tempo. Vandaar onze grote aandacht voor speerpunt activiteiten zoals milieu techniek, informatica en beheer van gebouwen en installaties en infrastruc tuur. Deze innovatie leverde onsdeWilleml plaquetteop. Bravenboer Scheers in liin met de toekomst. Innovatief en klantgericht, gesteund door een gezonde ondernemingsgeest. Dat is onze manier van werken, die een steeds grotere groep opdrachtgevers sterk aanspreekt. Wij groeien dan ook snel. Als gevolg daarvan willen wij ons team zo snel mogelijk uitbreiden meteen m/v voor Terneuzen Uw taak bestaat uit het verrichten van receptie- en type werkzaamheden. Vereisten: - Opleiding op HAVO-niveau. - Administratieve ervaring. - Ervaring in het omgaan met PC's; MS-DOS, WordPerfect. - Zelfverzekerd en representatief. - Teamgeest. Hier kunt u op rekenen. Bravenboer Scheers heeft een dynamische bedrijfs cultuur en een zeer open organisatiestructuur. Carrière kansen zijn volop aanwezig. Wij hanteren uitstekende arbeidsvoorwaarden, wat o.a. tot uiting komt in de salarië ring en de bijkomende emolumenten. Informatie, sollicitatie. Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met de heer R. Bruggeman,tel. (01150) 87000. Uw brief met CV en vermelding van het vacaturenummer 911901 kunt u richten aan Bravenboer Scheers B.V., Postbus 55,4530 AB Terneuzen. Bravenboer Scheers STICHTING HULST Stichting 'den Dullaert' te Hulst exploiteert een multi-functioneel centrum bestaande uit een sporthal, hal voor racketsporten, squashbanen, theaterzaal, diverse verga der- en cursuszalen alsmede een horeca- voorziening. HET BESTUUR VAN DE STICHTING 'DEN DULLAERT' ZOEKT EEN ALGEMENE INFORMATIE: Het team van 'den Dullaert' bestaat uit 10 vaste medewerkers, werkzaam in administratie, civiel technische dienst en horeca en ca. 15 oproepkrach ten vooral t.b.v. de horeca-afdeling. De dagelijkse leiding is in handen van de directeur. De organisatie is momenteel volop in beweging, in dit verande ringsproces zal de aan te stellen medewerker een belangrijke rol spelen. Om die reden zoeken wij een administrateur die vaktechnische bekwaamheden kan koppelen aan management-kwaliteiten, creativiteit en goede con tactuele eigenschappen. DE FUNCTIE; - Leidinggeven aan de administratieve organisatie - Zelfstandig voeren van de boekhouding en het verzamelen en analyseren van financiële gege vens ten behoeve van beleidsadvisering. - Het zorgdragen voor een adequate informatie voorziening waaronder het samenstellen van begroting, jaarrekening en diverse periodieke rapportages. - Beheer en ontwikkeling van automatiseringstoe passingen. - De directeur bijstaan en eventueel vervangen in het leidinggeven aan het personeel en coördine ren van het algemeen functioneren van het centrum. UW PROFIEL: - Een diploma HEAO-BE/SPD 1 of II of gelijkwaardig. - Affiniteit met automatisering. - Enkele jaren relevante ervaring. - Leidinggevende capaciteiten. - Creatief en zelfstandig. - Leeftijdsindicatie; 25-35 jaar. ARBEIDSVOORWAARDEN; - Het salaris en de overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de rechtspositieregeling van de Stichting 'den Dullaert'. Belangstellenden kunnen binnen 14 dagen hun sollicitatie met curriculum vitae richten aan Stichting 'den Dullaert', Postbus 70, 4560 AB Hulst, t.a.v. de heer G. de Croock, directeur. Inlichtingen met betrekking tot de functie kunnen telefonisch ingewonnen worden bij de directeur op het nummer 01140-14351. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Pitman b.v. stelt hoge eisen aan de bekwaamheid van de medewerkers, de gehele organisatie en aan de kwaliteit van het werk. Het volgen van technologische ontwikkelingen en het kunnen werken met moderne technische apparatuur is dan ook een must. Ter versterking van onze afdeling montage zoeken wij een: Ben je een professional, die zowel solo als in teamverband goed werk levert en bereid is zich door middel van aanvullende scholing verder te bekwamen, schrijf dan een korte brief met relevante informatie naar Pitman b.v., Postbus 93, 4460 AB Goes, t.a.v. de heer A. Huijs, Hoofd Personeel- en Organisatiezaken. reklameburo drukkerij fotostudio uitgeverij Pitman b.v. is een modern geoutilleerd grafisch bedrijf, gespecialiseerd in het verzorgen van meerkleuren reklame- en handelsdrukwerk, boeken, rapporten en periodieke uitgaven. Naast een up-to-date drukkerij beschikken wij over uitgebreide creatieve en technische prepress-faciliteiten. Disciplines die hierbij aan bod komen zijn b.v. ontwerp, vormgeving, illustratie, studiofotografie, elektronische beeldschermopmaak, full colour scanning, lithografie en vlakdrukmontage. Je merkt het eigenlijk al direct, wanneer je het parkachtige terrein met de rustgevende vijver oploopt: "ja, hier kan ik me thuis voelen". Dat gevoel krijg je ook binnen het huis, door de vriend schappelijke omgang met elkaar, de gezellige spontane sfeer en de inspanning die wordt gedaan om de bewoners/patiënten veel ontspanning te bieden, waardoor je de indruk krijgt dat er altijd wat te doen is. Ja, hier moet het goed werken zijn en hier zou je ook best willen werken. Dat komt mooi uit, want in maart 1991 begint de die bij ons geheel in eigen huis wordt gegeven. Je krijgt een gedegen, all-round opleiding, want ons huis kent de unieke combinatie van psychogeriatrie en somatiek. Je leert in een fraaie omgeving voor een mooi beroep waar je je leven lang plezier van zult hebben en waarmee je altijd je brood kunt verdienen. VERPLEEGHUIS Laten we er nu even van uitgaan dat je minimaal LHNO/LBO met 2 vakken op C niveau hebt, of BVB 1. Dan lijkt de keuze niet moeilijk: je schrijft een briefje aan de directie en we nodigen je dan uit voor een informatiedag. Op die dag hoor je alles wat je maar weten wilt over de opleiding en over het werken in ons huis. Ben je ouder dan 25 jaar, dan vervalt de vooropleidingseis. Wil je eerst telefonisch je licht eens opsteken, draai dan 070-394.92.28 en vraag naar Bertie Kempen. O ja, zitje met woonruimte, dan is er de mogelijkheid om bij het huis te wonen. Tijdens de voorbereidende periode is deze woonruimte gratis. Verpleeghuis "Huize Westhoff", Julialaantje 38, 2283 TB Rijswijk, Postbus 223, 2280 AE Rijswijk. Boebie Blu, een bekende naam bij de echte liefhebber van jeans en casual wear. In een ongedwongen sfeer en een mo derne presentatie worden Boebie Blu klanten geholpen bij de keuze van hun complete outfit Voor ons filiaal in Middelburg, Lange Delft 8 zijn wij op zoek naar een: Je bent tussen de 18 en 25 jaar en geïnteresseerd in jeans en casual. Je bent representatief en in staat snel te achterhalen wat de wensen van Boebie Blu klanten zijn. In teamverband werken vind je leuk, je bent een doorzetter en hebt goe de contactuele eigenschappen, bel dan tijdens kantooruren: BCF Centrale Diensten bv. Telefoon 02503-35892. De Roo Van der Veen Registeraccountants Accountants-Administratieconsulenten Belastingadviseurs De Roo Van der Veen is een maatschap van Ac countants en Belastingad viseurs met een sterk op de cliënt gerichte filoso fie. In onze kantoren, die zijn verspreid over-Zuid- West Nederland, werken meer dan 150 enthou siaste mensen in uiteen lopende disciplines voor middelgrote ondernemin gen, midden- en kleinbe drijf, vrije beroepsbeoe fenaren, semi-overheid en non-profitorganisaties. Ter versterking van het team op ons kantoor te Middelburg, zoeken wij contact met een Wij vragen: - kandidaten op M.E.A.O. niveau, waarbij kandidaten met ervaring op een accountantskantoor onze voor keur genieten - leeftijd tot ca. 23 jaar - goede contactuele eigenschappen Uw funktie: - onder leiding van één onze assistent accountants bent U mede-verant woordelijk voor een accurate -behan deling van de door ons kantoor, op een geavanceerd computersysteem, ten behoeve van relaties te verwer ken administraties - behulpzaam te zijn met de geautoma tiseerde verwerking van aangiftes inkomsten- en vennootschapsbelasting - bereid te zijn om in voorkomende gevallen onze telefonistes/receptio nistes te assisteren Wij bieden: - een gevarieerde functie op een dyna misch kantoor - uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden Uw schriftelijke reaktie kunt U richten aan ons kantoor te Middelburg, Postbus 321, 4330 AH t.a.v. de heer H. G. Joziasse R.A. Telefoon 01 180-34000 Kantoren te Goes, Middelburg, Oud- Beijerland, Rotterdam, Sliedrecht, Dordrecht en Zierikzee WIJ ZOEKEN EEN ADMINISTRATIEF MEDEWERKSTER DIE GRAAG AUTO RIJDT! Een dienstverlenend bedrijf in de autobranche, gevestigd te Goes, zoekt' op korte termijn een m/v Tot de werkzaamheden behoren naast autorijden o.a.: telefoonbehandeling, j aannemen van werkopdrachten, kontrole van schadeopdrachten en administratieve werkzaamheden, m WAT VRAGEN WIJ: goede kontaktuele eigenschappen, zowel in woord als geschrift grote mate van akkuratesse en zelfstandigheid bij voorkeur enige kantoorervaring opleiding MEAO-nivo leeftijd 18-25 jaar in bezit van rijbewijs m BELANGSTELLING? Wanneer je belangstelling hebt voor j deze funktie, wordt je verzocht een brief te schrijven aan: ORGAN ISATIE- ADVIESBURO ZEELAND AFDELING WERVING EN SELEKTIE VAK. NO. 50476 TELEFOON 01100-12810 SCHERMERHORNSTRAAT 2 POSTBUS 8, 4460 AA GOES EN GEMEENTE BORSELE Voor het buro bouw- en milieuzaken, ressorterend onder de afdeling ruimtelijke ontwikkeling, wordt wegens ver trek van de huidige medewerker contact gezocht met kandidaten voor de functie van a. technisch medewerk(st)er milieuzaken Functie-informatie: - (beleids)advisering betreffende de uitvoering van en controle op de naleving van de milieuwetgeving, waaronder de hinderwet, de wet chemische afvalstoffen en de wet geluidhinder; - uitvoering van het hinderwetuitvoeringsprogramma; - behandeling van ingediende hinderwetaanvragen; - behandeling van milieuklachten. Functie-eisen: - een opleiding op HBO-nivo, richting milieukunde, werktuigbouwkunde of procestechniek; - aanvullende kennis van en/of ervaring op het functiege- bied; - goede contactuele eigenschappen; - de opleiding opsporingsambtenaar milieudelicten strekt tot aanbeveling. Salaris: aan deze functie is een' maximumsalaris verbonden van 4.891,- (schaal 9) bruto per maand. Afhankelijk van opleiding en ervaring behoort een hogere bezoldiging tot de mogelijkheden. Het functienivo zal te zijner tijd door middel van functiewaardering definitief worden vastge steld. Voorts kan wegens uitbreiding van de werkzaamheden op het zelfde buro geplaatst worden een b. technisch medewerk(st)er milieuzaken Functie-informatie: - uitvoering van - en controle op de naleving van - de j milieuwetgeving, waaronder de hinderwet, de wet. chemische afvalstoffen en de wet geluidhinder; - uitvoering van het hinderwetuitvoeringsprogramma;! - behandeling van ingediende hinderwetaanvragen; i - opsporing en controle van hinderwetplichtige bedrijven J alsmede recreatie- en horeca-inrichtingen; - behandeling van milieuklachten; - coördinatie en begeleiding uitvoering van het sane ringsprogramma wegverkeerslawaai. Functie-eisen: - een opleiding op minimaal MTS-nivo, bouwkunde of werktuigbouwkunde; - aanvullende kennis van en ervaring op bovengenoemdI - goede contactuele eigenschappen; - de opleiding opsporingsambtenaar milieudelicten strekt tot aanbeveling. Salaris: afhankelijk van opleiding en ervaring kan een maandsa laris worden geboden van maximaal 4.258,- (schaal 8) bruto per maand. Het functienivo zal te zijner tijd door middel van functiewaardering definitief worden vastge steld. In het kader van het door de gemeente Borsele gevoerde emancipatiebeleid worden vrouwen uitdrukkelijk uitgeno- digd te solliciteren. Inlichtingen worden gaarne verstrekt door de heer ing. J, Huijsman, chef buro bouw- en milieuzaken, telefoon1 01106-1730, toestel 291. Sollicitaties - waarin duidelijk wordt aangegeven voor welke functie men in aanmerking wenst te komen binnen 14 dagen na het verschijnen van dit blad te richten aan het college van burgemeester en wethouders van! Borsele, postbus 1, 4450 AA Heinkenszand, onder1 vermelding van 'PO&I' in de linkerbovenhoek van d enveloppe. Door de snelle groei van ons bedrijf hebben wij plaats voor een TOURINGCARCHAUFFEUR In-hét bezit van MAVO diploma. Chauffeursdiplóma j-3j eventueel met aanvulling tourchauffeur. Moet bereid zijn meerdaagse reizen te maken. Wij bieden u een prettige werksfeer en een salaris vol H gens de van toepassing zijnde c.a.o. Uitsluitend schriftelijke sollicitaties richten aan. Touringcarbedrijf Hans Boehlé POSTBUS 44 - 4564 ZG SINT JANSTEEN f Gevraagd: in een geautomatiseerde apotheek. APOTHEEK 'DE SINGEL Singel 9, 4382 LL Vlissingen Apotheker: drs. E. J. de Bruin Tel. 01184-12730

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1991 | | pagina 26