expositie
assurantie-adviseur (m/v)
Rabobank Q
Enthousiaste Vertegenwoordiger m/v
(Bauknecht
PLAATSVERVANGEND
HOOFD (M/V)
LANGS ALLE OPENBARE
ZEEUWSE BIBLIOTHEKEN
ORGANISATIE
ZEEUWSE BIBLIOTHEEK^fWVZC
HERHAALDE OPROEP
Cerestar
AFDELINGSHOOFD/WAARNEMEND
HOOFD VERZORGING M/V
Randstad
heeft volop
werk
tandartsassistent m/v
MEDEWERKERS/STERS
PART-TIMERS EN VAKANTIE/-
SEIZOENMEOEWERKERS/STERS
Plv. Hoofd Financiële Afdeling m/v
WIE KRITISCH NADENKT KIEST
ZEEUWSE
ILLUSTRATOREN
MANIFESTATIE
2500 Zeeuwse kinderen tekenden een
nieuw omslag voor hun lievelingsboek.
-ïr randstad uitzendbureau
Rabobank Noord-Beveland
42
Regionale Instelling voor
Ambulante Geestelijke
Gezondheidszorg Zeeland
STICHTING HUISVESTING EN
VERZORGING VOOR OUDEREN
VLISSINGEN
Secretarieel medewerker m/v
Secretaresse m/v
Magazijnmedewerkers m/v
Produktiemedewerkers m/v
Scholier/student m/v
LTS'er C m/v
Machinaal verspaander m/v
LTS'er Metaal m/v
MTS'er E/W&W m/v
Bejaarden-/
ziekenverzorgenden m/v
Leerling-tandartsassistent m/v
Horecacursus
BP TANKSTATION 'DE ZANDKREEK'
MOL-SCHUDDEBEURS B.V.
Bauknecht Nederland B.V. is een middelgroot bedrijf met een bekende
naam. Met een gezonde werkinstelling wordt vanuit Oosterhout
gewerkt aan het importeren, verkopen en distribueren van groothuis-
houdelijke apparaten en keukeninbouwapparatuur.
Wij zoeken voor het rayon Westelijk Noord-Brabant en Zeeland een:
voor de afdeling vrijstaande elektrische huishoudelijke apparaten.
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
ZATERDAG 28 APRIL 1990
De RIAGG-Zeeland is een, ingevolge de AWBZ, gesubsidieerde instelling voor
ambulante, psychosociale, psychotherapeutische en sociaal-psychiatrische hulpverle
ning, met een personeelsbestand van meer dan 115 medewerkers. Er wordt gewerkt
vanuit vijf regionale vestigingen. De directie en administratie zijn gevestigd te
Middelburg.
De boekhoudkundige functie van de afdeling financiële bedrijfs administratie wordt
momenteel uitgebreid met management-ondersteunende taken ten behoeve van de
bedrijfsvoering op de verschillende niveaus van de instelling. Budgettering en
budgetbewaking worden in overeenstemming gebracht met de organisatorische opzet,
die de afgelopen jaren is doorgevoerd.
In verband hiermee is versterking van de personele bezetting van de afdeling
noodzakelijk geworden en zoeken wij contact met belangstellenden voor de functie
in een volledig dienstverband (38 uur per- week)
TAKEN:
Naast het dagelijks leiding geven aan de centrale administratie, die momenteel uit drie
personen bestaat, bent u belast met het doen voeren van alle aspecten van de
geautomatiseerde financiële-, bedrijfs- en salarisadministratie. Tevens bent u belast
met het voorbereiden en de opzet van de begroting naar kostenplaats en -soort.
Daarnaast wordt van u een bijdrage gevraagd tot het leveren en beoordelen van de
maandelijkse informatievoorziening. Tenslotte zal door u o.a. het financieel
jaarverslag worden uitgewerkt.
U zult het hoofd van de afdeling vervangen bij afwezigheid of anderszins.
WIJ VRAGEN:
een opleiding op HBO-niveau (HEAO dan wel SPD I en II), alsmede kennis op het
gebied van administratie automatisering en/of een gelijkwaardige ervaring;
goede sociale/leidinggevende vaardigheden;-
een belangrijke mate van creativiteit en constructief vermogen m.b.t. het aandragen
van oplossingen in de uitvoeringssfeer;
een flexibele instelling;
bereidheid om in het werkgebied te wonen.
WIJ BIEDEN:
Een salaris, afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring, van 3.224,13 tot
5.034,81 bruto per maand en overige arbeidsvoorwaarden volgens de CAO-
AGGZ. Opname in het pensioenfonds PGGM.
INLICHTINGEN:
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met:
de heer C. Lenting, hoofd financiële bedrijfs administratie,
de heer drs. J. van Nispen, directeur algemene zaken.
Tel. 01180-26057 (t.k.u.).
U kunt uw sollicitatie voor 20 mei a.s. richten aan: RIAGG-Zeeland, afdeling
personeelszaken, Loskade 17, 4331 HW Middelburg, onder vermelding van
VAC.FBA.
Tekenend
voor jou
Van 17 april t/m 1 mei 1990
Openbare Bibliotheek, St.-Maartensdijk.
De algemene instelling omvat de verzorgingshuizen 'Ter Reede' (265 verzorgingsplaat
sen) te Vlissingen en 'De Zoute Viever' (80 verzorgingsplaatsen) te Oost-Souburg.
Tevens grenzen aan 'Ter Reede' twee complexen aanleunwoningen met in totaal 244
woningen.
Het moderne verzorgingshuis 'Ter Reede' bestaat uit 3 woon- en zorgafdelingen en een
verpleegafdeling. Op één van de zorgafdelingen, waar 120 mensen wonen vaceert de
functie van:
voor 40 uur per week met A.D.V.
Functie-informatie:
Geeft dagelijks leiding aan 25 medewerkers bij het uitvoeren van taken op het gebied
van de verzorging.
Levert een stimulerende bijdrage aan het zorg- en leefklimaat van de afdeling t.b.v. de
bewoners.
Zorgt voor het bevorderen van een goede werksfeer en teamgeest binnen de afdeling.
Werkt samen met andere disciplines, o.a. de huishouding, technische dienst, keuken.
Vervult de functie in onregelmatige dienst.
Neemt het hoofd verzorging waar bij afwezigheid.
Functie-eisen:
Opleiding verpleegkundige A en/of B of vergelijkbare opleiding en ervaring.
Enige jaren ervaring in een leidinggevende functie in een verzorgingshuis.
Kennis van en affiniteit met de ontwikkeling in de ouderenzorg.
Goede contactuele eigenschappen.
Leeftijdsindicatie: min. 30-35 jaar.
Een psychologisch onderzoek kan tot de procedure behoren.
De arbeidsvoorwaarden zijn overeenkomstig de C.A.O.-Bejaardentehuizen. Salariëring -
afhankelijk van leeftijd en ervaring - vooralsnog in Fuwagroep 9.
Voor nadere inlichtingen over deze functie kunt u tijdens kantooruren contact opnemen
met mw. J. Kingma-Otten, hoofd verzorging, tel. 01184-17820.
Schriftelijke sollicitaties kunt u binnen 8 dagen richten aan: Stichting H.V.O.V.,
Koudekerkseweg 81, 4382 EJ Vlissingen, t.a.v. afdeling Personeelszaken.
Voor een export-afdeling zijn wij op zoek naar iemand die de
correspondentie kan verzorgen en opslaan en twee of drie
vreemde talen beheerst. Verder kunt u telex en fax bedienen
en heeft u een positieve instelling. Deze baan is voor lange
tijd.
Informatie bij Anje van der Poel of Gina Hindriks,
tel. 01184-10 051,
Vlissingen, Badhuisstraat 50.
U heeft Schoevers of gelijkwaardige opleiding. U bent
stressbestendig en vindt afwisselend werk leuk.
Informatie bij Marcella Koelewijn of Anita Meerdink,
tel. 01150-14 488,
Terneuzen, Herengracht 9.
Voor een groothandel in Kapelle. Uw werkzaamheden
bestaan uit het verzamelen van bestellingen en het
gereedzetten voor transport.
Informatie bij Rineke Dijkinga of Joop van Gijs,
tel. 01100-31 600,
Goes, Westwal 17.
Voor diverse bedrijven in Goes en omgeving. Het gaat om
werkzaamheden in dag- of ploegendienst, veelal gaat het om
lange perioden. Ook als u maar een korte periode kunt
werken (of enkele dagen per week) zijn er volop
mogelijkheden.
Informatie bij Rineke Dijkinga of Joop van Gijs,
tel. 01100-31 600,
Goes, Westwal 17.
Als je tenminste 18 jaar bent, een of meerdere (volle!) dagen
per week kunt werken en daarbij een aanpakker bent, dan
hebben wij goed betaald, per dag, werk voor je.
Informatie bij Anje van der Poel of Gina Hindriks,
tel. 01184-10 051,
Vlissingen, Badhuisstraat 50.
Spoed! Voor een gemotiveerde kracht van minimaal 18 jaar
hebben wij een interessante baan, waarin een opleiding
verwerkt is van 6 maanden.
Informatie bij Sabine Verburg of Carin Blanckaert,
tel. 01150-30 045,
Terneuzen, Herengracht 9.
Voor een bedrijf in Terneuzen. U werkt op een conventionele
verspaan-afdeling in dagdienst.
Informatie bij Sabine Verburg of Carin Blanckaert,
tel. 01150-30 045,
Terneuzen, Herengracht 9.
Van minimaal 18 jaar, voor onderhoud en constructiewerk. U
moet kunnen boren, slijpen en lassen.
Informatie bij Sabine Verburg of Carin Blanckaert,
tel. 01150-30 045,
Terneuzen, Herengracht 9.
Spoed! Voor opmeten en uittekenen. Dit is voor een
langdurig projekt in Walcheren en Zeeuws-Vlaanderen. Heeft
u tekenervaring, neem dan snel contact met ons op.
Informatie bij Sabine Verburg of Carin Blanckaert,
tel. 01150-30 045,
Terneuzen, Herengracht 9.
Ook wanneer u part-time beschikbaar bent, hebben wij
diverse mogelijkheden voor u.
Informatie bij Marcella Koelewijn of Anita Meerdink,
tel. 01150-14 488,
Terneuzen, Herengracht 9.
Voor een tandartspraktijk in West-Zeeuws-Vlaanderen. U
krijgt hier uw opleiding. Leeftijd ca. 20 jaar. Ervaring niet
noodzakelijk.
Informatie bij Marcella Koelewijn of Anita Meerdink,
tel. 01150-14 488,
Terneuzen, Herengracht 9.
Je wilt werken in de horeca, maar je hebt te weinig ervaring.
Randstad biedt je nu de mogelijkheid deel te nemen aan de
cursus "serveren van dranken en maaltijden", de cursus wordt
gegeven op 9 en 10 juni a.s. in een restaurant in Nieuwdorp.
Je moet natuurlijk geen bezwaar hebben tegen 's avonds en
in het weekend werken. Als je eigen vervoer hebt is dat een
pre. Wij hebben nog plaats voor een aantal cursisten.
Informatie bij Rineke Dijkinga of Joop van Gijs,
tel. 01100-31 600,
Goes, Westwal 17.
Gevraagd m.i.v. 15 mei 1990
Leeftijd
Opleiding
:plm. 20-25 jaar.
MDGO of LOI
en/of ervaring
Werktijd :32 uur
Schriftelijke
sollicitaties: dhr. J. W. D. Rombouts,
Langeviele 47,
4331 LR Middelburg.
1e Deltaweg Kats-Kortgene
heeft per medio juni plaats voor
vlotte en energieke
voor ons zelfbedieningstation annex shop
tevens
Wij denken dat voor het goed uitvoeren van deze functie
vereist is:
middelbare schoolopleiding
servicegerichte instelling
goede omgangsvormen
kennis van uitgebreide elektronische kassa is een pré
leeftijd vanaf 18 jaar
zelfstandig kunnen werken.
Wij bieden u een interessante, levendige en afwisselende
functie.
Na gebleken geschiktheid bestaat de mogelijkheid voor
vast dienstverband (ook voor part-timers).
Sollicitaties gelieve u schriftelijk te richten aan:
Kloosterweg 44, 4317 NH Noordgouwe
is een zelfstandige bank en maakt deel uit van de Rabobank-
organisatie. Iedere Rabobank werkt voor de bedrijven en particulieren
in zijn eigen gemeenschap.
De Rabobank is een coöperatieve bank, gericht op het behartigen van
de financiële belangen van leden en cliënten. Het coöperatief
bankieren vraagt medewerkers die zich hierbij betrokken voelen.
Wij zoeken voor spoedige indiensttreding een
De gevraagde functionaris is
voornamelijk werkzaam in de
buitendienst. De assurantie
adviseur ressorteert onder het
hoofd Bedrijven en is verant
woordelijk voor het onderhoud en
verder uitbouwen van onze
assurantieportefeuille, zowel ten
aanzien van bedrijfs- als
particuliere relaties. Wij
verwachten van de kandidaat die
wij zoeken een actieve opstel
ling.
Wij denken voor deze functie aan
kandidaten vanaf 25 jaar met een
opleiding op middelbaar niveau
en in het bezit van tenminste het
diploma Assurantie-B. Een flexi
bele en actieve instelling evenals
goede commerciële en contactue
le eigenschappen zijn onontbeer
lijk. Buitendienstervaring in een
soortgelijke functie is een pré.
De Rabobank biedt een goede
honorering en uitstekende secun
daire voorwaarden, waaronder
een dertiende maandsalaris en
een premievrije pensioenregeling.
Een psychologisch onderzoek
kan deel uitmaken van de
sollicitatieprocedure.
Wilt u meer weten over aard en
inhoud van deze functie, dan
kunt u bellen met de heer
J.B.A. Biondina, adjunct
directeur, telefoon (01107) 25 55,
toestel 230.
Gw schriftelijke sollicitatie wordt
met belangstelling binnen 14
dagen verwacht door de directie
van de bank, Postbus 3,
4493 ZG KAMPERLAND.
Gruppo Ferruzzi
Cerestar Benelux B.V. is een moderne industriële maïs en tarweverwerkende onderneming.
Met ongeveer 400 medewerkers en geavanceerde produktieprocessen zijn wij onderdeel van Europa's
grootste producent van hoogwaardig zetmeel en zetmeelderivaten. die de grondstof vormen voor
voedingsmiddelen als zoetwaren, zuivelprodukten, frisdranken en bakkerijprodukten. Ook in
non-food artikelen worden onze zetmeelprodukten verwerkt. Onze produktievestiging bevindt zich in
Sas van Gent, de verkoop- en marketingactiviteiten worden vanuit ons kantoor in Breda
gecoördineerd.
Cerestar maakt deel uit van de Italiaanse multinational Ferruzzi. Europa's grootste agro-concem dat
zich toelegt op de toepassing van moderne wetenschap en technologie in produktie en verwerking van
landbouwprodukten. Ferruzzi opereert daarnaast in Noord- en Zuid-Amerika. De Groep, met een
omzet van circa 60 miljard gulden, omvat wereldwijd ruim 500 bedrijven en biedt werk aan circa
85.000 mensen.
Voor onze Financiële afdeling in Sas van Gent zoeken wij op korte termi jn een plaatsvervangend
hoofd. De Financiële afdeling bestaat uit tien medewerkers en maakt deel uit van de totale
boekhouding van Cerestar Benelux B.V.
Functie:
Tot uw taken zullen behoren:
algemene boekhoudkundige werkzaamheden;
verzorgen van maandrapportages met betrekking tot de balans en de verlies- en winstrekening;
debiteuren- en crediteuren administratie;
verzorgen van btw-aangifte;
budgetbewaking;
voorraad-administratie.
Functie-eisen:
opleiding HEAO BE of SPD II;
enige jaren ervaring met financiële administratie;
leidinggevende capaciteiten;
goede beheersing van de Engelse taal;
leeftijd: 27-35 jaar;
het werken met een computer moet voor u geen problemen opleveren.
Cerestar Benelux B.V. schept, als onderdeel van het wijdvertakte en snelgroeiende Ferruzzi concern,
volop ruimte en groeikansen voor ambitieuze medewerkers. Natuurlijk bieden wij u ook een
uitstekend pakket primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met de heer C.M. van der Klis,
hoofd afdeling Personeelszaken, tel. 01158-9155. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan:
Cerestar Benelux B.V.
t.a.v. de heer C.M. van der Klis
Postbus 9
4500 AA Sas van Gent
Taak:
- Na een introductie in het bedrijf en een training voor
wat produktkennis en marktbenadering betreft, gaat u
zelfstandig uw rayon bewerken.
- Als vertegenwoordiger bent u verantwoordelijk voor
het commerciële resultaat van de huidige relatiekring
en de werving van potentiële klanten.
- Belangrijk is het ontplooien van initiatieven en het
benutten van commerciële kansen, waarbij u vanuit het
bedrijf wordt ondersteund.
Profiel van de kandidaat;
Voor deze afwisselende en zelfstandige functie
verwachten wij van u dat u:
- ervaring heeft in een commerciële functie, bij voorkeur
in de verkoop van witgoedapparatuur;
- initiatiefrijk en creatief bent in het bedenken van
oplossingen voor problemen van commerciële aard;
- in het bezit bent van een middelbare opleiding bij voor
keur aangevuld met verkooptrainingen;
- tussen de 30 tot 40 jaar bent en woont in het rayon.
Bauknecht biedt:
Naast een aantrekkelijk salaris en een provisieregeling
maken onder andere een onkostenvergoeding en een
auto van de zaak deel uit van het pakket arbeids
voorwaarden.
Sollicitaties:
Uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van een recente
pasfoto, kunt u binnen 14 dagen richten aan de heer
H. Walter, afdeling Personeelszaken.
Ons adres is: Bauknecht Nederland BV, Postbus 1,
4900 BA Oosterhout. Een medische keuring, alsmede
een psychologisch onderzoek maken deel uit van de
selectieprocedure. - -