expositie assurantie-adviseur (m/v) Rabobank Q Enthousiaste Vertegenwoordiger m/v (Bauknecht PLAATSVERVANGEND HOOFD (M/V) LANGS ALLE OPENBARE ZEEUWSE BIBLIOTHEKEN ORGANISATIE ZEEUWSE BIBLIOTHEEK^fWVZC HERHAALDE OPROEP Cerestar AFDELINGSHOOFD/WAARNEMEND HOOFD VERZORGING M/V Randstad heeft volop werk tandartsassistent m/v MEDEWERKERS/STERS PART-TIMERS EN VAKANTIE/- SEIZOENMEOEWERKERS/STERS Plv. Hoofd Financiële Afdeling m/v WIE KRITISCH NADENKT KIEST ZEEUWSE ILLUSTRATOREN MANIFESTATIE 2500 Zeeuwse kinderen tekenden een nieuw omslag voor hun lievelingsboek. -ïr randstad uitzendbureau Rabobank Noord-Beveland 42 Regionale Instelling voor Ambulante Geestelijke Gezondheidszorg Zeeland STICHTING HUISVESTING EN VERZORGING VOOR OUDEREN VLISSINGEN Secretarieel medewerker m/v Secretaresse m/v Magazijnmedewerkers m/v Produktiemedewerkers m/v Scholier/student m/v LTS'er C m/v Machinaal verspaander m/v LTS'er Metaal m/v MTS'er E/W&W m/v Bejaarden-/ ziekenverzorgenden m/v Leerling-tandartsassistent m/v Horecacursus BP TANKSTATION 'DE ZANDKREEK' MOL-SCHUDDEBEURS B.V. Bauknecht Nederland B.V. is een middelgroot bedrijf met een bekende naam. Met een gezonde werkinstelling wordt vanuit Oosterhout gewerkt aan het importeren, verkopen en distribueren van groothuis- houdelijke apparaten en keukeninbouwapparatuur. Wij zoeken voor het rayon Westelijk Noord-Brabant en Zeeland een: voor de afdeling vrijstaande elektrische huishoudelijke apparaten. PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 28 APRIL 1990 De RIAGG-Zeeland is een, ingevolge de AWBZ, gesubsidieerde instelling voor ambulante, psychosociale, psychotherapeutische en sociaal-psychiatrische hulpverle ning, met een personeelsbestand van meer dan 115 medewerkers. Er wordt gewerkt vanuit vijf regionale vestigingen. De directie en administratie zijn gevestigd te Middelburg. De boekhoudkundige functie van de afdeling financiële bedrijfs administratie wordt momenteel uitgebreid met management-ondersteunende taken ten behoeve van de bedrijfsvoering op de verschillende niveaus van de instelling. Budgettering en budgetbewaking worden in overeenstemming gebracht met de organisatorische opzet, die de afgelopen jaren is doorgevoerd. In verband hiermee is versterking van de personele bezetting van de afdeling noodzakelijk geworden en zoeken wij contact met belangstellenden voor de functie in een volledig dienstverband (38 uur per- week) TAKEN: Naast het dagelijks leiding geven aan de centrale administratie, die momenteel uit drie personen bestaat, bent u belast met het doen voeren van alle aspecten van de geautomatiseerde financiële-, bedrijfs- en salarisadministratie. Tevens bent u belast met het voorbereiden en de opzet van de begroting naar kostenplaats en -soort. Daarnaast wordt van u een bijdrage gevraagd tot het leveren en beoordelen van de maandelijkse informatievoorziening. Tenslotte zal door u o.a. het financieel jaarverslag worden uitgewerkt. U zult het hoofd van de afdeling vervangen bij afwezigheid of anderszins. WIJ VRAGEN: een opleiding op HBO-niveau (HEAO dan wel SPD I en II), alsmede kennis op het gebied van administratie automatisering en/of een gelijkwaardige ervaring; goede sociale/leidinggevende vaardigheden;- een belangrijke mate van creativiteit en constructief vermogen m.b.t. het aandragen van oplossingen in de uitvoeringssfeer; een flexibele instelling; bereidheid om in het werkgebied te wonen. WIJ BIEDEN: Een salaris, afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring, van 3.224,13 tot 5.034,81 bruto per maand en overige arbeidsvoorwaarden volgens de CAO- AGGZ. Opname in het pensioenfonds PGGM. INLICHTINGEN: Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met: de heer C. Lenting, hoofd financiële bedrijfs administratie, de heer drs. J. van Nispen, directeur algemene zaken. Tel. 01180-26057 (t.k.u.). U kunt uw sollicitatie voor 20 mei a.s. richten aan: RIAGG-Zeeland, afdeling personeelszaken, Loskade 17, 4331 HW Middelburg, onder vermelding van VAC.FBA. Tekenend voor jou Van 17 april t/m 1 mei 1990 Openbare Bibliotheek, St.-Maartensdijk. De algemene instelling omvat de verzorgingshuizen 'Ter Reede' (265 verzorgingsplaat sen) te Vlissingen en 'De Zoute Viever' (80 verzorgingsplaatsen) te Oost-Souburg. Tevens grenzen aan 'Ter Reede' twee complexen aanleunwoningen met in totaal 244 woningen. Het moderne verzorgingshuis 'Ter Reede' bestaat uit 3 woon- en zorgafdelingen en een verpleegafdeling. Op één van de zorgafdelingen, waar 120 mensen wonen vaceert de functie van: voor 40 uur per week met A.D.V. Functie-informatie: Geeft dagelijks leiding aan 25 medewerkers bij het uitvoeren van taken op het gebied van de verzorging. Levert een stimulerende bijdrage aan het zorg- en leefklimaat van de afdeling t.b.v. de bewoners. Zorgt voor het bevorderen van een goede werksfeer en teamgeest binnen de afdeling. Werkt samen met andere disciplines, o.a. de huishouding, technische dienst, keuken. Vervult de functie in onregelmatige dienst. Neemt het hoofd verzorging waar bij afwezigheid. Functie-eisen: Opleiding verpleegkundige A en/of B of vergelijkbare opleiding en ervaring. Enige jaren ervaring in een leidinggevende functie in een verzorgingshuis. Kennis van en affiniteit met de ontwikkeling in de ouderenzorg. Goede contactuele eigenschappen. Leeftijdsindicatie: min. 30-35 jaar. Een psychologisch onderzoek kan tot de procedure behoren. De arbeidsvoorwaarden zijn overeenkomstig de C.A.O.-Bejaardentehuizen. Salariëring - afhankelijk van leeftijd en ervaring - vooralsnog in Fuwagroep 9. Voor nadere inlichtingen over deze functie kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met mw. J. Kingma-Otten, hoofd verzorging, tel. 01184-17820. Schriftelijke sollicitaties kunt u binnen 8 dagen richten aan: Stichting H.V.O.V., Koudekerkseweg 81, 4382 EJ Vlissingen, t.a.v. afdeling Personeelszaken. Voor een export-afdeling zijn wij op zoek naar iemand die de correspondentie kan verzorgen en opslaan en twee of drie vreemde talen beheerst. Verder kunt u telex en fax bedienen en heeft u een positieve instelling. Deze baan is voor lange tijd. Informatie bij Anje van der Poel of Gina Hindriks, tel. 01184-10 051, Vlissingen, Badhuisstraat 50. U heeft Schoevers of gelijkwaardige opleiding. U bent stressbestendig en vindt afwisselend werk leuk. Informatie bij Marcella Koelewijn of Anita Meerdink, tel. 01150-14 488, Terneuzen, Herengracht 9. Voor een groothandel in Kapelle. Uw werkzaamheden bestaan uit het verzamelen van bestellingen en het gereedzetten voor transport. Informatie bij Rineke Dijkinga of Joop van Gijs, tel. 01100-31 600, Goes, Westwal 17. Voor diverse bedrijven in Goes en omgeving. Het gaat om werkzaamheden in dag- of ploegendienst, veelal gaat het om lange perioden. Ook als u maar een korte periode kunt werken (of enkele dagen per week) zijn er volop mogelijkheden. Informatie bij Rineke Dijkinga of Joop van Gijs, tel. 01100-31 600, Goes, Westwal 17. Als je tenminste 18 jaar bent, een of meerdere (volle!) dagen per week kunt werken en daarbij een aanpakker bent, dan hebben wij goed betaald, per dag, werk voor je. Informatie bij Anje van der Poel of Gina Hindriks, tel. 01184-10 051, Vlissingen, Badhuisstraat 50. Spoed! Voor een gemotiveerde kracht van minimaal 18 jaar hebben wij een interessante baan, waarin een opleiding verwerkt is van 6 maanden. Informatie bij Sabine Verburg of Carin Blanckaert, tel. 01150-30 045, Terneuzen, Herengracht 9. Voor een bedrijf in Terneuzen. U werkt op een conventionele verspaan-afdeling in dagdienst. Informatie bij Sabine Verburg of Carin Blanckaert, tel. 01150-30 045, Terneuzen, Herengracht 9. Van minimaal 18 jaar, voor onderhoud en constructiewerk. U moet kunnen boren, slijpen en lassen. Informatie bij Sabine Verburg of Carin Blanckaert, tel. 01150-30 045, Terneuzen, Herengracht 9. Spoed! Voor opmeten en uittekenen. Dit is voor een langdurig projekt in Walcheren en Zeeuws-Vlaanderen. Heeft u tekenervaring, neem dan snel contact met ons op. Informatie bij Sabine Verburg of Carin Blanckaert, tel. 01150-30 045, Terneuzen, Herengracht 9. Ook wanneer u part-time beschikbaar bent, hebben wij diverse mogelijkheden voor u. Informatie bij Marcella Koelewijn of Anita Meerdink, tel. 01150-14 488, Terneuzen, Herengracht 9. Voor een tandartspraktijk in West-Zeeuws-Vlaanderen. U krijgt hier uw opleiding. Leeftijd ca. 20 jaar. Ervaring niet noodzakelijk. Informatie bij Marcella Koelewijn of Anita Meerdink, tel. 01150-14 488, Terneuzen, Herengracht 9. Je wilt werken in de horeca, maar je hebt te weinig ervaring. Randstad biedt je nu de mogelijkheid deel te nemen aan de cursus "serveren van dranken en maaltijden", de cursus wordt gegeven op 9 en 10 juni a.s. in een restaurant in Nieuwdorp. Je moet natuurlijk geen bezwaar hebben tegen 's avonds en in het weekend werken. Als je eigen vervoer hebt is dat een pre. Wij hebben nog plaats voor een aantal cursisten. Informatie bij Rineke Dijkinga of Joop van Gijs, tel. 01100-31 600, Goes, Westwal 17. Gevraagd m.i.v. 15 mei 1990 Leeftijd Opleiding :plm. 20-25 jaar. MDGO of LOI en/of ervaring Werktijd :32 uur Schriftelijke sollicitaties: dhr. J. W. D. Rombouts, Langeviele 47, 4331 LR Middelburg. 1e Deltaweg Kats-Kortgene heeft per medio juni plaats voor vlotte en energieke voor ons zelfbedieningstation annex shop tevens Wij denken dat voor het goed uitvoeren van deze functie vereist is: middelbare schoolopleiding servicegerichte instelling goede omgangsvormen kennis van uitgebreide elektronische kassa is een pré leeftijd vanaf 18 jaar zelfstandig kunnen werken. Wij bieden u een interessante, levendige en afwisselende functie. Na gebleken geschiktheid bestaat de mogelijkheid voor vast dienstverband (ook voor part-timers). Sollicitaties gelieve u schriftelijk te richten aan: Kloosterweg 44, 4317 NH Noordgouwe is een zelfstandige bank en maakt deel uit van de Rabobank- organisatie. Iedere Rabobank werkt voor de bedrijven en particulieren in zijn eigen gemeenschap. De Rabobank is een coöperatieve bank, gericht op het behartigen van de financiële belangen van leden en cliënten. Het coöperatief bankieren vraagt medewerkers die zich hierbij betrokken voelen. Wij zoeken voor spoedige indiensttreding een De gevraagde functionaris is voornamelijk werkzaam in de buitendienst. De assurantie adviseur ressorteert onder het hoofd Bedrijven en is verant woordelijk voor het onderhoud en verder uitbouwen van onze assurantieportefeuille, zowel ten aanzien van bedrijfs- als particuliere relaties. Wij verwachten van de kandidaat die wij zoeken een actieve opstel ling. Wij denken voor deze functie aan kandidaten vanaf 25 jaar met een opleiding op middelbaar niveau en in het bezit van tenminste het diploma Assurantie-B. Een flexi bele en actieve instelling evenals goede commerciële en contactue le eigenschappen zijn onontbeer lijk. Buitendienstervaring in een soortgelijke functie is een pré. De Rabobank biedt een goede honorering en uitstekende secun daire voorwaarden, waaronder een dertiende maandsalaris en een premievrije pensioenregeling. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure. Wilt u meer weten over aard en inhoud van deze functie, dan kunt u bellen met de heer J.B.A. Biondina, adjunct directeur, telefoon (01107) 25 55, toestel 230. Gw schriftelijke sollicitatie wordt met belangstelling binnen 14 dagen verwacht door de directie van de bank, Postbus 3, 4493 ZG KAMPERLAND. Gruppo Ferruzzi Cerestar Benelux B.V. is een moderne industriële maïs en tarweverwerkende onderneming. Met ongeveer 400 medewerkers en geavanceerde produktieprocessen zijn wij onderdeel van Europa's grootste producent van hoogwaardig zetmeel en zetmeelderivaten. die de grondstof vormen voor voedingsmiddelen als zoetwaren, zuivelprodukten, frisdranken en bakkerijprodukten. Ook in non-food artikelen worden onze zetmeelprodukten verwerkt. Onze produktievestiging bevindt zich in Sas van Gent, de verkoop- en marketingactiviteiten worden vanuit ons kantoor in Breda gecoördineerd. Cerestar maakt deel uit van de Italiaanse multinational Ferruzzi. Europa's grootste agro-concem dat zich toelegt op de toepassing van moderne wetenschap en technologie in produktie en verwerking van landbouwprodukten. Ferruzzi opereert daarnaast in Noord- en Zuid-Amerika. De Groep, met een omzet van circa 60 miljard gulden, omvat wereldwijd ruim 500 bedrijven en biedt werk aan circa 85.000 mensen. Voor onze Financiële afdeling in Sas van Gent zoeken wij op korte termi jn een plaatsvervangend hoofd. De Financiële afdeling bestaat uit tien medewerkers en maakt deel uit van de totale boekhouding van Cerestar Benelux B.V. Functie: Tot uw taken zullen behoren: algemene boekhoudkundige werkzaamheden; verzorgen van maandrapportages met betrekking tot de balans en de verlies- en winstrekening; debiteuren- en crediteuren administratie; verzorgen van btw-aangifte; budgetbewaking; voorraad-administratie. Functie-eisen: opleiding HEAO BE of SPD II; enige jaren ervaring met financiële administratie; leidinggevende capaciteiten; goede beheersing van de Engelse taal; leeftijd: 27-35 jaar; het werken met een computer moet voor u geen problemen opleveren. Cerestar Benelux B.V. schept, als onderdeel van het wijdvertakte en snelgroeiende Ferruzzi concern, volop ruimte en groeikansen voor ambitieuze medewerkers. Natuurlijk bieden wij u ook een uitstekend pakket primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met de heer C.M. van der Klis, hoofd afdeling Personeelszaken, tel. 01158-9155. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan: Cerestar Benelux B.V. t.a.v. de heer C.M. van der Klis Postbus 9 4500 AA Sas van Gent Taak: - Na een introductie in het bedrijf en een training voor wat produktkennis en marktbenadering betreft, gaat u zelfstandig uw rayon bewerken. - Als vertegenwoordiger bent u verantwoordelijk voor het commerciële resultaat van de huidige relatiekring en de werving van potentiële klanten. - Belangrijk is het ontplooien van initiatieven en het benutten van commerciële kansen, waarbij u vanuit het bedrijf wordt ondersteund. Profiel van de kandidaat; Voor deze afwisselende en zelfstandige functie verwachten wij van u dat u: - ervaring heeft in een commerciële functie, bij voorkeur in de verkoop van witgoedapparatuur; - initiatiefrijk en creatief bent in het bedenken van oplossingen voor problemen van commerciële aard; - in het bezit bent van een middelbare opleiding bij voor keur aangevuld met verkooptrainingen; - tussen de 30 tot 40 jaar bent en woont in het rayon. Bauknecht biedt: Naast een aantrekkelijk salaris en een provisieregeling maken onder andere een onkostenvergoeding en een auto van de zaak deel uit van het pakket arbeids voorwaarden. Sollicitaties: Uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van een recente pasfoto, kunt u binnen 14 dagen richten aan de heer H. Walter, afdeling Personeelszaken. Ons adres is: Bauknecht Nederland BV, Postbus 1, 4900 BA Oosterhout. Een medische keuring, alsmede een psychologisch onderzoek maken deel uit van de selectieprocedure. - -

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1990 | | pagina 42