IKID CREOLE ZEEMND beheerste chaos Harry Saxofonist Verbeke reedt op in Middelburg ftöckener Kecks Martine Bijl Close-Up O'Carolan Sukses Zeeuws Orkest Koppen Dicht Theater Films Concerten pONDERDAG 24 NOVEMBER 1983 PZC/ kunst/cultuur Ik zal ten eeuwigen dage populair zijn", zo durft Darnell nu te zeggen, zijn concerten - waaronder een Pinkpopsucces - en grammofoonplaten hebben hem geen windeieren jélegd, sinds hij zijn 'Original Savannah Band' liet overgaan in het 'Kid Creole'-concept. August Darnell speelt de rol van Kid Creole tpt in de puntjes. Hij is daarom inmiddels al ifgeschilderd als verknipt figuur, geniale muzikale dief, arrogante seksist en zelfs als schizofreen. Darnell heeft de figuur Kid Creole enige wat er nog aan ontbreekt zijn de reraonnen als zijn alter ego, een rol beelden. om zich achter te verschuilen. „De Darnell- „Mijn geest denkt in termen vervelende ouwe lui', August Darnell. Darnell: „Op het podium zie je de Life 'Kld' is een typische patser, een ma- van de totale cinematografische ex- ii_r. cho-man die van dag tot dag leeft, pressie. Net als bij de groep, is het Boat Party"baar staat'kid'CreoïeTde August Darnell is uit op - onder meer - "geheel belangrijker dan de onderde- antiheld van rock and roll." een filmcarrière. Kid Creole is abso- len (zowel zijn tweede man, Andy De meeste Britse muziekbladen zoch- luut niet in staat om zoiets te door- 'Coati Mundi' Hernandez, als de da- ten hem op, om te concluderen dat de denken. Een mening heeft hij niet: hij mes Coconuts hebben onlangs met eeuwige strijd tussen Kid Creole en i te druk bezig met achter de vrou- weinig succes soloprojecten afgeslo- Agust Darnell door 'The Kid' gewon en aanzitten. Ik - als August Darnell ten - red.). Daarom vind ik het totaal i *11 de gechiedenis ingaan als de van een elpee ook belangrijker dan trote bandleider van deze generatie, een individuele song. Maar singles Duke Ellington van de popmu- zijn toch belangrijker, omdat ze de groep onder de aandacht brengen van mensen die met in elpees geinteres- xii uaaiiu ncu iiv teen cumuiicuiac. Skm mei trots leentjebuur spelen sefd Da»om b,renSt de P>fed' industrie singles uit: zo werkt de markt." ii allerlei muziekgenres en we bou- nu al zo'n reputatie op: in elk trukel over Kid Creole and the Coco- siis staat in de inleiding dat wij ning. om het concept van een hele Creole; de'proble'men ontstaan'als dat Latijns-Amerikaanse muziek, reggae plaat in één nummer te proberen te na elke show verandert. Daarom blijft arock and roll op een unieke manier verwerken", nimbineren." In zekere zin is het Darnell veel beter deel te van de tournee. August Darnell Die plaat is volledig opgezet als een gelukt om zijn eigen integriteit te is veel te intelligent om zich zo raar te £ra: het verhaal is er al, zoals uit een behouden, dan menige rockster Dar- gedragen en daarom houdt-ie zich inlegvel bfi 'Doppelganger' blijkt. Het nell is de verlegen, burgerlijke huisva- soms op de achtergrond." Een reeks (Door Henk Linsei Kid Creole en The Coconuts Hij kan 'The Kid' de schuld geven en Kid Creole geeft evenzeer af op 'die nen was en dat er van Darnell slechts een gezichtsloos figuur over was Dar nell „Het is lange tijd moeilijk gegaan tussen Kid Creole en August Darnell. Maar de relatie is nu stukken beter. „Voor ons is het een leuke vmgeroefe- Degene op het podium is altijd Kid Het trio van jazzsaxofonist Harry Verbeke treedt dinsdag 29 no- ifmber op in 'De Mug' in Middel- !arg. Harry Verbeke is een beroemd Vtderlands jazz-muzikant die in de ikine veertig jaar dat hij met mu- bek bezig is al met vele 'grote namen' «ft samengespeeld. Onder hen: Ben ttbster, Niels Orsted Pederson, The- »nious Monk, Benny Carter, Buddy lite en Billy Higgings. Voorts maak- zhij deel uit van The Diamond Five Cees Slinger en de Boy Edgar i Eind jaren zestig won hij de Mangrijkste jazz-prijs van Neder- iind, de Wessel Ilcken Prijs. Earry Verbeke maakte ontelbaar veel platen en trad vele keren op voor radio en televisie. Kort geleden maak te Han-y Verbeke een nieuwe lang speelplaat voor het Timeless-label, Eet Rob Agerbeek, Harry Emmery en lames Martin. Het is de derde lp die voor deze firma maakte. Harry febeke treedt gewoonlijk met een wartet op, maar voor het concert in Middelburg treedt men triovorm aan, «bezetting is: Harry Verbeke: tenor- axofoon; Carlo de Wijs: hammondor- H: Matty de Wijs: drums, 3«i concert in 'De Mug' begint om H-00 uur. der, getrouwd met een van de Coco- van zi n concerten in Londen zou de nuts en nooit ontrouw. Maar als Kid relatie Darnall-Kid Creole te veel op Creole verschijnt, zien we hem tekeer de proef stellen en daarom blijft de gaan als een volbloed rokkenjager. Voor het publiek is dat soms verwar rend, maar Darnell omzeilt het spel letje: hij hoeft zich nooit in bochten te wringen om zijn gedrag te verklaren. laatste aanwezig. Dat bleek: na het tweede concert had de wettelijke echtgenote het nakijken, want haar 'Kid' verdween in de limousine met een andere dame. Zo wordt de vraag, hoe Darnell om zou gaan met een uitnodiging van president Reagan ook vakkundig om zeild. „Kid Creole zou het geweldig vinden om voor de president op te treden", aldus Kid Creole. August Darnell verklaart dat hij een stoel op de achterste rij zou kiezen bij een dergelijke gelegenheid. „Kid Creole is een heiden en een opportunist", aldus Darnell, die eigenlijk geen raad weet met die situatie. „Het systeem van binnenuit aanpakken", is zijn beste poging, maar het grootste ge noegen schept hij in de fantasie van macho-Kid op een feestje van presi dent Reagan. „Ik heb tegen meerdere journalisten al gezegd dat ik Reagan waardeer. Ik heb er alleen niet bij verteld, dat ik hem mag omdat hij niets voor ons doet. Dat is namelijk nog altijd beter dan dat hij ons te grazen zou nemen." Minder humoristisch weet hij om te gaan met het Amerikaanse tv-station 'MTV dat video-clips uitzendt van 'rockgroepen'. Kid Creole and the Coconuts worden bij MTV geboycot. „Ze weten niet of ik nou zwart ben of met. Ik ben moeilijk in te delen. Dan zitten er nog echte blanken in de groep en Coati Mundi noemen ze Puertoricaan." MTV noemt zichzelf een rockvideo- station, maar die naam is verkeerd: het moet witte-rock-station zijn, De vraag of hun werkwijze racistisch is, is volkomen overbodig. Wanneer het regent dat het giet, zeg je ook niet- :zullen we een paraplu ne men Ifn! 1 Di Meola hoort bij de gitaarvir- txtuozen van de popmuziek. ïsamen net mensen als John McLaughlin en 'aco de Lucia (het drietal van 'A rriday Night in San Francisco'). Vlaar ook musici als Larry Coryell en selfs Carlos Santana horen tot die familie. Samen met drummer en toet senist Jan Hammer is het eigenlijk één grote oude kliek die met sobere regelmaat meesterwerkjes op de markt brengt. Dat gebeurde al in de tijd dat McLaughlin nog Mahavishnu John McLaughlin heette en India nog dé bron van inspriatie voor veel te veel goede popmusici was. Al Di Meola is zijn vrienden van toen en die oude inspriatiebron nog met. vergeten. Dat laat hij horen op zijn laatste elpee 'Scenario'. Zoals van Meola venvacht kan worden is die plaat een technisch hoogstandje wat gitaarspel betreft. Maar de plaat is vooral erg goed doordat hij met ver zandt in onnavolgbaar getokkel en gepriegel, zoals dat bij de eerder ge noemde 'A Friday Night in San Fran cisco' soms wel het geval was. Er zit meer lijn in de nummers, waarbij het spel van Meola goed ondersteund wordt door Jan Hammer en drummer Phil Collins die tegenwoordig op de Vrijdag 25 november In het Middelburgse jongeren centrum Midgard treedt in het ka der van een serie 'eigentijdse mu ziek' de Nederlandse popgroep Tröckener Kecks' op. De groep is bekend van de speelfilm An Bloem en de deelname aan de 'Grote Prijs van Nederland'. De groep, ge noemd naar droge kaakjes van Duitse makelij, maakt snelle Ne derlandstalige scheurgitaarmu- ziek. De nummers van Tróckener Kecks zijn kort, krachtig en gaan over onderwerpen als: de honger winter, hooggehakte damesschoe nen en het Guiness Book of Re cords Het concert begint om 22.00 uur De volgende optredens in het kader van de sene 'eigentijdse muziek' zijn in januari 'Dance Macabre'i en op 3 februari Third Generation' en 'Hollands Glorie'). Zaterdag 26 november -Het jongerencentrum De Piek in Vlissingen heeft een dubbelconcert georganiseerd van de groepen Black Cheep uit Rotterdam en de uit Joegoslavië afkomstige new wa ve-band New Season Soft Tones. Aanvang 20.00 uur. Black Cheep maakt jazz-punk-mu- ziek. De groepsleden zijn afkomstig uit Engeland, maar wonen in Rot terdam. De Joegoslavische groep maakt veelvuldig gebruik van blaasinstrumen ten meest uiteenlopende platen te horen is. Het pleit voor 'Scenario' dat de mu ziek gevarieerd is. zodat Meola zijn kunsten in verschillende stijlen laat horen. Van het opzwepende 'Cachaca' naar het wat zweverige 'Hypnotic Conviction' of het zelfs wat commer cieel getinte "Island dream'. 'Scenario' is een plaat geworden voor de gitaarliefhebbers De mensen die Al Di Meola kennen zullen de plaat toch wel kopen, maar hij is juist zo aardig voor de mensen die nog nooit van deze virtuoos hebben gehoord. R. S. Misschien is John Hiatt in het verkeerde land geboren. In de Verenigde Staten heeft hij al een hele waslijst aan platenfirma's versleten en is nu blij nog een contract te hebben. Voor hij er ook maar één zelf op de plaat mocht zetten, had Hiatt al tientallen nummers in loondienst ge schreven. Om zijn band een brood winning te kunnen garanderen ver huurde hij zich met zijn makkers aan Ry Cooder, die zijn waardering voor het vakmanschap van Hiatt had Ia- ten blijken. Cooder vierde met dit gezelschap triomfen in Europa, maar tijdens de concerten bleek dat ook Hiatt inmiddels een trouwe schare aanhangers heeft. Sinds het verschij nen van 'Slug line' in 1979 wordt hij vooral in Nederland door de critici nauwlettend in het oog gehouden. Op het GefTen-label verscheen on langs 'Riding with the king'. Hiatt's huidige werkgever besloot de Ameri kaanse producers Nagle en Matthews halverwege de plaat te vervangen door Nick Lowe. Deze bracht zijn eigen groep mee. waarin Paul Carrack een promimente plaats inneemt. De groep van Lowe mèt Hiatt is intussen ook al ln Nederlandse zalen te zien geweest Door de producerswisseling moest Hiatt een paar nieuwe num mers schrijven en ging een aantal kant en klare produkties op de plank. Ondanks dit alles overtreft 'Riding with the king' naar mijn mening de zo geroemde 'Slug line'-lp; beide kanten doen weinig of niets voor elkaar on der. Dat is vooral te danken aan Hiatt's schrijverstalent. Ry Cooder. the Neville broters en Frankie Miller zijn enkele namen in een lange rij artiesten die nummers van Hiatt op de plaat hebben gezet Zelf kwam hij echter niet altijd even goed uit de verf en de waardering van het grote publiek bleef tot nu toe uit Op 'Riding with the king' klinkt zijn stem soepeler dan ooit. Het rauwe is er wat af en de stem komt vooral tot zijn recht ln de nummers met een sterke soul-invloed Hoogtepunten zijn het titelnummer en 'Like blood'. Vreemd genoeg hebben de twee Ame rikaanse producers de Elvis Costello- achtige kant van John Hiatt wat naar voren gehaald. Costello's vroegere producer Nick Lowe heeft echter vooral Hiatt's voorliefde voor 'zwar te' muziek uit laten komen, Mis schien is 'Riding with the king' juist door deze combinatie zo'n onderhou dende plaat geworden. H J K with the king' Verraste Mathilde Santing Neder land anderhalf jaar geleden met een elpee, ter grootte van een uit de kluiten gewassen single, onlangs pre senteerde zij zich op een single, die het formaat van een elpee heeft. Ook op deze 12 inch-schijf toont zij haar bijzondere vocale kwaliteiten. Zui ver en overtuigend is de plaat volge- zongen; de zangeres is daarbij ge steund door haar eigen combo (Mi- chiel Brandes en Rolf Hermsen) en enkele gastmuzikanten als Fay Lovs- ky. De plaat opent met de potentiële hit 'Hand in hand', een door Elvis Costello geschreven nummer. Wellicht dat deze opname bijdraagt tot een betere plaatverkoop, op de overige drie nummers komt haar stem beter tot haar recht. 'Hand in hand' past meer in het repertoire van zange ressen als Anita Meijer. Mathilde San ting doet zichzelf met een dergelijke opname tekort. Het klinkt net iets te kermisachtig. Santing voelt zich hoorbaar beter thuis in de andere (blues inummers. zoals "Little girl blue' en "Stay home' Een vleugje jazz maakt deze nummers compleet Al met. al bereikt de Neder landse zangeres op de nieuwe plaat afgezien van het titelnummer het zelfde prettige geluid als op haar vorige mmi-elpee. R. G Mathilde Santing Hand in hand (Megadisc Records 128302) De Nederlands(talig)e pop is lang zaam maar zeker een verzadi gingspunt aan het bereiken. Er ko men nog regelmatig nieuwe platen uit, maar om nu te zeggen dat daar opmerkelijke produkten bij zijn- neen! De meeste van die Nederlandse bands kunnen maar niet van dat reggae-ritme afstappen en technisch gezien komt er al niets schokkends meer op de markt. De grote vergrijzing heeft toegesla gen, ook bij De Dijk en de tweede elpee van deze groep die als titel 'Nooit meer Tarzan heeft meegekre gen Er is wat rock te horen, een enkele ballad 'Zoveel ik kan' en soms reggae. Maar het klinkt allemaal zeer oppervlakkig. Dan was de eerste elpee van De Dijk. misschien in de sfeer van het verrassingseffect, toch wel beter Die zat ook compositorisch beter in elkaar We wisten het allemaal al en 'Nooit meer Tarzan' heeft ons niet wijzer gemaakt Voor de hand liggen de teksten en oubollige titels, zoals 'Jukeboxblues' Op dergelijke platen zitten we niet te wachten. Die muziek doet het misschien wel in een provinciezaaltje voor een en thousiast publiek, maar laat het daar dan bij. R.S. üc Dijk, 'Nooit meer Tarzan'. (Dureco 88077) Dit seizoen treedt Martine Bijl in ons land voor het eerst op in een echt theaterprogramma. Vrijdagavond is zij te zien en te horen met dit programma van liedjes, eigen en andermans teksten, conferences en typeringen in Den Duilaert te Hulst (20.00 uuri De muzikale begeleiding is van Henk van der Molen (gitaari. Lex Jasper ipianoi. Edwin Corzilius ibasi. Hans Beths (slagwerk'. Martine, op haar zestiende ontdekt, maakte in 1967 deel uit van de Knokke-songfestivalploeg. In datzelfde jaar maakte zij haar eerste lp. 'Martine' in samenwer king met Henk van der Molen. Deze lp kreeg een Edison toegekend, evenals de lp 'Liedjes uit de tijd van Ot en Sien'. Samen met Henk van der Molen en Tony Nolte kreeg Martine de Louis Davidsprijs voor het liedje 'Het lelijke jonge eendje' naar een sprookje van H. C. Andersen Voor de televisie maakte Martine een aantal shows, waarvoor zij in 1980 de Televizier-ring kreeg toegekend. Daarnaast schreef en illustreerde zij twee kinderboekjes en werkte zij nauw samen met Anton Pieck en Eppo Doeve in een aantal boeken. De Stichting Poging geeft vrijdagavond in het Vest zaktheater te Vlissingen een voorstelling van 'Close- Up'. ofwel een 'vogelvrijheidsvlucht'. (20.30 uur) De Stichting Poging bracht in 1981 het goed ontvangen programma 'Zeelucht' De oorspronkelijke versie van 'Close-Up' ontstond in maart 1983. de tweede poging om actie, beeld en klank tot een naadloos geheel te maken. Na kritiek van binnenuit en van buitenaf werd 'Close-Up' volledig omgewerkt, waarbij ook gedeelten uit 'Zeelucht' verwerkt werden Het verhaal speelt zich afin een verlopen pension waar twee vrijgevochten mannen wonen. Hun rust wordt verstoord door de komst van de beeldschone Laura. Op zoek naar een vogelvrij bestaan vluchten zij gedrieën in wilde fantasieën. Deze vrijheidsvlucht wordt in vogel vlucht getoond Het thema van 'Close-Up' is het zoeken naar vrijheid zonder de volgende val te zien: drama in de engste zin van het woord. Spelers zijn: Jan Goes, Inger van Heijst, Reiner Swart en Fred Ooms. De regie is in handen van Dea Koert. De Ierse folkgroep O'Carolan treedt vrijdagavond op in De Piek te Vlissingen. 120.30 uur) De formatie werd vorig jaar november opgencht en maakte toen een kleine toemee door Nederland De groep geniet intussen een groeiende internationale erkenning. Het repertoire van O'Carolan bestaat uit traditionele Ierse muziek en dan vooral toegespitst op rustige ballades, afgewisseld met jigs, reeis en hornpipes. De groep brengt veel nummers ten gehore van de legenda rische Ierse harpist O'Carolan (naar wie de groep ook werd genoemd' De formatie bestaat uit Mick Heffernan (gitaar en zangi. Eoin Kenny (uillean pipes), Kevin Glockin (viool). Dermot Kenny (dwarsfluit en tin whistle). Niall O'Callanam (bouzouki) Woensdagavond zijn in de Schouw burg te Middelburg Willem Nijholt en Linda van Dvck te zien in 'Sukses'. een 'black comedy' van Norman Beim. (20.00 uur) Het stuk laat het leven van een jong acteursechtpaar aan het begin van een toneelcarrière zien Ze zijn vast besloten om het grote succes naar binnen te halen, maar daardoor vallen er harde klappen te incasseren en moeten ze door een hoop narigheid Met humor en in herkenbare situaties laat de schrijver zien hoe het leven van een toneelechtpaar achter de schermen toch ietsjes anders is dan het publiek ooit kan vermoeden. 'Sukses' werd vertaald door Adriaan Arntz: de regie is van Jo Dua. 'an Paul Tavenier Het Zeeuws Orkest gaat de komende dagen .op najaarstoernee' door de provincie. De .openbare' start van een serie van drie concerten is - na een besloten optreden vandaag (donderdag) in Vlissingen - vrijdag te Goes, Grote Kerk, 20 uur. Zaterdagavond is er een optreden in het Zuidlandtheater te Terneuzen (19.30 uur) en aanstaande maandagavond concerteert het orkest onder leiding van Louis Stotijn in de Middel burgse Concertzaal (20 uur). Solist is Jan Paul Tave nier, viool. Hij speelt tijdens de concertserie het vioolconcert in D van Tsjaikowsky. Het programma bevat voorts van Monnikendam 'Merck toch hoe sterek' en van Dvorak de vierde symfonie. Jan Paul Tavenier begon zijn studie aan de Zeeuwse Muziekschool. Hij studeerde verder bij Joachim Rönt gen in Den Haag en aan het Sweelinck Conservatorium te Amsterdam bij Bouw Lemkes en Mare Lubotsky. De jonge Tavenier is primarus van het Demian Kwintet, lid van het Europees Kamerorkest onder leiding van Claudio Abbado. Met de pianist Frank Mol vormt jij al vele jaren een duo. In 1981 behaalde hij de derde prijs ln het Nationaal Vioolconcours Oskar Back en in datzelfde jaar kreeg hij samen met Frank Mol de Culturele Aanmoedigingsprijs van de provincie Zee land. Zondagavond is in het Zuidlandtheater te Terneuzen 'Koppen Dicht' te zien, een 'waanzinnig blijspel' geregisseerd door Willem Nijholt, met Rijk de Gooyer, Frederik de Groot, Ronny Bierman, Pieter Lutz, Marlies van Alcmaar, Dolf de Vries, Margreet Heems- ker, Michiel Kerbosch en Kees Terbrugge. (20.00 uur) 'Noises Off zoals het stuk oorspronkelijk heet. had een overweldigend succes in Engeland. Onder de Neder landse titel 'Koppen Dicht' spelen negen acteurs achttien rollen in drie bedrijven. In het eerste bedrijf houdt een toneelgezelschap generale repetitie voor de wereld-première van de klucht 'Oren Aan', met uiter aard de nodige onderbrekingen van regisseur, cas^ en techniek. Het tweede en derde bedrijf spelen zich respectievelijk twee en vier maanden later af tijdens matinee-voorstel lingen Het gezelschap is dan op toemee door de provincie en er doen zich allerlei amusante verwikke lingen voor achter het toneel. Het Internationaal Folkloristisch Danstheater geeft vanavond, donderdag, in de Concertzaal te Zienkzee een voorstelling van 'Het Eeuwig Ritueel', waarin de ontmoeting tussen een jongen en een meisje m ver schillende culturele achtergronden wordt uitgebeeld. <20.00 uur) De Zeeuwse Komedie speelt zaterdagavond in het Vestzaktheater te Vlissingen 'Stuur me geen bloemen', een blijspel van Norman Barasch en Carrol Moore onder regie van Willem Huybreghs. (20.30 uur) Het poppentheater Willem Parcival geeft woensdag middag in Parcival te Middelburg een voorstelling van 'De Chinese Keizer en de Nachtegaal' naar een sprook je van H C. Andersen. (14.30 uur) Vanavond, donderdag, vertoont het Zuidlandthea ter te Terneuzen de film 'O'Megalexandros' van Theo Angelopoulos. In deze Griekse film int 1981 worden de voornaamste rollen gespeeld door Omero Antonutti, Eva Kotamamdu en Gngoris Evanghelatos. 120.00 uur Het Zeeuwse Filmcircuit heeft voor dit weekeinde de film 'Bruxelles Transit' op het programma staan In deze zwart-wit film. gemaakt in Belgie. schildert de van oorsprong Poolse cineast Samy Szlingerbaum de vlucht van zijn moeder uit polen door het na-oorlogse Europa De hoofdrollen worden vertolkt door Helene Lapiower. Bons Lehman en Micha Wald De film is te zien zaterdagavond in De Aark te Rilland (20.00 uuri; zondagmiddag in 't Beest te Goes 15.00 uuri. zondag avond in Midgard te Middelburg (20 30 uuri: maandag avond in De Piek te Vlissingen (21.00 uur) Woensdagavond draait in het Alhambratheater te Vlissingen de film 'Tales of ordinary madness' van Marco Ferreri met in de hoofdrollen Ben Gazarra en Ornella Mutti. (20 00 uur) De Weense operettezangeres Slgrun Quetes brengt vrijdagavond in het Holland Huis te Scherpemsse een programma van Weense liederen onder de titel 'Tussen Wenen en Boedapest' De begeleiding van het Hon gaarse zigeunerorkest Lajos Horvath zorgt voor de Hongaarse invloeden in het programma '20 00 uur) De Ierse gitarist Barry Moore geeft vrijdagavond in het Zuidlandtheater te Terneuzen een folkconcert van 20ste eeuwse ballades <20.30 uur: The Marktown Syncopators geven zaterdagavond in Hotel Picard te Vlissingen een dixieland-concert. (21.00 uur' De zanger-gitarist Alain Oudart treedt zaterdag avond in café De Westpoort te Goes op tijdens een Franse avond rond de nieuw-binnengekomen Beaujo- lais Primeur. Oudart brengt Franse folkmuziek ten gehore De Franse avond begint om 21.00 uur De Maastrichtse groep Pasklaar geeft zaterdag avond in jongerensoos De Klomp ln Ovezande (soosge- bouw boven Trefpunt) een concert van akoestische folkmuziek. De groep bestaat uit Patrick Smits (bas): Ryan van de Akker (ang, percussie): Hein Smits (gitaar, zang); Josien Mennen (zang, saxofoon); Stefan Stasse (zang. minifoon, percussie) (21.00 uur) De Koninklijke Stedelijke Harmonie uit Hulst en de Fanfare 'Euphonia' uit Goes geven zondagochtend in Den Duilaert te Hulst een koffieconcert. (11.00 uur)

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1983 | | pagina 11