Bij de Rabobank bent u een n I n KLEINE BANKEN BINNEN DE BANK .XX. Bij de Rabobank aan de markt is de laatste tijd stevig verbouwd. Schuin tegenover ons huidige kantoor is ons nieuwe hoofdkantoor zo goed als gereed. In februari starten we met de verhuizing en vanaf 28 februari zullen de deuren van ons oude kantoor definitief gesloten worden en bent u van harte welkom in [ons kantoor, Grote markt 1. In de nieuwe bank zijn de laatste technische ontwikkelingen op bancair gebied verwerkt De inrichting is zo, dat het contact tussen cliënt en ons zo goed mogelijk kan verlopen. Want dat vinden wij het allerbelangrijkste. Juist in deze tijd vinden wij van uitzonderlijk belang om zo goed mogelijk met onze cliënten te kunnen omgaan en te overleggen. Op die manier kunnen wij u zo goed en persoonlijk mogelijk adviseren. Voor ons bent u nummer 1. -a ÜW BANKADVISECIRS KOK EN HOLLESTELLE provinciale zeeuwse courant vrijdag 25 februari 1983 SPREEKKAMER SPREEKKAMER iI 3 NACHTKLUIS We zien onze bank groeien en omdat we onze cliënten ook in de toekomst zo persoonlijk mogelijk van dienst willen blijven, hebben wij een voor de hand liggende oplossing gekozen: We maken onze bank kleiner, zo simpel is dat! Daarom komen er voor particuliere cliënten onder andere twee kleine banken in ons hoofdkantoor met de naam adviesgroep particulieren, leder met een vast team mensen onder leiding van een bankadviseur. Zodoende leert u de mensen van uw eigen adviesgroep kennen, en ziet u niet steeds weer een nieuw gezicht. U weet in het vervolg bij wie u moet zijn. U kent uw bankadviseur en zijn team en dat vergemakkelijkt het contact. De bankadviseur is voor u de man die „de weg" weet! En omdat de bankadviseur een „all-round" bankman is, kunt u niet alleen voor sparen en betalen bij hem terecht, maar ook voor hypotheken, verzekeringen, effecten, kortom vooralle bankzaken. Uiteraard moesten wij onze cliënten verdelen over deze beide adviesgroepen of kleine banken, zoals u wilt. Een eenvoudige oplossing lag voor de hand. Eén adviesgroep verzorgt de zaken voor die cliënten die op een uneven huisnummer wonen - particulieren oneven - terwijl de andere adv iesgroep de cliënten bedient die op een even huisnummer wonen - particulieren even -. Een voor de hand liggende oplossing, dachten wij. INFORMATIE De heren P. D. Kok en J. A. P. Hollestelle zijn voor velen van onze cliënten al „vertrouwde gezichten" binnen de bank. Zij zijn vanaf 28 februari uw bankadviseurs. De heer Kok voor particulieren oneven en de heer Hollestelle voor particulieren even. Elk met hun eigen adviesgroep en belangrijker nog, elk met hun eigen team van medewerkers/sters, die u graag persoonlijk van dienst zullen zijn. En heeft u een duidelijk en gedegen advies nodig, dan vraagt u gewoon even naar uw eigen bankadviseur. 1 lij kan u vertellen wat u het beste kunt doen eo zijn advies afstemmen op uw persoonlijke omstandigheden. DE RABOBANK IS MEER DAN

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1983 | | pagina 32