[F® Een dag zonder krant is een kip zonder kop. arbeidsdeskundige (m/v) willem Ifr muller PART-TIME GROEPSLEID(ST)ER bejaardentielpster KRUISWERK Gevraagd: tekenaar GEMEENTE DOMBURG VAKLEERKRACHT LICHAMELIJKE OEFENING Gemeenschappeluke Medische Dienst ETEN adjunct-accountant 1e klasse EEN SCHOOL- BEDIENDE WIJKVERPLEEGKUNDIGE verkoper/ verkoopster docent(e) deregtJF J 10 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 30 OKTOBER 1982 Burgemeester en wethouders van Domburg roe pen zo spoedig mogelijk sollicitanten op voor de functie van: (m/v) voor 11 klokuren per week bij de hoogste klassen van de openbare- en bijzondere basisscholen. Bezit van de akte J en/of akte M.O.-P. is vereist. Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de afdeling financiën ter secretarie, telefoon 01188- 2710. toestel 21, de heer C. Herrebout Sollicitaties binnen 10 dagen na het verschijnen van dit blad te richten aan burgemeester en wet houders van Domburg, Markt 1 te 4357 BG Dom burg. pilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllilllll^ 1 Wij vragen voor ons filiaal te Goes 1 een: De Gemeenschappelijke Medische Dienst is een landelijke organisatie op sociaal-tnediseh gebied, werkzaam in het kader van de sociale verzekeringen. Het werkterrein omvat een gebied waar gezondheidszorg en revalidatie, arbeid, sociale zekerheid en welzijn elkaar raken en gedeeltelijk overlappen. Voor de complexe taken op dit gebied heeft de GMD ruim 1100 voor het merendeel hoog geschoolde medewerkers in dienst. Daarnaast zijn ruim 2000 mede werkers van het Gemeenschappelijk Administratiekantoor, de admini strateur van de Dienst, bij de werkzaamheden ingeschakeld. De laken op het gebied van onderzoek en begeleiding ten aan zien van degenen die een beroep moeten doen op AA IV, WAO, regelingen van het Ministerie van VRO etc. leiden jaarlijks tot 400.000 adviezen aan de bedrijfs verenigingen en andere opdracht gevers. Bovendien is de GMD verantwoordelijk voor ca. 50.000 in bruikleen verstrekte hulp middelen. Tevens geeft de GMD mede richting aan het beleid op het gebied van de sociale verzekeringen. De Dienst omval een centraal kantoor in Amsterdam en 30 over het land verspreide vestigingen. Sollicitatie Een psychologisch en medisch onderzoek maken deel uit van de selektieprocedure. De test resultaten worden na toestemming van de sollicitant aan ons ter beschikking gesteld. Voor meer informatie kunt u telefonisch kontakt opnemen met de heer H. Teeuw (020)87 25 85. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen twee weken richten aan de afdeling Personeelszaken. De sociaal-medische advies- en begeleidingstaak van de GMD wordt uitgeoefend in teamverband door verzekeringsgeneeskundigen, arbeids- deskundigen en wetstechnici. Voor de vestiging te Goes zoeken wij medewerkers die opgeleid willen worden tot een taakgerichte opleiding met stageperioden en begeleiding onder mentorschap een aanvangssalaris tussen 415 4,- en 5120,- per maand terwijl het te bereiken maximum salaris 5674,- bedraagt goede sekundaire arbeids voorwaarden waaronder 6,33% eindejaarsuitkering. Funktie-informatie: het rapporteren en adviseren inzake de mate van arbeidsongeschikt heid het treffen van voorzieningen in de werksituatie tot behoud en/of herstel van de arbeidsgeschiktheid het begeleiden naar aangepaste arbeid het realiseren van voorzieningen in de dagelijkse leefsituatie ter bevordering van de zelfstandigheid en de mobiliteit van gehandikapten het adviseren omtrent woning aanpassingen. Funktie-eisen: een voltooide hogere beroeps opleiding, in technische of sociale richting een ruime en gevarieerde bedrijfs ervaring van minimaal 5 jaar een leeftijd tussen circa 30 en 40 jaar het vermogen om beoordelingen en adviezen in duidelijke en goed geargumenteerde taal vast te leggen. Wij bieden: een zelfstandige ambulante werk kring, waarbij het leggen en onderhouden van kontakten een voorname rol speelt Kandidaten die in Zeeuws- Vlaanderen woonachtig zijn genieten de voorkeur. In verband met het ambulante karakter van de funktie is het rijbewijs B-E vereist Kort samengevat: wij zoeken óf een technikus met daadwerkelijke sociale belangstelling óf een deskundige op het terrein van de mens wetenschappen met praktisch technisch inzicht. Wanneer u meent over deze kombinatie van technische en sociale vaardigheden te beschikken, nodigen wij u uit naar de funktie te solliciteren, met uitvoerige gegevens omtrent uw opleiding, ervaring en motivatie. Bos en Lommerplantsoen 1, 1055 AA Amsterdam. willem muller te TERNEUZEN is middels de met haar verbonden ondernemingen wereldwijd werkzaam in de ZEESLEEPDIENST, OFF-SHORE WERKEN, BERGING, HAVEN- en BINNENVAARTSLEEPDIENST, SCHEEPSAGENTUREN en HANDELSAKTIVITEITEN. Deze internationaal werkzame onderneming vormt financieel-administratief en boekhoudkundig een interessante, maar ook complexe en specifieke materie. Wij zijn voor deze onderneming op zoek naar een HOOFD FINANCIËLE/ECONOMISCHE ZAKEN en ADMINISTRATIEVE ORGANISATIE (m/v) Deeluitmakend van de staf binnen de beheermaatschappij rapporteert deze funktionaris rechtstreeks aan de hoofddirektie de krant helpt u op weg De Vereeniging Kinderzorg vraagt voor HUIZE KLEIN WELGELEGEN te Serooskerke een (20 uur per week). In Huize Klein Welgelegen te Serooskerke wonen 6 jongeren in de leeftijd van 6 tot 16 jaar. Het accent van de behandeling ligt in het dagelijks leefgebeuren. Het geheel wordt theoretisch en praktisch ondersteund door een psycholoog, een maatschappelijk werker en een arts. ir één jaar, daarna zal bekeken worden De aanstelling zal in beginsel tijdelijk zijn, vi of verlenging mogelijk is. Arbeidsvoorwaarden: De CAO Welzijnswerk is op de arbeidsovereenkomst van toepassing. Wij vragen iemand, die: - met enthousiasme en inzet wil werken; - een opleiding heeft op minimaal M80-mveau. Ook HBO-MW of pedagogische akademie kan als vooropleiding dienen; - niet jonger is dan 23 jaar. - liefst ruime ervaring heeft; - bereid is tot actief meedenken en uitvoeren van een behandelingsvisie. Inlichtingen worden u gaarne verstrekt door het hoofd van Huize Klein Welgelegen, dhr. A. P. Driesprong. Telefoon: 01180-35510. De Vereeniging Kinderzorg heeft een christelijke signatuur. V.W.O.-ers en H.E.A.O.-ers (mnl./vrl.) kunnen zich nu opgeven voor de opleiding tot bij de rijksaccountantsdienst studeren met een salaris Het Ministerie van Financiën biedt de mogeli|kheid om opgeleid te worden tot adjunct-accountant 1e klasse bij de rijksaccountantsdiensl. Deze dienst vormt een onderdeel van de rijksbelastingdienst De rijksaccountant heeft de taak zelfstandig of in teamverband boekenonderzoeken in te stellen bij middelgrote en grote ondernemers om te komen tot een oordeel over de kwaliteit van de boekhouding en over de aanvaardbaarheid van de belastingaan giften die de ondernemer aan de hand van die boekhouding heeft gedaan Gedurende hun studie (ongeveer 3 jaar) ontvangen de studenten het mimmum- (jeugd)loon, dat voor een 18-jarige thans f 1064,70 per maand bedraagt; bij 23 jaar en ouder bedraagt het f 2028,- per maand. Bij de benoeming in ambtelijke dienst (aan het einde van het derde studiejaar) wordt dit salaris aanzienlijk verhoogd Het normale carrièreverloop leidt vervolgens via de rang van adjunct-accountant tot adjunct accountant 1e klasse met een salaris tussen f 2848.- en f 5705.- per maand. Na voltooiing van de gehele NIVRA-sludie (naast het werk als rijksaccountant) kan benoeming tot accountant volgen, met een salaris tussen f 5379.- en f 7174,- per maand, verdere promotie is mogelijk. Om voor de opleiding in aanmerking te komen dient u in het bezit te zijn - of in 1983 hopen te komen - van het einddiploma vwo. gymnasium, atheneum, heao of hbs (met enkele eisen voor het vakkenpakket). Voorts bent u bij voorkeur op 1 september 1983 niet ouder dan 24 jaar (in geval van reeds vervulde militaire dienst wordt deze grens op 26 jaar gesteld). Over de opleiding en de functie van adjunct-accountant is een brochure verschenen. In de brochure is een formulier opgenomen dat bij aanmelding moet worden gebruikt. Belangstellenden kunnen de brochure schriftelijk of telefonisch aanvragen bij het Ministerie van Financien, Bureau uitvoering vorming en opleiding van de directie Personeel van de Belastingdienst, Postbus 20201, 2500 EE s-Gravenhage; telefoon (070) - 766640, 766641. Bij schriftelijke aanvragen wordt verzocht het vacaturenummer 2-5925/0111 te vermeiden (in linkerbovenhoek van brief en enveloppe). Het zich in de brochure bevindende aanmeldingsformulier moet uiterlijk op 15 november 1982 door het Ministerie van Financiën zijn ontvangen in verband met het op 6 of 20 december te houden schriftelijke gedeelte van het toelatingsonderzoek. De rijksoverheid wil meer vrouwen in dienst nemen. Daarom worden vooral ook zij uitgenodigd te solliciteren. Tot het takenpakket behoort onder meer: de administratieve organisatie, zowel binnen de beheer- als de werkmaatschappijen waaronder meerdere buitenlandse kantoren. advisering in financiële, economische en administratieve vraagstukken, eventueel met behulp van externe adviseurs. het verzorgen en presenteren van investeringsbegrotingen en het maken van investeringsanalyses. het opstellen van budgetten en evalueren van verschillen tussen plan en realiteit, mede ten behoeve van het te voeren beleid. bedrijfseconomische onderzoeken en analyses, zowel op verzoek alsmede op eigen initiatief. verzorging en presentatie van periodieke rapportages. motiveren en stimuleren van de medewerkers binnen het administratief team. Voor deze vaktechnische en beleidsmatige funktie gaan de gedachten uit naar een kandidaat die: beschikt over een opleiding SPD II met mogelijk aanvullende specialisaties; —ook zij die in het bezit zijn van het doctoraal examen economie (bedrijfseconomie en/of accountancy richting) worden uitgenodigd te solliciteren— een ruime ervaring heeft in een staffunktie op financieel/economisch gebied, kennis heeft van geautomatiseerde administratie en beschikt over een adequate kennis van fiscale voorschriften en sociale- en ondernemingswetgeving; als deelnemer aan multidisciplinair ingestelde projekt- en werkgroepen mens en communicatiegevoelig opereert en vanuit <*n flexibele opstelling kan funktioneren in de dynamische organisatie van de -groeiende- onderneming. Leeftijdsindicatie 35 - 45 jaar. Indien u bent geïnteresseerd, dan zien wij uw reaktie met belangstelling tegemoet op onderstaand adres. ^Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii^ Het dagelijks bestuur van de Stichting Protestantse Bejaardenzorg 'Duiveland' te Bruinisse roept sollici- H tanten op voor de betrekking van H Minimumleeftijd 18 jaar. Indiensttreding in on- S jderling overleg. Salaris en verdere arbeidsvoorwaarden vol- gens de landelijke c.a.o. Sollicitatieformulieren binnen tien dagen na het ver- schijnen van dit blad te bevragen bij de administratie van het Verzorgingstehuis 'In 't Opper', Dokter de Kockstraat 13, Bruinisse, telefoon 01113-1610 lllllllllllllllllllllilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllljg Hogere Technische School Vlissingen In verband met pensionering van één der medewerkers wordt gevraagd die zal worden belast met voorkomende algemene werkzaamheden zoals toezicht op lokalen en gebouwen, zorg voor verlichting, verwarming, schoonmaakwerkzaamheden, doen van boodschappen, onderhoudswerkzaamheden e.d., op de scholen van het IHBO-Zeeland. Salariëring zal plaatsvinden volgens schaal 3 van het BBBRA. Het bruto maximumsalaris bedraagt 2190,- met een diensttijduitloop tot 2406,- per maand. De premie aow aww is voor rekening van de werkgever. Uitsluitend schriftelijke sollicitaties worden gaarne tegemoetgezien door het bestuur van het IHBO-Zeeland, Edisonweg 4,4382 NW Vlissingen. Schriftelijke sollicitaties met vermelding van opleiding, er varing en referenties gelieve u binnen 7 dagen na het ver- schijnen van dit blad te richten aan de directie van de Vereeniging Kinderzorg, Nieuwstraat 47, 4331 JK Middel burg. Vereniging Het Groene Kruis Tholen - St.-Philipsland Het bestuur van de Vereniging Het Groene Kruis Tholen - St.-Philipsland vraagt per 1 januari 1983 een met opleiding M.G.Z. of H.B.O.-V. Bij onze kruisvereniging zijn 7 wijkver pleegkundigen en 2 wijkziekenverzorgen den werkzaam. Er wordt gewerkt in teamverband. De C.A.O. Kruiswerk en Tuberculosebe strijding is van toepassing. Verdere inlichtingen kunnen worden inge wonnen bij mw. P. C. de Jong, hoofdwijk- verpleegkundige, telefoon 01666-2318 of 3402. Schriftelijke sollicitaties binnen 10 dagen te richten aan het bestuur van de Vereni ging, p.a. dhr. C. Meertens, secretaris, Bur- gemeet 21, 4693 CJ Poortvliet. In de advertentie van INTERIM STICHTING VROUWENEMANCIPATIE ZEELAND in de Minikrant van de PZC van vrijdag 29 okto ber is een fout geslopen. Het telefoonnummer voor het aanvragen van de brochure moet zijn: 01180-33814 ('s morgens). tussen de 20 en 35 jaar. Ervaring ver eist. Werktijden1 tot 6 uur en koopavond. Zaterdag 9 tot 17.00 uur. Schriftelijke sollicitaties begeleid van een pasfoto aan Harm afhaalcentrum B.V., Postbus 20 4630 AA Hoogerhei- I de. lilinn Het bestuur van de Stichting Welzijn voor Oude ren Borsele roept, in verband met het vertrek van de huidige funktionaris, sollicitanten op voor de funktie: functionaris m/v De gemeente Borsele, 19.000 Inwoners, waaron der circa 2.500 ouderen, is een Zeeuwse gemeente bestaande uit 15 kernen, gelegen op Zuid-Beve land. De functie omvat de volgende taken: - in samenwerking met het bestuur het verder vorm geven aan het project, - het bevorderen van zelfwerkzaamheid, in spraak en medebeslissing van ouderen, - het stimuleren, ondersteunen en begeleiden van groepen ouderen en vrijwilligers die op het gebied van sociaal-culturele en recreatieve acti viteiten, vorming en dienstverlening werk zaamheden ten behoeve van ouderen verrich ten; - inventariseren en analyseren van behoeften aan voorzieningen; - deelnemen en stimuleren van samenwerkings verbanden; - het geven van voorlichting en advies; - het voorbereiden en adviseren met betrekking tot het door het bestuur te voeren beleid; - het bevorderen van overleg en samenwerking tussen organisaties die werkzaam zijn ten be hoeve van ouderen; - de samenleving gevoelig maken voor de positie van ouderen. Wij zoeken iemand die: - een diploma Sociale Academie (b.v. Opbouw werk) of vergelijkbare opleiding heeft; - in staat is op een éénmanspost te werken; - goede contactuele eigenschappen heeft; - bij voorkeur enkele jaren ervaring c.q ruime kennis van het bejaardenwerk heeft; - in het bezit van rijbewijs en auto is. Wij bieden: - grote mate van zelfstandigheid; - rechtspositie op basis van C.A.O -welzijn; - een salaris afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring volgens de salarisregeling gecoördi neerd bejaardenwerk; - opname in het pensioenfonds P.G.G.M. Nadere informatie kan ingewonnen worden bij: - de huidige functionaris, de heer P. van Her waarden, telefoon 01106-1730, toestel 145. Sollicitaties binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie te richten aan de selectie commissie van de Stichting Welzijn voor Oude ren Borsele, Stenevate 10, 4451 KB Heinkens- zand. met ruime tekenkamerervaring op het gebied van de werktuigbouw kunde. MTS-HTS niveau. Voor nadere informatie kunt u kontakt opnemen met ->r randstad uitzendbureau Middelburg. Varkensmarkt 4-6.01180 - 2 37 55 St. Willibrordcollege, Goes katholieke scholengemeenschap voor atheneum, ha vo en mavo, Fruitlaan 3, 4462 EP, tel. 01100-27363 vraagt een per 1 december 1982 voor tekenen 13 uur, 2e en 3e graad. En voor zo spoedig mogelijk, ter vervanging we gens ziekte, voor Duits: 23 uur, 2e en 3e graad. Geschiedenis: I2uur. ie,2een3egraad, mogelijk tot eind schooljaar. Sollicitanten met een katholieke levensovertuiging genieten de voorkeur. Sollicitaties, gaarne zo spoedig mogelijk en bij voorkeur schriftelijk, te richten aan de rector, adres van de school. adviesbureau voor personeel en organisatie Axelsestraat 36, Postbus 94, 4530 AB Terneuzen, tel. 01150-95740

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1982 | | pagina 10