amateurs semi-prefs full-profs PRIJS-SLAG Amateur klanten Sems-prof klanten Full-prof klanten Rijke mensen? Waar doen ze het van? Ze missen veel! Spanning in het gezin 10 gulden per week De kluts kwijt Tevreden over zich zelf, accoord Want: Maar het mag Maar dat kost: TUD GELD ENERGIE Doorgestoken kaart U heeft gelijk. Geen computer 290.000 full-prof klanten Roe kan dat nou? Antwoord: Geheim Misschien ze?t u djt n°s niets, Ze hoeven niets te onthouden. Weet U waarom...? JAC. HERMANS 4 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 16 OKTOBER 1976 Drie soorten klanten U kent ze wel die sleur-koopsters. Die denken dat alles overal hetzelfde kost. Ze letten niet op prijzen en betalen daarom meestal te veel. Welnee, dat komt overal voor. Meestal moet vader er hard voor werken, en komt moeder altijd te kort. Amateur-klanten vragen zich vaak af als ze naar de buren kijken, waar doen ze het van. Omdat ze niet in de gaten hebben dat er belangrijke prijsverschillen tussen de één en de andere zaak be staan. Ze doen zichzelf te kort. Over f 2,50 meer zakgeld voor de kin deren wordt lang gepraat. Of zoonlief voor het wassen van de auto 4 gulden dan wel 5 gulden krijgt, is een discussie punt. Dat er wekelijks tien gulden en meer te veel aan boodschappen wordt uit gegeven, is de gewoonste zaak van de wereld. 't Is maar waar je de klemtoon legt. Denken dat ze vreselijk uitgekiend doen. Vergelijken alle aanbiedingen. Uit hele series advertenties zoeken zij de goedkoopste aanbiedingen. Maar ze zien door de bomen het bos niet meer. Ze hollen zich suf en komen tijd te kort. n A JOAGEN ^lH^ordelig Ze doen hun best. Ze verspillen te veel energie. Maar er zijn heel wat missers en ze moeten daarom vaak teleurstellingen incasseren. 0 Aanbiedingen lijken wel goedkoop, maar zijn het meestal niet. 0 Aanbiedingen duren maar kort (paar dagen, een week). 0 Tijdelijke aanbiedingen zijn vaak snel op(,Zolang de voorraad strekt'). leder heeft het recht om te doen wat hij/zij wilJe hebt zelfs het recht om het verkeerd te doen. Ja, dat had U al gedacht. Dat zijn natuurlijk ónze klanten. Lijkt U dat wat erg overdreven? Maar mogen we het U toch even duidelijk maken? Want we geloven er in. Lees dan verder. Full-prof klanten kunnen ook niet alle prijzen onthou den. En zeker niet van 3 of 4 verschillende zaken. Een mens is geen computer. Maar dat hoeft ook niet. Full-prof klanten gaan naar de zaak waar men" geen tijdelijke prijzen kent. Ze moeten er gewoon op kunnen vertrouwen, dag in, dag uit, week in, week uit. Elke week kopen in onze zaken. Doodeenvoudig, omdat we ons best blijven doen om op een vrien delijke manier goede, vaak bekende merkartikelen te verkopen voor flink lagere prijzen, niet tijdelijk, nee altijd. Daar kunt U blindelings op vertrouwen. Daarom gaan Full-Prof klanten voor hun supermarkt boodschappen altijd naar Jac. Hermans Prijs-slag. En vooralleswat je bij deslijter haalt naar Jac.Hermasis Wijnpakhuis. Wat is 't geheim van Jac. Hermans? Hoe kan hij dat nou: altijd goedkoop, voor alle artikelen? geen franje, wel orde en netheid; efficiënt bedrijf (in de winkels, in de magazijnen, bij het goederenvervoer); goeie medewerkers, met inzet voor de zaak en voor de klanten. ly s .A.i?üia s tl maar meer willen we echt niet kwijt. Want dat is ons geheim. Kom zelf maar kijken.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1976 | | pagina 4