JUMBO Als u voor9.999 gulden een serieuze wagen weet met meer ruimte dan de Viva, moet u 'm meteen kopen. met een huid als van een olifant 16 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT VRIJDAG 5 MAART 197j In het ongunstige oogstjaar 1974 viel JUMBO op vanwege de betere kwaliteit. In het oogstjaar 1975 viel op de droge stukken JUMBO op, omdat deze langer doorgroeide en dus produktiever was dan vele andere rassen. Voor een teler die het hoogste financiële rendement van zijn uien wil behalen (dus een hoge opbrengst naast de allerbeste kwaliteit) is de keuze van het ras geen punt meer. Hij teelt JUMBO. Ieder jaar valt JUMBO op, omdat hij in de praktijk steeds best voldoet en omdat hij steeds zeer hoge S.N.U.I.F. cij fers behaalt. Van de slechts 3 rassen, die aanbevolen werden voor lange bewaring (april-mei) is JUMBO er één van. Zie de S.N.U.I.F. cijfers die onlangs zijn gepubliceerd. Een serieuze vlagen, wat is dat? Ten eerste: een auto die door de jaren heen zijn kwaliteiten en kapaciteiten heeft bewezen.Tèn tweede: een auto die zijn lage prijs dankt aan een efficiënt produktieproces en niet aan een opvallend gebrek aan accessoires. Ten derde: een auto waar een geschoolde en internationale service-organisatie achter staat. Als u deze drie punten serieus op een rijtje zet, blijft er in onze prijsklasse niet zo gek veel over. In feite alleen de Vauxhall Viva. Leest u maar.' Ruimte. De Viva meet van bumper tot bumper 414 centimeter. Dat is het formaat van een serieuze sedan. De kabine van de Viva voor de bagage, want de koffer van de Viva heeft plaats voor liefst 566 liter. Wie biedt dat voor die prijs Komfort. De ruimte van een auto bepaalt voor een groot deel uw rij-plezier. Maar voor General Motors is dat niet voldoende. Daarom bouwden wij in uw Viva komfortabele slaap stoelen, een optimale geluidsisolatie, een telescopische stuurinrichting, een overzichte lijk dashboard met glittervrije klokken, een handzaam rondom de stuurkolom geconcen treerd instrumentarium, ruitewissers met twee snelheden en ruitesproeiers. En omdat bij rij-komfort natuurlijk ook zaamheid en rijprofijt De be proefde 1,3 Ltr-59 DIN/PK motor reageert snel en pittig op elke ver keerssituatie. Zonder mankeren. En zonder overdadig benzinegebruik De Viva is veilig voorzien van een geschei den remcircuit met bekrachtiging. Schijven vóór en zelfkorrigerende trommels achter. Daarnaast zorgen een sterke kooikonstruktie, een schokabsorberend dashboard, brede bumpers en kreukelzones voor optimale veiligheid. Als u dit allemaal op uw gemak heeft bekeken en vergeleken, is er in feite maar één konklusie. Die Vfeuxhall Viva moet ik een keer

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1976 | | pagina 16