JUMBO
Als u voor9.999 gulden een
serieuze wagen weet met meer ruimte dan
de Viva, moet u 'm meteen kopen.
met een huid als
van een olifant
16
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
VRIJDAG 5 MAART 197j
In het ongunstige oogstjaar 1974 viel JUMBO op vanwege de
betere kwaliteit.
In het oogstjaar 1975 viel op de droge stukken JUMBO op, omdat
deze langer doorgroeide en dus produktiever was dan vele andere
rassen.
Voor een teler die het hoogste financiële rendement van zijn uien
wil behalen (dus een hoge opbrengst naast de allerbeste kwaliteit)
is de keuze van het ras geen punt meer. Hij teelt JUMBO.
Ieder jaar valt JUMBO op, omdat hij in de praktijk steeds
best voldoet en omdat hij steeds zeer hoge S.N.U.I.F. cij
fers behaalt. Van de slechts 3 rassen, die aanbevolen werden
voor lange bewaring (april-mei) is JUMBO er één van.
Zie de S.N.U.I.F. cijfers die onlangs zijn gepubliceerd.
Een serieuze vlagen, wat is dat? Ten eerste:
een auto die door de jaren heen zijn kwaliteiten
en kapaciteiten heeft bewezen.Tèn tweede:
een auto die zijn lage prijs dankt aan een
efficiënt produktieproces en niet aan een
opvallend gebrek aan accessoires.
Ten derde: een auto waar een geschoolde
en internationale service-organisatie achter
staat. Als u deze drie punten serieus op een
rijtje zet, blijft er in onze prijsklasse niet zo gek
veel over. In feite alleen de Vauxhall Viva.
Leest u maar.'
Ruimte. De Viva meet van bumper tot
bumper 414 centimeter. Dat is het formaat
van een serieuze sedan. De kabine van de Viva
voor de bagage, want de koffer
van de Viva heeft plaats voor liefst
566 liter. Wie biedt dat voor die prijs
Komfort. De ruimte van een auto bepaalt
voor een groot deel uw rij-plezier. Maar voor
General Motors is dat niet voldoende. Daarom
bouwden wij in uw Viva komfortabele slaap
stoelen, een optimale geluidsisolatie, een
telescopische stuurinrichting, een overzichte
lijk dashboard met glittervrije klokken, een
handzaam rondom de stuurkolom geconcen
treerd instrumentarium, ruitewissers met
twee snelheden en ruitesproeiers.
En omdat bij rij-komfort natuurlijk ook
zaamheid en rijprofijt De be
proefde 1,3 Ltr-59 DIN/PK motor
reageert snel en pittig op elke ver
keerssituatie. Zonder mankeren. En zonder
overdadig benzinegebruik
De Viva is veilig voorzien van een geschei
den remcircuit met bekrachtiging. Schijven
vóór en zelfkorrigerende trommels achter.
Daarnaast zorgen een sterke kooikonstruktie,
een schokabsorberend dashboard, brede
bumpers en kreukelzones voor optimale
veiligheid.
Als u dit allemaal op uw gemak heeft
bekeken en vergeleken, is er in feite maar één
konklusie. Die Vfeuxhall Viva moet ik een keer