W
Bekijk ook zijn concurrenten nauwkeurig
En laat dan de beste maar winnen
SIMCA
32
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
ZATERDAG 27 SEPTEMBER 1969
V
op die manier de wegligging te vervolmaken. Wat wij niet zelf
bedacht hebben is de stand van de motor. Overdwars.
Weer wel ons idee is de vijf maal gelagerde krukas. Daar
kwamen wij 10 jaar geleden in deze klasse als eerste mee. Met de
versnellingsbak heeft Porsche ons geholpen. U moet onze con
currenten eens vragen wie hun daarbij geholpen heeft.
5n Antwoord zult u niet krijgen.
U kunt kiezen uit een coach (3 deurs) en sedan (5 deurs). Of
uit de 3 deurs Commercial bestelwagen en 5 deurs Tourist. Als
u nou een concurrent probeert, Iaat hem dan op de brug zetten
en vraag dan met deze advertentie in de hand hoe dat allemaal
zit bij die wagen.
En rijdt daarna proef op een slechte weg. Maar goed dat u
een proefrit in de Simca 1100 op een slechte weg kunt maken.
Onze dealers zoeken er zelfs één voor u op. Ze zetten de Simca
1100 bovendien graag voor u op de brug.
Simca 1100 LS 2 deurs en 4 deurs 6.595,Z6.895,
1100 GLS 2 deurs en 4 deurs 7.195,/7.495,
1100 Tourist LS en GLS 4 deurs 7.095,/7.S95,
1100 Commercial 2 deurs 5.795,
Alle 1100 modellen zijn tegen meerprijs leverbaar met semi-
automatische transmissie.
Prijzen incl. B.T.W. af Rotterdam.
Simca is een dochteronderneming van Chrysler. 3de op de
wereldranglijst van automobielconstructeurs. Simca service
wordt door de aanwezigheid van 7000 dealers in Europa verze
kerd. Waarvan er in Nederland meer dan 300 tot uw dienst zijn.
NEDERLAND N.V.
Koop vooral geen Simca 1100 voordat u nauwkeurig zijn
concurrenten heeft bekeken. En dan natuurlijk ook geen con
currenten kopen zonder de Simca 1100 gezien te hebben.
Het zou 't beste zijn om de vergelijking op de weg en achter
het stuur te beginnen. Maar nu u eenmaal leest, kunt u dat net
zo goed hier doen. In uw stoel, achter uw krant.
Goed daar gaan we dan. Binnen de 20 sekonden zitten we
op een snelheid van 100 km per uur. En toch nog zuiniger dan
zijn concurrenten. Muurvast op de weg, is 't niet? Dat komt
omdat de Simca 1100 voorwielaandrijving heeft. En torsie
vering met stabilisatoren voor en achtér. Natuurlijk ook door
zijn uitgebalanceerde kilogrammen en standaard radiaalbanden.
Dat alles bij elkaar zorgt voor die sublieme wegligging. Wat
wij vergeten zijn op te noemen is dat de torsieveren in verhou
ding langer en soepeler zijn dan alle bestaande torsieveren.
Vreemd dat niemand vóór ons op de gedachte is gekomen om