W Bekijk ook zijn concurrenten nauwkeurig En laat dan de beste maar winnen SIMCA 32 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 27 SEPTEMBER 1969 V op die manier de wegligging te vervolmaken. Wat wij niet zelf bedacht hebben is de stand van de motor. Overdwars. Weer wel ons idee is de vijf maal gelagerde krukas. Daar kwamen wij 10 jaar geleden in deze klasse als eerste mee. Met de versnellingsbak heeft Porsche ons geholpen. U moet onze con currenten eens vragen wie hun daarbij geholpen heeft. 5n Antwoord zult u niet krijgen. U kunt kiezen uit een coach (3 deurs) en sedan (5 deurs). Of uit de 3 deurs Commercial bestelwagen en 5 deurs Tourist. Als u nou een concurrent probeert, Iaat hem dan op de brug zetten en vraag dan met deze advertentie in de hand hoe dat allemaal zit bij die wagen. En rijdt daarna proef op een slechte weg. Maar goed dat u een proefrit in de Simca 1100 op een slechte weg kunt maken. Onze dealers zoeken er zelfs één voor u op. Ze zetten de Simca 1100 bovendien graag voor u op de brug. Simca 1100 LS 2 deurs en 4 deurs 6.595,Z6.895, 1100 GLS 2 deurs en 4 deurs 7.195,/7.495, 1100 Tourist LS en GLS 4 deurs 7.095,/7.S95, 1100 Commercial 2 deurs 5.795, Alle 1100 modellen zijn tegen meerprijs leverbaar met semi- automatische transmissie. Prijzen incl. B.T.W. af Rotterdam. Simca is een dochteronderneming van Chrysler. 3de op de wereldranglijst van automobielconstructeurs. Simca service wordt door de aanwezigheid van 7000 dealers in Europa verze kerd. Waarvan er in Nederland meer dan 300 tot uw dienst zijn. NEDERLAND N.V. Koop vooral geen Simca 1100 voordat u nauwkeurig zijn concurrenten heeft bekeken. En dan natuurlijk ook geen con currenten kopen zonder de Simca 1100 gezien te hebben. Het zou 't beste zijn om de vergelijking op de weg en achter het stuur te beginnen. Maar nu u eenmaal leest, kunt u dat net zo goed hier doen. In uw stoel, achter uw krant. Goed daar gaan we dan. Binnen de 20 sekonden zitten we op een snelheid van 100 km per uur. En toch nog zuiniger dan zijn concurrenten. Muurvast op de weg, is 't niet? Dat komt omdat de Simca 1100 voorwielaandrijving heeft. En torsie vering met stabilisatoren voor en achtér. Natuurlijk ook door zijn uitgebalanceerde kilogrammen en standaard radiaalbanden. Dat alles bij elkaar zorgt voor die sublieme wegligging. Wat wij vergeten zijn op te noemen is dat de torsieveren in verhou ding langer en soepeler zijn dan alle bestaande torsieveren. Vreemd dat niemand vóór ons op de gedachte is gekomen om

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1969 | | pagina 32