AUTO'S
KIJKEN
OP TAriER
fe
5
2
I
f
0
WOENSDAG 17 FEBRUARI 1965
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
17
Wij hebben in deze gouden R.A.I.-krant een opsom
ming samengesteld von in Nederland verkri|gbaie auto
mobielen. Deze tabellen zijn aan de hand van R.A.I.-
en A.N.W.B,-diensten opgesteld, de gegevens zijn de
laatst beschikbare.
Bij hel samenstellen van deze tabellen is uitgegaan
van opklimmende catalogusprijs tol 14.000,Ge
streefd is niet naar een zo gedetailleerd mogelijk over
zicht, omdat dikwijls de verschillen tussen diverse typen
maar klein zijn en betrekking hebben op bekleding,
chroom en kleine vormwijzigingen. In het algemeen is
voor modellen waarvan naast het basistype nog een
aanlal „afleidingen" wordt uitgebracht, alleen het
meest gangbare type gekozen. Slechts wanneer een
basistype zo werd uitgebouwd dat een auto ontstond
met geheel andere vorm of van geheel nieuwe pres
taties, is ook de „afleiding" opgenomen.
De prijzen zijn die welke per 1 januari 1965 golden.
In enkele gevallen zijn daarin nadien kleine wi|z gin
gen gekomen. R.A.I.-primeurs ontbreken op deze lijs
ten gedeellelijkj zij worden elders vermeld.
Voor wagens in de prijsklasse boven de 14.000,
is een vermelding per land en per mark ingevoerd. De
Amorikoanse modellen zijn in een aparte label onder
gebracht.
De verwijzingen naar een voetnoot beduiden!
1f.f.t tweetakt
2) opgave von de fabrikant of importeur
3) volgens A.N.W.B.-opgaven. Deze calculoties zijn
aan de voorzichtige kant. Zij geven echter zonder
meer een betrouwbare vergelijkingsmaatstaf.
4) opgave van hel R.A.I.-secretariaat per 1 jan. 1965.
<3 X 2 S J x
Beneden 4.000,-
Goggomobil, T 300 t.t.
293
2
15
DIN
6,0
90
2
400
180
290
128
131
3.245,—
Goggomobil, T 400 t.t.
392
2
19
DIN
6,0
too
2
400
180
290
128
131
3.395,—
Fiat, 500 Giardiniera
499
2
22
SAE
7,1
95
2
500
184
297
132
133
14,6
3.395,—
Trabant, 601 Standard t.t.
600
2
26
SAE
7j6
100
2
602
202
356
150
144
16,6
3.575,
Trobant, 601 Limousine de
Luxe
600
2
26
SAE
7,6
100
2
602
202
356
150
144
16,6
3.775,
Autobionchi, Quottroposti
499
2
22
SAE
7,1
2
535
184
302
134
135
3.850,
Trabant, P 60 kombi t.t.
600
2
26
SAE
7,6
100
3
650
202
340
149
147
3.875,—
Fiat, 500 Giardiuiera
499
2
22
SAE
7,1
90
3
555
194
318
132
135
15,6
3.945,—
Fiat, 600 D
767
4
32
SAE
7,5
110
2
605
200
329
138
141
16,3
3.945,—
Renault, R 4 Sedan
845
4
32
SAE
8,0
110
4
593
238
366
148
155
16,3
3.995,—
4.000,- - 5.000,-
Citroën, 2 CV-AZ
425
2
18
SAE
7,5
8,0
95
4
510
240
384
148
160
15,9
4.150,—
Renault, R 4 - Econoom
845
4
32
SAE
110
4
593
238
366
148
155
16,3
4.150,—
Autobianchi, Panoramica
499
21
SAE
7,1
3
570
194
323
134
133
4.290,—
Goggomobil, Sportcoupé t.t.
395
19
DIN
6,0
100
2
460
180
304
137
124
4 315,
Neckar, 600 Jagst
767
4
32
SAE
7$
110
2
605
200
329
138
141
16,3
4.395,
Citroën, 2 CV - AZM 3
425
13
SAE
7,5
95
4
525
240
384
148
160
15,9
4.420,
Renault, R 4 - Combi
845
4
32
SAE
8,0
110
5
620
238
362
150
170
16,3
4.455,—
DAF, Daffodil
746
30
SAE
7,5
105
2
660
205
361
144
138
17,3
4.595,—
Renault, Dauphine
845
4
32
SAE
8,0
115
4
663
227
394
152
143
18,1
4.600,—
Citroën, AKL - Weekend
602
22
SAE
7,3
97
3
630
240
380
150
172
17,4
4.690,—
Citroën, AZAM 6
602
23
SAE
7,5
105
4
610
240
387
148
160
17,4
4.690,—
ISAR, T 700
688
30
DIN
7,4
110
2
640
200
346
147
138
4.695
Scaldia „1400"
1360
4
45
SAE
7,0
115
4
990
237
406
154
156
4,700,—
Citroën, AMI 6 Luxe
602
25
SAE
7,7
113
4
623
240
392
153
149
17,4
4.790,—
NSU, Prinz 4
598
36
SAE
7,5
120
2
565
204
344
149
136
17,2
4.795,—
Renault, R 4 Export
845
4
32
SAE
8,0
110
4
600
238
366
148
155
16,9
4.800,—
Wartburg, Standaard Sedan
1000
50
SAE
7,5
125
4
903
245
430
157
145
19,4
4.895,—
Fiat," 850
843
4
42
SAE
8,8
125
2
670
203
358
143
139
18,2
4.945,—
DAF, Daffodil „L"
746
30
SAE
7,5
105
2
660
205
361
144
138
17,7
4.950.—
Morris, 850 Saloon („oude"
vering)
848
4
34
SAE
8,3
120
2
600
203
305
141
135
18,3
4.975,—
Autobianchi, Bianchina
Cabriolet
499
2
25
SAE
3,6
2
510
184
304
134
124
4.990,—
Citroën, AMI 6 Grand Luxe
602
2
25
SAE
7,7
113
4
623
240
392
153
149
17,6
4.990,—
DAF, Combi
746
2
30
SAE
7,5
90
3
720
205
361
146
159
177
4.990,—
Renault, Dauphine Export
845
4
32
SAE
8,0
115
4
663
227
394
152
143
18,4
4.995,—
Simca, „900"
944
4
50
SAE
8,2
128
4
730
222
380
149
133
18,7
4.995,—
E
I
-
S
E
E
"J
s*s
1
1
1
l
j
I
1
li
1
Eo
Mark an typa
«J
<3
X
«2
2
5
-2
X
'S3
01
f 5.000,- - 6.000,-
Volkswagen, 1200 de Luxe
1192
4
34
DIN
7,0
115
2
760
240
407
154
150
18,2
5.090,—
Ford, Anglia de Luxe
997
4
41
SAE
8,9
120
2
749
230
390
145
144
19,0
5.150,
DAF, Daffodil „LE"
746
30
SAE
7,5
105
2
660
205
361
144
138
18,0
5.250,
Wartburg, Sedan de Luxe t.t.
1000
50
SAE
7,5
125
4
903
245
430
157
145
19,7
5.250,
Austin, „7" Hydrolastic
848
4
37
SAE
8,3
120
2
600
203
305
141
135
18,3
5.395,—
Fiat, 600 D Multiple
767
4
32
SAE
7,5
100
4
750
200
334
145
158
5.400,—
Skoda, 1000 MB
988
4
45
SAE
8,3
4
770
240
417
162
139
19,6
5,450,—
Opel, Kadet 2-d Coach
993
4
47
SAE
7,8
120
2
669
233
392
147
142
19,3
5.470,—
Simca, „1000"
944
4
50
SAE
8,2
128
4
730
222
380
149
133
19,3
5.495
Vauxhall, Viva 2-d Coach
1057
4
51
SAE
8,5
125
2
716
233
394
151
136
19,9
5.550,—
Renault, R 8
956
4
48
SAE
8,5
125
4
720
227
398
150
141
19,3
5.595,—
Citroën, AMI 6 - Break
602
25
SAE
7,7
113
5
675
240
396
152
152
18,3
5.690
Hillman, Imp.
875
4
42
BHP
10,0
125
2
698
208
353
153
138
19,6
5.690,—
Auto Union, F 11 t.t.
796
39
SAE
7,3
118
2
730
225
398
153
145
19,4
5.695,—
Ford, Taunus 12 M Tudor
1183
4
50
SAE
7,8
123
2
845
253
425
159
146
20,5
5.725,—
Ford, Cortina de Luxe Tudor
1198
4
54
SAE
9,1
125
2
814
249
428
159
139
20,3
5.725,—
Fiat, 1100 D
1221
4
55
SAE
8,1
130
4
930
234
392
146
149
20,0
5.750,—
Ford, Anglia Estate Car
997
4
41
SAE
8,9
120
3
822
230
392
145
141
19,9
5.755
BMW, LS Luxus
697
32
DIN
7,5
120
2
680
228
2?':
148
136
18,8
19,0
5.825,—
Morris, 850 Traveller
848
4
34
SAE
8,3
120
3
660
214
330
141
135
5.825,—
Austin, A 40 Countryman
1098
4
48
SAE
8,5
130
3
789
221
370
151
146
20,5
5.950,—
Renault, R 8 Major
1108
4
50
SAE
8,5
130
4
770
227
399
150
141
-
5.995,—
6.000,- - 7.000,-
Austin, Seven Countryman
848
4
37
SAE
8,3
120
3
648
214
330
141
136
18,5
6.050,—
Opel, Kadett Caravan
993
4
47
SAE
7,8
120
3
710
233
392
148
143
20,3
6.090,—
Ford, Cortina de L. Fordor
1498
4
65
SAE
9,0
135
4
842
249
428
159
139
20,8
6.110,
Ford, Taunus 12 M Fordor
1498
4
57
SAE
8,0
0,1
130
4
865
253
425
159
146
21,1
6.110,
Neckar, 1200 Euiopa Special
1221
4
55
SAE
130
4
930
234
392
146
149
20,2
6.200,
NSU, Prinz 1000 L
996
4
43
DIN
8,0
135
2
620
225
381
149
136
6.250
Triumph, Herald 1200 Saloon
1147
4
43
SAE
8,0
125
2
810
232
389
153
132
21,4
6.250,—
Glas, „1204"
1189
4
53
DIN
8,5
145
2
740
210
384
150
137
21,8
6.395,—
NSU, „Sportprinz"
598
2
36
SAE
7,5
130
2
555
200
356
152
124
6.475,—
Panhard, 17 Super Luxe
848
2
50
SAE
7,8
130
4
826
257
458
167
143
21,0
6.550,—
Auto Union, F 12 t.t.
889
3
45
SAE
7,2
125
4
735
225
397
158
145
20,7
6.645,—
Simca, „1300"
1290
4
62
SAE
8,5
130
4
960
252
425
158
135
21,3
6.785,—
Glas, S „1004" Coupé
993
4
42
DIN
8,5
135
2
740
210
384
150
135
6.795,—
Volkswagen, 15 N Limousine
1493
4
45
DIN
7,8
125
2
880
240
423
161
148
20,9
6.810,—
Triumph, 12/50
1147
4
53
SAE
8,5
133
2
848
232
389
153
132
6.850,—
Fiat, 1300
1295
4
72
SAE
8,8
140
4
940
242
403
154
142
21,7
6.890,—
Wolseley, Hornet Mk III
998
4
38
SAE
8,3
120
2
651
204
327
140
135
6.920,—
Singer, „Chamois"
875
4
42
BHP
10,0
125
2
698
208
3:3
153
138
19,6
6.975,—
Morris, Cooper
998
4
55
SAE
8,3
140
2
635
203
305
141
113
6.990,-
Austin, 1100 Glider
1098
4
50
SAE
8,5
130
4
830
237
373
153
135
21,5
6.995,—
Morris, 1100
1098
4
48
SAE
8,5
130
4
818
237
373
153
134
21,5
6.995,—
E
f
4
-
1
E
E
E
c
1
I
f.
l!
Merk en fype
<3
s
<2
i
-i
Q-Ö
<sl
7.000,- - 8.000,-
Volkswagen, „1500" Variant
1493
4
45
DIN
7,8
125
3
1140
240
428
175
194
21,5
7.065,—
(Combi)
Ford, Corsoir de Luxe 2 d
1498
4
64
SAE
8,3
135
2
873
257
450
161
141
21,7
7.145,
Wolseley, 1500
1489
4
53
SAE
8,3
8,8
130
4
900
218
385
155
152
7.150,
Fiat, 1500
1481
4
80
SAE
150
4
940
242
403
154
142
22,4
7.190,
Bcrkas, B 1000 Combi
1000
46
SAE
7,3
3
1122
240
454
186
185
7.195,—
Isuzu, Bellett benz, Standaard
1471
4
63
DIN
75
138
4
915
235
395
150
139
7.200,—
Austin, Cooper
998
4
55
SAE
9,0
145
2
640
203
305
141
135
7.250,—
Riley, Elf
998
4
38
SAE
8,3
120
2
644
204
331
143
135
7.445
Hillman, Husky
1390
4
43
BHP
8,0
120
2
935
218
380
154
1*
7.495,—
Scaldia, Perkins Diesel
1621
4
48
SAE
20,0
120
4
1040
237
406
154
156
7.500,
Vauxhall, Victor S sedan
1596
4
70
SAE
8,5
125
4
941
254
440
163
142
22,0
7.625,
DKW, F 102
1175
69
SAE
7,5
135
2
860
248
428
162
146
21,9
7.695,
Hillman, Minx 1600
1592
4
62
BHP
8,3
130
4
992
243
410
154
147
23,2
7.695,—
Opel, Rekord 1500
1488
4
63
SAE
7,2
130
2
933
264
452
170
147
22,0
7.695,—
Autobianchi, Stellino
767
4
32
SAE
7,5
115
2
649
200
367
143
124
7.750,—
Opel, Record 1700
1680
4
68
SAE
75
135
2
943
264
452
170
147
22,7
7.795,—
Ford, Taunus 17 M 2d
1498
4
67
SAE
8,0
135
2
965
271
459
172
150
22,6
7.885,-
Panhard, Comfort S „Tigre"
848
60
SAE
7,8
145
4
854
257
458
167
143
22,1
7.890,-
Simca, 1500
1475
4
81
SAE
9,2
145
4
1010
252
425
153
135
22,5
7.895
Auto Union, F 12 Roadstar
889
51
SAE
7,5
130
2
735
225
397
158
138
7.950,—
Aborth, 850 OT
842
4
43
DIN
9,0
2
646
203
358
143
136
7.975,—
Peugeot, 403 Comfort
1290
4
54
SAE
7,3
4
972
266
446
167
146
22,0
7.980,—
SAAB, 96
841
3
44
SAE
8,1
125
2
800
249
417
160
148
21,4
7.990,—
Volga M 21 Sedan (benz.)
2445
4
30
SAE
7,5
135
4
1360
270
477
ISO
160
7.990,—
Triumph, Vitesse Six
x n nnn t n nnn
1596
6
77
SAE
8,7
148
2
927
233
389
153
134
7.995
8.000,- - J 3.000,-
Karmann-Ghia, 1200 Coupé
1192
4
34
DIN
7,0
120
2
820
240
414
133
131
8.150,
Simca, 1500 Tourist
1475
4
81
SAE
9,2
5
1050
252
425
158
135
8.275,
Isuzu, Bellett Diesel
1764
4
50
DIN
22,0
104
4
990
235
395
150
139
8.300,—
Ford, Taunus 17 M 4 d.
1699
4
78
SAE
9,0
140
4
985
271
459
172
'50
23,0
8.350,—
Riley, „15 Mk III"
1489
4
63
SAE
8,3
145
4
938
218
389
155
149
8.450,—
Triumph, Spitfire
1147
4
70
SAE
9,0
147
2
720
211
369
145
121
8.450,—
Fiat, 1500 L
1481
4
80
SAE
8,8
8,3
140
4
1245
265
448
162
147
24,7
8,500,—
Austin, Cambridge A 60
1622
4
61
SAE
'33
4
1092
254
443
160
147
23,4
8.500,—
Austin, Healy „Sprite" Mk III
1098
4
59
SAE
8,9
145
2
694
203
350
135
125
8.585,—
M.G., Midget
1098
4
55
SAE
8,2
140
2
695
203
346
135
126
8.585,—
Ford, Zephyr 4
1703
4
74
SAE
8,3
135
4
1171
272
458
175
141
23,8
8.695,—
Ford, Corsair G.T. 2 d.
1498
4
S3
SAE
9,0
4
901
257
450
161
141
8.745,—
M.G., „1100"
1098
4
55
SAE
8,9
135
4
833
237
373
153
134
8.750,—
Morris, Oxford IV
1622
4
61
SAE
8,3
135
4
1100
254
443
161
149
23,4
8.850,—
Austin/Morris, Cooper „S'
970
4
65
SAE
9,7
160
2
635
203
305
141
135
8.950,—
Volvo, 544
1778
4
75
SAE
8,5
155
4
980
260
445
159
156
24,4
8.980,—
Ford, Taunus 20 M 2 d.
1998
6
95
SAE
8,0
2
1015
271
459
172
150
25,0
8.995,—
i 5
s I I
9.000,- - 10.000
Opel, Record Coupe
Glos, „1204" T.S. Cabriolet
Peugeot, 404 Sedan
Vauxholl, VX 4/90 FBH Sedon
Citroen, ID 19 Tourist
Ford, Zephyr Six
Wolseley, 16/60
Singer, Gozelle
Fiat, 1800 B
Renault, Corovelle Coupé
Toyota, Crown Standard
Ford, Taunus 20 M 2d.
NSU, Spider
Peugeot, 403 Diesel
Loncia, Fulvia Sedan
Austin, A 60 Cambridge
Diesel
Simca, 1000 Coupé
Vauxholl, Velox
5
i
I
j
X
t
j
Is
<52
1680
4
76
SAE
8,0
145
2
965
264
451
170
140
9.225,-
1189
4
70
DIN
9,5
2
765
210
384
150
137
9.265,—
1618
4
76
SAE
7 A
142
4
1043
265
443
163
140
24,3
9.300,-
1594
4
87
SAE
9,3
140
4
990
254
440
163
142
24,7
9.465,-
1911
4
70
SAE
75
145
4
1182
313
484
179
147
25,1
9.490,-
2553
6
105
SAE
8,3
150
4
1214
272
458
175
141
24,3
9.525,—
1622
4
61
SAE
8,3
130
4
1105
254
443
161
149
9.550,-
1592
4
56
BHP
8,3
8,8
130
4
1018
244
418
154
147
9.675,-
1795
6
97
SAE
150
4
1265
265
448
162
147
25,7
9.700,-
1108
4
55
SAE
8,5
135
2
820
227
426
159
135
9.750.-
1897
4
85
SAE
7,7
4
1235
269
461
170
146
9.775,-
1998
6
100
SAE
9,0
2
1030
271
459
172
150
9.895,-
500
50
DIN
150
2
685
202
358
152
124
9 900,-
1290
4
54
SAE
21,0
120
4
972
266
446
167
146
9 900,-
1091
4
60
DIN
7 A
138
4
1042
248
414
156
140
9 950.-
1489
4
40
SAE
23,0
110
4
1168
254
443
160
147
9975,-
944
4
52
SAE
9,2
140
2
7*5
222
393
153
126
9.995,-
2660
6
115
SAE
8,5
155
4
1200
273
462
179
143
24,8
9.995,-
10.000,- - 12.00
Landrover, 88" benzine
Austin, Cooper „S" 1275
Volga-Rover, M 21 Sedon
Diesel
BMW, „1600"
Austin, 1800 Balanza
Volkswagen, 1500 S (Kor-
mann-Ghia coupé)
Riley, 4/72
Triumph, Bond Equipe G.T.
2 2
Volvo, „131"
Ford, Zodiac
MG, MG „B"
MG, Maquette Mk IV
Valiant V 100
Citroen, Idéal 19
Panhard, 24 CT
Innocenti, S 1100
BMW, „1800"
Peugeot, 404 Diesel Sedan
Isuzu, Belieft Diesel
Peugeot, 404 Sedan-iniectie
Van den Plas, Princess 1100
Alfa Romeo, Giulia 1300
Volvo, 122 Sedan 4
2286
4
77
BHP
7,0
4
1339
223
362
163
197
10.110,—
1275
4
75
SAE
9,5
160
2
635
203
305
141
135
10.210,-
2286
4
65
SAE
23,0
120
4
1528
270
477
180
160
10.290,-
1573
4
83
DIN
8,6
150
4
1050
255
450
171
145
10.375,—
1798
4
84
SAE
8.2
145
4
1150
269
417
170
143
10.500,-
1493
4
54
DIN
8,5
145
2
900
240
428
162
134
10.550,—
1622
4
68
SAE
8,3
145
4
1130
254
452
161
149
10.650,-
1147
4
70
SAE
9,0
2
765
232
394
153
131
10.850,-
1778
4
75
SAE
8,5
155
2
1040
260
445
162
150
25,7
10.870,—
2553
6
114
SAE
83
160
4
1234
272
458
175
141
26,4
10.950,-
1798
4
94
SAE
83
165
2
928
231
389
152
126
10.970-
1622
4
68
SAE
83
135
4
1150
254
452
161
149
10.990,-
2785
6
101
SAE
83
150
4
1215
269
478
178
138
10.990,-
1911
4
75
SAE
73
145
4
1212
313
484
179
147
26,5
11.190,—
848
2
60
SAE
73
150
4
830
230
426
163
110
11.190,—
1098
4
58
SAE
8,9
140
4
695
203
342
147
126
11.500,—
1773
4
90
DIN
8,6
160
4
1070
255
450
171
145
23,5
11.525,—
1948
4
68
SAE
21,0
4
1110
265
443
163
140
11.600,—
1991
4
55
DIN
21,0
120
4
1255
253
451
169
149
11.900,
1618
4
96
SAE
8,8
4
1043
265
443
163
140
11.900,
1098
4
55
SAE
8,9
130
4
830
233
374
153
133
11.975,
1290
4
89
SAE
155
4
980
251
412
156
143
11.980,-
1778
4
90
SAE
8,5
160
4
1050
260
445
162
150
11.990,—
12.000,- - 14.00
Morgan, Plus Four roadster
Sunbeam, Ropier
Sunbeam, Alpine
Fiat, 2300
Alfa Romeo, Giulio 1600
Opel, Kapitön
Citroen, DS 19 Hydraulique
Lancia, Flavia 1500
Triumph, „2000"
Rambler/Renault, Classic Six
Triumph, TR 4
Chevrolet, Chevelle 300
Dodge, Dart 270
Mercedes, 190 Sedan
Auto Union, 1000 Sport t.t.
Humber, Sceptre Sports
Saloon
Lancia, Flavia 1800 sedan
Valiant, V 200
Citroen, DS 19 Pallas hydr.
"s
f
S
f
X
t
E
E
s
i
I
i
■ÊÏ-
31
2138
4
105
SAE
9,0
175
2
915
246
386
151
132
12.100,
1542
4
84
BHP
9,1
150
2
1054
244
415
154
145
12.225,
1592
4
87
BHP
9,1
8,8
160
2
989
218
396
154
131
12.225,
2279
6
117
SAE
160
4
1260
265
448
162
147
12.400,—
1570
4
106
SAE
9,1
165
4
1000
251
414
156
143
12.480,—
2605
6
117
SAE
8,2
155
4
1318
284
495
191
145
27,0
12.540,-
1911
4
83
SAE
8,5
167
4
1220
313
484
179
147
28,1
12.650,
1488
4
80
SAE
3,5
4
1182
265
458
161
150
12.750,
1998
6
99
SAE
8,5
154
4
1170
269
442
165
142
12.830,
3258
6
128
DIN
85
160
4
1355
285
495
189
142
27,9
12.950,—
2138
4
110
SAE
9,0
177
2
985
224
396
147
127
13.000
3180
6
122
SAE
85
150
4
1386
292
500
190
135
13.200,—
2785
6
101
SAE
8,5
150
4
1245
282
499
177
138
13.250,—
1897
4
9C
SAE
8,7
145
4
1250
270
473
180
150
27,5
13 400,—
981
3
62
SAE
8,0
145
2
950
235
420
168
135
13,500,
1592
4
84
BHP
9,1
150
2
1097
257
420
161
145
13575,
1800
4
92
DIN
9,0
160
4
1190
265
458
161
151
13.750,
3687
6
145
SAE
8,4
4
1250
269
478
173
138
28,1
13.775,—
1911
4
83
SAE
8,5
167
4
1220
313
434
179
147
30,4
13.850,—
f I
2
'8
is
EEN GREEP BOVEN DE 14.000,-
Italië
Alfa Romeo, 2600 Berltno
Alfa Romeo, 2600 Sprint
Ferrari, 330 GT
Fiat, 1600 S cabriolet
Fiat, 2300 S coupé
ISO Rivolta, 2-deurs coach
Lancia Flaminia 2500
Lancia, Flaminia Sport
Zagato
Lancia, Flaminia Sedan 2.8
Frankrijk
Citroen, DS 19 Cabriolet
Peugeot, 404 Coupé (benz.
inj.)
BMW, 3200 CS Bertone coupé
Glas, 1300 GT sportcoupé
Mercedes-Benz, 220 Sedan
Mercedes-Benz. 220 SE ca
briolet
Mercedes-Benz, 230 Roadster
Mercedes-Benz, 300 SE Sedon
Mercedes-Benz, 600 Pullman
Opel, Admiral Sedan
Opel, Diplomat
Porsche, Coupé 356
Zweden
Volvo, P 1800 Sportcabr.
Groot-Brittannië
Aston-Martin, DB 5
Austin, A 110 Westminster
Austin, Healey 3000
Bentley, S 3
Daimler, V-8 Saloon
Daimler. Limousine
Humber, Hawk Saloon
Humber, Super Snipe Saloon
Jaguar, Mark II 2,4
Jaguar, Mark II 3,4
Jaguar, Mark 10 4,2
Von den Plas, Princess „R"
Rolls Royce, Silver Cloud III
Rover, 2000
Rover, 3 Litre Mk 2 Saloon
Sunbeam, Alpine 260
2582
6
148
SAE
8,5
175
4
1380
272
470
170
141
21.880,-
2582
6
165
SAE
9,0
8,8
200
2
1280
258
458
171
133
25.880,—
3967
12
300
260
2
1380
265
484
171
136
64.000,—
1568
4
100
SAE
8,6
175
2
990
234
403
152
130
14.300,—
2280
6
'5:
SAE
9,5
190
2
1300
265
462
163
136
23.000,—
5359
8
300
SAE
10,5
2
1458
270
484
176
134
42.750,—
2458
6
110 CUNA
8,4
-
4
1522
287
486
175
148
19.950,
2458
6
140 CUNA
9,0
2
1330
252
450
163
22.750,
2775
6
129
DIN
9,0
160
4
1579
287
486
175
148
23.000,
1911
4
83
SAE
8,5
167
2
1248
313
484
179
147
22.500,—
1618
4
96
SAE
8.8
160
2
1043
265
443
163
140
17.500,-
3168
8
160
DIN
9,0
200
2
1500
284
485
176
147
43.500,-
1289
4
75
DIN
9,2
170
2
800
232
405
155
128
14.375,-
2195
6
105
SAE
8,7
160
4
1320
275
488
180
150
15.300-
2195
6
134
SAE
8,7
2
1510
275
488
185
143
34500,-
2306
6
170
SAE
9,3
220
2
1295
240
429
176
131
26.650,—
2996
6
195
SAE
8,8
180
4
1565
275
488
180
146
32.000,—
6329
8
300
SAE
9,0
205
4
2630
390
624
195
151
34.000,—
2605
6
117
SAE
8,2
155
4
1318
284
495
191
145
27,8
14.290
4638
8
223
SAE
9,2
200
4
15i0
284
494
191
145
19.000-
1582
75
DIN
8.5
175
2
935
210
401
167
132
16.700,-
1778
4
108
SAE
10,
170
2
mi
245
440
170
128
-
18.975,-
3995
6
282
SAE
8,9
270
2
1410
249
457
168
132
63.500,-
2912
6
120
SAE
8,3
165
4
1605
279
476
174
151
15.600,-
2912
6
150
SAE
9,0
185
2
1120
234
400
154
129
16.700,-
6230
8
9,0
4
2108
312
538
190
163
67500,-
2548
8
140
SAE
3,2
180
4
1436
273
460
170
146
22.780,—
4500
8
220
SAE
8,0
170
4
2075
350
574
189
164
48.700,—
2267
4
78
BHP
7$
145
4
1463
279
467
178
151
14.475-
2965
6
137
BHP
8.0
160
4
1620
279
476
178
152
18.975,-
2483
6
120
SAE
8,0
8,0
160
4
1418
273
460
170
146
18.750-
3442
6
210
SAE
190
4
1513
273
459
170
146
22580,—
4235
6
265
SAE
3.0
190
4
1880
305
513
193
138
32 950.-
3909
6
175
SAE
7,8
4
1626
279
478
174
150
29500-
6230
8
190
4
2108
312
538
190
163
69.000,—
1978
4
90
BHP
9,0
160
4
1255
263
453
169
139
16.500,—
2995
6
129
BHP
8,0
170
4
1657
281
474
178
156
22.800,-
4261
8
164
BHP
8.8
4
1145
218
394
154
131
17.975.-