AUTO'S KIJKEN OP TAriER fe 5 2 I f 0 WOENSDAG 17 FEBRUARI 1965 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT 17 Wij hebben in deze gouden R.A.I.-krant een opsom ming samengesteld von in Nederland verkri|gbaie auto mobielen. Deze tabellen zijn aan de hand van R.A.I.- en A.N.W.B,-diensten opgesteld, de gegevens zijn de laatst beschikbare. Bij hel samenstellen van deze tabellen is uitgegaan van opklimmende catalogusprijs tol 14.000,Ge streefd is niet naar een zo gedetailleerd mogelijk over zicht, omdat dikwijls de verschillen tussen diverse typen maar klein zijn en betrekking hebben op bekleding, chroom en kleine vormwijzigingen. In het algemeen is voor modellen waarvan naast het basistype nog een aanlal „afleidingen" wordt uitgebracht, alleen het meest gangbare type gekozen. Slechts wanneer een basistype zo werd uitgebouwd dat een auto ontstond met geheel andere vorm of van geheel nieuwe pres taties, is ook de „afleiding" opgenomen. De prijzen zijn die welke per 1 januari 1965 golden. In enkele gevallen zijn daarin nadien kleine wi|z gin gen gekomen. R.A.I.-primeurs ontbreken op deze lijs ten gedeellelijkj zij worden elders vermeld. Voor wagens in de prijsklasse boven de 14.000, is een vermelding per land en per mark ingevoerd. De Amorikoanse modellen zijn in een aparte label onder gebracht. De verwijzingen naar een voetnoot beduiden! 1f.f.t tweetakt 2) opgave von de fabrikant of importeur 3) volgens A.N.W.B.-opgaven. Deze calculoties zijn aan de voorzichtige kant. Zij geven echter zonder meer een betrouwbare vergelijkingsmaatstaf. 4) opgave van hel R.A.I.-secretariaat per 1 jan. 1965. <3 X 2 S J x Beneden 4.000,- Goggomobil, T 300 t.t. 293 2 15 DIN 6,0 90 2 400 180 290 128 131 3.245,— Goggomobil, T 400 t.t. 392 2 19 DIN 6,0 too 2 400 180 290 128 131 3.395,— Fiat, 500 Giardiniera 499 2 22 SAE 7,1 95 2 500 184 297 132 133 14,6 3.395,— Trabant, 601 Standard t.t. 600 2 26 SAE 7j6 100 2 602 202 356 150 144 16,6 3.575, Trobant, 601 Limousine de Luxe 600 2 26 SAE 7,6 100 2 602 202 356 150 144 16,6 3.775, Autobionchi, Quottroposti 499 2 22 SAE 7,1 2 535 184 302 134 135 3.850, Trabant, P 60 kombi t.t. 600 2 26 SAE 7,6 100 3 650 202 340 149 147 3.875,— Fiat, 500 Giardiuiera 499 2 22 SAE 7,1 90 3 555 194 318 132 135 15,6 3.945,— Fiat, 600 D 767 4 32 SAE 7,5 110 2 605 200 329 138 141 16,3 3.945,— Renault, R 4 Sedan 845 4 32 SAE 8,0 110 4 593 238 366 148 155 16,3 3.995,— 4.000,- - 5.000,- Citroën, 2 CV-AZ 425 2 18 SAE 7,5 8,0 95 4 510 240 384 148 160 15,9 4.150,— Renault, R 4 - Econoom 845 4 32 SAE 110 4 593 238 366 148 155 16,3 4.150,— Autobianchi, Panoramica 499 21 SAE 7,1 3 570 194 323 134 133 4.290,— Goggomobil, Sportcoupé t.t. 395 19 DIN 6,0 100 2 460 180 304 137 124 4 315, Neckar, 600 Jagst 767 4 32 SAE 7$ 110 2 605 200 329 138 141 16,3 4.395, Citroën, 2 CV - AZM 3 425 13 SAE 7,5 95 4 525 240 384 148 160 15,9 4.420, Renault, R 4 - Combi 845 4 32 SAE 8,0 110 5 620 238 362 150 170 16,3 4.455,— DAF, Daffodil 746 30 SAE 7,5 105 2 660 205 361 144 138 17,3 4.595,— Renault, Dauphine 845 4 32 SAE 8,0 115 4 663 227 394 152 143 18,1 4.600,— Citroën, AKL - Weekend 602 22 SAE 7,3 97 3 630 240 380 150 172 17,4 4.690,— Citroën, AZAM 6 602 23 SAE 7,5 105 4 610 240 387 148 160 17,4 4.690,— ISAR, T 700 688 30 DIN 7,4 110 2 640 200 346 147 138 4.695 Scaldia „1400" 1360 4 45 SAE 7,0 115 4 990 237 406 154 156 4,700,— Citroën, AMI 6 Luxe 602 25 SAE 7,7 113 4 623 240 392 153 149 17,4 4.790,— NSU, Prinz 4 598 36 SAE 7,5 120 2 565 204 344 149 136 17,2 4.795,— Renault, R 4 Export 845 4 32 SAE 8,0 110 4 600 238 366 148 155 16,9 4.800,— Wartburg, Standaard Sedan 1000 50 SAE 7,5 125 4 903 245 430 157 145 19,4 4.895,— Fiat," 850 843 4 42 SAE 8,8 125 2 670 203 358 143 139 18,2 4.945,— DAF, Daffodil „L" 746 30 SAE 7,5 105 2 660 205 361 144 138 17,7 4.950.— Morris, 850 Saloon („oude" vering) 848 4 34 SAE 8,3 120 2 600 203 305 141 135 18,3 4.975,— Autobianchi, Bianchina Cabriolet 499 2 25 SAE 3,6 2 510 184 304 134 124 4.990,— Citroën, AMI 6 Grand Luxe 602 2 25 SAE 7,7 113 4 623 240 392 153 149 17,6 4.990,— DAF, Combi 746 2 30 SAE 7,5 90 3 720 205 361 146 159 177 4.990,— Renault, Dauphine Export 845 4 32 SAE 8,0 115 4 663 227 394 152 143 18,4 4.995,— Simca, „900" 944 4 50 SAE 8,2 128 4 730 222 380 149 133 18,7 4.995,— E I - S E E "J s*s 1 1 1 l j I 1 li 1 Eo Mark an typa «J <3 X «2 2 5 -2 X 'S3 01 f 5.000,- - 6.000,- Volkswagen, 1200 de Luxe 1192 4 34 DIN 7,0 115 2 760 240 407 154 150 18,2 5.090,— Ford, Anglia de Luxe 997 4 41 SAE 8,9 120 2 749 230 390 145 144 19,0 5.150, DAF, Daffodil „LE" 746 30 SAE 7,5 105 2 660 205 361 144 138 18,0 5.250, Wartburg, Sedan de Luxe t.t. 1000 50 SAE 7,5 125 4 903 245 430 157 145 19,7 5.250, Austin, „7" Hydrolastic 848 4 37 SAE 8,3 120 2 600 203 305 141 135 18,3 5.395,— Fiat, 600 D Multiple 767 4 32 SAE 7,5 100 4 750 200 334 145 158 5.400,— Skoda, 1000 MB 988 4 45 SAE 8,3 4 770 240 417 162 139 19,6 5,450,— Opel, Kadet 2-d Coach 993 4 47 SAE 7,8 120 2 669 233 392 147 142 19,3 5.470,— Simca, „1000" 944 4 50 SAE 8,2 128 4 730 222 380 149 133 19,3 5.495 Vauxhall, Viva 2-d Coach 1057 4 51 SAE 8,5 125 2 716 233 394 151 136 19,9 5.550,— Renault, R 8 956 4 48 SAE 8,5 125 4 720 227 398 150 141 19,3 5.595,— Citroën, AMI 6 - Break 602 25 SAE 7,7 113 5 675 240 396 152 152 18,3 5.690 Hillman, Imp. 875 4 42 BHP 10,0 125 2 698 208 353 153 138 19,6 5.690,— Auto Union, F 11 t.t. 796 39 SAE 7,3 118 2 730 225 398 153 145 19,4 5.695,— Ford, Taunus 12 M Tudor 1183 4 50 SAE 7,8 123 2 845 253 425 159 146 20,5 5.725,— Ford, Cortina de Luxe Tudor 1198 4 54 SAE 9,1 125 2 814 249 428 159 139 20,3 5.725,— Fiat, 1100 D 1221 4 55 SAE 8,1 130 4 930 234 392 146 149 20,0 5.750,— Ford, Anglia Estate Car 997 4 41 SAE 8,9 120 3 822 230 392 145 141 19,9 5.755 BMW, LS Luxus 697 32 DIN 7,5 120 2 680 228 2?': 148 136 18,8 19,0 5.825,— Morris, 850 Traveller 848 4 34 SAE 8,3 120 3 660 214 330 141 135 5.825,— Austin, A 40 Countryman 1098 4 48 SAE 8,5 130 3 789 221 370 151 146 20,5 5.950,— Renault, R 8 Major 1108 4 50 SAE 8,5 130 4 770 227 399 150 141 - 5.995,— 6.000,- - 7.000,- Austin, Seven Countryman 848 4 37 SAE 8,3 120 3 648 214 330 141 136 18,5 6.050,— Opel, Kadett Caravan 993 4 47 SAE 7,8 120 3 710 233 392 148 143 20,3 6.090,— Ford, Cortina de L. Fordor 1498 4 65 SAE 9,0 135 4 842 249 428 159 139 20,8 6.110, Ford, Taunus 12 M Fordor 1498 4 57 SAE 8,0 0,1 130 4 865 253 425 159 146 21,1 6.110, Neckar, 1200 Euiopa Special 1221 4 55 SAE 130 4 930 234 392 146 149 20,2 6.200, NSU, Prinz 1000 L 996 4 43 DIN 8,0 135 2 620 225 381 149 136 6.250 Triumph, Herald 1200 Saloon 1147 4 43 SAE 8,0 125 2 810 232 389 153 132 21,4 6.250,— Glas, „1204" 1189 4 53 DIN 8,5 145 2 740 210 384 150 137 21,8 6.395,— NSU, „Sportprinz" 598 2 36 SAE 7,5 130 2 555 200 356 152 124 6.475,— Panhard, 17 Super Luxe 848 2 50 SAE 7,8 130 4 826 257 458 167 143 21,0 6.550,— Auto Union, F 12 t.t. 889 3 45 SAE 7,2 125 4 735 225 397 158 145 20,7 6.645,— Simca, „1300" 1290 4 62 SAE 8,5 130 4 960 252 425 158 135 21,3 6.785,— Glas, S „1004" Coupé 993 4 42 DIN 8,5 135 2 740 210 384 150 135 6.795,— Volkswagen, 15 N Limousine 1493 4 45 DIN 7,8 125 2 880 240 423 161 148 20,9 6.810,— Triumph, 12/50 1147 4 53 SAE 8,5 133 2 848 232 389 153 132 6.850,— Fiat, 1300 1295 4 72 SAE 8,8 140 4 940 242 403 154 142 21,7 6.890,— Wolseley, Hornet Mk III 998 4 38 SAE 8,3 120 2 651 204 327 140 135 6.920,— Singer, „Chamois" 875 4 42 BHP 10,0 125 2 698 208 3:3 153 138 19,6 6.975,— Morris, Cooper 998 4 55 SAE 8,3 140 2 635 203 305 141 113 6.990,- Austin, 1100 Glider 1098 4 50 SAE 8,5 130 4 830 237 373 153 135 21,5 6.995,— Morris, 1100 1098 4 48 SAE 8,5 130 4 818 237 373 153 134 21,5 6.995,— E f 4 - 1 E E E c 1 I f. l! Merk en fype <3 s <2 i -i Q-Ö <sl 7.000,- - 8.000,- Volkswagen, „1500" Variant 1493 4 45 DIN 7,8 125 3 1140 240 428 175 194 21,5 7.065,— (Combi) Ford, Corsoir de Luxe 2 d 1498 4 64 SAE 8,3 135 2 873 257 450 161 141 21,7 7.145, Wolseley, 1500 1489 4 53 SAE 8,3 8,8 130 4 900 218 385 155 152 7.150, Fiat, 1500 1481 4 80 SAE 150 4 940 242 403 154 142 22,4 7.190, Bcrkas, B 1000 Combi 1000 46 SAE 7,3 3 1122 240 454 186 185 7.195,— Isuzu, Bellett benz, Standaard 1471 4 63 DIN 75 138 4 915 235 395 150 139 7.200,— Austin, Cooper 998 4 55 SAE 9,0 145 2 640 203 305 141 135 7.250,— Riley, Elf 998 4 38 SAE 8,3 120 2 644 204 331 143 135 7.445 Hillman, Husky 1390 4 43 BHP 8,0 120 2 935 218 380 154 1* 7.495,— Scaldia, Perkins Diesel 1621 4 48 SAE 20,0 120 4 1040 237 406 154 156 7.500, Vauxhall, Victor S sedan 1596 4 70 SAE 8,5 125 4 941 254 440 163 142 22,0 7.625, DKW, F 102 1175 69 SAE 7,5 135 2 860 248 428 162 146 21,9 7.695, Hillman, Minx 1600 1592 4 62 BHP 8,3 130 4 992 243 410 154 147 23,2 7.695,— Opel, Rekord 1500 1488 4 63 SAE 7,2 130 2 933 264 452 170 147 22,0 7.695,— Autobianchi, Stellino 767 4 32 SAE 7,5 115 2 649 200 367 143 124 7.750,— Opel, Record 1700 1680 4 68 SAE 75 135 2 943 264 452 170 147 22,7 7.795,— Ford, Taunus 17 M 2d 1498 4 67 SAE 8,0 135 2 965 271 459 172 150 22,6 7.885,- Panhard, Comfort S „Tigre" 848 60 SAE 7,8 145 4 854 257 458 167 143 22,1 7.890,- Simca, 1500 1475 4 81 SAE 9,2 145 4 1010 252 425 153 135 22,5 7.895 Auto Union, F 12 Roadstar 889 51 SAE 7,5 130 2 735 225 397 158 138 7.950,— Aborth, 850 OT 842 4 43 DIN 9,0 2 646 203 358 143 136 7.975,— Peugeot, 403 Comfort 1290 4 54 SAE 7,3 4 972 266 446 167 146 22,0 7.980,— SAAB, 96 841 3 44 SAE 8,1 125 2 800 249 417 160 148 21,4 7.990,— Volga M 21 Sedan (benz.) 2445 4 30 SAE 7,5 135 4 1360 270 477 ISO 160 7.990,— Triumph, Vitesse Six x n nnn t n nnn 1596 6 77 SAE 8,7 148 2 927 233 389 153 134 7.995 8.000,- - J 3.000,- Karmann-Ghia, 1200 Coupé 1192 4 34 DIN 7,0 120 2 820 240 414 133 131 8.150, Simca, 1500 Tourist 1475 4 81 SAE 9,2 5 1050 252 425 158 135 8.275, Isuzu, Bellett Diesel 1764 4 50 DIN 22,0 104 4 990 235 395 150 139 8.300,— Ford, Taunus 17 M 4 d. 1699 4 78 SAE 9,0 140 4 985 271 459 172 '50 23,0 8.350,— Riley, „15 Mk III" 1489 4 63 SAE 8,3 145 4 938 218 389 155 149 8.450,— Triumph, Spitfire 1147 4 70 SAE 9,0 147 2 720 211 369 145 121 8.450,— Fiat, 1500 L 1481 4 80 SAE 8,8 8,3 140 4 1245 265 448 162 147 24,7 8,500,— Austin, Cambridge A 60 1622 4 61 SAE '33 4 1092 254 443 160 147 23,4 8.500,— Austin, Healy „Sprite" Mk III 1098 4 59 SAE 8,9 145 2 694 203 350 135 125 8.585,— M.G., Midget 1098 4 55 SAE 8,2 140 2 695 203 346 135 126 8.585,— Ford, Zephyr 4 1703 4 74 SAE 8,3 135 4 1171 272 458 175 141 23,8 8.695,— Ford, Corsair G.T. 2 d. 1498 4 S3 SAE 9,0 4 901 257 450 161 141 8.745,— M.G., „1100" 1098 4 55 SAE 8,9 135 4 833 237 373 153 134 8.750,— Morris, Oxford IV 1622 4 61 SAE 8,3 135 4 1100 254 443 161 149 23,4 8.850,— Austin/Morris, Cooper „S' 970 4 65 SAE 9,7 160 2 635 203 305 141 135 8.950,— Volvo, 544 1778 4 75 SAE 8,5 155 4 980 260 445 159 156 24,4 8.980,— Ford, Taunus 20 M 2 d. 1998 6 95 SAE 8,0 2 1015 271 459 172 150 25,0 8.995,— i 5 s I I 9.000,- - 10.000 Opel, Record Coupe Glos, „1204" T.S. Cabriolet Peugeot, 404 Sedan Vauxholl, VX 4/90 FBH Sedon Citroen, ID 19 Tourist Ford, Zephyr Six Wolseley, 16/60 Singer, Gozelle Fiat, 1800 B Renault, Corovelle Coupé Toyota, Crown Standard Ford, Taunus 20 M 2d. NSU, Spider Peugeot, 403 Diesel Loncia, Fulvia Sedan Austin, A 60 Cambridge Diesel Simca, 1000 Coupé Vauxholl, Velox 5 i I j X t j Is <52 1680 4 76 SAE 8,0 145 2 965 264 451 170 140 9.225,- 1189 4 70 DIN 9,5 2 765 210 384 150 137 9.265,— 1618 4 76 SAE 7 A 142 4 1043 265 443 163 140 24,3 9.300,- 1594 4 87 SAE 9,3 140 4 990 254 440 163 142 24,7 9.465,- 1911 4 70 SAE 75 145 4 1182 313 484 179 147 25,1 9.490,- 2553 6 105 SAE 8,3 150 4 1214 272 458 175 141 24,3 9.525,— 1622 4 61 SAE 8,3 130 4 1105 254 443 161 149 9.550,- 1592 4 56 BHP 8,3 8,8 130 4 1018 244 418 154 147 9.675,- 1795 6 97 SAE 150 4 1265 265 448 162 147 25,7 9.700,- 1108 4 55 SAE 8,5 135 2 820 227 426 159 135 9.750.- 1897 4 85 SAE 7,7 4 1235 269 461 170 146 9.775,- 1998 6 100 SAE 9,0 2 1030 271 459 172 150 9.895,- 500 50 DIN 150 2 685 202 358 152 124 9 900,- 1290 4 54 SAE 21,0 120 4 972 266 446 167 146 9 900,- 1091 4 60 DIN 7 A 138 4 1042 248 414 156 140 9 950.- 1489 4 40 SAE 23,0 110 4 1168 254 443 160 147 9975,- 944 4 52 SAE 9,2 140 2 7*5 222 393 153 126 9.995,- 2660 6 115 SAE 8,5 155 4 1200 273 462 179 143 24,8 9.995,- 10.000,- - 12.00 Landrover, 88" benzine Austin, Cooper „S" 1275 Volga-Rover, M 21 Sedon Diesel BMW, „1600" Austin, 1800 Balanza Volkswagen, 1500 S (Kor- mann-Ghia coupé) Riley, 4/72 Triumph, Bond Equipe G.T. 2 2 Volvo, „131" Ford, Zodiac MG, MG „B" MG, Maquette Mk IV Valiant V 100 Citroen, Idéal 19 Panhard, 24 CT Innocenti, S 1100 BMW, „1800" Peugeot, 404 Diesel Sedan Isuzu, Belieft Diesel Peugeot, 404 Sedan-iniectie Van den Plas, Princess 1100 Alfa Romeo, Giulia 1300 Volvo, 122 Sedan 4 2286 4 77 BHP 7,0 4 1339 223 362 163 197 10.110,— 1275 4 75 SAE 9,5 160 2 635 203 305 141 135 10.210,- 2286 4 65 SAE 23,0 120 4 1528 270 477 180 160 10.290,- 1573 4 83 DIN 8,6 150 4 1050 255 450 171 145 10.375,— 1798 4 84 SAE 8.2 145 4 1150 269 417 170 143 10.500,- 1493 4 54 DIN 8,5 145 2 900 240 428 162 134 10.550,— 1622 4 68 SAE 8,3 145 4 1130 254 452 161 149 10.650,- 1147 4 70 SAE 9,0 2 765 232 394 153 131 10.850,- 1778 4 75 SAE 8,5 155 2 1040 260 445 162 150 25,7 10.870,— 2553 6 114 SAE 83 160 4 1234 272 458 175 141 26,4 10.950,- 1798 4 94 SAE 83 165 2 928 231 389 152 126 10.970- 1622 4 68 SAE 83 135 4 1150 254 452 161 149 10.990,- 2785 6 101 SAE 83 150 4 1215 269 478 178 138 10.990,- 1911 4 75 SAE 73 145 4 1212 313 484 179 147 26,5 11.190,— 848 2 60 SAE 73 150 4 830 230 426 163 110 11.190,— 1098 4 58 SAE 8,9 140 4 695 203 342 147 126 11.500,— 1773 4 90 DIN 8,6 160 4 1070 255 450 171 145 23,5 11.525,— 1948 4 68 SAE 21,0 4 1110 265 443 163 140 11.600,— 1991 4 55 DIN 21,0 120 4 1255 253 451 169 149 11.900, 1618 4 96 SAE 8,8 4 1043 265 443 163 140 11.900, 1098 4 55 SAE 8,9 130 4 830 233 374 153 133 11.975, 1290 4 89 SAE 155 4 980 251 412 156 143 11.980,- 1778 4 90 SAE 8,5 160 4 1050 260 445 162 150 11.990,— 12.000,- - 14.00 Morgan, Plus Four roadster Sunbeam, Ropier Sunbeam, Alpine Fiat, 2300 Alfa Romeo, Giulio 1600 Opel, Kapitön Citroen, DS 19 Hydraulique Lancia, Flavia 1500 Triumph, „2000" Rambler/Renault, Classic Six Triumph, TR 4 Chevrolet, Chevelle 300 Dodge, Dart 270 Mercedes, 190 Sedan Auto Union, 1000 Sport t.t. Humber, Sceptre Sports Saloon Lancia, Flavia 1800 sedan Valiant, V 200 Citroen, DS 19 Pallas hydr. "s f S f X t E E s i I i ■ÊÏ- 31 2138 4 105 SAE 9,0 175 2 915 246 386 151 132 12.100, 1542 4 84 BHP 9,1 150 2 1054 244 415 154 145 12.225, 1592 4 87 BHP 9,1 8,8 160 2 989 218 396 154 131 12.225, 2279 6 117 SAE 160 4 1260 265 448 162 147 12.400,— 1570 4 106 SAE 9,1 165 4 1000 251 414 156 143 12.480,— 2605 6 117 SAE 8,2 155 4 1318 284 495 191 145 27,0 12.540,- 1911 4 83 SAE 8,5 167 4 1220 313 484 179 147 28,1 12.650, 1488 4 80 SAE 3,5 4 1182 265 458 161 150 12.750, 1998 6 99 SAE 8,5 154 4 1170 269 442 165 142 12.830, 3258 6 128 DIN 85 160 4 1355 285 495 189 142 27,9 12.950,— 2138 4 110 SAE 9,0 177 2 985 224 396 147 127 13.000 3180 6 122 SAE 85 150 4 1386 292 500 190 135 13.200,— 2785 6 101 SAE 8,5 150 4 1245 282 499 177 138 13.250,— 1897 4 9C SAE 8,7 145 4 1250 270 473 180 150 27,5 13 400,— 981 3 62 SAE 8,0 145 2 950 235 420 168 135 13,500, 1592 4 84 BHP 9,1 150 2 1097 257 420 161 145 13575, 1800 4 92 DIN 9,0 160 4 1190 265 458 161 151 13.750, 3687 6 145 SAE 8,4 4 1250 269 478 173 138 28,1 13.775,— 1911 4 83 SAE 8,5 167 4 1220 313 434 179 147 30,4 13.850,— f I 2 '8 is EEN GREEP BOVEN DE 14.000,- Italië Alfa Romeo, 2600 Berltno Alfa Romeo, 2600 Sprint Ferrari, 330 GT Fiat, 1600 S cabriolet Fiat, 2300 S coupé ISO Rivolta, 2-deurs coach Lancia Flaminia 2500 Lancia, Flaminia Sport Zagato Lancia, Flaminia Sedan 2.8 Frankrijk Citroen, DS 19 Cabriolet Peugeot, 404 Coupé (benz. inj.) BMW, 3200 CS Bertone coupé Glas, 1300 GT sportcoupé Mercedes-Benz, 220 Sedan Mercedes-Benz. 220 SE ca briolet Mercedes-Benz, 230 Roadster Mercedes-Benz, 300 SE Sedon Mercedes-Benz, 600 Pullman Opel, Admiral Sedan Opel, Diplomat Porsche, Coupé 356 Zweden Volvo, P 1800 Sportcabr. Groot-Brittannië Aston-Martin, DB 5 Austin, A 110 Westminster Austin, Healey 3000 Bentley, S 3 Daimler, V-8 Saloon Daimler. Limousine Humber, Hawk Saloon Humber, Super Snipe Saloon Jaguar, Mark II 2,4 Jaguar, Mark II 3,4 Jaguar, Mark 10 4,2 Von den Plas, Princess „R" Rolls Royce, Silver Cloud III Rover, 2000 Rover, 3 Litre Mk 2 Saloon Sunbeam, Alpine 260 2582 6 148 SAE 8,5 175 4 1380 272 470 170 141 21.880,- 2582 6 165 SAE 9,0 8,8 200 2 1280 258 458 171 133 25.880,— 3967 12 300 260 2 1380 265 484 171 136 64.000,— 1568 4 100 SAE 8,6 175 2 990 234 403 152 130 14.300,— 2280 6 '5: SAE 9,5 190 2 1300 265 462 163 136 23.000,— 5359 8 300 SAE 10,5 2 1458 270 484 176 134 42.750,— 2458 6 110 CUNA 8,4 - 4 1522 287 486 175 148 19.950, 2458 6 140 CUNA 9,0 2 1330 252 450 163 22.750, 2775 6 129 DIN 9,0 160 4 1579 287 486 175 148 23.000, 1911 4 83 SAE 8,5 167 2 1248 313 484 179 147 22.500,— 1618 4 96 SAE 8.8 160 2 1043 265 443 163 140 17.500,- 3168 8 160 DIN 9,0 200 2 1500 284 485 176 147 43.500,- 1289 4 75 DIN 9,2 170 2 800 232 405 155 128 14.375,- 2195 6 105 SAE 8,7 160 4 1320 275 488 180 150 15.300- 2195 6 134 SAE 8,7 2 1510 275 488 185 143 34500,- 2306 6 170 SAE 9,3 220 2 1295 240 429 176 131 26.650,— 2996 6 195 SAE 8,8 180 4 1565 275 488 180 146 32.000,— 6329 8 300 SAE 9,0 205 4 2630 390 624 195 151 34.000,— 2605 6 117 SAE 8,2 155 4 1318 284 495 191 145 27,8 14.290 4638 8 223 SAE 9,2 200 4 15i0 284 494 191 145 19.000- 1582 75 DIN 8.5 175 2 935 210 401 167 132 16.700,- 1778 4 108 SAE 10, 170 2 mi 245 440 170 128 - 18.975,- 3995 6 282 SAE 8,9 270 2 1410 249 457 168 132 63.500,- 2912 6 120 SAE 8,3 165 4 1605 279 476 174 151 15.600,- 2912 6 150 SAE 9,0 185 2 1120 234 400 154 129 16.700,- 6230 8 9,0 4 2108 312 538 190 163 67500,- 2548 8 140 SAE 3,2 180 4 1436 273 460 170 146 22.780,— 4500 8 220 SAE 8,0 170 4 2075 350 574 189 164 48.700,— 2267 4 78 BHP 7$ 145 4 1463 279 467 178 151 14.475- 2965 6 137 BHP 8.0 160 4 1620 279 476 178 152 18.975,- 2483 6 120 SAE 8,0 8,0 160 4 1418 273 460 170 146 18.750- 3442 6 210 SAE 190 4 1513 273 459 170 146 22580,— 4235 6 265 SAE 3.0 190 4 1880 305 513 193 138 32 950.- 3909 6 175 SAE 7,8 4 1626 279 478 174 150 29500- 6230 8 190 4 2108 312 538 190 163 69.000,— 1978 4 90 BHP 9,0 160 4 1255 263 453 169 139 16.500,— 2995 6 129 BHP 8,0 170 4 1657 281 474 178 156 22.800,- 4261 8 164 BHP 8.8 4 1145 218 394 154 131 17.975.-

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1965 | | pagina 17