Nederlandse amateurs reden naar 5e
plaats in de ploegenachtervolging
Nederlands elftal weer
met de „oude" krachten
Juridisch steekspel om
het Schelphoekbassin
PIET KRUIVER
WEER MIDV00R
WEGENBOUWERS WILLEN MEER
GELD ZIEN VOOR WEGENBOUW
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
VRIJDAG 31 AUGUSTUS 1962
GEEN METER SCHADUW: 42 GRADEN..
Cor Schuuring en Kees Snepvangers
deden vrijwel alleen al het werk...
(Van onze speciale verslaggever).
Daar, waar de bergen terugwijken naar het Gardameer, op slechts
enkele kilometers van Brescia, ligt het kleine dorpje Roncadelle. De
paarhonderd inwoners beleefden gisteren de gebeurtenis van het jaar.
Men sloeg de intocht gade van het wielercircus. dat met veel geclaxon-
neer in vijf luxe bussen door de nauwe straatjes joeg, men zag een in
drukwekkend esquadron van de motorpolitie voorbijdenderen en men
staarde vol ontzag naar de helikopters die boven het circuit cirkelden,
waarop de ploegentijdrit voor amateurs over 112 km (ruim 116 wees
de teller van onze auto aan) om de wereldtitel plaatsvond. Ze konden
tenslotte juichen en dansen en springen met de duizenden Italianen
die waren samengedromd rond de finish, want de vier Azurri, die de
eer van Italië moesten verdedigen, bleken verreweg de snelsten. Vóór
Denemarken, de volkomen outsider Uruguay, Rusland en Nederland,
dat dus als vijfde van de 19 deelnemende landen eindigde. En daar
mee, gezien de omstandigheden, een redelijk goede prestatie ver
richtte.
JONGEN TEGEN TREIN
De 14-jarige knaap P. K. Logher uit
Schipluiden is gistermiddag omstreeks
twee uur op een zogenaamd overpad in
VVaddinxveen in aanraking gekomen
met een trein. De jongen brak een been
en werd aan het hoofd gewond.
9 Britse bedrijven hebben in de eerste zeven
maanden van dit jaar 4.700.000 weïkdagen
verloren als gevolg van stakingen. Dit is
meer dan het dubbele van vorig jaar in de
zelfde periode, aldus het Britse ministerie
van arbeid.
„Als we nog twee man gehad hadden
als Cor Schuuring en Kees Snepvan
gers. waren we wereldkampioen ge
worden", zei coach Joop Middelink,
met een hoogrood gezicht van de
warmte na afloop. „Kees van Espen
moest na 60 km afhaken en Jur
Schroder (zijn darmstoornis in het
begin van de week had hem dus toch
te veel aangetast) kon het tempo
van zijn twee makkei s ook niet meer
bijbenen. Kees van Espen kon men
laten schieten, omdat de tijd gold
van de derde aankomende, maar
Schroder moest de laatste 40 km op
sleeptouw genomen worden, hetgeen
een extra belasting vormde voor de
twee helden van gistermiddag, Schuu
ring en Snepvangers.
Wat hebben deze twee knapen gereden
en de vraag rijst, of de sportcommissie
Kees van Espen, die in feite toch geen
temporijder van grote klasse is, niet
thuis had moeten laten en Bart Solaro
naar Brescia had moeten sturen. Solaro
is als geknipt voor dit werk en daarbij
komt nog dat zoals bekend Gerard Wes-
seling ziek was en ook hij had op dit
praktisch vlakke parcours goed uit de
voeten kunnen komen. Misschien is de
opmerking van Middelink over die we
reldtitel wat te hoog gegrepen, maar
een tweede plaats, het ziïver dus, had
er toch wel ingezeten. Het verschil
tussen Denemarken dat tweede werd en
Nederland bedroeg slechts 56 seconden
en dat zou zelfs niet onoverbrugbaar
zijn geweest als de ploeg in de tweede
rondgang op het parcours, dat officieel
56 km lang was, voor honderd procent
intact zou zijn gebleven.
De handicap van een man minder en
bovendien nog Schroder die geen mo
ment kop deed en af en toe zelfs het
contact met beide anderen verloor was
jammer genoeg te groot.
Italianen bezig zoveel mogelijk hand
langers te charteren om de begeerde
titel te veroveren. Feit Is dat dit circuit
van Salo als geknipt is voor Van Looy,
die dan voor dé derde achtereenvolgende
maal op het ereschavotje zal mogen
plaats nemen.
Wat onze landgenoten zullen presteren
kan de beste waarzegger U niet vertel
len. Als ze werkelijk allen voor de volle
honderd procent voor eigen kansen strij
den en geen buitenlandse verbintenissen
hebben, zit er voor een enkele wel een
goede klassering in. Een wereldkam
pioen niet.
Italië (Grassi, Maini, Tagliati, Zan-
decu) 2 uur 28 min. 48,5 sec.; 2. Dene
marken (Ritter, Bangsborg, Krier, Tvil-
ling) 2.28.56; 3. Uruguay (Etchebarbe,
Timon, Cencic, Pezzati) 2.31.38,8; 5. Ne
derland Schuuring, Snepvangers,
Schroder, Van Espen) 2.31.55,4; 6.
Frankrijk (Motte, Willemin, Bidault,
Bechet) 2.32.28,9; 7. Roemenië (Moieea-
nu, Selaru, Cosma, Dimitresco) 2.33.13,8;
8. Zwitserland (Baumgartner, Schimidi-
ger, Weckerd, Heineman) 2.34.23,2; 9.
Tsjecho-Slowakije (Chejbal, Pesek, Da
ler, Hasman) 2.34.31,4; 10. Zuid-Slavië
(Skerl, Valencic, Ukmar, Boltezar)
2.35.48,9; 11. Spanje 8.36.38; 12. West-
Duitsland 2.38.15; 13. Oostenrijk
2.38.40,4; 14. Polen 2.40 27; 15. Zweden
2.41.59,2; 16. België 2.42.49,1; 17. Hon
garije 2.43.00.1; 18. Groot-Brittannië
".44.15,2; 19. Turkije 2.54.54,3.
Welkom
Zo kwam het dat Nederland geen edel
of brons metaal kon veroveren op het
door de zon geblakerde circuit van P-on-
cadelle.
Het was ontroerend te zien hoe het dorp
versierd was voor deze gelegenheid. Uit
de ramen hingen en tegen de muren
waren geplakt grote aantallen Italiaan
se vlaggetjes en in zeker 10 talen was het
woord welkom te lezen in de straten,
Het Nederlands ontbrak ook niet
De nationale vlaggetjes waren niet te
vergeefs uitgehangen, want Italië reed
fantastisch.
Grassi uit Milaan, die de sterke man
was, Tagliani uit Breseia en Zandegu
van Sardinië waren de drie die fi
nishten, maar de trotse coach vertel
de me zover het in het enthousias
te gewriemel van honderden azurri
rond de triomferende squadra ten
minste mogelijk was dat de vierde
man Maino vooral onderweg veel
goed werk had verricht. De voor
sprong was er dan cok na. 2 minuten
en 7'4 seconde op Denemarken, dat
tweede werd.
Geen meter schaduw
Reeds in de eerste van de twee omgan
gen over het parcours was Italië het
snelst geweest, maar tot veler verba
zing reden vier dappere Uruguayanen
met onuitsprekelijke namen, waarvan
nog nooit iemand had gehoord, in het
kielzog van de Italianen naar een
die respect afdwong il uur 12.20.6
1 uur 12.52.2). De door vele geuite ver
onderstelling dat de Zuidamerikanen in
de tweede 56 kilometer wel zouden af
knappen werd niet bewaarheid. De don
kere jongens uit een Land waar men op
voetbalgebied al jaren lang tot grote
daden komt wisten blijkbaar het geheim
hoe de hitte het was in de zon niet te
geloven 42 graden, er was geen meter
schaduw op het circuit te trotseren.
Weliswaar moesten ze de sterk en voor
al regelmatig rijdende Denen wat ko
men er uit dat land toch veel goede
achtervolgers en tijdrrjders in de
eindklassering voor laten gaan, maar
het brons was voor de Uruguayanen die
er als blijde kinderen mee rondreden
na afloop van de prijsuitreiking en aan
iedereen lieten zien wat ze met hun
kranige prestatie verdiend hadden.
De overige zestien landen zijn er in feite
niet aan "te pas gekomen. Frankrijk dat
na de eerste helft de vierde olaats bezet
te. Nederland toen al vyfde en Rus
land als negende, vochten over de ru -
gen van Roemenen en Tsjechen, die in
de tweede helft terugvielen, een fel on
derling duel uit om de volgende plaat
sen- De gehandicapte Nederlandse pl<-
die bij het passeren van de finish na 5f
km juist Groot-Brittannië, dat voor onze
landgenoten was gestart, inhaalde (de
ploegen gingen om Ie drie kilometer
van start) raasde in de laatste fase
nog voorbij Frankrijk.
De indrukwekkende opmars van het
Russische viertal kwam echter pas tot
stand in de schaduw van het brons. Zo
werd Nederland vijfde met een gemid
delde van 44.469 km. De eerste ronde
ging in 1.14.33.5, de tweede in 1.17.21.9.
Ter vergelijking tenslotte de cijfers van
het winnende Italië, eerste ronde
1.12.20 6, tweede ronde 1.16.36.9, alge
meen gemiddelde 45.400 km.
En nu nog de weg
Zo naderen ceze weretaxami
pen wielrennen alweer een einde,
zijn nog twee titels vrij: de amateurs
morgen en de profs zondag zulleu er op
een zeer zwaar wegparcours om strij
den. Het circuit dat 16.38 km lang moet
door de amateurs elf maal (180.18 km)
worden afgelegd. De profs rijden
zondag niet minder dan 18 ronden
(294.84 km) en dat in die hitte
Nederland treed met bescheiden kan
sen deze laatste wereldduels tege
moet. Bij de amateurs blijft het al
tijd een gok, omdat ieder jaar de
uitverkoren jeugd andere namen
heeft en andere capaciteiten.
Bij de profs zijn de „groten" als Rik
van Looy, Anquetil en een stuk o wat
Passagiers van
„Rijndam" toch
naar Canada
(Van een onzer redacteuren)
De plotseling opgetreden machinesto
ring op het schip van de Holland
Amerika-Lijn „Ryndam" heeft het
uiterste gevergd van het improvisa
tievermogen van de maatschappy.
Intussen is het nu nagenoeg zo ver,
dat de reis, .van alle zeshonderd pas-
naar Canada toch zal door-
Nederland is vijfde geworden in
de ploegentijdrit voor amateurs,
welke gisteren hij Brescia is ge
houden. Een van de renners
moest onderweg opgeven (Van
Espen); de overige drie zijn hier
gefotografeerd bij het passeren
van de finishlijn. Voorop J.
Schroder, links C. Snepvangers en
rechts C. Schuring.
PETTERSON OP BACKPLAATS
MOGELIJK VERHOGING
N.S.-TARIEVEN
Aangezien in de eerste plaats de c
brengst van het goederenvervoer van
Nederlandse Spoorwegen verbetering
behoefde, werd het ook in het kader
van het algemeen vervoerbelang juist
geoordeeld om thans de verhoging van
de tarieven te doen plaatsvinden in de
sector van het goederenvervoer.
Bij het verlenen van de goedkeuring tot
verhoging van vervoertarieven wor
den, zonder onderscheid, de regels van
het prijsbeleid der regering in acht ge
nomen. In het geval van de Neder
landse Spoorwegen hebben zich zowel
externe kostenstij;
Bondscoach Elek Schwartz heeft
voor het Nederlands voetbalelftal,
dat woensdag 5 september a.s. in
het Olympisch Stadion in Amster
dam tegen het team van de Neder
landse Antillen uitkomt, terugge
grepen op zijn oude vertrouwde
krachten. In vergelijking met het
elftal dat op 16 mei j.I. met 12
van Noorwegen verloor is er in fei
te alleen maar sprake van drie
veranderingen, namelijk in de be
zetting van de linksback, linksbui
ten en middenvoorplaats.
In de achterhoede is opgesteld de
jonge Ferry Petterson van Blauw
Wit in de plaats van PSV-er Jan
Renders, die zaterdag a.s. pas terug
komt uit La Courtine, waar hij zijn
militaire plichten heeft volbracht.
Piet van der Kuil neemt zijn taak
weer op en staat linksbuiten, terwijl
Tonny van der Linden zijn zo lang
zamerhand vertrouwde middenvoor
positie heeft moeten afstaan aan de
onlangs uit Italië teruggekeerde
Piet Kruiver. „Selectioneur" Elek
Schwartz heeft de Feijenoorder kun
nen opstellen, omdat hij als enige
speler buiten de z.g. Feijenoordkwes-
tie valt.
Van de spelers die op 29 juni 1960 in
Willemstad een gelijkspel: 00 behaal
den komen alleen Roel Wiersma, Sjaak
Swart, Henk Groot en Piet Kruiver weer
in het strijdperk.
Het Nederlands voetbalelftal is als volgt
samengesteld: doel: Peter van der Mer-
we (NAC), achter: Roel Wiersma
(PSV) en Ferry Petterson (Blauw Wit)
midden: Fons van Wissen (PSV). Tonny
Pronk (Ajax) en Ben Muller (Ajax),
voor: Sjaak Swart (Ajax), Henk Groot
Ajax, Piet Kruiver (Feijenoord),
Co Prins (Ajax) en Piet van der
Kuil (PSV), reserves: Piet Lagarde (Sp.
Cl- Enschede), Jan Renders (PSV),
Daan Schrijvers (NAC) en Tonny van
der Linden (DOS). Piet Keizer was we
gens een blessure niet beschikbaar.
NKROEMAK BENOEMT
SECRETARIS C.P.P.
President Nkroemah van Ghana heeft
Nathaniel Welbeck benoemd tot secre
taris van de volksconventiepartij, de re
geringsparty, in de plaats van Cofie-
crabbe, die woensdag in hechtenis is ge
nomen, aldus is gisteren in Accra be
kendgemaakt.
Welbeck werd in november 1960 uit
Kongo uitgewezen, maar weigerde toen
te vertrekken. Troepen van de V.N. en
Kongolezen vochten daarop een nacht
lang bij de Ghanese ambassade in Leo
polds tad.
liessituatie voorgedaan. Aldus het ant
woord van minister De Quay, als mi
nister van verkeer en waterstaat a.i.
op vragen van het Tweede-Kamerlid
Verkerk.
De minister zegt dat, indien zou blij
ken dat de uitgaven van de N.S. de
inkomsten zouden overtreffen, waar
door het „self-supporting" zijn in het
gedrang zou komen, nader dient te
worden overwogen of verdere tariefs
maatregelen moeten worden genomen.
Indonesische ..Hercules" op
vliegveld bij Merauhe geland
Naar aanleiding van het landen van een
Indonesisch Hercules-vliegtuig wo
dag op het vliegveld van Merauke, i
Hollandia officieel medegedeeld dat
onderzoek is ingesteld naar de vraag of
het noodzakelijk was, dat het toestel
daar landde.
Zoals gemeld haden twee Indonesische
vliegtuigen, die woensdag boven Nieuw-
Guinea vlogen om pamfletten uit te
werpen voor infiltranten, beide toestem
ming verzocht om te mogen landen,
resp. te Sorong en te Merauke. Op ad
vies van schout-bij-nacht Rceser werd
daartoe geen toestemming verleend.
Niettemin vroeg later op de dag de ge
zagvoerder van de Hercules wederom
toestemming thans, zoals hij meldde,
wegens gebrek aan olie.
In de officiële bekendmaking wordt ech
ter gezegd, dat zich aan boord van het
vliegtuig olie bevond. Als uit het onder
zoek mocht blijken dat de landing niet
noodzakelijk is geweest, zal het com
mando der Nederlandse strijdkrachten
op Nieuw-Guinea een protest indienen
by de waarnemers van de V.N.
Weliswaar niet op de Rijndam, die voor
reparatie moet blijven liggen, maar
op schepen en ook vliegtuigen
van andere maatschappy en. De Rijn
dam zal eerst op 21 september weer
in de vaart komen voor een schema
trip naar Canada. De rondreis die
voor deze week gepland was, komt
geheel te vervallen.
Zodra bleek, dat de Rijndam niet zou
kunnen uitvaren, heeft de Stoom
vaartmaatschappij Nederland zoals
gemeld ruimte op de „Oranje" ge
maakt voor 30 passagiers. Twintig
passagiers zullen a.s- zaterdag uit
varen met de „Prinses Irene", vijftig
op dezelfde dag met de „Waterman"
en dertig a.s. woensdag met de
„Maasdam".
Vijftig vlogen al met een vliegtuig van
Pan American naar Montreal, terwijl
vandaag nog eens honderdveertig
met een K.L.M.-charter vertrekken.
Voor de 75 overigen is al een char
tervliegtuig besproken, dat morgen
vertrekt, alleen is nog niet bekend,
welke maatschappij dit toestel zal
leveren.
HETTEHETTEMA
-VAN HISTORISCHE
ATLASSEN - OVERLEDEN
In een ziekenhuis in Amersfoort is dins
dag overleden de heer Hette Hettes Het-
tema, die in ons land bekendheid gekre
gen heeft door de vele historische school
atlassen die hij heeft samengesteld. De
heer Hettema is 93 jaar geworden.
De begrafenis zal plaatsvinden vrijdag
middag om twee uur op de begraaf
plaats Rusthof in Amersfoort.
De heer Hettema is nimmer bij het on
derwijs of in een andere functie werk
zaam geweest. Hij leidde een terugge
trokken leven gewijd aan het samen
stellen van zijn vele publikaties op his
torisch gebied.
De heer Hettema is nimmer getrouwd
geweest. Hij woonde vele jaren in Voor
schoten. Twee jaar geleden werd hij
ernstig ziek en werd opgenomen in een
ziekenhuis in Amersfoort.
In 1896 verscheen het eerste werk van
de heer Hettema, de grote historische
schoolatlas, die vele herdrukken beleef
de, de laatste in 1955 (18e druk),
kleine historische schoolatlas verscheen
in 1906 (achtste herdruk 1949). Ook
verzorgde de heer Hettema vele platen
atlassen. die evenals zijn andere atlas
sen op bijna alle scholen in Nederland bij
het onderwijs in gebruik zijn geweest.
Ook thans staan nog vele van zijn at
lassen op de boekenlijsten van middel
bare en andere scholen in Nederland.
0 De Franse chansonnlère, Edith Piaf. 46.
zal op 9 oktober "in het huwelijk treden met
Theo Sarapo, een voormalige Griekse kapper,
thans zanger, van 23 Jaar oud. zo meldt
.France Soir". De zangeres zou deze datum
hebben gekozen omdat die dag op een dins
dag valt omdat ze dan vrij heeft en niet in
de Olympia hoeft op te treden.
Het eerste in Japan vervaardigde passa
giersvliegtuig sinds de tweede wereldoorlog,
de tweemotorige YS-11, heeft met succes
vlucht gemaakt. Het toestel, dat on
geveer 3.8 miljoen gulden kost, kan 60 pa
giera vervoeren met een kruissnelheid van
475 km per uur.
De werkzaamheden aan Nederlands tweede openlucht-kunstijsbaan in
Deventer, welke op IS oktober a.s. officieel zal worden geopend, zijn thans
zover gevorderd, dat een juist inzicht in de wekelijkse kosten mogelijk is
geworden. Het blijkt nu noodzakelijk de lening van 250.000 gulden, welke
de gemeente reeds aan de N.V. ^Deventer IJssportcentrum" heeft ver
strekt, te verhogen met twee ton.
Foto: een beeld van het werk; duidelijk is reeds de vorm van dc baan
te zienwaarop in een bed van zand de koelhuizen reeds zijn aangebracht.
Op de voorgrond het bouwen van een betonnen overdekte zittribune,
waaronder de kantoren, de kleedkamers, garderobes, een winkel en de
machinekamer komen.
(Advertentie)
RAAD VAN BEROEP BESLIST
(Slot van pag. 1)
van bezwaarschriften tegen dit
plan van toedeling voor net nog
toe grootste herverkavelingsblok
in Nederland 20.400 ha was
geopend, heeft het waterschap on
middellijk protest aangetekend.
Men wilde het Schelphoekbassin
binnen de invloedssfeer houden,
onder meer met het oog op het
verdedigen van de vooroever.
Overeenstemming met rijkswater
staat over deze aangelegenheid
kon niet worden bereikt.
Zo wordt er een juridisch steek
spel geleverd om een „plas wa
ter" die vele mogelijkheden voor
de toekomst bergt. Want niet al
leen zal er in dit bassin kunnen
worden gewerkt aan de opbouw
van de laatste deltadyk in Zee
land, het Sclielplioekgat gaat ook
meespelen in de recreatie.
Op weg naar de Westhoek van
Schouwen vindt men aan de pro-
vinciale weg bij Serooskerke al J
enkele jaren een bordje met do
aanduiding „strand". Een opge-
spoten stuk grond aan de voet
van de dijk biedt verpozing aan
zonnebaders en nu en dan wordt
er hier ook een duik in het water
genomen. Een smalle steiger is
er in het water geslagen: daar
aan meren van tijd tot tijd de
sloepen en zeilschepen van de-
Outward Bound school" op het
slot „Moermond" te Renesse. Ook
voor de watersport heeft het
Schelphoekbassin veel perspectie
ven, vooral na de afsluiting van
de Oosterschelde.
Vast staat de toekomst
op het ogenblik nog niet. Eerst
zal de raad van beroep op de be
zwaarschriften tegen het toede
lingsplan van de Herverkavelings-
commisise' zijn stem moeten laten
horen.
kilometers lange ringdijk is op
het ogenblik ae inzet van een
juridisch steekspel om het eigen
domsrecht tussen rijkswaterstaat
en het ivaterschap „Schoutven-
Duiveland". (Foto P.Z.C.)
„Wegennet blijft achter"
Autopark dit jaar
met een-zesde
uitgebreid
„Inderdaad, er is werk. Er wordt
gebouwd aan de wegen. Maar... er
ivordt volstrekt onvoldoende ge
bouwd. En dat is juist waar het
Dm gaat. Dit jaar wordt het auto
park met minstens 1/6 uitgebreid.
Het wegennet echter slechts met
1/80 k 1/100. Dit moet tot span-
lingen leiden".
Dit zei gistermorgen de voorzitter van
de Nederlandse Vereniging van Wegen
bouwers, ir. H. D. Prins bij de opening
van de ledenvergadering van deze ver
eniging in het Kurhaus te Scheveningen.
Het verkeer brengt in Nederland een
vijftiende deel op van het totale bud
get. Waarom geeft de overheid van
deze rijk vloeiende stroom niet het
schamel bcctjo aan provincie en ge
meente dat nun volgens het plan-
Oud, dat al iaren bij de regering in
behandeling Is, werd toebedacht?
Provincies en gemeenten moeten enor
me bedragen uitgeven aan wegverbe-
terlngen, niet om sneller te kunnen gaan.
maar om veiliger te kunnen rijden en
om het steeds dringender parkeerpro
bleem te kunnen oplossen. Steeds meer
horen de wegenbouwers„Dit kan niet
en dat kan niet, er is geen geld voor".
Ontevreden was de voorzitter van de
Nederlandse Vereniging van Wegenbou
wers ook over de houding van het col
lege van rijksbemiddelaars ten opzichte
van de c.a/). „In onze ontwerp-c.a.o.
dit jaar hadden partijen een nieu
we regeling van de prestatiebeloning
opgenomen.
Het college heeft laten weten dat deze
regeling voor hen niet aanvaardbaar Is,
doch dat de oude regeling waarvan
Iedereen, ook de overheid, weet dat ze
bijna, niet hanteerbaar is voorlopig
diende te worden gehandhaafd. Nu, bij
na twee maanden later, weten partyen
nog niet de bezwaren van het collogo
tegen hun voo.stellen".
Elf Amerikaanse soldaten
in Zuid-Vietnam gedood
Een woordvoerder van dc Amerikaanse
regering heeft woensdag te Washington
meegedeeld dat tot augustus j.l. elf
Amerikaanse legcrmilitniren en mari
niers by de stryd in Zuid-Vletnam tegen
eenheden van de communistische Viet
Cong, guerrillastryders zyn gedood en
28 gewond.
Acht Amerikanen vielen in dc strijd te
velde, één bezweek aan verwondingen
cn twee overleden als gevangenen der
communisten.
Amerikaanse militairen zyn als raadge
vers van de fronttroepen van het Zuid-
Vietnamese leger in dc strijd tegen de
communisten betrokken. Ook treden zij
op als bestuurders van hefschroefvlieg-
tulgen en andere vliegtuigen.
Heden is in het algemeen Burgergasthuis to
Bergen op Zoom van ons heengegaan onze lieve,
zorgzame vader, behuwd- en grootvader
JOHAN JACOBUS DE BAARE,
weduwnaar van
Janneke Trapman,
in de ouderdom van 75 jaar-
Bergen op Zoom
H. J- Meijboom-de Baare
J. C. Meijboom
Nettie en Hans.
Middelburg, 29 augustus 1962.
Molenwater 31.
Condolcantic-adres
J. C- Meijboom, Van Slingelandtlaan 7,
Bergen op Zoom.
De begrafenis zul plaatsvinden maandag 3 sep
tember a.s. om 12 uur op de algemene begraaf
plaats te Middelburg.