Anders dan andei^^LCABALLERO
PÏL00T STORM ontvoerd in de stratosfeer
MIDDELBURGSE VIERVOETERS
HEBBER BEST LEVENTJE
LEDENTAL VAN E.V.0. IN
ZEELAND STEEG VERDER
Gemengde gevoelens over nieuwe
tarieven op Westerscheldeveren
Vier bebouwbare
middelen in 1 tablet!
Chefariae,4
WOENSDAG 5 OKTOBER 1960
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
5
HONDENSHOW IN VLEESHAL STADHUIS
De Middelburgse hon
den schijnen een best
leventje te hebben.
Want de bazen en ba
zinnen, die hun vier
voeters dinsdag tijdens
dierendag naar de
„hondenshow" in de
Meeshal van het stad
huis brachten, lieten
daar een uiterst tevre
den jury achter. Een
jury, bestaande uit me
vrouw J. B. Sissingh-
Eerland uit Vlissingen,
A. A. Elzerman uit
Goes, E. P. Oldenkamp
uit Meliskerke, dieren
artsen, en C. J. Jonge-
pier, inspecteur dieren
bescherming, die bijna
allemaal honden voor
zich zagen verschijnen
waaraan het predikaat
„le klas" kon worden
toegekend.
Alle soorten honden
konden die middag de
Vleeshal binnen ge
bracht worden, rashon
den of bastaards. Het
ging de jury niet om
het zuivere ras, maar
om de verzorging van
de viervoeters en de
verhouding tussen baas
en hond. Bovendien
werd op de gezondheid
van de dieren gelet en
waar nodig adviezen
gegeven over verzor
ging en dieet.
Vele liondebezitters en
-bezitsters gaven deze
middag dan ook ge
hoor aan de uitnodi
ging van de Zeeuwse
vereniging van dieren
in nood om hun hond te
tonen. Kleine en grote
viervoetei's moesten op
de „keuringstafel"
springen en dat viel
vooral de groteren niet
gemakkelijk. Vooral
„Beer", die voor zijn
één jaar reeds respec
tabele afmetingen had
bereikt, wilde maar zo
vlug mogelijk van de
tafel afspringen, voor
al toen hij in de gaten
kreeg, dat hij moest
„poseren" voor onze
fotograaf. Overigens is
de groei van deze nog
jonge hond, eigendom
van de heer J. Arnol-
dus, wel begrijpelijk
wanneer men weet, dat
het een kruising tussen
een Sint Bernard en 'n
Duitse herder is.
's Avonds waren vele
honde-eigenaars naar
restaurant- „Wöhler"
getogen om een bijeen
komst bij te wonen,
waarin de dierenartsen
Elzerman en Olden
kamp hen nog het een
en ander vertelden
over de verzorging van
honden.
„Beer", de 1-jarige hond van de heer
J. Arnoldus, vond. het verre van pret
tig op de „keuringstafel" tentoon
gesteld te worden, maar uiteindelijk
kreeg de fotograaf deze reus toch
voor de lens. Foto P.Z.C.).
Brug bij Retranchement
kost ruim f 100.000
De bouw van een nieuwe brug over
het afwateringskanaal bij Retran
chement is door Gedeputeerde Sta
ten van Zeeland gegund aan de fir
ma J. de Oude te Biervliet voor de
som van 104.281. De brug, die in
het kader van het tertiair wegen
plan wordt gelegd, zal 25 meter lang
en 8.30 meter breed worden en van
gewapend beton worden geconstru
eerd. De provinciale bijdrage in de
kosten beloopt 65 Het resterende
bedrag, verminderd met de vergoe
ding van oorlogsschade komt ten las
te van het waterschap „Het Vrije van
Sluis". De eerste oplevering wordt
tegen februari van het volgend jaar
verwacht. Tijdens de werkzaamhe
den zal het plaatselijk verkeer ge
bruik kunnen maken van een voet
brug. De oude bailey-brug, waarover
de laatste tijd veel klachten zijn ge
uit en die op dezelfde plaats ligt zal
worden afgebroken.
Drie aanbestedingen voor
Noord-Beveland
Dinsdagmorgen werden te Kortgene
een drietal bestekken aanbesteed in
het kader van do ontwatering van
Noord-Beveland, het zogenaamde
aanpassingsplan. Het betrof hier het
graven en verruimen van watergan
gen en het verwerken van do vrijko
mende grond, een en ander met bijbe
horende werken.
Er werd als volgt ingeschreven
Bestek 2334 (watergangen van een
lengte van ongeveer 3,3 km): N.V.
Wegenbouwbedr. Johannes de Kroon,
Rhenen, ƒ253.700: Fa. M. Uil, Mid
delburg, 267.500; Fa. Govert van
Herk Tzn., Nieuwerkerk a. d. IJsel,
ƒ279.000; Fa. Kuijper en Molhoek,
Zierikzee, ƒ281.000: Fa. J. D. Janse,
Middelburg, 284.700; H. C. van Hee,
Kamperland, 285.000; C.V. v.h. Fa.
Jasper van 't Verlaat, Hardinxveld-
Giessendam. 289.000; Fa. Gebr. Lu-
casse, Kloosterzande, ƒ296.000; Fa.
H. de Jager Co., Sliedrecht,
ƒ346.000; Fa. v. d. Hilst en v. d.
Weerd, Renesse, ƒ348.600; N.V. Han
dels- en aannemingmij. Maas-Jonker,
Roosendaal, ƒ351.000; Aannemings
bedrijf Schouwen en Duiveland, Zie
rikzee, 354.000.
Bestek 2335 (watergangen ter lengte
van 5 km): H. C. van Hee, Kamper
land, 188.600; Aannemingsbedrijf
Zeeland, Middelburg, ƒ209.900; Go
vert van Herk Tzn., Nieuwerkerk a.
d. IJsel, 213.000; M. Uil, Middel
burg. 215.000; Fa. J. D. Janse, Mid
delburg, ƒ216.000; C.V. v. h. Jasper
van 't Verlaat, Hardinxveld-Giessen-
dam, ƒ217.400; Fa. Kuijper en Mol
hoek, Zierikzee. 217.900; Fa. Gebr.
Lucasse, Kloosterzande, 218.000;
Aannemingsbedrijf Schouwen en Dui
veland, Zierikzee, 240.000; Fa. v. d.
Hilst en v. d. Weerd, Renesse,
ƒ242.400; Fa. H. de Jager en Co.,
Sliedrecht, 244.000; N.V. Handels-
en Aannemingsmij. Maas-Jonker,
Roosendaal, ƒ252.000.
Bestek 2336 (watergangen ter lengte
van ongeveer 7 km): M. Uil, Middel
burg, 329.000; H. C. van Hee, Kam
perland. ƒ337.000; Govert van Herk
Tzn., Nieuwerkerk a. d. TJssel,
348.000; Fa. J. D. Janse, Middel
burg, ƒ352.000; Fa. Kuijper en Mol
hoek. Zierikzee, ƒ353.000; C.V. v.h.
Fa. Jasper van 't Verlaat. Hardinx-
veld-Giessendam. ƒ356.000; Aanne
mingsbedrijf M. P. Hol, Hulst,
ƒ360.000; Fa. Gebr. Lucassc, Kloos
terzande, ƒ363.000; Aannemingsbe
drijf Schouwen en Duiveland, Zierik
zee, ƒ388.000; Fa. H. de Jager Co.,
Sliedrecht, ƒ394.000.
In alle drie gevallen werd de gun
ning aangehouden.
KERKNIEUWS
NED. HERV. KERKEN
feeroepen te Oldenkeppel toezegging
A. M. Arntzenius te Grootegast.
Beroepen te Stcvenswecrt-Maas-
bracht D. van Boven te Tricht. Aan
genomen naar Thanen aan de Am-
stel B. Holl te Middelbevt (Gr.). Be
dankt voor Baarn toezegging (vaca
ture F. H. Spanjaard) J. Vuyst te
Almelo. Bedankt voor Emmcn L. S.
Blom te Aardenburg.
CHR. GER. KERK
Bedankt voor Zwaagwesteinde G. J.
Buys te Papendrecht.
VRIJ EVANGELISCHE
GEMEENTE
Bedankt voor^Wormervecr C. Zijl-
stra te Franeker,
VERGADERING IN GOES
Vestiging bodenhuis in Goes
op lange baan geschoven
Het leden van de Algemene Verla
ders- en Eigen Vervoerders Organi
satie (E.V.O.) in Zeeland neemt nog
gestaag toe. In Zeeland waren per 1
januari 1960 precies 1461 bedrijven
aangesloten, hetgeen 111 meer is dan
vorig jaar. lnmidels hebben zich in
3961 alweer 55 nieuwe leden gemeld,
7.o deelde dc secretaris van de E.V.O.,
de heer A. Drost mede tijdens de
dinsdagmidag in Goes gehouden dis
trictsvergadering. In Zeeland is thans
85% van de bedrijven ingeschreven
als lid van de E.V.O.
De vergadering werd geopend door
de voorzitter, de heer J. Duvekot uit
Goes, die een overzicht gaf van de
door het hoofdbestuur verrichte werk
zaamheden. De E.V.O. heeft bijzon
dere aandacht besteed aan de ver
keersveiligheid. De voorzitter wees
erop, dat de E.V.O. in E.E.G.-verband i
op zijn tellen moet letten. De ge
meenschappelijke vervoerspolitielc 1
houdt voor Nederland gevaren in,
omdat het zich aan andere landen
zal moéten aanpassen. Dit zou tot
verstarring van de vrachtprijzen en
opvoering van de vei'voerslcosten
kunnen leiden.
Dc heer Dorst gaf een vrij uitvoerig
overzicht van de werkzaamheden. De
stichting inschrijving Eigen Vervoer
heeft in Zeeland 2233 inschrijvlngs-
bewijzen verstrekt met een laadver
mogen van 7389 ton. De verhouding
beroeps-eigen vervoer ligt in Zee
land bepaald gunstig. Tegenover 7500
ton beroepsvervoer per 1 januari '60
staat 5800 ton eigen vervoer, bestel
auto's niet meegerekend. Aan de der
tiende E.V.O. chauffeurscursus na
men 14 cursisten deel. Negen legden
het chauffeursexamen af. Van hen
slaagden er vijf. Op verschillende
plaatsen in Zeeland werden voorlich
tingsavonden gehouden, die totaal
295 bezoekei's trokken.
Geen bodenhuis
Over üo vestiging van een Cen
traal Bodenhuis in Goes-Noord kon
de heer Drost weinig optimisti
sche geluiden laten horen. Vorig
jaar leek het erop, dat in 1961
in Goes een bodenhuis zou worden
gerealiseerd, maar inmiddels heeft
de situatie zich ten ongunste ge
wijzigd. De heer Drost zei de in
druk te hebben gekregen, dat het
gemeentebestuur van Goes do ur
gentie van dit plan niet geheel in
ziet. Do oprichting van een Cen
traal Bodenhuis dreigt hierdoor op
de lange baan te worden gescho
ven, aldus spreker. De situatie
rond de Grote Kerk in Goes is on
houdbaar, zo meende hij.
Over de vrachtdiensten op Noord-
Beveland werd nog opgemerkt, dat
Algemene beschouwingen
in Tweede Kamer
(Slot van pag. 3)
de loonpolitiek, zoals deze tot dusver
gevoerd is achtte hij geslaagd. Hij
vertolkte met deze uitspraak ook de
gevoelens van de andere regerings
partijen.
Cocktailparty
Literaard is uitvoerig aandacht be
steed aan de positie van het kabinet,
baarbij kwamen ter sprake de kwes
ties Nieuw-Guinea en do cocktail
party van minister-president De
Quay, de reis van Hr. Ms. „Karei
Doorman" èn dg, voetbaltoto.
Als minister De* Quay op de cocktail
party heeft gezegd, dat een wijzi
ging in het beleid ten aanzien van
Nieuw-Guinea wordt overwogen, dan
zou dat- een ernstige fout zijn, aldus
waarschuwde prof. Oud. Zo'n tnede-
delïng moet niet verstrekt worden
aan de pers, maar aan de Staten-
Generaal en niet als een persoon
lijke mening van de minister-presi
dent maar als de opvatting van de
regering. De minister-preside.nt heeft
echter geen wijziging aangekondigd,
voegde prof. Oud hieraan toe. Het
contact met de pers is nuttig, zei
prof. Oud, maar de ministers moeten
zich daarbij in acht nemen. Hij was
ervan overtuigd, dat prof. De Quay
zelf zo geschrokken is, dat hij voort
aan wel voorzichtig zal zijn.
Ook prof. Romme vond dat de poli
tiek van de regering wat betreft
Nieuw-Guinea aan duidelijkheid niets
te wensen overlaat, al wilde hij wel
iets naders van prof. De Quay over
de befaamde cocktailparty horen.
Ds. Bruins Slot, die geschrokken was
van wat prof. De Quay op de cock
tailparty heeft gezegd, verlangde
klaarheid van de bewindsman. Met
name wilde hij weten, of het kabinet
ten aanzien van de politiek betref
fende Nieuw-Guinea homogeen is.
„Karei Doorman
De ongelukkige tocht van de „Karei
Doorman" betreurde men, omdat hij
internationaal heeft doorgewerkt.
Het schip is met de beste bedoelin
gen naar Japan gestuurd, maar toch
zou het volgens de heer Tilanus ver
standig geweest zijn, als de regering
zelf van het bezoek had afgezien.
Prof. Romme noemde de reis van de
„Doorman" een 'volkomen normaal
geval. Zij had niets te maken met
agressiviteit.
Toto
Prof. Ood had graag gezien dat het
kabinet met de toto verder was ge
gaan, maar het compromis was het
enige dat te bereiken was. Daarom
had hij er medewerking aan ver
leend. In ernstige mate betreurde hij
de verwerping van het desbetreffen
de wetje in de Eerste Kamer. Prof.
Oud knoopte hieraan een uitvoerige
beschouwing over de positie van de
Eerste Kamer vast, waarbij hij tot
de conclusie kwam, dat deze Kamer
zijn boekje te buiten gaat, zodra zij
de politiek van de regering, waarop
zij bij de samenstelling van het ka
binet- geen invloed heeft kunnen
oefenen, doorkruist.
Ook prof. Romme begreep de hou
ding van de senatoren niet, want, zo
zei hij wat we nu gekregen hebben
is veel minder dan wat in het wets
ontwerp was geregeld.
Prof. Romme verzekerde dat de
K.V.P. het kabinet met vertrouwen
tegemoet blijft treden, zij het in
vriendschappelijk kritische sfeer. Hij
constateerde dat de oppositie van de
P.v.d.A., die in het verleden een za
kelijk karakter droeg nu een politiek
karakter heeft aangenomen en dat de
liberalen niet de beëindiging willen
van de tegenwoordige samenwerking.
Maar toch was het voor liem de
vraag of de liberalen, met name die
in de Eerste Kamer, ook dit kabi
net-De Quay willen. De liberalen be
dreigen reëel de voortzetting van de
politieke constellatie, aldus waar
schuwde hij, als zij streven naar de
val van dit kabinet.
Slot van pag. 3)
den zijn, of het resultaat moet 100
procent zijn, aldus de heer Paridaen
en onder die 100 procent verstaat,
men dan in Zeeuwsch-Vlaanderen vol
ledig vrije veren.
Geen goede dienst
Algemeen is men het er wel over
eens, dat men het vrachtvervoer, het
industrie- en bedrijfsleven geen goe
de dienst bewezen heeft door handha
ving van tarieven.
„Dit is een discriminatie van het
vrachtvervoer en daar waren mijn
collega's het veertien dagen gele
den al over eens, toen we het eer
ste bericht over de tariefswijzi
ging in de Provinciale Zeeuwse
Courant hadden gelezen", zo zei
Axels loco-burgemeester de heer
A. J. M. Kesbeke. Hij was de mi
nister voor diens voorstel dank
baar, maar dan in beperkte mate.
„De volledige voldoening krijgen
we pas bij een vaste oeververbin
ding", verklaarde hij.
In het geheel bezien, was ook burge
meester Rijpstra uit Terneuzen blij
met de tegemoetkomende houding
van de regering, maar ook hij sprak
de hoop uit, dat de oneffenheden in
de tarieven voor de vrachtvervoerders
uit de weg kunnen worden geruimd.
Ir. Van Krevelen somde een aantal
voorbeelden uit het eigen bedrijf op.
Tachtig a negentig procent van de
nu de dam door dc Zandkreek voor
verkeer is opengesteld, er een stre
ven is onder de bodendiensten tot sa
menwerken. Tenslotte werden tijdens
de bestuursverkiezing herkozen de
lieren J. Moll, P. de Jongh, P. J. de
Leeuw en drs. H. J. P. Verschaffel.
(Advertentie)
Vier werkelijk betrouwbare middelen
helpen elkaar en... doen wonderenI
Dé vier geneesmiddelen van Chetarine
„4" worden in de hele wereld met uit
stekend resultaat gebruikt. Ze hebben
hun volkomen betrouwbaarheid wel zeer
duidelijk bewezen en millioenen mensen
baat gebracht bij pijnen en griep, vaak
ook dan wanneer anderen middelen talen.
Tegen pijnen en griep. Sesohiki roor de gevc«lig>ts mug,
«inl die nordl beschermd doer hel bestanddeel Chefs ros.
20 abt 10.80. Voordelige gtzinsrtrfjVüfii 100 UU. 13-60.
Examens
Aan de rijksuniversiteit te Leiden
zijn geslaagd voor het kandidaats
examen geneeskunde II, de heren P.
E. C. van Breda Vriesman te Ter-
neuzen, H. C. Kok te Vlissingen en
W. P. M. Vierhout te Vlissingen.
Aan de Vrije Universiteit te Amster
dam slaagde voor het doctoraal exa
men geneeskunde n mejuffrouw J.
Kamermans te Middelburg.
Geslaagd in juli en augustus voor:
le stuurman: S. G. Bommel jé, L. G.
Lokerse, W. van Ginkel (theor.), J.
de Zwaan (theor.).
2e stuurman: J. W. Droppers (theor.)
C. C. van der Molen (idem), R. P.
Rodenboog (idem), J. Luteyn (idem).
3e stuurman: P. F. de Bakker, J. P.
A. van Benthem, F. A. van Broek
hoven.
eepswerktuigkundigen diploma A:
J. P. P. van Eijkeren. B I: C. Koele-
wijn, B. H. A. R. de Ruyter, B H: H.
J. Moens, J. H. ten Kley.
Radar-cursus: F. A. de Kaart, G. A.
van Houwelingen, F. Vonk, W. J. A.
Span, H. G. M. J. Dekkers, J. H. Ken-
~en.
leslaagd in september: 3e stuurman:
J. Mieras, J. M. Huygens, J. B.
Schreur, R. J. Meyer.
KustsleepvaartR. J. M. v. d. Poel.
Scheepwerktuigkundigen diploma BI:
J. L. V. UbachS, C. J. de Plas, J. Wil-
lemse, B II: L. Harpe, CIC. Krul.
Radarcursus: R. J. Meijer, W. van
Manen, J. van de Ree, A. L. K. Lug-
tenburg, W. F. van der Lee. A. Poer-
stamper, P. A. Lagendijk, P. C. D.
Sandee.
Collecte
De opbrengst van de collecte voor de
nationale reclassering te Driewegen
is f 12,30.
CONSTANTE KWALITEIT
1600. De wanden van de
grot waren nu zó mooi glad
dat de Terra I er zonder
angst voor fatale beschadi
gingen kon binnengebracht
worden. Piloot Stoi-m, Buck
en Sandra keerden met een
der trucks terug naar de
plaats waar het ruimte
schip lag en klommen in de
stuurcabine. Korte tijd la
ter verhief de raket zich
enkele tientallen meters
van de grond om dan lang
zaam op de grot aan te
koersen, waar de anderen
reeds ongeduldig stonden
te wachten. Voorzichtig
manoeuvreerde Arend de neus van het toestel
voor de opening', maar na enig radiografisch
overleg met Dubois, besloot hij toch maar de
kolos achterste voren naar binnen te brengen.
Gedragen door de repulsorstralen gleed d®
Terra I meter voor meter achteruit geloodst
door dc voortdurende aanwijzingen van het
drietal daarbuiten. Het was een fantastisch
schouwspel, doch iedereen was opgelucht toen
de machine veilig aan de grond stond. Ten
slotte wilden ze allemaal graag óók weer te
rug naar Moeder Aarde en liefst in een on
geschonden hemelschip!
suiker gaat naar Holland, evenals een
groot deel van de droge pulp. De ho
ge tarieven geven allemaal hogere
kosten. Hetzelfde geldt voor de bie
tenleveranties uit Walcheren en Zuid-
Beveland, die graag hun bieten aan
het C.B.S. willen afleveren, maar
opzien tegen de hoge pontkosten en
de wachttijden aan de veerhavens".
Het afschaffen van de veergelden zou
betekenen, behulpzame hand bieden
aan een gebied met problemen, aldus
ir. Van Krevelen, die van mening is,
dat de totale veergelden op de water
staatsbegroting toch ook niet zoveel
te betekenen hebben. Overigens noem
de hij het gehele voorstel een stap m
de góede richting.
Weinig begrip
Ook loco-burgemeester Modde van
Oostburg had gaarne wat meer wel
willendheid ten opzichte van het
vrachtvervoer gezien. Hij dacht met
name aan het vervoer van groente en
fruit uit het gebied rond Aardenburg-
Eede naar de Bevelandse en Waleher-
se veilingen. De heer H. A. A. Baron
Collot d'Escury had de voorstellen
slechts vluchtig kunnen lezen in do
auto op weg naar Den Haag, maar
daaruit was hem wel gebleken, hoe
weinig begrip men heeft getoond voor
het industrie- en bedrijfsleven.
Burgemeester Eekhout uit Bres-
kens beschouwde elke verminde
ring der tarieven als winst Het
zal naar zijn mening liet verkeer
van en naar Zeeuwsch-Vlaanderen
doen toenemen, en daarom toonde
hij zich al verheugd. Waarom men
de Zeeuws-Vlaamse fietsers en
bromfietsers toch nog honderd
procent meer laat betalen dan de
voetgangers was hem niet duide
lijk.
Hij betreurde het, dat men niet beslo
ten heeft voor de Zeeuws-Vlaamse
automobilisten dezelfde regeling te
treffen als voor de fietsers en voet
gangers. „De vrachttarieven mogen
de industriële ontwikkeling en de al
gemene ontwikkeling der streek in
haar bewoonbaarheid niet in de weg
staan", aldus de lieer Eekhout, die
verder van mening was, dat
Zeeuwsch-Vlaanderen hierdoor ver
hinderd wordt gelijke tred te houden
met „boven-de-Schelde".
Niet tevreden
„Ik hen niet tevreden" zei tenslotte
de heer H. J. Colsen uit Sluiskil „in
de eerste plaats, omdat de vrachtver
voerders met deze regeling niets op
schieten, maar ook omdat de Staten
leden zich wel weer erg vlug bij de
situatie hebben neergelegd.
Ons actiecomité heeft een onderhoud
met de heer Horstmann van de ka
mer van koophandel aangevraagd en
als dat doorgaat gaan we nog eens
over de hele situatie praten",
sloot de heer Colsen.
zo be-
Nagekomen advertenties
Heden overleed nog on
verwachts in Het zie
kenhuis „Bethesda" on
ze beste broeder, zwa
ger en oom
LEENDERT
SCHMELZER
in de ouderdom van 74
jaar.
Namens de familie,
H. L. Schmclzcr.
Coosje Buskenstr. 138.
Vlissingen,
4 oktober 1960.
Heden overleed tot onze
diepe droefheid, na een
langdurig geduldig ge
dragen lijden, zacnt en
kalm, mijn lieve vrouw
en onze lieve moeder,
behuwd- en grootmoe
der
LEVINA BLAZINA
VERHULST-
ISRAËL
op de leeftijd van 75
jaar.
Oostkapelle:
P. Verhulst
St.-Laurens:
A. P. Verhulst
M. J. Verhulst-
de Regt
Nieuw- en St.-Joosland:
H. C. de Regt-
Verhulst
J. H. de Regt
Kamperland:
W. P. Verhulst
L. K. Verhulst-
Verburg
C. H. Heïjboer-
Verhulst
A. P. Heijboer
en kleinkinderen.
Oostkapelle,
1 oktober 1960:
Ter Mantelinge.
De begrafenis zal te
Oostkapelle plaatsheb
ben op zaterdag 8 okto
ber 1960. Vertrek om 2
uur vanaf Ter Mante
linge.
Heden overleed zacht
en kalm, onze geliefde
vader, behuwd- en
grootvader,
JAN ROELSE S. Wz.,
weduwnaar van
I,ourina Huibrcgtsc.
in de ouderdom van 81
jaar.
S. W. Roelse
E. Roelse-Mindcrhoud
M. J. Cijsouw-Roelse
P. Cijsouw
en kleinkinderen.
Westkapelle,
4 okt. 1960.
Noordstraat 2.