to;
3
p
p
p
i
*1
S3
c
3Q
OQ
o-
P
«H
N
fD
3
ft.
«a:
te
0
11
fc^B
O
fej
sl*
1
s
.o
<5*
lenst
October 1300 tot m iet Baart 1301.
e hj
O
CB?
gg-Eg t
£§"2 c
o| V N
3 3® Hw
c- P te£
3
te te
c
te
ft
S1
3
ft
ft
ft
Lï
fr fD
I
I
z
H
m
m
7s
m
1
5
3^2.^
I t e
flP
lil
5
ii
CD
CD
SMETPOEBEB,
tt Wapisuer
3
I'
fe
5 w
s
S
a
lï
sn
&s
te
te r
te
<t;-
=tl s
4 'ï5
r' 3
M
w O
3 4.
S 2
V3
3 c=!
?r
r
-f. te
S 03
3 C3
O-
og
3 O -
3 Z-o
K 18
«t Cu
B-S
CL Q_
B 2
P te 2.
fD -j Pj
2 5
- p-
<T>
I
cd
Ss
5s
West-Europeesche of Spoortijd.
Uren van vertrek
gedurende de maanden
DAGELIJKS:
Van Vlieringen naar fireekena vm. 5.00 7.30 9.30 m. 11.56a
nm. 3 905)
van Breekens naar vlissingen vm. 5 30 8 00 10- nm 12 20a;
nm. 3 55
van Ter Kennen naar Boraele vm. 5.— 7 30d) vm 10 25 nm 1 55
▼a a Borsele naar vlissingon rm 5 20 7 50d) vm 10 45 nm 215
van vlissingen naar Borsele va 6 10c 9 lOd t vm 11 55 nm 3 305
van Borsele naar Ter Kennen va 6 30e nm 12 15 nm 3 50
Woensdag TerNeu"n Hoedeken skerke vm 810
j Hoedekenskerke naar Ter Neuzen ,8 40
a Dene reinen worden des Zondags niet gemaakt.
6 By vertraging van trein 3 23 wacht de boot van 3 30
naar Breskem en Ter Kennen hoogstens 15 aim.
e Des Woensdags vertrekt de beot van 6 10 van vlissin
gen naar noraele en Ta Kennen oa 6 50.
d Dene reizen worden des Zondags en Weensdags niet
gemaakt.
e Op dent relt wordt te noraele niet aangelegd.
G/32
OO
S-tM
a - "W*
c fB
g H 3 j=^ n
3 S I »V
a CM g O
s W.
'If Si" C/KCf
3 S"c.= C£i
- 53 -1
E'
j-Q
ft P-
H 2 fD
I
p oo
e -a
5
c te t
i s-
<f
crc J3'
cr
S er Va -
So *4 fD
EX" -1
cc
o» te
I'
I* ,j>
O
O
O
T3
P- ft>
B
O
Dï
OJ
C/O
O
CD
G"D
co
INI
CD
3C
CD
5><
CD
s
cd
SS
t=ü
I L
2
f>
i-aj
C
■o
5 j£
n b 9 g. w 2
rt S- h r
S SCBQ
K
K
s <-*.
È1" <1
£tr=^
D tl_J
"<6
:S
t-5
G9
m
>-3
fe<
E
S O's B
3
a;
S O
Ss es
R. ÖO
2 t-
I ro
r*
c_
m
V
I.
!i
a J 3
i 2 s
te I B
■r m
I 8
a a
M C
C»»i
-1s
*;!r
S. - 5-
2 -c n
M
CD
=S
S3
CD>
CO
Winterdienst 1900-1901,
alO cents,
verkrijgbaar bij C. DIELEMAN,
Breskens.
Huismoeders
Proeven genomen met verschillen
de soorten SAIJET hebben liet re
sultaat opgeleverd, dat
dr Olifcnta-Skijet de
aCerkste en voordéelig
«te in het verwerken
is. Men lette op dat
iedere knot voorzien
zij van nevenstaand gedeponeerd han-
dels-merk.
tn pakjes van 20 cent.
in vaatje» en kistjes,
J. C. CORNELIS,
Brsekens.
z
S.2 S
CC 3 c
|gBS
ft w* «5
O f
-i 2 c* "2
P
2.
- 2 i
J «r Hcj
s co c
C- 5
ft co
3 =S
1 -c i
M i
te ja ?T
te
te
<■-
- c H
2
fD O
te ft' 3 3
je CIQ 2 O-
7T ti j;
ft pc
p p
p
o
=r c«
CDt
8-
J5"
fD
O
5- Va
9b-
►o
S ce 3
2. J
C 3
"C O-
ft "C ft
«v
1
A 2.
CP a
5 5
<jp
o
O
ffi 5
_w ft n
r
e?
fc*
r
eü
X
c
M uï
>-c
S c
2
SE
•s
i. te! '5
rr c Cr J£
ft 5_
ft
p
r" 2
S I
3
G3
«17 te hp
i 3 g 1 5 n
- - iS^.tg
■jï s
E c"
tg
- Cr 2. te
c te 2.
3 cn; B
C- -» ft
f» SE
3 P> W-
2 c
3
a 2 p-
B oq'
te H.tt
I-* rt
s ?r
&T3
cr OD
te c
C C
E S1
-v
c
p=I
t- N V
S *c 5
5 C wr r
s 5- 2 W.
2 -r s os "o
S-S 2 -
2 -r .-■
5 f
S Z
M r» CT
B -«
2. ©- 2L
/-i n ft"
Os ft'
c
S
S.«S
Bas
C
as
as
as
ü-
c
e
e
te
p:
X
oq S 2-
ft rr
O
s*
c
r
SC
O
fD
e-e
CD
s
GQ
<1
•-ï
3 -