to; 3 p p p i *1 S3 c 3Q OQ o- P «H N fD 3 ft. «a: te 0 11 fc^B O fej sl* 1 s .o <5* lenst October 1300 tot m iet Baart 1301. e hj O CB? gg-Eg t £§"2 c o| V N 3 3® Hw c- P te£ 3 te te c te ft S1 3 ft ft ft Lï fr fD I I z H m m 7s m 1 5 3^2.^ I t e flP lil 5 ii CD CD SMETPOEBEB, tt Wapisuer 3 I' fe 5 w s S a lï sn &s te te r te <t;- =tl s 4 'ï5 r' 3 M w O 3 4. S 2 V3 3 c=! ?r r -f. te S 03 3 C3 O- og 3 O - 3 Z-o K 18 «t Cu B-S CL Q_ B 2 P te 2. fD -j Pj 2 5 - p- <T> I cd Ss 5s West-Europeesche of Spoortijd. Uren van vertrek gedurende de maanden DAGELIJKS: Van Vlieringen naar fireekena vm. 5.00 7.30 9.30 m. 11.56a nm. 3 905) van Breekens naar vlissingen vm. 5 30 8 00 10- nm 12 20a; nm. 3 55 van Ter Kennen naar Boraele vm. 5.— 7 30d) vm 10 25 nm 1 55 ▼a a Borsele naar vlissingon rm 5 20 7 50d) vm 10 45 nm 215 van vlissingen naar Borsele va 6 10c 9 lOd t vm 11 55 nm 3 305 van Borsele naar Ter Kennen va 6 30e nm 12 15 nm 3 50 Woensdag TerNeu"n Hoedeken skerke vm 810 j Hoedekenskerke naar Ter Neuzen ,8 40 a Dene reinen worden des Zondags niet gemaakt. 6 By vertraging van trein 3 23 wacht de boot van 3 30 naar Breskem en Ter Kennen hoogstens 15 aim. e Des Woensdags vertrekt de beot van 6 10 van vlissin gen naar noraele en Ta Kennen oa 6 50. d Dene reizen worden des Zondags en Weensdags niet gemaakt. e Op dent relt wordt te noraele niet aangelegd. G/32 OO S-tM a - "W* c fB g H 3 j=^ n 3 S I »V a CM g O s W. 'If Si" C/KCf 3 S"c.= C£i - 53 -1 E' j-Q ft P- H 2 fD I p oo e -a 5 c te t i s- <f crc J3' cr S er Va - So *4 fD EX" -1 cc o» te I' I* ,j> O O O T3 P- ft> B O Dï OJ C/O O CD G"D co INI CD 3C CD 5>< CD s cd SS t=ü I L 2 f> i-aj C ■o 5 j£ n b 9 g. w 2 rt S- h r S SCBQ K K s <-*. È1" <1 £tr=^ D tl_J "<6 :S t-5 G9 m >-3 fe< E S O's B 3 a; S O Ss es R. ÖO 2 t- I ro r* c_ m V I. !i a J 3 i 2 s te I B ■r m I 8 a a M C C»»i -1s *;!r S. - 5- 2 -c n M CD =S S3 CD> CO Winterdienst 1900-1901, alO cents, verkrijgbaar bij C. DIELEMAN, Breskens. Huismoeders Proeven genomen met verschillen de soorten SAIJET hebben liet re sultaat opgeleverd, dat dr Olifcnta-Skijet de aCerkste en voordéelig «te in het verwerken is. Men lette op dat iedere knot voorzien zij van nevenstaand gedeponeerd han- dels-merk. tn pakjes van 20 cent. in vaatje» en kistjes, J. C. CORNELIS, Brsekens. z S.2 S CC 3 c |gBS ft w* «5 O f -i 2 c* "2 P 2. - 2 i J «r Hcj s co c C- 5 ft co 3 =S 1 -c i M i te ja ?T te te <■- - c H 2 fD O te ft' 3 3 je CIQ 2 O- 7T ti j; ft pc p p p o =r c« CDt 8- J5" fD O 5- Va 9b- ►o S ce 3 2. J C 3 "C O- ft "C ft «v 1 A 2. CP a 5 5 <jp o O ffi 5 _w ft n r e? fc* r eü X c M uï >-c S c 2 SE •s i. te! '5 rr c Cr J£ ft 5_ ft p r" 2 S I 3 G3 «17 te hp i 3 g 1 5 n - - iS^.tg ■jï s E c" tg - Cr 2. te c te 2. 3 cn; B C- -» ft f» SE 3 P> W- 2 c 3 a 2 p- B oq' te H.tt I-* rt s ?r &T3 cr OD te c C C E S1 -v c p=I t- N V S *c 5 5 C wr r s 5- 2 W. 2 -r s os "o S-S 2 - 2 -r .-■ 5 f S Z M r» CT B -« 2. ©- 2L /-i n ft" Os ft' c S S.«S Bas C as as as ü- c e e te p: X oq S 2- ft rr O s* c r SC O fD e-e CD s GQ <1 •-ï 3 -

Krantenbank Zeeland

Nieuwsblad voor Zeeuwsch-Vlaanderen | 1900 | | pagina 4