Het Geheim van den Haargroei, landbouw kunst en wetenschap leger en vloot londensche brieven. marktberichten srs„s*acht '°i oi> i»<*» Verkeerswezen, Post en Telegrafie Verkoopingen - Verpachtingen in Zeeland Een openbaring door wetenschappelijk onderzoek. dezen eisch, hij1 weet, dat de recbtflank geen voorwaardelijke veroordeeling zal opleggen en vraagt daarom met kleim ter beschikbaarstelling van de regcering, om dat verdachte van harenjtwege worde verpleegd. De Kath. Nederlandsche Boeren- en Tuindersbond heelt aan den minister van binnenl. zaken en landbouw een adres gezonden inzake de stichting van boerderijen op woesten grond. Hij wenscht, dat daarvoor een bedrag van een millioen gulden wordt uilgetrokken. Mosterdzaad uit Groningen. Eenigen tijd geledén hield ©en Fransch gerechtshof zich bezig met de vraag of de mosterd, welke door en kele firma's onder de benaming „M011- tarde de Dijon" in den handel wordt gebracht, door de Fransche wet als spe ciaal Fransch product dient te worden beschermd. Het Hof beantwoordde de vraag ontkennend en wel op de volgende gronden: De z.g. „Moutarde de Dijen" heeft haar bekendheid niet gekregen door een speciale bereidingsmethode, dte niet in andere streken wordt toegepast. Verder wordt de mosterd niet gemaakt van in 'Bourgogne verbouwd zaad en voorts vereischt het doodeenvoudig procidjé niet de minste speciale bekwaamheid, waar- dfoor het in het geheel niet noodig jsi, zijn toevlucht te nemen tot het vinden van een andere methode,. De benaming „Moutarde de Dijon", waarmede een ze ker soort mosterd wordt aangeduid,, waarvan de bereiding algemeen bekend is, wordt dan ook niet wejttelijk be schermd. Weet men in Frankrijk wel zoo vraagt de „Gazette de Hollande", waaraan wij één en ander ontleenen, dat het beste mosterdzaad in de provin cie Gronnigen wordt verbouwd, vanwaar het in groote hoeveelheden, naar Frank rijk en elders wordt uitgevoerd. Melkproductie en voed se 1- voorz. van het melkvee in Augustus. De voortdurende droogte heeft, vol gens een mededeeling van de directie van den landbouw, in verschillende stre ken een ongunstigen invloed uitgeoefenr op de voorziening van het melkvee me voedsel en drinkwater. Op betrekkelijk hoog gelegen grasland en op de zware kleigronden laat de toestand thians' zeei veel te wenschen. In het algeme|en wordt met verlangen uitgezien naar regfcn. Uit Friesland, Groningen, Noord-Hol land, Noord-Brabant en in1 het bij!-1 zonder uit Z e e 1 a ri d en Utrecht wordt bericht, dat de melkproductie beneden, op de hooge gronden zelfs in sterke ma te beneden normaal is gebleven. Voorts wordt die productie in Zuid-Holland matig geacht, terwijl de desbetreffend© berichten uit Limburg, en Gelderland vrij goed luiden en die uit Direnthe en' Overijsel zelfs gunstig. Fruitoogst 'in Z nid - Afrika. Beuter seint uit Kaapstad dat de ver- eeniging van fruitkweekers in het Wes ten van Zuid-Afrika de conserveering van vruchten in blik' bevorderen zal en hoopt dat in enkele jaren de uit voer van geconserveerde Vruchten 50.000 ton per jaar zal bedragen. Er is een vaste vliegdienst ingesteld voor personen ,die van Parijs uit, Lon- densche schouwburgen willen bezoeken. Men gaat in den namiddag om "1 uur uit Parijs en is in den vroegen morgen aldaar terug. -De mail Sing ,a por e—L of n d e n in 2 0 dagen. Aneta meldt uit Singapore: De Straits Times 'wijst op de snelle verzending van de mail met de Nederlandsche mail- booten, o.m. de Chr. Huygens, de Sibajak en de Slamat. De mail van de Huygens, 23 Augustus uit Singapore vertrokken, is na 20 dagen te Londen besteld. De handelswereld, schrijft het blad, is dank verschuldigd aan de Nederlandsche scheepvaartmaatschappijen voor de uit sparing van tijd van groote waarde. Üstödel, Nijverheid en Visscherij Faillissement. Geëindigd het faillissement van W. p. van Tiel, koopman en winkelier in manufacturen te Middelburg. Cura- ter mr. J. J. Heijse. Bij Kon. besluit is aan den reserve- 1 ui tenant-kol>nel J. C. A. Bannink, van het 14de regiment infanterie, op het daartoe Idoor hem gedaan verzoek, een eervol ontslag verleend uit den militairen dienst. j Hr. Ms. mijnlegger van Meerlant, is, onder bevel van luitenant ter zee le k1 G-. G. Bozuwa, van Vlissin- gen te Nieuwediep aangekomen tot het houden van oefeningen in het Noordier- frontier. Officier van gezondheid 2e kl. der zeemacht A. W. Mellema, van de marine kazerne te Willemsoord, zal 24 dezer naar West-Indië vertrekken voor de uit oefening van den geneeskundigen dienst aan (boord van Hr. Ms. pantserschip Her tog Hendrik', aldaar ge station neer d. ,De schipper C. Vermeulen is over geplaatst van de „Van Meerlant" naar het 'wachtscip te Vlissingen en de oplper- schipper J. T. Waserman van de onder- zeedienstkazernfe naar de torpedo- ateliers te Rellevoetsluis. Promotie bij het leger. Na,ar wij vernemen zij'n met ingang van 1 November benoemd tot gteneraal-ma- joor fn(e 'kolonels J. S. Metz en Ei. J. Mi. Ochsendorf, iresp. commandant 5e en 4e infanteriebrigade; C. iMj. G-. F. Couvee, oommanoant 'der 2e artilleriebrigade en O. Bueno de Mesquita commandant van het 'regiment genietroepen en is, hun met ingang van den-zelfden datum eervol ont slag 'uit den militairen dienst verleend. Voorts is aan generaal-majoor J. E|. Roorda, inspecteur der genie op ver zoek eervol ontslag verleend met dank voor ide veeljarige en 'belangrijke dien sten en is aan den met ingang van'1 Oct. eervol ontslagen 'kolonel der genie L. H. van Wely de titulaire rang van generaal- majoor Verleend. (Van onzen Londenschen correspondent). Merkwaardig ongeschreven taxi-recht. Dat voor een rechter bleek geen recht te zijn. Meer dan 10 K.M. per taxi te rijden is een gunst. Zooals eigenlijk het heele taxi-vervoer een gunst is. Een sieraad van het gilde. De "Londenschè taxi blijft ee|ni voor werp van grief en geschil, steeds wat verzacht door spot in de humoristisch© bladen. De bestuurder wordt er onaf- sceidelijk in gemengd- Ho© kan het ad ders? Zit hij niet als vastgegroeid' ach ter het stuur van zijn wagen Hier is het nieuwste geval: Wanjpefer een taxi niet bezig is' een „far|a" te vee voeren, staat het Voertuig mét ander© taxi's en in een rij achter elkaar in het midden van een straat, gewoonlijk bij een kruispunt. De bestuurders verwach ten dat gegadigden voor een taxi helt voorste voertuig in de rij zullen nemejnl Dat kost wel eens ze 1 foverwinraijn|gb.v. wanneer de voorste taxi er vuil en ver vallen uitziet en de tweed]© een profntk- juweel van taxi-luister is. Maar indien ge uw hand zoudt willen uitstrekken! naar den glah'zein|d gepoetsten deurknop van het vehikel op de tweedie pljaafs! in de rij, dan laat zijn eigedjuar of be stuurder u weten dat ge het sjofel© rij tuig vooraan moet nemen. Ge gehoor zaamt gedwee, uit gewoonte, om recht en billijkheid? de man met den versle ten wagen moet ook leven. Het is mogelijk dat wij:, alduis1 han delend, ook den invloed ondergaan Van den wel verbreiden indruk dat alle taxi chauffeurs een zekére ruwe zelfbewust heid bezitten, waartegen argument vaju* den gemiddelden, vr edel lévenden en herrie-hatenden burger niet is opgewas sen. Maar een lid van het Britsche Dier kundig Genootschap een persoon dus die wel tegenover woestpr dieren zal hebben gestaan dan zulken die Loven vier meer of minder wit gekalkte taxi- wielen door de Londefnsche straten zw©r- ven heeft zich dezer dagen met suc ces tegen de hier geschetste regeling verzet. Hij kwam uit den Dierentuin bij Regent's Park en liep de rij taxi's af, die daar een vaste standplaats hebben. Het derde voertuig in de „rank'" leek hem veel schooner dan dé voorgajngers en hij beproefde dus- dat derde voiertuig te huren. De bestuurder weigerde hem te vervoeren.... en den volgjeinjden dag werd deze weigeraar voor den pofiti©- rechter van het districht met een poMd sterling beboet. Zijn weigering \qa|si pen overtreding geweest Van de vletten, die het taxi-bedrijf moet in acht nemen. De chauffeur werd verdedigd door 'n advocaat Van zijn vakhond. Maar de ma gistraat weigerde te luisteren naar de voorstelling dat de chauffeur aan het hoofd van de taxi-rij recht kon doen gel den op den eersten passagier of „farfe"], die zich aanmeldde. Hij erkende dat liet gebruik hem bekend was maar het be stond niet lang g©fajoeg| om het Wetskrach|t te geven. De invloed van déze rechterlijk© uit spraak zal misschien zijn dat de mejn- schen voortaan zullen zoeken naar de taxi met het aantrekkelijkst uiterlijk. D|at kan dan weer tot heilzaam gevolg heb ben dat de taxi-chauffeurs om strijd zullen gaan poetsen, hoera© n en sitoiW fen en dat Londen straks ee|n kern! van openbare taxi's z|af hebbed, diej el kaar in zindelijkheid en glajnjs niets toe geven en waarin de keurigst gekleed© hertogin, markiezin of film-ster kan plaats nemen zonder geva'ar voor haar, jurk, zonder gevaar voor haar waardig heid En wanneer het zoo ver is kuinlnen de chauffeurs ook weer terugke|eren tot den regel van den voorsten wag©|n. De plichten en de rechten van den Londenschen taxi-chauffeur zijn veler lei en ingewikkeld. Een depl er va|u ÏS; ontleend aan oude wetgeving. Eetn taxi behoeft b.v. een passagier nimmer vér der te vervoeren dan efejnj afstand van zes mijl of tennaastejnfl>ij 10 K.M]. De chauffeur kan dit recht on'tleenfen ajan een vijftig jaar oude wetgeving op het bedrijf van huurrijtuigen in Londen, uit een tijd dus toen er nog geen motor voertuigen waren en de „hansom" hef werk beproefde op,te knappe© dat nu door de taxi's wordt verricht. „Hansoms" zijn n,u museumstukken geworden, die zich n|og wel e©n|s; s'chuw en altijd in het holle van dén nacht op ptraat vertoonenL Maar de oude ver ordening betreffenjd© het maximum van den te vervoeren afstand1, gemaia|kt mlet het oog op den niet steed'S levbnjskrach- tigen j,,h.avermotor" bestaat nog era' is nog van kracht in dezen tijd van dopr benzine verkregen paardenkrachten. En men heeft er wel dans last mee, waln© neer men met een o ndibnstw illigen chauffeur te doen heeft. Wianjnleför men' b.v. aan een der bootlrein'-stalions1 ten Zuiden van de Th*ems aankomt, vfaak met veel bagage en in den laten ©Vond', en een woofnihuis in het hooge Noor den van Loin(den de bestemming is, dan kan een onjwillig taxi-bestuurder ernstige moeilijkheden scheppen. Hij kaïn of bot weigeren het vervoer te ohdedptehien, door uit te maken dat de afstla'nd meer dan zes mijl is, of sjacheren om eeinl buitensporige fooi in ruil voor zijn be reidwilligheid. Ik moet er echter terstond op 1 aftob volgen dat men zulke, oramenslclielijké kerels slechts bij uitzondering ohjtmoet. Tegenover dit taxi-drama dan eefn sta tion staat een ander van ganSch tegen overgestelde strekking, waarin dézer da gen een' kelnjnis van mij de rol van het slachtoffer speelde. Hij arriveert!© aan hel bekende Victoria-station met 'u zwa re kaffer en vroeg een taxi-qhaujff©ur hem naar een hotel dichtbij te brengen. He man had er geen zin in, waarschijn lijk omdat hij naar zijn oordeel voor- deeliger rit kon rekenen en verklaarde botweg dat mijnheer het wel loopera da af kou. Mijnheer liet zich echter zoo niet afschepen. Hoewel hij e©n vreem. deling in Lo|r.(den was, wist liij wel dat een taxi-chauffeur verplicht is „een vrachtje" aan te neme'nj.. Hij riep e©n politieagent.... die echter in dit geval niets kon doejn daar de chauffeur niet op openhaar gebied maar op het parti culier terrein van de spoorweg-c|n|der- neming stoind, waar geen politie-veror- ordeningen konden gelden. Maar de on- heusche man kreeg toch zijn straf. Wa|r.(t de politieagent waarschuwde den stati onchef, die demi chauffeur gelastte zich terstond van het terrein te ver wij dte ren Het is echter duidelijk dat de taxi chauffeurs, indien zij slecht gehumeurd zijn, het wat bedeesde d©el van het pu bliek naar hartelust kuu©ien plagen. In het algemeen wordt echter het publiek goed door de taxi's bediend. De chauffeurs nemen welisKvaar in den re gel een houding aan van verveeldhteiid! en van superioriteit, die zich verlaagt om u in opperste goedheid een orajschat- baren dienst te bewijztejn en zij ver waardigen zich ook zelden „daln|k u" te zeggen voor een fooi al wias ze; nog zoo vorstelijk maar ze brengen1, u toch thuis of waar ge heen wilt. Er is zelfs een recent geval dab ee{n sieraad van dit gilde in den persoon v]an een taxi-man. die zich liet eiigagéeren, niet voor een rit Van ten hoogste zes mijjlen maar van onbemerkten afstand. In dit geval gihgj de Lonfdensche taxi over de wegen naar Schotland en langs een grooten omweg terug, iniaar Londen. Toen deze taxi weer haar plaats achler- aan in een Londensche taxi-rank in nam, had ze meer dan 1660 mijl Afgelegd met een passagier, die o:p) deze ojng©- wone wijze de schoonheid van het Brit sche land had' willen bewonderen. Goes, 19 Sept. VeilingsvereenLging Z.- Bèveland. Exportveiling. Tomaten A. met UGBi,, f 6.40, A zon der.. f 6, B zonder, 5.80, C met 6.40, C zonder 4.80, CC zonder alles per 100 Kilogram. Groote veiling. Kroetappels: 1.60 per 100 K.G. Kleine veiling. Pruimen: 16—27, Gele id. 23-^24, blauwe id. 1718, Reine Claude 36, Rademakers 23, Jeffersons 25, Reine Victoria's 8—23, Abrikoos 1225, Kwetsen 14, diverse pruimen 8—119, uit schot pruimen 1—4, alles per 100 K.G. Peren: Bonne Louisse d'Avranches 30 (58, Triumphe de Vienne 20—35, Soldat Laboureur "6—14, Herzogin Elsa 7—12, Doyenne de Comice 35, Spaansche wijn peren 513, B©urré Hardy 16—32, id. de Merode 7—13, id. d'Amanlis 10—15, id. d'Arenberg 10—;12, id. Lebrun 9—17, id. Alexander Lucas 6—10, id. Six 16— 23. id van der Ham 810, id. Clairgeau 7—d2, id. Durandeau 4—10, id. Wilhel- mina 5—10, Clapp's Favorite 15, Wil liam's Duchesse 8—16, Bon Chretien William's 3—9, Seigneur d'Esperen 8— 17, Marg. Marillat 15—418, Souvenir de Crangrês 8—13, id. Madame Freyse '15— 18, Marie Louisse 7—jlO, Maagdeperen 9—15 Lange Perzikperen 7—11, Ronde id.' 5—;8, Vijgeperen 9—16, Jutteperen 9, Blanke Jutten 68, Gons. a la Cour 3—8, Poire Naewel 69, Calabasse Cara- fon 10, Marsepijnperen 4—.7, Dulfjespe- 4—.7, Ferhlity 6, Peren zonder zaadhuis 4, Wijnhergemotten 6, Poire Mauvet 6— 9, Groentjesperen 4, IJzerperen 5, Schel- lebellen 47, Calleboutsperen 25, Scharlakenperen 2—'4, Pondsperen 4—5, Nouveau Poiteau 6, le Curé 2—7, afval- en kroetperen 0.50—2, alles per 100 Kilogram. Appels: Transp. de Croncels 12—43, Signe Tillish 6-22, Mank's Codlin 10- 25, Cox Oranje Pipping 27, Rihston Pip ping 3—5, Sterappels 10—12, Zomer Court Pendu 4—6, Bauman's Reinetten 3—4, Oranje Reinetten 5, Jac. Lebel 3— 7, Codlin Keswick 2—6, Princesse Noble 4—7, Notarisappels 7—9, Hondsmuilen 4, Reinetten d'Automne 4, Constantijn de Groole 3—5, Preterit van Lunteren 6—10, Bismarck 2—8, Clasieappel 3—4, Kool appel 4, Grofzuur 3—4, Tuinzoet 4—7, Biomzoet 46, zoele Ribbeling 46, id. Kanlribbeling 3—4, id. Lindenappel 4, id. Raster 3—4, Paarskoppen 3—4, afval- en Uroelappels 1—3, alles per 100 K.G. Diversen: Blauwe druiven 29—41,wit- le id. 16—21, tomaten 0.30—4, snijboo- ner. 8—18, Dubbele Princessen 6—16, Rentegevers 14, Perfectboonen 16—'.18, Rheinische spekboonen 6—^, groene boo- nen 2—5, spinazie 1, alles per 100 K.G.; Meloenen 15—36, komkommers 4—7, au gurken 0.05—0.15, kropsla 2.60, andijvie 2.30, bloemkool 1—.15, roode kool 3—7, savoijekool 5>6, witle kool 0.50, snijboo- nen 0.07, perziken 1, alles per lOOstuks, bloemen 27 wortelen 5, karoten 2, al les per 100 bos; patrijzen 0.22 per stuk. Zier ik zee, 19 Sept. Tarwe f 11 11.50, chevaliersgerst 9—L9.60, haver 8.75, bruine boonen 19—20.50, erwten (schok kers) 15'19. Aardappelen: Eigenheimers 1.15—11.40, bonte aardappelen 2—2-10, blauwe 4 groole bruine en witte uien 1.10—11.40, Kipeieren, groothandelprijs f7—7.30, kleinhandelprijs 7—7.30. Boter 1.21—il.37 per 5 H.G. Aanvoer c.a. 4500 eieren. ARBEIDSBEMIDDELING. Van den directeur der Districts-Ar beidsbeurs te Middelburg ontvin gen wij de volgende aanvragen B i n- n e n 1 a n d Amersfoort: 6 timmerlieden, dadelijk, loon volgens C. A. O., voor onb. tijd. Eindhoven: eenige bekwame stucadoors, dadelijk, loon volgens C. A, O. of in ac- coord, voor onb. tijd. Eindhoven: bekwame loodgieters, 60 cent per uur C. A. O,, voor onb. tijd. Arnhem: bekwaam machine-bankwer ker, dadelijk, loon 22.50 per week, voor onb. tijd, reiskosten worden ver goed, Enschedé: 1 bekwaam verwarmings monteur, bekend met autogeen-lasschen, dadelijk, 35.per week, vermoedelijk voor vast. Arnhem: 12 bekwame sigarenmakers, dadelijk, loon volgens C. A. O., voor vast. Den Haag: achterglasschilders, dade lijk, loon nader overeen te komen, voor onbepaalden tijd, reiskosten worden ver goed. Hilversum: 3 bekwame opzichter-tee kenaars, moeten in het bezit zijn van diploma B. N. A. en in staat zelfstandig te werken, dadelijk, loon volgens salaris verordening, voor tijdelijk. Apeldoorn: nikkelaar-galvaniseur, da delijk, loon naar bekwaamheid, voor onb, tijd. Alkmaar: 6 bekwame stucadoors, da delijk, tariefloon, voor geruimen tijd. Groningen: bekwaam granitolegger, moet zelfstandig kunnen werken, dade lijk, 35.per week, voor vast, reis kosten worden vergoed. Amsterdam: 4 bekwame carosserie- bankplaatwerkers, dadelijk, loon nader overeen te komen. Zaandam: 2 bekwame en 2 aankomen de wagenmakers, loon nader overeen te komen, voor onb. tijd. Zaandam: metaaldraaier, 2223 jaar, dadelijk, loon volgens den Metaalbond, voor onb. tijd, Assen: 2 aankomende boekbinders, voor plak- en massawerk, dadelijk, loon volgens C. A. O., voor korten tijd. Amersfoort: 1 of 2 bekwame mon teurs, bekend met lasschen, dadelijk, 85 cent per uur C. A. O,, voor geruimen tijd werk. i Sept. 25 W. Souburg, Inspan, Loeff. 26 Koudekerke, 'tZand, Huizen, De Neeling. 27 Serooskerke, Bouwland, Blaupot ten Gate. Oct. 2 Domburg, Inspan en lub., de Neeling. het algemeen bevat de mensche- lijke hoofdhuid 75000 haren, die per dag ongeveer 0.2 m.M. groeien. Ieder mensch brengt dus dagelijks 15 M. haar voort. Dit natuurwonder verschaft ons niet al- leen het schoonste sieraad, maar ook een zeer waardevolle bescherming voor bet hoofd. In normale gevallen blijft deze Wanneer die groei met het 16e jaar begint te verminderen, zooals tegenwoor dig bijna regel is, dan is dit onnatuur lijk. De verminderde haargroei wordt meestal na het 20e jaar eerst bemerkt. De oorspronkelijk volle haartooi van de bak- visch is dunner geworden en de schedel huid van den jongen man begint zicht baar te worden. Wanneer dan niet het juiste middel wordt toegepast, ontkomt men niet aan kaalhoofdigheid. Ongeloof lijk veel wordt in dit opzicht gezondigd uit onwetendheid. De grootste vijanden van uw haartooi zijn de onzinnig samen gestelde middelen die men gebruikt. Op wekking van den celgroei moet volgens Prof. Friedenthal het A. en Z. van alle haargroeimiddelen zijn en hij bewijst, dat de door Dr. Weidner met Silvikrin in geslagen weg de eenige is, die hiermede rekening houdt. Het bijgeloof, dat een uitgeputte haar wortel dood is, bleek in den loop der ja den door Dr. Weidner's vinding onwaar, daar na gebruik van Silvikrin op kale plekken weer nieuw haar groeide. Ze ker een troost voor hen, die door haar uitval en slechten haargroei geplaagd worden. Van veel gewicht is de weg, dien dr. Weidner aanwijst, hoe het haar op natuurlijke wijze te verzorgen en groei-aanzetting en schoonheid van het haar te verkrijgen is. Aanzetting van den celgroei, bestrij ding van de vergrooting der vetklieren en opheffing van de verhoorning der schedelhuid vormen het middelpunt van zijn overwegingen. Dr. Weidner nam als grondstof menschenhaar, dat hij volgens een door patenten beschermd procédé behandelde en dan plaatselijk, d. w. z. op de haararme plekken der schedel huid, liet inwerken. Daar steeds meerdere oorzaken haar uitval doen ontstaan, schaadden de tot nu toe toegepaste middelen meer dan, ze baatten; de bestrijding der eene oorzaak verergerde de andere en bijna steeds bleef voortdurende haararmoede als eindresultaat over. Dr. Weidner's vinding nam de onzekerheid op stellige wijze weg. Wie meer omtrent deze belangrijke vinding wenscht te weten, vrage toe zending van het zeer leerrijke boekje: ,,Ons Hoofdhaar". Het procédé voor de vervaardiging van Silvikrin uit menschenhaar is in alle lan den gepatenteerd. Het preparaat heeft in zeer korten tijd de erkenning van vooraanstaande mannen der medische wetenschap gevonden. Het is in alle be schaafde landen verkrijgbaar. Uit Silvi krin worden nog vervaardigd: Silvikrin- Haarwater, een oplossing van puur Sil vikrin in alcohol en Silvikrin-Shampoon voor de verfraaiing en bevordering van den haargroei. Wij zenden U tegelijk met het boekje een hoeveelheid Silvikrin Shampoon en een monster Silvikrin-Haarwater, bij wij ze van proef. Gebruik daarvoor neven- staanden bon, dien U in open envelop met IJ ets. gefrankeerd, als drukwerk kunt verzenden Aan het Laboratorium Silvikrin. Schiekade 104, Rotterdam. Als lezer van de Middelb. Crt., verzoek ik U, mij zooals in Uw ad vertentie aangeboden, gratis en franco te zenden 1. Het boekje ,,Uns Hoofdhaar". 2. Een monster Silvikrin-Sham poon. 3. Een monster Silvikrin-Haar water. 4. Dankbetuigingen van gebrui kers. Naam Straat Plaats 46 Knip dézen bon direct uit, morgen vindt U de krant niet meer terug. Uitstel is veeal afstel. (Advertentie).

Krantenbank Zeeland

Middelburgsche Courant | 1929 | | pagina 7