FunPrice
ADMINISTRATEUR M/V
T3L3nT
Manager m/v
Computers J
www. rij ks waterstaat, n I
Rijkswaterstaat
ONDERHOUDS
MONTEUR
W-INSTALLATIES
Projectmanager
Bouw, Huisvesting Inrichting m/v
MEDEWERKER P&O M/V (0,5-0,4 m)
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER M/V
HOOFD MERCHANDISE M/V
Bij mobiliteit denken we ook
aan deze verkeersdeelnemer.
Talant staat klaar voor zo'n 3700
mensen met een verstandelijke
handicap in Friesland. Circa 3900
medewerkers bieden hen zorg en
ondersteuning. Of het nu gaat om
wonen, werken, leren of leven, om
24-uurszorg of enkele uren onder
steuning per week: de wensen en
mogelijkheden van de diént staan
centraal. Dat betekent ook dat de
zorg en ondersteuning aansluit op
iemands eigen identiteit, normen
en waarden.
Talant ondersteunt cliënten bij het
opbouwen en instandhouden van
hun sociale netwerk. Met ruim
tweehonderd locaties verspreid
over de provincie Friesland is
Talant altijd dichtbij. Medewerkers
krijgen ruimte voor ontwikkeling,
zowel persoonlijk als in hun werk.
Talant is per 1 januari 2002 tot
stand gekomen door een fusie van
Maartenswouden, D.A.G. Friesland
en Heechhout Kaai.
Zorg en ondersteuning
Service- en bestuursbureau
Postbus 303
8440 AH Fleerenveen
www.talant.nl
Zonder jou geen Talant!
Voor het cluster Kinderen Jeugd zoeken wij een
FUNCTIE-INFORMATIE Het cluster Kinderen Jeugd bestaat uit 4 onderdelen: Wonen,
Kinderdagcentra, Logeren en Thuiszorg. De locaties zijn verspreid over de provincie
Friesland. Ruim 400 medewerkers bieden zorg en ondersteuning aan cliënten in de
leeftijdscategorie van 0 tot ±18 jaar. U draagt de integrale verantwoordelijkheid voor
het zorgbeleid, de bedrijfsvoering en het personeelsmanagement binnen dit cluster.
U geeft daarbij leiding aan 9 hoofden die binnen de onderdelen verantwoordelijk zijn
voor één of meerdere locaties. U levert een actieve bijdrage aan de ontwikkeling en
vormgeving van het cluster Kinderen Jeugd. Daarin zijn samenwerking en
integratie van de verschillende onderdelen onderling, alsmede de samenwerking en
afstemming met de overige clusters Wonen en Werk Dagbesteding binnen Talant
belangrijke aandachtspunten. Tevens bestaan er functionele relaties met organisaties
in de regio. Daarnaast signaleert en vertaalt u interne en externe ontwikkelingen
naar een ondersteuningsbeleid (productontwikkeling) dat is toegesneden op de
organisatie in het algemeen en op het cluster in het bijzonder. U draagt zorg voor
een evenwichtige spreiding van het dienstverleningsaanbod in de provincie Friesland.
WIJ VRAGEN Om succesvol te kunnen zijn in deze functie beschikt u over een
relevante opleiding op minimaal HBO-niveau, aangevuld met aantoonbare kennis en
ervaring op het terrein van management en financieel-economische bedrijfsvoering.
U bent op de hoogte van en kunt anticiperen op ontwikkelingen in de zorg, in het
bijzonder zorgverlening aan jongere cliënten. U heeft ervaring met het initiëren en
begeleiden van complexe veranderingsprocessen in een zich snel ontwikkelende
organisatie. U beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en bent in
staat om op een enthousiasmerende wijze veranderingen te begeleiden. Daarbij zijn
daadkracht en draagvlak belangrijke sleutelwoorden.
WIJ BIEDEN De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-Gehandicaptenzorg.
De functie is ingedeeld in FWG 70 met een maximum brutosalaris van 5.005,-
per maand.
SOLLICITATIE EN INFORMATIE Uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van cv, kunt u tot
12 februari 2003 richten aan Talant, t.a.v. de afdeling Sociale Zaken Organisatie
ontwikkeling, Postbus 16, 9244 ZN Beetsterzwaag, o.v.v. vacaturenummer
Z.03.007.HZ. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer F. Kuik,
lid raad van bestuur, telefoon 0512 - 38 45 74.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
FunPrice Computers B.V. is een jonge dynamische organisatie met 26 medewerkers die al
5 jaar een vooraanstaande positie heeft als het gaat om de verkoop van een volwaardig
computerassortiment. FunPrice Computers verkoopt via haar winkels in Groningen,
Enschede, Arnhem en Apeldoorn en via de websites www.funprice.nl en
www.geheugen.com.
Voor ons hoofdkantoor in Groningen zijn wij met spoed op zoek naar een:
Hoofd Administratie
m/v, 38 uur
Taken o.a.:
- Samen met een parttime collega uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden op
de financiële administratie
- Samenstellen van wekelijkse en maandelijkse management informatie
- Samenstellen van jaarrekeningen
- Actief lid management team
Functie-eisen:
- HBO werk en denkniveau, bijv. MEAO-
BA/MBA SPD
- Enige jaren ervaring als hoofd administratie
- Ervaring met het voeren van de salaris
administratie
- Sterke, initiatiefrijke persoonlijkheid
- Commerciële instelling
- Leeftijd vanaf 30 jaar
Wij bieden:
- Een uitdagende, afwisselende
functie in een informele organisatie
- Werken in een ni.euwe, moderne
omgeving
- Bij goed functioneren, na een
jaarcontract, vast dienstverband
- Pensioenregeling volgens de CAO
voor de elektroterhn. detailhandel
Interesse:
Stuur de sollicitatiebrief met C.V. met vermelding van de functie naar:
FunPrice Computers B.V., t.a.v. Personeelszaken, Postbus 5087, 9700 GB Groningen
(Tel. 050-3171432) of naar vacature@funprice.nl
VAN LELYVELD VAN OPHOVEN gg VAN HORSSEN
ADVOCATEN
Zoeken, voor spoedige indiensttreding
een ervaren
SECRETARESSE (m/v)
Ben jij:
- stressbestendig
- klantvriendelijk
- representatief
en beschik je over:
- uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
- ruime PC ervaring (tekstverwerking Word, Outlook)
- goede contactuele eigenschappen
- een gezonde dosis humor
- een opleiding op minimaal MBO/HAVO-niveau
en heb je zin om:
ons team van 5 advocaten en 4 secretaresses (tijdelijk) te komen versterken,
dan zien we graag je sollicitatiebrief voorzien van curriculum vitae en even
tuele referenties tegemoet.
Sollicitaties graag richten aan:
mr. J. W. F. van Horssen
Postbus 105, 9350 AC Leek
Voor meer informatie bel je met telefoonnummer 0594-515396.
Stel, er loopt een snelweg door je achtertuin. Als das, hert of korenwolf heb je dan geen leven. Tenzij er slimme oplossingen komen die natuur en infra
structuur combineren. Zoals dassentunnels, stobbenwallen, wildwissels en ecoducten. Soms leggen we zelfs hele stukken nieuwe natuur aan om plant en dier de
ruimte te geven. En dat helpt. Zo is het aantal dassen sinds de eerste tunnel bijna verdrievoudigd.
Werken aan maatschappelijk relevante zaken die in het brandpunt staan van de belangstelling. Dat doet het ministerie van Verkeer en Waterstaat. Nederland
duurzaam beschermen tegen het water en zorgen voor veilige verbindingen vraagt om nieuwsgierige medewerkers die oog hebben voor de samenleving. Die verder
kijken dan hun eigen vakgebied en niet bang zijn om af te wijken van gebaande paden. Verkeer en Waterstaat zoekt daarom originele denkers en resultaatgerichte
doeners uit vele studierichtingen: economen, juristen, bestuurskundigen, accountants, ICT'ers en technici. Academici en HBO'ers; specialisten en generalisten.
Werken als Arbeidsbemiddelaar
Door een groeiende vraag vanuit de arbeidsmarkt
start Princen Group Opleidingen wederom de
opleiding Arbeidsbemiddelaar. Deze intensieve en
praktijkgerichte opleiding met baanintentie, bereidt
werkzoekenden voor op het werkveld van uitzenden,
detacheren, werving selectie en reïntegratie.
Hel betreft een dagopleiding: 16 weken théorie en aansluitend
4 maanden stage bi] een organisatie die actief Is op het gebied
van arbeidsbemiddeling in uw eigen regio.
De theorie wordt verzorgd in Groningen en Nijmegen (start
medio april) Hoofddorp en Bergen op Zoom (start medio
februari).
Om in aanmerking Ie komen dient u aan de volgende
criteria te voldoen:
0 U heeft een uitkering of u komt In aanmerking voor
outplacement:
0 U beschikt over een HBO werk- en denkniveau:
0 U heeft goede commerciële, sociale en communicatieve
eigenschappen,
0 U bent fulltime beschikbaar en in bezit van rijbewijs B.
Is uw belangstelling gewekt?
Stuur een brief met C.V., bij voorkeur per e-mail, naar het
betreffend onderstaand adres:
Informatie tijdens kantooruren:
Opleiding Groningen - Nannette Jonker
Praediniussingel 15-9711 AB Groningen
info.groningen@pnncen-group.com
T: 050-3165942 b.g.g. 0412-691234
Bezoek ook onze website: www.princen-group.com
Hoofd Beheer en Verkeer vim
Hoofdafdeling Wegen, Assen
Maximaal 45.046,- bruto per jaar, schaal 10
De directie Noord-Nederland is verantwoordelijk voor planning en beheer van de droge en
natte infrastructuur in de regio, met oog voor veiligheid, milieu en economie. Dienstkring
Drenthe heeft tot taak om de Rijkswegen in de provincie Drenthe te beheren en te onder
houden. De organisatie van de dienstkring omvat ruim 50 arbeidsplaatsen De onderafdeling
Beheer en Verkeer van de dienstkring zorgt niet alleen voor een goede en efficiënte planning
en programmenng van het onderhouden, maar ook een vlotte en veilige doorstroming van
het verkeer Zij helpt door inspecties en kleinschalig onderhoud de wegen en objecten in
goede staat te houden en draagt bij aan het opstellen van onderhoudsplannen.
Functie
Leiding geven aan een breed samengesteld team en uitvoeren van het personeels
management. Verantwoordelijk voor een doelmatige overleg- en communicatiestructuur,
kennisoverdracht en begeleiding van medewerkers. Vertalen van in- en externe ontwikke
lingen naar uitvoerende taken. In het managementteam van de dienstkring bijdragen aan
managementtaken van de dienstkring. Ontwikkelen en onderhouden van netwerken en
deelnemen aan directiebrede en regionale project- en werkgroepen. Op korte termijn vindt
herwaardering van de functie plaats.
Profiel
HBO-niveau civiele techniek of vergelijkbaar. Rijkswaterstaatopleidingen voor specifieke
regelgeving, kwaliteitszorg en Arbo, kennis van processen en procedures rond meerjaren
planning en planning van bedrijfsvoering zijn een pré. Aanvullende opleiding in
(personeels)management en kennis van vakrelevante automatiseringstoepassingen.
Communicatief sterk en stressbestendig. Een assessment kan deel uitmaken van de
selectieprocedure.
Reactie
Inhoudelijke informatie bij de heer C. Schenk, hoofd dienstkring Drenthe, telefoon (0592)
32 98 01. Procedureel: mevrouw G. Postema, P&O-adviseur, telefoon (058) 234 42 57.
Vacaturenummer DNN WX02-28/NDC,
Rijkswaterstaat houdt zich. als uitvoeringsorganisatie van het
ministerie van Verkeer en Waterstaat, bezig met het plannen,
(laten) uitvoeren en beheren van het grootste pakket civiel-techni-
sche werken in Nederland. Rijkswaterstaat opereert in een complex
maatschappelijk krachtenveld. Het gaat bij ons dus met alleen om het
bedenken en realiseren van innovatieve technische hoogstandjes,
maar ook om het vinden en implementeren van oplossingen die
breed gedragen worden in de samenleving.
Stuur een bondige brief met c.v., graag binnen veertien dagen
en o.v.v. het vacaturenummer, naar RWS-helpdesk, postbus 9016,
1180 MA Amstelveen, Of per e-mail aan wc-rving@rijkswaterstaat.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze adverfentie wordt niet op
prijs gesteld
fmZi DRENTH
INSTALLATIETECHNIEKEN BV
Ons bedrijf, lid van de Vermeerpleingroep, is al meer dan hon
derdjaar werkzaam in de installatietechniek.
Met bijna honderd collega's werk je aan de installaties van kan
toorgebouwen, ziekenhuizen, scholen en andere utiliteitsprojec
ten in de functie van:
Heb je ervaring cn veel plezier in het onderhoud aan ketels,
lbk's, airco's, etc. En zoek je een gevarieerde baan?
Dan nodigen we je uit om te solliciteren.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met
Dhr. F. Lenting, 0 0598-619432.
Je schriftelijke sollicitatie kun je binnen 10 dagen richten aan:
Drenth Installatietechnieken bv
Postbus 50, 9640 AB Veendam,
t.a.v. afd. Personeelszaken
e-mail: personeelszaken @drenthbv.nl,
www.drcnthbv.nl
DBAssociates
DBAssociates is een internationaal adviesbureau met
vestigingen in 7 landen in Europa en in de Verenigde
Staten. Als marktleider in Europa biedt DBAssociates
geïntegreerde oplossingen gericht op het optimalise
ren en het beheer van de werkomgeving. In 4 jaar tijd
is DBAssociates Nederland uitgegroeid tot een orga
nisatie met ruim 100 medewerkers. De klanten van
DBAssociates behoren tot de top 100 bedrijven van
Nederland. De unieke combinatie van advisering met
project- en informatiemanagement heeft geleid tot
innovatieve oplossingen voor onder andere facilitaire
benchmarking en kantoorinnovatie.
Voor de DBAssociates vestiging in Assen zijn wij op zoek naar een
- inventariseert de klantvraag in een plan van aanpak en offerte,
- verantwoordelijk voor de realisatie van (ver)bouw- en (her)inrichtigingsprojec-
ten in complexe omgevingen,
- organiseert en bewaakt de uitvoering van de projecten conform de aangege
ven doorlooptijd, doelen en budgetten en rapporteert c.q. neemt de nodige
maatregelen waar nodig,
- verzorgt een adequate bezetting van het project in samenwerking met de seni
or projectmanager en de regiomanager,
- treedt op als coach naar de (junior) projectmangers
Functie-eisen:
- gedegen bouwkundige kennis (HBO niveau) bij voorkeur aangevuld met
ervaring op het gebied van facility management,
- 7-10 jaar ervaring als Bouwkundig Projectmanager,
- leeftijd bij voorkeur 35+,
- ruime ervaring in een omgeving waar meerdere partijen huisvesting delen en
de verschillende belangen op één lijn gebracht dienen te worden
- in staat de rol van adviseur en partner van de verschillende partijen in te
vullen,
- sterk commercieel en communicatief vaardig,
- pragmatisch, stressbestendig en flexibel ingesteld,
- bereid om projecten en klanten in geheel Noord Nederland te bezoeken,
- bereid om in onderling overleg ook projecten en klanten in Oost Nederland te
bezoeken.
De functie is in eerste instantie voor 6 maanden. Een vast dientverband kan tot
de mogelijkheden behoren. Het salaris is marktconform en afhankelijk van leef
tijd en ervaring.
Brieven met uitgebreid CV vóór 15 februari naar DBAssociates, Postbus 10081
9400 CB Assen t.a.v. de heer H.J. Huisjes o.v.v. vacature Projectmanager. Voor
meer informatie is de heer Huisjes tijdens kantooruren te bereiken op nummer
0592-394545.
Ook kunt u onze internet site bezoeken (www.DBAssociates.com).
TWINLIF
De Poelman Groep is een internationale, snel groeiende organisatie, die in de
modebranche opereert. Zij ontwerpt, koopt in en distribueert vrijetijdskleding onder het
succesvolle label Twin Life. De outlets zijn zelfstandige retailers in de
vrijetijds- en sportbranche en de eigen franchiseketen Snuffel en Lake Side.
De organisatie laat zich het best karakteriseren als jong, ondernemend, informeel en
no-nonsense.
Gegeven de ambitie van de huidige organisatie
de huidige groei te continueren, zijn wij op zoek naar een:
Functie-inhoud:
•Verzorgen van periodieke financiële
rapportages aan aangesloten
franchisenemers.
•Opstellen van jaarrapporten.
•Verzorgen van aangiften omzetbelasting.
Diverse voorkomende administratieve
werkzaamheden.
Functie-eisen:
Cijfermatig en analytisch inzicht.
Zelfstandig en accuraat.
Ervaring met Excel.
Onder werkdruk kunnen presteren.
Geen 9 tot 5 mentaliteit.
Enige jaren relevante werkervaring.
Opleidingsniveau:
•MBO-plus.
Functie-inhoud:
Onderhouden van contacten met de
salarisadministratie welke is uitbesteed.
•Verzorgen van aangiften sociale premies
en controle hierop.
•Aanspreekpunt voor medewerkers met
vragen op het gebied van salaris,
pensioen etc.
Beheren van personeelsdossiers.
Ziekteverzuimregistratie
Functie-eisen:
Uitstekende communicatieve
vaardigheden.
Zelfstandig en accuraat.
Ervaring in een soortgelijke functie.
Opleidingsniveau:
•MBO-plus.
Functie-inhoud:
Gegevensverwerking in de debiteuren
en crediteurenadministratie.
•Voortgangsbewaking van binnen
gekomen facturen.
Postbehandeling.
•Telefonie- en receptiewerkzaamheden.
Functie-eisen:
Uitstekende communicatieve
vaardigheden.
Flexibel.
Gevoel voor en interesse in boekhouden.
Opleidingsniveau:
Functie-inhoud:
Gegevensverwerking/Marketinganalyse
voor directie en verkoop.
Optimale voorraadbeheersing winkels.
Inkoopbudgetten voorbereiden voor
afdeling inkoop.
Eindverantwoording voor
uitwisseling- en Inventarisatie
procedures.
Functie-eisen:
Enige jaren ervaring in soortgelijke
functie.
•Office pakket heeft geen geheimen
voor je.
Opleidingsniveau:
HBO denk- en werkniveau.
Wat moet je doen: Ben je geïnteresseerd, schrijf of e-mail dan z.s.m. naar.
Poelman Groep, t.a.v. Anja van der Velde, Legolaan 1, 9861 AT GROOTEGAST
E-mail: anja@poelman.nl