FunPrice ADMINISTRATEUR M/V T3L3nT Manager m/v Computers J www. rij ks waterstaat, n I Rijkswaterstaat ONDERHOUDS MONTEUR W-INSTALLATIES Projectmanager Bouw, Huisvesting Inrichting m/v MEDEWERKER P&O M/V (0,5-0,4 m) ADMINISTRATIEF MEDEWERKER M/V HOOFD MERCHANDISE M/V Bij mobiliteit denken we ook aan deze verkeersdeelnemer. Talant staat klaar voor zo'n 3700 mensen met een verstandelijke handicap in Friesland. Circa 3900 medewerkers bieden hen zorg en ondersteuning. Of het nu gaat om wonen, werken, leren of leven, om 24-uurszorg of enkele uren onder steuning per week: de wensen en mogelijkheden van de diént staan centraal. Dat betekent ook dat de zorg en ondersteuning aansluit op iemands eigen identiteit, normen en waarden. Talant ondersteunt cliënten bij het opbouwen en instandhouden van hun sociale netwerk. Met ruim tweehonderd locaties verspreid over de provincie Friesland is Talant altijd dichtbij. Medewerkers krijgen ruimte voor ontwikkeling, zowel persoonlijk als in hun werk. Talant is per 1 januari 2002 tot stand gekomen door een fusie van Maartenswouden, D.A.G. Friesland en Heechhout Kaai. Zorg en ondersteuning Service- en bestuursbureau Postbus 303 8440 AH Fleerenveen www.talant.nl Zonder jou geen Talant! Voor het cluster Kinderen Jeugd zoeken wij een FUNCTIE-INFORMATIE Het cluster Kinderen Jeugd bestaat uit 4 onderdelen: Wonen, Kinderdagcentra, Logeren en Thuiszorg. De locaties zijn verspreid over de provincie Friesland. Ruim 400 medewerkers bieden zorg en ondersteuning aan cliënten in de leeftijdscategorie van 0 tot ±18 jaar. U draagt de integrale verantwoordelijkheid voor het zorgbeleid, de bedrijfsvoering en het personeelsmanagement binnen dit cluster. U geeft daarbij leiding aan 9 hoofden die binnen de onderdelen verantwoordelijk zijn voor één of meerdere locaties. U levert een actieve bijdrage aan de ontwikkeling en vormgeving van het cluster Kinderen Jeugd. Daarin zijn samenwerking en integratie van de verschillende onderdelen onderling, alsmede de samenwerking en afstemming met de overige clusters Wonen en Werk Dagbesteding binnen Talant belangrijke aandachtspunten. Tevens bestaan er functionele relaties met organisaties in de regio. Daarnaast signaleert en vertaalt u interne en externe ontwikkelingen naar een ondersteuningsbeleid (productontwikkeling) dat is toegesneden op de organisatie in het algemeen en op het cluster in het bijzonder. U draagt zorg voor een evenwichtige spreiding van het dienstverleningsaanbod in de provincie Friesland. WIJ VRAGEN Om succesvol te kunnen zijn in deze functie beschikt u over een relevante opleiding op minimaal HBO-niveau, aangevuld met aantoonbare kennis en ervaring op het terrein van management en financieel-economische bedrijfsvoering. U bent op de hoogte van en kunt anticiperen op ontwikkelingen in de zorg, in het bijzonder zorgverlening aan jongere cliënten. U heeft ervaring met het initiëren en begeleiden van complexe veranderingsprocessen in een zich snel ontwikkelende organisatie. U beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en bent in staat om op een enthousiasmerende wijze veranderingen te begeleiden. Daarbij zijn daadkracht en draagvlak belangrijke sleutelwoorden. WIJ BIEDEN De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-Gehandicaptenzorg. De functie is ingedeeld in FWG 70 met een maximum brutosalaris van 5.005,- per maand. SOLLICITATIE EN INFORMATIE Uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van cv, kunt u tot 12 februari 2003 richten aan Talant, t.a.v. de afdeling Sociale Zaken Organisatie ontwikkeling, Postbus 16, 9244 ZN Beetsterzwaag, o.v.v. vacaturenummer Z.03.007.HZ. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer F. Kuik, lid raad van bestuur, telefoon 0512 - 38 45 74. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. FunPrice Computers B.V. is een jonge dynamische organisatie met 26 medewerkers die al 5 jaar een vooraanstaande positie heeft als het gaat om de verkoop van een volwaardig computerassortiment. FunPrice Computers verkoopt via haar winkels in Groningen, Enschede, Arnhem en Apeldoorn en via de websites www.funprice.nl en www.geheugen.com. Voor ons hoofdkantoor in Groningen zijn wij met spoed op zoek naar een: Hoofd Administratie m/v, 38 uur Taken o.a.: - Samen met een parttime collega uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden op de financiële administratie - Samenstellen van wekelijkse en maandelijkse management informatie - Samenstellen van jaarrekeningen - Actief lid management team Functie-eisen: - HBO werk en denkniveau, bijv. MEAO- BA/MBA SPD - Enige jaren ervaring als hoofd administratie - Ervaring met het voeren van de salaris administratie - Sterke, initiatiefrijke persoonlijkheid - Commerciële instelling - Leeftijd vanaf 30 jaar Wij bieden: - Een uitdagende, afwisselende functie in een informele organisatie - Werken in een ni.euwe, moderne omgeving - Bij goed functioneren, na een jaarcontract, vast dienstverband - Pensioenregeling volgens de CAO voor de elektroterhn. detailhandel Interesse: Stuur de sollicitatiebrief met C.V. met vermelding van de functie naar: FunPrice Computers B.V., t.a.v. Personeelszaken, Postbus 5087, 9700 GB Groningen (Tel. 050-3171432) of naar vacature@funprice.nl VAN LELYVELD VAN OPHOVEN gg VAN HORSSEN ADVOCATEN Zoeken, voor spoedige indiensttreding een ervaren SECRETARESSE (m/v) Ben jij: - stressbestendig - klantvriendelijk - representatief en beschik je over: - uitstekende beheersing van de Nederlandse taal - ruime PC ervaring (tekstverwerking Word, Outlook) - goede contactuele eigenschappen - een gezonde dosis humor - een opleiding op minimaal MBO/HAVO-niveau en heb je zin om: ons team van 5 advocaten en 4 secretaresses (tijdelijk) te komen versterken, dan zien we graag je sollicitatiebrief voorzien van curriculum vitae en even tuele referenties tegemoet. Sollicitaties graag richten aan: mr. J. W. F. van Horssen Postbus 105, 9350 AC Leek Voor meer informatie bel je met telefoonnummer 0594-515396. Stel, er loopt een snelweg door je achtertuin. Als das, hert of korenwolf heb je dan geen leven. Tenzij er slimme oplossingen komen die natuur en infra structuur combineren. Zoals dassentunnels, stobbenwallen, wildwissels en ecoducten. Soms leggen we zelfs hele stukken nieuwe natuur aan om plant en dier de ruimte te geven. En dat helpt. Zo is het aantal dassen sinds de eerste tunnel bijna verdrievoudigd. Werken aan maatschappelijk relevante zaken die in het brandpunt staan van de belangstelling. Dat doet het ministerie van Verkeer en Waterstaat. Nederland duurzaam beschermen tegen het water en zorgen voor veilige verbindingen vraagt om nieuwsgierige medewerkers die oog hebben voor de samenleving. Die verder kijken dan hun eigen vakgebied en niet bang zijn om af te wijken van gebaande paden. Verkeer en Waterstaat zoekt daarom originele denkers en resultaatgerichte doeners uit vele studierichtingen: economen, juristen, bestuurskundigen, accountants, ICT'ers en technici. Academici en HBO'ers; specialisten en generalisten. Werken als Arbeidsbemiddelaar Door een groeiende vraag vanuit de arbeidsmarkt start Princen Group Opleidingen wederom de opleiding Arbeidsbemiddelaar. Deze intensieve en praktijkgerichte opleiding met baanintentie, bereidt werkzoekenden voor op het werkveld van uitzenden, detacheren, werving selectie en reïntegratie. Hel betreft een dagopleiding: 16 weken théorie en aansluitend 4 maanden stage bi] een organisatie die actief Is op het gebied van arbeidsbemiddeling in uw eigen regio. De theorie wordt verzorgd in Groningen en Nijmegen (start medio april) Hoofddorp en Bergen op Zoom (start medio februari). Om in aanmerking Ie komen dient u aan de volgende criteria te voldoen: 0 U heeft een uitkering of u komt In aanmerking voor outplacement: 0 U beschikt over een HBO werk- en denkniveau: 0 U heeft goede commerciële, sociale en communicatieve eigenschappen, 0 U bent fulltime beschikbaar en in bezit van rijbewijs B. Is uw belangstelling gewekt? Stuur een brief met C.V., bij voorkeur per e-mail, naar het betreffend onderstaand adres: Informatie tijdens kantooruren: Opleiding Groningen - Nannette Jonker Praediniussingel 15-9711 AB Groningen info.groningen@pnncen-group.com T: 050-3165942 b.g.g. 0412-691234 Bezoek ook onze website: www.princen-group.com Hoofd Beheer en Verkeer vim Hoofdafdeling Wegen, Assen Maximaal 45.046,- bruto per jaar, schaal 10 De directie Noord-Nederland is verantwoordelijk voor planning en beheer van de droge en natte infrastructuur in de regio, met oog voor veiligheid, milieu en economie. Dienstkring Drenthe heeft tot taak om de Rijkswegen in de provincie Drenthe te beheren en te onder houden. De organisatie van de dienstkring omvat ruim 50 arbeidsplaatsen De onderafdeling Beheer en Verkeer van de dienstkring zorgt niet alleen voor een goede en efficiënte planning en programmenng van het onderhouden, maar ook een vlotte en veilige doorstroming van het verkeer Zij helpt door inspecties en kleinschalig onderhoud de wegen en objecten in goede staat te houden en draagt bij aan het opstellen van onderhoudsplannen. Functie Leiding geven aan een breed samengesteld team en uitvoeren van het personeels management. Verantwoordelijk voor een doelmatige overleg- en communicatiestructuur, kennisoverdracht en begeleiding van medewerkers. Vertalen van in- en externe ontwikke lingen naar uitvoerende taken. In het managementteam van de dienstkring bijdragen aan managementtaken van de dienstkring. Ontwikkelen en onderhouden van netwerken en deelnemen aan directiebrede en regionale project- en werkgroepen. Op korte termijn vindt herwaardering van de functie plaats. Profiel HBO-niveau civiele techniek of vergelijkbaar. Rijkswaterstaatopleidingen voor specifieke regelgeving, kwaliteitszorg en Arbo, kennis van processen en procedures rond meerjaren planning en planning van bedrijfsvoering zijn een pré. Aanvullende opleiding in (personeels)management en kennis van vakrelevante automatiseringstoepassingen. Communicatief sterk en stressbestendig. Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Reactie Inhoudelijke informatie bij de heer C. Schenk, hoofd dienstkring Drenthe, telefoon (0592) 32 98 01. Procedureel: mevrouw G. Postema, P&O-adviseur, telefoon (058) 234 42 57. Vacaturenummer DNN WX02-28/NDC, Rijkswaterstaat houdt zich. als uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Verkeer en Waterstaat, bezig met het plannen, (laten) uitvoeren en beheren van het grootste pakket civiel-techni- sche werken in Nederland. Rijkswaterstaat opereert in een complex maatschappelijk krachtenveld. Het gaat bij ons dus met alleen om het bedenken en realiseren van innovatieve technische hoogstandjes, maar ook om het vinden en implementeren van oplossingen die breed gedragen worden in de samenleving. Stuur een bondige brief met c.v., graag binnen veertien dagen en o.v.v. het vacaturenummer, naar RWS-helpdesk, postbus 9016, 1180 MA Amstelveen, Of per e-mail aan wc-rving@rijkswaterstaat.nl Acquisitie naar aanleiding van deze adverfentie wordt niet op prijs gesteld fmZi DRENTH INSTALLATIETECHNIEKEN BV Ons bedrijf, lid van de Vermeerpleingroep, is al meer dan hon derdjaar werkzaam in de installatietechniek. Met bijna honderd collega's werk je aan de installaties van kan toorgebouwen, ziekenhuizen, scholen en andere utiliteitsprojec ten in de functie van: Heb je ervaring cn veel plezier in het onderhoud aan ketels, lbk's, airco's, etc. En zoek je een gevarieerde baan? Dan nodigen we je uit om te solliciteren. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Dhr. F. Lenting, 0 0598-619432. Je schriftelijke sollicitatie kun je binnen 10 dagen richten aan: Drenth Installatietechnieken bv Postbus 50, 9640 AB Veendam, t.a.v. afd. Personeelszaken e-mail: personeelszaken @drenthbv.nl, www.drcnthbv.nl DBAssociates DBAssociates is een internationaal adviesbureau met vestigingen in 7 landen in Europa en in de Verenigde Staten. Als marktleider in Europa biedt DBAssociates geïntegreerde oplossingen gericht op het optimalise ren en het beheer van de werkomgeving. In 4 jaar tijd is DBAssociates Nederland uitgegroeid tot een orga nisatie met ruim 100 medewerkers. De klanten van DBAssociates behoren tot de top 100 bedrijven van Nederland. De unieke combinatie van advisering met project- en informatiemanagement heeft geleid tot innovatieve oplossingen voor onder andere facilitaire benchmarking en kantoorinnovatie. Voor de DBAssociates vestiging in Assen zijn wij op zoek naar een - inventariseert de klantvraag in een plan van aanpak en offerte, - verantwoordelijk voor de realisatie van (ver)bouw- en (her)inrichtigingsprojec- ten in complexe omgevingen, - organiseert en bewaakt de uitvoering van de projecten conform de aangege ven doorlooptijd, doelen en budgetten en rapporteert c.q. neemt de nodige maatregelen waar nodig, - verzorgt een adequate bezetting van het project in samenwerking met de seni or projectmanager en de regiomanager, - treedt op als coach naar de (junior) projectmangers Functie-eisen: - gedegen bouwkundige kennis (HBO niveau) bij voorkeur aangevuld met ervaring op het gebied van facility management, - 7-10 jaar ervaring als Bouwkundig Projectmanager, - leeftijd bij voorkeur 35+, - ruime ervaring in een omgeving waar meerdere partijen huisvesting delen en de verschillende belangen op één lijn gebracht dienen te worden - in staat de rol van adviseur en partner van de verschillende partijen in te vullen, - sterk commercieel en communicatief vaardig, - pragmatisch, stressbestendig en flexibel ingesteld, - bereid om projecten en klanten in geheel Noord Nederland te bezoeken, - bereid om in onderling overleg ook projecten en klanten in Oost Nederland te bezoeken. De functie is in eerste instantie voor 6 maanden. Een vast dientverband kan tot de mogelijkheden behoren. Het salaris is marktconform en afhankelijk van leef tijd en ervaring. Brieven met uitgebreid CV vóór 15 februari naar DBAssociates, Postbus 10081 9400 CB Assen t.a.v. de heer H.J. Huisjes o.v.v. vacature Projectmanager. Voor meer informatie is de heer Huisjes tijdens kantooruren te bereiken op nummer 0592-394545. Ook kunt u onze internet site bezoeken (www.DBAssociates.com). TWINLIF De Poelman Groep is een internationale, snel groeiende organisatie, die in de modebranche opereert. Zij ontwerpt, koopt in en distribueert vrijetijdskleding onder het succesvolle label Twin Life. De outlets zijn zelfstandige retailers in de vrijetijds- en sportbranche en de eigen franchiseketen Snuffel en Lake Side. De organisatie laat zich het best karakteriseren als jong, ondernemend, informeel en no-nonsense. Gegeven de ambitie van de huidige organisatie de huidige groei te continueren, zijn wij op zoek naar een: Functie-inhoud: •Verzorgen van periodieke financiële rapportages aan aangesloten franchisenemers. •Opstellen van jaarrapporten. •Verzorgen van aangiften omzetbelasting. Diverse voorkomende administratieve werkzaamheden. Functie-eisen: Cijfermatig en analytisch inzicht. Zelfstandig en accuraat. Ervaring met Excel. Onder werkdruk kunnen presteren. Geen 9 tot 5 mentaliteit. Enige jaren relevante werkervaring. Opleidingsniveau: •MBO-plus. Functie-inhoud: Onderhouden van contacten met de salarisadministratie welke is uitbesteed. •Verzorgen van aangiften sociale premies en controle hierop. •Aanspreekpunt voor medewerkers met vragen op het gebied van salaris, pensioen etc. Beheren van personeelsdossiers. Ziekteverzuimregistratie Functie-eisen: Uitstekende communicatieve vaardigheden. Zelfstandig en accuraat. Ervaring in een soortgelijke functie. Opleidingsniveau: •MBO-plus. Functie-inhoud: Gegevensverwerking in de debiteuren en crediteurenadministratie. •Voortgangsbewaking van binnen gekomen facturen. Postbehandeling. •Telefonie- en receptiewerkzaamheden. Functie-eisen: Uitstekende communicatieve vaardigheden. Flexibel. Gevoel voor en interesse in boekhouden. Opleidingsniveau: Functie-inhoud: Gegevensverwerking/Marketinganalyse voor directie en verkoop. Optimale voorraadbeheersing winkels. Inkoopbudgetten voorbereiden voor afdeling inkoop. Eindverantwoording voor uitwisseling- en Inventarisatie procedures. Functie-eisen: Enige jaren ervaring in soortgelijke functie. •Office pakket heeft geen geheimen voor je. Opleidingsniveau: HBO denk- en werkniveau. Wat moet je doen: Ben je geïnteresseerd, schrijf of e-mail dan z.s.m. naar. Poelman Groep, t.a.v. Anja van der Velde, Legolaan 1, 9861 AT GROOTEGAST E-mail: anja@poelman.nl

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 3