Wat wordt jouw verhaal als verzorgende bij Thuiszorg Gooi en Vechtstreek? ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V) Accountbegeleider m/v Verzorgenden C/D avond weekendteam Consulent voorzieningen ouderen en gehandicapten ZATERDAG 1 FEBRUARI 2003 Voor informatie over het adverteren op de vacature pagina's kunt u bellen met Tilly 's Gravendijk. tel. 023 5 150 137 Voor onze financiële afdeling zoeken wij op korte termijn een: Functie-inhoud: Verwerken (coderen en boeken) van inkomende facturen van leveranciers dienstverleners Voorbereiden van betalingen via Electronic Banking Factureren van verkooporders van de salesafdelingen Alle overige werkzaamheden die vallen binnen het kader van deze functie Profiel j functie-eisen: 0 Enige werkervaring in een soortgelijke functie MEAO of soortgelijke administratieve opleiding Ruime kennis van en ervaring met applicatiesoftware (MS Office) en Exact Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift Accuraat teamworker flexibel creatief Denk jij jezelf te herkennen in deze functie, stuur dan een brief met uitgebreid curriculum vitae aan RCV Entertainment B.V. ter attentie van Afdeling Personeelszaken: RCV Entertainment B.V. Oscar Romerolaan 10 1216 TK HILVERSUM Postbus 142 1200 AC HILVERSUM Tel.: 035 - 625 12 00 Fax: 035 - 625 12 54 E-mail: p&o@rcv.nl DIT ZIJN DE SPELERS MET WIE WIJ DAGELIJKS TE MAKEN HEBBEN... Voor de afdeling Commercie zijn wij per direct op zoek naar een: fulltime Het werk: Als accountbegeleider ben je lid van en ondersteun je de commerciële afdeling. Je maakt en werkt offertes en contracten uit, verzamelt en distribueert productie-informatie, maakt projectdossiers. Je onderhoudt contacten relatie met klant opdrachtgever. Initieert klant overleggen en voert deze zelfstandig uit. Je benadert klanten pro-actief om diensten te verkopen. Je begeleidt de uitvoering van een project. Je houdt projectdossiers bij, bewaakt planning en budget en signaleert tijdig dreigende overschrijdingen. Je brengt verslag uit inzake voortgang projecten, regelt de tijdige beschik baarheid van aanvullende materialen en apparatuur. Je stelt in overleg met account- en/of projectmanager, aanvullende contracten op. Je onderhoudt contacten met (vertegenwoordigers van) klanten/ opdrachtgevers en operationele medewerkers en zorgt voor afstemming. Je levert tijdig relevante informatie aan management, planning en bedrijfs administratie, ten behoeve van de facturering. Je controleert in- en externe facturen op juistheid. Samen met de andere medewerkers van de commer cie ben je eindverantwoordelijk voor de klanttevredenheid. Het profiel: Een opleiding op MBO niveau; of vergelijkbaar niveau door ervaring; Het vermogen om zelfstandig te kunnen werken Kennis van de branche is een aanbeveling Een klantgerichte instelling Uitstekende contactuele vaardigheden Het aanbod: De kans om een creatieve en professionele omgeving te werken. Niet alleen je collega's zijn enthousiast, open en informeel, ook bij de klant tref je bijzonder gedreven persoonlijkheden en een prettige werksfeer aan. Daarnaast bieden we een prima arbeidsvoorwaarden pakket. De sollicitatie: Voor informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Hans Blom, Manager Commercie, telefoonnummer 035-6774078. Voldoe je aan het profiel en ben je geïnteresseerd? Stuur een brief voor 12 februari a.s. t.a.v. Alexandra van Ede, manager HRM, postvak F 24.E-mailen kan ook: alexandra.vanede@ciris.nl: vermeld dan wel de functie in de subjectregel. Achter iedere deur speelt zich een ander Verhaal af. Een uniek verhaal waarin jij en je cliënt de hoofdrol spelen. Meestal krijgt dat boeiende verhaal zelfs een vervolg: een welgemeend bedankje van jouw cliënt. Waarom? Omdat hij of zij dankzij jouw inzet langer zelfstandig kan blijven wonen. Thuiszorg Gooi en Vechtstreek maakt jouw verhaal helemaal af met een pakket uitstekende arbeids voorwaarden, zoals een prima kinderopvangregeling en de mogelijkheid om opleidingen te volgen. Voor minimaal 32 uur en maximaal 48 uur per 4 weken Werkterrein: Hilversum, Bussum, Laren, Blaricum en Eemnes Jouw uitdaging Persoonsgerichte, lichamelijke (zieken)verzorging wordt je hoofdtaak. Boeiend en afwisselend mensenwerk: elke cliënt is immers anders. Je werkt aan de hand van het individuele zorg plan dat voor iedere cliënt is opgesteld. Je werkt meestal alleen, maar soms in samenwerking met collega's. Jouw inzet Je hebt één van de volgende diploma's: Verzorgende MDGO-VZ, Verzorgende OVDB of MBO-Verzorgende. En natuurlijk beschik je over de juiste eigenschappen: klantgerichtheid, collegialiteit en flexibiliteit. Ons aanbod Verantwoordelijk en afwisselend werk in een baan waarin je enerzijds zelfstandig bent en anderzijds binnen een team met collega's functioneert. De arbeidsvoorwaarden en salariëring zijn conform de CAO Thuiszorg (schaal 4 of 5). Je wordt ingeschaald op basis van opleiding en ervaring. Bij een fulltime dienstver band bedraagt het salaris 2.039,12 (schaal 5) per maand. Daarnaast bieden we je goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenregeling, loopbaanperspectief, stimu lerend opleidingsbeleid, zeer royale kinderopvangregeling, gezondheidsbeleid, tankpas, reiskostenvergoeding of leasefiets naar keuze, korting op verzekeringen en een vergoeding voor je sportabonnement. Solliciteren Voor meer informatie kun je met ons contact opnemen, telefoon (035) 692 49 44. Stuur je sollicitatiebrief met cv vóór 17 februari a.s. naar Thuiszorg Gooi en Vechtstreek, t.a.v. Zorgpartner, Noordse Bosje 16,1211 BG Hilversum. Solliciteren per e-mail is ook mogelijk: zorgpartner@tgvzorg.nl. Vermeld bij je sollicitatie s.v.p. ook het vacaturenummer: 03.003. Thuiszorg Gooi en Vechtstreek Thuiszorg Gooi en Vechtstreek streeft naar evenwichtigheid en diversiteit in de samenstelling van haar personeelsbestand. ïtïïsvss. Daarom worden kandidaten met een allochtone achtergrond nadrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. GEVRAAGD: Fulltime Medewerker (m/v) tuincentrum op management niveau Haar/zijn werkzaamheden omvatten: leiding geven en meewerken in de binnenafdeüng van het tuincentrum leiding geven aan de kassamedewerkers Hij/zij bezoekt samen met de inkopers beurzen zorgt samen met collega's voor een goede presentatie van de producten Hij/zij is de spil van de afdeling Reacties (met CV) richten aan: Europatuin Eemnes t.a.v. dhr Haaxman Haaxman Eemnes Oud Eemuesserwes 23 - 3755 MR Eemnes Telefoon 035 - 538771 E-mail: info@europatuin-eemnes.nl Tuinontwerp - Tuinaanleg-Tuinverandering - Tuinonderhoud Triple i Group, financial media, een toonaangevend onderzoeks bureau en uitgever van financiële tijdschriften en websites ten behoeve van particulieren en financieel adviseurs, is op zoek naar een enthousiaste: Administratief medewerk(st)er Marketingassistent In deze veelzijdige functie ben je o.a. verantwoordelijk voor: - behandelen inkomende en uitgaande post - bediening telefooncentrale - ondersteuning marketingacties - administratieve ondersteuning afdeling verkoop waaronder: opdrachtbevestigingen en contractbeheer - dagelijkse gang van zaken op kantoor waaronder inkoop van kantoorbenodigdheden - verlofregistratie Profiel: Je hebt net een opleiding op MBO-niveau afgerond, goede con tactuele eigenschappen, bent representatief, accuraat, spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en hebt goede kennis van Microsoft Office. Herken je jezelf in bovenstaand profiel, dan verwelkomen wij je graag binnen ons jonge en enthousiaste team. E-mail brief en cv naar Linda Chengadu, P&O, e-mail adres: l.chengadu@3xi.nl. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Angelique van Effrink: (0294) 239 658 Meer weten over onze activiteiten? Neem een kijkje op: www.3xi.nl AUDION ELEKTRO BV is een internationaal opererende producent van hoogwaardige verpakkingsmachines voor handel, industrie en overheid met vestigingen in Weesp en Kleve. Het productassortiment bestaat uit impuls-, heat-, band-, vacuüm- en hoeksealers, krimptunnels en verpakkingsautomaten. Meer informatie treft u aan op: www.audion.nl Het bedrijf telt ca. 90 medewerkers en heeft voor de komende jaren een groeistrategie uitgestippeld. Als gevolg van de ingezette strategie en om te kunnen blijven voldoen aan de toenemende vraag zijn wij op zoek naar enthousiaste kandidaat voor de functie van: CONVENTIONEEL DRAAIER/FREZER Wij zoeken een allround vakman op conventionele draai- en freesmachines. CNC-DRAAIER/FREZER Bedienen van CNC draai- en freesmachines. Programmeerkennis is een pre. PLAATWERKER 2D/3D Bedienen van conventionele en CNC plaatbewerkingsmachines. LEERLING METAALBEWERKING Bedienen van verschillende machines in de productie. Boren, tappen, zagen, ponsen etc. Functie-eisen: Opleiding LTS metaalbewerking aangevuld met vakgerichte cursussen. H Kwaliteitsbewust, collegiaal en leergierig. Zelfstandig, zorgvuldig en nauwkeurig werken. Wij bieden: H Een aantrekkelijke, afwisselende werkkring Een goede salariëring met uitstekende arbeidsvoorwaarden M Mogelijkheid tot het volgen van vakgerichte opleidingen. Schriftelijke sollicitaties kunt u richten aan: AUDION ELEKTRO BV t.a.v.: Afdeling Personeelszaken Postbus 389, 1380 AJ Weesp bij de dienst Maatschappelijke Ontwikkeling afdeling Sociale Zaken voor 22,8 uur per week Hilversum mediastad Hilversum, stad van 82.000 inwoners, is Irots op zijn vete jonge monumenten, hel prachtige groen en vooral op de talrijke multimediabedrijven die hier hun geschiedenis en hun toekomst hebben. Een stad vol leven, stijl en kwaliteit, met goede voorzieningen en een prettig leefklimaat. Een stad ook Waar nog liet nodige te doen valt: verkeer, financiën, de bevordering van toerisme en cityinorketing, de verdere ontwikkeling van de binnenstad. Dit vraagt om een krachtige aanpak van gemeentebestuur en ambtelijke organisatie. Algemene informatie Dc dienst Maatschappelijke Ontwikkeling bestaat uit vier afdelingen: Sociale zaken, Beleid, Middelen en Beheer Exploitatie, totaal 200 medewerkers. De missie van de dienst is 'Samen staan voor een leefbare stad'. 13e afdeling Sociale Zaken, waar ongeveer 80 mensen werken, is verantwoordelijk voor de uitvoering van de socialezekerheidswetten. De afdeling wordt momenteel gereorganiseerd, waarbij een aantal clusters wordt gevormd die klantgericht gaan werken. Hierbij zijn tevens nieuwe functies gecreëerd. De VOG is een cluster van de afdeling Sociale 1 Zaken en voert de Wet voorzieningen gehandi capten uit voor de gemeenten Hilversum, Wijdemeren, Muiden, Naarden en Weesp. Bovendien wordt voor de gemeente Hilversum het leerlingenvervoer, de bijzondere bijstand voor ouderen, het participatiefonds, fonds duurzame gebruiksgoederen voor ouderen en de verstrekking van gehandicaptenparkeerkaar- ten en -plaatsen verzorgd. Functie informatie Je bent liet aanspreekpunt voor ouderen en gehandicapten, verstrekt informatie aan hen over de uit te voeren wetten en regelingen en beslist over de aangevraagde voorziening. Je verricht alle werkzaamheden voortvloeiende uit de intake en aanvragen. Je voert, indien noodzakelijk, financiële onderzoeken uit en berekent de hoogte van de tegemoetkomingen in de kosten. Je onderhoudt contacten met de indicatieadviseurs van het RIO, de leverancier van hulpmiddelen en derden. Je beheert het bestand van de doelgroep, bewaakt de uitvoering en signaleert ontwikkelingen die tot bijstellingen van liet uitvoeringsbeleid kunnen leiden. Je profiel Je hebt een afgeronde MBO-opleiding op het vakgebied met daarbij enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie, Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdruk kingsvaardigheden. Kennis van ergonomie is een pre. Wat wij bieden De functie moet nog formeel gewaardeerd wor den. Naar verwachting bedraagt het salaris maximaal 2.747,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek. De gemeente Hilversum beeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals mogelijkheden voor bedrijfskinderopvang, betaald ouderschapsverlof, pc-privé-project, flexibele werktijden en studiefaciliteiten. Belangstelling Voor meer informatie kun je contact opnemen met de heer G. Pot, sectiechef Voorzieningen Ouderen en Gehandicapten, telefoon (035) 629 29 23. Reactie Je schriftelijke sollicitatie kun je binnen twee weken richten aan de directeur van de dienst Maatschappelijke Ontwikkeling, de heer J.H. van der Vegt, postbus 9900, 1201 GM Hilversum; onder vermelding van vacature nummer P202/03/03. De gemeente Hilversum wil een afspiegeling zijn van de maatschappij en stimuleert gehandi capten en mensen die tot' een culturele minder heidsgroep behoren om te solliciteren, Bij gelijke geschiktheid hebben zij voorrang. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Hilversum 1

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 5