Werken bij een elektro bv pensioenfonds Hoofd Interne Zaken m/v Wat wordt jouw verhaal als verzorgingshulp bij Thuiszorg Gooi en Vechtstreek? PNÖ import - export - fabrikage 'Hanson Verzorgingshulp in gezinnen GOOI NOORD Voor informatie over het adverteren op de vacature pagina's kunt u bellen met Titly 's Gravendijk. tel. 023 5 150 137 Gelijk heb je! Want dat kon wel eens de start van een leuke carrière betekenen. Je combineert werken (met leuke collega's) en leren (volledig vergoed) op een wel heel prettige manier. En je krijgt een verantwoor delijkefunctie. Op onze afdeling Pensioen- beheer hebben wij plaats voor een: Medewerker Pensioenbeheer Je taak: administratief en meer ^|5 mede werker van de afdeling Pensioenbeheer heb je een veelzijdige functie. Je maakt pensioen berekeningen, verwerkt mutaties, handelt overdrachten van pensioenen af en verricht allerlei andere administratieve werkzaam heden. En je bent zo'n beetje ons visitekaartje. Zo krijgen jij en je collega's regelmatig vragen te beantwoorden. Van deelnemers aan onze pensioenregelingen en van de bedrijven waar zij werkzaam zijn. Dan zorg jij ervoor dat zij goed, helder en duidelijk antwoord krijgen. Meteen, aan de telefoon. Of later, bijvoorbeeld schriftelijk. Jij draagt dus bij aan een belang rijk deel van onze dienstverlening, want PNO staat erom bekend duidelijk en vlot te communiceren. Die naam houden wij graag hoog. En daaraan lever jij een belangrijke bijdrage. Wat je meebrengt: initiatief en ambitie Je hebt een opleiding op havo/vwo-niveau én ervaring in het pensioen- of verzekerings wezen. En je wilt verder, niet vanuit de Als zelfstandige organisatie verzorgt PNO Media de pensioenregeling, de ziekte kostenregeling en bedrijfs- spaarregelingen voor 300 bedrijven en instellingen in de mediabranche. Het fonds kent zo'n 29.000 deelnemers en beheert een vermogen van 1,7 miljard euro. PNO verstrekt ook hypotheken. Er werken ruim 70 medewerkers, doorgaans in kleine, zelfstandige teams. PNO is gevestigd in een fraai pand in Hilversum. Het is goed bereikbaar; per auto en met het openbaar vervoer. En via Internet: www.pnomedia.nl schoolbank, maar vanuit de praktijk. Je hebt gevoel voor cijfers, en je kunt goed overweg met Word en Excel. Je kunt zelf standig werken en je toont initiatief. En je bent flexibel en collegiaal, want we werken in kleine teams, waar we er met elkaar voor zorgen dat de klussen geklaard worden. Wat je mag verwachten: veel en velerlei j Wij vragen veel, daar staat dan ook veel tegenover. Zoals een uitstekende salarië ring, 24 vakantiedagen en de keuze uit 24 roostervrije dagen of een werkweek van vier dagen a 9 uur. En deelname aan de spaarloonregeling. Een parttime dienst verband is bespreekbaar. En je kunt op onze kosten relevante opleidingen en trainingen doen. Bovendien, al zou je dat I misschien niet denken van een pensioen fonds: je komt in een leuk bedrijf dat werkzaam is op een boeiend terrein. Je krijgt een prima werkkring in een klein enthousiast team van collega's waarop je kunt rekenen. Bij een bedrijf waar veel jonge mensen het uitstekend naar hun zin hebben. Je reactie 5tuur voor -q februari 2003 een korte, overtuigende brief met c.v. naar: PNO Media, t.a.v. de heer B.G.W. Steenman, Postbus 1340,1200 BH Hilversum. Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan I tijdens kantooruren met Bonnie I Steenman, (035) 625 93 02. Of mail naar I bonnie.steenman@pnomedia.nl I (Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.) Stichting Bedrijfstakpensioenfonds voor de Media PNO Bos Elektro B.V. is een dynamisch (inter) nationaal opererend bedrijf gespecialiseerd in het vervaardigen van producten voor de bouw en industrie, gevestigd te Hilversum. Naast de export van onze eigen producten zoals BOS verdeelkasten en bouwwerk verlichting vertegen woordigen wij exclusief de producten van de volgende fabrieken: Lexel Electric, Vemeren B-Ticino, kabelverwerkings- apparatuur van Nicoletti en verlich tingsarmaturen van Eurolight, Gifas en Primaelux, venvarmings- en ontvochtigings- apparaten van de firma El-Björn. Wij zoeken: EEN DIRECTIESECRETARESSE (MA/) Je verzorgt de binnen- en buitenlandse correspondentie ten behoeve van de directie en inkoop. Onder de overige taken vallen onder meer, het agendabeheer, personeelszaken, de planning en organisatie van beurzen en de werkzaamheden die nodig zijn voor het behoud van onze ISO-certificering. Je werkt graag zelfstandig maar ook in teamverband. Je houdt van afwisselend werk in een informele werksfeer. Wij vragen iemand in de leeftijd tot ca. 35 jaar met een HAVO/VWO aangevuld met een secretariële opleiding. Een goede beheersing van het Nederlands, Engels, Frans en Duits in woord en geschrift en bekendheid met het Windows Office pakket zijn noodzakelijk. Kennis van het Italiaans is een pré. EEN PRODUCTIECHEF (MA/) Je geeft leiding aan de productieafdeling en draagt zorg voor een optimale bezetting inzake de uitvoering van de werk zaamheden. Je coördineert de procedures betreffende de or ders tijdens de productie. In samenwerking met de Chef van het Magazijn houd je de voorraden bij. Je bent verant woordelijk voor de inkoop van onderdelen voor het produc tieproces. Samen met de directie doorloop je de selectiepro cedure van het productiepersoneel en geef je jaarlijks je beo ordeling. Wij vragen iemand in de leeftijd tot ca. 35 jaar met een MTS/HTS-E, TSI of vergelijkbare opleiding. Aantoonbare er varing in een soortgelijke functie, leidinggevende capacitei ten, stressbestendigheid en zelfstandig kunnen werken zijn vereist. Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkings vaardigheid, alsmede uitstekende contactuele eic pen en een commerciële instelling zijn gewenst. Kennis van geautomatiseerde systemen strekt tot aanbeveling. Verder verwachten wij flexibiliteit en eigen initiatief. Wij bieden voor de bovenstaande functies: Een uitstekend salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaar den en de kans om jezelf te ontwikkelen binnen onze suc cesvolle en snel groeiende onderneming. Voor informatie kun je bellen naar Marcel Bos 035 6236000 Je brief en CV stuur je per post naar Bos Elektro B.V., t.a.v. Marcel Bos, Postbus 51, 1230 AB te Loosdrecht. Je kunt ook een e-mail sturen naar vacatures@boselektro.com Hanson Aggregates Nederland B V. is onderdeel van het Hanson concern en wereldwijd marktlei der (1.500 vestigingen in 21 landen) als producent van zand en grind, beton en asfalt. In Nederland heeft Hanson 4 vestigingen (3 betonccntrales, 1 zand- en grindcentrale). De vestiging in de haven van Amsterdam met 12 medewerkers is een procesplant voor de verwerking van 1,5 miljoen ton zand en grind. De installatie is een van de modernste van Europa. Hanson Aggregates Nederland B.V. roept geïnteresseerden op voor de volgende functies: Functie: A. Bedieningsman productie/machinist B. Bedieningsman binnenvaart/machinist C. Monteur Functieomschrijving A. - Bedienen van een zeverij/wasserij - Nemen van zand- en grindmonsters - Assisteren in groot onderhoud - Zelf uitvoeren van klein onderhoud - Bedienen van laadschop - Werkzaamheden in 3-ploegendienst B. - Laden van binnenvaartschepen - IJken van binnenvaartschepen - Trechters vullen m.b.v. een laadschop - Assisteren in groot onderhoud - Zelf uitvoeren van klein onderhoud - Werkzaamheden in 2-pIoegcndienst - Licht administratief werk C. - Mechanisch onderhoud aan de was/zeefinstallatie, los- en laadbanden - Beheren van het onderdelenbestand - Voeren van de onderhoudsadministratie - Werkzaamheden in dagdienst Functie-ciscn: A. - Opleidingsniveau LTS-WTB/MTS-WTB of aantoonbare ervaring in de mechanische techniek. Enkele ervaring met een laadschop of bereid zijn een laadschop te bedienen. B. - Aantoonbare ervaring als laadschop machinist - Gevoel voor techniek C. - Opleidingsniveau MTS-WTB of scheepsbouwkunde - Aantoonbare ervaring op het gebied van aandrijvingen, transporteurs, constructiewerk, bankwerk, electrisch laswerk en eventueel clcctrotechniek - Moet leiding kunnen geven aan buitenfirma's - Affiniteit tot onderdelen-, c.q. onderhoudsadministratie - Bereidheid tot overwerk, c.q. weckend werk Voor alle functies geldt, dat wij graag in contact komen met enthousiaste mensen, die bereid zijn in goed teamverband een job te klaren. Uw schriftelijke sollicitaties kunnen worden gericht aan de heer J. van der Aar, Hanson Aggregates Nederland B.V., Amerikahavenweg 11, 1045 AA Amsterdam. Achter iedere deur speelt zich een ander verhaal af. Een uniek verhaal waarin jij en je cliënt de hoofdrol spelen. Meestal krijgt dat boeiende verhaal zelfs een vervolg: een welgemeend bedankje van jouw cliënt. Waarom? Omdat hij of zij dankzij jouw inzet langer zelfstandig kan blijven wonen. Thuiszorg Gooi en Vechtstreek maakt jouw verhaal helemaal af met een pakket uitstekende arbeids voorwaarden, zoals een prima kinderopvangregeling en de mogelijkheid om opleidingen te volgen. Voor maximaal 30 uur per week Jouw uitdaging Een boeiende mix van huishoudelijke en verzorgende taken: je doet o.a. de boodschappen, maakt maaltijden klaar en verzorgt de kinderen. Dankzij jou en je collega's kunnen gezinnen gewoon door blijven draaien. Je werkt volgens het hulpverleningsplan, stelt prioriteiten en plant je dagelijkse werkzaamheden effectief en efficiënt in. Jouw inzet Je hebt één van de volgende diploma's: helpende MDGO-VZ, helpende MBO, helpende OVDB, OVDB-certificaat verzorgings hulp B of MBO-Verzorgende. Daarnaast heb je affiniteit met gezinnen en ouderen en ben je flexibel inzetbaar op de volgende tijden: 7.30-10.00 uur, 11.00-14.00 uur en 15.00-19.30 uur. Je kunt in meerdere gezinnen tegelijk werken. Ons aanbod Verantwoordelijk en afwisselend werk in een baan met veel zelf standigheid. De arbeidsvoorwaarden en salariëring zijn conform de CAO Thuiszorg (schaal 3). Je wordt ingeschaald op basis van opleiding en ervaring. Bij een fulltime dienstverband bedraagt het salaris 1.832,71 per maand. Thuiszorg Gooi en Vechtstreek streeft n Daarom worden kandidaten met een al, Daarnaast bieden we je goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenregeling, loopbaanperspectief, stimule rend opleidingsbeleid, zeer royale kinderopvangregeling, gezondheidsbeleid, tankpas, reiskostenvergoeding of leasefiets naar keuze, korting op verzekeringen en een vergoeding voor je sportabonnement. Solliciteren Voor meer informatie kun je contact opnemen met J. Rinsma, telefoon (035) 692 47 33 of C. Zoetekouw, telefoon (035) 692 47 35. Stuur je sollicitatiebrief met cv vóór 17 februari a.s. naar Thuiszorg Gooi en Vechtstreek, t.a.v. Zorgpartner, Noordse Bosje 16,1211 BG Hilversum. Solliciteren per e-mail is ook mogelijk: zorgpartner@tgvzorg.nl. Vermeld bij je sollicitatie s.v.p. ook het vacaturenummer: 03.004. Thuiszorg Gooi en Vechtstreek g van haar personeelsbestand. MENSEN HEBBEN VEEL GEMEEN, MAAR ZIJN TOCH ALLEMAAL VERSCHILLEND. ZIEKENHUIS GOOI-NOORD TE BLARICUM STELT MENSEN CENTRAAL EN HEEFT AANDACHT VOOR INDIVIDUELE WENSEN, BEHOEFTEN EN MOGELIJKHEDEN. ZO KUNNEN ONZE PATIËNTEN KUNNEN REKENEN OP PERSOONLIJKE ZORG. MAAR OOK DE MENSEN DIE DE ZORG VERLENEN. KRIJGEN DE AANDACHT DIE ZIJ VERDIENEN. ZODAT ZIJ HET BESTE UIT ZICHZELF KUNNEN HALEN. Voor een functie bij Ziekenhuis Gooi-Noord vragen we meer dan de juiste opleiding: een collegiale, betrokken werkhouding, teamgeest en doorzettings vermogen. We hebben je heel wat te bieden: flexibele roosters en andere goede arbeidsvoorwaarden, een prettige werksfeer, afwisselend werk en goede contacten met andere ziekenhuizen en zorgverleners. Ons moderne gebouw staat in een mooie omgeving en is goed bereikbaar (gelegen aan de Al). De afdeling Interne zaken is een onderdeel van de Bedrijfsdienst. Binnen de Bedrijfsdienst zijn alle facilitair ondersteunende afdelingen ondergebracht. wij zoeken per 1 maart 2003 een: Voor 36 uur per week voor onbepaalde tijd UITDAGEND WERK Interne zaken bestaat uit de afdelingen Receptie/Telefoon centrale. Repro/Postkamer, Centraal Service Meldpunt, Linnenkamer. Bedden centrale. Transport. Magazijn en Bestelservice. Als Hoofd Interne Zaken beheer je de contracten van externe dienstverleners, waaronder schoonmaak, betaald parkeren, beveiliging en de wasserij De afdeling heeft ongeveer 46 formatie plaatsen. deze worden ingevuld door ongeveer 60 medewerkers. VOOR MENSEN MET MEERWAARDE Je hebt een opleiding op HBO-niveau, bij voorkeur Hogere Hotelschool of Facility Management. Je beschikt over ervaring op facilitair gebied, hebt leidinggevende capaciteiten en bent stressbestendig. Tevens ben je enthousiast en heb je gevoel voor humor. Je beschikt over zeer goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Ook ben je in staat om in grote lijnen te denken en ben je servlcegericht. Ervaring met het Facilitair Management Informatie Systeem is een pre. WIL JE REAGEREN? Voor meer informatie kun je contact opnemen met Carin Janssen, hoofd Interne Zaken, telefoon (035) 539 12 93 of Edwin Hummel, hoofd Bedrijfsdienst. telefoon (035) 539 15 31. Een volledige functiebeschrijving kun je opvragen bij Dienst PO&O. telefoon (035) 539 17 91 of e-mail vacature@gooi-noord.nl Je schriftelijke sollicitatie met cv. o.v.v. vacaturenummer 03-002. kun je sture naar Dienst PO&O, Postbus 900. 1250 CA Laren. Reactietermijn sluit op 15 februari a.s. SAMEN WERKEN, SAMEN STERKER MEER INFORMATIE OVER ZIEKENHUIS GOOI-NOORD EN ONZE VACATURES IS TE VINDEN OP DE WEBSITE: WWW.GOOI-NOORD.NL

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 4