7mr BANG OLUFSEN Lf AFDELINGSHOOFD BURGERZAKEN «v WEESP Gemeente Medewerker afdeling boekhouding m/v EUROTAPE Karelse Assistent Inkoper M/V Fred Janssen Auto's 's ZATERDAG 1 FEBRUARI 2003 Voor informatie over het adverteren op de vacature pagina's kunt u bellen met Tilly 's Gravend ijk, tel. 025 5 150.457 Weesp, aan de Vecht, is een mooie gemeente met een rijke historie. Goed bereikbaar vanuit Amsterdam, Flevoland en het Gooi, is Weesp een prettige woongemeente voor haar circa 18.000 inwoners en een gewilde vestigingsplaats voor bedrijven. Voor de sector Samenleving zoeken wij een enthousiast ft: ALGEMENE INFORMATIE De gemeente Weesp, gelegen aan de Vecht, is een mooie oude stad met een dorps karak ter doch mei een stadse dynamiek, wat zich vertaalt in een ruim aanbod aan uitstekende educatieve, recreatieve en culturele voorzie ningen. De stad ligt in het knooppunt van de steden Amsterdam, Almere en Hilversum en is makkelijk bereikbaar. Mede door deze cen trale Üg'ging kunnen de circa 18.000 inwoners onder andere genieten van de grootstedelijke culturele activiteiten, de prachtige watersport mogelijkheden van de Vecht en het Gooimeer en de mooie fiets- en wandelpaden van de Noordelijke Vechtstreek. De gemeente Weesp is volop in beweging en op weg naar een ondernemende dienstverlenende organisatie met een open cultuur. De organisatie omvat drie sectoren: Middelen, Stadsontwikkeling Beheer en Samenleving en één stafafde ling Bestuur en Management Ondersteuning. De sector Samenleving bestaat uit de afde lingen Onderwijs, Sport en Welzijn (OSW), Sociale Zaken en Burgerzaken. De sector is open van karakter waar circa 45 mensen in een collegiale sfeer samenwerken Klant gericht werken, maatwerk, dienstverlenend, humor en nuchter verstand zijn belangrijke sleutelbegrippen. Binnen de ofdeling Burger zaken worden onder andere taken uitge voerd met betrekking tot het beheren van de Gemeentelijke Basisadministratie Persoons gegevens en de registers van de burgerlijke stand, het behandelen van naturalisatie- verzoeken en verzoeken met betrekking tot naamswijziging, het afgeven van diverse documenten en verklaringen zools reisdocumenten, rijbewijzen en verklaringen omtrent het gedrag en het organiseren van verkiezingen Daarnaast worden ook taken uitgevoerd met betrekking tot de Huisves- tings-verordening en de Vangnetregeling Huursubsidie. In totaol zijn op de ofdeling Burgerzaken 8 personen werkzaam ft FUNCTIE-INFORMATIE U bent als Afdelingshoofd verantwoor delijk voor de producten en diensten van de afdeling en u stuurt op stimulerende en inspirerende wijze de medewerkers aan. U bent verantwoordelijk voor het middelen en personeelsbeheer van de afdeling, de kwaliteit en effectiviteit van de geleverde producten en de efficiency van de ingezette mensen en middelen. Voorts wordt een bij drage verwacht'in (beleids)ontwikkeling van en advisering over de verschillende onder werpen en producten die de afdeling aan gaan, alsmede taken op de terreinen van GBA en applicatiebeheer. Verder verwachten wij dar u een creatieve bijdrage levert aan de verdere ontwikkeling van de organisatie waarbij op dit moment een belangrijk onder deel de voorbereiding, uitwerking en in voering van een publieksafdeling betreft. K FUNCTIE-EISEN U heeft een relevante opleiding op HBO- niveau en ruime ervaring binnen de diverse werkvelden van de afdeling. U bent op basis van managementervaring en -opleiding in staat de afdeling op een overtuigende en stimulerende wijze leiding te geven en mede werkers 'e coachen Daarnaast is het belang rijk dal u inventief, initiatiefrijk en motiverend deelneemt aan in- en externe overleggen en ontwikkelingen. m, SALARIS Uw salaris ligt afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal op 3.710,00 (schaai 10A) bruto per maand bij een vol ledige werkweek van 36 uur. Hel salaris is exclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Wij bieden goede secundaire arbeidsvoor waarden waaronder ruime opleidingsmogelijk heden en flexibele werktijden. E: OVERIGE INFORMATIE Nadere informatie over deze functie kunt u verkrijgen bij de heer Wim Bekenkamp. sector- hoofd Samenleving, telefoon (0294) 491 238. U kunt uw sollicitatie binnen 14 dagen na publicatie van deze vacature richten aan het college van Burgemeester en Wethouders van Weesp, l.a.v. mevrouw Wilma van Riessen, afdeling Personeel Organisatie, Postbus 5099, 1380 GB Weesp Solliciteren per e-mail is ook mogelijk: info@weesp nl De eerste selectiegesprekken vinden plaats in week 8. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld Nieuwstioat 41Weesp Tel. (0294) 491 391 Bang Olufsen maakt heel bijzondere audio-, video- en 1lefoonsystemenHelder van icept, en vol onverwachte jhdingen en fraaie details. Bang Olufsen Nederland b.v. is de importeur van dit \aarde merk en verzorgt vanuit Hilversum de \municatie en distributie met de Bang Olufsen dealers in:het land. Bij onze organisatie is plaats voor een: Functieomschrijving o.a.: - Rapportage ten behoeve van het management, waaronder liquiditeitsplanning en marketing kostenoverzicht; - Aangifte BTW, I C T. en C.B.S.; - Controle grootboekadministratie, O.a. voorraad en inventaris. Wij verlangen: - Een opleiding op MEAO-niveau; - Ervaring in een soortgelijke functie- Wij bieden u: - Een goed salaris met prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Bent u geïnteresseerd, stuur of mail dan uw brief met uitgebreid cv. en verlangd salaris naar: Bang Olufsen Nederland b.v. t.a.v. de heer P. Sterk. Postbus 111, 1200 AC Hilversum E-mail: sterk@bang-olufsen.nl BANG 6. OLUFSEN Eurotape is een Soester bedrijf, gevestigd aan het bedrijventerrein De Grachten. Eurotape ontwikkelt, produceert en verkoopt zelfklevende producten en haar hoofdmarkt bestaat uit het leveren (eigen producten) van tapes en aanverwante producten voor textiel afdekmateriaal, welk gebruikt wordt in operatiekamers. Eurotape levert deze producten over de gehele wereld. Omdat wij een constante en hoogwaardige kwaliteit dienen te leveren, zijn wij zowel ISO 9001 als NEN/EN 46001 gecertificeerd. Binnen twee maanden zullen wij ons nieuwe pand aan de Oostergracht 2-4 in Soest betrekken. Kijk voor meer informatie ook eens op onze website: http://www.eurotape.com. Wij zoeken in verband met uitbreiding van de werkzaamheden nieuwe medewerkers die enthousiast zijn, zeer accuraat kunnen en willen werken (wij werken op kwaliteit en niet op hoeveelheden), bevoegdheden en verantwoordelijkheden aan durven ëh kunnen, collegiaal en gemotiveerd zijn. Leeftijd is niet belangrijk. Reintegreerders zijn van harte welkom om te solliciteren. 1 Assistent(e) voor de R&D-directeur (m/v) Administratief en soms eenvoudig technisch uitvoerend. Hij of zij dient tevens de vervanger te zijn van onze directie-assistente. minimaal MBO Niet vereist, doch wel een pré Deze functie kan parttime of fulltime (20 tot 40 uur per week) en parttime vervuld worden Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift en tevens kennis van de Spaanse en/of Italiaanse taal. Kennis van de Duitse en Engelse taal is een pré. 2 Productiemedewerkers (m/v) Werkzaamheden in onze productie-afdeling voor diverse medische producten. LBO Niet vereist, doch wel een pré Deze functie kan parttime of fulltime (20 tot 40 uur per week) en parttime vervuld worden Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift. 2 Machine-operators (m/v) Werkzaamheden in onze productie-afdeling voor diverse medische producten. MBO of gelijkwaardig Niet vereist, doch wel een pré Fulltime (40 uur per week) Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift. 1 Magazijnmedewerker (m/v) Gecombineerde functie van orderverzamelen, afhandelen van inkomende goederen en onder steuning voor de productie-afdelingen. LBO/MBO en in bezit van vorkheftruck-diploma Niet vereist, doch wel een pré Fulltime (40 uur per week) Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Solliciteren Indien één van deze functies u een uitdaging lijkt en u het aandurft, dan bent u voor ons de juiste persoon. Motivatie en accura tesse is zeer belangrijk. Het salaris is geheel afhankelijk van uw ervaring en inzet Solliciteren Schriftelijk met cv. gericht aan Eurotape B VPostbus 382. 3760 AJ Soest, t.a.v. mevrouw Saskia van der Hoeven, directie-assistente. Tel.: (035) 602 56 63 Een e-mail sturen kan natuurlijk ook aan: svdhoeven@eurotape.com Functieomschrijving FUNCTIE-EISEN Opleiding Ervaring Werktijden Overig Functieomschrijving FUNCTIE-EISEN Opleiding Ervaring Werktijden Overig Functieomschrijving FUNCTIE-EISEN Opleiding Ervaring Werktijden Overig Functieomschrijving FUNCTIE-EISEN Opleiding Ervaring Werktijden Overig Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gewaardeerd. bv Is een middelgrote onderneming in Zeewolde. die zich richt op de volgende activiteiten: - agrarisch loonwerk in akkerbouw en veelwitderij - verhuur van gmndvci-eimachines - aannemingsbedrijf in aanleg en onderhond van grootschalig groen - groothandel in gewasbeschermingsmiddelen, meststoffen en zaaizaden. Binnen hei bedrijf wordt door ca. 40 mensen op een collegiale "no nonsense" manier samengewerkt. Om hel bedrijf administratief in goede banen ie leiden zoeken w ij een: HOOFD ADMINISTRATIE (m/v) Die verantwoordelijk wordt voorde totale lïnanciële administratie inclusief salarisadministratie en belasting aansiftes. en het verschaffen van financiële"rr u aangevuld met enkele jan n anderen tentinformatii Wij zoeken iemand die: - een boekhoudkundige opleiding heeft op minimaal MEAO ni ervaring - sterk analytisch is en secuur is in eigen werk en in controle v, - zich thuis voelt in een klein team en op een tactische manier leiding kan geven - affiniteit heelï met de groene sectoren zich betrokken voelt bij liet samen behalen van een maximaal rendement. Wij bieden: - een afwisselende baan in een compacte organisatie met een open cultuur - grote mate van zelfstandigheid en ruimte voor invloed op liet te voeren beleid - ruimte voor persoonlijke ontwikkeling in sumenhang met de groei van het bedrijf - goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. IMPORT GROOTHANDEL. DISTRIBUTIE Ons bedrijf Zandstra de Leeuw B.V., een werkmaatschappij van de Spijker Holding B.V.. is een gerenommeerde handelsonderneming actief m de import en distributie van een breed scala consumentenartikelen gericht op de Doe-Het-Zelf branche. Spijker Holding B.V. en haar werkmaatschappijen bieden werk aan ruim 600 personen. De organisatie heeft de laatste jaren een sterke groei doorgemaakt en ook voor de toekomst wordt een positieve ontwikkeling voorzien. Voor ons bedrijf te Almere zijn wij, voor onze inkopen in het Verre Oosten, op zoek naar een De ideale kandidaat heelt een HBO opleiding en commerciële ervaring. U bent flexibel, proactief, accuraat en resultaatgericht. Daarnaast beschikt u over goede communicatieve en sociale vaardigheden. In de functie van assistent inkoper krijgt u te maken met alle aspecten van de goederenstroom vanaf onze producenten in het Verre Oosten lot aan onze afnemers. U rapporteert aan de commercieel directeur. Gezien het internationale karakter van de functie is het van zelfsprekend dat u de Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk goed beheerst. Uw leeftijd is rond 25 jaar Zandra de Leeuw B.V. biedt u een functie met doorgroeimogelijkheden in een dynamisch werkend handelsbedrijf. Een professionele en innovatieve werkomgeving waar initiatieven gewaardeerd worden en waar enthousiaste betrokken collega's gericht zijn op succes en onderlinge samenwerking. Wij bieden een aantrekkeli jk salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Heeft u interesse in deze verantwoordelijke en uitdagende functie bij een dynamische onderneming stuur dan binnen 14 dagen uw sollicitatiebrief en curriculum vitae naar de heer M. Th. Plant van Spijker Holding B.V,, Postbus 1431, 1300 BK Almere, E-mailen kan ook: zdlpz@zdl.nl. Voor meer informatie kunt u bellen naar de heer M, Th. Plant, hoofd personeelszaken Spijker Holding B.V.: 036 5397721 of 026 3194327. Frëd Janssen BV is een toonaangevend automobielbedrijf in dé regio en is officiéél Opel-dealer. Onze klantgerichte houding, ons klassemerk en de zeer succesvolle publieksacties maken de vraag naar onze auto's en diensten dagelijks groter. Ook onze afdeling techniek krijgt het steeds drukker en is daarom op zoek naar een 1e Of 2e AUTOMONTEUR Een aanpakker met ruime vakkennis en een geslaagde opleiding voor dit vak. die in onze hypermoderne technische afdeling, samen met collega's, de zorg op zich neemt voor de auto's van onze klanten. Inbouw van navigatiesystemen, hands free autotelefonie en alarmsystemen behoren eventueel ook tot de werkzaamheden. Fred Janssen biedt de geschikte kandidaat bijscholing bij Opel Nederland. Onze klanten zijn gewend aan snelle, accurate hulp van oplossingsgerichte technici. Denk je hieraan invulling te kunnen geven, reageer dan snel. Heb je interesse in een van beide functies, neem dan schriftelijk of telefonisch contanct op met Fred Janssen Dhr. P.F. van der Vooren Machineweg 1 1271 EG Huizen Tel.: 035 - 52 888 52 OPEL^7 magsaammmÈ uw persoonlijk financieel adviseur Per direct gezocht RNANCIEEL ADVISEUR Wie zijn wij? Wij zijn Attentiv, een advieskantoor te Almere voor verzekeringen, hypotheken, sparen, beleggen en pensioenen. Wij zijn gespeaaliseerd in persoonlijk finandeel advies voor de particulier en de zakelijke relatie. Voor ons snel groeiend kantoor zoeken wij een betrouwbare, collegiale allround adviseur voor de buitendienst Bij ons draait het om service. Bij u ook? Bij ons staat service centraal. Service aan onze relaties. Wij hebben een geïntegreerde backoffice en een professioneel Klant Kontact Center. Hierdoor ben je beschikbaar voor je bestaande en nieuwe relaties. Een vlotte, persoonlijke dienstverlening, daar draait het bij ons om. Bij jou ook? Wat verwachten wij van jou? Je bent een servicegeoriënteerde adviseur met een verzekerings- of bancaire achtergrond. Je bent in het bezit van het assurantie-B diploma. Bij voorkeur aangevuld met pensioen I en/of II en/of woningfinandering I en/of II dan wel studerend hiervoor. Je vindt het aantrekkelijk om breed maar resultaatgericht te adviseren in een groot en gevarieerd relatiebestand. Daarnaast vind je de uitdaging in de persoonlijke groeimogelijkheden binnen ons bedrijf. Wat jij van ons mag verwachten! Honorering en arbeidsvoorwaarden zijn zonder meer goed te noemen; toekomstperspectieven en ontplooiingskansen ook. wil ie in aanmerking komen voor deze kansrijke functie? Stuur dan een overtuigende brief met je Cv naar Attentiv, de heer J. de Jong, Postbus 30081, 1303 AB te Almere. Voor meer informatie mag je ook bellen: 036-5499682. Onze fiscale praktijk legt de nadruk op advisering aan ondernemers en ondernemingen op de di verse fiscale werkgebieden. Naast de advisering aan directeur groot aandeelhouders wordt ook aan particulieren als zodanig geadviseerd. Internationale aspecten komen regelmatig aan de orde. De aangiftepraktijk is een belangrijk onderdeel van ons advieswerk. Habermehl Belastingadviseurs staat bekend om een persoonlijke en vakkundige benadering van de diverse fiscale vraagstukken waaruit praktisch werkbare oplossingen voortvloeien. Ons (kleine) kantoor zoekt een ERVARENAANGIFTEMEDEWERKER BELASTINGADVISEUR parttime bespreekbaar Wij zoeken een collega die aantoonbaar over voldoende ervaring en opleiding beschikt om zelf standig aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting te verzorgen alsmede de adviser ing daar omheen. Dat betekent (pro-actief) contact met de cliënten en zelf de regie bij het verzame len van informatie houden. Naast de informele sfeer op ons kantoor, bieden wij een interessante baan met een daarbij passend salaris en secundair arbeidsvoorwaardenpakket. Flexibiliteit is onze kracht. Ons kantoor is gevestigd in een stijlvolle villa in het centrum van Hilversum. Voor meer informatie: R. Habermehl, telefoon 035- 6285753. Uw reactie en curriculum vitae kunt u sturen naar: Habermehl Belastingadviseurs - Mr R. Habermehl - Koninginneweg 2 1217 KW Hilversum of info.@habermehl.nu

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 3