7mr
BANG OLUFSEN
Lf
AFDELINGSHOOFD
BURGERZAKEN «v
WEESP
Gemeente
Medewerker afdeling boekhouding m/v
EUROTAPE
Karelse
Assistent Inkoper M/V
Fred Janssen
Auto's
's
ZATERDAG 1 FEBRUARI 2003
Voor informatie over het adverteren op de vacature pagina's
kunt u bellen met Tilly 's Gravend ijk, tel. 025 5 150.457
Weesp, aan de Vecht, is een
mooie gemeente met een rijke
historie. Goed bereikbaar vanuit
Amsterdam, Flevoland en het
Gooi, is Weesp een prettige
woongemeente voor haar circa
18.000 inwoners en een gewilde
vestigingsplaats voor bedrijven.
Voor de sector Samenleving zoeken wij een enthousiast
ft: ALGEMENE INFORMATIE
De gemeente Weesp, gelegen aan de Vecht,
is een mooie oude stad met een dorps karak
ter doch mei een stadse dynamiek, wat zich
vertaalt in een ruim aanbod aan uitstekende
educatieve, recreatieve en culturele voorzie
ningen. De stad ligt in het knooppunt van de
steden Amsterdam, Almere en Hilversum en
is makkelijk bereikbaar. Mede door deze cen
trale Üg'ging kunnen de circa 18.000 inwoners
onder andere genieten van de grootstedelijke
culturele activiteiten, de prachtige watersport
mogelijkheden van de Vecht en het Gooimeer
en de mooie fiets- en wandelpaden van de
Noordelijke Vechtstreek. De gemeente Weesp
is volop in beweging en op weg naar een
ondernemende dienstverlenende organisatie
met een open cultuur. De organisatie omvat
drie sectoren: Middelen, Stadsontwikkeling
Beheer en Samenleving en één stafafde
ling Bestuur en Management Ondersteuning.
De sector Samenleving bestaat uit de afde
lingen Onderwijs, Sport en Welzijn (OSW),
Sociale Zaken en Burgerzaken. De sector is
open van karakter waar circa 45 mensen in
een collegiale sfeer samenwerken Klant
gericht werken, maatwerk, dienstverlenend,
humor en nuchter verstand zijn belangrijke
sleutelbegrippen. Binnen de ofdeling Burger
zaken worden onder andere taken uitge
voerd met betrekking tot het beheren van
de Gemeentelijke Basisadministratie Persoons
gegevens en de registers van de burgerlijke
stand, het behandelen van naturalisatie-
verzoeken en verzoeken met betrekking
tot naamswijziging, het afgeven van
diverse documenten en verklaringen zools
reisdocumenten, rijbewijzen en verklaringen
omtrent het gedrag en het organiseren van
verkiezingen Daarnaast worden ook taken
uitgevoerd met betrekking tot de Huisves-
tings-verordening en de Vangnetregeling
Huursubsidie. In totaol zijn op de ofdeling
Burgerzaken 8 personen werkzaam
ft FUNCTIE-INFORMATIE
U bent als Afdelingshoofd verantwoor
delijk voor de producten en diensten van
de afdeling en u stuurt op stimulerende
en inspirerende wijze de medewerkers aan.
U bent verantwoordelijk voor het middelen
en personeelsbeheer van de afdeling, de
kwaliteit en effectiviteit van de geleverde
producten en de efficiency van de ingezette
mensen en middelen. Voorts wordt een bij
drage verwacht'in (beleids)ontwikkeling van
en advisering over de verschillende onder
werpen en producten die de afdeling aan
gaan, alsmede taken op de terreinen van
GBA en applicatiebeheer. Verder verwachten
wij dar u een creatieve bijdrage levert aan
de verdere ontwikkeling van de organisatie
waarbij op dit moment een belangrijk onder
deel de voorbereiding, uitwerking en in
voering van een publieksafdeling betreft.
K FUNCTIE-EISEN
U heeft een relevante opleiding op HBO-
niveau en ruime ervaring binnen de diverse
werkvelden van de afdeling. U bent op basis
van managementervaring en -opleiding in
staat de afdeling op een overtuigende en
stimulerende wijze leiding te geven en mede
werkers 'e coachen Daarnaast is het belang
rijk dal u inventief, initiatiefrijk en motiverend
deelneemt aan in- en externe overleggen
en ontwikkelingen.
m, SALARIS
Uw salaris ligt afhankelijk van opleiding
en ervaring maximaal op 3.710,00
(schaai 10A) bruto per maand bij een vol
ledige werkweek van 36 uur. Hel salaris is
exclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering.
Wij bieden goede secundaire arbeidsvoor
waarden waaronder ruime opleidingsmogelijk
heden en flexibele werktijden.
E: OVERIGE INFORMATIE
Nadere informatie over deze functie kunt u
verkrijgen bij de heer Wim Bekenkamp. sector-
hoofd Samenleving, telefoon (0294) 491 238.
U kunt uw sollicitatie binnen 14 dagen na
publicatie van deze vacature richten aan het
college van Burgemeester en Wethouders
van Weesp, l.a.v. mevrouw Wilma van
Riessen, afdeling Personeel Organisatie,
Postbus 5099, 1380 GB Weesp
Solliciteren per e-mail is ook mogelijk:
info@weesp nl
De eerste selectiegesprekken vinden plaats
in week 8.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld
Nieuwstioat 41Weesp Tel. (0294) 491 391
Bang Olufsen maakt heel
bijzondere audio-, video- en
1lefoonsystemenHelder van
icept, en vol onverwachte
jhdingen en fraaie details.
Bang Olufsen Nederland b.v.
is de importeur van dit
\aarde merk en verzorgt
vanuit Hilversum de
\municatie en distributie
met de Bang Olufsen dealers
in:het land.
Bij onze organisatie is plaats voor een:
Functieomschrijving o.a.:
- Rapportage ten behoeve van het management,
waaronder liquiditeitsplanning en marketing
kostenoverzicht;
- Aangifte BTW, I C T. en C.B.S.;
- Controle grootboekadministratie,
O.a. voorraad en inventaris.
Wij verlangen:
- Een opleiding op MEAO-niveau;
- Ervaring in een soortgelijke functie-
Wij bieden u:
- Een goed salaris met prima secundaire
arbeidsvoorwaarden.
Bent u geïnteresseerd, stuur of mail dan uw brief met uitgebreid cv.
en verlangd salaris naar:
Bang Olufsen Nederland b.v.
t.a.v. de heer P. Sterk.
Postbus 111, 1200 AC Hilversum
E-mail: sterk@bang-olufsen.nl
BANG 6. OLUFSEN
Eurotape is een Soester bedrijf, gevestigd aan
het bedrijventerrein De Grachten. Eurotape
ontwikkelt, produceert en verkoopt
zelfklevende producten en haar hoofdmarkt
bestaat uit het leveren (eigen producten) van
tapes en aanverwante producten voor textiel
afdekmateriaal, welk gebruikt wordt in
operatiekamers. Eurotape levert deze
producten over de gehele wereld. Omdat wij
een constante en hoogwaardige kwaliteit
dienen te leveren, zijn wij zowel ISO 9001 als
NEN/EN 46001 gecertificeerd. Binnen twee
maanden zullen wij ons nieuwe pand aan de
Oostergracht 2-4 in Soest betrekken.
Kijk voor meer informatie ook eens op onze
website: http://www.eurotape.com.
Wij zoeken in verband met uitbreiding van de werkzaamheden nieuwe medewerkers die enthousiast zijn, zeer accuraat
kunnen en willen werken (wij werken op kwaliteit en niet op hoeveelheden), bevoegdheden en verantwoordelijkheden
aan durven ëh kunnen, collegiaal en gemotiveerd zijn. Leeftijd is niet belangrijk. Reintegreerders zijn van harte welkom
om te solliciteren.
1 Assistent(e) voor de R&D-directeur (m/v)
Administratief en soms eenvoudig technisch uitvoerend. Hij of zij dient tevens de vervanger te
zijn van onze directie-assistente.
minimaal MBO
Niet vereist, doch wel een pré
Deze functie kan parttime of fulltime (20 tot 40 uur per week) en parttime vervuld worden
Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift en tevens kennis van de Spaanse
en/of Italiaanse taal. Kennis van de Duitse en Engelse taal is een pré.
2 Productiemedewerkers (m/v)
Werkzaamheden in onze productie-afdeling voor diverse medische producten.
LBO
Niet vereist, doch wel een pré
Deze functie kan parttime of fulltime (20 tot 40 uur per week) en parttime vervuld worden
Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
2 Machine-operators (m/v)
Werkzaamheden in onze productie-afdeling voor diverse medische producten.
MBO of gelijkwaardig
Niet vereist, doch wel een pré
Fulltime (40 uur per week)
Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
1 Magazijnmedewerker (m/v)
Gecombineerde functie van orderverzamelen, afhandelen van inkomende goederen en onder
steuning voor de productie-afdelingen.
LBO/MBO en in bezit van vorkheftruck-diploma
Niet vereist, doch wel een pré
Fulltime (40 uur per week)
Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Solliciteren
Indien één van deze functies u een uitdaging lijkt en u het aandurft, dan bent u voor ons de juiste persoon. Motivatie en accura
tesse is zeer belangrijk. Het salaris is geheel afhankelijk van uw ervaring en inzet
Solliciteren Schriftelijk met cv. gericht aan Eurotape B VPostbus 382. 3760 AJ Soest, t.a.v. mevrouw
Saskia van der Hoeven, directie-assistente. Tel.: (035) 602 56 63
Een e-mail sturen kan natuurlijk ook aan: svdhoeven@eurotape.com
Functieomschrijving
FUNCTIE-EISEN
Opleiding
Ervaring
Werktijden
Overig
Functieomschrijving
FUNCTIE-EISEN
Opleiding
Ervaring
Werktijden
Overig
Functieomschrijving
FUNCTIE-EISEN
Opleiding
Ervaring
Werktijden
Overig
Functieomschrijving
FUNCTIE-EISEN
Opleiding
Ervaring
Werktijden
Overig
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gewaardeerd.
bv
Is een middelgrote onderneming in Zeewolde. die zich richt op de volgende activiteiten:
- agrarisch loonwerk in akkerbouw en veelwitderij
- verhuur van gmndvci-eimachines
- aannemingsbedrijf in aanleg en onderhond van grootschalig groen
- groothandel in gewasbeschermingsmiddelen, meststoffen en zaaizaden.
Binnen hei bedrijf wordt door ca. 40 mensen op een collegiale "no nonsense" manier samengewerkt.
Om hel bedrijf administratief in goede banen ie leiden zoeken w ij een:
HOOFD ADMINISTRATIE (m/v)
Die verantwoordelijk wordt voorde totale lïnanciële administratie inclusief salarisadministratie en belasting
aansiftes. en het verschaffen van financiële"rr
u aangevuld met enkele jan
n anderen
tentinformatii
Wij zoeken iemand die:
- een boekhoudkundige opleiding heeft op minimaal MEAO ni
ervaring
- sterk analytisch is en secuur is in eigen werk en in controle v,
- zich thuis voelt in een klein team en op een tactische manier leiding kan geven
- affiniteit heelï met de groene sectoren zich betrokken voelt bij liet samen behalen van een maximaal
rendement.
Wij bieden:
- een afwisselende baan in een compacte organisatie met een open cultuur
- grote mate van zelfstandigheid en ruimte voor invloed op liet te voeren beleid
- ruimte voor persoonlijke ontwikkeling in sumenhang met de groei van het bedrijf
- goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
IMPORT GROOTHANDEL. DISTRIBUTIE
Ons bedrijf Zandstra de Leeuw B.V., een werkmaatschappij van de Spijker Holding B.V..
is een gerenommeerde handelsonderneming actief m de import en distributie van een
breed scala consumentenartikelen gericht op de Doe-Het-Zelf branche. Spijker Holding
B.V. en haar werkmaatschappijen bieden werk aan ruim 600 personen.
De organisatie heeft de laatste jaren een sterke groei doorgemaakt en ook voor de
toekomst wordt een positieve ontwikkeling voorzien.
Voor ons bedrijf te Almere zijn wij, voor onze inkopen in het Verre Oosten, op zoek naar
een
De ideale kandidaat heelt een HBO opleiding en commerciële ervaring. U bent flexibel,
proactief, accuraat en resultaatgericht. Daarnaast beschikt u over goede communicatieve
en sociale vaardigheden. In de functie van assistent inkoper krijgt u te maken met alle
aspecten van de goederenstroom vanaf onze producenten in het Verre Oosten lot aan
onze afnemers. U rapporteert aan de commercieel directeur. Gezien het internationale
karakter van de functie is het van zelfsprekend dat u de Engelse taal zowel mondeling als
schriftelijk goed beheerst. Uw leeftijd is rond 25 jaar
Zandra de Leeuw B.V. biedt u een functie met doorgroeimogelijkheden in een
dynamisch werkend handelsbedrijf. Een professionele en innovatieve werkomgeving
waar initiatieven gewaardeerd worden en waar enthousiaste betrokken collega's gericht
zijn op succes en onderlinge samenwerking. Wij bieden een aantrekkeli jk salaris en
goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Heeft u interesse in deze verantwoordelijke en uitdagende functie bij een dynamische
onderneming stuur dan binnen 14 dagen uw sollicitatiebrief en curriculum vitae naar de
heer M. Th. Plant van Spijker Holding B.V,, Postbus 1431, 1300 BK Almere, E-mailen
kan ook: zdlpz@zdl.nl. Voor meer informatie kunt u bellen naar de heer M, Th. Plant,
hoofd personeelszaken Spijker Holding B.V.: 036 5397721 of 026 3194327.
Frëd Janssen BV is een toonaangevend automobielbedrijf in dé regio en is officiéél
Opel-dealer. Onze klantgerichte houding, ons klassemerk en de zeer succesvolle
publieksacties maken de vraag naar onze auto's en diensten dagelijks groter. Ook
onze afdeling techniek krijgt het steeds drukker en is daarom op zoek naar een
1e Of 2e AUTOMONTEUR
Een aanpakker met ruime vakkennis en een geslaagde opleiding voor dit vak. die in
onze hypermoderne technische afdeling, samen met collega's, de zorg op zich
neemt voor de auto's van onze klanten. Inbouw van navigatiesystemen, hands free
autotelefonie en alarmsystemen behoren eventueel ook tot de werkzaamheden.
Fred Janssen biedt de geschikte kandidaat bijscholing bij Opel Nederland.
Onze klanten zijn gewend aan snelle, accurate hulp van oplossingsgerichte
technici. Denk je hieraan invulling te kunnen geven, reageer dan snel.
Heb je interesse in een van beide functies, neem dan schriftelijk of telefonisch
contanct op met
Fred Janssen
Dhr. P.F. van der Vooren
Machineweg 1
1271 EG Huizen
Tel.: 035 - 52 888 52 OPEL^7
magsaammmÈ
uw persoonlijk financieel adviseur
Per direct gezocht RNANCIEEL ADVISEUR
Wie zijn wij?
Wij zijn Attentiv, een advieskantoor te Almere voor verzekeringen, hypotheken, sparen, beleggen en
pensioenen. Wij zijn gespeaaliseerd in persoonlijk finandeel advies voor de particulier en de zakelijke
relatie. Voor ons snel groeiend kantoor zoeken wij een betrouwbare, collegiale allround adviseur voor
de buitendienst
Bij ons draait het om service. Bij u ook?
Bij ons staat service centraal. Service aan onze relaties. Wij hebben een geïntegreerde backoffice en
een professioneel Klant Kontact Center. Hierdoor ben je beschikbaar voor je bestaande en nieuwe
relaties. Een vlotte, persoonlijke dienstverlening, daar draait het bij ons om.
Bij jou ook?
Wat verwachten wij van jou?
Je bent een servicegeoriënteerde adviseur met een verzekerings- of bancaire achtergrond. Je bent in
het bezit van het assurantie-B diploma. Bij voorkeur aangevuld met pensioen I en/of II en/of
woningfinandering I en/of II dan wel studerend hiervoor. Je vindt het aantrekkelijk om breed maar
resultaatgericht te adviseren in een groot en gevarieerd relatiebestand. Daarnaast vind je de uitdaging
in de persoonlijke groeimogelijkheden binnen ons bedrijf.
Wat jij van ons mag verwachten!
Honorering en arbeidsvoorwaarden zijn zonder meer goed te noemen; toekomstperspectieven en
ontplooiingskansen ook. wil ie in aanmerking komen voor deze kansrijke functie? Stuur dan een
overtuigende brief met je Cv naar Attentiv, de heer J. de Jong, Postbus 30081, 1303 AB te Almere.
Voor meer informatie mag je ook bellen: 036-5499682.
Onze fiscale praktijk legt de nadruk op advisering aan ondernemers en ondernemingen op de di
verse fiscale werkgebieden. Naast de advisering aan directeur groot aandeelhouders wordt ook aan
particulieren als zodanig geadviseerd. Internationale aspecten komen regelmatig aan de orde. De
aangiftepraktijk is een belangrijk onderdeel van ons advieswerk. Habermehl Belastingadviseurs
staat bekend om een persoonlijke en vakkundige benadering van de diverse fiscale vraagstukken
waaruit praktisch werkbare oplossingen voortvloeien.
Ons (kleine) kantoor zoekt een
ERVARENAANGIFTEMEDEWERKER BELASTINGADVISEUR
parttime bespreekbaar
Wij zoeken een collega die aantoonbaar over voldoende ervaring en opleiding beschikt om zelf
standig aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting te verzorgen alsmede de adviser
ing daar omheen. Dat betekent (pro-actief) contact met de cliënten en zelf de regie bij het verzame
len van informatie houden.
Naast de informele sfeer op ons kantoor, bieden wij een interessante baan met een daarbij passend
salaris en secundair arbeidsvoorwaardenpakket. Flexibiliteit is onze kracht.
Ons kantoor is gevestigd in een stijlvolle villa in het centrum van Hilversum.
Voor meer informatie: R. Habermehl, telefoon 035- 6285753.
Uw reactie en curriculum vitae kunt u sturen naar:
Habermehl Belastingadviseurs - Mr R. Habermehl - Koninginneweg 2
1217 KW Hilversum of info.@habermehl.nu