M ÏPERSONEELSHARKT »Z? NUME6EN 4 Jaar studeren te lang? Wij bieden het alternatief! Een baan bij ROC Nijmegen 'n stap vooruit! DIRECTEUR m/v Alles weten over risico's lopen? Coördinator Planning en Organisatie o.efte Medewerker Planning en Organisatie 0,5 fte Medewerker Stagebureau Filiaalleiders m/v Vacatures ook op Internet: www.gelderlander.nl DE GELDERLANDER/ZATERDAG 1 FEBRUARI 2003 ROC Nijmegen is een instelling voor middelbaar beroeps onderwijs en (volwassenen)educatie, met 12.000 studenten en 900 medewerkers. Het onderwijs wordt gegeven in vijf sectoren: Administratie Educatie Handel en Dienstverlening Techniek Zorg en Welzijn Het ROC Nijmegen zoekt voor de sector Techniek een Personeelsfunctionaris (m/v) Vacaturenummer 2003-11 Omvang: 0,8 - i,o fte; waardering: schaal 10, CAO Bve; dienstverband: jaarcontract, met uitzicht op vast; ingang: zo spoedig mogelijk. Taakomschrijving Adviseren over en meewerken aan de uitvoering van het personeels-, organi satie- en het opleidingsbeleid (beleids voorbereiding); het mede zorgdragen voor een systemati sche personeelsbeoordeling en loopbaan begeleiding; bet begeleiden van medewerkers bij vraagstukken in de werksfeer en bij veranderingsprocessen; beheren van formatieplannen; adviseren van het managementteam; het mede ontwikkelen van P&O-beleid. Functie-eisen Opleidingsniveau hbo; stevige ervaring als personeelsfunctionaris; in staat om centraal geformuleerd P&O-beleid (competentiemanagement, loopbaanbeleid e.d.) te vertalen naar en te implementeren op de eigen organisatie-eenheid; inzicht in en ervaring met personeelsinstrumenten; ervaring met het opstellen van formatieplannen, ervaring met personeelsinformatiesystemen en MS-Office, beschikt over de volgende competenties: - uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden en is toegankelijk voor zowel management als medewerkers-, - in staat om op alle niveaus binnen de organisatie contacten te leggen en uit te bouwen; - onafhankelijkheid en organisatiesensitiviteit; -flexibiliteit en stressbestendigheid. Informatie is verkrijgbaar bij de heer H. Leenders (hoofd dienst P&O), telefoon (024) 381 32 00. Reacties Zend uw sollicitatie vóór 15 februari 2003 aan ROC Nijmegen, Dienst Personeel en Organisatie (werving en selectie). Postbus 6560,6503 GB Nijmegen, o.v.v. vacaturenummer 2003-11. (www, roc-nijmegennl HBO Nederland biedt de volgende Bachelor (HBO) opleidingen aan: FINANCIEEL MANAGEMENT (3 jaar) MARKETING MANAGEMENT (3 jaar) OFFICE MANAGEMENT (3 jaar) MAKELAARDIJ O.G. (3 jaar) TOERISME (3 jaar) Bij ons: Studiefinanciering en OV Stages in binnen- en buitenland Projecten, excursies en workshops Start in september of februari Meer weten? Kom dan langs op ome voorlichting met een vast programma! Arnhem Kortestraat 1 Zaterdag 08/02/03(14.00) De voorlichting begint op het aangegeven tijdstip, dus zorg dat je op tijd aanwezig bent! |_|Df> B Voor meer informatie, overige voor- I lichtingen of een gratis brochure: I Bel 026-3516379 of mail: g||§§|P|§rf«I«l m info@hbonederland.com Breng ook eens een bezoekje aan onze site: http://www.hbonederland.com Vestigingen in Arnhem, Amsterdam, Breda, Groningen, Rotterdam, Utrecht, Weert en Zwolle Erkend door het Ministerie van OC W Stichting St.chting\ Welzijn Ouderen Bcrgh Welzijn Ouderen Bergh zoekt op korte termijn een voor 24 uur per week verdeeld over 4 dagen met affiniteit voor ouderen en zo mogelijk kennis van en ervaring met ouderenbeleid werkend op minimaal HBO-nivo die enthousiaste sturing kan geven aan de zes beroepskrachten en ruim vijftig vrijwilligers die zowel beleidsmatige als uitvoerende kwaliteiten heeft die financiële interesse en inzicht heeft die zich schriftelijk en mondeling helder kan uitdrukken en over goede communicatieve vaardigheden beschikt die flexibel is en over een auto beschikt. De CAO Welzijn is van toepassing; loonschaal 28-40. Verdere informatie is op te vragen bij mevrouw Toos Harmsen, telefoon 0314 -664233. Brieven vóór 10 februari a.s. naar SWOB, Postbus 74, 7040 AB 's-Heerenberg. Acquisitie rond deze advertentie wordt, niet op prijs gesteld. Gevraagd 1.Tandartsassistente receptioniste 2. Tandartsassistente 3. Mondhygiëniste Binnen ons team hebben wij per 1 maart aanstaande plaats voor: een tandartsassistente/receptioniste voor 2 dagen per week In principe betreft het hier de woensdag en vrijdag een tandartsassistente voor 2 dagen per week speciaal voor assisteren bij behandelingen op kaakchirurgisch gebied en implantaten In principe betreft het hier de maandag en dinsdag Combinatie van bovenstaande vacatures door één fulltime assistente is mogelijk een mondhygiëniste voor 2,5 dag per week In principe betreft het hier de maandag, woensdagmiddag en vrijdag Tandartsen Mondhygemënistes J. F. N. Rompen JJevSaneLuit^ C. L Picauly J. A. M. Veeken P. T. J. Derks Y. H. J. M. Noverraz V. R. Y. Hollaar P. Th. H. M. Rood N. A. Peiger Praktijkadres: Groenewoudseweg 315 6524 TV Nijmegen 024-3232928/3888418 Schriftelijke sollicitatie met cv kunt u tot 15 februari 2003 richten aan Mevrouw Th. M. Rompen. v'«-aiÉfe V-Y- lüü Small Business Retail Management Ook Hogeschool van Utrecht De nieuwe opleiding Small Business Retail Management leert je alles over de risico's van ondernemen en het opzetten van een eigen bedrijf en start in september 2003 op onze locatie in Amersfoort. Geïnteresseerd? Kom dan naar de open dag op zaterdag 15 februari van 10.00 tot 15.00 uur in Amersfoort of Utrecht, De Hogeschool van Utrecht heeft locaties in Utrecht en Amersfoort. In totaal kun je kiezen uit meer dan 70 praktijkgerichte opleidingen. De opleiding Small Business Retail Management wordt verzorgd in Amersfoort en is, samen met enkele andere economische en technische opleidingen, gehuisvest in de Kennissatelliet Amersfoort, een modern gebouw dichtbij het station. Locatie Berkenweg 11, Amersfoort Accountancy duaal Financial Services Management vt, duaal Small Business Retail Management vt Hogeschool van Utrecht Kijk voor meer informatie over de locaties en het volledig overzicht van opleidingen op www.hvu.nl of bel 030-236 80 40 de Gelderlander Op zoek naar een tweedehands auto? .gelderlander.nl De Service Unit Studentzaken maakt deel uit van het Service Bedrijf van de HAN. Deze unit verzorgt alle administratieve en organisatorische werkzaamheden voor aanmelding, in- en uitschrijving, de studievoortgangs- en stageadministratie en voor planning en roostering. Voor de Faculteit Gezondheid, Gedrag en Maatschappij, afdeling Voeding, in Nijmegen zoekt de unit zo spoedig mogelijk een Wat zijn uw werkzaamheden? U bent op operationeelniveau verantwoordelijk voor de werkzaamheden van de onderwijsorganisatie. U coördineert de plannings- en roosteringswerkzaamheden en u beheert het studentvolgsysteem. U stuurt de administratieve en secretariaatsmedewerkers aan. Studenten kunnen bij u terecht met vragen en problemen. Daarnaast voert u gesprekken met (aankomende) studenten over hun studie routes. Wat zijn uw kwaliteiten? U hebt een afgeronde HBO-opleiding, inzicht in roostering en planning en u bent bekend met MS-officeapplicaties. U hebt organisatietalent en bent accuraat, zorgvuldig en systematisch. Ook beschikt u over goede contactuele eigénschappen en kunt u goed in teamverband werken. Wat bieden wij u? Een zelfstandige functie in een dynamische en informele werkomgeving. Deze aanstelling loopt tot 1 september 2004, waarna verlenging of vaste aanstelling mogelijk is. Afhankelijk van uw ervaring bedraagt het bruto maandsalaris maximaal 2.683,- (schaal 8 CAO-HBO) bij een fulltime aanstelling. De HAN biedt u verder uitstekende secundaire arbeids voorwaarden, zoals kinderopvang en een goede pensioen en vakantieregeling. Wilt u meer informatie? Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met de heerT. Teeuwen, teamleider Studentzaken, tel. (024) 359 65 48/381 25 32 of met de heer H. Langendam, afdelingsdirecteur Voeding, tel. (024) 327 77 86. Voor de Faculteit Educatie in Nijmegen zoekt de unit zo spoedig mogelijk een Wat zijn uw werkzaamheden? U maakt les- en toetsroosters en hebt contact met docenten over roosters en planningen. In overleg met de coördinator Planning en Organisatie plant u examen-, tentamen- en inzagezittingen. Daarnaast bent u medeverantwoordelijk voor de organisatie van de surveillance tijdens tentamen perioden. Wat zijn uw kwaliteiten? U hebt een afgeronde MBO-opleiding en kennis van roostering en planning en van planningssoftware, bij voorkeur GP-Untis. U kunt onderwijsprogramma's vertalen naar een samenhangend rooster. U bent accuraat, zorgvuldig en systematisch. Ook beschikt u over goede contactuele eigenschappen en kunt u goed in teamverband werken. Wat bieden wij u? Een zelfstandige functie in een dynamische en informele werkomgeving. Aanstelling vindt plaats voor een jaar, maar kan bij goed functioneren worden omgezet in een dienst verband voor onbepaalde tijd. Afhankelijk van uw ervaring bedraagt het bruto maandsalaris maximaal 2.151 ,- (schaal 6 CAO-HBO) bij een fulltime aanstelling. De HAN biedt u verder uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals kinderopvang en een goede pensioen- en vakantie- Wilt u meer informatie? Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met mevrouw F. Crutzen, coördinator Planning en Organisatie, tel. (024) 345 98 30 of met mevrouw M. Litjes, teamleider Studentzaken, tel. (024) 345 99 62. Voor de Faculteit Gezondheid, Gedrag én Maatschappij in Nijmegen zoekt de unit zo spoedig mogelijk een 0,5 fte Wat zijn uw werkzaamheden? Als medewerker van het stagebureau verricht u alle voorkomende organisatorische en administratieve werkzaamheden in het kader van stages/praktijk. Dit betekent onder meer dat u contacten aan gaat en onderhoudt met stage- en praktijkinstellingen en met (groepen) studenten en docenten. Ook maakt u informatie toegankelijk voor betrokkenen, onder meer via een stagebeheersysteem en door het verzorgen van stagebulletins. Wat zijn uw kwaliteiten? U hebt een administratieve opleiding op MBO-niveau. Uw beheersing van de Nederlandse taal is uitstekend, dit blijkt onder meer uit een goede schrijfvaardigheid. Bovendien beheerst u de Duitse en Engelse taal voldoende. U hebt ervaring met MS-officeapplicaties en Access en affiniteit met geautomatiseerde gegevensverwerking. U werkt systematisch en planmatig en bent accuraat. U bent servicegericht, flexibel en contactueel vaardig. Daarnaast bent u extern gericht en hebt een zelfstandige, ondernemende werkhouding. Wat bieden wij u? Een zelfstandige en afwisselende functie in een dynamische en informele omgeving. Deze aanstelling loopt tot 1 september 2004. Vanaf 1 september 2003 kan de aanstellingsomvang worden uitgebreid naar 1 fte. Afhankelijk van uw ervaring bedraagt het bruto maandsalaris maximaal 2.053,- (schaal 5 CAO-HBO) bij een fulltime aanstelling. De HAN biedt u verder uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals kinderopvang en een goede pensioen- en vakantieregeling. Wilt u meer informatie? Voor meer informatie over deze functie kunt u contact oprtemen met de heer T. Teeuwen, teamleider Studentzaken, tel. (024) 359 65 48/381 25 32 of met de heer H. Beerling, afdelingsdirecteur, tel. (024) 360 36 20. Hebt u belangstelling? Herkent u zich in bovenstaand profiel en voldoet u aan de eisen? Reageert u dan voor 11 februari 2003 door uw sollicitatiebrief met cv te sturen naar Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, Service Unit P&O, t.a.v. mevrouw F. Claassen, Postbus 5375, 6802 EJ te Arnhem. U kunt ook solliciteren via e-mail: floor.claassen@cvb.han.nl Voor de functies Coördinator Planning en Organisatie en Medewerker Stagebureau vinden de sollicitatiegesprekken plaats in week 8 en 9. Voor de functie Medewerker Planning en Organisatie vinden deze in principe plaats in week 8. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Hogeschool van Arnhem en Nijmegen Voor de leiding van onze filialen zoeken wij: Tot uw taken behoren met name de leiding over personeel en de personeelsplanning, de goederen- stroombeheersing en de benodigde administratieve werkzaamheden. Vanzelfsprekend weet u ook van 'aanpakken'. Een commerdële opleiding (MBO/HBO) en enige jaren ervaring zijn een pré. Heeft u in een ander beroep uw organisatietalent bewezen en laten zien dat u het vermogen heeft met mensen om te kunnen gaan, dan bent u voor deze positie geschikt. Om uw taken goed te beheersen, bereiden wij u intensief voor op uw inzet als filiaalleider. Naast een uitstekend salaris bieden wij u aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, gebaseerd op het bereikte prestatieniveau. Wij verwachten naast leidinggevende verantwoordelijk heid en persoonlijke inzet en betrokkenheid ook, dat u klantvriendelijk bent en dat u waarde hecht aan een verzorgd uiterlijk. Uw sollicitatie met CV en diploma's, stuurt u naar: ALDI Culemborg B.V. T.a.v. dhr. F.B.M. Dijkman Postbus 147, 4100 AC Culemborg Werken als Arbeidsbemiddelaar Door een groeiende vraag vanuit de arbeidsmarkt start Princen Group Opleidingen wederom de opleiding Arbeidsbemiddelaar. Deze intensieve en praktijkgerichte opleiding met baanintentie, bereidt werkzoekenden voor op het werkveld van uitzenden, detacheren, werving selectie en reïntegratie. Het betreft een dagopleiding: 16 weken theorie en aansluitend 4 maanden stage bij een organisatie die actief is op het gebied van arbeidsbemiddeling in uw eigen regio. De theorie wordt verzorgd in Nijmegen en Groningen (start medio april 2003), Hoofddorp en Bergen op Zoom (start medio februari 2003). Om in aanmerking te komen dient u aan de volgende criteria te voldoen: U heeft een uitkering of u komt in aanmerking voor outplacement; U beschikt over een HBO werk- en denkniveau; O U heeft goede commerciële, sociale en communicatieve eigenschappen. U bent fulltime beschikbaar en in bezit van rijbewijs B. Is uw belangstelling gewekt? Stuur een brief met CV, bij voorkeur per e-mail, naar het onderstaand adres: Informatie tijdens kantooruren: Opleiding Nijmegen Corrie van der Horst of Evert Spitz Kerkenbos 12-36 - 6546 BE Nijmegen T: 024-3736430 of 0412-691234 E: corrie.vd.horst@princen-group.com E: evert.spitz@princen-group.com Bezoek ook onze website: www.princen-group.com De Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) richt zich op studenten, bedrijven en instellingen in het midden en oosten van Nederland en de aanliggende grensstreek in Duitsland. Voor hen verzorgen wij verschillende vormen van hoger beroeps onderwijs: van vierjarige voltijdopleidingen tot kort durende workshops voor hooggekwalificeerde beroepsbeoefenaars en vele vormen daartussenin. We hebben opleidingen en cursussen op de gebieden economie en management, educatie, techniek, gezondheid, gedrag en maatschappij, informatica en communicatie. Het hoger onderwijs is sterk in beweging. Bij belangrijke ontwikkelingen, zoals de overgang van aanbod- naar vraag- gestuurd onderwijs, de invoering van de bachelor- master structuur en de nieuwe mogelijkheden van E-leaming, lopen wij graag voorop. Wij bieden op een ondernemende manier onderwijs op maat, ook als dat onderwijs op afstand is. De ontwikkeling van de HAN tot een nauw bij de omgeving betrokken kenniscentrum biedt aan haar docenten, trainers, onderzoekers, adviseurs en ondersteunende mede werkers een breed scala aan loopbaanmogelijk heden. Wij bieden, verdeeld over twee aantrekkelijke woonsteden, een plezierige, inspirerende en informele werkomgeving. www.han.nl

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 5