Medewerker
Secretaresse
Salarisadministrateur m/v
verkopers binnendienst (M/V) (40 uur)
Tekstschrijver (m/v)
nieuwe stap
carrièrepad
C8
Haagsche Courant Personeel
ZATERDAG 1 FEBRUARI 2003
WUNNINK MEDIA B.V
Wunnmk Media B V.. is een gerenommeerd media-exploitatiebureau/uitgeverij
Naast het uitgeven van eigen bladen en het werven van sponsoren voor diverse
evenementen, verzorgen wij de advertentieverkoop voor onder andereTen
Hagen Stam, Media Business Press, Elsevier, Idols Magazine, Kamers van
Koophandel en vele anderen. Wegens uitbreiding van ons relatiebestand zijn wij
op korte termijn op zoek naar
Functie-inhoud:
Een essentieel onderdeel van je werkzaamheden is het geheel zelfstandig
onderhouden van (telefonische) contacten met de huidige klanten en het
uitbouwen van potentiële relaties. Je fungeert als volwaardig gesprekspartner
naar onze opdrachtgevers en je onderhandelt over contractcondities en bewaakt
je eigen project(en) en begrotingen.
Wat wij vragen:
Voor deze functie zijn wij op zoek naar zogenaamde zwaargewichten, je hebt je
sporen reeds verdiend in de advertentie-exploitatie. Je bent ambitieus en een
sterke persoonlijkheid met een gezonde dosis enthousiasme en
doorzettingsvermogen. Je bent initiatiefrijk en je beschikt over een
resultaatgerichte instelling. Een goede algemene ontwikkeling en de beheersing
van de Nederlandse taal in woord en geschrift is vanzelfsprekend
Wat wij bieden: (eventueel na een interne opleiding)
Een zelfstandige functie die veel vrijheid en verantwoordelijkheid met zich
meebrengt. Je komt te werken in een hecht en gemotiveerd team, waar
resultaten en werkplezier samengaan.
Een uitstekend aanvangsalaris en góede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Ben jij onze nieuwe collega? Bel voor meer informatie naar Wouter Wunnink of
Martin de Heer. Ons telefoonnummer is 070-309 99 22 of reageer per e-mail:
wouter" wunnink-media.nl
Indien je meer achtergrondinformatie wilt hebben over Wunnink Media kijk dan
ook op onze website www.wunnink-media.nl
Wunnink Media B.V.
Kerketuinenweg 20a
2544 CW Den Haag
telefoon 070-3099922
fax 070-3099913
Dagelijks passeren veel klanten
onze kantoordrempel.
Met onze samenwerking in
Netwerk Notorissen hebben wij
die drempel nog verder verlaagd.
In dit samenwerkingsverband
hebben wij extra diensten voor
clienten en verwijzers
ontwikkeld. Hiermee kunnen wij
complexe zaken toegonkelijk
presenteren. Met een helder
taalgebruik als basis.
Netwerk Notarissen is een
samenwerkingsverband van
honderd zelfs tondige
notariskantoren. Vanuit
vestigingen over heel Nederland
bedienen bijna 400 notarissen en
kandidaat-notarissen een brede
morkt van particuliere en
zakelijke klanten. In een actief
kennisnetwerk bundelen wij dp
knowhow van de deelnemende
kontoren en moken deze
onderling toegankelijk.
De Centrale Organisatie biedt
ondersteuning op vakinhoud,
opleiding Et training,
automatisering, kwaliteitszorg
en marketing.
Wij zijn
Drost en Juten Netwerk Notarissen bedient een brede markt
van particuliere en zakelijke klanten. Dat doen wij met een
servicegericht team van 6 notarieel juristen en 18 medewer
kers. Door de toenemende werkzaamheden breidt onze prak
tijk verder uit en bieden wij graag ruimte aan een nieuwe
collega
Wij zoeken een |\]OtaNeel
Notarieel(full,ime)
Wij,„gen (fulltime)
HBO werk- en denkniveau, dat u heeft verkregen via een
relevante opleiding zoals HAVO/klerkopleidmg HEAO. U heeft
ervaring als notarieel medewerker c.q. secretaresse en kunt
goed overweg met de registergoedpraktijk U hebt een flexi
bele werkhouding, oog voor detail en een prettige omgang
met klanten is voor u een tweede natuur.
Wij bieden
Een dienstverband voor 5 dagen per week.
Prettige collegiale werkomgeving.
Een grote mate van zelfstandigheid.
Goed salaris met prima secundaire arbeidsvoorwaarden
Sollicitatie en informatie
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u sturen naar onderstaand
adres. Voor meer informatie kunt u bellen met
A.C. Juten-Gerritsen, tel. (070) 342 51 00
www.netwerknotarissen.nl/drostjuten
Drost en Juten "jV
Postbus 85694, 2508 CJ Den Haag
/#"- r*_
Netwerk Notarissen A,
Nassauplein 36, 2585 ED Den Haag
Tel.: (070) 342 51 00
f
Fax: (070) 356 27 38
t
E-mail: notarissen@drost.juten.knb.nl
Medewerker budgetafdeling v/m De sommetjes moeten kloppen, maar uit
eindelijk zijn het mensen die op je moeten kunnen rekenen. Dat is het bijzondere van
een financiële functie in een ziekenhuis en zeker in Bronovo. We zijn een middelgroot
ziekenhuis Met zo n 400 bedden en circa 1000 medewerkers zijn we de menselijke maat
nog niet ontgroeid Hier zijn mensen nog geen nummer
Je bent medeverantwoordelijk voor een goed systeem van kostprijsberekeningen
en producttyperingen en werkt mee aan het opstellen van de begroting en de jaarrekening.
Ook voorzie je de budgethouders van financiële informatie en breng je de administratieve
organisatie in kaart. Kortom, je houdt onze organisatie financieel-admmistratief gezond.
Daarbij ben je overigens ook actief voor Verpleeghuis Nebo en enkele verwante instellingen.
Maarvooral besef je dat achter elk getal mensen schuilgaan. Jebent geen kille rekenmachine,
maar iemand die het leuk vindt om onze zorg nog beter te maken
Herken je jezelf in onze instelling? Heb je een opleiding op het niveau HEAO-BE
en enige ervaring in een soortgelijke functie? Kun je overweg met Excel en Word? Dan leren
de collega s van onze Economische en Administratieve Dienst je graag beter kennen
Wij bieden een salaris dat afhankelijk is van opleiding, leeftijd en ervaring, plus de overige
arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Ziekenhuizen Er is een regeling voor kinderopvang.
Ziekenhuis Bronovo in Den Haag is zowel per auto als met openbaar vervoer uitstekend
te bereiken
Voor meer informatie bel je Mariëlle Fanoy. medewerker budgetafdeling. telefoon
070 - 312 45 35. Je reactie kun je sturen naar Jacqueline Thoutenhoofd, P&O-adviseur.
Postbus 96900. 2509 JH Den Haag of per e-mail: jthoutenhoofd@bronovo nl
I bronovo.
De kracht van samen zorgen.
Voor de business unit NEN-Cursussen Evenementen
zoeken wij een
20 uur per week
N-Cursussen Evenementen (NEN-C&E) is eindverantwoordelijk voor het realiseren
alle eén- en meerdaagse evenementen (cursussen, fora. voorlichtingsbijeen
komsten. symposia, informatiemiddagen, beurzen, etc.). NEN-C&E voert derhalve de
regie over het totale cursussen- en evenementenproces. De uitvoering hiervan vindt in
nauwe samenwerking met de sectoren van normontwikkeling plaats.
De tekstschrijver is verantwoordelijk voor het schrijven en redigeren van alle teksten
van alle promotie-uitingen met betrekking tot cursussen evenementen. Dit in nauwe
samenwerking met de Opleidingscoördinatoren. Accountmanager Evenementen en
medewerkers marketing.
Taken:
Het schrijven en redigeren van teksten t.b.v. alle promotie-uitingen van NEN-C&E,
zoals direct-mail, folders, persberichten, internet, etc
Het afnemen van interviews t.b.v. de ontwikkeling van dezelfde uitingen;
Mede invulling geven aan het operationeel plan van NEN-C&E.
Functie-eisen:
Functioneert op HBO-niveau (HEAO-Communicatie of HBO-Tekstschrijven/
Communicatie, bij voorkeur in combinatie met NIMA-A);
Heeft enige jaren ervaring in het schrijven van commerciële teksten, bij voorkeur
in de zakelijke dienstverlening;
Goede redactionele- en sociale vaardigheden:
Affiniteit met technische onderwerpen is een pré;
Klant- en resultaatgerichte instelling;
Kan goed zelfstandig werken, maar ook in teamverband;
Projectmatig kunnen werken.
Aanstelling vindt in eerste instantie plaats op basis van tijdelijk dienstverband voor
een jaar. Het maximale bruto maandsalaris op basis van een 40-urige werkweek
bedraagt EUR 2.682,-.
Nadere informatie wordt graag verstrekt door Monique Th.M. van Schalk,
Personeelsconsulent, tel. (015) 2690 184.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, tot twee weken na de verschijningsdatum van
deze advertentie, richten aan de afdeling Personeel Organisatie, Postbus
5059, 2600 GB DELFT, e-mail Monique.Mennmg@nen.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Goudenregenstraat 22
Postbus 57
2680 AB Monster
tel. (0174) 243403
e-mail: voeatu'e@bareidsbaan nl
Internet wv/w.bafeldshoon.ni
Op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Barelds, Baan Van Horssen accountants
en belastingadviseurs heeft momenteel
plaats voor twee nieuwe teamleden.
Accountant m/v
Je hebt een aantal jaar ervoring als accountant Je advi
seert relaties omtrent financiële, fiscale, administratieve
en bedrijfseconomische vroagstuklcen en voert samenstel
lingsopdrachten uit Daarnaast beoordeel je de werk
zaamheden van assistenten. Wij bieden |e de mogelijk
heid om op termijn toe te treden tot de maatschap
Assistent Accountant m/v
Je hebt ervaring in een soortgelijke functie en E>ent in
staat om zelfstandig jaarrekeningen samen te stellen en
aangiften IB en Vpb te verzorgen Natuurlek kun je
gebruik maken van de door ons geboden studiemogelijk
heden om in je vak door te groeien.
Borelds, Boon Van Horssen is een regionaal werkend kan
toor dat ondernemingen, verenigingen en stichtingen tol haar
cliënten mag rekenen. Naast het samenstellen en controleren
van jaarrekeningen verzorgen we belastingaangiften
Uiteraard is advisering op fiscaol. financieel en bedrijfseco
nomisch gebied een belangri|k onderdeel van
onze dienstverlening
Wij bieden |e een afwisselende boon met goede secundaire
arbeidsvoorwaarden en een passend salons. Momenteel werken
wi| met een team van achttien flexibele en gemotiveerde mensen
Een leuk team dat samenwerkt in een goede werksfeer
Spreekt één van beide functies je aan. stuur of moil dan
binnen veertien dogen |e sollicitatiebrief en CV noar onder
staand adres Mocht |e nog vragen hebben, don kun |e tele
fonisch contact opnemen met H van Horssen of C J Baan
Wij horen graag van je
Barelds Baan Van Horssen
ACCOUNTANTS BEL.
NGADVISEURS
Normalisatie: de wereld op één lijn!
Quality Financials B.V.
Partner in Finance
Quality Financials specialist in:
detachering
interim management
werving en selectie financieel
administratief personeel
Voor onze opdrachtgever Hydron Zuid-Holland zijn wij op zoek naar een:
Minimaal 32 uur
Het bedrijf Hydron Zuid-Holland is een modern en resultaatgericht drinkwaterbedrijf. Zij zorgt ervoor
dat hun klanten onbeperkt kunnen genieten van hoogwaardig drinkwater Gedreven door
de kwaliteit die zij in hun werk gewend zijn, werken ze op steeds meer onderdelen
samen in een coöperatie met Hydron Midden-Nederland en Hydron Flevoland.
Hun activiteiten voeren ze uit met veel aandacht voor de omgeving waarin zij opereren.
Zodat het ook voor toekomstige generaties vanzelfsprekend zal zijn dat zij heerlijk
dnnkwater zonder zorgen geleverd krijgen
|e werkterrein Verzorgen van de volledige salarisadministratie: Salarisboekingen voorbereiden, maande
lijks controleren van de salarisbetalingen, signaleren en oplossen van afwijkingen in de
financiële administratie en de personeelsadministratie; Beoordelen van de te verwerken
gegevens op juistheid, volledigheid en tijdigheid, Verstrekken van informatievoorziening
aan het personeel m.b.t. salaris en vergoedingen, Verzorgen aangiften t.b.v. bedrijfsvereni
gingen en fiscus.
|e profiel |e hebt een MBO - opleiding op financieel-admmistratief gebied en beschikt over het
Praktijkdiploma Loonadministratie. |e bent bij voorkeur bekend met het salarispakket
Beaufort en hebt kennis van de op dè salaris toepasselijke fiscale aspecten. |e beschikt over
de volgende eigenschappen stressbestendigheid, accuratesse, helikopterview, flexibiliteit en
collegialiteit. Tevens kun je zelfstandig werken en je weet goed prioriteiten te stellen
|e vooruitzichten In een inspirerende en collegiale werksfeer binnen Hydron Zuid-Holland krijg je alle ruimte
om jezelf te ontwikkelen. Hierbij word je actief begeleid in je loopbaan. Tevens wordt je
een goed salaris en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden geboden.
Dit kun je gedeeltelijk naar eigen inzicht samenstellen Standaard omvat dit pakket
minimaal o.a. 38 verlofdagen (bij een 40-urige werkweek) en een eindejaarsuitkering.
|e sollicitatie Heb |e interesse in deze functie? Stuur of mail dan je sollicitatie met CV vóór
15 februari 2003 naar-
Quality Financials BV
Rhijnspoor 243, 2901 LB Capelle aan den IJssel. Telefoon: 010 - 235 58 77
E-mail: info@qualityfinancials.nl, www.qualityfinancials.nl
Haring Beheer B.V.
Actief als technische, staal- en buizengroothandel
Een sterk, modern en goed georganiseerd bedrijf
Wegens uitbreiding zijn wij op zoek naar enthousiaste, gemotiveerde collega's
MEDEWERK(ST)ER INTERNETSUPPORT
Een fulltime baan op Mbo-niveau Nederlandse taal, creativiteit, organisatiegevoel en klant
gerichtheid zijn sleutelwoorden voor de kandidaat die collegialiteit eveneens belangrijk vindt
U heeft veel kennis van en de nodige ervaring met de bouw en onderhoud van websites.
Veelzijdige werkzaamheden gericht op ons unieke internetproject www.haring.nl en
www.klimaatcomfort.nl. Samen met enkele collega's bent u medeverantwoordelijk voor dit
uiterst succesvolle concept van verkoopondersteuning voor de installateur en informatie
voorziening voor de consument
VERKOOPMEDEWERK(ST)ER BINNENDIENST
Een fulltime baan op MAVO/HAVO niveau. Interesse in technische producten, stressbestendig
heid en collegialiteit zijn belangrijke eigenschappen.
Veelzijdige werkzaamheden, direct contact met afnemers via de telefoon en aan de verkoopbalie
Verwerking van orders middels ons geautomatiseerde systeem, behandelen van aanvragen.
MAGAZIJNMEDEWERKER
Een fulltime baan als medewerker in onze magazijnen. Collegialiteit, klantvriendelijk en verant
woordelijkheidsgevoel zijn belangrijke factoren binnen ons bedrijf
Klanten helpen aan de balie, verwerking binnengekomen goederen en het op orde houden van
de magazijnen behoren tot de dagtaak van de medewerker. Kennis van verwarming is een pre
maar niet noodzakelijk
Goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, prettige werksfeer!
MffliUG»
VERWARMING, VENTILATIE EN KOELING
STAAL, BUIZEN EN BUISCOMPONENTEN
Geïnteresseerd? Stuur uw brief met cv naar:
Haring Beheer B.V., t.a.v. de directie, postbus 303, 2600 AH Delft
Of bel voor meer informatie 015 - 25 12345
Uw reactie per e-mail kan natuurlijk ook naar Haring@haring.nl
Zorgverlening
STAT Zorgverlening stelt zich ten doel het invoeren en ontwikkelen van nieuwe en reeds
bestaande zorgproducten en diensten binnen de sector gezondheidszorg in de thuis
situatie. Uitgangspunt daarbij is het meer bedrijfsmatig functioneren van de gezondheids
zorg als gevolg van de overgang van een overheidsgereguleerde naar een marktgerichte
oriëntatie
Wilt u werken in een duobaan voor 20 uur per week
In ieder geval op maandag de gehele dag en
dinsdag en woensdag op nader vast te stellen uren
Bent u slagvaardig en flexibel
Dan zijn wij op zoek naar U!
Ten behoeve van twee afdelingshoofden zoeken wij op zo kort mogelijke termijn een
SECRETARESSE/MANAGEMENT ASSISTENTE
De hoofdwerkzaamheden bestaan o.a. uit:
het agendabeheer van de twee afdelingshoofden
administratieve en secretariële taken voor de afdelingshoofden
het bewaken van de voortgang van lopende zaken en van de afspraken die vanuit en/of
ten behoeve van beide afdelingen moeten worden nagekomen
postbehandeling
het concipiëren en afhandelen van correspondentie
telefonische informatieverstrekking
archiveren
overige management ondersteunende activiteiten
Wij vragen:
een opleiding op minimaal HAVO/MEAO niveau, aangevuld met een secretaresse
opleiding
bij voorkeur enige jaren werkervaring als secretaresse
kennis en ervaring met het werken in Windows alsmede MS Office of Word is een must
uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
een grote mate van zelfstandigheid
van de medewerker actief mee te denken in de ontwikkelingen op afdelingsniveau
goede kennis van de Nederlandse taal
Wij bieden:
een zelfstandige functie in een zich ontwikkelende organisatie
een uitstekende werksfeer
afhankelijk van relevante werkervaring bedraagt het salaris maximaal 2.141,61 bruto
per maand op fulltime basis bij een werkweek van 36 uur
arbeidsvoorwaarden conform de CAO Thuiszorg
Wij hebben met elkaar afgesproken op kantoor niet te roken
Nadere informatie met betrekking tot de functie kunt u inwinnen bij de heer
C. Peek (hoofd Zorg en Diensten) of de heer E. Schoumans (controller),
telefoon 079 - 3 413444.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 2 weken na verschijnen van dit blad richten aan:
STAT Zorgverlening, t.a.v. mevrouw W L. Stoltz-van Vliet, hoofd personeelszaken,
postbus 234, 2700 AE Zoetermeer.
U kunt uw sollicitatie ook mailen naar Dz@stat-zorgverlening.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.