Medewerker Secretaresse Salarisadministrateur m/v verkopers binnendienst (M/V) (40 uur) Tekstschrijver (m/v) nieuwe stap carrièrepad C8 Haagsche Courant Personeel ZATERDAG 1 FEBRUARI 2003 WUNNINK MEDIA B.V Wunnmk Media B V.. is een gerenommeerd media-exploitatiebureau/uitgeverij Naast het uitgeven van eigen bladen en het werven van sponsoren voor diverse evenementen, verzorgen wij de advertentieverkoop voor onder andereTen Hagen Stam, Media Business Press, Elsevier, Idols Magazine, Kamers van Koophandel en vele anderen. Wegens uitbreiding van ons relatiebestand zijn wij op korte termijn op zoek naar Functie-inhoud: Een essentieel onderdeel van je werkzaamheden is het geheel zelfstandig onderhouden van (telefonische) contacten met de huidige klanten en het uitbouwen van potentiële relaties. Je fungeert als volwaardig gesprekspartner naar onze opdrachtgevers en je onderhandelt over contractcondities en bewaakt je eigen project(en) en begrotingen. Wat wij vragen: Voor deze functie zijn wij op zoek naar zogenaamde zwaargewichten, je hebt je sporen reeds verdiend in de advertentie-exploitatie. Je bent ambitieus en een sterke persoonlijkheid met een gezonde dosis enthousiasme en doorzettingsvermogen. Je bent initiatiefrijk en je beschikt over een resultaatgerichte instelling. Een goede algemene ontwikkeling en de beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is vanzelfsprekend Wat wij bieden: (eventueel na een interne opleiding) Een zelfstandige functie die veel vrijheid en verantwoordelijkheid met zich meebrengt. Je komt te werken in een hecht en gemotiveerd team, waar resultaten en werkplezier samengaan. Een uitstekend aanvangsalaris en góede secundaire arbeidsvoorwaarden. Ben jij onze nieuwe collega? Bel voor meer informatie naar Wouter Wunnink of Martin de Heer. Ons telefoonnummer is 070-309 99 22 of reageer per e-mail: wouter" wunnink-media.nl Indien je meer achtergrondinformatie wilt hebben over Wunnink Media kijk dan ook op onze website www.wunnink-media.nl Wunnink Media B.V. Kerketuinenweg 20a 2544 CW Den Haag telefoon 070-3099922 fax 070-3099913 Dagelijks passeren veel klanten onze kantoordrempel. Met onze samenwerking in Netwerk Notorissen hebben wij die drempel nog verder verlaagd. In dit samenwerkingsverband hebben wij extra diensten voor clienten en verwijzers ontwikkeld. Hiermee kunnen wij complexe zaken toegonkelijk presenteren. Met een helder taalgebruik als basis. Netwerk Notarissen is een samenwerkingsverband van honderd zelfs tondige notariskantoren. Vanuit vestigingen over heel Nederland bedienen bijna 400 notarissen en kandidaat-notarissen een brede morkt van particuliere en zakelijke klanten. In een actief kennisnetwerk bundelen wij dp knowhow van de deelnemende kontoren en moken deze onderling toegankelijk. De Centrale Organisatie biedt ondersteuning op vakinhoud, opleiding Et training, automatisering, kwaliteitszorg en marketing. Wij zijn Drost en Juten Netwerk Notarissen bedient een brede markt van particuliere en zakelijke klanten. Dat doen wij met een servicegericht team van 6 notarieel juristen en 18 medewer kers. Door de toenemende werkzaamheden breidt onze prak tijk verder uit en bieden wij graag ruimte aan een nieuwe collega Wij zoeken een |\]OtaNeel Notarieel(full,ime) Wij,„gen (fulltime) HBO werk- en denkniveau, dat u heeft verkregen via een relevante opleiding zoals HAVO/klerkopleidmg HEAO. U heeft ervaring als notarieel medewerker c.q. secretaresse en kunt goed overweg met de registergoedpraktijk U hebt een flexi bele werkhouding, oog voor detail en een prettige omgang met klanten is voor u een tweede natuur. Wij bieden Een dienstverband voor 5 dagen per week. Prettige collegiale werkomgeving. Een grote mate van zelfstandigheid. Goed salaris met prima secundaire arbeidsvoorwaarden Sollicitatie en informatie Uw schriftelijke sollicitatie kunt u sturen naar onderstaand adres. Voor meer informatie kunt u bellen met A.C. Juten-Gerritsen, tel. (070) 342 51 00 www.netwerknotarissen.nl/drostjuten Drost en Juten "jV Postbus 85694, 2508 CJ Den Haag /#"- r*_ Netwerk Notarissen A, Nassauplein 36, 2585 ED Den Haag Tel.: (070) 342 51 00 f Fax: (070) 356 27 38 t E-mail: notarissen@drost.juten.knb.nl Medewerker budgetafdeling v/m De sommetjes moeten kloppen, maar uit eindelijk zijn het mensen die op je moeten kunnen rekenen. Dat is het bijzondere van een financiële functie in een ziekenhuis en zeker in Bronovo. We zijn een middelgroot ziekenhuis Met zo n 400 bedden en circa 1000 medewerkers zijn we de menselijke maat nog niet ontgroeid Hier zijn mensen nog geen nummer Je bent medeverantwoordelijk voor een goed systeem van kostprijsberekeningen en producttyperingen en werkt mee aan het opstellen van de begroting en de jaarrekening. Ook voorzie je de budgethouders van financiële informatie en breng je de administratieve organisatie in kaart. Kortom, je houdt onze organisatie financieel-admmistratief gezond. Daarbij ben je overigens ook actief voor Verpleeghuis Nebo en enkele verwante instellingen. Maarvooral besef je dat achter elk getal mensen schuilgaan. Jebent geen kille rekenmachine, maar iemand die het leuk vindt om onze zorg nog beter te maken Herken je jezelf in onze instelling? Heb je een opleiding op het niveau HEAO-BE en enige ervaring in een soortgelijke functie? Kun je overweg met Excel en Word? Dan leren de collega s van onze Economische en Administratieve Dienst je graag beter kennen Wij bieden een salaris dat afhankelijk is van opleiding, leeftijd en ervaring, plus de overige arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Ziekenhuizen Er is een regeling voor kinderopvang. Ziekenhuis Bronovo in Den Haag is zowel per auto als met openbaar vervoer uitstekend te bereiken Voor meer informatie bel je Mariëlle Fanoy. medewerker budgetafdeling. telefoon 070 - 312 45 35. Je reactie kun je sturen naar Jacqueline Thoutenhoofd, P&O-adviseur. Postbus 96900. 2509 JH Den Haag of per e-mail: jthoutenhoofd@bronovo nl I bronovo. De kracht van samen zorgen. Voor de business unit NEN-Cursussen Evenementen zoeken wij een 20 uur per week N-Cursussen Evenementen (NEN-C&E) is eindverantwoordelijk voor het realiseren alle eén- en meerdaagse evenementen (cursussen, fora. voorlichtingsbijeen komsten. symposia, informatiemiddagen, beurzen, etc.). NEN-C&E voert derhalve de regie over het totale cursussen- en evenementenproces. De uitvoering hiervan vindt in nauwe samenwerking met de sectoren van normontwikkeling plaats. De tekstschrijver is verantwoordelijk voor het schrijven en redigeren van alle teksten van alle promotie-uitingen met betrekking tot cursussen evenementen. Dit in nauwe samenwerking met de Opleidingscoördinatoren. Accountmanager Evenementen en medewerkers marketing. Taken: Het schrijven en redigeren van teksten t.b.v. alle promotie-uitingen van NEN-C&E, zoals direct-mail, folders, persberichten, internet, etc Het afnemen van interviews t.b.v. de ontwikkeling van dezelfde uitingen; Mede invulling geven aan het operationeel plan van NEN-C&E. Functie-eisen: Functioneert op HBO-niveau (HEAO-Communicatie of HBO-Tekstschrijven/ Communicatie, bij voorkeur in combinatie met NIMA-A); Heeft enige jaren ervaring in het schrijven van commerciële teksten, bij voorkeur in de zakelijke dienstverlening; Goede redactionele- en sociale vaardigheden: Affiniteit met technische onderwerpen is een pré; Klant- en resultaatgerichte instelling; Kan goed zelfstandig werken, maar ook in teamverband; Projectmatig kunnen werken. Aanstelling vindt in eerste instantie plaats op basis van tijdelijk dienstverband voor een jaar. Het maximale bruto maandsalaris op basis van een 40-urige werkweek bedraagt EUR 2.682,-. Nadere informatie wordt graag verstrekt door Monique Th.M. van Schalk, Personeelsconsulent, tel. (015) 2690 184. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, tot twee weken na de verschijningsdatum van deze advertentie, richten aan de afdeling Personeel Organisatie, Postbus 5059, 2600 GB DELFT, e-mail Monique.Mennmg@nen.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Goudenregenstraat 22 Postbus 57 2680 AB Monster tel. (0174) 243403 e-mail: voeatu'e@bareidsbaan nl Internet wv/w.bafeldshoon.ni Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Barelds, Baan Van Horssen accountants en belastingadviseurs heeft momenteel plaats voor twee nieuwe teamleden. Accountant m/v Je hebt een aantal jaar ervoring als accountant Je advi seert relaties omtrent financiële, fiscale, administratieve en bedrijfseconomische vroagstuklcen en voert samenstel lingsopdrachten uit Daarnaast beoordeel je de werk zaamheden van assistenten. Wij bieden |e de mogelijk heid om op termijn toe te treden tot de maatschap Assistent Accountant m/v Je hebt ervaring in een soortgelijke functie en E>ent in staat om zelfstandig jaarrekeningen samen te stellen en aangiften IB en Vpb te verzorgen Natuurlek kun je gebruik maken van de door ons geboden studiemogelijk heden om in je vak door te groeien. Borelds, Boon Van Horssen is een regionaal werkend kan toor dat ondernemingen, verenigingen en stichtingen tol haar cliënten mag rekenen. Naast het samenstellen en controleren van jaarrekeningen verzorgen we belastingaangiften Uiteraard is advisering op fiscaol. financieel en bedrijfseco nomisch gebied een belangri|k onderdeel van onze dienstverlening Wij bieden |e een afwisselende boon met goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een passend salons. Momenteel werken wi| met een team van achttien flexibele en gemotiveerde mensen Een leuk team dat samenwerkt in een goede werksfeer Spreekt één van beide functies je aan. stuur of moil dan binnen veertien dogen |e sollicitatiebrief en CV noar onder staand adres Mocht |e nog vragen hebben, don kun |e tele fonisch contact opnemen met H van Horssen of C J Baan Wij horen graag van je Barelds Baan Van Horssen ACCOUNTANTS BEL. NGADVISEURS Normalisatie: de wereld op één lijn! Quality Financials B.V. Partner in Finance Quality Financials specialist in: detachering interim management werving en selectie financieel administratief personeel Voor onze opdrachtgever Hydron Zuid-Holland zijn wij op zoek naar een: Minimaal 32 uur Het bedrijf Hydron Zuid-Holland is een modern en resultaatgericht drinkwaterbedrijf. Zij zorgt ervoor dat hun klanten onbeperkt kunnen genieten van hoogwaardig drinkwater Gedreven door de kwaliteit die zij in hun werk gewend zijn, werken ze op steeds meer onderdelen samen in een coöperatie met Hydron Midden-Nederland en Hydron Flevoland. Hun activiteiten voeren ze uit met veel aandacht voor de omgeving waarin zij opereren. Zodat het ook voor toekomstige generaties vanzelfsprekend zal zijn dat zij heerlijk dnnkwater zonder zorgen geleverd krijgen |e werkterrein Verzorgen van de volledige salarisadministratie: Salarisboekingen voorbereiden, maande lijks controleren van de salarisbetalingen, signaleren en oplossen van afwijkingen in de financiële administratie en de personeelsadministratie; Beoordelen van de te verwerken gegevens op juistheid, volledigheid en tijdigheid, Verstrekken van informatievoorziening aan het personeel m.b.t. salaris en vergoedingen, Verzorgen aangiften t.b.v. bedrijfsvereni gingen en fiscus. |e profiel |e hebt een MBO - opleiding op financieel-admmistratief gebied en beschikt over het Praktijkdiploma Loonadministratie. |e bent bij voorkeur bekend met het salarispakket Beaufort en hebt kennis van de op dè salaris toepasselijke fiscale aspecten. |e beschikt over de volgende eigenschappen stressbestendigheid, accuratesse, helikopterview, flexibiliteit en collegialiteit. Tevens kun je zelfstandig werken en je weet goed prioriteiten te stellen |e vooruitzichten In een inspirerende en collegiale werksfeer binnen Hydron Zuid-Holland krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen. Hierbij word je actief begeleid in je loopbaan. Tevens wordt je een goed salaris en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden geboden. Dit kun je gedeeltelijk naar eigen inzicht samenstellen Standaard omvat dit pakket minimaal o.a. 38 verlofdagen (bij een 40-urige werkweek) en een eindejaarsuitkering. |e sollicitatie Heb |e interesse in deze functie? Stuur of mail dan je sollicitatie met CV vóór 15 februari 2003 naar- Quality Financials BV Rhijnspoor 243, 2901 LB Capelle aan den IJssel. Telefoon: 010 - 235 58 77 E-mail: info@qualityfinancials.nl, www.qualityfinancials.nl Haring Beheer B.V. Actief als technische, staal- en buizengroothandel Een sterk, modern en goed georganiseerd bedrijf Wegens uitbreiding zijn wij op zoek naar enthousiaste, gemotiveerde collega's MEDEWERK(ST)ER INTERNETSUPPORT Een fulltime baan op Mbo-niveau Nederlandse taal, creativiteit, organisatiegevoel en klant gerichtheid zijn sleutelwoorden voor de kandidaat die collegialiteit eveneens belangrijk vindt U heeft veel kennis van en de nodige ervaring met de bouw en onderhoud van websites. Veelzijdige werkzaamheden gericht op ons unieke internetproject www.haring.nl en www.klimaatcomfort.nl. Samen met enkele collega's bent u medeverantwoordelijk voor dit uiterst succesvolle concept van verkoopondersteuning voor de installateur en informatie voorziening voor de consument VERKOOPMEDEWERK(ST)ER BINNENDIENST Een fulltime baan op MAVO/HAVO niveau. Interesse in technische producten, stressbestendig heid en collegialiteit zijn belangrijke eigenschappen. Veelzijdige werkzaamheden, direct contact met afnemers via de telefoon en aan de verkoopbalie Verwerking van orders middels ons geautomatiseerde systeem, behandelen van aanvragen. MAGAZIJNMEDEWERKER Een fulltime baan als medewerker in onze magazijnen. Collegialiteit, klantvriendelijk en verant woordelijkheidsgevoel zijn belangrijke factoren binnen ons bedrijf Klanten helpen aan de balie, verwerking binnengekomen goederen en het op orde houden van de magazijnen behoren tot de dagtaak van de medewerker. Kennis van verwarming is een pre maar niet noodzakelijk Goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, prettige werksfeer! MffliUG» VERWARMING, VENTILATIE EN KOELING STAAL, BUIZEN EN BUISCOMPONENTEN Geïnteresseerd? Stuur uw brief met cv naar: Haring Beheer B.V., t.a.v. de directie, postbus 303, 2600 AH Delft Of bel voor meer informatie 015 - 25 12345 Uw reactie per e-mail kan natuurlijk ook naar Haring@haring.nl Zorgverlening STAT Zorgverlening stelt zich ten doel het invoeren en ontwikkelen van nieuwe en reeds bestaande zorgproducten en diensten binnen de sector gezondheidszorg in de thuis situatie. Uitgangspunt daarbij is het meer bedrijfsmatig functioneren van de gezondheids zorg als gevolg van de overgang van een overheidsgereguleerde naar een marktgerichte oriëntatie Wilt u werken in een duobaan voor 20 uur per week In ieder geval op maandag de gehele dag en dinsdag en woensdag op nader vast te stellen uren Bent u slagvaardig en flexibel Dan zijn wij op zoek naar U! Ten behoeve van twee afdelingshoofden zoeken wij op zo kort mogelijke termijn een SECRETARESSE/MANAGEMENT ASSISTENTE De hoofdwerkzaamheden bestaan o.a. uit: het agendabeheer van de twee afdelingshoofden administratieve en secretariële taken voor de afdelingshoofden het bewaken van de voortgang van lopende zaken en van de afspraken die vanuit en/of ten behoeve van beide afdelingen moeten worden nagekomen postbehandeling het concipiëren en afhandelen van correspondentie telefonische informatieverstrekking archiveren overige management ondersteunende activiteiten Wij vragen: een opleiding op minimaal HAVO/MEAO niveau, aangevuld met een secretaresse opleiding bij voorkeur enige jaren werkervaring als secretaresse kennis en ervaring met het werken in Windows alsmede MS Office of Word is een must uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk een grote mate van zelfstandigheid van de medewerker actief mee te denken in de ontwikkelingen op afdelingsniveau goede kennis van de Nederlandse taal Wij bieden: een zelfstandige functie in een zich ontwikkelende organisatie een uitstekende werksfeer afhankelijk van relevante werkervaring bedraagt het salaris maximaal 2.141,61 bruto per maand op fulltime basis bij een werkweek van 36 uur arbeidsvoorwaarden conform de CAO Thuiszorg Wij hebben met elkaar afgesproken op kantoor niet te roken Nadere informatie met betrekking tot de functie kunt u inwinnen bij de heer C. Peek (hoofd Zorg en Diensten) of de heer E. Schoumans (controller), telefoon 079 - 3 413444. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 2 weken na verschijnen van dit blad richten aan: STAT Zorgverlening, t.a.v. mevrouw W L. Stoltz-van Vliet, hoofd personeelszaken, postbus 234, 2700 AE Zoetermeer. U kunt uw sollicitatie ook mailen naar Dz@stat-zorgverlening.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 5