■bik
M
Buitenkans
voor commerciële
doorzetters
raw
COMMERCIEEL MANAGER
TECHNISCH BEHEER
PROJECTMANAGER
HOTELS
FACILITY MANAGER
KWALITEITSMANAGER
CALCULATOR/ WERKVOORBEREIDER
OPZICHTER
V.V.E. MEDEWERKER
MEDEWERKER SERVICEDESK
"Zinvol werk
dat je goed doet"
Ervaren office manager
Boekhouder
Receptioniste telefoniste
Medewerker ledenadministratie
t7'
I
Metterwoon Vastgoed B.V., actief sinds 1975, is één van de grotere, snel groeiende particuliere vastgoedbeleggers in Nederland.
De organisatie beheert zo'n 8.500 woningen, winkels, winkelcentra, bedrijfspanden en hotels. Het werkgebied beslaat globaal
de gehele Randstad, met een sterke focus op Den Haag en Rotterdam. Binnen de Metterwoon organisatie wordt door een
betrokken team van ruim 80 medewerkers iedere dag gewerkt aan kwaliteit en professionaliteit.
De communicatielijnen zijn kort en er heerst een open en informele sfeer
Een belangrijk deel van de organisatie wordt gevormd door de afdeling Technisch Beheer, welke op dit moment wordt uitgebreid en
verder wordt geprofessionaliseerd. Ter versterking van deze afdeling zijn wi| op zoek naar een achttal nieuwe medewerkers:
U maakt deel uit van de leiding van de afdeling Technisch Beheer en bent intensief betrokken bij de verdere beleidsmatige en
organisatorische ontwikkeling van de afdeling. In samenspel met uw collega-manager vult u de opdrachtgeversrol richting
uitvoerende bedrijven stevig en integer in U bent mede verantwoordelijk voor een tijdige en juiste uitvoering van alle opgedragen
onderhoudswekzaamheden, inclusief de de kostenbewaking ervan. U bent betrokken bij de besluitvorming over alle wezenlgke
bouwkundige vraagstukken binnen de Metterwoon organisatie en in staat om daarbij een commerciële afweging te maken. Tenslotte
bent u in staat om op inspirerende wijze leiding te geven aan de medewerkers van de afdeling.
Om van deze managementfunctie een succes te kunnen maken dient u te beschikken over een relevante opleiding op HBO-mveau en
over ruime leidinggevende ervaring in het commercieel en het technisch vastgoedbeheer. U hebt een stimulerende en motiverende
stijl van leidinggeven en u bent communicatief sterk. Tevens beschikt u over een flexibele en slagvaardige werkhouding
Als projectmanager kunt u bogen op een ruime ervaring met upgrading en/of renovatie van zowel grootschalige als kleinere
projecten binnen de hotelbranche. U weet externe partijen op professionele wijze te begeleiden bij zowel het voor-
bereidings- als uitvoeringstraject Hierbij heeft u regelmatig overleg met betrokken partijen, waarbij u de
consequenties voor de verschillende disciplines overziet en zorgdraagt voor de kwaliteitsbewaking U controleert
planningen en budgetten en rapporteert aan het management van de hotelgroep
Voor deze dynamische en veelzijdige functie beschikt u tenminste over een HTS diploma Bouwkunde of over een vergelijkbare
opleiding U hebt ruime ervaring in een vergelijkbare functie. U werkt met veel verantwoordelijkheidsgevoel en beschikt
over een flexibele instelling (géén 8 tot 5 mentaliteit). U hebt een dienstverlenende instelling en bent stressbestendig,
hebt duidelijk overwicht en kunt uitstekend met mensen overweg Uw leidinggevende kwaliteiten zijn uitstekend.
Verder bent u in het bezit van een rijbewijs(B) en bereid ook buiten de standaarduren te werken.
In deze veelzijdige functie bent u eindverantwoordelijk voor de coördinatie, uitvoering en voortgang van alle facilitaire zaken ten
dienste van het kantoor van de afdeling Technisch Beheer Belangrijke taken zijn de aansturing van de dagelijkse catering,
het onderhoud van het kantoor en de inkoop, de beveiliging, onderhoud van apparatuur en de huisvesting.
Verdere ontwikkeling en uitbreiding van het takenpakket behoort tot de mogelijkheden
Om van deze functie een succes te maken dient u te beschikken over een opleiding op HBO-FM niveau en meerjarige ervaring in een
vergelijkbare functie U bent initiatiefrijk en beschikt over een flinke dosis organisatietalent en bent in staat zowel in teamverband
als zelfstandig te werken. U hebt een dienstverlenende instelling, improvisatievermogen en zeker geen '9 tot 5'mentaliteiL
De voorkeur gaat uit naar kandidaten vanaf 30 jaar in het bezit van rijbewijs (B)
in deze nieuwe functie is uw kerntaak het werven en selecteren van bedrijven die worden ingeschakeld bij het uitvoeren van
onderhoudswerkzaamheden aan de Metterwoon vastgoedportefeuille Daarnaast voert u controles uit op de uitvoering van
werken ten behoeve van de handhaving van het door Metterwoon Vastgoed B V. gewenste kwaliteitsniveau. U adviseert
het hoofd van de afdeling in dat verband bij het opstellen van richtlijnen en instrueert externe partijen.
Om van deze functie een succes te kunnen maken is ruime ervaring met de inkoop van leveringen en diensten een vereiste.
Tevens bent u voldoende thuis in het technisch en commerciëel vastgoedbeheer, beschikt u over een goed ontwikkeld
bouwkundig inzicht en hebt u een opleiding op HBO-mveau afgerond. Als persoon bent u stressbestendig, gedreven en
communicatief sterk. Verder bent u in het bezit van een rijbewijs(B) en bereid ook buiten de standaarduren te werken.
- een nauwkeurige organisator -
In deze functie bent u verantwoordelijk voor de samenstelling en aanvoer van essentiële informatie voor een correcte uitvoering van
de onderhoudswerkzaamheden. Als nauwkeurige organisator stelt u kostenramingen en begrotingen op voor de werkzaamheden,
om vervolgens de bestekken en werkbeschrijvingen op te stellen. Aanvullend vraagt u offertes aan bij derden en beoordeelt deze.
De werkzaamheden worden door u zelfstandig van A tot Z uitgevoerd. Uw werkzaamheden worden uitgevoerd in overleg
met de Manager Techniek
Om van deze verantwoordelijke functie een succes te kunnen maken dient u te beschikken over een afgeronde bouwkundige
opleiding op HBO-mveau. Verder beschikt u over enkele jaren ervaring in, bij voorkeur, het commerciële vastgoedbeheer. U bent
te typeren als sociaal vaardig, stressbestendig, zelfstandig en u beschikt over goed ontwikkelde mondelinge
en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Daarnaast bent u in het bezit van een rijbewijs (B) en
bereid buiten de standaarduren te werken.
- met brede bouwtechnische ervaring -
In deze functie met talrijke persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden, houdt u toezicht en begeleidt u op nauwkeurige wijze de
uitvoering van klachtenonderhoud, mutatieonderhoud en grootondehoud. Hiertoe zorgt u voor een helder aansturing en controle
van uitvoerende bedrijven. Bij deze werkzaamheden kunt u gebruik maken van een geautomatiseerd onderhoudssysteem
(WoCas/X). U voert uw werkzaamheden uit in nauw overleg met de Manager Techniek.
Om van deze afwisselende functie een succes te kunnen maken dient u te beschikken over een afgeronde bouwkundige opleiding op
MBO-mveau, bij voorkeur heeft u daarbij kennis van werktuigbouwkundige installaties. Verder beschikt u over ruim 5 jaar ervaring
in commercieel vastgoedbeheer. U bent te typeren als sociaal vaardig, stressbestendig en u beschikt over goed ontwikkelde
mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden Verder bent u in het bezit van een rijbewijs (B) en bent bereid
ook buiten kantooruren te werken
- voor het beheer van verenigingen van eigenaren -
In deze functie bent u belast met de administratieve verwerking van WE-gegevens en VVE-correspondentie. U werkt de
databestanden accuraat bij en controleert de periodieke bijdragen voor de WE's en de betreffende facturen.
U verzorgt de communicatie over WE-aangelegenheden binnen de afdeling Technisch Beheer en
met de overige afdelingen binnen Metterwoon.
Om van deze functie een succes te kunnen maken dient u in ieder geval te beschikken over een afgeronde opleiding op
MEAO-niveau. Ervaring in een vergelijkbare administratieve functie is een pre, net als kennis van het vastgoedbeheer-
programma WOCAS X. U beschikt overeen goede uitdrukkingsvaardigheid in woord en geschrift en kunt goed omgaan
met de computerprogramma's Word en Excel. Uw contactuele eigenschappen zijn uitstekend
U houdt zich in deze functie bezig met het aannemen en verwerken van telefonische reparatieverzoeken. Tevens neemt u
opdrachten, tot het verrichten van onderhoud, van andere afdelingen van de Metterwoon organisatie in behandeling.
U stelt duidelijke rapportages op en verzorgt en bewaakt de volledige doorkoppeling van aan u verstrekte informatie
Tevens verricht u diverse administratieve werkzaamheden zoals interne en externe correspondentie alsmede
het opstellen van offerteaanvragen aan uitvoerende bedrijven
Om van deze functie een succes te kunnen maken dient u te beschikken over een opleiding MTS -Bouwkunde en/of het diploma
makelaardij (S.V.M.) en een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschift. U hebt bij voorkeur ervaring in
een vergelijkbare functie en in ieder geval aantoonbare affiniteit met (technisch) vastgoedbeheer. U bent vertrouwd met
geautomatiseerd gegevensbeheer en beschikt over gedegen kennis van standaardapplicaties als Word en Excel.
Vaardigheid in het werken met woningbeheerprogramma's (WOCAS X) is een pre. Verder bent u een
soepel communicerende persoonlijkheid, die een betrouwbare informatiebron
vormt voor de Metterwoon organisatie
Metterwoon Vastgoed B.V is een solide werkgever. Geboden worden uitdagende en zelfstandige full-time functies met ruimte voor
eigen inbreng en initiatieven in een professionele maar informele sfeer. Uw arbeidsvoorwaardenpakket is meer dan marktconform,
Werkzaamheden buiten de standaarduren worden volledig vergoed. De voorkeur gaat uit naar kandidaten die woonachtig zijn
in de regio Den Haag/Rotterdam dan wel bereid zijn te verhuizen. Zodra medewerkers bij Metterwoon een vast
dienstverband aangaan, ksn Metterwoon zorgdragen voor passende woonruimte in Den Haag of directe
omgeving. Een antecedentenonderzoek zal standaard deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van deze procedure
Reageren kan door middel van een brief met CV aan Metterwoon Vastgoed B.V. ter attentie van
mr. J.W. van Beek, Postbus 87950,2508 DJ Den Haag. E-mail: jw.vanbeek@metterwoon.nl
Wilt u in uw sollicitatiebrief vermelden om welke vacature het gaat.
Voor nadere inlichtingen: 070-3544300
VJ4
Haagsche Courant Personeel
ZATERDAG 1 FEBRUARI 2003
In onze organisatie is plaats voor:
Zorgcoördinatoren
H BO-verpleegkundigen
Arts-assistenten
Verpleegkundigen
(diverse afdelingen en diensten)
Ziekenverzorgenden
Chirurgie/Orthopedie
(diverse keuzes voor diensten
Radiodiagnostisch
Laboranten
Apothekersassistenten
Kijk voor meer informatie over vacatures en oplei
dingsmogelijkheden op onze website www.rdgg.nl
of bel voor meer informatie met de afdeling P&O
van de Reinier de Graaf Groep, 015-2603660.
De Reinier de Graaf Groep is een groot regionaal zieken
huis met vestigingen in Delft, Voorburg en Naaldwijk.
Het ziekenhuis streeft met succes naar nationale en
internationale erkenning voor het door haar gevoerde
kwaliteitsbeleid en behoort tot de groep van topklini
sche opleidingsziekenhuizen.
Ons motto is 'steeds beter
zowel voor patiënten als
voor personeel.
Groep
De Assurantiehuis Adviesgroep
BV, momenteel 20
medewerkers, is een
onafhankelijke adviseur op het
gebied ven verzekeringen,
pensioenen en hypotheken.
Onze relaties kinnen zeker
zijn ven een deskundige en
persoonlijke begeleiding bij
schade en de keuze van
verzekeringpensioen en/of
hypotheek. Het lidmaatschap
van de NVA zorgt onder meer
voor een kwaliteitswaarborg
van onze advisering aan riim
6000 relaties die zich
hoofdzakelijk in de Randstad
bevinden. De Assurantiehuis
Adviesgroep heeft de
afgelopen jaren een sterke
groei doorgemaakt
Assurantiehuis Adviesgroep BV
Stadhouderslaan 12
2517 HW Den Haag
070-3924611
www.assurantiehuis.nl
Tevens gevestigd;
HYPOTHEEKHUIS
ASSURANTIEHUIS ADVIESGROEP
En wij zoeken enthousiaste mensen
om door te kunnen groeien
Een binnendienstmedewerker
Je hebt een jarenlange ervaring bij een assurantiekantoor en je hebt behoorlijk wat
kennis opgedaan op het gebied van levens- en/of bedrijfsverzekermgen. Ook ben je
bekend met de fiscale behandeling van pensioenen en lijfrenteverzekeringen Hoewel
we een praktisch ingestelde medewerker het meest waarderen, is het noodzakelijk
dat je op A-niveau kunt presteren en wellicht ook Pensioenpraktijk I en II behaald
hebt. Uiteraard ben je bereid verder te studeren om in ieder geval je kennis op peil
te houden. Je vormt met actieve en initiatiefrijke collega's een team dat volledig
zelfstandig een grote groep totaalrelaties (particulier en MKB) beheert. Samen ben
je verantwoordelijk voor de jxilisadministratie, correspjondentie, offertes en je werkt
nauw samen met onze buitendienst Je hebt veel contacten met verzekeraars en onze
relaties. Kortom, iemand met kennis en initiatief, die toe is aan een nieuwe uitdaging
Een buitendienstmedewerker
Tevens zijn we op zoek naar een buitendienstmedewerker Iemand die zijn sf»ren op
dit gebied verdiend heeft en dus al enige jaren een soortgelijke functie uitoefent
Dit bij voorkeur bij het intermediair. Praktische kennis van zaken moet zeker
aanwezig zijn en dan bedoelen we in ieder geval van particuliere en zakelijke
schadeverzekeringen Voor deze functie is het noodzakelijk om op A-niveau te kunnen
presteren, waarbij kennis van de "pensioenmarkt" een vereiste is Er moet aandacht
zijn voor hypotheken, maar deze worden behandeld door onze erkend
hypotheekadviseur. Je wordt door ondersteuning van onze binnendienst in staat
gesteld om "buiten" optimaal te kunnen presteren Je hebt binnen de groep een
zelfstandige functie met veel eigen initiatief.
Het aanbod
Een aanbod voor een interessante baan binnen onze groep met de mogelijkheid om je
verder te ontwikkelen. Het salaris is in overeenstemming met de zwaarte van de
functie en de Assurantiehuis Adviesgroep heeft een uitgebreid pakket aan secundaire
arbeidsvoorwaarden. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Berend
Tooms: 070-3924611
Geïnteresseerd? nvaTT
Voor beide functies geldt dat wij op zoek zijn naar adviseurs die hun verantwoordelijkheden kennen en dus op een
correcte wijze de belangen van de relaties van de Assurantiehuis Adviesgroep zullen behartigen. We zijn dus op zoek
naar kwaliteit! Wanneer je je kunt vinden in het bovenstaande profiel, stuur voor 10 februari je sollicitatie, voorzien
van curriculum vitae. aan Assurantiehuis Adviesgroep BV t a v. Berend Tooms, Postbus 82015, 2508 EA DEN HAAG.
Bij de Assurantiehuis Adviesgroep werken creatieve mensen met initiatief
Werflaan 45
2725 DE Zoetermeer
Telefoon 079-331 42 31
Telefax 079-342 56 52
www.alfrink.nl
sco6Aaltrink.nl
Het Alfrink College is een open RK Scholen
gemeenschap voor havo, vwo en tweetalig vwo,
gevestigd in de groeigemeente Zoetermeer.
üe school telt ruim 1.700 leerlingen en is gevestigd
in een modern schoolgebouw De school beschikt
over een nieuwe vleugel met een collegezaal, een
grote mediatheek en studieruimtes voor leerlingen.
Per direct zoeken wij een enthousiaste,
klantvriendelijke
RF.CEPTIONISTE (m/v)
Voor 3 hele dagen per week (dinsdag, woensdag
en donderdag van 9.00 tot 17.00 uur)
Uw werkzaamheden bestaan uit receptie- en
telefoondienstwerkzaamheden; daarnaast
ondersteunt u hel secretariaat door het ver
richten van eenvoudig administratief werk.
\J vindt het leuk om in een drukke, levendige
omgeving te werken. U kunt onder hectische
omstandigheden het hoofd koel houden en u
raakt niet van de wijs als aan uw balie een
aantal leerlingen op u wacht, een collega
langskomt met een dringende vraag en tegeli 1 -
kertijd de telefoon overgaat. U bent represen
tatief, efficiënt en u vindt het leuk als visite
kaartje van de school te fungeren en in een
gezellig team van collega's te werken.
Functie-eisen:
minimaal een mavo/vmbo-opleiding, evt
aangevuld met een receptioniste-opleiding
enige jaren werkervaring in een functie als
receptioniste of administratief medewerker
Wij bieden u een leuke functie binnen een
professioneel en gemotiveerd team collega's.
Het salaris is vastgesteld conform CAO-VO en
is afhankelijk van opleiding en ervaring. Voor
de functie van receptioniste bedraagt het sala
ris maximaal 61.830,- bruto per maand op
fulltime basis; aanstelling vindt plaats voor de
duur van een jaar met uitzicht op een vast
dienstverband. Op de functie zijn goede
primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
van toepassing, waaronder een aantrekkelijke
vakantieregeling.
Uw reactie zien wij graag voor dinsdag
11 februari a s. tegemoet. Voor meer informatie
kunt u zich wenden tot mevrouw M. Scholten,
personeelsfunctionaris. Uw sollicitatie kunt u
richten aan bovenstaand adres of per e-mail
aan ons toesturen.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet
op prijs gesteld.
De Vereniging \an Effectenbezitters (VEB) is een snel groeiende en actieve organisatie die de belangen van
beleggers behartigt. I11 verband met uitbreiding van de organisatie zoekt de VEB op korte termijn een:
kordate manager (v) die leiding geeft aan het secretariaat
(1 a 2 dagen per week), ervaring vereist
met aanvullend administratieve taken
parttime
Nadere informatie over deze vacatures vindt u op onze
website: www.veb.net
U kunt uw sollicitatie richten lot de VEB,
t.a.v. drs P. P. F de Vries, Postbus 240, 2501 CE Den Haag.
voor elke belegger
British American Tobacco is wereldwijd én in ons land
één van de grootste leveranciers van tabaksproducten met
merken als LUCKY STRIKE, BARCLAY, CABALLERO, GAULOISES
en PETER STUYVESANT. De marketing- en verkooporganisatie
van sigaretten voor de Nederlandse markt is gevestigd te
Schiphol-Rijk, waar 160 medewerkers werkzaam zijn. Binnen
onze organisatie hebben wij in de regio Den Haag een
Samen met je collega's in 180 landen ga je dagelijks uitdagingen aan om onze
omzet te laten groeien.
Hiervoor zoeken wij een
Sales Representative m/v
jij zorgt dat de (potentiële) afnemers, horeca, food en petrol in jouw rayon ons
assortiment optimaal vertegenwoordigen. Distributie, verkoopacitiviteiten, product
presentatie en het voorkomen van voorraadproblemen bij klanten behoren tot jouw
verantwoordelijkheid-. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een optimale informa
tieverwerking van je verkoopinspanningen in een geautomatiseerd klanteninforma
tiesysteem.
Dus als je een klantgerichte, pro-actieve, communivatieve, flexibele, commerciële kanjer
bent op MBO-niveau (met eventueel aanvullende opleidingen als b.v. NIMA A/Sales),
in het bezit van een rijbewijs, woonachtig in de regio Den Haag biedt deze baan je
maximale perspectieven. Daarnaast biedt British American Tobacco je goede door-
groei-mogelijkheden.
Ben jij de persoon voor deze commerciële uitdaging?
Stuur dan je sollicitatiebrief inclusief C.V. binnen 14 dagen naar:
British American Tobacco The Netherlands B.V
T.a.v. Afdeling HR
Boeing Avenue 31
1119 PE Schiphol - Rijk
Telefoon: 020 50 05 991
Wil je meer weten over BAT en deze functie www.batnl.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
we challenge you
British American
Tobacco