■bik M Buitenkans voor commerciële doorzetters raw COMMERCIEEL MANAGER TECHNISCH BEHEER PROJECTMANAGER HOTELS FACILITY MANAGER KWALITEITSMANAGER CALCULATOR/ WERKVOORBEREIDER OPZICHTER V.V.E. MEDEWERKER MEDEWERKER SERVICEDESK "Zinvol werk dat je goed doet" Ervaren office manager Boekhouder Receptioniste telefoniste Medewerker ledenadministratie t7' I Metterwoon Vastgoed B.V., actief sinds 1975, is één van de grotere, snel groeiende particuliere vastgoedbeleggers in Nederland. De organisatie beheert zo'n 8.500 woningen, winkels, winkelcentra, bedrijfspanden en hotels. Het werkgebied beslaat globaal de gehele Randstad, met een sterke focus op Den Haag en Rotterdam. Binnen de Metterwoon organisatie wordt door een betrokken team van ruim 80 medewerkers iedere dag gewerkt aan kwaliteit en professionaliteit. De communicatielijnen zijn kort en er heerst een open en informele sfeer Een belangrijk deel van de organisatie wordt gevormd door de afdeling Technisch Beheer, welke op dit moment wordt uitgebreid en verder wordt geprofessionaliseerd. Ter versterking van deze afdeling zijn wi| op zoek naar een achttal nieuwe medewerkers: U maakt deel uit van de leiding van de afdeling Technisch Beheer en bent intensief betrokken bij de verdere beleidsmatige en organisatorische ontwikkeling van de afdeling. In samenspel met uw collega-manager vult u de opdrachtgeversrol richting uitvoerende bedrijven stevig en integer in U bent mede verantwoordelijk voor een tijdige en juiste uitvoering van alle opgedragen onderhoudswekzaamheden, inclusief de de kostenbewaking ervan. U bent betrokken bij de besluitvorming over alle wezenlgke bouwkundige vraagstukken binnen de Metterwoon organisatie en in staat om daarbij een commerciële afweging te maken. Tenslotte bent u in staat om op inspirerende wijze leiding te geven aan de medewerkers van de afdeling. Om van deze managementfunctie een succes te kunnen maken dient u te beschikken over een relevante opleiding op HBO-mveau en over ruime leidinggevende ervaring in het commercieel en het technisch vastgoedbeheer. U hebt een stimulerende en motiverende stijl van leidinggeven en u bent communicatief sterk. Tevens beschikt u over een flexibele en slagvaardige werkhouding Als projectmanager kunt u bogen op een ruime ervaring met upgrading en/of renovatie van zowel grootschalige als kleinere projecten binnen de hotelbranche. U weet externe partijen op professionele wijze te begeleiden bij zowel het voor- bereidings- als uitvoeringstraject Hierbij heeft u regelmatig overleg met betrokken partijen, waarbij u de consequenties voor de verschillende disciplines overziet en zorgdraagt voor de kwaliteitsbewaking U controleert planningen en budgetten en rapporteert aan het management van de hotelgroep Voor deze dynamische en veelzijdige functie beschikt u tenminste over een HTS diploma Bouwkunde of over een vergelijkbare opleiding U hebt ruime ervaring in een vergelijkbare functie. U werkt met veel verantwoordelijkheidsgevoel en beschikt over een flexibele instelling (géén 8 tot 5 mentaliteit). U hebt een dienstverlenende instelling en bent stressbestendig, hebt duidelijk overwicht en kunt uitstekend met mensen overweg Uw leidinggevende kwaliteiten zijn uitstekend. Verder bent u in het bezit van een rijbewijs(B) en bereid ook buiten de standaarduren te werken. In deze veelzijdige functie bent u eindverantwoordelijk voor de coördinatie, uitvoering en voortgang van alle facilitaire zaken ten dienste van het kantoor van de afdeling Technisch Beheer Belangrijke taken zijn de aansturing van de dagelijkse catering, het onderhoud van het kantoor en de inkoop, de beveiliging, onderhoud van apparatuur en de huisvesting. Verdere ontwikkeling en uitbreiding van het takenpakket behoort tot de mogelijkheden Om van deze functie een succes te maken dient u te beschikken over een opleiding op HBO-FM niveau en meerjarige ervaring in een vergelijkbare functie U bent initiatiefrijk en beschikt over een flinke dosis organisatietalent en bent in staat zowel in teamverband als zelfstandig te werken. U hebt een dienstverlenende instelling, improvisatievermogen en zeker geen '9 tot 5'mentaliteiL De voorkeur gaat uit naar kandidaten vanaf 30 jaar in het bezit van rijbewijs (B) in deze nieuwe functie is uw kerntaak het werven en selecteren van bedrijven die worden ingeschakeld bij het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden aan de Metterwoon vastgoedportefeuille Daarnaast voert u controles uit op de uitvoering van werken ten behoeve van de handhaving van het door Metterwoon Vastgoed B V. gewenste kwaliteitsniveau. U adviseert het hoofd van de afdeling in dat verband bij het opstellen van richtlijnen en instrueert externe partijen. Om van deze functie een succes te kunnen maken is ruime ervaring met de inkoop van leveringen en diensten een vereiste. Tevens bent u voldoende thuis in het technisch en commerciëel vastgoedbeheer, beschikt u over een goed ontwikkeld bouwkundig inzicht en hebt u een opleiding op HBO-mveau afgerond. Als persoon bent u stressbestendig, gedreven en communicatief sterk. Verder bent u in het bezit van een rijbewijs(B) en bereid ook buiten de standaarduren te werken. - een nauwkeurige organisator - In deze functie bent u verantwoordelijk voor de samenstelling en aanvoer van essentiële informatie voor een correcte uitvoering van de onderhoudswerkzaamheden. Als nauwkeurige organisator stelt u kostenramingen en begrotingen op voor de werkzaamheden, om vervolgens de bestekken en werkbeschrijvingen op te stellen. Aanvullend vraagt u offertes aan bij derden en beoordeelt deze. De werkzaamheden worden door u zelfstandig van A tot Z uitgevoerd. Uw werkzaamheden worden uitgevoerd in overleg met de Manager Techniek Om van deze verantwoordelijke functie een succes te kunnen maken dient u te beschikken over een afgeronde bouwkundige opleiding op HBO-mveau. Verder beschikt u over enkele jaren ervaring in, bij voorkeur, het commerciële vastgoedbeheer. U bent te typeren als sociaal vaardig, stressbestendig, zelfstandig en u beschikt over goed ontwikkelde mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Daarnaast bent u in het bezit van een rijbewijs (B) en bereid buiten de standaarduren te werken. - met brede bouwtechnische ervaring - In deze functie met talrijke persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden, houdt u toezicht en begeleidt u op nauwkeurige wijze de uitvoering van klachtenonderhoud, mutatieonderhoud en grootondehoud. Hiertoe zorgt u voor een helder aansturing en controle van uitvoerende bedrijven. Bij deze werkzaamheden kunt u gebruik maken van een geautomatiseerd onderhoudssysteem (WoCas/X). U voert uw werkzaamheden uit in nauw overleg met de Manager Techniek. Om van deze afwisselende functie een succes te kunnen maken dient u te beschikken over een afgeronde bouwkundige opleiding op MBO-mveau, bij voorkeur heeft u daarbij kennis van werktuigbouwkundige installaties. Verder beschikt u over ruim 5 jaar ervaring in commercieel vastgoedbeheer. U bent te typeren als sociaal vaardig, stressbestendig en u beschikt over goed ontwikkelde mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden Verder bent u in het bezit van een rijbewijs (B) en bent bereid ook buiten kantooruren te werken - voor het beheer van verenigingen van eigenaren - In deze functie bent u belast met de administratieve verwerking van WE-gegevens en VVE-correspondentie. U werkt de databestanden accuraat bij en controleert de periodieke bijdragen voor de WE's en de betreffende facturen. U verzorgt de communicatie over WE-aangelegenheden binnen de afdeling Technisch Beheer en met de overige afdelingen binnen Metterwoon. Om van deze functie een succes te kunnen maken dient u in ieder geval te beschikken over een afgeronde opleiding op MEAO-niveau. Ervaring in een vergelijkbare administratieve functie is een pre, net als kennis van het vastgoedbeheer- programma WOCAS X. U beschikt overeen goede uitdrukkingsvaardigheid in woord en geschrift en kunt goed omgaan met de computerprogramma's Word en Excel. Uw contactuele eigenschappen zijn uitstekend U houdt zich in deze functie bezig met het aannemen en verwerken van telefonische reparatieverzoeken. Tevens neemt u opdrachten, tot het verrichten van onderhoud, van andere afdelingen van de Metterwoon organisatie in behandeling. U stelt duidelijke rapportages op en verzorgt en bewaakt de volledige doorkoppeling van aan u verstrekte informatie Tevens verricht u diverse administratieve werkzaamheden zoals interne en externe correspondentie alsmede het opstellen van offerteaanvragen aan uitvoerende bedrijven Om van deze functie een succes te kunnen maken dient u te beschikken over een opleiding MTS -Bouwkunde en/of het diploma makelaardij (S.V.M.) en een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschift. U hebt bij voorkeur ervaring in een vergelijkbare functie en in ieder geval aantoonbare affiniteit met (technisch) vastgoedbeheer. U bent vertrouwd met geautomatiseerd gegevensbeheer en beschikt over gedegen kennis van standaardapplicaties als Word en Excel. Vaardigheid in het werken met woningbeheerprogramma's (WOCAS X) is een pre. Verder bent u een soepel communicerende persoonlijkheid, die een betrouwbare informatiebron vormt voor de Metterwoon organisatie Metterwoon Vastgoed B.V is een solide werkgever. Geboden worden uitdagende en zelfstandige full-time functies met ruimte voor eigen inbreng en initiatieven in een professionele maar informele sfeer. Uw arbeidsvoorwaardenpakket is meer dan marktconform, Werkzaamheden buiten de standaarduren worden volledig vergoed. De voorkeur gaat uit naar kandidaten die woonachtig zijn in de regio Den Haag/Rotterdam dan wel bereid zijn te verhuizen. Zodra medewerkers bij Metterwoon een vast dienstverband aangaan, ksn Metterwoon zorgdragen voor passende woonruimte in Den Haag of directe omgeving. Een antecedentenonderzoek zal standaard deel uitmaken van de sollicitatieprocedure. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van deze procedure Reageren kan door middel van een brief met CV aan Metterwoon Vastgoed B.V. ter attentie van mr. J.W. van Beek, Postbus 87950,2508 DJ Den Haag. E-mail: jw.vanbeek@metterwoon.nl Wilt u in uw sollicitatiebrief vermelden om welke vacature het gaat. Voor nadere inlichtingen: 070-3544300 VJ4 Haagsche Courant Personeel ZATERDAG 1 FEBRUARI 2003 In onze organisatie is plaats voor: Zorgcoördinatoren H BO-verpleegkundigen Arts-assistenten Verpleegkundigen (diverse afdelingen en diensten) Ziekenverzorgenden Chirurgie/Orthopedie (diverse keuzes voor diensten Radiodiagnostisch Laboranten Apothekersassistenten Kijk voor meer informatie over vacatures en oplei dingsmogelijkheden op onze website www.rdgg.nl of bel voor meer informatie met de afdeling P&O van de Reinier de Graaf Groep, 015-2603660. De Reinier de Graaf Groep is een groot regionaal zieken huis met vestigingen in Delft, Voorburg en Naaldwijk. Het ziekenhuis streeft met succes naar nationale en internationale erkenning voor het door haar gevoerde kwaliteitsbeleid en behoort tot de groep van topklini sche opleidingsziekenhuizen. Ons motto is 'steeds beter zowel voor patiënten als voor personeel. Groep De Assurantiehuis Adviesgroep BV, momenteel 20 medewerkers, is een onafhankelijke adviseur op het gebied ven verzekeringen, pensioenen en hypotheken. Onze relaties kinnen zeker zijn ven een deskundige en persoonlijke begeleiding bij schade en de keuze van verzekeringpensioen en/of hypotheek. Het lidmaatschap van de NVA zorgt onder meer voor een kwaliteitswaarborg van onze advisering aan riim 6000 relaties die zich hoofdzakelijk in de Randstad bevinden. De Assurantiehuis Adviesgroep heeft de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt Assurantiehuis Adviesgroep BV Stadhouderslaan 12 2517 HW Den Haag 070-3924611 www.assurantiehuis.nl Tevens gevestigd; HYPOTHEEKHUIS ASSURANTIEHUIS ADVIESGROEP En wij zoeken enthousiaste mensen om door te kunnen groeien Een binnendienstmedewerker Je hebt een jarenlange ervaring bij een assurantiekantoor en je hebt behoorlijk wat kennis opgedaan op het gebied van levens- en/of bedrijfsverzekermgen. Ook ben je bekend met de fiscale behandeling van pensioenen en lijfrenteverzekeringen Hoewel we een praktisch ingestelde medewerker het meest waarderen, is het noodzakelijk dat je op A-niveau kunt presteren en wellicht ook Pensioenpraktijk I en II behaald hebt. Uiteraard ben je bereid verder te studeren om in ieder geval je kennis op peil te houden. Je vormt met actieve en initiatiefrijke collega's een team dat volledig zelfstandig een grote groep totaalrelaties (particulier en MKB) beheert. Samen ben je verantwoordelijk voor de jxilisadministratie, correspjondentie, offertes en je werkt nauw samen met onze buitendienst Je hebt veel contacten met verzekeraars en onze relaties. Kortom, iemand met kennis en initiatief, die toe is aan een nieuwe uitdaging Een buitendienstmedewerker Tevens zijn we op zoek naar een buitendienstmedewerker Iemand die zijn sf»ren op dit gebied verdiend heeft en dus al enige jaren een soortgelijke functie uitoefent Dit bij voorkeur bij het intermediair. Praktische kennis van zaken moet zeker aanwezig zijn en dan bedoelen we in ieder geval van particuliere en zakelijke schadeverzekeringen Voor deze functie is het noodzakelijk om op A-niveau te kunnen presteren, waarbij kennis van de "pensioenmarkt" een vereiste is Er moet aandacht zijn voor hypotheken, maar deze worden behandeld door onze erkend hypotheekadviseur. Je wordt door ondersteuning van onze binnendienst in staat gesteld om "buiten" optimaal te kunnen presteren Je hebt binnen de groep een zelfstandige functie met veel eigen initiatief. Het aanbod Een aanbod voor een interessante baan binnen onze groep met de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen. Het salaris is in overeenstemming met de zwaarte van de functie en de Assurantiehuis Adviesgroep heeft een uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Berend Tooms: 070-3924611 Geïnteresseerd? nvaTT Voor beide functies geldt dat wij op zoek zijn naar adviseurs die hun verantwoordelijkheden kennen en dus op een correcte wijze de belangen van de relaties van de Assurantiehuis Adviesgroep zullen behartigen. We zijn dus op zoek naar kwaliteit! Wanneer je je kunt vinden in het bovenstaande profiel, stuur voor 10 februari je sollicitatie, voorzien van curriculum vitae. aan Assurantiehuis Adviesgroep BV t a v. Berend Tooms, Postbus 82015, 2508 EA DEN HAAG. Bij de Assurantiehuis Adviesgroep werken creatieve mensen met initiatief Werflaan 45 2725 DE Zoetermeer Telefoon 079-331 42 31 Telefax 079-342 56 52 www.alfrink.nl sco6Aaltrink.nl Het Alfrink College is een open RK Scholen gemeenschap voor havo, vwo en tweetalig vwo, gevestigd in de groeigemeente Zoetermeer. üe school telt ruim 1.700 leerlingen en is gevestigd in een modern schoolgebouw De school beschikt over een nieuwe vleugel met een collegezaal, een grote mediatheek en studieruimtes voor leerlingen. Per direct zoeken wij een enthousiaste, klantvriendelijke RF.CEPTIONISTE (m/v) Voor 3 hele dagen per week (dinsdag, woensdag en donderdag van 9.00 tot 17.00 uur) Uw werkzaamheden bestaan uit receptie- en telefoondienstwerkzaamheden; daarnaast ondersteunt u hel secretariaat door het ver richten van eenvoudig administratief werk. \J vindt het leuk om in een drukke, levendige omgeving te werken. U kunt onder hectische omstandigheden het hoofd koel houden en u raakt niet van de wijs als aan uw balie een aantal leerlingen op u wacht, een collega langskomt met een dringende vraag en tegeli 1 - kertijd de telefoon overgaat. U bent represen tatief, efficiënt en u vindt het leuk als visite kaartje van de school te fungeren en in een gezellig team van collega's te werken. Functie-eisen: minimaal een mavo/vmbo-opleiding, evt aangevuld met een receptioniste-opleiding enige jaren werkervaring in een functie als receptioniste of administratief medewerker Wij bieden u een leuke functie binnen een professioneel en gemotiveerd team collega's. Het salaris is vastgesteld conform CAO-VO en is afhankelijk van opleiding en ervaring. Voor de functie van receptioniste bedraagt het sala ris maximaal 61.830,- bruto per maand op fulltime basis; aanstelling vindt plaats voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband. Op de functie zijn goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden van toepassing, waaronder een aantrekkelijke vakantieregeling. Uw reactie zien wij graag voor dinsdag 11 februari a s. tegemoet. Voor meer informatie kunt u zich wenden tot mevrouw M. Scholten, personeelsfunctionaris. Uw sollicitatie kunt u richten aan bovenstaand adres of per e-mail aan ons toesturen. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. De Vereniging \an Effectenbezitters (VEB) is een snel groeiende en actieve organisatie die de belangen van beleggers behartigt. I11 verband met uitbreiding van de organisatie zoekt de VEB op korte termijn een: kordate manager (v) die leiding geeft aan het secretariaat (1 a 2 dagen per week), ervaring vereist met aanvullend administratieve taken parttime Nadere informatie over deze vacatures vindt u op onze website: www.veb.net U kunt uw sollicitatie richten lot de VEB, t.a.v. drs P. P. F de Vries, Postbus 240, 2501 CE Den Haag. voor elke belegger British American Tobacco is wereldwijd én in ons land één van de grootste leveranciers van tabaksproducten met merken als LUCKY STRIKE, BARCLAY, CABALLERO, GAULOISES en PETER STUYVESANT. De marketing- en verkooporganisatie van sigaretten voor de Nederlandse markt is gevestigd te Schiphol-Rijk, waar 160 medewerkers werkzaam zijn. Binnen onze organisatie hebben wij in de regio Den Haag een Samen met je collega's in 180 landen ga je dagelijks uitdagingen aan om onze omzet te laten groeien. Hiervoor zoeken wij een Sales Representative m/v jij zorgt dat de (potentiële) afnemers, horeca, food en petrol in jouw rayon ons assortiment optimaal vertegenwoordigen. Distributie, verkoopacitiviteiten, product presentatie en het voorkomen van voorraadproblemen bij klanten behoren tot jouw verantwoordelijkheid-. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een optimale informa tieverwerking van je verkoopinspanningen in een geautomatiseerd klanteninforma tiesysteem. Dus als je een klantgerichte, pro-actieve, communivatieve, flexibele, commerciële kanjer bent op MBO-niveau (met eventueel aanvullende opleidingen als b.v. NIMA A/Sales), in het bezit van een rijbewijs, woonachtig in de regio Den Haag biedt deze baan je maximale perspectieven. Daarnaast biedt British American Tobacco je goede door- groei-mogelijkheden. Ben jij de persoon voor deze commerciële uitdaging? Stuur dan je sollicitatiebrief inclusief C.V. binnen 14 dagen naar: British American Tobacco The Netherlands B.V T.a.v. Afdeling HR Boeing Avenue 31 1119 PE Schiphol - Rijk Telefoon: 020 50 05 991 Wil je meer weten over BAT en deze functie www.batnl.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. we challenge you British American Tobacco

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 2