gzn gzn Hoe appartementen gzn Te koop gevraagd worden in hal 7 ontdekt u volgende week stand C 072 WH] samenwerking gezocht Cobouw Vloeren komen van VBI Mors Houtbouw bv CALCULEREN WORDT EEN KWESTIE VAN KLIKKEN! 12 Vrijdag 31 januari 2003 Nummer 21 groenservice zuid rvice zuid i holland Openbare aanbesteding www.gzh.nl Namens het Natuur- en recreatieschap Krimpenerwaard zal de G.Z-H. een openbare aanbesteding conform het Uniforme Aanbestedingsreglement 2001 houden voor het werk beschreven in: Bestek: KW23009 Hygiënische maatregelen Krimpenerwaard voor de jaren 2003. 2004 en 2005. Opdrachtgeven Natuur- en recreatieschap Krimpenerwaard Aanbesteden G.Z-H. Postbus 341.3100 AH Schiedam. Op: 14 maart 2003 om 9.00 uur In: de vergaderzaal van het kantoor van de G.Z-H. kantorengebouw Schieburg. Overschieseweg 204. 3112 NB Schiedam. Het werk omvat hoofdzakelijk: Schoonhouden van dagrecreatieterreïnen i Uitvoering: april 2003 tot ei :t december 2005. Betaling: In 4 wekelijkse termijnen. Een bankgarantie van -5% wordt verlangd. Inschrijfkosten: Aan de inschrijving verbonden kosten worden niet vergoed, artikel 42 en 43 van de U.A.R 2001 zijn uitgesloten Toezending bestek: Het bestek is uitsluitend verkrijgbaar na overmaking van 95 inclusief BTW. De inschrijfstaat wordt op diskette 3.5". digitaal (rsu formaat) meegeleverd bij de nota van inlichtingen. Restitutie van de bestekskosten zal niet plaatsvinden. Bij de overmaking het adres, faxnummer en e-mail vermelden. De betaling moet voor de datum van inlichtingen zijn bijgeschreven op bankrekeningnummer 285061070 van de G.Z-H. met vermelding van besteknummer incl. naam en adres voor toezending van het bestek. Na betaling wordt het bestek verzonden. Inschrijvingsvereisten: De inschrijvingsvereisten staan in het bestek vermeld, de belangrijkste vereisten zijn: In geval van combinatie van inschrijvers een voorlopig plan van aanpak waarin de onderdelen en/of werkzaamheden die voor elk van de partners in combinatie worden uitgevoerd, zijn aangeven. De inschrijver dient in combinatie penvoerder te zijn. Gunningsvereisten: De gunningsvereisten staan in het bestek vermeld, de belangrijkste vereisten zijn: - De uit de inschrijvingsstaat te herleiden verrekenprijzen. Inlichtingen: zullen worden verstrekt op 28 februari 2003 om 9.00 uur op het kantoor van de G-Z-H De nota van inlichtingen ligt ter inzage vanaf 4 maart 2003. De eventuele notafs) van inlichtingen zal aan bestekhouders worden toegezonden. De aanbesteder is niet verantwoordelijk voor de goede ontvangst van verzonden stukken. Termijn van gestanddoening: in afwijking van art 19 van de UAR 2001 bedraagt de termijn van gestanddoening 60 dagen. groenservice zuid rvice zuid i Gs5'-' holland Openbare aanbesteding Namens het Recreatieschap Midden Delfland zal de G.Z-H. een openbare aanbesteding conform het Uniforme Aanbestedingsreglement 2001 houden voor het werk beschreven in: Bestek: MD22078 Hygiënische maatregelen MD-West voor de jaren 2003 en 2004. Opdrachtgever Recreatieschap Midden Delfland. Aanbesteder. G.Z-H. Postbus 341. 3100 AH Schiedam. Op: 14 maart 2003 om 11.00 uur. In: de vergaderzaal van het kantoor van de G.Z-H. kantorengebouw Schieburg. Overschieseweg 204, 3112 NB Schiedam. Het werk omvat hoofdzakelijk: Schoonhouden van dagrecreatieterreinen ca. 400 hectare Schoonhouden van toiletgebouwen 2 stuks Uitvoering: april 2003 tot en met december 2004. Betaling: In 4 wekelijkse termijnen. Een bankgarantie van 5% wordt verlangd. Inschrijfkosten: Aan de inschrijving verbonden kosten worden niet vergoed, artikel 42 en 43 van de UA.R 2001 zijn uitgesloten. Toezending bestek: Het bestek is uitsluitend verkrijgbaar na overmaking van 95 inclusief BTW De inschrijfstaat wordt op diskette 3.5". digitaal (rsu formaat) meegeleverd bij de nota van inlichtingen. Restitutie van de bestekskosten zal niet plaatsvinden Bij de overmaking het adres, faxnummer en e-mail vermelden. De betaling moet voor de datum van inlichtingen zijn bijgeschreven op bankrekeningnummer 285061070 van de GJZ-H. met vermelding van besteknummer incl. naam en adres voor toezending van het bestek. Na betaling wordt het bestek verzonden Inschrijvingsvereisten: De inschrijvingsvereisten staan in het bestek vermeld, de belangrijkste vereisten zijn: In geval van combinatie van inschrijvers een voorlopig plan van aanpak waarin de onderdelen en/of werkzaamheden die voor elk van de partners in combinatie worden uitgevoerd, zijn aangeven. De inschrijver dient in combinatie penvoerder te zijn. Gunningsvereisten: De gunningsvereisten staan in het bestek vermeld, de belangrijkste vereisten zijn: - De uit de inschrijvingsstaat te herleiden verrekenprijzen. Inlichtingen: zullen worden verstrekt op 28 februari 2003 om 11.00 uur op het kantoor van de G.Z-H. De nota van inlichtingen ligt ter inzage vanaf 4 maart 2003. De eventuele nota('s) van inlichtingen zal aan bestekhouders worden toegezonden. De aanbesteder is niet verantwoordelijk voor de goede ontvangst van verzonden stukken. Termijn van gestanddoening: in afwijking van art. 19 van de UAR 2001 bedraagt de termijn van gestanddoening 60 dagen. groenservice zuid rvice zuid i holland Openbare aanbesteding Namens het Natuur en recreatieschap Krimpenerwaard zal de G2-H. een openbare aanbesteding conform het Uniforme Aanbestedingsreglement 2001 houden voor het werk beschreven in: Bestek: KW22073 Onderhoud gras en water de jaren 2003 tot en met 2005 Opdrachtgever: Natuur en Recreatieschap Krimpenerwaard. Aanbesteder: G.Z-H. Postbus 341, 3100 AH Schiedam. Op: vrijdag 14 Maart 2003 om 9.30 uur. In: de vergaderzaal van het kantoor van de G.Z-H, kantorengebouw Schiehove, Overschieseweg 204, 3112 NB Schiedam. Het werk omvat hoofdzakelijk: Maaien gras 18x per jaar Maaien gras 7x per jaar Maaien gras 3x per jaar Maaien gras 1 x per jaar Maaien greppel lx per jaar Ui tmaaien watergang 6m 1 Uitmaaien watergang 6ml Maaien riet Verwijderen waterplanten totaal ca.38.988 are totaal ca. 13.755 are totaal ca. 61.317 are totaal ca. 15.747 are totaal ca.390 ml totaal ca. 216600 ml totaal ca. 52800 ml totaal ca.20000 m2 totaal ca. 610 are Uitvoering: maart 2003 tot en met december 2005. Betaling: In 4 wekelijkse termijnen. Een bankgarantie van 5% wordt verlangd. Inschrijfkosten: Aan de inschrijving verbonden kosten worden niet vergoed, artikel 42 en 43 van de UAR 2001 zijn uitgesloten. Toezending bestek: Het bestek is uitsluitend verkrijgbaar na overmaking van 95 inclusief BTW. De inschrijfstaat wordt op diskette 3.5". digitaal (rsu formaat) meegeleverd bij de nota van inlichtingen. Restitutie van de bestekskosten zal niet plaatsvinden. Bij de overmaking het adres, faxnummer en e-mail vermelden. De betaling moet voor de datum van inlichtingen zijn bijgeschreven op bankrekeningnummer 285061070 van de G.Z-H. met vermelding van besteknummer incl. naam en adres voor toezending van het bestek. Na betaling wordt het bestek verzonden. Inschrijvingsvereisten: De inschrijvingsvereisten staan in het bestek vermeld, de belangrijkste vereisten zijn: In geval van combinatie van inschrijvers een voorlopig plan van aanpak waarin de onderdelen en/of werkzaamheden die voor elk van de partners in combinatie worden uitgevoerd, zijn aangeven. De inschrijver dient in combinatie penvoerder te zijn. Gunningsvereisten: De gunningsvereisten staan in het bestek vermeld, de belangrijkste vereisten zijn: - De uit de inschrijvingsstaat te herleiden verrekenprijzen. Inlichtingen: zullen worden verstrekt op 28 februari 2003 om 9.30 uur op het kantoor van de G.Z-H. De nota van inlichtingen is ter inzage vanaf 4 maart 2003. De eventuele notafs) van inlichtingen zal aan bestekhouders worden toegezonden. De aanbesteder is niet verantwoordelijk voer de goede ontvangst van verzonden stukken. Termijn van gestanddoening: in afwijking van art. 19 van de UAR 2001 bedraagt de termijn van gestanddoening 60 dagen un Industrieweg 10 3840 Borgloon - Béjgiè Tol. 0032 (0) 12-744 886 .0032 (0) 12- 745 881 1,1x0032 (0) 1.2-745 559 e-mail: info4Pvanbockrijck.be website" www.vanbockrijck.be óoclqijcl^n, Betonfabrikant van: Keerwandcn van 0,50 m lol 6,00 m met een lengte van 1,00 m en 2,00 m. l-underingsplinten Slcufsilopanclen Prefabelcnicnten en -kelders volgens plan Massieve kelderwanden Diverse goten en/of Onze cliënte is een gerenommeerde in Nederland opererende middelgrote ontwikkelaar (zonder bouwbedrijf), met een jaaromzet van ca. 150.000.000,-. Zij richt zich op het ontwikkelen van klein- en grootschalige woningbouwprojecten en geïntegreerde projec ten. Daarnaast geniet zij een uitstekende, betrouwbare reputatie. Namens onze cliënte maken wij onze interesse kenbaar om locaties en/of potentiële ontwikke lingsprojecten aan te kopen of in samenwerking risicodragend te realiseren. Wij richten ons hier in het bijzonder op potentiële locaties en opstallen die binnen een periode tot ca. 5 jaar tot ontwikke ling kunnen komen. De ontwikkelingsposities (grond, gebouwen; binnenstedelijk of in uitlegge- bieden) kunnen in geheel Nederland liggen en mogen variëren in omvang. U kunt uw schriftelijke reacties, waarbij uw propositie door middel van beeld en tekst optimaal is onderbouwd, vergezeld van financiële parameters, richten aan de heer H.J.J. Dekker, onder referentie van 3440/8080. Grote Spui 39, Postbus 1213, 3800 BE Amersfoort. Telefoon 033 - 479 40 50 Telefax 033 - 479 40 77 E-mail- hdekker@ rec-vastgoed.nl Onze schriftelijke reactie volgt uiterlijk binnen 3 weken na ontvangst van alle benodigde bescheiden. Alle informatie wordt uiterst vertrouwelijk behandeld en wordt uitsluitend met onze opdrachtgever besproken. Verkoop, verhuur en leasen vun werk- en woonunits. Snel geplaatst, op maat gemaakt, voor oneindig veel doelen te gebruiken Nijverheidsstraat 41, Postbus 212, 7460 AE RUSSEN - Tel: (0548) 514885, Fax: (0548) 516723 Nauwkeurig calculeren en scherpe offertes maken, is voor u als installateur van groot belang. onzorgvuldigheden in uw calculaties? het kost u geld of u mist belangrijke opdrachten, CALCULATIE EN OFFERTE MET CD-ROM INSTALLATIERECEPTEN Daarom is er nu speciaal voor installateurs een betrouwbaar en vooral gebruiksvriendelijk hulp middel. Een combinatie van een slim calcula tieprogramma én een uitgebreide database. Een database met alle relevante 'recepten' die u als installateur nodig heeft om een project te calculeren en een offerte samen te stellen. tenHagenStam MEER INFORMATIE? VRAAG NU DE UITGEBREIDE FOLDER O Ja., ik stuur mij de folder over de CD-rom Installatierecepten. Bedrijfsnaam Naam aanvragerm Functie Adres Postcode Plaats Stuur deze bon in enveloppe zonder postzegel aan: ten Hagen Stam bv. Kantenservice Industrie, Antwoordnummer 10933, 2501 WB DEN HAAG (faxen kan ook 070 - 3045713) and Openbare aanbesteding Namens de Provincie Zuid Holland zal de G.Z-H. een openbare aanbesteding conform het Uniforme Aanbestedingsreglement 2001 houden voor het werk beschreven in: Bestek: PZH22075 Onderhoud gras. beplanting, infrastructuur, water en overige voorzieningen voor het jaar 2003 In de recreatiegebieden Oosterduinse Meer, Klinkenbergerpias, Valkenburgse Meer, Kevereiland, Stevenshofjespolder. Opdrachtgever: Provincie Zuid Holland. Aanbesteder: G.Z-H. Postbus 341, 3100 AH Schiedam. Op: 14 Maart 2003 om 11.30 uur. In: de vergaderzaal van het kantoor van de G.Z-H. kantorengebouw Schieburg. Overschieseweg 204, 3112 NB Schiedam. Het werk omvat hoofdzakelijk: Maaien gras 18x per jaar Maaien gras 7x per jaar Maaien gras 2x per jaar Maaien gras lx per jaar Maaien greppel lx per jaar Uitmaaien watergang 6m 1 Maaien riet Papier prikken Schoonmaken toiletgebouw Legen afvalbakken Dunnen van beplanting Snoeien van bomen Onkruidbestrijding infrastructuur Profileren paden Onderhoud van paden, wegen. totaal ca. totaal ca. totaal ca. totaal ca. totaal ca. totaal ca. totaal ca. totaal ca. 17.000 are 6.000 are 960 are 305 are 100 ml 9373 ml 4632 m2 60680 are 1 stuks 8000 stuks 120 are 400 stuks totaal ca. 22645 m2 totaal ca. 2264 m2 meubilair, etc Uitvoering: April 2003 tot en met December 2003. Betaling: In 4 wekelijkse termijnen. Een bankgarantie van 5% wordt verlangd. Inschrijfkosten: Aan de inschrijving verbonden kosten worden niet vergoed, artikel 42 en 43 van de UA.R 2001 zijn uitgesloten. Toezending bestek: Het bestek is uitsluitend verkrijgbaar na overmaking van €150 inclusief BTW. De inschrijfstaat wordt op diskette 3,5", digitaal (rsu formaat) meegeleverd bij de nota van inlichtingen. Restitutie van de bestekskosten zal niet plaatsvinden. Bij de overmaking het adres, faxnummer en e-mail vermelden. De betaling moet voor de datum van inlichtingen zijn bijgeschreven op bankrekeningnummer 285061070 van de G.Z-H. met vermelding van besteknummer incl. naam en adres voor toezending van het bestek. Na betaling wordt het bestek verzonden. Inschrijvingsvereisten: De inschrijvingsvereisten staan in het bestek vermeld, de belangrijkste vereisten zijn: In geval van combinatie van inschrijvers een voorlopig plan van aanpak waarin de onderdelen en/of werkzaamheden die voor elk van de partners in combinatie worden uitgevoerd, zijn aangeven. De inschrijver dient in combinatie penvoerder te zijn. Gunningsvereisten: De gunningsvereisten staan in het bestek vermeld, de belangrijkste vereisten zijn: - De uit de inschrijvingsstaat te herleiden verrekenprijzen. Inlichtingen: zullen worden verstrekt op 28 februari 2003 om 1130 uur op het kantoor van de G.Z-H. De nota van inlichtingen ligt ter inzage vanaf 4 maart 2003. De eventuele notafs) van inlichtingen zal aan bestekhouders worden toegezonden. De aanbesteder is niet verantwoordelijk voor de goede ontvangst van verzonden stukken. Termijn van gestanddoening: in afwijking van art. 19 van de UAR 2001 bedraagt de termijn van gestanddoening 60 dagen. machinale bestratingen in de regio Zuid-oost Brabant en Limburg Meerdere ploegen ter beschikking STRATENMAKERSBEDRIJF van Zossel b.v. Kleinplaveisei Keibestrating Dorser 4, 5711 LE Someren tel.0493-493050 fax 0493-479115

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 7