sterker www.cobouw.nl rnmm je staat er wel heel wat mee PERSONEEL PERSONEEL PERSONEEL PERSONEEL PERSONEEL PERSONEEL PERSONEEL PERSONEEL PERSONEEL Manager vereniging VKG (V/M) bouwkundig en commercieel Dynamische Accountmanager Zaanstad Geef je ambitie de ruimte Rabobank Rabo Vastgoed Vereniging Kunststof Gevelelementenindustrie De Vereniging Kunststof Gevelelementenindustrie heeft ruim 120 leden en is actief naar de zakelijke bouw en in de particuliere markt. De leden vormen de bedrijfskolom van profielleveranciers, fabrikanten en wederverkopers in de particuliere markt. Zij werken nauw met elkaar samen. De VKG focust op het uitwerken en bekendmaken aan de bouwpartners van de USP's van kunststof kozijnen op technisch, functioneel, milieu en esthetisch terrein. Ook in 2003 wordt veel aan promotie gedaan. Daarin staan 'mooi kunststof' en duurzaam bouwen centraal. Op dit moment werken vier personen (deels) voor de VKG. www. vkgkozijn. nl) De VKG medewerkers zijn in dienst bij de Federatie Nederlandse Rubber- en Kunststofindustrie (NRK) in Leidschendam. Het NRK bureau is een platte, professionele organisatie die met 18 personen het management verzorgt van ondernemings verenigingen in de rubber- en kunststofindustrie, (www.nrk.nl) Als manager van de VKG bent u een belangrijke spil in de vereniging. Met besturen en commissies ontwikkelt u de verenigingsstandpunten en draagt deze uit naar bouwpartners, zoals project-ontwikkelaars, woningbouwverenigingen, architecten en aannemers. Dat vereist actief overleg, ook naar overheden (gemeenten en VROM), collega-verenigingen en instituten. U vertegenwoordigt de VKG nationaal en Europees. Naast lobby is promotie en voorlichting een belangrijk onderdeel van de belangenbehartiging. De VKG borgt de kwaliteit in haar merken VKG Garant en VKG-keurmerk met name gericht op de woningrenovatie, woningnieuwbouw en de particuliere markt. De VKG heeft een traditie van actieve communicatie en wil vanuit de beleving en praktijk van de klant de kwaliteit van het kunststof kozijn breed neerzetten. Kortom, u bent belangenbehartiger kunststof kozijnen met kennis van bouwtechniek Een ideale carrièrestap voor een bouwkundige of architect (HBO, WO) met minimaal 8 jaar ervaring in het bedrijfsleven. U voelt zich verwant met MKB- ondernemers in de bouw. U bent in staat het kunststof kozijn te verbinden met (gevel)techniek, IFD en duurzaam bouwen. U laat klanten de esthetische en architectonische aspecten beleven van het Nederlandse kunststof kozijn. U bent een teamspeler en netwerker die het VKG-geluid in de bouw doet doorklinken. Beweging en flexibiliteit zet u om in kansen. U denkt in oplossingen en praktische resultaten, stelt prioriteiten en formuleert duidelijk en overtuigend. De VKG biedt u een uiterst boeiende functie. Bij gebleken geschiktheid is een doorgroei voorzien. U kunt rekenen op een aantrekkelijk salaris en eigentijdse arbeidsvoorwaarden, waaronder een lease-auto. Voor informatie kunt u contact opnemen met drs. W.F. de Ruijter, algemeen directeur NRK, tel. (070) 444 06 71. Uw schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae kunt u sturen aan de heer De Ruijter, postbus 420, 2260 AK Leidschendam, of per e-mail: deruijter@nrk.nl DE VERENIGDE TIMMER FABRIEKEN De Verenigde Timmerfabrieken (VERTI) is al sinds 1946 de succesvolle ver kooporganisatie van Timmerfabriek Boater Zonen B.V. en Timmerfabriek Samenwerking B.V. Binnen de organi satie zijn ruim 100 medewerkers actief. De Verenigde Timmerfabrieken beschikt over een ultra-modern com putergestuurd machinepark en levert kwalitatief hoogwaardige kozijnen, gevelvullende elementen, ramen en deuren voor nieuwbouw en renovatie: De Verenigde Timmerfabrieken levert onder de merknaam VERTI al veie jaren in opdracht van architecten, aannemers, projectontwikkelaars en woningbouwverenigingen. De Verenigde Timmerfabrieken werist haar succes verder uit te bouwen, boor binnen de Bouter Groep gezamenlijk op te treden op het gebied van o.a. productinnovatie, co-makership. kwali teitsverbeteringen marketing wordt nog beter ingespeeld op de sneSe ontwikkelingen ir, de markt en de wensen van onze afnemers. Ter versterking van onze organisatie zoeken wij een: I Uw functie en profiel Als commercieel, resultaatgericht verkoper werkt u intensief aan uw reiatiebestand. U bezoekt relaties in de projectontwikkeling en de aannemerij en speelt zakelijk in met het productassortiment van VERTI. Tevens levert u een bijdrage aan de acquisitie van nieuwe relaties en zoekt u naar nieuwe commerciële wegen. U informeert afnemers over materialen, service, prijs, leveringstijd en kwaliteit. U adviseert en rap porteert aan de verkoopdirecteur Uw opleidingsniveau ligt minimaal op MBO-niveau, liefst MTS of HTS Bouwkunde. U bent een jonge enthousiaste stressbestendige persoon lijkheid tussen de 28 en 45 jaar, bij voorkeur met enige ervaring in de houtverwerkende industrie. Door uw sterke persoonlijke presentatie, flair en doortastend optreden bent u iemand die anderen weet te over tuigen. U bent resultaatgericht, zelfstandig en een doorzetter. U beschikt over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden. I Ons aanbod Een uitdagende functie in een organisatie met een sterke marktpositie en een team van gemotiveerde medewerkers dat er hard aan mee werkt om naam en faam in de markt te behouden en uit te bouwen. Wij bieden een uitstekend toekomstperspectief met daarbij passende arbeidsvoorwaarden. I Interesse? Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met dhr. J.W.RATimmerman, verkoopdirecteur, tel. 0182-35 19 41 of 06 - 22 39 66 06. Denkt u in aanmerking te willen komen voor deze dynamische functie, dan verzoeken wij u uw schriftelijke reactie met c.v. binnen 14 dagen te richten aan: De directie van De Verenigde Timmerfabrieken Postbus 27,2860 AA Bergambacht Rabo Vastgoed in het kort Onderdeel van solide Rabobank Groep Orderportefeuille: 28.000 woningen en 700.000 mCommercieel Onroerend Goed 71 Collega's Dynamische werkomgeving Ruimte voor eigen initiatief Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden www.rabovastgoed.nl Zaanstad biedt perspectief Op het eerste oog lijkt Zaanstad misschien de zoveelste gemeente in de luwte van Amsterdam. Zo'n 139.000 Zaankanters en 6.500 bedrijven weten beter. Wie verder kijkt, ontdekt dat de gemeente een samen voeging is van de stad Zaandam en zes oude dorpskernen. Het verklaart de combinatie van stedelijke en dorpse bebouwing afgewisseld met uitgestrekte veenweidegebieden en industrieel erfgoed. Van contrasten als dynamiek en rust, en cultuur en natuur. II R HS H H U H H 1 11 111 Hi 111 1 Om de historie te behouden, het heden in goede banen te leiden en vorm te geven aan de toekomst van Zaanstad, zijn we op zoek naar nieuwe medewerkers. Bij ons kun je je professionele kennis verdiepen en krijg je de ruimte voor eigen initiatief. Als werknemer kun je alle kanten op, fulltime of parttime, in een uitvoerende of beleidsmatige functie. Voor alle zes onder delen, dienst Publiek, dienst Wijken, dienst Stad, dienst Stadsbedrijven, Concernstaf en de Brandweer gelden dezelfde uitstekende arbeidsvoorwaarden. Beheerder Wegen afd. Realisatie en Beheer dienst Wijken Of het nu goot om verkeersveiligheid, woningverbetering, of een veilige en schone buurt, de dienst '//ijken zorgt voor de directe woon- en leefomgeving van inwoners van Zaanstad. In samenspraak met de bewoners maken wijkmanogers en wijkbeheerders in vier gebiedsteams zich sterk voor onder ondere aanleg en onderhoud van trottoirs en fietspaden, renovatie en nieuwbouw en het voorkomen van vandolisme. Afdeling Realisatie Beheer De afdeling Realisatie Beheer is binnen de dienst Wijken een kenniscentrum waar inhoudelijke vakkennis aanwezig is op het gebied van het in stand houden, verbeteren en functioneren van de openbare ruimte. Het beheer van de openbare ruimte wordt integraal uitgevoerd hetgeen betekent dat er een onderlinge afstemming is tussen de verschillende vakdisciplines. De afdeling doet voorstellen voor investeringen en verzorgt de realisatie van projecten. Dit alles binnen een vastgesteld beleidskader. De beheerder, met als specialisatie asfaltverharding, is verantwoordelijk voor het in stand houden en waar mogelijk verbeteren van de kwaliteit van voorzieningen in de openbare ruimte. Hiertoe organiseert hij/zij inspecties, analyseert de gegevens, behandelt klachten en geeft opdrachten aan aannemers voor herstel of aanleg van voorzieningen. De beheerder is budgetbesteder en bewaakt de technische kwaliteit, planning en uitvoering van uit te voeren werken. Het salaris bedraagt maximaal 3.102,- bruto per maand bij een volledige werkweek (1,0 fte). Bent u geïnteresseerd in deze functie, neem dan voor meer informatie contact op met mevrouw I. Borgman, bereikbaar onder telefoonnummer (075) 655 20 86. Er ligt een informatiemap voor u klaar. Voor inhoude lijke informatie kunt u terecht bij de heer D. Emmer, afdelingshoofd, (075) 681 65 60. Stuur uw sollicitatiebrief en CV voor 14 februari 2003 naar de directeur van de Dienst Wijken, t.a.v. P&O Serviceteam, Postbus 2000, 1500 GA Zaandam onder vermelding van de functie. Of via p&oserviceteam@zaanstad.nl. De volledige advertentietekst vindt u op onze internetsite www.zaanstad.nl. Vraag een 3D-bril aan via (075) 655 21 47. Kom kijken bij Zaanstad! Op 11 en 12 april staan wij op de Carrièrebeurs Overheid in de Jaarbeurs Utrecht. Stand 121. We ver tellen u dan graag meer over werken bij Zaanstad. top van de Randstad Dè website voor de bouw - ook voor: Bouwberichten, aanbestedingen en uitslagen Cobouw op Internet is een initiatief van ten Hagen Stam uitgevers b.v. te 's-Gravenhage (Tel. 070 - 304 57 00) en vormt een waardevolle aanvulling en uitbreiding op Dagblad Cobouw Als projectontwikkelaar en projectfinancier heeft Rabo Vastgoed zich de afgelopen 25 jaar ontwikkeld tot een bijzondere speler op de vastgoedmarkt. Wij ontwikkelen, op eigen initiatief of in opdracht van gemeenten, corporaties, beleggers en bouwbedrijven een diversiteit aan projecten. Variërend van kleinschalige bebouwing in dorpskernen tot de ontwikkeling van complete Vinexwijken, winkelcentra en kantoor gebouwen. Rabo Vastgoed maakt onderdeel uit van de Rabobank Groep en is gevestigd in Utrecht. Onze sterk groeiende portefeuille én onze ambities voor de komende jaren maken dat wij ruimte hebben voor een aantal enthousiaste nieuwe collega's (m/v). Wij zoeken: Projectmanagers Met zo'n 10 jaar werkervaring in bouwen projectontwikkeling, of in het proces management, ben je in staat zelfstandig projecten te verwerven, te ontwikkelen en af te zetten in de markt. Je hebt de ambitie om door te groeien. Je beschikt over een goed analytisch vermogen, waarmee je op basis van kennis van de markt weet te ondernemen. Verder heb je een relevante TU- of HTS-opleiding. Projectontwikkelaars Met zo'n 5 jaar ervaring in de bouw- en projectontwikkeling ben je toe aan een nieuwe uitdaging. Het wordt bij Rabo Vastgoed je belangrijkste verantwoordelijkheid om projectsamenwerkingsverbanden aan te sturen. Deze samenwerkingsverbanden bestaan uit specialisten, zoals architecten, stedenbouwkundigen, bouwondernemers en vertegenwoordigers van overheden. Je beschikt over een relevante TU- of HTS-opleiding, kennis van de markt, commercieel inzicht en onderhandelings kwaliteiten en je hebt de ambitie om door te groeien. Financieel analist onroerend goed Voor ons bedrijfsbureau zoeken wij een Financieel analist onroerend goed. Met zo'n 10 jaar ervaring in woningbouwprojecten, opgedaan bijvoorbeeld bij een bedrijfs bureau van een (ontwikkelende) aannemer of een adviesbureau voor bouwkosten, wil je jouw horizon verbreden en verder doorgroeien. Je bent, door de centrale rol van het bedrijfsbureau, betrokken bij de vele projecten van Rabo Vastgoed. Je taak bestaat onder meer uit het maken van financiële rapportages inclusief strategische adviezen voor zowel de directie als de project-managers. Daarnaast participeer je in projectteams. Je beschikt over een relevante kennis van het bouwproces op minimaal HBO-niveau aangevuld met een sterk cijfermatig inzicht. Interesse? Onze website geeft je een goed beeld van Rabo Vastgoed of bel met de heer ing. J. Roelofs voor meer informatie, 030-2162688. Je sollicitatie brief met cv kun je sturen naar Rabobank Nederland, HR Concernstaven, t.a.v. mevrouw drs. A. Mekking, Postbus 17100,3500 HG Utrecht. Of per e-mail: a.mekking@rn.rabobank.nl

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 4