Uw gift wordt meer waard Amsterdam heeft de leukste Job! x x x Fotokunst in huis ["bestelbon Wilde Ganzen giro 40.000 www.werkenbij.amsterdam.nl Werken voor Amsterdam. Je kunt heel veel kanten op. O N 0) ^bf| www.wildeganzen.nl de Volkskrant, ook als lezen moeilijk gaat de Volkskrant is er ook in andere leesvormen: een wekelijkse selectie op cassette ingesproken een digitale versie van de hele krant, dagelijks via een modem thuis op de PC. Te lezen met vergrote letters, een synthetische stem of een brailleleesregel. Kent u iemand die - om welke reden dan ook - de krant niet op de gebruikelijke manier kan lezen? Doe hem of haar een plezier en wijs op het bestaan van de Volkskrant en nog 400 andere kranten en tijdschriften in aangepaste leesvorm. Zodat niemand meer iets hoeft te missen. Voor meer informatie: FNB, Lectuur en informatie voor mensen met een leeshandicap Postbus 24 5360 AA GRAVE T(0486) 486 486 F(0486) 476 535 Eabonnee@fnb.nl Financieel/Economisch Financieel Bestuursadviseur gemeente- stadsdeelfonds (fulltime) Je analyseert de circulaires over het gemeentefonds, onderbouwt op basis hiervan de ramingen in de gemeentebegroting, licht de gerealiseerde opbrengsten in de gemeenterekening toe en antici peert op ontwikkelingen in het gemeentefonds. Je doet voorstellen voor de voeding en verdeling van middelen in het stadsdeelfonds en voert hierover intern en extern overleg. Verder adviseer je het bestuur in bredere financiële zin. Profiel: universitair niveau, specifieke kennis van het terrein van de openbare financiën/bedrijfseconomie en ervaring met het gemeentefonds dan wel het stadsdeelfonds. Gevoel voor bestuur lijke verhoudingen en belangen. Adviesvaardig, communicatief en analytisch sterk. Voldoende initiatief en relativeringsvermogen en een kritische instelling. Organisatie: Bestuursdienst, concernafdeling Financiën. Salaris: maximaal 3.973,- bruto per maand (salarisgroep 11), uitloop mogelijk tot maximaal 4.903,- (salarisgroep 13). Inlichtingen: Roel Veldman, telefoon (020) 552 29 28. Hoofd Planning Control (fulltime) Je stelt onze (meer)jarenplannen op volgens het INK-model. Verder ontwikkel je de managementinformatie en coördineer je de werkplannen voor productiebegeleiding. Je geeft op inspire rende wijze leiding aan 4 medewerkers. Profiel: universitair werk- en denkniveau, deskundige op het terrein van Planning Control. Een ervaren manager die flexibel en communicatief sterk is. Organisatie: Dienst Belastingen. Salaris: maximaal 3.973,- bruto per maand (salarisgroep 11). Inlichtingen: Gerard van Dijen, hoofd van de stafafdeling Planning, Financiën Control, telefoon (020) 652 41 74. Welzijn Beleidsmedewerker Welzijn (24 uur per week) Je bent verantwoordelijk voor het sport- en accommodatiebeleïd, waar veel werk valt te verzetten. Je neemt de beleidsvoorbereiding voor je rekening, schrijft nota's, onderhandelt met instellingen, beoordeelt subsidieaanvragen en bent adviseur van de portefeuille houder. Een uiterst veelzijdige functie in een dynamische en gevarieerde sociaal-maatschappelijke omgeving. Profiel: academisch niveau en kennis van het welzijns/-sportbeleid. Bij voorkeur ervaring met het werken binnen een ambtelijke en politiek-bestuurlijke omgeving. Een goede onderhandelaar met een scherp financieel inzicht, daarnaast kritisch, analytisch sterk met een dienstverlenende instelling. Een generalist die zelfstandig kan werken en zich uitstekend uitdrukt, zowel mondeling als schriftelijk. Ruime ervaring met projectmatig werken Organisatie: stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer Salaris: maximaal 3.449,- (salarisgroep 10). Inlichtingen: de heer drs. A. Najib, sectorhoofd Welzijn Onderwijs, telefoon (020) 889 83 43. Beleidsmedewerker Werkgelegenheidsbeleid (fulltime) Je voert het werkgelegenheidsbeleid van het stadsdeel uit en actualiseert dit. Je ontwikkelt nieuwe projecten en onderhoudt intensief contact met de betrokken partijen. Je analyseert de ontwikkelingen op je vakgebied en en zet dit om in voor beleids vorming relevante informatie. Profiel: HBO+ of universitaire opleiding/ervaring. Een bruggen bouwer, soms leidend, soms faciliterend. Creatief, communicatief sterk, interactief en stressbestendig. Organisatie: stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer. Salaris: maximaal 3.710,- (salarisgroep 10A). Inlichtingen: de heer drs. A. Najib, sectorhoofd Welzijn Onderwijs, telefoon (020) 889 83 43. Advies Beleid Bestuurlijk Bestuursadviseur Diversiteitsbeleid (fulltime) Je adviseert de wethouder over het te voeren beleid en bewaakt de voorbereiding van de politieke besluitvorming. Je ontwikkelt strategisch beleid en draagt bij aan beleidsstukken en hun bege leiding naar het besluitvormingsproces. Je coördineert projecten en schrijft toespraken voor de wethouder Diversiteit. Verder onderhoud je in de stad een maatschappelijk netwerk en vervul je een makelaarsfunctie. Je kennis van diversiteit draag je over aan andere gemeentelijke beleidsterreinen. Profiel: Academisch denk- en werkniveau en kennis en ervaring met bestuurlijke processen. Aantoonbaar kennis en ervaring op het terrein van diversiteit en/of multiculturele vraagstukken. Doelgerichte, flexibele en stimulerende persoon, communicatief sterk en gericht op samenwerking. Organisatie: Bestuursdienst, sector Maatschappelijke, Economische en Culturele ontwikkelingen. Salaris: maximaal €3.973,- (salarisgroep 11). Inlichtingen: mevrouw mr. S.S.Lutchman, hoofd maatschappelijk team, telefoon (020) 552 29 42. Administratief Secretarieel Directiesecretaresse (fulltime) Je houdt de agenda's en tijdsplanning van de directie bij en bewaakt de voortgang van inkomende en uitgaande stukken. Je bereidt de vergaderingen van het managementteam voor, maakt de verslagen en bewaakt de uitvoering van genomen besluiten. Ook stel je brieven en overzichten op, beheer je gegevensbestanden en verzorg je Powerpoint presentaties. Verder adviseer je over en coördineer je zaken als huisvesting, meubilering en telefoon. Profiel: MBO werk- en denkniveau, een voltooide secretaresse opleiding strekt tot aanbeveling. Organisatie: Bestuursdienst, sector Maatschappelijke, Economische en Culturele ontwikkelingen. Salaris: maximaal 2.747,- (salarisgroep 8). Inlichtingen: mevrouw M.P. de Vries, hoofd stafbureau, telefoon (020) 552 22 26. Ambtelijke Secretaris Ondernemingsraad (32 uur per week) Je plant, coördineert en ondersteunt het werk van de OR. Hierbij ben je onder andere verantwoordelijk voor de administratie en het archief, het bewaken van procedures, het voorbereiden van het inhoudelijke werk en het meedenken over strategische processen en ontwikkelingen. Je fungeert als vraagbaak en onderhoudt contacten met alle niveaus in de organisatie. Profiel: VWO-/HBO-niveau, feeling met de activiteiten van een Ondernemingsraad. Organisatie: Brandweer Amsterdam. Salaris: maximaal 2.74-7,- (salarisgroep 8). Inlichtingen: dhr. J. Snel, P&O adviseur, telefoon (020) 555 67 60. Personeel en Organisatie Arbo-coördinator (fulltime) Je coördineert het Arbo-zorgsysteem en bewaakt de uitvoering van het Arbo-beleid. Je stelt beleidsnotities op het gebied van arbeidsomstandigheden op en organiseert en geeft voorlichting over Arbo-onderwerpen, je fungeert als vraagbaak. Verder adviseer je het hoofd P&O over contractafspraken met Arbo-diensten en het inschakelen van externen. Je stemt je werk af met collega's binnen P&O. Profiel: ruim Hbo werk- en denkniveau. Organisatie: Brandweer Amsterdam. Salaris: maximaal 3.449,- bruto per maand (salarisgroep 10). Inlichtingen: dhr. J. Snel, P&O adviseur, telefoon (020) 555 67 60. Projectmanagement Wijkmanager Projecten (fulltime) Je geeft leiding aan de afdeling Projecten en verzorgt de (kwaliteit) van ontwerpen. Je draagt zorg voor planning op het gebied van financiën, personeel en projecten en je bewaakt de voortgang van processen. Verder bereid je de bestuurlijke besluitvorming rond projecten voor, geef je advies aan het sectormanagement, verzorg je managementrapportages en ontwikkel je een visie op het werkgebied. Profiel: HBO-opleiding Weg- en Waterbouwkunde en/of Cultuur techniek of vergelijkbaar niveau. Aantoonbare werkervaring, ook op leidinggevend niveau. Inspirerende en coachende manage mentstijl, gevoel voor bestuurlijke en maatschappelijke verhoudingen en uitstekende communicatieve, advies- en onderhandelings vaardigheden. Organisatie: stadsdeel Westerpark. Salaris: maximaal 3.710,- (salarisgroep 10A), de functie zal opnieuw worden gewaardeerd. Inlichtingen: dhr. H. Huberts, afdelingshoofd BOP, sector Stadsdeelwerken, telefoon (020) 58104 68. Juridisch Juridisch Adviseur Integriteit (fulltime) Je geeft advies over disciplinaire maatregelen bij integriteitschen- dingen en behandelt zonodig bezwaar- en beroepszaken. Verder adviseer je over de juridische aspecten van het gemeente lijk integriteitsbeleid en over de ontwikkeling en uitleg van de gemeentelijke gedragscode, dienstspecifieke gedragsregels en concrete integriteitszaken en -dilemma's. Profiel: voltooide universitaire opleiding Nederlands recht, bij voorkeur specialisatie sociaal recht, enige jaren relevante werk ervaring op het gebied van ambtenaren- en/of arbeidsrecht en kennis van de gemeentelijke organisatie. Organisatie: Bestuursdienst, concernafdeling CP&O, Bureau Integriteit. Salaris: maximaal 3.973,- (salarisgroep 11). Inlichtingen: dhr. mr. J.H.A Steenbrink of mw. drs. H. de Koningh, hoofd/plaatsvervangend hoofd Bureau Integriteit, telefoon (020) 552 24 21. Onze arbeidsvoorwaarden genoemde salarissen gelden voor een volledige (36-urige) werkweek, inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring; werken in deeltijd is in vele gevallen mogelijk; betaald ouderschapsverlof; mogelijkheden voor kinderopvang; PC-privé project; aan- en verkoop van vakantiedagen; uitstekende pensioenvoorzieningen; prima loopbaanmogelijkheden binnen de gemeente Amsterdam. Reageren Zoek de functie die je aanspreekt op onze website www.werkenbij.amsterdam.nl. Hier vind je meer informatie over de functie en het adres voor je sollicitatie. Je kunt uiteraard ook meteen bellen met de in deze advertentie genoemde contactpersoon. De gemeente Amsterdam voert een diversiteitsbeleid. Dit houdt in dat de gemeente er naar streeft, dat haar personeelsbestand een afspiegeling is van de beroepsbevolking van Amsterdam. Amsterdam is een metropool die voortdurend in beweging is. Een levendig centrum van handel, financiën, kennis, cultuur en toerisme. Een stad waar nieuwe ontwikkelingen elkaar in hoog tempo opvolgen. Bij deze dynamiek zijn veel mensen betrokken. In totaal werken ruim 20.000 mensen, verdeeld over 14 stadsdelen en meer dan 40 diensten en bedrijven, aan permanente kwaliteitsverbetering van de stad. De gemeente Amsterdam is één van de grootste werkgevers in de regio, en biedt een veelheid aan functies en doorstroommogelijkheden. Kijk voor een overzicht van de vacatures op: Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Gemeente Amsterdam Harold Strak 6 335,- Julian Germain 335,- Paul Kooiker 335,- Ik bestel Volkskrant Observatorium verscheen op dinsdag 31 december 2002 bij de Volkskrant. In deze bijzondere fotobijlage stonden foto's van diverse fotografen als Julian Germain, Paul Kooiker, Harold Strak en Jan Zeegers en werd nieuw werk van Rineke Dijkstra gepresenteerd. Volkskrantlezers kunnen nu hun fotokunstcollectie verrijken of beginnen met (één van de) drie prachtige werken van Harold Strak, Julian Germain en Paul Kooiker. De foto's zijn elk in een oplage van 125 stuks genummerd en gesigneerd door de fotograaf. Harold Strak, Arthropoda (geleedpotige), 2002 Formaat 37 x 27cm Julian Germain, Charlie in the Kitchen, 2001 Formaat 30 x 25cm Paul Kooiker, Modelstudie, 2002 Formaat 35 x 28cm Alle foto's kosten 335,- per stuk inclusief 19% BTW en verzend kosten. Met de bon kunt u de foto('s) van uw keuze bestellen. Bestellingen worden verwerkt in volgorde van binnenkomst. U ontvangt het bestelde werk binnen vier weken. Indien foto's zijn uitverkocht wordt u per kunstenaar een alternatief aangeboden. Heeft u Volkskrant Observatorium gemist? U kunt deze bijlage tot 1 februari 2003 nabestellen door overmaking van 5,- op rekening 46006 t.n.v. Volkskrant Amsterdam o.v.v. fotokatern. U ontvangt de bijlage binnen drie weken op het adres dat vermeld staat op de overschrijving. -w r 11 -m gemksKPant Mijn totaalbedrag is plaats: telefoon: Hierbij verleen ik de Volkskrant een eenmalige machtiging om het totaalbedrag van mijn bank- of girorekening af te schrijven. rekeningnummer: handtekening: datum: Stuur deze bon in een gefrankeerde envelop naar: De Volkskrant, afdeling Boekenservice, Postbus 1002,1000 BA Amsterdam. De Volkskrant gaat zorgvuldig met uw gegevens om. In het colofon treft u hierover informatie aan.

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 11