Ondernemen 1 voor de samenleving PERSONEELSADVISEUR m/v De functie Uw capaciteiten Sdu Uitgevers Manager Personeelszaken m/v (senior) Personeelsadviseur m/v hoofd afdeling Vastgoed (m/v> Verzuim-management 181 (L-Vólli^li mini Zaterdag 25 januari 2003 REKEN KAMER üii R O T T E R D A M UW FUNCTIE VOORWAARDEN UW SOLLICITATi: De Rekenkamer Rotterdam is een klein, onafhankelijk instituut binnen de gemeente Rotterdam dat onderzoek verricht naar de realisatie van het gemeentelijk beleid en het functioneren van gemeentelijke organisaties. De Rekenkamer wordt gevormd door een hecht en geïnspireerd team van directeur, projectleiders, onderzoekers en management-assistent. Wij willen met onze rapporten een bijdrage leveren aan een verbetering van het Rotterdams bestuur en beleid en aan een betere verantwoording hierover. Met hart voor Rotterdam en hart voor het openbaar bestuur. Wij zoeken een: ECONOOM OF BEDRIJFSKUNDIGE v/m voor minimaal 32 uur per week Als onderzoeker is uw kerntaak het in teamverband verrichten van onderzoek naar gemeentelijke organisaties en beleid. In dat kader werkt u onderwerpen uit in probleemstellingen en onderzoeksvragen en levert een bijdrage aan de onderzoeksopzet. Dankzij uw snel begrip van zaken en tactvol optreden krijgt u gegevens boven tafel zonder dat u zich na drukkelijk op uw bevoegdheden hoeft te beroepen. Bovendien weet u die gegevens niet alleen op een rijtje te zetten, maar er ook een objectief I oordeel en aanbeveling aan te verbinden. Uw bevindingen, analyses en conclusies rapporteert u aan de projectleider. U heeft een academisch denk- en werkniveau en kennis van of ervaring met bedrijfsvoeringsonderzoek. Ook heeft u interesse in het werken voor de (gemeentelijke) overheid en kennis van overheidsfinanciën. Gezien de taakstelling van de Rekenkamer vormt het gevolgd hebben van bedrijfs economie een pré. Voor de functie van onderzoeker bedraagt het salaris maximaal 3973,- bruto per maand; fsk 11. Het salaris is indicatief; de functie dient nog gewaardeerd te worden. Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan vrouwen, migran ten, gehandicapten en jongeren. Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met de directeur van de Rekenkamer Rotterdam, de heer drs. R.B.M. Mul mpa, 010 - 417 22 42. Ook is het mogelijk om een bezoek te brengen aan: www.rekenkamer.rotterdam.nl. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u - vergezeld van uw c.v. en onder ver melding van 'Vacature Rekenkamer' in de linkerbovenhoek van brief en envelop - binnen veertien dagen richten aan: Stichting P&O Rotterdam, de heer mr. A. Wilschut, Calandstraat 5, 3016 ca Rotterdam. De selectiegesprekken vinden plaats op 18 februari (1ste ronde), en 6 of 13 maart (2de ronde). We streven naar een aanstelling per 1 juni 2003. Acquisitie n.a.u. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. zelfstandig, diplomatiek en daadkrachtig 20 - 24 uur per week Schriftelijk solliciteren 8 februariMOgroep, Ondersteunt directie, management en medewerkers op het gehele terrein van de ir personeel en organisatie. Ontwikkelt beleid en instrumenten, bevordert ivoering ervan. Aandachtspunten: bewust belonen, CAO a la carte. opleidingen, investors ir 1 people en arbeidsomstandigheden. Neemt deel aan vergaderingen van het managementteam. Personeelszorg is primair de verantwoordelijkheid van afdelingshoofden sociale vaardigheden en creativiteit Na HBO-opleiding enkele jaren ervaring Zelfstanding, vernieuwend en mensgericht Initiatiefrijk, tactvol en toegankelijk Maandsalaris bij 36 uur: 2.518,76 tot 3.474,48 Ook verder uitstekende arbeidsvoorwaarden: eindejaarsuitkering, kinder opvang, spaarloon, PGGM-pensioen, studie- en opleidingsmogelijkheden Inspirerende werkomgeving: zakelijk maar informeel en collegiaal In de Maatschappelijk Ondernemers Groep bundelen Welzijn, Jeugdzorg en Kinderopvang hun krachten Ze geeft emerschap in deze voor de samenleving onmisbare branches. Het uitvoerend Die Bern u iemand die een bepalende rol wil ïpcleri in het gavenpakkei met daarin zowel folio als elektronische uitgaven ontwikkelt, uitgeeft en exploiteert? En een relatienetwerk met auteurs en redacteuren opbouwt en onderhoudt? Sdu Uitgevers zoekt Uitgevers (junior, senior en op management niveau) die de ontwikkelingen op hun vakgebied nauwkeurig volgen en die vak kennis naar nieuwe uitgecfprojccten vertalen en bestaande uitgaven uitbouwen en verbeteren. Klantgerichte ondernemers die gaan voor resultaat en die gemotiveerd worden door hun successen. ïtief, U heeft uw deskundigheid opgedaan door uw ervaring in ccti vergelijkbare functit U bent bekend met multimediaal uitgeven en heeft een sterke affiniteit met internet U heeft een opleiding op academisch niveau en bent commercieel, ci innovatief en flexibel. Vanzelfsprekend beschikt u over uitstekende communn vaardigheden en heeft u een sterk ontwikkeld analytisch vermogen. U wee in te sjselen op ontwikkelingen in de branche rond digitalisering en het 011 d en selectief aanleveren van informatie. Bovendien heeft u de gedrevenhe nieuwe uitgeefconceptcn te profileren en uit te werken naar concrete prodi Sdu Uitgevers lening. De ond aanbod sluit daarop aan. U krijgt volop ruimte vo< mogelijkheid om opleidingen en verdere loopba Uiteraard vertaalt dit zich ook in salarisfgroei) ids in beweging. De eisen liggen hoog, het ruimte voor eigen initiatief en heeft de ontwikkelingen te volgen tekende secundaire arbeids voorwaarden. Sdu Uitgevers is een onderneming met een open, informele cultuur en korte communicatielijnen, waarbij teamgeest en resultaat centraal staan. SDU ZOEKT UITGEVERS (JUNIOR, SENIOR EN OP MANAGEMENTNIVEAU) Uw schriftelijke reactie kunt u huincn 14 dagen na verschijning van deze advertentie rici aan Sdu Uitgevers, l.a v. Georgette Cromberge, afdeling Personeel Organic (kamer 3225), Christoffel Plantjnstraal 2.2S15TZ Den Haag (e-mail adres pz@sdu de snelste link naar uw vakgebied Koninklijke Jongeneel B.V. (1797) is in Nederland toonaangevend leverancier van hout, plaatmaterialen en afbouwproducten voor de professionele bouw en industrie. Met 700 medewerkers en in 34 vestigingen bouwt Jongeneel aan meerwaarde: voor zijn klanten, voor de interne organisatie, de medewerkers en het milieu. Koninklijke Jongeneel zoekt een Bij wie het onderhandelen in het bloed zit, die teambuilding vanuit het hart doet en die plan matig en gestructureerd personeelsbeleid en -projecten opzet en samen met de afdeling uitvoert. U neemt deel aan het MT-overleg en het overleg met (regio-)managers en ondersteunt de directie van Jongeneel en zusterbedrijf RET in het overleg met de OR en brancheorganisaties. De geschikte kandidaat heeft een academisch werk- en denkniveau verkregen door een gedegen opleiding, bij voorkeur in P&O of middels een rechtenstudie en heeft minimaal 10 jaar ervaring opgedaan in het vakgebied. Tevens is sprake van aantoonbare leidinggevende ervaring in P&O in handel of zakelijke dienstverlening. Daarnaast is Koninklijke Jongeneel op zoek naar een gedreven en enthousiaste die de managers en medewerkers in de eigen regio ondersteunt bij en adviseert over de uitvoering van het personeelsbeleid van Koninklijke Jongeneel. De geschikte kandidaat heeft minimaal zes jaar ervaring in P&O-advies in een commerciële organisatie, voorafgegaan door een voor de functie relevante opleiding. Voor beide P&O-ers geldt dat een no-nonsense mentaliteit, autonoom denken en pro-actieve dynamiek vereisten zijn om goed te functioneren binnen de cultuur van Jongeneel. Als u geïnteresseerd bent in een van deze functies en/of meer informatie wenst, reageer dan liefst binnen 5 werkdagen naar: Terra Management Search bv T.a.v. drs. Alette janssen-Boddendijk Postbus 113, 3720 AC Bilthoven Telefoon 030 - 22 55 977, tms@terragroep.nl Informatie over de vacature en Terra Management Search ook via www.terragroep.nl S S h Q De Stichting Sociale Huisvesting Wageningen (SSHW) biedt huisvesting aan met name studenten en andere jongeren in Wageningen en Ede. Hieronder bevindt zich een groeiend aantal buitenlandse studenten. De SSHW verhuurt in totaal ongeveer 4500 kamers en woningen in Wageningen en ruim 400 in Ede. De komende jaren zal de SSHW met name actief zijn op het gebied van nieuwbouw, verbouw en herstructurering. Voor de uitvoering van de werkzaamheden beschikt de SSHW over 40 medewerkers. Bij de afdeling Vastgoed kan op korte termijn geplaatst worden een voor 36 uur per week (full-time) Functie In deze functie bent u verantwoordelijk voor de projectontwikkeling, alsmede de (ver)nieuwbouw, renovatie en önderhoudsprojecten. Ook bent u medeverantwoordelijk voor de kaders van het mutatie- en klachtenonderhoud. Tevens verzorgt u de beleidsvoorbereiding en de beleidsinformatie vanuit de afdeling. Uit hoofde van uw functie onderhoudt u goede contacten met diverse partijen, zoals collega-afdelingen, huurders(vertegenwoordigers) en externe relaties. U maakt deel uit van het managementteam en geeft leiding aan één medewerker. Functie- eisen - opleiding bouwkunde HBO/WO-niveau; - relevante ervaring in een woningcorporatie; - goede contactuele en redactionele vaardigheden; - flexibele ondernemende werkhouding en een klantgerichte instelling; - ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking; - leeftijd bij voorkeur tussen de 30 en 40 jaar. Salaris Salaris en de overige arbeidsvoorwaarden zijn overeenkomstig de CAO voor personeel in dienst van woningcorporaties. Sollicitatie Belangstellenden worden uitgenodigd hun sollicitatie binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie te richten aan de heer J.S. Harkema, adjunct-directeur, postbus 18, 6700 AA Wageningen. Inlichtingen kunnen tevens bij de heer Harkema worden ingewonnen, telefoon: 0317 - 47 25 12. Nadere informatie over de SSHW kunt u vinden op www.sshw.nl. Een assessmentonderzoek maakt deel uit van de procedure. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Wilt u snel grip krijgen op verzuim en beheersing van kosten? Volg dan de vijfdaagse Praktijktraining Effectief verzuimmanagement In de week van 10 t/m 14 maart a.s. organiseert Verzuim-management Nederland bv een vijfdaagse praktijktraining, waarna u sneller grip kunt krijgen op het verzuim in uw organisatie. Zo leert u bij voorbeeld hoe u langdurig verzuim kunt voorkomen de Arbodienst en het reïntegratiebedrijt beter aanstuurt dreigend langdurig verzuim tijdig herkent omgaat met de Wet verbetering Poortwachter uitgevallen medewerkers sneller kunt reïntegreren kosten bespaart. Na deze trainig wordt u persoonlijk begeleid op uw werkplek en kunt u praktijkervaring uitwisselen met vakgenoten. Meer weten? Vraag vrijblijvend een brochure aan of bel voor meer informatie met George Becht, Verzuim-management Nederland BV, Keizerskroon 40, 3353 XP Papendrecht, telefoon (078) 615 06 29/ (06) 535 409 07, e-mail: gbecht@freeler.nl.

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 10