RASA in een uurtje verdiend en alle tijd om het uit te geven. een directeur Onderwijskundige UvA Universiteit van Amsterdam Di STAM twee parttime verkoopadviseurs 1®J(le\ollivli ra ill Zaterdag 25 januari 2003 Bel 071-576 94 76 of www.stopmalaria.nl Selfsupporting Africa wereldculturencentrum RASA is een actief en toonaangevend centrum voor wereldcultuur. Op dit moment ligt de nadruk op niet-westerse muziek. RASA biedt op haar eigen podium een innovatief programma van hoog niveau en stimuleert vernieuwende optredens in Nederland en daarbuiten. Het centrum ondersteunt haar programmering met o.a tentoonstellingen en lezingen. RASA vormt een unieke schakel in het culturele veld in Nederland en is gevestigd in een pas vernieuwd pand in Utrecht. De 20 medewerkers worden bijgestaan door een grote groep oproepkrachten. RASA wordt financieel ondersteund door het rijk, de provincie en de e Utrecht. In verband met het vertrek van de directeur zoekt het bestuur van RASA De functie Als directeur zult u de identiteit van RASA verder moeten ontwikkelen. Daarnaast gaat u onze positie als kwaliteitsinstituut en vernieuwend podium in het culturele veld verder versterken. U geeft leiding aan de organisatie. U bent specifiek verantwoordelijk voor het personeelsbeleid, de marketing en het werven en binden van subsidiegevers. De taken Belangrijke aandachtspunten voor de komende tijd zijn de evaluatie van het functioneren van RASA in programmatisch opzicht. En het maken van een nieuw cultuur-beleidsplan voor de periode 2005-2008. Ook de implementatie van het ingezette veranderingstraject voor de interne organisatie vraagt aandacht. Evenals het aansturen en coachen van medewerkers en het verder uitbouwen van het organisatiebeleid. De eisen U hebt een universitair of daarmee vergelijkbaar opleidingsniveau. Verder hebt u ervaring met de implementatie van veranderingsprocessen. En uiteraard affiniteit of zelfs ervaring met muziek, in het bijzonder met wereldmuziek. U beschikt over leidinggevende ervaring in een enigszins vergelijkbare functie. Het aanbod Bij deze uitdagende functie horen uiteraard goede arbeidsvoorwaarden. Bovendien treft onze nieuwe directeur een organisatie in ontwikkeling aan. De informatie Een uitgebreider functieprofiel is op aanvraag verkrijgbaar. Voor meer informatie kunt u bellen met de heer C.J. van Rooijen, interim-directeur: 030 2330123. De sollicitatie Uw sollicitatiebrief kunt u binnen 14 dagen richten aan: Het bestuur van RASA, t.a.v. de voorzitter: W.J. Raïjmakers, Prinses Marijkelaan 2, 3583 XA in Utrecht. De eerste ronde van gesprekken met kandidaten vindt plaats op 14 en 17 februari Het VSB Fonds zoekt een... (Junior) Projectadviseur NATUUR MILIEU Fulltime functie (deeltijd bespreekbaar, min. 28 uur) r~n~\ die op professionele wijze meewerkt aan de voorbereiding, behandeling en afhandeling van donatie-aanvragen binnen het duster Natuur Milieu die een flexibele en zdfstandige werkhouding heeft en die graag in een klein team zijn unieke bijdrage wil leveren. De nieuwe collega werkt samen met twee vrouwelijke collega's in het duster Natuur Milieu. De activiteiten van het cluster richten zich op Natuur en Milieu in het algemeen en specifiek op de aandachtsgebieden Natuur en Landschap, Mens en Milieu alsmede Dierenopvang en Dierenwelzijn. Vanuit een juniorfase kan verdere ontwikkeling tot project adviseur tegemoet worden gezien. Het salaris zal met die ontwikkding meegroeien; het totale arbeidsvoorwaardenpakket is meer dan markt conform. VSB FONDS Het VSB Fonds is een particu lier vermogensfonds. Gebaseerd op historische doelstellingen is gekozen voor een breed donatie- beleid, met de nadruk op financiële steun aan projecten van algemeen maatschappelijk belang. Het VSB Fonds richt zich op het bevorderen van een leefbare Nederlandse samenleving, met het oog op een duurzame toekomst. Trefwoorden binnen dit beleid zijn participatie en ontplooiing. Vaak gaat het dus om initiatieven die mensen bij de samenleving betrekken. De aandachtsgebieden van het VSB Fonds zijn: zorg en welzijn, kunst en cultuur, sport en vrije tijd, en natuur en milieu. Het VSB Fonds steunt bij voorkeur projecten en activiteiten die voor brede lagen van de samenleving van belang en toe gankelijk zijn. Het VSB Fonds heeft 40 medewerkers in dienst. Jaarlijks ontvangt het Fonds circa 4.000 aanvragen; het donatiebudget bedraagt 30 miljoen euro per jaar. Kerntaken Verzorgen van inhoudelijke, financiële en organisatorische analyses van donatie-aanvragen en voorbereiden van een beslissingsadvies Ondersteunen van de collega's in de (administra tieve) behandeling van donatieverzoeken Ondersteunen van de collega's in het initiëren van projecten, voortvloeiende uit gesignaleerde behoeften en ontwikkelingen in de markt Ondersteunen van de collega's in de cliënt contacten en samenwerkingsverbanden en op den duur ook zelf contacten leggen en onderhouden Deelnemen aan de beleidsvoorbereiding en -ontwikkeling op het gebied van Natuur Milieu Profiel Afgeronde hbo- of universitaire opleiding Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in het veld van Natuur en/of Milieu Maatschappelijk georiënteerd Aantoonbare ervaring in projectmatig werken In staat tot improviseren en creatief zoeken naar oplossingen Initiatiefrijk Sociale, mondelinge en schriftelijke vaardigheden t.b.v. alle interne en externe contacten Sollicitaties met cv graag vóór 10 februari sturen naar: VSB Fonds, mevrouw A.N. Zuidam en mevrouw B.W.M. Massop, Postbus 16, 3500 AA Utrecht. Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met mevrouw Zuidam (030) 230 33 51 en/of mevrouw Massop (030) 230 33 47. Meer informatie over het VSB Fonds kunt u lezen op: www.vsbfonds.nl. ACQUISITIE NAAR AANLEIDING' VAN DEZE ADVERTENTIE WORDT NIET OP PRIJS GESTELD. De Universiteit van Amsterdam kenmerkt zich door een kritisch, creatief en internationaal klimaat, een open sfeer en een sterke betrokkenheid bij stad en samenleving. Daarmee biedt de UvA een inspirerende academische omgeving, waarin staf en studenten hun talenten optimaal kunnen ontwikkelen. circa 22.000 studenten en 5.000 medewerkers 7 faculteiten jaarlijks 7.500 wetenschappelijke publicaties samenwerkingsverband met: Hogeschool van Amsterdam, Freie Universitat Berlin, University College London, New York University Instituut voor de Lerarenopleiding Het Instituut voor de Lerarenopleiding (ILO) is een zelfstandige eenheid die binnen de UvA verantwoordelijk is voor het verzorgen van de eerstegraads opleidingen voor leraren ten behoeve van het voortgezet onderwijs, voor het verrichten van onderzoek en het verzorgen van nascholing. De Taakgroep Onderwijs van het ILO is verantwoordelijk voor het opleidingsprogramma. Voor die taakgroep is het ILO op zoek naar een nieuwe collega Onderwijskunde. Het ILO zoekt een voor 0,8 fte, met de mogelijkheid tot uitbreiding op projectbasis Samen met collega's draagt de onderwijskundige verantwoordelijkheid voor het programma Onderwijskunde, waaronder het verzorgen van het basisprogramma en specialisatiecursussen Onderwijskunde Tevens draagt zij/hij bij aan het programmaonderdeel 'Ontwerpen'. Het begeleiden van lio's, alsmede het ontwikkelen en uitvoeren van assessmentprocedures voor kandidaat-lio's hoort onder meer tot de werkzaamheden. Tot slot zal het uitvoeren van praktijkgericht onderzoek op aanvraag van scholen behoren tot de taken van de nieuwe collega. Kandidaten zijn afgestudeerd in een der Sociale Wetenschappen, bij voorkeur in Onderwijskunde en hebben kennis van en ervaring met het voortgezet onderwijs. Ook ervaring met het opleiden en begeleiden van leraren en ervaring als trainer wordt van kandidaten verwacht. Verder zijn zij op de hoogte van ontwikkelingen op het gebied van ICT in het onderwijs. Kunnen werken in teamverband is belangrijk. Het salaris bedraagt minimaal 2.103,- (schaal 10) en maximaal 3.885,- (schaal 11) bruto per maand bij volledige werktijd. Voor gepromoveerde kandidaten kan het salaris uitlopen tot maximaal schaal 12. Inlichtingen mw. drs. F.M.T. van Alebeek, hoofddocent Onderwijs, telefoon 020-525 1596, e-mail fvanalebeek@ilo.uva.nl. Meer informatie over het ILO kunt u vinden op www.ilo.uva.nl. De volledige beschrijving van deze vacature, inclusief wijze van solliciteren, vindt u op www.uva.nl/vacatures. De sollicitatietermijn sluit op 15 februari a.s. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. TOTAAL WONEN De Stam Wonen is voor haar vestiging in Villa Arena op zoek naar Bent u de enthousiaste en gedreven m/v voor deze uitdaging? De verkoopadviseur die wij zoeken: - is beschikbaar op 3 dagen per week, in ieder geval op zaterdag en op de zon- en feest dagen waarop Villa Arena is geopend; - werkt graag in teamverband maar ook individueel; - is enthousiast en beschikt over een flinke dosis overtuigingskracht; - hecht veel waarde aan service en kwaliteit; - is representatief en heeft bij voorkeur verkoopervaring. Voldoet u aan deze wensen en is uw interesse gewekt? Zend dan uw schriftelijke sollicitatie met CV aan De Stam Wonen, t.a.v. de heer J. v.d. Heuvel, Postbus 4029, 3006 AA Rotterdam. dagb ladbezorgers houden tijd over voor nuttige dingen. Dagbladbezorger worden? Bel gratis 0800 0230 351 of surf naar www.koplopers.com Wil je bij een organisatie werken met een prettige en professionele sfeer? Waar je letterlijk en figuurlijk alle kanten op kunt? En waar je volop kansen krijgt om jezelf te ontplooien? Dan zit je goed bij de ANWB. Bij de ANWB staan we voor mensen klaar op het gebied van vakantie, mobiliteit en vrije tijd. We zijn op allerlei manieren actief. We inspireren via onze boeken, bladen en internet. We geven advies en informatie via onze vestigingen, brochures en per telefoon. We bieden vakanties aan via onze reiswinkels en zorgen zo in alle opzichten voor een 'Goede Reis'. En als er iets mis gaat, dan komen we te hulp. Bovendien staat onze vereniging - met 3,8 miljoen leden - midden in de samenleving en oefent invloed uit bij het oplossen van maatschappelijke vraagstukken. Kortom, de ANWB is een organisatie waar je nooit op uitgekeken raakt. Duizenden malen per dag maakt de divisie Hulpverlening de naam van de ANWB waar als 'redder in nood'. Dit doen we met het verlenen van hulp bij pech (Wegenwacht), hulp bij problemen in het bui tenland (Alarmcentrale) en juridische bijstand in binnen- en buitenland (Rechtshulp). Bereikbaarheid, snelheid van handelen en klanttevredenheid zijn hierbij de belangrijkste uitgangspunten. Waar? Voor de steunpunten in München, Milaan, Lyon en Barcelona. Wat houdt het precies in? De ANWB Alarmcentrale organiseert en coördineert de hulp aan mensen die in het buitenland in de problemen zijn geraakt. Dag en nacht wordt er vanuit heel Europa, maar ook van ver daarbuiten, een beroep gedaan op de Alarmcentrale. Als tijdelijk hulpverlener op een van de steunpunten ben je het telefonische aanspreekpunt voor gestrande Nederlandse vakantiegangers. Samen met je collega's zorg je per melding voor de juiste afhandeling en oplossing. Wat moet je kunnen? Het is belangrijk dat je de taal van het betreffende land goed beheerst. Daarnaast beschik je over een opleiding op mbo- of hbo-niveau. Opleidingen in een autotechnische of toeristische richting zijn een pre. Je hebt ervaring met het wer ken met computers. Je werkt graag met mensen en vindt het leuk om anderen te helpen. Verder kun je snel, zorgvuldig en accuraat werken. Je raakt niet snel in paniek en werken in een drukke omgeving schrikt je niet af. Je bent bereid om onregelmatig te werken en je bent fulltime beschikbaar in de periode april/mei tot en met augustus/september. Meer weten? Op 14 en 15 februari organiseert de ANWB Alarmcentrale informatiedagen voor geïnteresseerde kan didaten. Meld je aan (bijvoorbeeld in je sollicitatiebrief) om een kijkje achter de schermen te nemen. Ook zijn er deze dag collega's van de steunpunten aanwezig die vragen kunnen beantwoorden. Kijk voor meer informatie over de functie op anwb.nl of bel tijdens kantooruren naar 070 - 314 7444. Solliciteren? Schrijf dan een brief met c.v. naar: ANWB Hulpverlening Afdeling HV/HRM/Werving en Selectie Postbus 93200 2509 BA Den Haag Mailen kan natuurlijk ook: hvws@anwb.nl Als hulpverlener start je met een interne opleiding, waarna je in een enthousiast team van collega's komt te werken. Het gaat om tijdelijke contracten tussen de drie en vijf maanden.

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 9