BELJON - WESTERTERP Dienstverlening verbeteren is mooi, als de mensen maar weten hoe. iRaad van Bestuur jtefeuille patiëntenzorg de\s »l LsL i«.i ii t Zaterdag 25 januari 2003 113 Wegens benoeming elders van de heer M A. jmkamp ontstaat de vacature van Tezamen met het andere lid van.de Raad van Bestuur (porte feuille algemene zaken) bestuurt u betziekenhuis collegiaal, Het voorzitterschap wisselt jaarlijks. Wij vragen U bent een medicus, bekend met het algemene ziekenhuis, en u beschikt over de volgende eigenschappen: analytisch. Initiatiefrijk on besluitvaardig overtuigend en vasthoudend. omgevingsbewust en ondernemend een hoog bindend vermögen, intern en extern. Wij bieden U kunt rekenen op een functie in ei vvolledig vernieuwd ziekenhuis, korte lijnen en een informele sfeer veel aandacht voor de kernfunctie: 7x 24 uurs acute zorg voortdurende zorgvernieuwing op organisatorisch en technologischgebied. Uw arbeidsvoorwaarden zijn conform de nieuwe NVZD-regeiing. Desgewenst is een 80% dienstverband bespreekbaar. Uw reactie Uw sollicitatie richt u voor 15 februari a.s. aart de heer H.J. Schroder, Voorzitter RvT, p/a ziekenhuis Bethesda, Postbus 30.000, 7900 RA Hoogeveen. Als. u eerst nog meer wilt weten, kunt u bellen met hem, telefoon (0528) 27 74 19, öf met de heer G. Aukema, lid RvB, telefoon (0528) 28 65 95, privé (0528) 27 27 25. De eerste gespreksronde vindt plaats op 10 en 11 maart a.s. Een assessment behoort tot de mogelijkheden. Ziekenhuis Bethesda in Hoogeveen is een algemeen ziekenhuis met een sterke regionale functie in Midden- en Zuid-Drenthe. Jaarlijks worden er ruim 12.000 patiënten opgenomen; daarnaast vinden er 90.000 poliklinische onderzoeken plaats. Het onlangs volledig vernieuwde ziekenhuis heeft een capaciteit van 272 bedden. De basis- en 1600 fte) werken samen aan optimale patiënten- samenwerking met de ziekenhuizen, de huisartsen en de thuiszorg in de regio en met het naastgelegen verpleeghuis Weidesteyn. -ZgjgV K KAMPEN Kampen is een nieuw gevormde gemeente met bijna 50.000 inwoners die de komende jaren voor veel uitdagingen staat. De organisatie wil open, toegankelijk en communicatief zijn naar de burgers en naar de medewerkers. Een organisatie met kansrijke mogelijkheden, waar het prettig werken is en waar professioneel gewerkt wordt. De gemeentelijke organisatie, met 470 medewerkers, bestaat uit de sectoren Inwoners, Middelen en Grondgebied. De afdeling Bestuurlijke Juridische Zaken maakt deel uit van de sector Middelen en vervult zowel op concern- als sectorniveau dienstverlenende taken voor het bestuur en de ambtelijke organisatie op het gebied van openbare orde en veiligheid, communicatiebeleid, secretariële bestuursondersteuning en juridische zaken. De arbeids voorwaarden zijn uitstekend. Voor meer info zie: www.kampen.nl Beleidsmedewerker Juridische Zaken U adviseert de vaksectoren in complexe juridische zaken en vertaalt ontwikkelingen op juridisch gebied in operationeel beleid. U adviseert daarbij tevens ten behoeve van grotere gemeentelijke projecten op het gebied van R.O. U treedt op als vertegenwoordiger van het gemeentebestuur in bestuurs- en privaatrechtebjke procedures. U heeft een proactieve integrale aanpak, participeert in het opstellen van planvoorschriften en bevordert de voort gang van procedures. U heeft een brede advieservaring, zowel op publiek- als privaatrechtelijk gebied, bij voorkeur in een gemeentelijke organisatie. U bent een daadkrachtige, klantgerichte en communicatief sterke persoonlijk heid die snel vertrouwen weet te scheppen. U heeft een academische opleiding en enkele jaren relevante werk ervaring. Het betreft een schaal 11 functie, max 3973,-. Beljon Westerterp is een bureau voor recruitment en personal development. Ken merkend voor ons is oprechte aandacht voor mensen, wensen en ambities. Op basis van gelijkwaardigheid streven wij naar duurzame relaties. Plezier in werken en benutten van kwaliteit zijn daarbij uit gangspunten. Amsterdam Joop Geesinkweg 911 1096 AZ, tel. (020) 561 79 56 Groningen Laan Corpus den Hoorn 108, 9728 JR, tel. (050) 520 62 22 Heerenveen K.R. Poststraat 91/2, 8441 EN, tel. (0513) 65 61 66 Utrecht Kobaltweg 39, 3542 CE, tel'. (030) 247 00 99 Zwolle Burg. Roelenweg 32a, 8021 EW, tel. (038) 425 09 49 Reageer via onze website of stuur uw brief cv t.a.v. dhr. H.C. Adelerhof, Zwolle, erco.adelerhof@beljon.westerterp.nl. Vervolgens ontvangt u informatie over de procedure. Een assessment center of psychologisch onderzoek kan hiervan deel uitmaken. De functie staat open voor vrouwen en mannen. www.beljon.westerterp.nl RECRUITMENT EN PERSONAL DEVELOPMENT Als een onderneming de lat hoger legt, hebben mede werkers vaak een zetje nodig. Concrete handvatten om aan de slag te kunnen. Extra kennis en vaardigheden. Naast natuurlijk heldere communicatie over de plannen. Als organisatie-bouwers helpen we u daarbij een essentië le stap verder. Met een trainings- en coachingstraject bijvoorbeeld. Of een interimmanager die een cruciale beweging in gang zet. Ook weer met de nadruk op 'bij voorbeeld'. Want het is onze gewoonte om eerst goed te luisteren, kritisch mee te denken op strategisch niveau. Om dan de praktische vertaalslag naar uw organisatie en mensen te maken. Wat daarbij ook nodig is: een integrale veranderstrategie, werving selectie, bemiddeling van interimmanagers en -specialisten, training coaching, of een combinatie daarvan. FunktieMediair biedt een uitzon derlijk brede HRM-dienstverlening. Met als doel een voortdurende afstemming van uw organisatie en mensen op uw plannen en ambities. Leidraad daarbij is onze PeopleFirst-filosofie. Geïnteresseerd? Kijk op www.funktiemediair.nl of bel voor een afspraak met een van onze vestigingen. change innovation interim management staff recruitment assessment training coaching *P*%lediair f ORGANISATIE-BOUWERS AMSTERDAM (020)504 20 20 ARNHEM (026)355 73 00 ROTTERDAM (010)206 62 22 Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Aanreiken van goede faciliteiten. De Directie Arbeidsveiligheid en -gezondheid (A&G) is verantwoor delijk voor het beleid van SZW ten aanzien van de veiligheid en gezondheid van de werknemers. Hoofd afdeling Werk en Producten v/m De afdeling Werk en Producten (W&P) ontwikkelt beleid en norm stelling voor arbeidsbescherming t.a.v. gevaarlijke stoffen en voor de veiligheids- en gezondheidsaspecten van de constructie en het gebruik van machines èn gereedschap. Binnen deze afdeling bent u in brede zin verantwoordelijk voor de kwaliteit van geleverde pro ducten. Met oog voor resultaatgericht functioneren en kwaliteits borging stuurt en vertegenwoordigt u de afdeling. U vertaalt het directieplan A&G in programmering en taakverdeling binnen de afdeling, stelt prioriteiten en speelt in op ad-hoc vragen van de ambtelijke en politieke leiding. Ook bent u lid van het manage mentteam. Dit vraagt van u een academisch werk- en denkniveau (liefst in natuurwetenschappelijke richting, met affiniteit in stoffen en/of techniek), kennis van en ervaring met één of meer kerntaken van SZW en in het bijzonder de arbeidsbescherming, alsmede affini teit met internationale (met name EU-)beleidsontwikkeling. U bent een stressbestendig, communicatief vaardig en resultaatgericht manager. Bovendien bent u in staat professionals op enthousiasme rende wijze aan te sturen en nieuwe werkwijzen te introduceren binnen de afdeling. Een veiligheidsonderzoek door de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst/AIVD en - mogelijk - een assess- mentonderzoek maken deel uit van de sollicitatieprocedure. Het salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, maximaal 6.090,88 bruto per maand op basis van een 36-urïge werkweek. Informatie: de heer R. Feringa, directeur A&G, telefoon 070-3335022. Vacaturenummer: 35/02-07/VK. Uitgebreide functie-informatie vindt u op www.szw.nl Meer weten of reageren? Voor een informatiepakket belt u 070-3334784. Uw brief en c.v. kunt u binnen 14 dagen, o.v.v. het betreffende vac.nr., sturen naar het ministerie van SZW, directie PO&I, t.a.v. mevrouw L. Kotan-Ercul, kamer C3-I0, postbus 90801, 2509 LV Den Haag. De secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder mogelijkheden voor flexibele werktijden, kinderopvang en oudeschapsverlof, zijn bij SZW prima geregeld. Ook is het ministerie uitstekend bereikbaar per openbaar vervoer. Bij SZW krijgen arbeidsgehandicapten, allochtonen en vrouwen voorrang bij gelijke geschiktheid. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Werken bij het Als je verder denkt Je bent altijd betrokken bij SZW. De werkgelegenheid in ons land bevorderen. Door middel van wetgeving een inkomensvoorziening veiligstellen voor iedereen die onvrijwillig zonder werk is - SZW zorgt ervoor. Een verantwoordelijkheid die flink wat van onze organisatie vergt. Wij zijn op zoek naar collega's die gericht zijn op het behalen van resultaten en gevoel hebben voor de maatschappelijke omgeving. Het Bureau Secretaris-Generaal (BSG) heeft als missie het inhou delijk, logistiek en secretarieel ondersteunen van de politieke leiding, de Secretaris Generaal (SG) en plv. SG bij het realiseren van de bestuurlijke en organisatorische sturing van het SZW- beleid en de SZW-organisatie. Afdelingshoofd Bureau Secretaris-Generaal v/m De afdeling Coördinatie Departementale Stukken (CDS), onderdeel van BSG, heeft een control-taak wat betreft inkomende en uitgaande stukken van de politieke leiding, verzorgt contacten met het parle ment en de ministerraad, en draagt bij aan beleids ontwikkeling. U geeft binnen het Bureau SG leiding aan de afdelïngsmedewerkers, bent lid van het managementteam en geeft concrete invulling aan de genoemde control-taak. Ook voert u de logistieke regie over de uitgaande stukken van de politieke leiding (o.a. naar het parlement) en onderhoudt u contacten met betrokkenen.Verwacht wordt dat u een opleiding op HBO- niveau hebt afgerond en naast een goed gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen over de nodige expertise beschikt t.a.v. beleids- en logistieke processen. Andere kwaliteiten: goede uitdrukkingsvaardigheid (ook op schrift), sterk in het managen van mensen én (de voortgang van) processen, en een prima teamplayer. Bovendien bent u resultaatgericht, omgevingsbewust en overtuigend. Een veiligheidsonderzoek door de Algemene Inlichtingen- en Veilig heidsdienst/AIVD en - mogelijk - een assessmentonderzoek maken deel uit van de sollicitatieprocedure. Het salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, maximaal 3.935,93 bruto per maand, op basis van een 36-urige werkweek. Een uitloop naar maximaal 4.472,57 bruto per maand behoort tot de mogelijkheden. Infor matie: de heer A.J.D. van Laar, directeur BSG, telefoon 070-3334711. Vacaturenummer: 42/02-07/VK.

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 7