BELJON - WESTERTERP
Dienstverlening
verbeteren
is mooi,
als de mensen
maar weten hoe.
iRaad van Bestuur
jtefeuille patiëntenzorg
de\s »l LsL i«.i ii t
Zaterdag 25 januari 2003
113
Wegens benoeming elders van de heer M A. jmkamp ontstaat
de vacature van
Tezamen met het andere lid van.de Raad van Bestuur (porte
feuille algemene zaken) bestuurt u betziekenhuis collegiaal,
Het voorzitterschap wisselt jaarlijks.
Wij vragen
U bent een medicus, bekend met het algemene ziekenhuis,
en u beschikt over de volgende eigenschappen:
analytisch. Initiatiefrijk on besluitvaardig
overtuigend en vasthoudend.
omgevingsbewust en ondernemend
een hoog bindend vermögen, intern en extern.
Wij bieden
U kunt rekenen op een functie in ei
vvolledig vernieuwd ziekenhuis,
korte lijnen en een informele sfeer
veel aandacht voor de kernfunctie: 7x 24 uurs acute zorg
voortdurende zorgvernieuwing op organisatorisch en
technologischgebied.
Uw arbeidsvoorwaarden zijn conform de nieuwe NVZD-regeiing.
Desgewenst is een 80% dienstverband bespreekbaar.
Uw reactie
Uw sollicitatie richt u voor 15 februari a.s. aart de heer
H.J. Schroder, Voorzitter RvT, p/a ziekenhuis Bethesda, Postbus
30.000, 7900 RA Hoogeveen. Als. u eerst nog meer wilt weten,
kunt u bellen met hem, telefoon (0528) 27 74 19, öf met de heer
G. Aukema, lid RvB, telefoon (0528) 28 65 95, privé (0528) 27 27 25.
De eerste gespreksronde vindt plaats op 10 en 11 maart a.s.
Een assessment behoort tot de mogelijkheden.
Ziekenhuis Bethesda
in Hoogeveen is een
algemeen ziekenhuis met
een sterke regionale
functie in Midden- en
Zuid-Drenthe. Jaarlijks
worden er ruim 12.000
patiënten opgenomen;
daarnaast vinden er
90.000 poliklinische
onderzoeken plaats.
Het onlangs volledig
vernieuwde ziekenhuis
heeft een capaciteit van
272 bedden. De basis- en
1600 fte) werken samen
aan optimale patiënten-
samenwerking met de
ziekenhuizen, de
huisartsen en de
thuiszorg in de regio en
met het naastgelegen
verpleeghuis Weidesteyn.
-ZgjgV K
KAMPEN
Kampen is een nieuw gevormde gemeente met bijna 50.000 inwoners die de komende jaren voor veel uitdagingen
staat. De organisatie wil open, toegankelijk en communicatief zijn naar de burgers en naar de medewerkers. Een
organisatie met kansrijke mogelijkheden, waar het prettig werken is en waar professioneel gewerkt wordt. De
gemeentelijke organisatie, met 470 medewerkers, bestaat uit de sectoren Inwoners, Middelen en Grondgebied. De
afdeling Bestuurlijke Juridische Zaken maakt deel uit van de sector Middelen en vervult zowel op concern- als
sectorniveau dienstverlenende taken voor het bestuur en de ambtelijke organisatie op het gebied van openbare
orde en veiligheid, communicatiebeleid, secretariële bestuursondersteuning en juridische zaken. De arbeids
voorwaarden zijn uitstekend. Voor meer info zie: www.kampen.nl
Beleidsmedewerker Juridische Zaken
U adviseert de vaksectoren in complexe juridische zaken en vertaalt ontwikkelingen op juridisch gebied in
operationeel beleid. U adviseert daarbij tevens ten behoeve van grotere gemeentelijke projecten op het gebied van
R.O. U treedt op als vertegenwoordiger van het gemeentebestuur in bestuurs- en privaatrechtebjke procedures. U
heeft een proactieve integrale aanpak, participeert in het opstellen van planvoorschriften en bevordert de voort
gang van procedures. U heeft een brede advieservaring, zowel op publiek- als privaatrechtelijk gebied, bij voorkeur
in een gemeentelijke organisatie. U bent een daadkrachtige, klantgerichte en communicatief sterke persoonlijk
heid die snel vertrouwen weet te scheppen. U heeft een academische opleiding en enkele jaren relevante werk
ervaring. Het betreft een schaal 11 functie, max 3973,-.
Beljon Westerterp is een
bureau voor recruitment en
personal development. Ken
merkend voor ons is oprechte
aandacht voor mensen, wensen
en ambities. Op basis van
gelijkwaardigheid streven wij
naar duurzame relaties.
Plezier in werken en benutten
van kwaliteit zijn daarbij uit
gangspunten.
Amsterdam Joop Geesinkweg 911
1096 AZ, tel. (020) 561 79 56
Groningen Laan Corpus den Hoorn 108,
9728 JR, tel. (050) 520 62 22
Heerenveen K.R. Poststraat 91/2,
8441 EN, tel. (0513) 65 61 66
Utrecht Kobaltweg 39,
3542 CE, tel'. (030) 247 00 99
Zwolle Burg. Roelenweg 32a,
8021 EW, tel. (038) 425 09 49
Reageer via onze website of stuur uw brief cv t.a.v. dhr. H.C. Adelerhof, Zwolle, erco.adelerhof@beljon.westerterp.nl.
Vervolgens ontvangt u informatie over de procedure. Een assessment center of psychologisch onderzoek kan hiervan
deel uitmaken. De functie staat open voor vrouwen en mannen.
www.beljon.westerterp.nl
RECRUITMENT EN PERSONAL DEVELOPMENT
Als een onderneming de lat hoger legt, hebben mede
werkers vaak een zetje nodig. Concrete handvatten om
aan de slag te kunnen. Extra kennis en vaardigheden.
Naast natuurlijk heldere communicatie over de plannen.
Als organisatie-bouwers helpen we u daarbij een essentië
le stap verder. Met een trainings- en coachingstraject
bijvoorbeeld. Of een interimmanager die een cruciale
beweging in gang zet. Ook weer met de nadruk op 'bij
voorbeeld'. Want het is onze gewoonte om eerst goed te
luisteren, kritisch mee te denken op strategisch niveau.
Om dan de praktische vertaalslag naar uw organisatie en
mensen te maken. Wat daarbij ook nodig is: een integrale
veranderstrategie, werving selectie, bemiddeling van
interimmanagers en -specialisten, training coaching, of
een combinatie daarvan. FunktieMediair biedt een uitzon
derlijk brede HRM-dienstverlening. Met als doel een
voortdurende afstemming van uw organisatie en
mensen op uw plannen en ambities. Leidraad daarbij is
onze PeopleFirst-filosofie.
Geïnteresseerd? Kijk op www.funktiemediair.nl of bel
voor een afspraak met een van onze vestigingen.
change innovation
interim management staff
recruitment assessment
training coaching
*P*%lediair
f ORGANISATIE-BOUWERS
AMSTERDAM (020)504 20 20
ARNHEM (026)355 73 00
ROTTERDAM (010)206 62 22
Ministerie van Sociale Zaken
en Werkgelegenheid
Aanreiken
van goede
faciliteiten.
De Directie Arbeidsveiligheid en -gezondheid (A&G) is verantwoor
delijk voor het beleid van SZW ten aanzien van de veiligheid en
gezondheid van de werknemers.
Hoofd afdeling Werk en
Producten v/m
De afdeling Werk en Producten (W&P) ontwikkelt beleid en norm
stelling voor arbeidsbescherming t.a.v. gevaarlijke stoffen en voor
de veiligheids- en gezondheidsaspecten van de constructie en het
gebruik van machines èn gereedschap. Binnen deze afdeling bent u
in brede zin verantwoordelijk voor de kwaliteit van geleverde pro
ducten. Met oog voor resultaatgericht functioneren en kwaliteits
borging stuurt en vertegenwoordigt u de afdeling. U vertaalt het
directieplan A&G in programmering en taakverdeling binnen de
afdeling, stelt prioriteiten en speelt in op ad-hoc vragen van de
ambtelijke en politieke leiding. Ook bent u lid van het manage
mentteam. Dit vraagt van u een academisch werk- en denkniveau
(liefst in natuurwetenschappelijke richting, met affiniteit in stoffen
en/of techniek), kennis van en ervaring met één of meer kerntaken
van SZW en in het bijzonder de arbeidsbescherming, alsmede affini
teit met internationale (met name EU-)beleidsontwikkeling. U bent
een stressbestendig, communicatief vaardig en resultaatgericht
manager. Bovendien bent u in staat professionals op enthousiasme
rende wijze aan te sturen en nieuwe werkwijzen te introduceren
binnen de afdeling. Een veiligheidsonderzoek door de Algemene
Inlichtingen- en Veiligheidsdienst/AIVD en - mogelijk - een assess-
mentonderzoek maken deel uit van de sollicitatieprocedure. Het
salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, maximaal
6.090,88 bruto per maand op basis van een 36-urïge werkweek.
Informatie: de heer R. Feringa, directeur A&G, telefoon 070-3335022.
Vacaturenummer: 35/02-07/VK.
Uitgebreide functie-informatie vindt u op www.szw.nl
Meer weten of reageren?
Voor een informatiepakket belt u 070-3334784. Uw brief en c.v.
kunt u binnen 14 dagen, o.v.v. het betreffende vac.nr., sturen naar het
ministerie van SZW, directie PO&I, t.a.v. mevrouw L. Kotan-Ercul,
kamer C3-I0, postbus 90801, 2509 LV Den Haag. De secundaire
arbeidsvoorwaarden, waaronder mogelijkheden voor flexibele
werktijden, kinderopvang en oudeschapsverlof, zijn bij SZW prima
geregeld. Ook is het ministerie uitstekend bereikbaar per openbaar
vervoer. Bij SZW krijgen arbeidsgehandicapten, allochtonen en
vrouwen voorrang bij gelijke geschiktheid. Acquisitie naar aanleiding
van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Werken bij het Als je verder denkt
Je bent altijd betrokken bij SZW.
De werkgelegenheid in ons land bevorderen. Door middel
van wetgeving een inkomensvoorziening veiligstellen voor
iedereen die onvrijwillig zonder werk is - SZW zorgt
ervoor. Een verantwoordelijkheid die flink wat van onze
organisatie vergt. Wij zijn op zoek naar collega's die
gericht zijn op het behalen van resultaten en gevoel
hebben voor de maatschappelijke omgeving.
Het Bureau Secretaris-Generaal (BSG) heeft als missie het inhou
delijk, logistiek en secretarieel ondersteunen van de politieke
leiding, de Secretaris Generaal (SG) en plv. SG bij het realiseren
van de bestuurlijke en organisatorische sturing van het SZW-
beleid en de SZW-organisatie.
Afdelingshoofd Bureau
Secretaris-Generaal v/m
De afdeling Coördinatie Departementale Stukken
(CDS), onderdeel van BSG, heeft een control-taak
wat betreft inkomende en uitgaande stukken van de
politieke leiding, verzorgt contacten met het parle
ment en de ministerraad, en draagt bij aan beleids
ontwikkeling. U geeft binnen het Bureau SG leiding
aan de afdelïngsmedewerkers, bent lid van het
managementteam en geeft concrete invulling aan de
genoemde control-taak. Ook voert u de logistieke
regie over de uitgaande stukken van de politieke leiding
(o.a. naar het parlement) en onderhoudt u contacten met
betrokkenen.Verwacht wordt dat u een opleiding op HBO-
niveau hebt afgerond en naast een goed gevoel voor politieke
en bestuurlijke verhoudingen over de nodige expertise beschikt
t.a.v. beleids- en logistieke processen. Andere kwaliteiten: goede
uitdrukkingsvaardigheid (ook op schrift), sterk in het managen van
mensen én (de voortgang van) processen, en een prima teamplayer.
Bovendien bent u resultaatgericht, omgevingsbewust en overtuigend.
Een veiligheidsonderzoek door de Algemene Inlichtingen- en Veilig
heidsdienst/AIVD en - mogelijk - een assessmentonderzoek maken
deel uit van de sollicitatieprocedure. Het salaris bedraagt, afhankelijk
van opleiding en ervaring, maximaal 3.935,93 bruto per maand,
op basis van een 36-urige werkweek. Een uitloop naar maximaal
4.472,57 bruto per maand behoort tot de mogelijkheden. Infor
matie: de heer A.J.D. van Laar, directeur BSG, telefoon 070-3334711.
Vacaturenummer: 42/02-07/VK.