adrenaline laat je. stromen •I*- Vol L«L ivi ut GSJ PERSONEELSFUNCTIONARIS (M/V) Projectmanager v/m Leiden Zaterdag 25 januari 2003 GSj Lmdenhout is een multi functionele organisatie voor de jeugdzorg met als werk gebied Gelderland-Noord en -Midden. Er werken ongeveer 700 medewerkers, verdeeld over verschillende locaties in drie regio's. Het Centraal Kantoor is gevestigd in Arnhem. GSJ Lindenhout biedt opvang, preventieve, ambulante, (semH residentiële hulp verlening en pleegzo^dan jeugdigen en hun gezinnen in probleemsituaties. Tevens wordt opvang van alleenstaande minderjarige asielzoekers (AMA's) verzorgd in Nijmegen, Arnhem en Ede/Wageni ngen. I Het team van de afdeling P&O van het Centraal Kantoor in Arnhem bestaat, naast een hoofd P&O, uit drie personeelsfunctionarissen, twee administratieve krachten en een arbofunctionaris. De afdeling ondersteunt de integraal leidinggevenden bij het ontwik kelen en uitvoeren van het personeels- en organisatiebeleid op strategisch, tactisch en operationeel niveau. De afdeling P&O heeft een flink aantal plannen en ambities voor de komende jaren. Wegens vertrek van één van de medewerkers zoeken wij op korte termijn een enthousiaste voor 32-36 uur per week (88,89%-100%) Functie-informatie: De personeelsfunctionaris vervult een allround personeelsfunctie ten behoeve van één van de regio's van GSJ Lindenhout. Hierbij werkt hij/zij samen met de regiomanager en de unitmanagers van de verschillende hulpverleningsvarianten. Het betreft een zelfstandige functie die mogelijkheden biedt tot vakinhoudelijke groei binnen een mensgerichte organisatie. Hoofdactiviteiten zijn o.a.: adviseren en ondersteunen van leidinggevenden bij alle operationele vraagstukken betreffende in-, door- en uitstroom van medewerkers en bij het vertalen van beleid naar de regio; signaleren van de behoefte aan nieuwe beleidsinitiatieven en/of-instrumenten; een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van P&O-beleid en dit vertalen in instrumenten, richtlijnen en procedures op regionaal of organisatieniveau; leveren van managementinformatie, analyseren hiervan en deze voorzien van een toelichting of advies aan leidinggevenden; informatie geven aan leidinggevenden en medewerkers over arbeidsvoorwaarden, arbeidsrechtelijke zaken en personele regelingen. Functie-eisen: een bij de functie passende opleiding op minimaal HBO-niveau, aangevuld met enige jaren relevante werkervaring; een actieve houding, gericht op service, professionele deskundigheid en willen (blijven) leren; overtuigingskracht, adviesvaardigheden, organisatiesensitiviteit alsmede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden; gezien de verspreide ligging van de locaties is het ter beschikking hebben van een auto wenselijk. Arbeidsvoorwaarden: arbeidsvoorwaarden conform de CAO-Jeugdhulpverlening; salariëring behorende bij de functie van personeelsfunctionaris, salarisschaal 9 (minimaal 1.980,86 en maximaal 2.958,52 bruto per maand bij een fulltime dienstverband); na een jaarcontract wordt bij gebleken geschiktheid een vaste aanstelling geboden; een goed pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder studiefaciliteiten, een spaarloonregeling, een pc-privéregeling, een vergoedingsregeling kosten kinder opvang en aantrekkelijke collectieve verzekeringen. Informatie en sollicitatie: Voor nadere informatie over de functie kunt u contact opnemen met mevrouw E. Giesbers, hoofd Personeel Organisatie, telefoon (026) 354 33 53. Nadere informatie over GSJ Lindenhout is te vinden op www.gsjlindenhout.nl. Uw schriftelijke sollicitatié! kunt u, vergezeld van een c.v., tot uiterlijk 10 februari a.s. richten aan: GSJ Lindenhout, t.a.v. mevrouw E. Giesbers, Postbus 332, 6800 AH Arnhem. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Beleid Projecten Wij vragen Wij bieden De Dienst Bouwen Wonen is één van de gemeentelijke diensten en kent vijf sectoren: Stadsontwikkeling, Het Ontwikkelingsbedrijf, Wonen, Economische Zaken en Bedrijfsvoering. Samen zijn zij in onze historische stad verant woordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het beleid en algemene dienstverlening op het terrein van bouwen, wonen en economie. Of het nu gaat om het verlenen van sloop- en bouwvergunningen, het maken van bestemmings plannen, beleid voor volkshuisvesting of monumentenzorg, Bouwen Wonen is erbij betrokken. Ook het toekennen van subsidies, het aantrekken van bedrijven en het verwerven, exploiteren en uitgeven van onroerend goed ten behoeve van de stedelijke ontwikkeling zijn zaken die plaatsvinden bij d^ dienst Bouwen Wonen. Wil jij hier ook een bijdrage aan leveren en werken in een dynamische organisatie die gekenmerkt wordt door afwisseling en veelzijdig heid? Dan hebben wij misschien wel een functie voor jel De afdeling Beleid Projecten is verantwoordelijk voor het formuleren en evalueren van het beleid dat bijdraagt aan een optimaal woonmilieu. Het gaat hier om de beleidsterreinen volkshuisvesting, monumenten, archeologie en (duurzaam) bouwen. Daarnaast zorgt de afdeling voor het coördineren van, veelal dienstbrede, projecten. Omdat de ontwikkelingen niet stilstaan en er volop gebouwd moet worden zijn wij op zoek naar een Als projectmanager zorg je voor een tijdige, effectieve en efficiënte realisering van complexe, multidisciplinaire (woning)bouwprojecten. Een relevante HBO-opleiding (bijvoorbeeld Bouwkunde) en ervaring met het aansturen van een projectorganisatie. Je resultaatgerichte instelling, goede sociale, communicatieve en leidinggevende vaardigheden helpen je bij het bereiken van je doelen. Verder kun je stevig onderhandelen en je standpunten voor het voetlicht brengen, zonder voorbij te gaan aan de ambtelijke en bestuurlijke verhoudingen. Je creativiteit en vernieuwende ideeën geven de organisatie een extra impuls. Een boeiende functie in een organisatie die in beweging is. Bij deze functie hoort een salaris van maximaal 3.752,- bruto per maand (schaal 11, bij 34 uur per week). Verder bieden wij je prima studiefaciliteiten, een eindejaarsuitkering van 2,75% en de mogelijkheid je werktijden flexibel in te delen. Ook kun je gebruik maken van de regelingen voor gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, bedrijfsfitness en de aan- en verkoop van vakantiedagen. Tevens kent de gemeente Leiden de mogelijkheid tot het afsluiten van een spaarloonregeling en ben je voor je ziektekosten verzekerd bij het IZA. Je pensioen is ondergebracht bij het Algemeen Burgerlijk Pensioen fonds, waarbij het tevens mogelijk is extra pensioen op te bouwen. Aangezien de gemeente Leiden de mobiliteit van haar ambtenaren wil bevorderen, krijg je een aanstelling in algemene dienst. Tevens vindt de gemeente dat haar personeels bestand een afspiegeling zou moeten zijn van de verschillende groepen in de samenleving. Vandaar dat vrouwen, leden van etnische minderheidsgroepen en minder-validen nadrukkelijk uitgenodigd worden te solliciteren. Als je meer wilt weten over de functie, kunt je contact opnemen met Angid Pons, hoofd van de afdeling Beleid Projecten. Zij is te bereiken onder telefoonnummer 071 - 516 58 16. Je sollicitatie kun je binnen drie weken sturen aan de Gemeente Leiden, dienst Bouwen Wonen, afdeling P&O, ter attentie van Debbie Helaha, Postbus 9100, 2300 PC Leiden, onder vermelding van vacaturenummer BOWO 03.003. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Dienst Bouwen en Wonen Bloed maakt dat je adrenaline overal kan stromen. Bij Sanquin is bloed ons werk. Als not-for-profitorganisatie verzorgen wij de bloedvoorziening van Nederland. Van afname bij donoren tot het testen, verwerken en verspreiden onder de ziekenhuizen. Ook doen we hoogwaardig onderzoek en ontwikkelen levensbelangrijke medicijnen. Bloed is leven, en werken met leven vraagt om alertheid en doorzettingsvermogen. Dus laat je adrenaline stromen, bij Sanquin. HRM-adviseur voor Sanquin Bloedbank Regio Zuidwest, locatie Leiden De integratie van twee bloedbanken tot een nieuwe bloedbank is voor onze regio Zuidwest een van de belangrijkste aan dachtspunten. Dit betekent hard werken en harmoniseren binnen en buiten onze afdeling. Momenteel zijn wij in Leiden gevestigd, maar wij verwachten over drie jaar in afgeslankte vorm naar onze hoofdvestiging in Rotterdam te verhuizen. In deze functie voor een jaar vormt het ondersteunen en adviseren van managers en afdelingshoofden bij de uitvoering van het HRM- beleid de kern van je dagtaak. Weet je vakmatig waar je het over hebt en ben je in staat dat goed over te brengen? Sta je met beide benen op de grond en hou je van aanpakken? Heb je gevoel voor administratie, kun je verschillen overbruggen en vind je harmoniseren een uitdaging? Dan is dit de baan voor je. Een HBO-studie op HRM-gebied is je basis, met daarbij minimaal drie jaar ervaring, liefst binnen de gezondheidszorg. Je combi neert inhoudelijke deskundigheid met organisatorische en communicatieve kwaliteiten. Klantgericht, nauwkeurig, flexibel en oplettend... dat zijn jouw beste karaktereigenschappen. Stressbestendigheid en goed kunnen samenwerken zijn eveneens noodzakelijk. Ben je bovendien in staat creatief bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van onze afdeling? Dan bieden we je een boeiende 36-uursfunctie, met de mogelijkheid om 4x9 uur te werken! Reageren De heer A.J. Zimmermann, HRM-manager, 06-20407263, geeft je graag meer informatie. Je sollicitatie met c.v. en vermelding van vacaturenummer 02.070 zien we graag binnen tien dagen tegemoet: Sanquin Bloedbank Regio Zuidwest, t.a.v. de heer A.J. Zimmermann, HRM-manager, Postbus 23370, 3001 KJ Rotterdam. Bezoek ook onze website www.sanquin.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Sanquin werk met leven Stichting SURF is de samenwerkings organisatie van het Nederlandse hoger onderwijs en onderzoek op het gebied van ICT. De universiteiten, het hoger beroepsonderwijs, researchinstellingen en bibliotheken werken samen met SURF aan innovatie en ontwikkeling van infor matie- en communicatietechnologietoe passingen. De werkmaatschappij SURFnet bv is de toegangspoort tot het internet voor het Nederlandse hoger onderwijs en onder zoek. Via dochteronderneming SURFdiensten bv profiteert het hoger onderwijs van aantrekkelijke software- en hardwarehcentles. Binnen Stichting SURF onderscheiden we drie bestuurlijke platforms; Hel Platform ICT en Onderzoek beoogt op het gebied van wetenschap pelijke informatievoorziening projecten tussen en binnen de instellingen te sti muleren. Speerpunten zijn daarbij het moderniseren van de Informatiehuis houding van instellingen voor wat betreft hun wetenschappelijke output en de (internationale) auteursrechtenpro- blematiek. Als tweede aandachtsgebied richt het platform zich op e-science waarbij de 'grid'-technoiogie centraal Het Platform ICT en Onderwijs richt zich op het entameren van innova tieve onderwijsprojecten binnen univer siteiten en hogescholen, in samenwer king met externe partijen. Daarnaast houdt het platform zich bezig met ken nisontwikkeling en -uitwisseling binnen de instellingen via bijeenkomsten en een speciale website, Edusite (www.edusite.nl). Het Platform ICT en Organisatie heeft zich van oudsher beziggehouden met de ondersteunende beleidsproces sen op het gebied van management en beheer binnen de instellingen. De afge lopen jaren zijn authenticatie en infor matiebeveiliging belangrijke onderwer pen geworden',■waarbij samenwerking en standaardisatie onmisbaar is. Nieuw in de plannen van SURF is de ontwikke ling van een interface voor (student)gegevensuitwisseling. De beleidsvoorbereiding en -uitvoering vindt plaats op het bureau van Stichting SURF in het centrum van Utrecht, waar ca. twintig personen werkzaam zijn. Meer informatie is opgenomen op de website van Stichting SURF (www.surf.nl). Uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van curriculum vitae, voor één van deze vacatures kunt u richten "aan: Stichting SURF t.a.v. prof.dr. W.B.G. Liebrand, directeur Leidseveer 35 Postbus 2290 3500 GG Utrecht Het nieuwe SURF-Meerjarenplan 2003>6 kreeg als titel 'De kern van de zaak'. In dit plan maakt SURF na ruim vijftien jaar een omslag in perspectief: de gebruiker van ICT in het hoger onderwijs komt centraal te staan. Daarbij richt SURF zich met name op versterking van de ondersteunende processen. De nieuwe doelstelling van dit meerjarenplan is ook vertaald in een nieuwe organisatie van de bureau-activiteiten, waardoor effectiviteit en efficiency van de vele SURF-projecten worden verbeterd. Hiertoe is onder andere een nieuwe functie, platformmanager, gecreëerd. SURF zoekt voor het uitvoeren van de activiteiten uit het Meerjarenplan een platformmanager voor ICT en Onderzoek m/u«g j en een platformmanager voor ICT en Organisatie (o^/mug J De taken De platformmanager: stuurt alle dagelijkse activiteiten aan met betrekking tot het bereiken van de platformdoelstelling is de bestuurlijk secretaris van het platformbestuur (bestaande uit 6-8 bestuurders uit het hoger onderwijs) geeft leiding aan de assistent platformmanager coördineert beleid en planontwikkeling en bewerkstelligt de realisatie van plannen houdt zich bezig met de coaching en advisering van (externe) project managers in het veld bewaakt de coherentie tussen projecten binnen het SURF-Meerjarenplan ook in relatie tot de andere platforms voert de planning en controle van projecten uit (inclusief financiën) organiseert voorlichting en communicatie met betrekking tot de platform doelstelling, activiteiten en projecten signaleert en adviseert het platformbestuur en de directie van SURF ten aanzien van de kwaliteit en voortgang van projecten De verantwoordelijkheden en bevoegdheden Namens de directeur SURF en het platformbestuur zal de platformmanager het dagelijkse tactische en operationele proces managen om het Meerjarenplan te vertalen naar een Jaarplan voor zijn of haar platform. Vervolgens zal hij de diverse projectmanagers in het veld aansturen om deze jaarplannen succesvol te laten uitvoeren. Hij wordt hierbij ondersteund door de assistent platform manager. De directeur van SURF is hiërarchisch en functioneel de opdrachtgever van de platformmanager. De platformmanager werkt voor en in nauwe functionele samenwerking met de platformvoorzitter. Controlerend orgaan voor beleid en inhoud is het platformbestuur. Controlerend orgaan voor de planning en control van resultaten, financiën en planning is de directeur SURF. De platformmanager zal daarom als bestuurlijk secretaris permanent lid zijn van het Platformbestuur onder voorzitterschap van een lid van het Dagelijks Bestuur van SURF en is tevens permanent lid van het Platform Managers Overleg onder voorzitterschap van de directeur SURF. De kandidaten De kandidaten hebben een opleiding op academisch of HBO-niveau gevolgd. De kandidaten hebben kennis van en ervaring met: managementmethoden projectmanagement aanpak modellen op het gebied van projectbeheer bestuurlijke processen de academische en/of hogeschoolwereld Daarnaast beschikken ze uiteraard over vakinhoudelijke kennis (organisatie of onderzoek en informatievoorziening) en kennis van en ervaring met ICT. Naast (project-)management en bestuurlijke vaardigheden zijn ook uitstekende communicatieve, sociale en relationele vaardigheden van belang. De kandidaten zullen veel contacten onderhouden op hoog bestuurlijk niveau. In verband met de internationale samenwerking binnen projecten zullen de kandidaten tevens moeten beschikken over een goede actieve en passieve beheersing van de Engelse taal. SURF verwacht van de kandidaten dat zij alert, enthousiast en motiverend zijn. Stichting SURF biedt een salaris dat passend is voor de gevraagde capaciteiten en kent goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Meer informatie Voor meer informatie over deze functies kunt u contact opnemen met de directeur: T 030 234 66 00 E liebrand@surf.nl Op onze website, www.suffjtl, staat een uitgebreid functieprofiel voor de platformmanager.. Meer informatie over de activiteiten van het bureau en de drie platforms is hier te vinden, evenals bet Meerjarenplan. Leiden is de Sleutelstad. De sleutels horen bij een stad die al eeuwenlang haar poorten wijd open zet: gastvrij en gezellig, tolerant en vernieuwend. De historische en monumentale sfeer die de stad uitstraalt, gaat samen met moderne zakelijkheid. Met Nederlands oudste universiteit is Leiden een internationaal vermaard centrum van hoogwaardige kennis en innovatie. Het veelkleurige Leidse publiek (117.000 inwoners) geniet van het ruime cultuuraanbod, musea, kroegen en alle andere voorzieningen die de Sleutelstad zo uniek maken. De gemeentelijke organisatie past in de Leidse sfeer: laagdrempelig, open en creatief. De vijf diensten werken slagvaardig, gericht op kwaliteit en resultaat. Zij zijn zelfstandig verantwoordelijk voor personeel, informatie, communicatie, organisatie en financiën.

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 5