A Tetra Pak PROMOTIECOÖRDINATOR BOEKEN (M/V) ANl Adjunct directeur Gemeente Utrecht Assistent Wijkmanager Nijestee Jw Wij'(ontwikkelaar HR DIRECTOR <1<* Vol LvL i*a lit Zaterdag 25 januari 2003 Binnen de ANWB is ANWB Media Boeken een toonaangevende uitgever van kaarten, boeken, gidsen en andere informatieproducten op het gebied van vakantie, recreatie en mobiliteit. De afdeling Marketing Verkoop van ANWB Media Boeken houdt zich bezig met de distributie marketing, verkoop en promotie van nieuw en bestaand fonds binnen de verschillende product/markteombinaties. De sectie promotie is verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie naar tussenhandel en eindgebruiker, het opzetten en onderhouden van perscontacten, het organise ren van persbijeenkomsten en het generen van free publicity. Het betreft hier enerzijds de commerciële uitgaven, anderzijds de gratis uitgaven behorend bij het ANWB-Lidmaatschap. Op de afdeling Promotie Boeken is plaats voor een: (FULLTIME) De collega die wij zoeken is verantwoordelijk voor de uilvoering en coör dinatie van alle marketingcommunicatie-activiteiten binnen Media Boeken. Je bent creatief, stressbestendig en in staat om meerdere projec ten tegelijkertijd tot een goed einde te brengen. Je bent sociaal en hebt gevoel voor humor. Je werkt graag zelfstandig, maar kan ook'goed in teamverband werken. Bovendien vind je het leuk om contacten met bestaande relaties te onderhouden en nieuwe relaties aan te gaan. Ervaring in een soortgelijke functie binnen een uitgeverij, een retailer of een trafftcfunctie binnen een reclamebureau is een pré. Wij vragen HEAO CO, SRM Marketing-comtnunkatie A of vergelijkbare opleiding, en kennis en ervaring met alle communicatiemiddelen: advertising in print, radio, internet, beurzen, marketing PR (free publicity), sales promotions en direct marketing. Informatie kun je inwinnen bij Anneke van 't Zet, Supervisor Promotie Boeken, telefoon nummer 070-3147284. Je kunt je sollicitatiebrief en c.v. binnen twee weken sturen aan Paul Lanfermeijer, Manager UÏ-rB/HRM, Postbus 93200, 2509 BA Den Haag of per email utbpeno@amvb.nl Centraal Bureau Fondsenwerving Is een uit 1925 daterende zelfstandige stichting die goede doelen organisaties beoordeelt en aan deze instellingen een kwaliteitskeurmerk (het CBF-Keur) ver strekt. Op dit moment beschikken 161 instellingen over het CBF-Keur. Het CBF informeert het publiek, de pers en de overheid over vele aspecten van fondsen werving in Nederland. De wereld van de goede doelen is sterk in beweging. Met behoud van de onafhankelijke positie is het CBF gesprekspartner voor de over heid, de wetenschap, de goede doelen zelf, de brancheorganisaties en ver schillende professionele beroepsgroepen. Bij het CBF werken thans 14 men sen. In verband met uitbreiding van de beoordelingswerkzaamtieden zal het personeelsbestand de komende tijd worden uitgebreid tot 18. In verband mei het vênrek van de huidige adjunct directeur zoeken wij een De adjunct directeur geeft leiding aan de afdeling beoordelingen. Hij/zij vormt samen met de directeur de directie. De directeur is eindverant woordelijk naar het bestuur. Functie-eisen academisch werk- en denkniveau aantoonbare financieel analytische vaardigheden leidinggevende ervaring binnen een professionele omgeving kennis van en/of ervaring met goede doelen ervaring met kwaliteitssystemen strekt tot aanbeveling Functiebeschrijving coördineren en plannen van alle beoordelingswerkzaamheden eindcontrole op al het beoordelingswerk voeren van besprekingen met aanvragers en houders van het CBF-Keur onderhouden van externe contacten en het presenteren van het CBF bij voor komende gelegenheden in gang zetten van nieuwe ontwikkelingen bij het CBF: beoordelen van kansspelbegunstigden uitbreiding van de criteria ten aanzien van de kwaliteit van de bestedingen van de goede doelen gesprekspartner van de directeur bij allerhande beleidszaken Voorwaarden Het CBF kent een 36-urige werkweek. Het betreft een full-time functie. Deeltijd is bespreekbaar. Salarisindicatie: schaal 12/13 van de Rijksoverheid. Reageren Nadere informatie over de functie kan worden verkregen bij de heer J.P.Th. Zwartjes, directeur. Uitgebreide informatie over het CBF vindt u op www.cbf.nl. Uw brief en cv zien wij graag uiterlijk 14 februari 2003 tegemoet. Centraal Bureau Fondsenwerving, Anthony Fokkerweg 11059 CM Amsterdam, tel 020-4170003, email zwartjes@stichtingcbf.nl "Initiatief zoekt nemer". Bent u dat voor het nieuwe stadsdeel van Utrecht? - lllTs |H Projectbureau Leidsche Rijn Leidsche Rijn, stad van de toekomst Aan de westkant van Utrecht is het landschap in beweging. Bouwbedrijven, bewoners en de gemeente geven er vorm aan een nieuw stadsdeel. Hier wordt gewerkt aan Leidsche Rijn Utrecht, de grootste nieuwbouwlocatie van Nederland. Tot 2015 worden in dit deel van Utrecht 30.000 woningen gebouwd. Er wonen dan ongeveer 80.000 mensen. Door de centrale ligging is Leidsche Rijn ook een aantrekkelijke vestigingsplaats voor ondernemingen. Ongeveer 40.000 men sen gaan straks in het gebied werken. Centraal in het stadsdeel komt een van de grootste stadsparken van Nederland. De overkapping van de A2 zorgt voor een naadloze verbinding met de rest van Utrecht. Momenteel zijn ca. 5000 wonin gen gerealiseerd en zijn er ca. 2500 in uitvoering. Het Projectbureau Leidsche Rijn initieert, stuurt en bewaakt de ontwikkeling en uitvoering van de deelplannen. Het bewaakt het stedenbouwkundig concept, zoals verwoord en verbeeld in de Ontwikkelingsvisie Leidsche Rijn. Bij het projectbureau werken ongeveer 100 medewerkers. Er is een nauwe samenwerking met het stadhuis, andere diensten van de gemeente Utrecht en met projectpartners, zoals projectontwikkelaars, provincie, Rijkswaterstaat en NS. Wat gaat u doen? U coördineert het beleid Bijzondere Initiatieven Leidsche Rijn. "Initiatief zoekt nemer (m/v)" is het motto van het initiatievenbeleid dat de gemeente Utrecht de afgelopen jaren in Leidsche Rijn heeft ontwikkeld en in praktijk heeft gebracht. Een innovatief beleid voor participatie van (toekomstige) bewoners en het maat schappelijk middenveld in de ontwikkeling en het beheer van deze nieuwe wijk. Zélf trekken, zélf doen, de gemeente faciliteert: dat is de lijn van dit beleid. U leidt de strategische projecten die hieruit voortvloeien. Daarnaast zorgt u mede voor ontwikkeling, beheer en evaluatie van het wijkprogramma en andere producten in het kader van de wijkaanpak. Programmamanagement vormt een belangrijk aspect binnen de functie. In voorkomende gevallen assisteert en vervangt u de wijkmanager. Met wie gaat u werken? Als assistent wijkmanager maakt u deel uit van de afdeling Wijkmanagement, die bestaat uit een Wijkbureau en een Informatiecentrum. Het Informatiecentrum biedt informatie aan (nieuwe) bewoners en bedrijven, pro fessioneel geïnteresseerden en andere belangstellenden. Het wijkbureau vervult de scharnierfunctie tussen de wijkbewoners, bedrijven en organisaties in de wijk en de diensten en het bestuur. Als assistent wijkmanager werkt u binnen het Wijkbureau samen met een aantal accountmanagers uit de verschillende gemeentelijke diensten, met ondersteuning van het secretariaat. Tevens is er een nauwe samenwerking met de projectma nagers en -leiders binnen het Projectbureau Leidsche Rijn. Bent u dat? U heeft een academisch werk- en denkniveau, blijkend uit relevante opleiding en ervaring. U bent een strate gisch denker en doener, een communicatief intermediair tussen vele in- en externe partijen, een generalist op breed terrein (bouwen, wonen, welzijn, cultuur, sociaal en fysiek beheer, zorg), met veel energie, creativiteit, over tuigingskracht, tennis en ervaring met gemeentelijke organisatie en voeling met maatschappelijke processen. U heeft een goed ontwikkeld gevoel voor politieke, bestuurlijke en intermenselijke verhoudingen. U bent een sterk analyticus en in staat structuur aan te brengen in de beleids- en bedrijfsprocessen. U heeft ervaring met het integraal management van programma's, open planprocessen en complexe processen. Het belang van onze interne en externe klanten verliest u niet uit het oog. Wat maakt werken voor de stad Utrecht zo aantrekkelijk? Uiteraard biedt Utrecht u een boeiende functie, een prettige werksfeer en goede arbeidsvoorwaarden, waaronder flexibele werktijden, ouderschapsverlof, een fiets- en PC-privé project en studiemogelijkheden. Het salaris is afhan kelijk van opleiding en ervaring en bedraagt maximaal 4.519,- bruto per maand (schaal 12) bij een 36-urige werk week. In principe gaat het om een aanstelling van één jaar. Maar Utrecht biedt meer. Utrecht is een gemeente die nog volop in ontwikkeling is. Over enkele jaren heeft Utrecht als gevolg van de ontwikkeling van het nieuwe stadsdeel Leidsche Rijn meer dan 300.000 inwoners. Utrecht heeft de dyna miek, de kansen en de problemen die bij een gemeente met zo'n omvang horen. Wie zowel uitdagend als zinvol werk zoekt, is bij Utrecht aan het goede adres. En wie na enkele jaren toe is aan een nieuwe uitdaging, kan die ook in Utrecht vinden. De Utrechtse organisatie kent namelijk veel verschillende functies en bevordert de interne mobiliteit. Bij Utrecht krijgt u niet alleen een functie, maar ook de kans op een interessante loopbaan. Geïnteresseerd? Als u vragen heeft over de functie, kunt u bellen met de heer K. Rus-Hartland, wijkmanager Leidsche Rijn, telefoon 030 286 7201. Uw sollicitatiebrief kunt u, met bijsluiting van uw CV en onder vermelding van "sollicitatie assistent wijkmanager, vacaturenummer 03-101" richten aan de afdeling Personeel Organisatie, Projectbureau Leidsche Rijn, Postbus 8613, 3503 RP LItrecht. E-mailen kan ook: O.GU@Utrecht.nl De reactietermijn sluit op 8 februari 2003. De werving vindt gelijktijdig in- en extern plaats, bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten een voorrangs positie. Een psychologisch onderzoek of assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Nijestee is een ambitieuze, maatschappelijk geëngageerde woningcorporatie met een grote deskundigheid op het gebied van de volkshuisvesting. Met een bestand van ruim 15.000 woningen, garages en bedrijfsruimten zijn we in de stad Groningen de grootste aanbieder. Binnen het bedrijfsonderdeel vastgoedontwikkeling zijn wij, wegens vertrek van de huidige medewerker, op zoek naar een J(36 (36 uur) Vastgoedontwikkeling houdt zich binnen Nijestee bezig met wijk-, gebieds- en projectontwikkeling en planrealisatie. Het team bestaat uit 15 medewerkers en heeft als hoofdtaken de wijkvernieuwing en het vernieuwen en verbeteren van het eigen woningbestand. Een team met veel professionele contacten, naast het overleg met onze klanten én met collega's binnen Nijestee. Doel van de functie De wijkontwikkelaar werkt wijkontwikkelings visies uit naar concrete operationele plannen/projecten op buurt-, straat-, en complexniveau en verkent nieuwe ontwikke lingsmogelijkheden. Werkzaamheden - Leveren van een bijdrage op fysiek en sociaal terrein aan de ontwikkeling van wijkvisies en wijkplannen; - Opstellen van een plan van aanpak voor de ontwikkeling van (deel)gebieden in de eerste fase, ten behoeve van alle betrokkenen, om de vertaalslag van wijkvisie naar concrete projecten in te kaderen; - Geven van sturing aan ontwikkelingen op inhoudelijk, financieel en sociaal terrein, waarbij zaken, als budget, overleg, informatie, planning en kwaliteit moeten zijn ondergebracht; - Doen van verkenningen en haalbaarheids onderzoeken voor ontwikkelingsmogelijk heden van gebieden en gebouwen; - Coördineren en bewaken van het wijk ontwikkelingsproces; - Rapporteren aan direct betrokkenen inclusief bewonersorganisaties/buurtvergaderingen; -Voeren van overleg met direct betrokkenen; -Verantwoordelijk voor interne en externe communicatie- en besluitvormingsprocessen. Functieprofiel - HBO/universitair werk- en denkniveau, met een duidelijke visie op volkshuisvesting; - Ervaring in het aansturen van bouwkundige processen; -Aantoonbare werkervaring en beschikt over ruime groeicapaciteit; - Initiatiefrijk en heeft innoverend vermogen; - Enthousiast en gedreven; - Gevoel voor samenwerken in teamverband; - Soepele communicator op verschillende niveaus; - Doortastend, resultaatgericht en onderhandelingsvaardig; - Betrokken en gevoel bij maatschappelijke processen; - Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; - Werken met de programma's Word, Excel, Project en PowerPoint. Wij bieden Naast een vooruitstrevende organisatie die volop in beweging is - Een prettige en collegiale sfeer; - Veel individuele ontplooiingsmogelijkheden; - Flexibele arbeidstijden, kinderopvang, pc-privé en bedrijfspaarregeling; - Een salaris conform de CAO voor personeel in dienst van woningcorporaties dat ligt tussen minimaal 3.034,29 en maximaal 4.807,78 bruto per maand, bij een volledige werkweek (36 uur); - Aanstelling geschiedt op basis van een vast dienstverband met een proeftijd van twee maanden. Informatie en sluitingstermijn Voor verdere informatie over de functie wijkontwikkelaar kunt u contact opnemen met de heer A. Smit Duyzentkunst, Hoofd Vastgoedontwikkeling, (050) 853 35 44. Een brief met CV kunt u binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie richten aan Nijestee, Personeelszaken, Postbus 447, 9700 AK Groningen onder vermelding van vacature wijkontwikkelaar op de envelop. Nijestee speelt, in nauwe samenwerking met onze huurders, de gemeente en collega-corporaties, een grote rol in de wijkvernieuwing. Wij zijn innovatief, verleggen grenzen en gaan graag uitdagingen aan. Onze platte, transparante organisatiestructuur geeft onze 230 medewerkers ruim voldoende mogelijk heden om zich optimaal te kunnen ontwikkelen. Nijestee participeert in het landelijk Vastgoedfonds LievendeKey. Nijestee heeft onder de naam Vastgoedfonds LievendeKey met vier andere corporaties en projectontwikkelaar De Principaal BV haar krachten gebundeld. Vastgoedfonds LievendeKey staat voor een betere woonkwaliteit voor 150.000 mensen. www.nijesteë.nl L Onze opdrachtgever Tetra Pak is een succesvolle Zweedse onderneming. Tetra Pak is wereldleider op het gebied van verpakkings- en processingssystemen voor vloeibare levens middelen, zoals melk en vruchtensap. Deze produkten worden in meer dan 170 landen verkocht. Het aantal medewerkers is 21.000 en de omzet in 2001 bedroeg wereldwijd 7.65 miljard Euro. Tetra Pak telt veel toonaangevende levensmiddelenproducenten onder haar afnemers en heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. De Nederlandse verpakkingsdivisie telt 300 medewerkers verdeeld over twee locaties. Om inhoud en uitvoering te geven aan het personeelsbeleid zoekt Tetra Pak een: Standplaats Moerdijk 300 medewerkers productie, sales/marketing, administratie, technical service internationale omgeving Plaats inde organisatie: De HR-Directbr rapporteert aan de Algemeen Directeur en maakt deel uit van het Management-Team. De HR-Director is verantwoordelijk voor de Afdeling HR met personeelsadviseurs en administratieve medewerkers. De functie HR-Director op dit niveau is nieuw in de structuur van de organisatie. Er is een functionele lijn naar de Cluster HR-director in Duitsland. f ilk De functie: - Actief bijdragen aan de strategische HR-beleidsontwikkeling in samenwerking met het MT en de Cluster HR-Director en verantwoordelijk voor het vertalen van het internationale HR-beleid naar Nederland; - Leidinggeven aan de HR-afdeling, het coachen en begeleiden van de HR-medewerkers en het pro-actief bijdragen aan de ontwikkeling van de afdeling; - Participeren in het proces van organisatie- en personeelsontwikkeling, verandermanagement; - Adviseren en ondersteunen van het management bij de uitvoering van het HR-beleid, zoals bijvoorbeeld functioneringsgesprekken, opleidingen, verzuim, arbeidsvoorwaardenbeleid en ontwikkeling; - Het opstellen van het HR-jaarplan, budgetten, sociaal jaarverslag, het bewaken van de uit voering van deze plannen; - Implementeren en begeleiden van programma's m.b.t. opleidingen, beoordeling, coaching, loopbaanplanning, internationale HR-initiatieven zoals work and family. Functie-eisen: - HBO/Academische opleiding op het gebied van bijv. personeelswetenschappen, bedrijfskunde; - Vier tot acht jaar relevante werkervaring in een zelfstandige HR-functie in de profit sector; - Nuchter, stevige en prettige persoonlijkheid; - Betrokken, communicatief, resultaatgericht, klantgericht, pro-actief; - Gesprekspartner op alle niveau's; - Zeer goede kennis van de Engelse taal, mondeling en schriftelijk. Het salaris is overeenkomstig het niveau van de functie en het pakket aan secundaire arbeidsvoor waarden is modern en compleet. Het is een full-time functie. Inlichtingen en sollicitatie: P&O Partner, t.a.v. Michiel Koning, e-mail: cv@popartner.nl Schippersgracht 19, 3603 BC Maarssen, tel. 0346 55 41 91 /ÜN P&O PARTNER \1/ Specialist in de PG-O functie Acquisitie n.a.v. deze personeelsadvertentie wordt niet op prijs gesteld.

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 2003 | | pagina 5