A Tetra Pak
PROMOTIECOÖRDINATOR
BOEKEN (M/V)
ANl
Adjunct directeur
Gemeente Utrecht
Assistent Wijkmanager
Nijestee
Jw
Wij'(ontwikkelaar
HR DIRECTOR
<1<* Vol LvL i*a lit
Zaterdag 25 januari 2003
Binnen de ANWB is ANWB Media Boeken een toonaangevende
uitgever van kaarten, boeken, gidsen en andere informatieproducten op het
gebied van vakantie, recreatie en mobiliteit.
De afdeling Marketing Verkoop van ANWB Media Boeken houdt zich bezig
met de distributie marketing, verkoop en promotie van nieuw en bestaand
fonds binnen de verschillende product/markteombinaties. De sectie promotie
is verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie naar tussenhandel en
eindgebruiker, het opzetten en onderhouden van perscontacten, het organise
ren van persbijeenkomsten en het generen van free publicity. Het betreft hier
enerzijds de commerciële uitgaven, anderzijds de gratis uitgaven behorend bij
het ANWB-Lidmaatschap.
Op de afdeling Promotie Boeken is plaats voor een:
(FULLTIME)
De collega die wij zoeken is verantwoordelijk voor de uilvoering en coör
dinatie van alle marketingcommunicatie-activiteiten binnen Media
Boeken. Je bent creatief, stressbestendig en in staat om meerdere projec
ten tegelijkertijd tot een goed einde te brengen. Je bent sociaal en hebt
gevoel voor humor. Je werkt graag zelfstandig, maar kan ook'goed in
teamverband werken. Bovendien vind je het leuk om contacten met
bestaande relaties te onderhouden en nieuwe relaties aan te gaan.
Ervaring in een soortgelijke functie binnen een uitgeverij, een retailer of
een trafftcfunctie binnen een reclamebureau is een pré. Wij vragen
HEAO CO, SRM Marketing-comtnunkatie A of vergelijkbare opleiding,
en kennis en ervaring met alle communicatiemiddelen: advertising in
print, radio, internet, beurzen, marketing PR (free publicity), sales
promotions en direct marketing.
Informatie kun je inwinnen bij Anneke van 't Zet,
Supervisor Promotie Boeken, telefoon nummer 070-3147284.
Je kunt je sollicitatiebrief en c.v. binnen twee weken sturen aan
Paul Lanfermeijer, Manager UÏ-rB/HRM, Postbus 93200,
2509 BA Den Haag of per email utbpeno@amvb.nl
Centraal Bureau Fondsenwerving
Is een uit 1925 daterende zelfstandige stichting die goede doelen organisaties
beoordeelt en aan deze instellingen een kwaliteitskeurmerk (het CBF-Keur) ver
strekt. Op dit moment beschikken 161 instellingen over het CBF-Keur. Het CBF
informeert het publiek, de pers en de overheid over vele aspecten van fondsen
werving in Nederland. De wereld van de goede doelen is sterk in beweging. Met
behoud van de onafhankelijke positie is het CBF gesprekspartner voor de over
heid, de wetenschap, de goede doelen zelf, de brancheorganisaties en ver
schillende professionele beroepsgroepen. Bij het CBF werken thans 14 men
sen. In verband met uitbreiding van de beoordelingswerkzaamtieden zal het
personeelsbestand de komende tijd worden uitgebreid tot 18.
In verband mei het vênrek van de huidige adjunct directeur zoeken wij een
De adjunct directeur geeft leiding aan de afdeling beoordelingen. Hij/zij vormt
samen met de directeur de directie. De directeur is eindverant
woordelijk naar het bestuur.
Functie-eisen
academisch werk- en denkniveau
aantoonbare financieel analytische vaardigheden
leidinggevende ervaring binnen een professionele omgeving
kennis van en/of ervaring met goede doelen
ervaring met kwaliteitssystemen strekt tot aanbeveling
Functiebeschrijving
coördineren en plannen van alle beoordelingswerkzaamheden
eindcontrole op al het beoordelingswerk
voeren van besprekingen met aanvragers en houders van het CBF-Keur
onderhouden van externe contacten en het presenteren van het CBF bij voor
komende gelegenheden
in gang zetten van nieuwe ontwikkelingen bij het CBF:
beoordelen van kansspelbegunstigden
uitbreiding van de criteria ten aanzien van de kwaliteit van de bestedingen
van de goede doelen
gesprekspartner van de directeur bij allerhande beleidszaken
Voorwaarden
Het CBF kent een 36-urige werkweek. Het betreft een full-time functie. Deeltijd
is bespreekbaar. Salarisindicatie: schaal 12/13 van de Rijksoverheid.
Reageren
Nadere informatie over de functie kan worden verkregen bij de heer J.P.Th.
Zwartjes, directeur. Uitgebreide informatie over het CBF vindt u op www.cbf.nl.
Uw brief en cv zien wij graag uiterlijk 14 februari 2003 tegemoet.
Centraal Bureau Fondsenwerving, Anthony Fokkerweg 11059 CM Amsterdam,
tel 020-4170003, email zwartjes@stichtingcbf.nl
"Initiatief zoekt nemer".
Bent u dat voor het
nieuwe stadsdeel van
Utrecht?
- lllTs |H
Projectbureau Leidsche Rijn
Leidsche Rijn, stad van de toekomst
Aan de westkant van Utrecht is het landschap in beweging. Bouwbedrijven, bewoners en de gemeente geven er vorm
aan een nieuw stadsdeel. Hier wordt gewerkt aan Leidsche Rijn Utrecht, de grootste nieuwbouwlocatie van Nederland.
Tot 2015 worden in dit deel van Utrecht 30.000 woningen gebouwd. Er wonen dan ongeveer 80.000 mensen. Door de
centrale ligging is Leidsche Rijn ook een aantrekkelijke vestigingsplaats voor ondernemingen. Ongeveer 40.000 men
sen gaan straks in het gebied werken. Centraal in het stadsdeel komt een van de grootste stadsparken van Nederland.
De overkapping van de A2 zorgt voor een naadloze verbinding met de rest van Utrecht. Momenteel zijn ca. 5000 wonin
gen gerealiseerd en zijn er ca. 2500 in uitvoering.
Het Projectbureau Leidsche Rijn initieert, stuurt en bewaakt de ontwikkeling en uitvoering van de deelplannen.
Het bewaakt het stedenbouwkundig concept, zoals verwoord en verbeeld in de Ontwikkelingsvisie Leidsche Rijn.
Bij het projectbureau werken ongeveer 100 medewerkers. Er is een nauwe samenwerking met het stadhuis,
andere diensten van de gemeente Utrecht en met projectpartners, zoals projectontwikkelaars, provincie,
Rijkswaterstaat en NS.
Wat gaat u doen?
U coördineert het beleid Bijzondere Initiatieven Leidsche Rijn. "Initiatief zoekt nemer (m/v)" is het motto van
het initiatievenbeleid dat de gemeente Utrecht de afgelopen jaren in Leidsche Rijn heeft ontwikkeld en in
praktijk heeft gebracht. Een innovatief beleid voor participatie van (toekomstige) bewoners en het maat
schappelijk middenveld in de ontwikkeling en het beheer van deze nieuwe wijk. Zélf trekken, zélf doen, de
gemeente faciliteert: dat is de lijn van dit beleid. U leidt de strategische projecten die hieruit voortvloeien.
Daarnaast zorgt u mede voor ontwikkeling, beheer en evaluatie van het wijkprogramma en andere producten
in het kader van de wijkaanpak. Programmamanagement vormt een belangrijk aspect binnen de functie. In
voorkomende gevallen assisteert en vervangt u de wijkmanager.
Met wie gaat u werken?
Als assistent wijkmanager maakt u deel uit van de afdeling Wijkmanagement, die bestaat uit een Wijkbureau
en een Informatiecentrum. Het Informatiecentrum biedt informatie aan (nieuwe) bewoners en bedrijven, pro
fessioneel geïnteresseerden en andere belangstellenden. Het wijkbureau vervult de scharnierfunctie tussen de
wijkbewoners, bedrijven en organisaties in de wijk en de diensten en het bestuur. Als assistent wijkmanager
werkt u binnen het Wijkbureau samen met een aantal accountmanagers uit de verschillende gemeentelijke
diensten, met ondersteuning van het secretariaat. Tevens is er een nauwe samenwerking met de projectma
nagers en -leiders binnen het Projectbureau Leidsche Rijn.
Bent u dat?
U heeft een academisch werk- en denkniveau, blijkend uit relevante opleiding en ervaring. U bent een strate
gisch denker en doener, een communicatief intermediair tussen vele in- en externe partijen, een generalist op
breed terrein (bouwen, wonen, welzijn, cultuur, sociaal en fysiek beheer, zorg), met veel energie, creativiteit, over
tuigingskracht, tennis en ervaring met gemeentelijke organisatie en voeling met maatschappelijke processen.
U heeft een goed ontwikkeld gevoel voor politieke, bestuurlijke en intermenselijke verhoudingen. U bent een
sterk analyticus en in staat structuur aan te brengen in de beleids- en bedrijfsprocessen. U heeft ervaring met het
integraal management van programma's, open planprocessen en complexe processen. Het belang van onze
interne en externe klanten verliest u niet uit het oog.
Wat maakt werken voor de stad Utrecht zo aantrekkelijk?
Uiteraard biedt Utrecht u een boeiende functie, een prettige werksfeer en goede arbeidsvoorwaarden, waaronder
flexibele werktijden, ouderschapsverlof, een fiets- en PC-privé project en studiemogelijkheden. Het salaris is afhan
kelijk van opleiding en ervaring en bedraagt maximaal 4.519,- bruto per maand (schaal 12) bij een 36-urige werk
week. In principe gaat het om een aanstelling van één jaar.
Maar Utrecht biedt meer. Utrecht is een gemeente die nog volop in ontwikkeling is. Over enkele jaren heeft Utrecht als
gevolg van de ontwikkeling van het nieuwe stadsdeel Leidsche Rijn meer dan 300.000 inwoners. Utrecht heeft de dyna
miek, de kansen en de problemen die bij een gemeente met zo'n omvang horen. Wie zowel uitdagend als zinvol werk
zoekt, is bij Utrecht aan het goede adres. En wie na enkele jaren toe is aan een nieuwe uitdaging, kan die ook in Utrecht
vinden. De Utrechtse organisatie kent namelijk veel verschillende functies en bevordert de interne mobiliteit. Bij
Utrecht krijgt u niet alleen een functie, maar ook de kans op een interessante loopbaan.
Geïnteresseerd?
Als u vragen heeft over de functie, kunt u bellen met de heer K. Rus-Hartland, wijkmanager Leidsche Rijn, telefoon
030 286 7201.
Uw sollicitatiebrief kunt u, met bijsluiting van uw CV en onder vermelding van "sollicitatie assistent wijkmanager,
vacaturenummer 03-101" richten aan de afdeling Personeel Organisatie, Projectbureau Leidsche Rijn, Postbus 8613,
3503 RP LItrecht. E-mailen kan ook: O.GU@Utrecht.nl
De reactietermijn sluit op 8 februari 2003.
De werving vindt gelijktijdig in- en extern plaats, bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten een voorrangs
positie. Een psychologisch onderzoek of assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
Nijestee is een ambitieuze, maatschappelijk geëngageerde woningcorporatie met een grote
deskundigheid op het gebied van de volkshuisvesting. Met een bestand van ruim 15.000 woningen,
garages en bedrijfsruimten zijn we in de stad Groningen de grootste aanbieder.
Binnen het bedrijfsonderdeel vastgoedontwikkeling zijn wij, wegens vertrek van de huidige
medewerker, op zoek naar een
J(36
(36 uur)
Vastgoedontwikkeling houdt zich binnen Nijestee bezig met wijk-, gebieds- en projectontwikkeling
en planrealisatie. Het team bestaat uit 15 medewerkers en heeft als hoofdtaken de wijkvernieuwing
en het vernieuwen en verbeteren van het eigen woningbestand. Een team met veel professionele
contacten, naast het overleg met onze klanten én met collega's binnen Nijestee.
Doel van de functie
De wijkontwikkelaar werkt wijkontwikkelings
visies uit naar concrete operationele
plannen/projecten op buurt-, straat-, en
complexniveau en verkent nieuwe ontwikke
lingsmogelijkheden.
Werkzaamheden
- Leveren van een bijdrage op fysiek en sociaal
terrein aan de ontwikkeling van wijkvisies en
wijkplannen;
- Opstellen van een plan van aanpak voor de
ontwikkeling van (deel)gebieden in de eerste
fase, ten behoeve van alle betrokkenen, om
de vertaalslag van wijkvisie naar concrete
projecten in te kaderen;
- Geven van sturing aan ontwikkelingen op
inhoudelijk, financieel en sociaal terrein,
waarbij zaken, als budget, overleg,
informatie, planning en kwaliteit moeten zijn
ondergebracht;
- Doen van verkenningen en haalbaarheids
onderzoeken voor ontwikkelingsmogelijk
heden van gebieden en gebouwen;
- Coördineren en bewaken van het wijk
ontwikkelingsproces;
- Rapporteren aan direct betrokkenen inclusief
bewonersorganisaties/buurtvergaderingen;
-Voeren van overleg met direct betrokkenen;
-Verantwoordelijk voor interne en externe
communicatie- en besluitvormingsprocessen.
Functieprofiel
- HBO/universitair werk- en denkniveau, met
een duidelijke visie op volkshuisvesting;
- Ervaring in het aansturen van bouwkundige
processen;
-Aantoonbare werkervaring en beschikt over
ruime groeicapaciteit;
- Initiatiefrijk en heeft innoverend vermogen;
- Enthousiast en gedreven;
- Gevoel voor samenwerken in teamverband;
- Soepele communicator op verschillende
niveaus;
- Doortastend, resultaatgericht en
onderhandelingsvaardig;
- Betrokken en gevoel bij maatschappelijke
processen;
- Goede mondelinge en schriftelijke
uitdrukkingsvaardigheid;
- Werken met de programma's Word, Excel,
Project en PowerPoint.
Wij bieden
Naast een vooruitstrevende organisatie die
volop in beweging is
- Een prettige en collegiale sfeer;
- Veel individuele ontplooiingsmogelijkheden;
- Flexibele arbeidstijden, kinderopvang,
pc-privé en bedrijfspaarregeling;
- Een salaris conform de CAO voor personeel in
dienst van woningcorporaties dat ligt tussen
minimaal 3.034,29 en maximaal
4.807,78 bruto per maand, bij een
volledige werkweek (36 uur);
- Aanstelling geschiedt op basis van een vast
dienstverband met een proeftijd van twee
maanden.
Informatie en sluitingstermijn
Voor verdere informatie over de functie
wijkontwikkelaar kunt u contact opnemen met
de heer A. Smit Duyzentkunst, Hoofd
Vastgoedontwikkeling, (050) 853 35 44.
Een brief met CV kunt u binnen 10 dagen na
het verschijnen van deze advertentie richten
aan Nijestee, Personeelszaken, Postbus 447,
9700 AK Groningen onder vermelding van
vacature wijkontwikkelaar op de envelop.
Nijestee speelt, in nauwe samenwerking met onze huurders, de gemeente en collega-corporaties, een
grote rol in de wijkvernieuwing. Wij zijn innovatief, verleggen grenzen en gaan graag uitdagingen aan.
Onze platte, transparante organisatiestructuur geeft onze 230 medewerkers ruim voldoende mogelijk
heden om zich optimaal te kunnen ontwikkelen. Nijestee participeert in het landelijk Vastgoedfonds
LievendeKey.
Nijestee heeft onder de naam Vastgoedfonds LievendeKey met vier andere corporaties en projectontwikkelaar De Principaal
BV haar krachten gebundeld. Vastgoedfonds LievendeKey staat voor een betere woonkwaliteit voor 150.000 mensen.
www.nijesteë.nl
L
Onze opdrachtgever Tetra Pak is een succesvolle Zweedse
onderneming. Tetra Pak is wereldleider op het gebied van
verpakkings- en processingssystemen voor vloeibare levens
middelen, zoals melk en vruchtensap. Deze produkten worden
in meer dan 170 landen verkocht. Het aantal medewerkers is
21.000 en de omzet in 2001 bedroeg wereldwijd 7.65 miljard Euro.
Tetra Pak telt veel toonaangevende levensmiddelenproducenten
onder haar afnemers en heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan.
De Nederlandse verpakkingsdivisie telt 300 medewerkers verdeeld over
twee locaties. Om inhoud en uitvoering te geven aan het personeelsbeleid
zoekt Tetra Pak een:
Standplaats Moerdijk 300 medewerkers productie, sales/marketing,
administratie, technical service internationale omgeving
Plaats inde organisatie:
De HR-Directbr rapporteert aan de Algemeen Directeur en maakt deel uit van het
Management-Team. De HR-Director is verantwoordelijk voor de Afdeling HR met
personeelsadviseurs en administratieve medewerkers. De functie HR-Director op dit
niveau is nieuw in de structuur van de organisatie.
Er is een functionele lijn naar de Cluster HR-director in Duitsland.
f ilk De functie:
- Actief bijdragen aan de strategische HR-beleidsontwikkeling in samenwerking met het
MT en de Cluster HR-Director en verantwoordelijk voor het vertalen van het internationale
HR-beleid naar Nederland;
- Leidinggeven aan de HR-afdeling, het coachen en begeleiden van de HR-medewerkers
en het pro-actief bijdragen aan de ontwikkeling van de afdeling;
- Participeren in het proces van organisatie- en personeelsontwikkeling, verandermanagement;
- Adviseren en ondersteunen van het management bij de uitvoering van het HR-beleid, zoals
bijvoorbeeld functioneringsgesprekken, opleidingen, verzuim, arbeidsvoorwaardenbeleid
en ontwikkeling;
- Het opstellen van het HR-jaarplan, budgetten, sociaal jaarverslag, het bewaken van de uit
voering van deze plannen;
- Implementeren en begeleiden van programma's m.b.t. opleidingen, beoordeling, coaching,
loopbaanplanning, internationale HR-initiatieven zoals work and family.
Functie-eisen:
- HBO/Academische opleiding op het gebied van bijv. personeelswetenschappen, bedrijfskunde;
- Vier tot acht jaar relevante werkervaring in een zelfstandige HR-functie in de profit sector;
- Nuchter, stevige en prettige persoonlijkheid;
- Betrokken, communicatief, resultaatgericht, klantgericht, pro-actief;
- Gesprekspartner op alle niveau's;
- Zeer goede kennis van de Engelse taal, mondeling en schriftelijk.
Het salaris is overeenkomstig het niveau van de functie en het pakket aan secundaire arbeidsvoor
waarden is modern en compleet. Het is een full-time functie.
Inlichtingen en sollicitatie:
P&O Partner, t.a.v. Michiel Koning, e-mail: cv@popartner.nl
Schippersgracht 19, 3603 BC Maarssen, tel. 0346 55 41 91
/ÜN
P&O PARTNER
\1/
Specialist in de PG-O functie
Acquisitie n.a.v. deze personeelsadvertentie wordt niet op prijs gesteld.