Mb CONSULENT m/v Personeel ASB vacatures Werkt snel. tempo-team uitzendbureau intrum :s justitia MEDEWERKER (M/V) HOOFD INCASSOTEAM <41 i cont<]act Intrum Justitia bibliotheekassistent (m/v) Bureau Werkcont(r)act Nieuwe accountantswetgeving schept interessante mogelijkheden voor uw carrière 61 Haagsche Courant Het Binnenhof i zaterdag 21 november 1992 ASB Uitzendbureau heeft tal van leuke banen. Zo kunt u direct aan de slag in één van de volgende functies (M/V). Reprografisch medewerker. Voor een reprogra- fisch bedrijf in Den Haag zoeken wij een enthou siaste werknemer, tussen 20 en 25 jaar, die enkele jaren ervaring heeft in de reprografische sector. In verband met uitgroeimogelijkheden zijn een repre sentatief voorkomen en goede communicatieve vaardigheden een vereiste. Thuiszorg. oor de thuiszorg zoeken wij gemoti veerde mensen, met een dienstverlenende instel ling, die de handen uit de mouwen willen steken. Deze opdracht is zowel part- als full-time te ver vullen. Ervaring is een pre. Verzorgenden. Wij zijn op zoek naar verzor genden voor in de thuiszorg. Ben je gediplomeerd verpleegkundige of verpleeghulp, neem dan snel contact op. Dit is slechts een greep uit ons aanbod. Voor soort gelijke en andere functies kunt u bij alle vestigin gen terecht ASB Uitzendbureau Grote Markt straat 69,2511 BH 's-Gravenhage. Tel. 070 - 3469446. KANTOOR Tekstverwerker m/v voor een grote relatie in het centrum van Den Haag. Wij zoeken een ervaren kandidaat voor administratieve ondersteuning. Kennis van de medische terminologie en WP 5.1 zijn vereist. Deze full-time baan is voor minimaal 2 maanden. Informatie: 070 - 346 88 76, Rob van Hitten Den Haag, Spui 12 Secretaresse m/v voor een architecten-bureau in Den Haag. Wij zoeken een vlotte kandidaat, die enige secretanële ervaring heeft. Tevens beheerst u WP 5.1 en bent u flexibel ingesteld. Leeftijd: 18 tot 22 jaar. Deze full-time baan is voor onbepaalde tijd. Reageer direct. Informatie: 070 - 356 01 46, Rob Hendrikse Den Haag, Spui 12 Medewerker financiële administratie m/v voor een bedrijf in Rijswijk. Het gaat onder meer om het voeren van de crediteurenadministratie, kas controles, tussenrekenmgen opstellen en overzichten maken. Een opleiding op MBA-niveau en enige jaren boekhoudkundige werkervanng zijn vereist. Deze zelf standige baan is voor enkele maanden. Informatie: 070 - 346 88 76, Jasper Jonkergouw Den Haag, Spui 12 TELECOMMUNICATIE Commercieel medewerker binnendienst m/v voor een bedrijf in Den Haag. Een diploma MEAO-CE, ervaring met sales en after sales en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift zijn vereist. Beheersing van de Franse en Duitse taal is een pre. Tevens kunt u zelfstandig en met WP 5.1 werken en hebt u affiniteit met de computerbranche. Deze full-time baan is voor lange tijd. Reageer direct. Informatie: 070 - 346 88 76, Laura Jouvenaar Den Haag, Spui 12 OVERHEID Data-typist(e) alpha m/v met spoed, voor een overheidsinstantie in Den Haag. Het gaat om het invoeren van adressen. Deze baan is voor circa 1 maand. Informatie: 070 - 363 59 90, Petra Kok Den Haag, Spui 12 DETAILHANDEL Verkoper m/v voor een drogisterij/parfumerie. Ervaring in de parfume- nebranche is vereist. Leeftijd: tot 21 jaar. Deze full-time baan is voor langere tijd. Informatie: 070 - 346 89 79, Marjon van der Zijde Den Haag, Spui 12 HORECA Bedrijfscatering-medewerker m/v voor diverse relaties rond het centrum van Den Haag. Wij zoeken een representatieve kandidaat met veel ervaring in de bedrijfscatering. Een positieve instelling en het bezit van zwart/wit kleding zijn vereist. Het betreft een leuke baan. Informatie: 070 - 365 59 12, Leny van Diepen Den Haag, Spui 12 GEZONDHEIDSZORG Bijstands maatschappelijk medewerker m/v voor een Gemeentelijke Sociale Dienst. Het gaat onder meer om het voeren van revisiegesprekken. U hebt een opleiding MBO-SD en relevante werkervaring. Deze baan is zowel full-time als part-time (21 25 uur) in te vullen. Informatie: 070 - 363 65 00, Marlise Potgieser Den Haag, Spui 12 SCHOONMAAK Intrum Justitia is de grootste organisatie in Europa op het gebied van credit-management, met momenteel 1200 medewerkers. De kernactiviteit is het incasseren van vorderingen in binnen- en buitenland. Voor onze vestiging in Nederland, waar ruim 70 medewerkers werkzaam zijn, zoeken wij op korte termijn: voor onze internationale divisie: Wij bieden: - een dynamische baan met veel internationale contacten - een prettige werksfeer bij een financieel sterke organisatie met goede groeiperpectieven - een goed salaris (inclusief 13e maand) en secundaire arbeidsvoorwaar den - een interne opleiding Functie-eisen: - ervaring op het terrein van het incasseren van vorderingen - commerciële instelling - zelfstandig kunnen werken - typevaardigheid - goede kennis van de Nederlandse en Engelse taai in woord en geschrift - opleiding op HAVO-niveau - leeftijdsindicatie: tussen 23 en 30 jaar Informatie over deze functie kunt u telefonisch verkrijgen bij mr. P. L. J. M Guinée (telefoonnummer 070-3420808). Uw schriftelijke sollicitatie zien wij zo spoedig mogelijk ter attentie van de heer Mr. P. L. J. M. Guinée tegemoet op het onderstaand adres. voor onze nationale divisie: (M/V) Onze gedachten gaan uit naar een medewerker op minimaal MEAO- niveau die ervaring heeft met het incasseren van vorderingen en in staat is aan een team, bestaande uit drie medewerkers, leiding te geven. Wij verwachten een praktische commerciële instelling en het vermogen zich zowel in woord en geschrift correct uit te drukken. De kandidaat dient stressbestendig te zijn en in staat zijn initiatieven te ontplooien. Wij bieden een prettige en dynamische werkomgeving, een met de functie in overeenstemming zijnd salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaar den. Indien u meer wilt weten over deze functie kunt u telefonisch contact op nemen met mr. R. E. Mulder (telefoonnummer 070-3420830). Uw schriftelijke sollicitatie zien wij zo spoedig mogelijk tegemoet op het onderstaand adres, ter attentie van de heer mr. R. E. Mulder. Zeestraat 76 2518 AD Den Haag. Besturenraad De Vereniging Besturenraad Protestants Christelijk Onderwijs - de landelijke organisatie van school besturen en ouders in het protestants-christelijk onderwijs - te Voorburg vraagt een protestants christelijk onderwijs Functie-inhoud verzorging van de bibliotheekadministratie; catalogusondertioud en -verzorging; samenstellen van aanwinstenlijsten en registers en het selecteren van stukken die van belang zijn voor de organisatie; notuleren van de projectgroepvergaderingen; informatie verstrekken over de collectie. Functie-eisen afgeronde opleiding op het gebied van Bibliotheek en Documentaire Informatieverzorging (BDI of GO); accuraat kunnen werken. De bibliotheek is bezig met het invoeren van het bezit in een geautomatiseerde catalogus met behulp van het programma Cardbox+. In verband hiermee is vooral een goede beheersing van de regels van titelbeschrijving vereist (Kennis van het programma Cardbox+ strekt tot aanbeveling). Arbeidsvoorwaarden De besturenraad PCO heeft een goed pakket arbeids voorwaarden en is aangesloten bij het PGGM. Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring en bedraagt minimaal f. 2.791 ,- en maximaal f. 3.949,- bruto per maand bij een volledige werkweek Bij goed functioneren is een doorloop naar een volgende salarisschaal mogelijk Inlichtingen over deze functie kunnen worden verkregen bij mevrouw H.L de Vries, telefoon (070) 3 48 12 92. Schnftelijke sollicitaties kunnen binnen 14 dagen na het verschijnen van dit blad worden gericht aan de algemeen directeur van de Besturenraad Protestants Christelijk Onderwijs, de heer drs. G.H. Voortman, Oosteinde 114. Postbus 907, 2270 AX Voorburg, o.v.v. "solL Bidoc" in de linkerbovenhoek van de envelop. DE STAD Delft. Stad met een rijk verleden. Stad van Vermeer, Hugo de Groot en Antoni van Leeuwenhoek. Delft. Met een monumentaal en levendig centrum. Beiuonderd en bezocht door miljoenen uit de hele wereld. Delft. Oók een stad met een goede toekomst. Vanwege de ligging in het hart van de Randstad. Vanwege de bereikbaar heid, de uitstekende infrastructuur, aanwe zigheid van bekende bedrijven en hoogwaar dige onderzuijs- en onderzoeksinstituten. Zoals de Technische Universiteit, TNO... Verleden en heden bepalen sterk het karakter van Delft. Als stad met kwaliteit, als stad voor ondernemers, als kennisstad. De organisatie. Delft heeft een moder ne bestuursvorm waarbinnen acht diensten een ruime eigen verantwoordelijkheid hebben, en een ondernemende stijl van werken. Deze diensten - alsmede het bestuur - worden ondersteund door de Bestuurs dienst. Daarbinnen heeft de afdeling concernadministratie - vanuit een finan- cieel-economische in- kelijk, kennis van vastleggingstechnieken is gewenst. Goede communicatieve en contactuele eigenschappen zijn logisch. En het vermogen om zowel zelfstandig, als in een collegiaal team te kunnen werken is DE BAAN valshoek - de zeggen schap over de te voe ren concernadmini stratie en de samen stelling van de con cernrekening. Ook is deze afdeling verantwoor delijk voor het gevoerde financieel beheer voor de gemeente, en voor de informatievoorziening daaromtrent. De functie bestaat - samengevat - uit het assisteren bij projecten inzake admini stratieve organisatie en informatievoorziening. Daarbij komen zaken als opzet en bewaking van project-documentatie; toepassing van vastleg- MEDEWERKER ONDERSTEUNING ADMIN. ORGANISATIE EN APPLICATIEBEHEER Emancipa tiebeleid. De ge meente Delft streeft naar een even wichtige verdeling van het aantal man nelijke en vrouwe lijke werknemers. Ook gehandicapten, homoseksuelen en migranten hebben in Delft een meer dan gemiddelde aandacht. Aangezien de groepen vrouwen, migranten en gehandi capten binnen het personeelsbestand van de ge meente (nog) geen afspiegeling vormen van de Delftse bevolking, genieten zij bij voldoende geschiktheid de voorkeur. De gemeente heeft een voorziening voor kinderopvang. Honorering, informatie, sollicitatie. bureau Werk Bureau Werkcont(r)act, in 1986 opgericht door Gemeente Den Haag, het Arbeidsbu reau en de Kamer van Koophandel, is een bureau dat als kerntaak heeft mensen, die al geruime tijd werkloos zijn, ervaring te laten opdoen met verschillende werkzaamheden in het Midden- en Kleinbedrijf in en om Den Haag. De uitstekende doelstelling is dat zo veel mogelijk mensen door deze ervaring kunnen doorstromen naar een reguliere baan. Het bureau bestaat uit de projektlei- der, 3 consulenten en een administratieve kracht. In verband met het vertrek van een van de medewerkers Is Bureau Werk contract nu met grote spoed op zoek naar een Funktie-inhoud: - het opsporen en selecteren van praktijkervaringsplaatsen in het Midden- en Kleinbedrijf in de Haagse regio; - het werven en plaatsen van gemotiveerde en geschikte kandidaten be horend tot de doelgroep van het bureau; - het opsporen van zg .stille" vacatures; - het ondersteunen en adviseren van zowel werkzoekende als de werkge ver m.b.t. de praktijkervarings- c q. arbeidsplaatsen. - het opzetten van voortrajecten om de kans op succesvolle doorstroming van de werkzoekenden te vergroten. Funktie-eisen: - kreatief, flexibel en dynamisch zijn; - beschikken over doorzettingsvermogen en overtuigingskracht; - goede contactuele eigenschappen bezitten: - kunnen relativeren; - beschikken over goede teamgeest; - affiniteit hebben met het Midden- en Kleinbedrijf, - bekend zijn met de Haagse organisaties op het terrein van de Haagse arbeidsmarkt; - goede schrijfvaardigheid bezitten; - zelfstandig kunnen werken; - kennis hebben van het arbeidsrecht: - een opleiding op MBO-niveau. In verband met de aard van de werkzaamheden is het noodzakelijk in het bezit te zijn van rijbewijs B Arbeidsvoorwaarden: - inschaling volgens CAO-Welzijn funktie VB op basis van leeftijd en erva ring maximum ƒ3.910,75 bruto per maand; - 8% vakantietoeslag; - pensioenregeling; - autokostenvergoeding. Schriftelijke sollicitaties zo spoedig mogelijk aan: Paviljoensgracht 1 2512 BL Den Haag Telefonische informatie: 070-35 66 789 dhr. Horlait De Nederlandse Orde van Accountanis-Administratieconsulenten INOvAAI is de Inu nog privaat rechtelijke) beroepsorganisatie van de accountants voor het midden- en kleinbedrijf, de land- en tuinbouw, de maatschappelijke instellingen als verenigingen en stichtingen en de beoefenaren van het vrije beroep. Als beroepsorganisatie behartigt de NOvAA de belangen van haar ruim 3000 leden en richt zij zich op het bevorderen van een verantwoorde beroepsuitoefening. Het beroep Accountant-Admmistratieconsulent IAA) is sedert 1972 geregeld in de Wet op de Accountants-Admmistratieconsulenten Op dit moment zijn ruim 4 000 personen in het AA-register ingeschreven. Daarvan oefenen area 3.000 AA's hun beroep uit in de openbare accountantspraknjk bestaande uit area 1.500 kantoren met m totaal 2 500 vestigingen, waarin met ruim 22000 medewerklstlers een jaarlijkse omzet van circa twee miljard gulden wordt g Onlangs heeft de Tweede Kamer het imliatiefwetsvoorsiel over de aanpassing van de accountantsweigeving aan de Achtste EG-Richtlijn aanvaard Vfoor de Accountants Administratieconsulenten (AA'sl heeft dit als consequentie dat zij bevoegd worden tot het verrichten van de wetteli|ke controles, certificeringsbertjegd dus. en dat zi| verplicht lid worden van de NOvAA, die een openbaar lichaam wordt De NOvAA zal hierdoor op korte termijn in ledental belangnjk vooruitgaan Niet alleen het grotere aantal leden stelt extra eisen aan de dienstverlening, maar ook de aangepaste Wet op de Accountants-Admimstatie- consulenten (Wet AA) vergt extra inzet van het bureau van de NOvAA Dit kan niet langer met de huidige bureaubezetting worden opgevangen Voor ambitieuze beleidsmedewerkers ontstaan er daardoor interessante carrièremogelijkheden bij de NOvAA Wie w werken in een dynamische en inspirerende omgeving, waar werken tevens hobby is. waar geld prettig maar geen doel op zich is. waar zelfstandigheid primair inzicht in de eigen beperktheid inhoudt, waar tijdig informeren en terugkoppelen als noodzaketi|k worden ervaren, waar m collegialiteit als voorwaaiden voor rden gezien waar verveling een onbekend fenomeen is en waar rust een met-realiseerbaar verlangen blijft. Wie zich in dit proliel kan ol wil herkennen, en overigens ook aan onderstaande voorwaarden voldoet, nodigen wij van harte uit te solliciteren op een of meerdere van onderstaande vacatures nDe Atdeimg Vaktechniek houdt zich vooral bezig met de totstandkoming van vakinhoudelijke pub ikaties. de advisering ;:r:•••jjlj.j' over het door de NOvAA te voeren beleid op vaktechnisch gebied en de ondersteuning van de leden op dit terrem Daartoe zal zm voortdurend op de hoogte moeten zgn en blijven van aiie ontwikkelingen op net gebied van de accountancy en van het beroep van Accountant-Admimstratieconsuient m het bijzonder tn verband met de uitbreiding van net takenpakket zoekt de NOvAA ter vervuiling van de daardoor ontstane vacatures van beleidsmedewerker en i iH: aankomend beleidsmedewer ker Accountants en Aankomend Accountants (m/v) De accountants (AA of RA) hebben na het afronden van hun opleiding een behoorlijk aantal jaren ervaring opgedaan in de accountantspraktijk. De aankomend accountants zijn m de afrondende fase van de AA- dan wel RA-studie HOe Afdeling Onderwijs houdt zich vooral bezig met de advisering over het door de NOvAA te voeren beleid inzake het onderwijs voor AccountantsAdmimstratieconsulenten, de beroepsopleiding tot Accouniant-Admmistratieconsulent. de voortgezette educatie voor AA's. de huidige overgangsregeling voor AA's ter verwerving van de volledige certificermgsbevoegdheid. de proeve van bekwaamheid voor in het buitenland opgeleide accountants en het examenbureau In verband met de uitbreiding van het takenpakket zoekt de NOvAA ter vervulling van de daardoor ontstane vacatures van beleidsmedewerker en aankomend beleidsmedewerker Accountants, Aankomend Accountants en Bedrijfseconomen (m/v) BDe Secretaris Internationale Betrekkingen ondersteunt de directeur van het bureau m het onderhouden van de contacten met de zusterorganisaties in de lidstaten van de Europese Gemeenschap en daarbuiten, met het secretariaat van de Europese Commissie en met organen als de FEE en de IFAC en voert het secretariaat van de binnenkort door de NOvAA in te stellen Commissie Internationale Betrekkingen Ter vervulling van deze nieuwe functie bij het bureau zoekt de NOvAA een Jurist en/of Accountant (m/v) die meer dan gemiddeld vaardig is in het mondeling en schriftelijk hanteren van tenminste de drie moderne talen en die voldoende belangstelling heeft voor regelgeving, accountancy en hun onderlinge

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - kranten | 1993 | | pagina 2