Wie kan er nog vertellen over De Timmerfabriek? Eén loket voor ruim 200 lokale kranten Walcheren toen en nu Bestevaêr nu nóg persoonlijker Dappere Delano ONDEKWIJSKEUZE WOENSDAG 27 JANUARI 2021 WdHI Iwl Cl I IUCII CII IIU De Faam AdLocal.nl voor adverteerders 81% VAN DE NEDERLANDERS LEEST HUIS-AAN- HUISKRANTEN HELDWAFTI6E HANNA Fantastische Frank Super Scraya CSW Bestevaêr. een kleinschalige en persoonlijke vo- school in Middelburg met zo'n 360 leerlingen, start ko mend schooljaar met een voor Zeeland uniek onder wijsconcept: Gepersonaliseerd Leren. MIDDELBURG - Leerlingen in Nederland worden al direct na de basisschool ingedeeld op niveau. Met een mavoad vies ga je naar een mavo klas. En in die klas volgen alle leer lingen hetzelfde mavo-on derwijs. Maar is dat wel terecht? Ben je op je I2ejaar al in te delen op niveau? Je ontwikkelt je toch ook nog na jel2e jaar? En als je al een mavo-leerling of havo-leer ling bent, dan ben je toch niet precies dezelfde mavo of havo-leerling als je buur vrouw of buurman? ledereen heeft zijn eigen talent, zijn ei gen ontwikkelmogelijkheden en dus zijn eigen leerroute. CSW Bestevaêr zegt: 'ontdek je talenten, word wie je bent'. De huidige manier van wer ken werkt daarbij voor steeds meer leerlingen belemme rend. Daarom zegt CSW nu ook 'voor gelijke kansen, is erongelijk onderwijs nodig', dat doet CSW Bestevaêr door te werken met Gepersona liseerd Leren. Elke leerling krijgt een persoonlijke coach die elke week met de leerling diens doelen bespreekt en helpt om de eigen leerroute te bepalen. Uiteraard binnen duidelijk kaders, maar wei met veel meer keuzemoge lijkheden voor de leerling. Nieuwsgierig? zie https// y0utu.be/EpXGJ5Jfsfc VLISSINGEN - De Timmerfabriek wordt verbouwd tot een Hotel. Hierbij wordt ook het torentje temggeplaatst, dat in 1943 verloren ging. Voor het moment van terugplaatsing wordt gezocht naar oud-werknemers van De Timmerfabriek, uit de tijd dat in deze bedrijfshal prachtige scheepsinterieurs vervaardigd werden. Tips zijn welkom via 0881900 222 of marketing@teamforreal.nl Foto: Zeeuws Archief Fotocollectie Vlissirgen Adverteren in een huis-aan-huiskrant is een garantie voor succes, dat weten plaatselijke ondernemers allang. Vanaf nu zullen ook nationale adverteerders kennismaken met de kracht van deze lokale media. Via AdLocal.nl: een nieuw ge zamenlijk platform van 37 huis-aan-huis-uitgeverijen. De ruim 200 kranten die bij AdLocal zijn aangesloten, val len wekelijks bij meer dan 6 miljoen Nederlanders op de deurmat. Een gigantisch be reik, ruim 80 procent van de markt. Bas Stikkelorum, ma nager bureau relatie van DPG Media: "Huis-aan-huis is deels een verborgen pareltje van de media: de lezer omarmt de huis-aan-krant massaal. En hopelijk kunnen wij nu met de start van AdLocal ook de ad verteerder hierop wijzen en verbinden aan die miljoenen lezers." AdLocal biedt een gezamen lijke sales-aanpak van ruim 400 media-adviseurs, waar bij DPG Media de nationa le adverteerders bedient. Op de website adlocal.nl vinden adverteerders op één plek alle ins en outs over dit loka le medium en het aanbod van huis-aan-huistitels. Er is een handige selectie-tooi waar mee adverteerders op de kaart van Nederland eenvoudig ver spreidingsgebieden kunnen selecteren. Met één druk op de knop wordt direct een offerte aangevraagd. Matthijs Malipaard, directeur van Rodi Media: "Door hét kennis en informatiecentrum te zijn voor huis-aan-huis kranten is AdLocal de centrale plek om lokaal, regionaal en landelijk te inspireren en im pact te creëren. Zo laten we naast adverteerders ook de lo kale gemeenschap groeien en bloeien." Huis-aan-huiskranten heb ben nog steeds een enonn bereik en impact in de lo kale gemeenschap. 81% van de Nederlanders leest huis-aan-huiskranten en 51% neemt actie naaraanleidingvan advertenties in huis-aan-huis- kranten. De reclame-tolerantie in huis-aan-huiskranten is het hoogst van alle mediatypen (48%). AdLocal feestelijk gelanceerd Op 14 januari is AdLocal fees telijk gelanceerd. Dit ge beurde geheel volgens de huidige richtlijnen via een di gitale meeting. Christian van Thillo, executive chairman van DPG Media, heette de 37 bij AdLocal aangesloten uitgevers welkom. Hij complimenteerde de aanwezigen met het nieu we platform en de belangrij ke mijlpaal die de uitgeverijen hiermee neerzetten. Tijdens deze bijeenkomst ke ken de deelnemers vooral vooruit naar hetgeen AdLocal nog meer in petto heeft. Zo komt er in de toekomst ook de mogelijkheid om via het loket orders te boeken voor huis-aan-huiskranten en zal het aanbod van lokale media uitgebreid worden met digi tale proposities. Het moet een website worden waar alles te vinden is, zoals inspirerende adverteerderscases, maar ook allerlei informatie over bereik en leesdichtheid, reclame-to lerantie en het profiel van huis-aan-huiskrant lezers. www.adlocal.nl De stuurgroep van AdLocal.nl. Foto

Krantenbank Zeeland

de Faam | 2021 | | pagina 8