7 X Zon, zee, wind, regen en veel plezier I Bezoek de leukste winkels in uw buurt wmam Maas Heeft u zelf een winkel? HART VOOR UW REGIO Met dë campagne 'Hart voor uw Regio' geven de regionale dag- en weekbladen van De Persgroep in oktober, november en december extra aandacht aan de lokale winkeliers. Doel: met z'n allen even stilstaan bij het belang van een goed draaiend lokaal winkelhart. Door bewust lokaal te winke len dragen consumenten bij aan het leefbaar houden van de eigen buurt. Aandacht, ge mak, gezelligheid en beleving vind je niet online. Dat tref je aan in je lokale winkelhart. Bij de plaatsgenoten die hun ei gen zaak bouwen op kwaliteit en persoonlijke aandacht. Deze lokale ondernemers zijn ook vaak drijvende krachten achter buurtinitiatieven, ver enigingen en sportclubs. Bij voorbeeld door sponsoring of door de levering van gratis goederen of diensten. Deze verenigingen zouden het een stuk moeilijker hebben om het hoofd boven water te houden zonder de steun van i Hart voor uw Regio heeft een duidelijk, herkenbaar logo de plaatselijke ondernemers. In een aantal gevallen zou het voortbestaan van de club zelfs onmogelijk zijn als er niet lo kaal gesponsord wordt. Persoonlijke aandacht Dan is het eigenlijk een heêl logisch verhaal dat de consu ment de betrokkenheid van de plaatselijke ondernemer beloont met een zelfde soort betrokkenheid door lokaal te shoppen. Wellicht kost het ietsje meer dan de dumpprij zen die online gehanteerd worden, maar daarvoor krijg je naast het product dat je aanschaft ook de nodige ex tra's. Wat te denken van een deskundig advies? Een goede service? Of simpelweg een gezellig praatje en wat per soonlijke aandacht. Eigenlijk is dat laatste onbetaalbaar. Leukste winkel in uw buurt Gekoppeld aan de campagne 'Hart voor uw Regio' kunnen de consumenten vanaf 1 no vember stemmen op de leuk ste winkel in hun buurt. Dat stemmen kan via de website www.hartvooruwregio.nl. -* m m Door bewust lokaal te winkelen dragen consumenten bij aan het leefbaar houden van de eigen buurt Hiermee steun je niet alleen jaar lang de titef'Leukste win de lokale winkelier, maar als deelnemer maak je ook kans op 100 euro shoptegoed bij de winnende winkel uit de buurt. De winnende zaak mag een kei bij u uit de buurt' voeren. Dat is een titel om trots op te zijn! De campagne 'Hart voor uw Regio' zal in oktober, novem- Deze lokale ondernemers zijn ook vaak drijvende krachten achter buurtinitiatieven, verenigingen en sportclubs ber en december niet alleen in de regionale dagbladen en de lokale weekbladen te zien zijn. Ook de regionale en lo kale websites van de kranten van De Persgroep worden hiervoor ingezet. Verder is er een Facebook-campagne en worden er radiospotjes uitge zonden. Voor ondernemers zijn er di verse mogelijkheden om mee te liften op deze campagne en hun communicatieboodschap over te brengen. Variërend van een consumentenactie tot een fraaie advertorial in de lokale bladen. In de regionale dagbladen komt een speciale bijlage 'Hart voor uw Regio'. Kortom: deze campagne zal niemand ontgaan! hartvooruwregio.nl Uit onderzoek (NOM 2014-II/2015-I) blijkt dat consumenten van winke len houden. Een paar sta tistieken op een rij. Interesse in... 86% Winkelen 49% Mode en trends 43% Sieraden/access. 48% Interieur Vindt erg belangrijk... 58% Kwalitatief goede kleding 43% Verwennen met mooie producten 45% Luxe en comfort Heeft aandacht voor reclame van... 59% Modezaken 63% Warenhuizen 53% Producten voor lichaamsverzorging Ondernemers kunnen voor meer informatie contact opnemen met hun ac countmanager van De Persgroep of via: hartvooruwregio.nl/ deelnemen ZEELAND - Veel zon, nog meer regen, veel gezonde spanning en vooral veel ontspanning. Het afgelopen kustmarathonweek- end was een Zeeuws weekend van contrasten, maar vooral van heel veel loop- en wandelplezier. De dames van de Ladiesrun hadden vrijdag nog net een staartjes zomerzon, waar de Light- run even later forse buien mocht trotseren. Bij de hardloopmarathon op de zonnige zaterdag stond er ein delijk weer een Zeeuw op het hoogste schavot. En toen kwam de zondag, tja... hoe nat kan een wandeldag zijn. Al bij de start in Haamstede kwamen duizenden poncho's te voorschijn. Op Noord-Beveland konden de wandelaars nog even opdrogen en de rest is geschiedenis. Maar de kustmarathon zou de kustma- rathon niet zijn, als niet het grootste deel van de wandelaars met veel plezier gewoon doorliep, totdat bij binnenkomst in het feestende Zoutelande alsnog de zon doorbrak. Op naar 1 januari 2017, als de inschrijving weer start. Links on deraan de winnares van de Ladiesrun Anjolie Engels bij de start.

Krantenbank Zeeland

de Faam | 2016 | | pagina 35