DE BEST BEKEKEN MEDIA VAN NEDERLAND fi ffl Jffl W
Waarschijnlijk een stuk langer dan naar de meeste reclame-uitingen. Huis-aan-huiskranten worden
namelijk juist gelezen voor de aanbiedingen die erin staan. En 51% van de lezers onderneemt actie
na het zien van een advertentie. Voeg daaraan toe dat een huis-aan-huiskrant ook nog eens heel
dichtbij u staat. Dat maakt alles wat erin staat relevant. Van het nieuws tot de agenda, Dit zorgt
ervoor dat 91% van de Nederlanders wel eens een huis-aan-huiskrant leest. Bij de Persgroep krijgen
adverteerders elke dag contact met maar liefst 6,3 miljoen unieke mensen. Ook met u dus. Op welk
niveau zij ook aandacht voor hun merk willen - nationaal, regionaal of lokaal - bij de Persgroep zijn zij
aan het juiste adres. Al onze nieuwsmerken hebben namelijk één ding gemeen: advertenties krijgen
de aandacht die ze verdienen.
DE. PERSGROEP
ENIG IDEE
HOE LANG U
NAAR DEZE
ADVERTENTIE
KIJKT?
NEDERLAND