r
r
&o°o!Pt~e
[PRIJS
1."
O.55
17®
2.19
DOWNLOAD NU
van 2 49
van 0 59
iBifi m w mm
van 2 29
LAAGSTE
r W"H&van 155
DE GRATIS ALDIAPP
Duopasta
Boterhamzakjes
Dreambonbons
Hollandsche koek
Sinaasappelsap, multivitaminesap of appelsap
Micro-SD memory card j Externe harde schijf
Baby videomonitor
Bloeiende herfstplanten
Zonnebloemen*
Lelies*
Bloemenboeke
1 23456789 10
Meubelbranche moet consument inspireren en verleiden
SUPERMARKT
«£MEj
6x0.331.
Vanaf mensdag 29-09-2019
8 GB werkgeheugen.
Hybride harde schijf.
Bereik binnen: ca. 50 m.
Bereik buiten: ca. 300 m.
Diverse soorten.
Vanaf maandag 22-09-2019
50 cm, 8 stelen.
50 cm, 6 stelen.
50 cm, 20 stelen.
HOGE KWALITEIT - LAGE PRIJS
De Faam woensdag 24 september 2014 11
Puzzel mee!
Japanse
dadel-
pruim
paars
rood
Bijbelse
stad
kostuum
onder
gevel
verbond
heden
daags
stapel
spoor
staaf
genees
wijze
T
3
T
9
winter
sport
handels
term
kunst
leer
kersrood
zee
boezem
T
wiskun
dig getal
stellig
smoor-
klep
T
2
tref
woord
dop
T
onder
kussen
strijd
macht
T
5
sluitpin
ge
steente
10
ijskegel
8
ellende
deel
van een
woord
luchtver
versing
deel
van een
kachel
T
boeren-
roos
muziek
instru
ment
7
zonder
zedelijk
besef
6
bedeesd
lof
akelig
kamer
plant
bezitte
lijk vnw.
voeg
woord
geldstraf
4
T
voor
zetsel
grond
toon
rivier in
Siberië
T
enten
T
1
T
kleine
foto
hevig
Sanders Puzzelboeken
Woontrends wisselen elkaar in een razend
tempo af. "Dat heeft grote invloed op het
koopgedrag van de consument",stelt
David Rodgers, marketingmanager van
meubelwarenhuis Woonsquare. "Mensen
kopen bijna geen bankstel meer van
zeven- a achtduizend euro. In plaats
daarvan zoeken ze liever iets goeds voor
minder geld, om vervolgens vaker van
meubel te kunnen wisselen."
annTi£\ vra»
1,11101
De meubelbranche is transparanter dan ooit door de overdaad aan informatie via
internetsites. De consument laat zich daarnaast graag inspireren en verleiden door de
vele woonprogramma's op televisie. Dit alles zorgt ervoor dat modetrends geen lang
leven meer zijn beschoren. Wat nu helemaal in is, kan over een jaar al weer gedateerd
zijn. "Heel wat traditionele meubelhuizen kunnen daardoor niet meer meekomen", aldus
Rodgers.
Woonsquare heeft tien vestigingen in Nederland. Ondanks de crisis groeit het meubelbedrijf
gewoon door. Het woonwarenhuis volgt de ontwikkelingen in de meubelbranche op de
voet en probeert met de consument mee te bewegen. "We struinen continu beurzen af
op zoek naar nieuwe collecties. We verkopen circa tweeduizend bankstellen per week
en kunnen door onze schaalgrootte altijd de laagste prijs afdwingen. Daar profiteert de
consument van", concludeert Rodgers.
Naast de wekelijks wisselende collectie en de laagste prijsgarantie wil Woonsquare haar
klanten een goed gevoel geven tijdens het winkelen. Rodgers: "Bij het kopen van een
zitmeubel draait het om emotie. Je wilt immers gewoon voelen hoe een bank zit. We
ontvangen onze klanten in een aantrekkelijke showroom en bieden ze een kop koffie en
een gebakje aan. In die entourage kan de klant het woongenot optimaal ervaren."
Het goede gevoel dat klanten in de showroom krijgen, wordt versterkt door de kado's die
de woonwinkel weggeeft. "We zoeken naar kado's waar de klant echt iets aan heeft.
Echte hebbedingen, gadgets. Zo gaven we in het voorjaar een barbecue buitenkeuken
bij een bankstel weg. Of een scooter in de zomer. Regelmatig doen we er een iPad bij
en nu het schoolseizoen is begonnen geven we een Hewlett-Packard laptop weg bij
elk bankstel dat we verkopen." En met het nieuwe schooljaar net begonnen verwacht
Rodgers dat de gratis laptop voor ouders met schoolgaande kinderen een buitenkansje is
om een nieuw meubel aan te schaffen en de laptop kado te doen aan de kinderen voor
het schoolwerk. "Dat is voor die consument dus echt 2 vliegen in 1 klap", zegt Rodgers.
De kado's worden zeer op prijs gesteld, zo blijkt uit onderzoek van Woonsquare. "We
hebben het wel eens getest door een paar weken geen kado's weg te geven. Klanten
vragen er dan gewoon om. De combinatie van het aanbieden van een product voor de
laagste prijs en het leveren van een prachtig kado erbij, dat is misschien wel de sleutel
van ons succes", aldus Rodgers.
VARA HW"
ivoor huismerken
vown» Consm"i'"*ppGon<l I
D0HA Boterham
•4-M nu m H f
A Kotflekoek m
Bron: Consumentengids april 2014
Bron: uitzending VARA Kassa, 7 juni 2014
T 1
Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
Prijzen geldi
t/m 28-09-2014
www.aldi.nl