r r &o°o!Pt~e [PRIJS 1." O.55 17® 2.19 DOWNLOAD NU van 2 49 van 0 59 iBifi m w mm van 2 29 LAAGSTE r W"H&van 155 DE GRATIS ALDIAPP Duopasta Boterhamzakjes Dreambonbons Hollandsche koek Sinaasappelsap, multivitaminesap of appelsap Micro-SD memory card j Externe harde schijf Baby videomonitor Bloeiende herfstplanten Zonnebloemen* Lelies* Bloemenboeke 1 23456789 10 Meubelbranche moet consument inspireren en verleiden SUPERMARKT «£MEj 6x0.331. Vanaf mensdag 29-09-2019 8 GB werkgeheugen. Hybride harde schijf. Bereik binnen: ca. 50 m. Bereik buiten: ca. 300 m. Diverse soorten. Vanaf maandag 22-09-2019 50 cm, 8 stelen. 50 cm, 6 stelen. 50 cm, 20 stelen. HOGE KWALITEIT - LAGE PRIJS De Faam woensdag 24 september 2014 11 Puzzel mee! Japanse dadel- pruim paars rood Bijbelse stad kostuum onder gevel verbond heden daags stapel spoor staaf genees wijze T 3 T 9 winter sport handels term kunst leer kersrood zee boezem T wiskun dig getal stellig smoor- klep T 2 tref woord dop T onder kussen strijd macht T 5 sluitpin ge steente 10 ijskegel 8 ellende deel van een woord luchtver versing deel van een kachel T boeren- roos muziek instru ment 7 zonder zedelijk besef 6 bedeesd lof akelig kamer plant bezitte lijk vnw. voeg woord geldstraf 4 T voor zetsel grond toon rivier in Siberië T enten T 1 T kleine foto hevig Sanders Puzzelboeken Woontrends wisselen elkaar in een razend tempo af. "Dat heeft grote invloed op het koopgedrag van de consument",stelt David Rodgers, marketingmanager van meubelwarenhuis Woonsquare. "Mensen kopen bijna geen bankstel meer van zeven- a achtduizend euro. In plaats daarvan zoeken ze liever iets goeds voor minder geld, om vervolgens vaker van meubel te kunnen wisselen." annTi£\ vra» 1,11101 De meubelbranche is transparanter dan ooit door de overdaad aan informatie via internetsites. De consument laat zich daarnaast graag inspireren en verleiden door de vele woonprogramma's op televisie. Dit alles zorgt ervoor dat modetrends geen lang leven meer zijn beschoren. Wat nu helemaal in is, kan over een jaar al weer gedateerd zijn. "Heel wat traditionele meubelhuizen kunnen daardoor niet meer meekomen", aldus Rodgers. Woonsquare heeft tien vestigingen in Nederland. Ondanks de crisis groeit het meubelbedrijf gewoon door. Het woonwarenhuis volgt de ontwikkelingen in de meubelbranche op de voet en probeert met de consument mee te bewegen. "We struinen continu beurzen af op zoek naar nieuwe collecties. We verkopen circa tweeduizend bankstellen per week en kunnen door onze schaalgrootte altijd de laagste prijs afdwingen. Daar profiteert de consument van", concludeert Rodgers. Naast de wekelijks wisselende collectie en de laagste prijsgarantie wil Woonsquare haar klanten een goed gevoel geven tijdens het winkelen. Rodgers: "Bij het kopen van een zitmeubel draait het om emotie. Je wilt immers gewoon voelen hoe een bank zit. We ontvangen onze klanten in een aantrekkelijke showroom en bieden ze een kop koffie en een gebakje aan. In die entourage kan de klant het woongenot optimaal ervaren." Het goede gevoel dat klanten in de showroom krijgen, wordt versterkt door de kado's die de woonwinkel weggeeft. "We zoeken naar kado's waar de klant echt iets aan heeft. Echte hebbedingen, gadgets. Zo gaven we in het voorjaar een barbecue buitenkeuken bij een bankstel weg. Of een scooter in de zomer. Regelmatig doen we er een iPad bij en nu het schoolseizoen is begonnen geven we een Hewlett-Packard laptop weg bij elk bankstel dat we verkopen." En met het nieuwe schooljaar net begonnen verwacht Rodgers dat de gratis laptop voor ouders met schoolgaande kinderen een buitenkansje is om een nieuw meubel aan te schaffen en de laptop kado te doen aan de kinderen voor het schoolwerk. "Dat is voor die consument dus echt 2 vliegen in 1 klap", zegt Rodgers. De kado's worden zeer op prijs gesteld, zo blijkt uit onderzoek van Woonsquare. "We hebben het wel eens getest door een paar weken geen kado's weg te geven. Klanten vragen er dan gewoon om. De combinatie van het aanbieden van een product voor de laagste prijs en het leveren van een prachtig kado erbij, dat is misschien wel de sleutel van ons succes", aldus Rodgers. VARA HW" ivoor huismerken vown» Consm"i'"*ppGon<l I D0HA Boterham •4-M nu m H f A Kotflekoek m Bron: Consumentengids april 2014 Bron: uitzending VARA Kassa, 7 juni 2014 T 1 Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Prijzen geldi t/m 28-09-2014 www.aldi.nl

Krantenbank Zeeland

de Faam | 2014 | | pagina 11