MAN KOOPT STEEDS MEER ONDERMODE
J* (ftfaandelle
SPECIAALZAAK
klokstraat 21 - goes
www.speciaalzaaksimon.nl
ÏAPMOPt
VOOK.
CUtMATE ff,
PT/MA
Ruime collectie badmode
van A tot H cup!
CYELLl
Lidea*
rf^
PAINtëUCRE
SEXY u flT
LINGERIE IS|||J I
Door Ellen De Vriend
Bijna de helft van de Nederlandse mannen, van alle leeftijden, is het unaniem met elkaar
eens. Ze zien vrouwen het liefst in uitdagende- en sexy lingerie. Helaas hebben de man
nen pech, want de vrouwen zelf zijn heel wat behoudender ingesteld.
Onderzoek wees uit dat Nederlandse vrouwen het liefste functioneel sportieve lingerie
(43 procent) draagt of casual (27 procent) setjes. Slechts veertien procent van de vrouwen
houdt van een sexy- of uitdagende lingeriestijl. Vrouwen tussen de twintig- en dertig jaar
geven relatief vaker aan een sexy lingeriesetje te kopen dan tieners en dertigers. Maar ook
de vrouwen tussen de veertig en vijftig kiezen regelmatig voor uitdagende lingerie.
Grappig is dat het onderzoek (GfK-Consumer-Jury) ook uitwees dat vrouwen die graag sexy
lingerie dragen kiezen voor een trendy- of street kledingstijl. Het zijn vrouwen met een
verzorgd uiterlijk en een fulltime baan. Ze kijken graag naar RTL4 en SBS6 en luisteren
naar Radio 538. Kortom mannen van Nederland weten vanaf vandaag waarop ze moeten
letten bij hun zoektocht naar een vrouw met sexy lingerie. Jammer genoeg wees het on
derzoek ook uit dat de meeste vrouwen ook bezet zijn. Het is dus zaak meer vrouwen te
verleiden tot het kopen van spannende lingerie. Misschien moeten de mannen zelf vaker
een setje cadeau doen?
Een Brits onderzoek wees uit dat mooie lingerie goed is voor het zelfvertrouwen. Van de
vrouwen die dagelijks kiezen voor comfortabel, katoenen ondergoed (29 procent) of
boxershorts (10 procent) blijkt maar vier procent zich mooi en zelfverzekerd te voe
len. In tegenstelling tot vrouwen die kiezen voor een sexy hipster of kanten
string.
LISECHARMEL
Kerkplein 53 Kapelle «Tel. 0113-343032 www.lhirondelle-lingerie.nl
mode op ondermode is bij
de vrouwen veel groter dan
bij de mannen.
Foto: Sloggi
Veel vrouwen hebben inmiddels de gemakken en geneugten van mooie lin
gerie ontdekt. Maar bij de mannen is ook iets veranderd. Mannen kopen steeds
vaker zelf hun ondergoed.
Degelijk, klassiek ondergoed wordt nog steeds goed verkocht. Maar er is ook
een enorme stijging van de verkoop van de boxer, ten koste van de slip. Zwart
is bij mannen nog veruit de
favoriete kleur, gevolgd
door donkerblauw en grijs.
Maar ook laten mannen de
kleuren groen en rood niet
in het schap liggen. In plaats
van het traditionele, witte
hemd dragen mannen
steeds vaker een wit T-shirt.
Maar de invloed van de