wensen op Agrimarkt pakt Klant tevreden Volop parkeren i Vlissingen Klant van Middelburg wil vooral goede sfeer Keurig en handig 15% KORTING Winkelmanager Vlissingen is trots v Agrimarkt scoort 8.2 U geeft in het onderzoek aan Uit het onderzoek bleek: Zomaar een passerende klant OP ALLE GROENTE FRUIT bbïSSBBSSS lnfo i« <o»m Als dank voor uw medewerking inbreng en suggesties, ontvangt u alleen in Middelburg en Vlissingen op donderdag, vrijdag en zaterdag 4, 5 en 6 september... SUPERMARKTEN (ADVERTORIAL Woensdag 3 september 2008 MIDDELBURG/VLISSIN- GEN - De afgelopen maan den hebben wij in uw Agri- markt Supermarkten om uw mening gevraagd middels een enquête. Wij doen deze klantenon- derzoeken regelmatig ook in onze andere vestigingen in Goes, Roosendaal en Middel- hamis. Wij houden deze on derzoeken om op deze ma nier te weten te komen hoe u over uw Agrimarkt denkt. Een gespecialiseerd bureau maakt hiervan een rappor tage waarin wij uw mening verwoord zien. Het gaat hier bij vooral om opmerkingen/ suggesties over zaken die u als onze klant belangrijk vindt. Een aantal belangrijke punten zijn ondertussen op gepakt en opgelost. We kun nen u alvast wel verklappen dat we blij waren met uw eindcijfer van 8.2, maar we gaan voor een 9! UrfisI ÉSmnéMHIM MIDDELBURG Mevrouw Labruijere uit Middelburg is een trouwe klant van Agri markt. Zij is bijzonder tevreden met de vernieuwde presen tatie. "Het is veel ruimer en overzichtelijker", vertelt ze. Verder vindt mevrouw Lab ruijere dat het door de pre sentatie net lijkt of er veel meer groente en fruit is ge presenteerd. Ook de meer open, ambach telijke slagerij vindt ze fijner het verplaatsen van de akties omdat naar de ingang. Ze zegt: "je je nu gemakkelijk de slager kunt nu direkt je voordeelak- wat kunt vragen. En wat echt ties inladen en daarna rustig een enorme verbetering is, is klaar winkelen". Belangrijkste reden van uw bezoek: goede bereikbaarheid van de winkel zeer lage prijzen en ruime keuze fijne winkelsfeer Uw opmerkingen en sug gesties: soms zijn versartikelen te vroeg uitverkocht ook op maandag en dins dagavond koopavond reclames niet goed aan V 0f9 MIDDELBURG - Als win kelmanager van Agrimarkt Middelburg vind ik het buitengewoon belangrijk dat u zich thuis voelt bij ons in de winkel. Wij doen er als team alles aan om het u zo goed mo gelijk naar de zin te maken. De afgelopen weken zijn er zaken aangepast die u als opmerking of suggestie doorgaf. Een aantal grotere aanpassingen volgen de ko mende maanden. Om te beginnen zijn er fiets parkeerplaatsen bijgekomen zodat u de fiets altijd goed kunt parkeren. De groente en fruitafdeling is overzich telijker geworden en ook de versvlees afdeling is aange- gegeven snellere kassa-afhande ling past aan uw wensen. Onze chef-slager Eric en groente-chef Rinus stellen het bijzonder op prijs uw mening te mogen horen. Stapt u gerust op hen af om uw wensen kenbaar te ma ken. Ook verplaatsten we de ak- tiemeters naar de ingang. U vindt nu direct bij de ingang uw voordeel bij elkaar. U en ik weten hoe belangrijk te genwoordig de prijzen zijn. Het leven is al duur genoeg. En ik kan u vertellen dat kopen bij Agrimarkt u'vele tientallen euro's voordeel oplevert. Wij hopen u als team te mo gen verwelkomen in Agri markt Middelburg. Belangrijkste reden van uw bezoek: de zeer lage prijzen t.o.v. de andere supermarkten in de buurt het uitgebreide assorti ment ruime en schone winkel prima en aangename winkelsfeer Uw opmerkingen en sug gesties: het niet goed terug kun nen vinden van de artikelen het soms te lang moe ten wachten bij de kassa de uitstraling van groente en fruit kan beter de parkeergelegenheid voor fietsers is te krap VLISSINGEN - Als win kelmanager van Agrimarkt Vlissingen vind ik het heer lijk om in zo'n fijne winkel leiding te mogen" geven. De winkel is goed bereik baar voor alle Vlissingers/ Souburgers en verdere om geving. We hebben ook veel toeristen gezien deze zomer en dat geeft in de winkel een apart sfeertje. Als medewerkers vinden wij het belangrijk dat u Agri markt Vlissingen als uw ba siswinkel heeft gekozen of gaat kiezen. Rekent u maar eens uit wat uw voor deel is wanneer u alle boodschappen bij ons doet. Klanten staan soms versteld als ze de eerste keer bij ons komen en onze lage prijzen zien. Wij hebben uw suggesties uit de enquête ter harte ge nomen en kunnen u nu op timaal van dienst zijn. Er zullen de komende maanden nog meer zaken worden aan gepast. Inmiddels zijn we ook op maandag- en dinsdagavond geopend. Bedankt voor uw medewer king. "Zo jongens, jullie maken er een aardig rommeltje van, waar is dat goed voor?" "Voor u mevrouw, deze ombouw is goed voor u zodat u al onze aanbiedingen direct bij binnenkomst in de winkel aantreft. Dit was namelijke één van de punten die zijn aangegeven in een onlangs gehouden klant - tevredenheidsonderzoek" "Oh, dat is zeker handig, heb ik in één keer alle week- aanbiedingen op een rijtje. En wat ga je nog meer verbeteren?" "Nou als u even verder kijkt ziet u een veel ruimere en overzichtelijke groente- en fruitafdeling, ook iets wat onze klanten graag wensten". "Netjes hoor, keurig zo en inderdaad wat een groente heb je liggen" En als u straks wilt afrekenen ziet u een nieuwe dub bele snel kassa met achterbak, dit verhoogd de door stroming en u kunt op uw gemak de boodschappen tas vullen. "Nou mooi hoor, ik ga door, succes en tot volgende keer" "Tot de volgende keer en vergeet u de speciale groente- en fruitaanbiedingen niet?"

Krantenbank Zeeland

de Faam | 2008 | | pagina 20