Service Monteur
k -I
\e
\cVA
Vanaf 31 mei voor 2,95 in de winkel!
m/v
dé Weekkrant
CARGLASS® SERVICE CENTER MIDDELBURG en TERNEUZEN
mmw
I winkel
i bcVei
'f
VHM
Zeker 70% van je actieve leven spendeer
je aan het werk. Maar werken is niet een
heilig moeten. Het is meer: het is een
beleving, het is zelf invulling geven
aan je werkleven.
Career&Co. is een tweemaandelijkse
- gids die je daarbij helpt.
succes te halen uit dat werkleven.
De Faam
Woensdag 13 juni 2007 - Pagina 46
CARGLASS® is het bekendste en meest geavanceerde glasherstelbedrijf voor voertuigen ter wereld. Ook in Nederland zijn we marktleider en dè autoriteit
op dit gebied. We lossen autoruitschade snel, veilig, en zonder problemen op middels een service die verder gaat dan die van anderen. Ons uitgangspunt: wij
gaan voor 100% enthousiaste klanten door intensieve samenwerking. De inzet van onze 950 medewerkers, op het hoofdkantoor, de 55 Service Centers en 200
mobiele units is grotendeels verantwoordelijk voor ons succes in Nederland. Zij zorgen dag en nacht voor snelle reparatie of vervanging thuis, onderweg, op
het werk of in het Service Center én de afhandeling van de schade met lease- en verzekeringsmaatschappijen.
Onze medewerkers ervaren CARGLASS® als een informeel, open en sociaal bedrijf. Als organisatie zijn we een aantrekkelijke werkgever voor servicegerichte
mensen die van aanpakken houden en hun verantwoordelijkheid durven te nemen. De ruimte voor eigen initiatief is groot, evenals de opleidingsmogelijkheden,
waardoor je kunt groeien in je vak en je functie.
De functie:
Als Service Monteur vind je het leuk om klanten persoonlijk te
helpen. Met je enthousiaste en klantgerichte aanpak repareer en
vervang je autoruiten en ruitenwissers waardoor je de ruitscha-
de van de klanten snel en professioneel oplost. Natuurlijk vind je
techniek leuk, maar de fijne kneepjes van het vak leren wij je zelf
met een intern opleidingsprogramma door professionals wat je
met een examen afsluit. Kwaliteit is namelijk heel belangrijk bij
CARGLASS®.
Het profiel:
Naast werken op de basis (het Service Center) ga je met de mobiele
service naar klanten thuis of op het werk om ter plaatse de ruit-
schade op te lossen. CARGLASS® is er 24 uur per dag, 7 dagen per
week om te helpen in geval van nood (denk aan een ingeslagen
zijruit). Je werkt hiervoor bij toerbeurt op de zaterdag en in de
24-uurs dienst. Je woont in de directe omgeving van het Service
Center en hebt een rijbewijs (B). Je vindt het leuk om in een team
samen met je collega's de service van CARGLASS® te verbeteren.
Hiervoor bieden wij je een uitstekend salaris en daarnaast nog extra
vergoedingen voor de 24-uurs dienst.
Interesse?
Voor meer informatie kun je kijken op www.carglass.nl of bel je met
de afdeling personeelszaken, 040-26 48 650. Je sollicitatie kun je
meteen op de website plaatsen, maar ook per mail sturen naar
personeelsadmin@carglass.nl of per post: CARGLASS®, ta v.
personeelszaken, postbus 115, 5690 AC Son.
•ïïlfjlff!
Vanaf nu heeft Nederland het
eerste blad dat werkt. Voor jou!
IHUW'IUma
dooi
fatten w
A.
Praktische verhalen, reportages,
interviews, tests en duidelijke
theorie. Om meer plezier, passie en
iY<V«\W