Service Monteur k -I \e \cVA Vanaf 31 mei voor 2,95 in de winkel! m/v dé Weekkrant CARGLASS® SERVICE CENTER MIDDELBURG en TERNEUZEN mmw I winkel i bcVei 'f VHM Zeker 70% van je actieve leven spendeer je aan het werk. Maar werken is niet een heilig moeten. Het is meer: het is een beleving, het is zelf invulling geven aan je werkleven. Career&Co. is een tweemaandelijkse - gids die je daarbij helpt. succes te halen uit dat werkleven. De Faam Woensdag 13 juni 2007 - Pagina 46 CARGLASS® is het bekendste en meest geavanceerde glasherstelbedrijf voor voertuigen ter wereld. Ook in Nederland zijn we marktleider en dè autoriteit op dit gebied. We lossen autoruitschade snel, veilig, en zonder problemen op middels een service die verder gaat dan die van anderen. Ons uitgangspunt: wij gaan voor 100% enthousiaste klanten door intensieve samenwerking. De inzet van onze 950 medewerkers, op het hoofdkantoor, de 55 Service Centers en 200 mobiele units is grotendeels verantwoordelijk voor ons succes in Nederland. Zij zorgen dag en nacht voor snelle reparatie of vervanging thuis, onderweg, op het werk of in het Service Center én de afhandeling van de schade met lease- en verzekeringsmaatschappijen. Onze medewerkers ervaren CARGLASS® als een informeel, open en sociaal bedrijf. Als organisatie zijn we een aantrekkelijke werkgever voor servicegerichte mensen die van aanpakken houden en hun verantwoordelijkheid durven te nemen. De ruimte voor eigen initiatief is groot, evenals de opleidingsmogelijkheden, waardoor je kunt groeien in je vak en je functie. De functie: Als Service Monteur vind je het leuk om klanten persoonlijk te helpen. Met je enthousiaste en klantgerichte aanpak repareer en vervang je autoruiten en ruitenwissers waardoor je de ruitscha- de van de klanten snel en professioneel oplost. Natuurlijk vind je techniek leuk, maar de fijne kneepjes van het vak leren wij je zelf met een intern opleidingsprogramma door professionals wat je met een examen afsluit. Kwaliteit is namelijk heel belangrijk bij CARGLASS®. Het profiel: Naast werken op de basis (het Service Center) ga je met de mobiele service naar klanten thuis of op het werk om ter plaatse de ruit- schade op te lossen. CARGLASS® is er 24 uur per dag, 7 dagen per week om te helpen in geval van nood (denk aan een ingeslagen zijruit). Je werkt hiervoor bij toerbeurt op de zaterdag en in de 24-uurs dienst. Je woont in de directe omgeving van het Service Center en hebt een rijbewijs (B). Je vindt het leuk om in een team samen met je collega's de service van CARGLASS® te verbeteren. Hiervoor bieden wij je een uitstekend salaris en daarnaast nog extra vergoedingen voor de 24-uurs dienst. Interesse? Voor meer informatie kun je kijken op www.carglass.nl of bel je met de afdeling personeelszaken, 040-26 48 650. Je sollicitatie kun je meteen op de website plaatsen, maar ook per mail sturen naar personeelsadmin@carglass.nl of per post: CARGLASS®, ta v. personeelszaken, postbus 115, 5690 AC Son. •ïïlfjlff! Vanaf nu heeft Nederland het eerste blad dat werkt. Voor jou! IHUW'IUma dooi fatten w A. Praktische verhalen, reportages, interviews, tests en duidelijke theorie. Om meer plezier, passie en iY<V«\W

Krantenbank Zeeland

de Faam | 2007 | | pagina 46