kiezenkopen Aardappelmania Optimel Control helpt minder te eten bolsïus Superkwaliteit kerstbomen uit binnen- en buitenland dé Weekkrant De Faam I 99 1 I 29 1 Woensdag 13 december 2006 - Pagina 51 De winter is hét seizoen om tot jezelf te komen en eens alle tijd te nemen voor een weldadig bad of verwarmende massage. Weleda's Wintercadeau biedt alle ingre diënten voor een persoonlijk wellness dagje: Weleda's seizoenenboekje Winter, 20 ml Ziiverspar Verkwikkingsbad, 10 ml Wilde Rozenolie, 10 ml Arnica Massageolie en 10 ml Rosa Mosqueta Intensieve Gezichtscrème. Adviesprijs: €7,95 Er zijn nog meer sei zoencadeaus van Weleda. Campina introduceert Optimel Control, een zuiveldrank met natuurlijke plantenextracten die ervoor zorgen dat je bij de volgende maaltijd minder gaat eten. Deze nieuwe innovatie van Campina helpt daarmee het lichaamsgewicht op een na tuurlijke manier in balans te houden. Uit onderzoek van TNS NIPO blijkt dat de helft van de Nederlanders (tussen 25-50 jaar) moeite heeft om een ge zond gewicht te behouden. Dit terwijl bijna alle Nederlanders (89%) een gezond gewicht zeer belangrijk vinden. Om deze gro te groep tegemoet te komen in troduceert Campina vandaag Optimel Control. Wetenschap pelijk onderzoek laat bij gebruik van Optimel Control een verla ging van de energie-inname bij de volgende maaltijd van mini maal 10% zien. Optimel Control is sinds 27 november a.s. te koop in de Nederlandse super markten Het ingrediënt in Optimel Con trol dat ervoor zorgt dat je snel ler verzadigd raakt bij een vol gende maaltijd, is uniek in Ne derland. Optimel Control helpt minder te eten maar is niet be doeld om snel af te vallen. Afval len is alleen mogelijk door te let ten op een aantal factoren zoals de inname van calorieën en vol doende lichaamsbeweging. Op timel Control kan dus een steuntje in de rug zijn wanneer je gewicht wil verliezen. De beeldvorming over aardap pelen een nieuwe impuls geven. Dat is de bedoeling van AGF Promotie Nederland. De aard- appels-, groente- en fruitpro- motor zegt dat de campagne 'De grote aardappelgekte zal toeslaan'. Diverse middelen worden ingezet. De nieuwe campagne richt zich op jongvolwassenen van 25 tot 40 jaar. Slogan is aardappelen zijn gezond, veelzijdig, gemak kelijk en niet duur. 'Door ze juist op andere manieren te berei den, komen de vaak onbekende kwaliteiten van de aardappel weer in beeld', aldus AGF PN. De campagne is Europees en heet in het buitenland Potato Mania. In Nederland worden diverse middelen ingezet. Zo is inmid dels de website www.degrote- aardappelgekte.nl in de lucht en worden via de vrouwenbladen Viva en Vriendin receptenboek jes meegestuurd. Daarin een voudig te bereiden, smakelijke en eigentijdse aardappelrecep ten. AGF Promotie Nederland zette ook al de campagne 'Aard appels Hot en Cool' in. P.stuk vanaf P.stuk vanaf Kunstkerstboom 'Sequoia' Gemakkelijk op te zetten boom, inclusief standaard. Hoogte 180 cm. Exclusief versiering. Kerstster 'Artic White' Potmaat 13 cm. Excl. sierpot. Houten onderbord In 2 afmetingen; 24,5x24,5x2,5 cm 2*75" 1,99 30x30x3 cm 3*50" 2,99 Rode stompkaars 8x7 cm M9" 1,29 13x7 cm 1,79 19x7 cm 2*49-2,29 kleuren. Potmaat 12 cm. Hyacinten Heerlijk geurende hyacinten. In diverse 3 bollen per pot GRATIS thuisbezorgd op Walcheren en Zuid-Beveland GRATIS ingepakt en op maat gemaakte stam (dus past altijd in uw standaard)

Krantenbank Zeeland

de Faam | 2006 | | pagina 53