Voel je een échte rTAV/TTgB7ÏTTT1 De FaamWoensdag 4 oktober '2006 - Pagina 36 Revolutie in sieraden Stap, stap, stappers Handen ineen voor gezond kerstpakket Een week vol wetenschap en techniek E Mi allemaal. JVtooi Tijdens de WetenWeek ben jij de on derzoeker, want de WetenWeek is hét evenement om kennis te maken met wetenschap en techniek. Tijdens de WetenWeek kun je terecht op veie locaties in heel Nederland, zoals uni versiteiten, (onderzoeks) instellingen, be drijven, sterrenwachten, musea en bibli otheken. Je kunt meedoen met experi menten, demonstraties, rondleidingen, games en nog veel meer. De WetenWeek heeft elk jaar een thema. Dit jaar is dat 'Gebruik je energie' .Wil je weten wat er te doen is? Kijk dan in het programma-over zicht op www.wetenweek.nl. Gebruik je energie! en haal snel de gratis ScienceBag. Deze zit vol kortingsbonnen, tijdschrif ten, wedstrijden en (wetenschappelijke) spelletjes. En natuurlijk ook het program mamagazine. Je kunt hem zelf ophalen bij de Openbare Bibliotheek. 'Click for Climate', oftewel 'CliClim' is een Euro pees onderzoek waarbij je online een be lofte kunt doen om energie te besparen en de uitstoot van C02. Ben jij de beste, slimste en snelste van de melkweg? Speel dan nu Rocket Science en win mooie prij zen. Bouw je eigen racket met de verza melde onderdelen, lanceer je racket en land veilig op de planeet Mars. De Weten- Week: van 18 tot en met 25 oktober. Het M(idden) en K(lein) B(edrijf) richtte zich op de veranderende klant. Ónder het motto Hoe ga je als winkelier om met steeds mondigere klanten? Uit speciale workshops die op de onlangs gehouden Najaarsbeurs werden gegeven bleek klantcontact - net als vroeger, ha! - te draaien om persoonlijke aandacht. Daarbij is verbod nu mero uno: Stel geen clichévragen! Zowel op het gebied van Home Living als Fashion waren tal van noviteiten en introducties op de Najaarsbeurs. Een aantal hiervan was te zien in een zogehe ten TOP 100. Ook werden de merken Bodum en Hugo Boss (sieraden) tijdens de Najaarsbeurs geïntroduceerd. D-Sign Denefnarken had een primeur met een wel heel individuele kraal; op de Papyrus-kraal kun je tot 130 tekens een eigen tekst laten ingraveren. In het alge meen zag je op sieradengebied veel goud en Oosterse tinten. De tijd van de echte bling bling is voorbij, maar de meeste sie raden blijven groot en opvallend. Ook de uniseks sieraden waren goed ver tegenwoordigd in de nieuwe collecties. Bezoekers van Trade Mart Utrecht kon den tijdens de Najaarsbeurs ook kennis maken met een groot aantal gloed nieuwe exposanten op Home Li ving gebied. Zoals wat de sierraden betreft Mssx Unisex sierraden en Starfish Jewels. Grappig nieuw kinder- merk is Olee en op vallende tassen ko men van bij voor beeld Imoshin Mobile Fashion. Avontuurlijk terug naar de natuur. Dat doet Sintra Nature met je, het nieuwste dameshorloge van Rado. De opvallen de band van roggenhuid in bruin, groen of rood, is niet alleen ijzersterk maar ook een lust voor de vingertoppen. De respectievelijk zandkleurige, donker groene of vuurrode edelstenen vormen samen met de zwarte kast een gewaag de en sprankelende combinatie. De draagster van een Sintra Nature exem plaar onderscheidt zich nadrukkelijk en straalt ook daarmee op een natuurlijke manier zelfverzekerdheid uit. de brui ne band roept associaties op met een avontuurlijke expedi tie op de savannen, de groene van een exotische jungle, de rode van gloeiende explosies van vulkanen. Voel daarbij de aangename streling van de roggenhuid en... De eerlijk heid gebiedt te zeggen dat de goedkoopste uitvoering be gint bij zo' 2500 euro. toch meer info of je gewoon even verlekkeren? Kijk dan op www.rado.com Breil zet de revolutie in de sieradenwereld voort met haar fascinerende creaties van staal. Met een nieuwe verleidelijke n be- A toverende collectie: Steel leaves! Geïnspireerd door de natuur, ver tolkt in moderne stijl. De sieraden hebben een elegante structuur van bladeren die bewegen en en zeer subtiel ge luid maken. Een deel van de collectie is verrijkt met amethisten, deze mysterieuze natuur stenen zijn door hun violetach tige kleur een must voor het najaar. De combi natie krachtig staal en beweeglijke bladeren straalt sensu aliteit en kracht uit. Beide contrasten vinden elkaar in een elegant design. Verlustig je aan andere Breil ontwerpen op www.breil.it Öepump 1 -v fe terug 1 maar mogen er ook na de zomer hakken in soorten en maten. Stiletto, fors of sleehak. Bruintinten zijn ook in maar steekt weer in ff *- alle hevigheid de I kop op. In feite mag J s 41 er sowieso veel qua schoeisel, ai naar ge lang smaak, gelegen-1 heid en/of behoefte - aan gemak. Het is er VOO# beeld van x\ 660 COl-f^ iectie waar in zo'n beetje alles zit is die van Ziengs. Van pumps tot lekker zittende piattelandslook laarzen voor de vrouw, sportieve comfi casuals v V 1 en sportieve boots voor hém en gekke en iek- 1 H ker gekleurde enkellaaizen en hoger voor de kfdz. Zowel boys als girlz kunnen alle kanten op. fSjglk voor de hele collectie en verkoopadressen in de buurt op: www.ziengs.nl Holland Fit de Nederlandse Hart stichting springen in op de trend van gezond en bewust leven bin nen Nederland met een nieuw kerstpakket: de Fitbox. De gezond heid van het personeel staat steeds hoger op de agenda bij Nederlandse be drijven. De Fitbox is bedacht als alternatief voor het traditionele kerstpakket. Fitte mensen zitten vaak lekkerder in hun vel, zijn productiever en hebben een positieve uitwerking op hun omgeving. De helft van de opbrengst van de Fitbox komt ten goede aan de Ne derlandse Hartstichting. De Fitbox past binnen de trend van gezond en bewust leven. De draagbare Fitboxverpak- king is gevuld met acht exclusieve producten en verkrijg baar in een aantal varianten zoals de Balance en de Ener gy. Onderdeel van de Fitbox is een proefabonnement op de Fitpas. Hiermee kan men sporten bij meer dan 1000 geselecteerde sportinstellingen in héél Nederland.

Krantenbank Zeeland

de Faam | 2006 | | pagina 36