NIEUW! VLEES KILOVOORDEEL- VERPAKKINGEN STUNT! STUNT! Je eigen (ziele-)oase Tweede 'huisje' in het buitenland? KNORR WERELDGERECHTEN PAGE TOILETPAPIER SPA FRUIT RUNDER GEHAKT GEHAKT HALF OM HALF GEKRUID GEHAKT SMITVIS VERSE PANGAFILET SAUCIJZEN SHOARMA VLEES KIPFILET KIPPEN BOUTEN VOORDEELVERPAKKING! SPEKLAPPEN ZONDER ZWOERD UIT EIGEN BAKKERIJ! SCHOUDER KARBONADE MAGERE RIBLAPPEN MAGERE VARKENS LAPPEN K0FFIEBR00DJES COCA COLA regular of light OF FADTA regular D0UWE EGBERTS SENSE0 MORA KIPSATÉ OF VARKENSSATÉ Zowel vrouwen als man nen brengen steeds meer tijd in de badkamer door. Gemiddeld brengen vrou wen iedere dag een uur in de badkamer door. Sinds het midden van de jaren 80 is deze tijd verdubbeld en volgen mannen dit voor beeld, met gemiddeld 50 minuten per dag. Christine Feldthaus, lifestyle expert, trendspotter en bekend van de Deense tv ("Ken je dit type?"; een programma over' stijl en inrichting) weet waarom zowel man nen als vrouwen steeds va ker de badkamer 'invluch ten': "We hebben allemaal af en toe een pauze nodig van de enorme dagelijkse druk. We willen graag 'even landen' en onszelf terug vinden - al is het maar een uurtje per dag. In de wo ning wordt de badkamer verbonden met een gevoel van rust, omdat het de eni ge plek is waar we helemaal onszelf mogen zijn." Kvik heeft als een van de eersten deze trend een naam gege ven: de ziele-oase®, een naam die de badkamer de finieert als het nieuwe 'rustpunt' in de woning. Bezoek een Kvik winkel bij u in de buurt en neem het ziele-oase® magazine mee. Ga voor meer infor matie over Kvik naar www.kvik.nl. "De voorbereidingen lig gen op schema en ik ben verheugd over de goede berichten uit de markt", zegt Hanny de Ruijter, pro jectmanager van Europa's grootste beurs voor tweede huizen Second Home In ternational. "Wij constate ren een gestage groei van het aanbod buiten Europa, zoals in de Verenigde Sta ten. Ook de belangstelling voor de Nederlandse Antil len neemt verder toe. Se cond Home International wordt twee keer per jaar ge houden. De komende edi tie is van vrijdag 13 tot en met zondag 15 oktober 2006 in de Jaarbeurs Utrecht. Het wereldwijde aanbod op Second Home International omvat maar liefst 34 landen, van Tsje chië, Polen, Duitsland en Turkije tot Dubai, Surina me, Thailand en Zuid-Afri- ka. "Maar ook dichter bij huis. Nederland en België doen het bijzonder goed." Zie ook www.secondhome.nl alle soorten pak van-k8§"voor pak 24 rollen alle smaken pak 1500 ml. vanJk39"voor van 4.5Ö voor *DEZE WEEK AKTIEPRIJS van 3.38 voor van 4.49 voor 42* 3F» 3?9 079 100 gram van4^ voor van 5.39 voor 5?9 van 7.49 voor 6?9 van 7.49 voor Bf9 van 3.49 voor I 2 99 EM-TE wk. 37 is geldig van maandag 11 september t/m zaterdag 16 september 2006, tenzij anders vermeld. Prijswijzigingen, drukfouten en uitverkocht voorbehouden. kijk voor meer informatie op onze internetsite www.em-te.nl DE FAAM 13 SEPTEMBER SUPERMARKTEN SLIJTERIJEN J Middelburg Johan van Reigersbergstraat 11- Vrijlandstraat 51 ROTTERDAM 2006 SPAAR VOOR DE van 6.39 voor *DEZE WEEK AKTIEPRIJS van 5.49 voor van 6.39 voor 4 stuks van.2t36~voor 4-pak4x 1500 ml. van-dvOfTvoor alle smaken zak 36 pads portie 160 gram

Krantenbank Zeeland

de Faam | 2006 | | pagina 33